Αγορά Studio Monitors μέχρι 1000€

djsoundwave

Νέο μέλος
Μηνύματα
50
Πόντοι
6
Καλημέρα.

Ψάχνω να αγοράσω ένα ζευγάρι μονιτορς μέχρι 1000 ευρώ.

Αρχικά είχα αποφασίσει να παω στα Dynaudio bm5a mk2 αλλά καταργήθηκαν και πλέον κυκλοφορεί η σειρά mk3 για την οποία διαβάζω λιγότερα θετικά σχόλια σε σχέση με την mk2.

Είναι η καλύτερη επιλογή σε αυτά τα χρήματα?

http://www.skroutz.gr/s/6637945/Dynaudio-BM5-mkIII.html

Κάποια άλλη πρόταση?

ΥΓ 1.Το budget είναι αυστηρά μέχρι 1000 ευρώ,δεν μπορώ να ανέβω άλλο.

ΥΓ 2.Ασχολούμαι με ηλεκτρονική μουσική.

Να είστε καλά.

 
Ειμαι μεγας φαν των Dynaudio και δεν εχω ακουσει ποτε μου "κακο" μονιτορ απο αυτη την εταιρεια.

Καλο θα ηταν να τα ακουσεις και απο κοντα για να δεις αν σου αρεσουν.

 
για τα Dynaudio δεν ξέρω μια και δεν τα έχω ακούσει ποτέ... τα VXT8 όμως τα έχω ακούσει πολλές φορές και είμαι ευχαριστημένος. ταιριάζουν καλά στην ηλεκτρονική...

 
dangerous freqs είπε:
τα VXT8 όμως τα έχω ακούσει πολλές φορές και είμαι ευχαριστημένος. ταιριάζουν καλά στην ηλεκτρονική...
οπότε μάλλον δεν ψάχνεις "reference monitor" αλλά "ηχεία" για να ακούς "ευχάριστα" την μουσική σου σύμφωνα με τις μέχρι τώρα ηχητικές προσλαμβάνουσες σου... από αυτή την πλευρά, άκου όσα περισσότερα μπορείς και αγόρασε αυτό που σου κάνει "κλικ" χωρίς φόβο και πάθος... ;) :)

αν ψάχνεις όμως για "μόνιτορ" σε αυτά τα χρήματα (εντάξει αυτό ζητάει βέβαια κατι τις παραπάνω, αλλά το εξαργυρώνει με δυσανάλογο της μικρής διαφοράς hi end χαρακτήρα) άκου και το

http://www.thomann.de/gb/krk_rp10_3_g3_rokit.htm

που και θα "ταιριάζει  στην μουσική σου", αλλά θα διαθέτει και την απαραίτητη τονική ισορροπία, ανάλυση, πιστότητα στις χροιές, διαχείριση των δυναμικών ώστε να γίνεται το κατά δυνατόν "αντικειμενικός καθρέφτης" των mix σου (με στόχο να σου λέει την "αλήθεια" και όχι να "κολακεύει" τα αυτιά σου)...

το Dynaudio bm5a mk2 είναι ένα επίσης πολύ καλό ισορροπημένο ηχείο, αλλά υπολείπεται εμφανώς στο "σώμα" χαμηλά και είναι ελαφρώς πιο "σκληρό" μεσουψηλά σε σχέση με το RP10-3 G3 (btw ακόμα απορώ πως η εταιρεία έβγαλε τόσο καλό ηχείο σε αυτή την κατηγορία τιμής μετά τις επιεικώς μέτριες υλοποιήσεις στις entry level σειρές της... θυμίζει πολύ στην συμπεριφορά του, το all time classic HR824 της MACKIE, που εννοείται ότι αν το πετύχεις κάπου καλοδιατηρημένο παραμένει ακόμα "τεφαρίκι")...

στα υπόψη σου, ότι δεν "παίζει" χαμηλά (όπως και πολλά ηχεία του μεγέθους του) και επειδή είναι midfield τον θέλει τον χώρο του για να "αναπνεύσει" (για έναν αδιαμόρφωτο χώρο 10τμ ας πούμε, μη το σκεφτείς καν)...  

έχω ακούσει αρκετά καλά ηχεία κοντά στο χιλιάρικο (σωστότερα δεν έχω ακούσει κάποιο "κακό"), αλλά το συγκεκριμένο έχει τον πιο ουδέτερο reference χαρακτήρα από αυτά, που μάλιστα στέκεται απέναντι σε αρκετά πιο ακριβές υλοποιήσεις, χωρίς να ντρέπεται ιδιαίτερα για κάτι...

