Boss Noise Suppressor

Foxx

Νέο μέλος
Μηνύματα
6
Πόντοι
1
Γεια χαρα!Θελω να ρωτισω αν γνωριζει καποιος το Noise Suppressor της Boss  σε ποια σειρα το βαζουμε σε σχεση μετα υπολοιπα πεταλια?

 
Στο τέλος, πριν τον ενισχυτή.

Ή στην αρχή μετά την κιθάρα, αν τα πετάλια/καλώδια κλπ είναι αθόρυβα...

 
Ως χρήστης του θα σου πρότεινα να περάσεις όλα τα βαβουρόκουτα στη λούπα του NS. Μόνο έτσι θα ελαχιστοποιήσεις τους θορύβους και θα μεγιστοποιήσεις τη χρηστικότητα του.

 
Επειδη και γω χρησιμοποιω αυτο το πεταλακι,οταν ειχα κανει την ιδια ερωτηση μου ειπαν οτι το βαζεις μετα απο κουρδιστιρι και wah,και εφφε τυπου delay και reverb τα συνδεεις μετα απο αυτο.Αν χρησιμοποιεις distortion,overdrive κτλ τα βαζεις στη λουπα του,και ετσι πιστευω γλιτωνεις πολυ θορυβο....το κακο ειναι οτι αν θελεις το σημα σου να μην ειναι "πετσοκομενο" πρεπει αναγκαστικα να αφησεις λιγο θορυβο να ακουγεται.

Προσωπικα σκεφτομαι να το αντικαταστησω με καποιο αλλο αντιστοιχο...

Αυτα...ελπιζω να βοηθησα.

;D

 
Το Boss noise suppressor, όπως και τα άλλα πεντάλια της κατηγορίας του (noise suspension) λειτουργούν ως gates, δηλαδή ή αφήνουν το σήμα να περάσει, από μία ένταση και πάνω ή όχι. Αυτό σημαίνει, ότι όταν δεν παίζεις, όλα καλά... Όταν όμως βαράς, το gate ανοίγει και μαζί με το σήμα, περνάει ο χαμός! και όλα τα προβλήματα που είχες. Μία διαφορετική αντιμετώπιση των πραγμάτων, υπάρχει από συσκευές, που διαθέτουν φίλτρα άλλης σχεδίασης και επεμβαίνουν μόνο στο διακριτό φύσημα και στον θόρυβο, τα οποία με την σειρά τους, δεν εξαλείφουν και όλα τα άλλα θέματα όπως DC hum, ground loops και άλλου τύπου θορύβους, feedbacks. Η καλύτερη λύση είναι μία συσκευή που συνδιάζει και τις 2 τεχνικές. Πρέπει όμως να καταλάβουμε, ότι ΔΕΝ γίνεται, να πάρουμε και το σήμα μας ακέραιο. Αναλόγως την επέμβαση που θα κάνουμε, θα υποστούμε και την αντίστοιχη "χασούρα" στον ήχο και αυτό πρέπει να το θεωρούμε ΔΕΔΟΜΕΝΟ, στην αναζήτηση τέτοιων λύσεων. Ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι το τελικό αποτέλεσμα δεν θα είναι αποδεκτό ή και εξαιρετικό. Δίνω link για την "γνωριμία" συσκευής "άλλου τύπου" από το παραδοσιακό gate boss. Φυσικά και άλλοι κατασκευαστές προσφέρουν κάτι αντίστοιχα εξελιγμένο (?).

http://www.doctorvmusic.com/EquipManuals/manuals/Behringer_SNR2000.pdf

http://www.behringer.de/EN/Products/SNR2000.aspx

Το συγκεκριμένο, αποτελεί αποθορυβοποιητή, μικτής τεχνικής (gate/expander + filter), αλλά για DC hum, και single coils hum θα πρέπει να προσθέσουμε και ακόμη μία άλλη συσκευή.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Aν και ο συνφορουμίτης ζήτησε απλά να μάθει πού πάει το Noise Supressor, πιστεύω προφανώς ότι δεν βλάπτει η συζήτηση επ'αυτού... αρκεί να αναφέρουμε όλες τις λύσεις.

