BEHRINGER κονσόλα και διαφορές με το παρελθόν

PCMAN

Νέο μέλος
Μηνύματα
149
Πόντοι
16
Σκέφτομαι για μια κονσόλα BEHRINGER 4 Mic + 4 Stereo.

Αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι να είναι όσο το δυνατό αθόρυβη , και χωρίς ψηφιακά κόλπα .

Καλό προενισχυτή μικροφώνου ψάχνω να έχει.

Η ερώτηση είναι η εξής, η νέα σειρά BEHRINGER XENYX, είναι πραγματικά πιο βελτιωμένη από την σειρά UB ? , η ακόμα και από την παλαιότερη MX? .

Έχω μια MX1604A , που θέλει αλλαγή όλα τα ποντεσιόμετρα, αξίζει να πληρώσω κοντά στα 90 ¤ να την φτιάξω μόνος μου? η να πάρω μια φρέσκια XENYX-1202 MIXER 4MIC-4ST-1AUX .

Μέτρησε κανένας , βόμβους και φυσήματα από τις παραπάνω κονσόλες, για να μου πει συγκεκριμένα πράγματα.

 
Γενικά οι behringer δεν φημίζονται για τη ποιότητα των προενισχυτών τους και πόσο δε για την αθόρυβη λειτουργία τους.

Εγώ θα σου πρότεινα να δείς τις soundcraft που έχουν σαφώς καλύτερους προενισχυτές και ποιοτικότερα eq σε αντίστοιχα φθηνές τιμές.

http://www.soundcraft.com/product_sheet.asp?product_id=121

 
Η νέα Xenyx έχει καλύτερους προενισχυτές από τις προηγούμενες σειρές και "αγγλικό" eq. Επίσης έχουν τη δυνατότητα με εξωτερικό μετατροπέα να πηγαίνουν κατευθείαν σε USB.

Θα σου πρότεινα να πάρεις καινούργια και να μη μπείς στη διαδικασία να διορθώσεις τη παλιά, γιατί τα λεφτά είναι πάνω κάτω τα ίδια.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Χρησιμοποίησα μια Soundcraft Compact 10 για ένα εξάμηνο περίπου.

Στα σήματα line ήταν αρκετα καθαρή, το ίδιο και στο μικρόφωνο. Ειδικά στο mic όμως η διαφορά σε σχέση με μια Behringer UB-1622 FX PRO που δοκίμασα την ίδια περίοδο δεν ήταν τρομερά αισθητή.

Το mic ήταν το φθηνό επίσης Samson C01 (του ανήκει το 50% για την γνώμη που έχω για τα 2 mixing boards).

Γυρνώντας στην Compact 10: Το μόνο παράπονο μου είναι ότι στα ακουστικά υπήρχε θόρυβος σε μεγάλο ποσοστό. Για να λέμε και τα καλά όμως, το layout της είναι τρομερό και είναι πιστεύω η καλύτερη λύση σήμερα για front-end σε κάρτα ήχου. Μακάρι να είχε και send/return loops...

 
Πάντως εγώ με την behringer UB1202 FX είμαι super ικανοποιημένος για τα δεδομένα ενός home studio!

 
Έχω μια 1604Α και μια UB1204FX pro έχω την εντύπωση οτι τα φάντομ τους είναι λίγο ψόφια, με αποτέλεσμα να χρειάζονται αρκετό gain, και να εμφανίζεται αναποφευκτα κάποιος θόρυβος.

Τα πυκνωτικά με τα οποία τις εχω δοκιμάσει ειναι το Studio Projects C1 και το Samson CO3

Η αλήθεια είναι πάντως οτι ένα channel strip, για καλύτερη ποιότητα, ξεκινάει είναι ουτως ή άλλως απο διπλάσια ή τριπλάσια χρήματα.

 
Και με τις εξωτερικες καρτες ηχου τι παιζει ?

Τα φάντομ τους είναι ψόφια, οπως στις κονσολες ?

Βεβαι εγω θα δουλεψω δυναμικο , αλλα κουβεντα να γινετε .

Να παρω κατι καλο απο την αρχη.

 
Έχω μια 1604Α και μια UB1204FX pro έχω την εντύπωση οτι τα φάντομ τους είναι λίγο ψόφια' date=' με αποτέλεσμα να χρειάζονται αρκετό gain, και να εμφανίζεται αναποφευκτα κάποιος θόρυβος.[/quote']
To phantom είναι τροφοδοσία ρεύματος σε σταθερα 48v για να λειτουργήσει το πυκνωτικό μικρόφωνο.

