Αγορά Custom Pickguard

JohnTheDude

Νέο μέλος
Μηνύματα
20
Πόντοι
1
Καλησπέρα σε όλους!Είναι το πρώτο θέμα που γράφω με αφορμή μια πρόσφατη παραγγελία που έκανα σε γνωστό κατασκευαστή pickguard απο Αμερική.Παρήγγειλα ένα Tele Deluxe pickguard για Warmoth σώμα και επειδή οι διαστάσεις διαφέρουν απο τα Fender σώματα το όλο project ήταν τελείως custom.Αφού ήμουν συνεπέστατος με τις πληρωμές και σε συνεχή συννενόηση μαζί του έφτασε πριν 2 μέρες το δέμα.Στην περιγραφή του είχα γράψει ότι παρόλο που το pickguard template έχει διαστάσεις για Wide Range ήθελα rout για standard humbuckers και μου είπε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.Φτάνει το pickguard και οι τρύπες για τους μαγνήτες ήταν για Wide range σα να μην του το 'πα ποτέ.Μόλις μου είπε να το στείλω πίσω τον ρώτησα ποια εταιρία προτιμάει για να μην του βγει ακριβά και μου απάντησε ότι δεν αναλαμβάνουν αυτοί για την επιστροφή κι ότι θα πρέπει να τα πληρώσω εγώ(15 ευρώ κόστος).Του υπέδειξα ότι είναι τελείως δικό του λάθος,αρνήθηκε κατηγορηματικά να πληρώσει την επιστροφή και μου πρότεινε να παραγγείλω δεύτερο pickguard πιο φτηνά(το πρώτο πάει για πέταμα) ή να μου στείλει pickup adapters για να το φτιάξω,πράγμα το οποίο προσωπικά δε μου αρέσει.Μετά απο μεγάλη λογομαχία και αφού μου έλεγε συνέχεια ότι ήταν και δικό μου λάθος γιατί δεν το έγραψα πάνω στο template(πράγμα το οποίο δε μου το ζήτησε ποτέ,ούτε καν το υποδεικνύει πουθενά στο site του) δέχτηκα να το στείλω πίσω για να μου δώσει πίσω την αξία του προιόντος + αρχικά μεταφορικά.Και ρωτάω εγώ ρε παιδιά είναι σωστό που θα πληρώσω εγώ 15 ευρώ για το τίποτα και αυτός που ξέχασε εντελώς να σημειώσει τα χαρακτηριστικά της παραγγελίας και μου στειλε άχρηστο προιόν να μη χρεωθεί τίποτα;

 
Όχι είναι ο άλλος απ τους δυο αυτούς πιο γνωστούς(δεν ξέρω αν μπορώ να το γράψω κιόλας).Πάντως για το Terrapin αν κι έχω ακούσει κάπως περίεργα πράγματα του στειλα μήνυμα χτες βραδυ και σήμερα το πρωί μου στειλε τροποποιημένο template να τσεκάρω.Και δεν ξέρω κανένα άλλο μαγαζί να φτιάχνει custom pickguards και να μην πληρώσω μια περιουσία!

 
JohnTheDude είπε:
Και δεν ξέρω κανένα άλλο μαγαζί να φτιάχνει custom pickguards και να μην πληρώσω μια περιουσία!
Πήγαινε στον Κακανιάρη (www.jokerguitars.gr) να στο φτιάξει όπως θές και να το βλέπεις και πάνω στη κιθάρα σου πριν το πληρώσεις

 
Βασικά πρώτον δεν είμαι απο Αθήνα να το ελέγξω δυστυχώς και δεύτερον ψάχνω για Black paisley/silver foil υλικό που είναι λίγο πιο σπάνιο.Αλλά θα τον ρωτήσω για μια τιμή,να δω και ντόπιες τιμές.Ευχαριστώ!

 
JohnTheDude είπε:
ψάχνω για Black paisley/silver foil
από περιέργεια...πόσο σου κόστισε από τον πρώτο (χωρίς τα μεταφορικά?)

 
Αν το πληρωσες μεσω Paypal κανε despute και γραψε ότι εγραψες εδώ. Επισης δε βλεπω το λογο γιατι να μη γραψεις ποιος είναι.

Ο μονος τροπος για να εισαι σιγουρος τι pickguard θα παρεις είναι να αγορασεις το πιο φθηνο Warmoth και να το στειλεις σε οποιον παραγγειλεις για να εχει τις σωστες διαστασεις.

 
Σίγουρα μπορώ να τα ζητήσω απ το paypal ή θα μπλέξω με δικαστικά και θα τρέχω μέχρι να τα πάρω πίσω;Γιατί κάτι διάβασα ότι ανοίγουν κάποιου είδους υπόθεση για να τα διεκδικήσουν.Αν έχει κάνει κάποιος κάτι παρόμοιο ας μου γράψει την εμπειρία του.Και τελοσπάντων με το Pickguardian έγινε όλο αυτό το θέμα και δεν ήθελα να το γράψω μη γίνει καμιά στραβή.Η Warmoth δίνει pdf template το οποίο είναι ολόσωστο,το μόνο που ήθελα να αλλάξει είναι τα pickup holes.

