Ασοβαροτητα και ανυπευθυνοτητα μελων σε μια μπαντα

brees21

Νέο μέλος
Μηνύματα
149
Πόντοι
16
πριν αρκετες μερες ανεβηκε ενα θεμα το οποιο ηταν καποιος απογοητευμενος μεταλλας που δε μπορουσε να βρει σωστους συνεργατες για δημιουργια μπαντας. Κ καπως τον πηραμε στο ψιλοδουλεμα, δικαιολογημενα μεν αλλα παραλειψαμε να ασχοληθουμε με το εξης. Νομιζω οτι ειναι μια καλη ευκαιρια να πουμε το πονο μας με ατομα που χουν δει απαραδεκτκους συνεργατες κ συμπεριφορες με σκοπο ο επομενος να μην τη πατησει κ να προλαβει να αντιμετωπισει πιθανον παρομοιο ενδεχομενο. Κ μια προταση προς καθε admin. Mηπως διπλα στο προφιλ της αξιοπιστιας ως αγορωπωλητη να μπει κ ενα ολοιιδιο με συνεργατη ?

 
Οκ... όσο καιρό ασχολείσαι και ψάχνεσαι μουσικά τόσο πιο πολύ εμπειρία θα αποκτάς να τους ξεχωρίζεις τους "κακούς" συνεργάτες. Ουσιαστικά κακοί δεν υπάρχουν απλά έχετε όλοι διαφορετικές επιθυμίες.

Συνέχισε εσύ να βελτιώνεσαι και να δικτυώνεσαι σε αυτό που κάνεις και αργά ή γρήγορα θα βρεις τα "σωστά" άτομα.

Προσωπικά, όπως έγραψα σε ένα άλλο σχετικό θέμα με αρχάρια συγκροτήματα. Για μένα η συμβουλή είναι στην αρχή μη μπειτε σε διαδικασία για γκρουπ. Μάθετε πρώτα να παίζετε εσείς, αλλά και με ένα ακόμα άτομο μαζί και το δρόμο σας θα τον βρείτε. Δες εδώ και το ανάλογο ποστ,

http://www.noiz.gr/index.php?topic=154220.msg425374#msg425374

 
Έλα βρε brees, μην τα βάφουμε μαύρα... Εκεί έξω υπάρχουν χιλιάδες μουσικοί, με κάποιους θα κάνουμε χωριό- με άλλους όχι. Ψάξε- ψάξε όλοι στο τέλος ματσάρουν με κάποιους. Και φυσικά όλοι νομίζω ότι έχουν τις δικές τους «πονεμένες» ιστορίες, αλλά δεν είναι ανάγκη να το κάνουμε και θέμα...

 
Evilnye είπε:
Οκ... όσο καιρό ασχολείσαι και ψάχνεσαι μουσικά τόσο πιο πολύ εμπειρία θα αποκτάς να τους ξεχωρίζεις τους "κακούς" συνεργάτες. Ουσιαστικά κακοί δεν υπάρχουν απλά έχετε όλοι διαφορετικές επιθυμίες.

Συνέχισε εσύ να βελτιώνεσαι και να δικτυώνεσαι σε αυτό που κάνεις και αργά ή γρήγορα θα βρεις τα "σωστά" άτομα.

Προσωπικά, όπως έγραψα σε ένα άλλο σχετικό θέμα με αρχάρια συγκροτήματα. Για μένα η συμβουλή είναι στην αρχή μη μπειτε σε διαδικασία για γκρουπ. Μάθετε πρώτα να παίζετε εσείς, αλλά και με ένα ακόμα άτομο μαζί και το δρόμο σας θα τον βρείτε.
Σωστό! Παρ'ολο που έχω σχετικά μικρή εμπειρια στον χόρο, μου έχουν τύχει ομολογώ πολλά χαρακτηριστικά παραδείγματα προς απο φυγείν ^^

Πχ, σε μία μπάντα, κάθε φορά που προβάραμε το ίδιο κομμάτι δεύτερη φορά, ο ντραμερ στην μέση του κομματιού σταμάταγε να παίζει γτ "βαριόταν την επανάληψη". Η σε άλλη μπάντα, ο πιανίστας, στην μέση του τραγουδιού θυμότανε ότι έβγαλε χτες το βράδυ τους πειρατές της καραϊβικής κ αλλαζε τραγούδια στην μέση του κομματιού XD

Γενικά, το ζήτημα είναι να βρεις ανθρώπους που να ενδιαφέρονται γι'αυτό που κάνουν και να θέλουν να πάνε μπροστα σαν σύνολο κ όχι μόνο σαν σολίστες. Επίσης, άτομα τα οποία να μην βαριούνται να κάτσουν 1 ώρα πριν κοιμηθούν και να προβάρουν λίγο με την ησυχία τους τα κομμάτια στο σπίτι τους!