Δεν υπάρχει... ψόφιο phantom, και δεν αφορά το σήμα εισόδου.
 
yameth

Ευτηχως που ειμαι γνωστης, και ναι καταλαβα οτι ο φιλος βαφτισε phantom την εισοδο μικροφωνου.

Any way.

Παντως η παραπανω ερωτηση μου σχετιζετε με το σημα εισοδου.

Και βεβαια περιμενω γνωμες.

 
Έχω μια 1604Α και μια UB1204FX pro έχω την εντύπωση οτι τα φάντομ τους είναι λίγο ψόφια' date=' με αποτέλεσμα να χρειάζονται αρκετό gain, και να εμφανίζεται αναποφευκτα κάποιος θόρυβος.[/quote']
To phantom είναι τροφοδοσία ρεύματος σε σταθερα 48v για να λειτουργήσει το πυκνωτικό μικρόφωνο.

Δεν υπάρχει... ψόφιο phantom, και δεν αφορά το σήμα εισόδου.
Δεκτή η παρατήρηση. Αν βάλεις παρόλα αυτά 4 πυκνωτικά στην εν λόγω κονσολα, δεν θα πάρεις ήχο.
 
Διαλεξα την Xenyx 1002.

Η οποια με καλύπτει απολυτα για αρχη.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αν βάλεις παρόλα αυτά 4 πυκνωτικά στην εν λόγω κονσολα, δεν θα πάρεις ήχο.
Αυτό πρώτη φόρά το ακούω! Δεν νομίζω να ισχύει, γιατί αλλιώς ποιός ο σκοπός του να έχει 4 εισόδους; Το έχεις δοκιμάσει ο ίδιος ή το είδες σε καμιά σελίδα τύπου harmony-central; :?: :?: :?:

 
Δεκτή η παρατήρηση. Αν βάλεις παρόλα αυτά 4 πυκνωτικά στην εν λόγω κονσολα' date=' δεν θα πάρεις ήχο.[/quote']
Αυτό πρώτη φόρά το ακούω! Δεν νομίζω να ισχύει, γιατί αλλιώς ποιός ο σκοπός του να έχει 4 εισόδους; Το έχεις δοκιμάσει ο ίδιος ή το είδες σε καμιά σελίδα τύπου harmony-central; :?: :?: :?:
Θα ήθελα πολύ να σου απαντήσω αλλά με αποδιοργανώνει το άβαταρ με την κυρία που δείχνει τα κάλλη της.
 
Μα γιαυτό το έχω... για να σας κάνω την ζωή λίιιιγο πιό δύσκολη... 8)

Σοβαρά τώρα, υπάρχει τέτοιο θέμα με τις κονσόλες αυτές;

 
Να σου πω. Κουβέντιαζα με ένα φίλο καλό επαγγελματία και μου το ειπε. Δοκίμασα στη δικιά μου 1604. Με τα 2 ειναι οκ. Με 4 είχα πρόβλημα.

 
Για να καταλάβω κι εγώ ρε παίδες...τι εννοείτε όταν λέτε ότι με 4 mic "δεν θα πάρεις ήχο" ??

(γηράσκω αεί διδασκόμενος...)

 
Σε απλα ελληνικα, ο φιλος μας υποστηριζει οτι .

Η τροφοδοσια ηλεκτρικου ρευματος στα φάντομ ειναι προβληματικη (εληματικη)στον παραπανω μικτη.

Δηλαδη εχει χαμηλα Αμπερ, και οταν μπαινουν τεσσερα μικροφωνα πυκνοτικα(Φαντομ), γινετε τετοια πτωση τασεως , οπου υπολειτουργουν ή δεν ακουγωνται καθολου.

Εδω ομως εχουμε να κανουμε και με τον παραγοντα μικροφωνο !

Ποση καταναλωση εχει ως απαιτηση στα φαντομ ?

Σε αυτη την περιπτωση, πρωτα βρησκουμε τις ηλεκτρικες απαιτησεις των μικροφωνων μας (Οταν ειναι πυκνωτικα) και επειτα διαλεγουμε κονσολα.

Σωστη η παρατηρηση του funky

Απλα ειναι λιγακι ολιγόλογος, και παρα λιγο να τον παρεξηγησουμε :)

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top