Καλησπέρα! Πρόσφατα ολοκλήρωσα την πρώτη μου κιθάρα από parts, σε στυλ vintage Jazzmaster.
Όντας αριστερόχειρας δυστυχώς οι επιλογές ήταν πολύ λίγες για να πάρω μια προκατασκευασμένη - μερικά σπάνια Ιαπωνικά μοντέλα στα οποία θα έριχνα ούτως ή άλλως περαιτέρω δουλειά και συνήθως πωλούνται ακριβά (περί τα $1300). Οπότε αποφάσισα ότι ήταν μια καλή ευκαιρία να κάνω κάτι ακριβώς όπως το θέλω, αλλά και να μάθω παράλληλα.
Μετά από αρκετή έρευνα, κατέληξα στα εξής specs:
Neck από Musikraft (στάλθηκε στον Mark Jenny για το finish)
- Rosewood fingerboard
- Quarter sawn maple shaft
- Chunky C profile (90 99)
- Compound radius 7.25 to 9.5
- 6105 Medium frets
- Aged clay dots
MJT Αlder Body, Olympic White (nitrocellulose)
Pickups: Curtis Novak JM-FAT Bridge, JM-V Neck
Bridge: Mastery M1
Pickguard: Tone-Guard Anodized Gold
Γενικά στο υπόλοιπο hardware προσπάθησα να βάλω ποιοτικά υλικά και στάθηκα αρκετά τυχερός αφού βρήκα ένα, ομολογουμένως σπάνιο, αριστερό tremolo unit.
Όντας αριστερόχειρας δυστυχώς οι επιλογές ήταν πολύ λίγες για να πάρω μια προκατασκευασμένη - μερικά σπάνια Ιαπωνικά μοντέλα στα οποία θα έριχνα ούτως ή άλλως περαιτέρω δουλειά και συνήθως πωλούνται ακριβά (περί τα $1300). Οπότε αποφάσισα ότι ήταν μια καλή ευκαιρία να κάνω κάτι ακριβώς όπως το θέλω, αλλά και να μάθω παράλληλα.
Μετά από αρκετή έρευνα, κατέληξα στα εξής specs:
Neck από Musikraft (στάλθηκε στον Mark Jenny για το finish)
- Rosewood fingerboard
- Quarter sawn maple shaft
- Chunky C profile (90 99)
- Compound radius 7.25 to 9.5
- 6105 Medium frets
- Aged clay dots
MJT Αlder Body, Olympic White (nitrocellulose)
Pickups: Curtis Novak JM-FAT Bridge, JM-V Neck
Bridge: Mastery M1
Pickguard: Tone-Guard Anodized Gold
Γενικά στο υπόλοιπο hardware προσπάθησα να βάλω ποιοτικά υλικά και στάθηκα αρκετά τυχερός αφού βρήκα ένα, ομολογουμένως σπάνιο, αριστερό tremolo unit.