Επίσης, αυτό που είπε ο Evilnye είναι ότι όντως, το καλύτερο που έχει να κάνει κάποιος που ξεκινάει τώρα να παίζει μαζί με άλλα άτομα είναι να συνεργαστεί με άλλο ένα άτομο και να τζαμάρουν διασκευές. Ίσως αυτό είναι που έκανε εμένα προσωπικά να γουστάρω τα γκρουπ,την παρέα και που με έμαθε να συνεργάζομαι.

Γενικά, ένα μέλος που θέλει να είναι σε μια μπάντα πρέπει να συμμετέχει ενεργά και να μην εμφανίζεται μόνο σε πρόβες. Επίσης θα πρέπει να έχει ετοιμάσει τα κομμάτια που έχουν συμφωνήσει όλοι και να μην ψάχνεται μες την μέση της πρόβας!!!

Αυτά :)

 
Κοίτα, δεύτερο "εγώ" δεν πρόκειτε να βρείς. Με την έννοια οτι εσύ εχεις κάποια γούστα και απόψεις και κάποιος άλλος τα δικά του.

Έτσι λοιπόν αυτό που χρειάζεται σε μία μπάντα είναι:

1) Δεν υπάρχουν αρχηγιλίκια, όλοι είναι μέρος ενός συνόλου και όλοι έχουν δικαίωμα να έχουν γνώμη, είτε καλή, είτε κακή (με οτι αυτό συναπάγεται).

2) Ήμαστε δεκτικοί σε προτάσεις των υπολοίπων μελών, για να είναι δεκτικοί και αυτοί με εμάς.

3) Η συνέπεια επιβάλεται με το να συμεριζόμαστε το χρόνο των υπολοίπων ώστε να βρίσκονται κοινές ώρες μελέτης-πρόβας χωρίς παρατράγουδα.

4) Δεν κρίνουμε το πιόν του μουσικού απ'τον εξοπλισμό του. Και στο κάτω κάτω, αν υπάρχει πρόβλημα, όλοι μπορούμε να βοηθήσουμε (εφόσων θέλουμε να λεγόμαστε μπάντα και να ήμαστε ένα).

5) Τα έξοδα της μπάντας μοιράζοντα ισόποσα ως προς τα μέλη.

Αν κάποιος έχει να συμπηρώσει κάτι...

Τα παραπάνω δεν αποτελούν απαραίτητα στάνταρ, αυτά ισχύουν για μένα και τη μπάντα μου, απλά πιστεύω οτι είναι μία καλή βάση για να δημιουργηθεί ένα σχήμα.

 
+1 στον williamsats!

Το μόνο που θα μπορούσα να προσθέσω είναι να μην μένει μια μπάντα σαν "μπάντα" μόνο μέσα στο στούντιο! Αν μπορέσει να συνδυαστεί η μουσική και με καλή παρέα, τότε χτύπησες jack pot!!!

 
Α αν το θέλουμε και σε λίστα, να μερικές προτάσεις μου.

1) Μάθε μουσική (ναι ναι να ξέρεις να μετράς, κλίμακες κτλ ώστε να καταλαβαίνεις αν σου πουν τι να παίξεις)

2) Μάθε να συνυπάρχεις με άλλους μουσικούς. Δοκίμασε όπως είπα πρώτα με ένα δυο άτομα. Η επιλογή σου να γίνει με βάση την επικοινωνία σας και τα κοινά σας ενδιαφέροντα. Όπως θα επέλεγες ένα φίλο.

Όταν έχεις τακτοποιήσει τα ένα και δυο, σκέψου γιατί θέλεις να έχεις μια μπάντα.

Για την πόζα;

Για την παρέα;

Για λεφτά;

Γιατί θες να γράψεις μια δυο ιδέες σου;

Όλα μετράνε αλλά ή τα κάνεις ή δεν τα κάνεις. Μισοδουλειές δε γίνονται :D

Αφού ξεκαθαρίσεις το γιατί, προσπάθησε να το εξηγήσεις σε άλλους μουσικούς ώστε να βρεις αυτούς που θέλουν αυτό που θες κ εσύ. Όσο πιο ξεκάθαρος, και ειλικρινής είσαι στις πληροφορίες σου, τόσο πιο ξεκάθαροι και ειλικρινείς θα είναι και οι συνεργάτες.