Εγώ έχω δοκιμάσει εκτενώς (κι έχω ακόμη) το Electroharmonix Hum Debugger και το noise gate της TC Electronic (στο πετάλι Nova Dynamics). Kαι τα δυο κάνουν εξαιρετική δουλειά, το πρώτο αφαιρώντας το hum αλλά με μια απειροελάχιστη αλλαγή στον καθαρό ήχο - πολλές φορές μη διακριτέα -  και το δεύτερο ως το καλύτερο και πιο "ευγενικό" noise gate που έχω δει μέχρι σήμερα. Όταν όμως βρίσκεται μετά από τα delay, ακόμη και σε πολύ ήπιες ρυθμίσεις που κόβει μόνο το τέλος του sustain της νότας, ανιχνεύει τις τελευταίες "ουρές" του delay ως κάτω από το ορισμένο threshold και τις κόβει. Επομένως θα συνιστούσα σε κάποιον που χρησιμοποιεί gate να το έχει στο τέλος μεν, πριν το delay δε.

Πέρα από τα σχετικά θέματα που εμφανίζονται πιο κάτω, περάστε μια βόλτα κι από δω: http://www.noiz.gr/index.php?topic=169981.0

http://www.noiz.gr/index.php?topic=160206.0

 
Aν ρωτάς για το Electroharmonix Hum Debugger ή για το noise gate του TC, και βέβαια! Όταν τα χρησιμοποιώ, τα τοποθετώ εκεί. Αν ρωτάς για το Boss, πιστεύω πως ναι...

 
holyjoy είπε:
ISP Decimator Noise Reduction  ;)
ευτυχως που τοποθετηθηκες και ξεκαθαρισε το τοπιο!!!

σορυ που βγαινω οφτοπικ, αλλα πιστευεις οτι το ποστ σου βοηθησε εστω και στο ελαχιστο την κουβεντα?

εννοω, μπαινει ο καθενας και λεει το μακρυ του και το κοντο του σαν να ναι η απολυτη αληθεια! :-\ :-\

αυτο το πεταλι κοβει και το φιντμπακ ομως ε?
για αυτο εχουμε καμια απαντηση?

δεν εχω χρησιμοποιησει ποτε τετοιου ειδους πεταλια και δεν ξερω!

 
BigAlejandro είπε:
μπαινει ο καθενας και λεει το μακρυ του και το κοντο του
Λοιπόν θα πω κι εγώ το μακρύ μου και το κοντό μου, αλλά με μια διάθεση να βοηθήσω την κουβέντα. Εγώ μπασίστας είμαι, ότι πω είναι από παρατήρηση.

Ένας παλιός μου κιθαρίστας έπεζε με εφτά εκατομμύρια πετάλια και λαμπάτο ενισχυτή, μιλάμε για πολύ φύσημα. Noise suppressor δεν έβαλε ποτέ. Μια φορά σε μια ηχογράφηση μας, έβαλε ο ηχολήπτης και του σκότωσε τον ήχο του. Το παληκάρι είχε έναν καταπληκτικό ήχο, λόγω καλών πεταλιών και καλού ενισχυτή και ο ηχολήπτης τον έκανε να ακούγεται αποστειρωμένος. Οπότε, λέω μήπως θα ήταν καλύτερα να μην έμπαινε ένα NS ώστε να μην χάνονται και συχνότητες που -πιθανά- να χαρακτηρίζουν όλο τον ήχο του οργανοπαίχτη;

Παρόλα αυτά, θα ήθελα κι εγώ να μάθω που μπαίνει ένα τέτοιο πετάλι, για να σπρώξω μια κουβέντα που είχαμε στο συγκρότημα μου. Προσωπικά πιστεύω ότι θα έμπαινε πριν από πετάλια που "παραμορφώνουν" τον ήχο, τύπου distortion, flanger, phaser αλλά μετά από κάποιο eq ή chorus, στη λογική ότι τα πρώτα θα παραμορφώνουν και πιθανά ανεπιθύμητες συχνότητες.

 
Aπό εδώ... http://lib.roland.co.jp/manual/en/dl_06-10493/NS-2_e.pdf συνδεσμολογίες στη σελίδα 2.

Κι από δω: http://www.bossarea.com/loadpage.asp?file=boxes/ns-2.xml

The NS-2 can be connected in two different ways. You can connect the NS-2 last in your chain of effects. The output of the previous pedal goes to the NS-2 input jack. Wire the Output jack of the NS-2 to your amp. The NS-2 can also be wired like an effects loop, which allows you to kill your entire signal chain just by stomping on the NS-2. Take the Send output of the NS-2 into your first pedal. Take the output of your last pedal and wire it to the Return jack of the NS-2.
(μετά τα gain και πριν από reverbs και delays, αλλά αν το χαμός-στο-ίσιωμα gain προέρχεται από την προενίσχυση του ενισχυτή, θα δουλέψει μόνο στο effects loop, αν αυτό υπάρχει - διορθώστε με αν χρειαστεί)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top