 
Δε πας σε δικαστηριο, το Paypal θα κρινει την υποθεση. Δε χανεις τιποτα να το κανεις εκτος από χρονο. Να πληρωσεις παραπανω αποκλειεται, βεβαια ξεχνα τον Pickguardian μετα. Δυσκολο να δεχθεί παραγγελια από σενα ξανα, ακομα δυσκολοτερο να στη στειλει σωστη...

Τσεκαρε και τον Mark, του 'χα στειλει email πριν δυο χρονια περιπου όταν δεν ηταν τοσο γνωστος και ηταν φιλικος και εξυπηρετικος. Εχω διαβασει τα καλυτερα για τη δουλεια του http://www.marksoundguitars.com/products.html

 
Ναι το ξέρω ότι δεν πάω δικαστήριο,αλίμονο,απλά θα ανοίξει ένα θέμα μεταξύ εμού και της εταιρίας.Έτσι κι αλλιώς δεν ξαναπαραγγέλνω απο εκεί,προτιμώ να το κόψω μόνος μου(με τα δόντια κιόλας).Αλλά τα χρήματα που έστειλα μέσω paypal οκ θα τα δώσει,τα μεταφορικά που έδωσα τώρα για να το στείλω πίσω δεν μπορεί να διεκδικήσει.

Btw πολύ ωραίος ο φίλος με τα paisley σχέδια,δεν τον είχα ξαναπετύχει.Να σαι καλα!

 
a) Ενημερώνεις τον πωλητή για την ασυνέπεια του και τον ρωτάς πως θα επανορθώσει άμεσα χωρίς κόστος για σένα. Δεν προτείνεις, δεν αντιπροτείνεις. Απαιτείς το προϊόν σου και είναι δικό του ζήτημα το πως. Ευγενικά πάντα.

b) Κάνεις ευγενικό reminder τονίζοντάς του εμφατικά (πλήν όμως ευγενικά) ότι εφόσον δεν δεις κάποια βήματα προς ικανοποίησης του αιτήματός σου, θα κάνεις όλες τις νόμιμες και προβλεπόμενες ενέργειες απέναντι στο ebay ή/και Paypal προκειμένου να δικαιωθείς.

c) Αν απαντήσει με μου-σου-του και λοιπά, λες ευχαριστώ αλλά θα το πάω στο ebay arbitration.

d) Αν δεν απαντήσει, κάνεις το ίδιο. ;D

e) Προσοχή ! Ολη η συνομιλία σας θα πρέπει να είναι μέσω Ebay email και όχι άλλου mail provider προκειμένου να αποδειχθεί η απαίτησή σου.

Μετά από το dispute που θα ανοίξεις το ebay θα σε κατευθύνει.

Αν δεν σου αρέσει η τελική του απόφαση, ευγενικά και τεκμηριωμένα απέρριψέ την και ζήτα επανεκτίμηση.

Προσωπικά δεν θα ζήταγα επανόρθωση αλλά πλήρη αποζημίωση και άντε γειά πάω σε άλλον.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τώρα είδα ότι δεν είναι ebay και είναι μόνο Paypal.

Λίγο πιο δύσκολα τα πράγματα καθότι παρέλαβες αλλά εσύ θα κάνεις claim παρόλα αυτά όλο το ποσό (μαζί με τα μεταφορικά).

Σαφώς και θα τους πεις ότι η αλληλογραφία για τα specs βρίσκεται στη διάθεσή τους σε περίπτωση που θέλεουν να το εξετάσουν.

 
Συγγνώμη για την ολιγόωρη απουσία αλλά έχω (ακόμα) εξεταστική.Το θέμα δεν είναι τα 15 ευρώ και το να τα πάρω πίσω αλλά η αγένεια του πωλητή.Όταν του είπα ότι είναι δικό του λάθος μου είπε ότι δε δέχεται να δώσει shipping fees για να το επιστρέψω και μάλιστα όταν του υπενθύμισα ότι ΔΕΝ πήρα αυτό που πλήρωσα και ότι δε δέχομαι να τα δώσω εγώ,μου απάντησε ότι αυτός έχασε περισσότερα σε χρόνο και χρήμα.Λες και φταίω εγώ που δεν προσέχει τις παραγγελίες.Μπορώ να διεκδικήσω δηλαδή χρήματα εκτός συμφωνίας;Γιατί αυτά που μου χρωστάει είναι εκτός των 95$ που έδωσα μέχρι τώρα.Και η όλη συνομιλία είναι στο gmail,έτσι κι αλλιώς η σελίδα του δεν είχε κάποιου είδους p.m. manager όπως του ebay,αλλά μπορώ να στείλω σε όποια υπηρεσία ενδιαφέρεται το διάλογο μαζί του.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top