bass drums

grohl

Νέο μέλος
Μηνύματα
57
Πόντοι
6
Γεια χαρα ηθελα να θεσω επι ταπητος ενα θεμα που με απασχολει.Ειναι πολυ λαθος μετα απο ενα χτυπημα στη bass drum ο κοπανος να παραμενει στο δερμα της μποτας για ενα διαστημα εως οτου το επομενο χτυπημα.

Ο δασκαλος μου λεει οτι με το που χτυπαει ο κοπανος πρεπει να επιστρεφει πισω ετσι ωστε να ειναι ετοιμος για το επομενο χτυπημα.

Προσπαθω να το αποβαλω δηλ.( μετα απο ενα χτυπημα στη bass drum ο κοπανος να παραμενει στο δερμα της μποτας για ενα διαστημα εως οτου το επομενο χτυπημα)αλλα μου ειναι πολυ δυσκολο καθως χανω την ισορροπια μου και το ποδι με το οποιο παιζω τη μποτα μου μενει στον αερα.

Ειναι τοσο λαθος?πειτε τη γνωμη σας...

 
Όχι δεν είναι λάθος, είναι απλά ένας τρόπος. Η τεχνική που σου λεει ο δάσκαλός σου, το να επαναφέρεις δηλαδή τον κόπανο στην αρχική του θέση αμέσως μετά το χτύπημα (την οποία σημειωτέον χρησιμοποιoύν μεταξύ άλλων ο Weckl, ο Steve Smith και όλοι όσοι έχουν κάνει μαθήματα με τον Freddie Gruber) έχει τα πλεονεκτήματά της, το βασικότερο από τα οποία είναι η ταχύτητα, αλλά και ένας πιο "ανοιχτός" ήχος της κάσας, αφού ο κόπανος δεν κολλάει επάνω στο δέρμα για να κόψει ("μαφλάρει") τη δόνηση του. Βέβαια, αν μέσα στην κάσα υπάρχει ένα μαξιλάρι, μια κουβέρτα και ένα διπλό στρώμα, το πλεονέκτημα αυτό πάει περίπατο...

Ο τρόπος που χρησιμοποιείς είναι καλός για πιο στακάτο και λιγότερο "αιθέριο" παίξιμο. Για παράδειγμα, αν παίζεις AC/DC, δεν βλέπω τι λόγος υπάρχει να μην κολλάς τον κόπανο στο δέρμα... Βέβαια καλό είναι να έχεις ήδη σηκώσει τον κόπανο λίγο - και όχι ακριβώς - πριν το επόμενο χτύπημα, έτσι ώστε να κερδίζεις χρόνο.

Δεν υπάρχει λόγος να απογοητεύεσαι με την τεχνική που σου δείχνει ο δάσκαλός σου, γιατί αν μελετάς αρκετά, με τον καιρό θα αποκτήσεις την ισορροπία και τον έλεγχο που χρειάζεται. Όλες οι νέες τεχνικές, σε οποιοδήποτε όργανο θέλουν χρόνο για να "κάτσουν" καλά.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Βασικα εγω πιστευω πως δεν υπαρχει το λαθος και το σωστο σε μια τεχνικη αλλα διαφορετικος τροπος(σε λογικα ορια,οχι κουλαμαρες).... :wink:

Διαλεξε αυτον που σε ταιριαζει ...ειναι απλο.... 8)

 
Βασικα εγω πιστευω πως δεν υπαρχει το λαθος και το σωστο σε μια τεχνικη αλλα διαφορετικος τροπος(σε λογικα ορια' date='οχι κουλαμαρες).... icon_wink.gifΔιαλεξε αυτον που σε ταιριαζει ...ειναι απλο.... icon_cool.gif[/quote']

+10 :D
 
ισα ισα ο τροπος που σου λεει ο δασκαλος ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ για ροκ μουσικη που το "καρφωμα" ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ..

ΤΩΡΑ παντως αρχιζω να καταλαβαινω γιατι ψαχνουμε τους καλους ροκ ντραμμερ στην Ελλαδα με το τουφεκι.... :twisted: αν τους "διδασκουν" τετοιες μπουρδες οι δασκαλοι τους...

 
ισα ισα ο τροπος που σου λεει ο δασκαλος ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ
Φιλε πρωτη φορα το ακουω αυτο ισα ισα αυτο που προσπαθουν ολοι να σε μαθουν ειναι οτι χτυπας και το ποδι παραμενει κατω, αλλωστε το ιδιο ισχυει οταν χτυπας και στο ταμπουρο, χτυπας και το χερι μενει κατω μεχρι το επομενο χτυπημα.

