- Μηνύματα
- 20
- Πόντοι
- 1
Καλησπέρα σε όλους!Είναι το πρώτο θέμα που γράφω με αφορμή μια πρόσφατη παραγγελία που έκανα σε γνωστό κατασκευαστή pickguard απο Αμερική.Παρήγγειλα ένα Tele Deluxe pickguard για Warmoth σώμα και επειδή οι διαστάσεις διαφέρουν απο τα Fender σώματα το όλο project ήταν τελείως custom.Αφού ήμουν συνεπέστατος με τις πληρωμές και σε συνεχή συννενόηση μαζί του έφτασε πριν 2 μέρες το δέμα.Στην περιγραφή του είχα γράψει ότι παρόλο που το pickguard template έχει διαστάσεις για Wide Range ήθελα rout για standard humbuckers και μου είπε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.Φτάνει το pickguard και οι τρύπες για τους μαγνήτες ήταν για Wide range σα να μην του το 'πα ποτέ.Μόλις μου είπε να το στείλω πίσω τον ρώτησα ποια εταιρία προτιμάει για να μην του βγει ακριβά και μου απάντησε ότι δεν αναλαμβάνουν αυτοί για την επιστροφή κι ότι θα πρέπει να τα πληρώσω εγώ(15 ευρώ κόστος).Του υπέδειξα ότι είναι τελείως δικό του λάθος,αρνήθηκε κατηγορηματικά να πληρώσει την επιστροφή και μου πρότεινε να παραγγείλω δεύτερο pickguard πιο φτηνά(το πρώτο πάει για πέταμα) ή να μου στείλει pickup adapters για να το φτιάξω,πράγμα το οποίο προσωπικά δε μου αρέσει.Μετά απο μεγάλη λογομαχία και αφού μου έλεγε συνέχεια ότι ήταν και δικό μου λάθος γιατί δεν το έγραψα πάνω στο template(πράγμα το οποίο δε μου το ζήτησε ποτέ,ούτε καν το υποδεικνύει πουθενά στο site του) δέχτηκα να το στείλω πίσω για να μου δώσει πίσω την αξία του προιόντος + αρχικά μεταφορικά.Και ρωτάω εγώ ρε παιδιά είναι σωστό που θα πληρώσω εγώ 15 ευρώ για το τίποτα και αυτός που ξέχασε εντελώς να σημειώσει τα χαρακτηριστικά της παραγγελίας και μου στειλε άχρηστο προιόν να μη χρεωθεί τίποτα;