σου προτείνω λοιπόν έτσι ή αλλιώς να το συμπεριλάβεις στις εν δυνάμει επιλογές σου, πριν την τελική σου απόφαση...

 
Thanks για τις απαντήσεις.

Όντως ξέχασα να αναφέρω πως τα μονιτορς τα θέλω αυστηρά για μίξη και όχι για ακρόαση.

Δυκολο να ανέβω πάνω απ το χιλιάρικο πάντως έστω και για 100 ευρώ και αν το έκανα μάλλον θα πήγαινα προς Adam μεριά.

Φίλε npap είμαι αρκετά επιφυλακτικός με την σειρά Rokit της Krk αν και το συγκεκριμένο μοντέλο δεν το έχω ακούσει.

Επίσης παρέλειψα να πω, πως ο χώρος μου είναι 12 τ.μ οπότε τόσο μεγάλο ηχείο ίσως να είναι overkill.

 
dangerous freqs είπε:
npap είπα ταιριάζουν. Όχι παίζουν ωραία την ηλεκτρονική μουσική.
εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω με ποια κριτήρια εννοείς "ταιριάζουν" και ποια η διαφορά από το παίζουν "ευχάριστα" το συγκεκριμένο είδος...

γιατί αν υπάρχουν θα μπορούσαμε να βοηθήσουμε και τους κατασκευαστές ηχείων μόνιτορ, μέσω αυτών να περιλαμβάνουν και στα specs κάποιον ανάλογο χαρακτηρισμό... να χουμε δηλαδή μόνιτορ για jazz, άλλα για rock, άλλα για κλασσική, άλλα για R&B κλπ... πως έχουμε ενισχυτές κιθάρας, μπάσου ένα πράμα...;) ;D

πέραν της πλάκας και πλέον της "audio αρβύλας", η μόνη περίπτωση κάποια ηχεία να "προταθούν" ανάλογα το είδος της μουσικής, είναι στο "consumer hi fi", όπου όντως κυρίως λόγω επιλογών του κατασκευαστή κατά τον σχεδιασμό (αλλά και την ορθώς "χαλαρή" κρίση των καταναλωτών που ο στόχος τους είναι η "τέρψη"), πολλές φορές γίνονται "θεμιτοί συμβιβασμοί" που καθιστούν ως προς το ηχητικό αποτέλεσμα κάποια καταλληλότερα από άλλα για συγκεκριμένα είδη μουσικής (και εδώ φυσικά, πάντα "πρέπει" να υπερισχύει η ατομική "κολοκυθόπιτα")...

χαρακτηριστικό παράδειγμα τα ηλεκτροστατικά ηχεία, που δεν μπορούν λόγω της φύσης των υλικών κατασκευής τους να αποδώσουν το φάσμα χαμηλά όπως τα ηλεκτροδυναμικά, αλλά λόγω της απαράμιλλης φυσικότητας της μεσαίας τους περιοχής, προτιμούνται από φαν της κλασικής (για τους οποίους έρχεται σε δεύτερη μοίρα ένα "ηλεκτρικό tight rhythm section" πχ)... σε καμία περίπτωση βέβαια ένα ανάλογο ηχείο δεν θα το χρησιμοποιούσαμε ως "μόνιτορ αναφοράς" σε studio ηχογραφήσεων (του οποίου τα "αυστηρά" κριτήρια ανέφερα στο πρώτο μου ποστ)...

Φίλε npap είμαι αρκετά επιφυλακτικός με την σειρά Rokit της Krk αν και το συγκεκριμένο μοντέλο δεν το έχω ακούσει.
ταπεινή φιλική συμβουλή (προς όλους)... "τσουβαλιάζοντας" συλλήβδην μοντέλα και απαξιώνοντας εν τω συνόλω εταιρείες ως θύματα ενός "ερμαφρόδιτου hype", μόνο εμείς οι ίδιοι οι καταναλωτές μπορούμε να χάσουμε "ουσιαστικά"...

στην συγκεκριμένη περίπτωση, εγώ ας πούμε λόγω κάποιων μέτριων  υλοποιήσεων της KRK στα φθηνά της μοντέλα, θα πρεπε να προσπεράσω το RP10 και να πάω κατευθείαν στο ανάλογο Adam A7X (που είναι μεν καλό αλλά υπολείπεται αρκετά από το πρώτο συγκριτικά), επειδή η εταιρεία του έχει συνολικά καλύτερη φήμη (που κυρίως αντλεί από τις ακριβές της υλοποιήσεις)?...