 
ισα ισα ο τροπος που σου λεει ο δασκαλος ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ
αλλωστε το ιδιο ισχυει οταν χτυπας και στο ταμπουρο' date=' χτυπας και το χερι μενει κατω μεχρι το επομενο χτυπημα.[/quote']

Λοιπον οσον αφορα το θεμα του ταμπουρου νομιζω πως εισαι λαθος .Ισα,ισα που με το που χτυπας πρεπει να τιναζεις τη μπακετα σου πανω ωστε να εισαι ετοιμος για το επομενο χτυπημα,πρεπει το χερι να μαθει αυτη τη κινηση.

Για τη μποτα δε ξερω παντως θα συμφωνησω με τον HARIS...
 
Η μπακέτα δεν πρέπει να μένει πάνω στο ταμπούρο, βέβαια ούτε και πρέπει να τινάζεις την μπακέτα πάνω μετά το χτύπημα, η μπακέτα αναπηδά φυσικά μετά το χτύπημα αν έχεις σωστή τεχνική, δηλ. σωστό grip (ούτε πολύ χαλαρό, ούτε πολύ σφικτό, σημείο ισορροπίας μπακέτας...) όλη κίνηση γίνεται απλά.

Όσον αφορά την μπότα, είναι ανάλογα το είδος μουσικής που παίζεις. Το καλύτερο είναι ξέρεις και τις 2 τεχνικές και να τις χρησιμοποιείς ανάλογα με τον ήχο που θέλεις να βγάλεις. Σε jazz φάση heel-down με τον κόπανο να σηκώνεται από το δέρμα για απαλά χτυπήματα, σε rock φάση heel-up για δυνατά χτυπήματα με τον κόπανο πάνω στο δέρμα. Ακόμα, σε γρήγορο punk-rock ή metal υπάρχει η heel-toe τεχνική (για doubles, triples με ένα πετάλι) και η heel-up με τον κόπανο να σηκώνεται από το δέρμα για γρήγορο παίξιμο.

 
Αυτο που παιζει ρολο κατ'αρχην ειναι αν παιζεις με την φτερνα πανω η κατω.

Σε μονες μποτιες παντως με την φτερνα πανω ειναι σε ρυθμο 4/4 οταν ετοιμαζεσαι να χτυπησεις ταμπουρο οσο το χερι κατεβαινει προς το ταμπουρο αρχιζεις και σηκωνεις σιγα σιγα το ποδι απο το πεταλι...

Σε διπλες μποτες παιζωντας με τον μετρονομο απλα μοιραζεις το χτυπημα στον χρονο που θες,κ.ο.κ.Αυτο για να γινει πιο ευκολο το κανεις με τον τροπο που σου ειπε ο δασκαλος σου σε συγκεκριμμενες περιπτωσεις ομως,καθως πολλες φορες χρειαζεται να αφηνεις την φτερνα κατω για να ξεκουραζεται το ποδι σε πιο περιεργα patterns.Επισης δεν μας εξηγεις για μια κασα η δικαση

σε μια μποτα η δυο ,που εκει αλλαζει η φιλοσοφια καθως μετα την κρουση (δικαση σε μια κασα)δεν αφηνεις το πεταλι πανω στην κασα γιατι εχει μια μικρη αντιδραση.Επισης και πιο πεταλι χρησιμοποιεις γιατι εγω εχω στο ενα ποδι το sonor giant step που ειναι δικαση απο μονο του.

Για περισσοτερες λεπτομερειες δες τα dvd DAVE WECKL-BACK TO BASICS/NEXT STEP που θα σε προσανατολισουνε καλυτερα,η τον αγαπημενο μου δικασσιολογο :lol Virgil donati

Αυτα.....

 
Αυτο που παιζει ρολο κατ'αρχην ειναι αν παιζεις με την φτερνα πανω η κατω.

Επισης δεν μας εξηγεις για μια κασα η δικαση

σε μια μποτα η δυο ' date='που εκει αλλαζει η φιλοσοφια καθως μετα την κρουση (δικαση σε μια κασα).

Επισης και πιο πεταλι χρησιμοποιεις γιατι εγω εχω στο ενα ποδι το sonor giant step που ειναι δικαση απο μονο του.

:lol Virgil donati

Αυτα.....[/quote']

1ον)Καταρχας τις πιο πολλες φορες παιζω με τη φτερνα πανω (heel-up)

2ον)χρησιμοποιω διπεταλο αλλα οχι συχνα το αριστερο ποδι παιζω τα ποιο πολλα με το δεξι

3ον)το πεταλι που χρησιμοποιω ειναι το dw 5002 turbo.