Αφού τα έχεις ξεκαθαρίσει αυτά, μπες σ' ένα στουντιο και προσπαθήστε όλοι μαζί για το καλό αποτέλεσμα. Αυτό συνεπάγεται και εξίσου διαμοιρασμό δικαιωμάτων και υποχρεώσεων. Τίποτα από αυτά δε γίνεται να μην είναι ξεκάθαρα διατυπωμένο.

Πάνω απ' όλα αναλογα με τον λόγο για τον οποίο παίζεις η πορεία σου θα είναι και η ανάλογη :)

 
WilliamSats είπε:
1) Δεν υπάρχουν αρχηγιλίκια, όλοι είναι μέρος ενός συνόλου και όλοι έχουν δικαίωμα να έχουν γνώμη, είτε καλή, είτε κακή (με οτι αυτό συναπάγεται).

2) Ήμαστε δεκτικοί σε προτάσεις των υπολοίπων μελών, για να είναι δεκτικοί και αυτοί με εμάς.

3) Η συνέπεια επιβάλεται με το να συμεριζόμαστε το χρόνο των υπολοίπων ώστε να βρίσκονται κοινές ώρες μελέτης-πρόβας χωρίς παρατράγουδα.

4) Δεν κρίνουμε το πιόν του μουσικού απ'τον εξοπλισμό του. Και στο κάτω κάτω, αν υπάρχει πρόβλημα, όλοι μπορούμε να βοηθήσουμε (εφόσων θέλουμε να λεγόμαστε μπάντα και να ήμαστε ένα).

5) Τα έξοδα της μπάντας μοιράζοντα ισόποσα ως προς τα μέλη.
η άποψη μου είναι

1) & 2)..

οι μπάντες έχουν κάποιο αρχηγό (συνθέτη κτλ) ... διαφορετικά δεν έχουν χαρακτήρα όχι μόνο στη σύνθεση αλλά σε κάθε επίπεδο.

3)ουτοπικό-μη πρακτικό ... δε διαθέτουν όλοι την ίδια διαθεσιμότητα

4)το 2010 ... δε μπορείς να παίξεις σε σοβαρή μπάντα με σάπια έπιφον εσ τζι και 12άρι λάιν σιξ...

5) 100% ανέφικτο .. δε διαθέτουν όλα τα μέλη της μπάντας την ίδια οικονομική επιφάνεια...

επίσης ένα θέμα που δε το βλέπω να αναφέρεται πουθενά είναι το εξής απλό ... δε μπορείς να έχει καμία απαίτηση από κάποιον άνθρωπο να συμπεριφέρεται επαγγελματικά από τη στιγμή που δε τον πληρώνεις....

 
pan12 είπε:
η άποψη μου είναι

1) & 2)..

οι μπάντες έχουν κάποιο αρχηγό (συνθέτη κτλ) ... διαφορετικά δεν έχουν χαρακτήρα όχι μόνο στη σύνθεση αλλά σε κάθε επίπεδο.

3)ουτοπικό-μη πρακτικό ... δε διαθέτουν όλοι την ίδια διαθεσιμότητα

4)το 2010 ... δε μπορείς να παίξεις σε σοβαρή μπάντα με σάπια έπιφον εσ τζι και 12άρι λάιν σιξ...

5) 100% ανέφικτο .. δε διαθέτουν όλα τα μέλη της μπάντας την ίδια οικονομική επιφάνεια...
-5

Νομίζω ότι δεν θα μπορούσα να διαφωνίσω περισσότερο!  ;D

Για την ακρίβεια, διαφωνώ με τη...διαφωνία σου  :) στο ποστ που αντιπαραβάλλεις, και με το πως την τεκμηριώνεις.

επίσης ένα θέμα που δε το βλέπω να αναφέρεται πουθενά είναι το εξής απλό ... δε μπορείς να έχει καμία απαίτηση από κάποιον άνθρωπο να συμπεριφέρεται επαγγελματικά από τη στιγμή που δε τον πληρώνεις....
Υποτίθεται ότι μιλάμε για μπάντα συνεργατών, όχι για σχέση αφεντικού-υπαλλήλου...

 
apos είπε:
-5

Νομίζω ότι δεν θα μπορούσα να διαφωνίσω περισσότερο!  ;D

Για την ακρίβεια, διαφωνώ με τη...διαφωνία σου  :) στο ποστ που αντιπαραβάλλεις, και με το πως την τεκμηριώνεις.