μα έτσι στα πλαίσια μιας παρόμοιας λογικής, θα "θυσίαζα" κάποτε στο βωμό της ευκολίας της απαίδευτης παραδοχής, το πραγματικό "διαμαντάκι" EP1500 (ένα από τα μεγαλύτερα best value ever) επειδή η Behringer έχει κακή φήμη ή αντιστρόφως ανάλογα θα αποκτούσα το μέτριο στην κατηγορία του Yamaha hs5 επειδή το hs8 της ίδιας σειράς είναι κορυφαίο στην δικιά του... και τα παραδείγματα άπειρα σε όλο το φάσμα των ηλεκτρονικών...

anyway αυτά τα ολίγα πάλι (για όσο)... 8) ;D

ΥΓ. άσχετα με το συγκεκριμένο θέμα και τους φίλους εδώ, τελευταία είναι πολύ κουραστικό (τουλάχιστον για μένα) και κυρίως αντιπαραγωγικό για τις συζητήσεις αλλά και για την διάθεση πολλών να βοηθήσουν συμμετέχοντας, το ότι σχεδόν κάθε φορά που κάποιου του αμφισβητείται μια "θέση" (ειδικά σε τεχνικά θέματα ακόμα και όταν αυτό γίνεται με επιχειρήματα) αυτός παίρνει αυτόματα μια "αμυντική" στάση στα όρια της ευθιξίας...

 
npap είπε:
ταπεινή φιλική συμβουλή (προς όλους)... "τσουβαλιάζοντας" συλλήβδην μοντέλα και απαξιώνοντας εν τω συνόλω εταιρείες ως θύματα ενός "ερμαφρόδιτου hype", μόνο εμείς οι ίδιοι οι καταναλωτές μπορούμε να χάσουμε "ουσιαστικά"...

στην συγκεκριμένη περίπτωση, εγώ ας πούμε λόγω κάποιων μέτριων  υλοποιήσεων της KRK στα φθηνά της μοντέλα, θα πρεπε να προσπεράσω το RP10 και να πάω κατευθείαν στο ανάλογο Adam A7X (που είναι μεν καλό αλλά υπολείπεται αρκετά από το πρώτο συγκριτικά), επειδή η εταιρεία του έχει συνολικά καλύτερη φήμη (που κυρίως αντλεί από τις ακριβές της υλοποιήσεις)?...

μα έτσι στα πλαίσια μιας παρόμοιας λογικής, θα "θυσίαζα" κάποτε στο βωμό της ευκολίας της απαίδευτης παραδοχής, το πραγματικό "διαμαντάκι" EP1500 (ένα από τα μεγαλύτερα best value ever) επειδή η Behringer έχει κακή φήμη ή αντιστρόφως ανάλογα θα αποκτούσα το μέτριο στην κατηγορία του Yamaha hs5 επειδή το hs8 της ίδιας σειράς είναι κορυφαίο στην δικιά του... και τα παραδείγματα άπειρα σε όλο το φάσμα των ηλεκτρονικών...

anyway αυτά τα ολίγα πάλι (για όσο)... 8) ;D

ΥΓ. άσχετα με το συγκεκριμένο θέμα και τους φίλους εδώ, τελευταία είναι πολύ κουραστικό (τουλάχιστον για μένα) και κυρίως αντιπαραγωγικό για τις συζητήσεις αλλά και για την διάθεση πολλών να βοηθήσουν συμμετέχοντας, το ότι σχεδόν κάθε φορά που κάποιου του αμφισβητείται μια "θέση" (ειδικά σε τεχνικά θέματα ακόμα και όταν αυτό γίνεται με επιχειρήματα) αυτός παίρνει αυτόματα μια "αμυντική" στάση στα όρια της ευθιξίας...
Οπότε από τα ηχεία που αναφέρθηκαν παραπάνω η προσωπική σου γνώμη είναι πως τα Rokit 10-3 g3 υπερτερούν σε σχέση με τα άλλα?

Προφανώς και τα έχεις ακούσει για να έχεις τόσο ξεκάθαρη άποψη, αν δεν σου κάνει κόπο μπορείς να αναφερθείς πιο αναλυτικά στα σημεία που υπερτερούν?

Δεν αμφισβητώ την γνώμη σου,ακριβώς το αντίθετο,επειδή την σέβομαι και ομολογώ πως δεν τα είχα στα υπόψιν μου θέλω να σχηματίσω μια καλύτερη άποψη πριν πάω να τα ακούσω.