Αυτα ελπιζω να σε βοηθησα.
 
ακου τοτε.....

οταν παιζεις με την φτερνα πανω επειδη στο ποδι ενεργοποιουνται πιο πολλοι μυες αντι με την φτερνα κατω η ενταση του χτυπηματος ειναι μεγαλυτερη-εξου και το χτυπημα.αν σε αυτην την περιπτωση κρατας το ποδι ψηλα θα σε κουραζει περισσοτερο και θα χανεις σε μετρημα-χτυπημα στο επομενο.γιαυτο και για να γινει πιο αποτελεσματικο το επομενο χτυπημα σε σχετικα μεγαλα διαστηματα αδρανειας του ποδιου το ποδι παραμενει ΚΟΛΛΗΜΕΝΟ στο πεταλι και ανα περισταση και η φτερνα ΚΑΤΕΒΑΣΜΕΝΗ στο πεταλι.Βεβαια και στις δυο περιπτωσεις δεν το πατας με μανια απλα το εχεις λιγο κολλημενο ετσι ωστε να ειναι ετοιμο για την επομενη κρουση.

Οταν γινεται αυτο το κανεις για συγκεκριμμενο λογο.

1)Αφου το εχεις λιγο πατημενο,για την επομενη κρουση το πατας λιγο παραπανω και τραβας το ποδι για να το ξαναπατησεις.(!)

Ο λογος που το κανεις αυτο ειναι για να παρεις και την φορα απο το δερμα και το ελατηριο για να κολλησει το πεταλι πανω στο ποδι πιο γρηγορα.

2)Το κολλας πανω στο δερμα και το αφηνεις πατημενο για να μην παιζει ο ηχος τη μποτας και να βγαλει ετσι εναν δυνατο-μεστο ηχο(χωρις να αφηνει ουρες)

Α)Μια εναλλαγη-και οχι ο μοναδικος τροπος οπως προαναφερθηκε ειναι οταν αφηνεις το πεταλι και κανεις καποια διπλομποτια-η γενικα γρηγορες μποτιες

η ρυθμικα patterns-που εκει κανεις το χτυπημα σχεδον με το ποδι στον αερα ομως -αφου το χτυπας με το μπροστινο μερος του ποδιου για να εχεις την πιο γρηγορη επαναφορα που θα παρει ο κοπανος και απο το δερμα.

Ο ιδιος τροπος χρησιμοποιειται και για heel down τεχνικες.

Β)Ενας αλλος τροπος ειναι και η τεχνικη που χρησιμοποιουν καποιοι αλλοι drummers που εδω χτυπας το πεταλι πιο πισο απο το κανονικο-σχεδον στη βαση του- για να κανεις shuffles- πιεζοντας προς τα μπροστα το πεταλι

Σε heel down τεχνικες το ποδι πολλες φορες το αφηνεις να αναπηδησει στην μεμβρανη και το ψιλοφρεναρεις με το ποδι οταν θες το επομενο χτυπημα να εχει και αυτο ενταση,και δεν το σταματας καθολου οταν το χτυπυμα ειναι συνεχομενο η πολυ κοντα.Αυτο το κανεις γιατι οπως σου ειπα δεν εχεις τους ιδιου μυες και η ενταση θες να ειναι ιδια.Απλα το κοντρολλαρισμα εδω ειναι πιο δυσκολο και γιαυτο συνηθως αποφευγεται.

Σιγουρα δεν μπορω να σου πω τι ειναι καλυτερο απο τους 2 τροπους απλα

πολλες φορες χρησιμοποιειται μια μιξη απο μενα σε αυτους.Σιγουρα ειναι πιο δυσκολο να "προπονησεις" τους διπλασιους σχεδον μυες με την φτερνα πανω αλλα θα σου δωσει καλυτερη αισθηση και κοντρολ στο πεταλι.

Αυτοι ειναι καποιοι κυριοι τροποι και υπαρχουν 4-5 παραλλαγες απο τον καθενα που εχουν αναπτυξει και αλλοι μουσικοι....

Συμφωνα με το δικο σου στυλ προσομοιωνεις τον καθενα απ αυτους πανω σου.

Παραπανω δεν σου λεω

:lol:

Αυτα ειναι τα μυστικα που θα βρεις μονος σου στη πορεια....αντε αρκετα σου ειπα ηδη :D

Αφου παιζεις και δικασση δες τον μεντορα του ειδους Joe Franco

Ελεηστε τον αμοιρο και φτωχο τυμπανιστη τωρα

:oops:

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top