Υποτίθεται ότι μιλάμε για μπάντα συνεργατών, όχι για σχέση αφεντικού-υπαλλήλου...
εντάξει λοιπόν τότε ... δε συνεργάζομαι μαζί σου ...  ;D ;D ;D

 
Αμ εγώ;  :P

Άμα δε στάξεις το παραδάκι δεν έρχομαι ούτε για οντισιόν!  ;D ;D ;D ;D

 
Θα μιλησω συγκεκριμενα, τι κανεις σε περιπτωση που βρισκεις εναν πχ πληκτρα. Του δινεις τα κομματια, σου λεει οκ, τα εχω, μ αρεσουν, βγαινεις κ μαζι του, του λες αυτοι ειμαστε, εκει θα κινηθουμε, να σου λεει σε ολα ναι. κ τη τελευταια μερα πριν τη προβα να σου λεει , δε μπορω τα κοματια , με σκοτωνετε να βαζετε ελληνικα κ δεν ειμαι εγω γι αυτα. Αν μη τι αλλο ειναι ελλειψη μπεσας κ σοβαροτητας κ φυσικα ποιος πληρωνει τα κερατιατικα στο στουντιο μιας ολοι ξερουμε οτι οι προβες ακυρωνοντε 2 μερες πριν? Η αποψη μου ειναι οτι εταξαν στον συγκεκριμενο " ανθρωπο" λεφτα απο εμφανησεις καποιοι αλλοι. Δεν εξηγειται αλλιως

 
Ε ντάξει να σου πω σε πολλές περιπτώσεις συμβαίνει κάποιος να ξεκινάει για κάτι χωρίς ο ίδιος να έχει ξεκαθαρίσει κάποια πράγματα στο μυαλό του όπως ο εν λόγω πληκτράς. Αν πηγαίνεις "τυχαία" με αγγελίες και όχι με άτομα που ξέρεις το ρίσκο να πέσεις σε τέτοιες περιπτώσεις είναι αυξημένο.

Θα επιμείνω στο να δικτυωθείς να αρχίσεις να γνωρίζεις μουσικούς ώστε να ξέρεις ποιον να πάρεις όταν τον χρειαστείς :)

Επίσης μετράει να ζητήσεις από το στούντιο που παίζεις τακτικά να σου συστήσουν κανένα καλό παιδί αν ξέρουν.

Εμένα αρκετές φορές μου έχει προτείνει ο στουντιάς που πάω γκρουπάκια τα οποία ήταν καλές μέχρι ένα σημείο περιπτώσεις. Άσχετο αν δεν πήγα σε καμία αλλά τελικά αυξάνονται οι επιλογές σου και μάλιστα σε άτομα που κ ο στουντιάς θα βλέπει ότι πηγαίνουν τακτικά σε πρόβες και κάτι τι παίζουν ή έχουν την ανάλογη συνέπεια κτλ.

 
evil δεν εχεις αδικο , αλλα ο συγκεκριμενος  δεν ειναι απλα τον διωχνεις κ κλεινεις κ τη πορτα, εαν ειχε μπεσα θα ελεγε ερχομαι, παιζω στη 1 προβα αλλα παιδες δε τη παλαιυω. Η λεει την αληθεια οτι ξερετε τρωω παντοφλα απ τη γυναικα μου κ δε μπορω, αυτο δειχνει αλητεια, στ@χιδισμο κ γι αυτο προτεινω να βαθμολογουμε κ τη συνεργασια οπως την αγοροπωλησια. Να ξερει ο αλλος το ποιον του καθενος πριν τον εμπιστευτει

 
Η λεει την αληθεια οτι ξερετε τρωω παντοφλα απ τη γυναικα μου κ δε μπορω,

Αν πράγματι τρώει παντόφλα…δείξτε κατανόηση… Κάποιοι φίλοι μου- παντρεμένοι και πατεράδες- αναγκάστηκαν να τα παρατήσουν καθώς τα στεφάνια τους είχαν άλλη και μάλιστα ιδιαίτερα… δυναμική άποψη για την μουσική…χε,χε.. 

 
Ναι αλλά όπως σου είπα το ποιόν του άλλου το μαθαίνεις με το να τον συναναστραφείς και να τον γνωρίσεις.

Η βαθμολογία που θες εσύ είναι μόνο αν ψάχνεις σεσιονάδες. Από τα συμφραζόμενα πχ τα δικά σου υποπτεύομαι έχετε μια ημιεπαγγελματική μπάντα διασκευών, κατά 70% υποθέτω και με σκοπό να είστε διασκεδαστές. Μιας και αυτός ο τύπος μπάντας είναι πρακτικά εργασία παρά μουσική συνεργασία, χωρίς φυσικά να μειώνω τίποτα, τότε καλό είναι να του ξεκαθαρίσεις όσο πιο πολλά στοιχεία μπορείς.