Επίσης, απ τα μονιτορς που αναφέρθηκαν

Dynaudio bm5 mk3

Adam a7x

Krk rokit 10-3 g3

krk vxt6 - vxt8

με πια σειρά θα τα έβαζες?

Οποιαδήποτε άλλη πρόταση σε αυτά τα χρήματα ευπρόσδεκτη.

 
- Krk rokit 10-3 g3


- Dynaudio bm5 mk
32


- Adam a7x



- krk vxt6 - vxt8


σε αυτή την σειρά θα τα κατέτασσα προσωπικά...

ειδικά στα τρία πρώτα, μην φανταστείς τεράστιες διαφορές... σε κάποια σημεία είναι και ανεπαίσθητες ή κάποιο από τα άλλα προηγείται... το Adam παράδειγμα έχει την καλύτερη "ανάλυση" και εντυπωσιάζει σε πρώτο χρόνο... συνολικά όμως το KRK είναι στα περισσότερα σημεία που χαρακτηρίζουν ένα ηχείο μόνιτορ, ένα κλικ μπροστά από τα υπόλοιπα (σώμα, έκταση χαμηλά και έλεγχος κατά περίπτωση, δυναμικές, ανάλυση χωρίς ίχνος σκληρότητας, συν κάτι που εγώ θεωρώ σημαντικό... είναι και το πιο "μουσικό" από όλα και θυσιάζει στο ελάχιστο αυτή την ιδιότητα στο βωμό της "επαγγελματικής" προτεραιότητας)...

το bm5 mk3 δεν το έχω ακούσει και αν εξαιρέσω το σώμα και την έκταση χαμηλά που λογικά και συγκριτικά πάντα δεν θα έχει αλλάξει κάτι σημαντικό, μεσουψηλά δεν ξέρω αν η διαφορά θα παραμένει υπέρ του KRK...

για να αντιληφθείς καλύτερα αυτά που λέω (γιατί οι πολλές προσπάθειες να αποδοθούν γραπτά ο "ήχος" και οι διαφορές, καταντούν γραφικές από ένα σημείο και μετά), θα σου πρότεινα κατ αρχήν πριν ακούσεις όλα τα προαναφερθέντα, να ξεκινήσεις από κάποια πολύ ακριβότερα αλλά και τα cd που θα έχεις μαζί σου να είναι αυστηρά επιλεγμένα με τον κύριο όγκο τους να αποτελείται από audiophile ηχογραφήσεις... πολλές mainstream μπορούν πολύ εύκολα να σε μπερδέψουν καθότι όσο καλύτερο το μόνιτορ τόσο χειρότερα θα "παίζουν", με τις "αδυναμίες" τους να βγαίνουν περισσότερο στην επιφάνεια...

αν δεν έχεις μεγάλη εμπειρία από "φυσικά" ακούσματα καλών οργάνων και συνόλων τους σε καλούς χώρους, που θα σου εξασφαλίσει μια μίνιμουμ "αντικειμενικότητα" ως reference, καλό θα είναι να αφιερώσεις αρκετό χρόνο πρώτα στην ακρόαση των ακριβών μόνιτορ... μια πιθανή χρόνια "έκθεση" σου μόνο σε "ηλεκτρικά" ακούσματα και σε φθηνά συστήματα (όπως έχει και η πλειοψηφία βέβαια μην ανησυχείς ;)), δυστυχώς πάντα θα σε καθιστά "επιρρεπή" στον πρόσκαιρο εντυπωσιασμό πράγμα που κατά κανόνα θα σε οδηγεί σε "λάθος" επιλογή όταν πρόκειται για μόνιτορ... οπότε δες το και σαν "σχολείο" επ ευκαιρία και μην θεωρήσεις τις ακροάσεις χαμένο χρόνο... ;) :)

 
Το adam είναι τόσο αναλυτικό που είναι αστείο, ακούγεται σαν 3-way .

Ενα κλίκ πιο δύσκολο να το διαβάσεις στα μπάσα , αλλά έχει να κάνει και με το χώρο σου, για ηλεκτρονική το κράζουνε και καλά επειδή δεν έχει μπάσα (?), εγώ που έτυχε να βάλω κάτι παλιές acid-ιλες έπαθα πλάκα.

Αυτό που έχω καταλάβει όμως είναι οτι όλα καλά είναι σε αυτά τα λευτα συμφωνώ δηλαδή με npap όπου δω βέβαια krk ξερνάω λιγο :D

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top