Σε πολύ πρόσφατη εμπειρία μου για συνεργασία με τέτοια μπάντα, τους ρώτησα και χύμα και ξεκάθαρα αν έχουν άκρες για λαιβ πχ, και επίσης τους είπα ότι με τις επιλογές κομματιών τους, οι οποίες ήταν πανάρχαια κλασσικά blacklist χιλιοπαιγμένα ροκ κομματάκια, θα είναι ελαφρώς απάλευτοι όσο καλά και να παίζουν :D

Έτσι φρόντισα και έμαθα ότι ναι έχουν άκρες για λαιβ αλλά και ότι έχουν σκοπό να παίξουν και τίποτα φρέσκο :P

 
Θα μπορουσε να της πει αγαπη μου ετσι κ ετσι, να παω? κ αυτη να του πει οχι εξ αρχης... θα μου πειτε τι λεω εδω δε ξερεις αν η γυναικα σου/ αντρας σου ειναι σπιτι κ ειναι πιστος .... οπως κ να χει το πραγμα, μπορω να λεω παρα πολλα για ατομα τα οποια εκαναν ζημια, evil ειχαμε ηδη γνωριστει κ απο κοντα σε συναντηση ολων των μελων κ ειπε ναι μεσα γουσταρω τη φαση κ παμε κλπ κλπ κ αφου τον συζητησαμε.... Οποτε αν εχεις κατι καλυτερο να προτεινεις στο να κοψεις τι ατομο ειναι ο αλλος κ τις προθεσεις του ευχαριστως να ακουσω

 
Τώρα για να πούμε και του στραβού το δίκιο, οι πληκτράδες είναι σπάνιο… φρούτο. Οι ελάχιστοι που γνωρίζω παίζουν από εδώ και από εκεί, οπότε μπορεί ο δικός σας να έτυχε μπροστά σε κάποια δουλειά και σας κούνησε το μαντίλι – εικασία κάνω, για να μην παρεξηγηθώ, δεν τον ξέρω τον άνθρωπο.

Από εκεί και πέρα, όπως σωστά έγραψε και η Εύη, μεγαλώνοντας τον κύκλο των μουσικών που γνωρίζεις- όταν τους συναναστρέφεσαι και αποκομίζεις άποψη για το πώς κινούνται- θα αποφύγεις τις κακοτοπιές.

Όσο για τους μουσικούς από αγγελίες, είναι ζαριά… Αν σου κάτσει… Το ευκταίο είναι η δημιουργία γκρουπ με άτομα που γνωρίζονται- σε προσωπικό, όσο και μουσικό επίπεδο- οπότε ο καθένας να ξέρει τα χούγια του άλλου. Και αυτό δεν είναι πάντα σιγουράκι, αλλά είναι σαφέστατα καλύτερο από το… άγνωστο των «μισθοφορικών» μπαντών. 

 
brees21 είπε:
evil ειχαμε ηδη γνωριστει κ απο κοντα σε συναντηση ολων των μελων κ ειπε ναι μεσα γουσταρω τη φαση κ παμε κλπ κλπ κ αφου τον συζητησαμε.... Οποτε αν εχεις κατι καλυτερο να προτεινεις στο να κοψεις τι ατομο ειναι ο αλλος κ τις προθεσεις του ευχαριστως να ακουσω
Και πες μου τώρα ότι με μια φορά που βγήκατε όλη η μπάντα μπορείς να βγάλεις και πολύ άκρη;;

Κοίτα σαν μπούσουλας. Ρώτα τον την εμπειρία του σε γκρουπ, λαιβ, μάθε την ιστορία ενασχόλησής του γενικά με τη μουσική. Ρώτα τον αν έχει άλλα γκρουπ, τι θέλει από αυτά.

Εξήγησέ του τι θέλετε εσείς. Ε δε γίνεται μια άκρη θα βγάλεις.

Αν δηλαδή του πεις ξέρεις προβάρουμε κάθε τάδε μέρα και σου πει ε ναι αλλά αν παίζει ο μΠΑΟΚ θα ακυρώνουμε... ε κάποιο συμπέρασμα δε βγάζεις; :D

Επίσης άποψη δική μου όταν κάποιος τη βλέπει με μισό μάτι μια συνεργασία φαίνεται. Για να το καταλάβεις αυτό σκέψου πως αντέδρασες όταν πήγες σε μια συνέντευξη για δουλειά, η δουλεία σου φάνηκε σούπα αλλά είπες με τυπικότητα ότι ναι τη βλέπεις θετικά κτλ :D

Από την παρατήρηση των δικων σου αντιδράσεων θα μπορέσεις να διακρίνεις και την αρνητική επιθυμία κάποιου άλλου.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top