Αγορά από Musicstore.de

Neurotic

Νέο μέλος
Μηνύματα
525
Πόντοι
16
Καλησπέρα και καλο μήνα.

Έκανα εχθές μια αγορά απο το Musicstore.de! Επέλεξα πληρωμή με έμβασμα και μου έστειλαν μάλιστα και αριθμό λογαριασμού της Πειραιώς. Πηγα να κάνω την πληρωμή μέσω e-banking αλλά δεν με αφήνει να την ολοκληρώσω. Μπορεί να φανταστεί κανείς το λόγο; Θεωρητικά απο τη στιγμη που κάνω κατάθεση σε λογαριασμό ελληνικής τράπεζας, δεν θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλημα. Σωστά; Ή υπάρχει περιορισμός λογο capital controls και σε αυτη την περίπτωση.

Προφανώς έστειλα mail στο musicstore απλα ειπα να ρωτήσω κι εδώ μπας και είχε κανείς το ίδιο πρόβλημα και καταφέρω να βρω λύση πιο σύντομα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 
Παράξενο....

Έχω στείλει έμβασμα (από winbank Πειραιώς) σε άσχετη τράπεζα στην Αγγλία χωρίς κανένα πρόβλημα (κάτω από 100 ευρώ όμως)

επίσης έκανα παραγγελία 700+ ευρώ από musicstore με πιστωτική Πειραιώς πάλι χωρίς πρόβλημα.

Μήπως να πας από εκεί να το δεις επί τόπου ή να τους πάρεις ένα τηλ?

Μπορεί στα εμβάσματα να υπάρχει κάποιο όριο.

 
Γεια χαρά Ikon,

Ευχαριστώ για την απάντηση. Δυστυχώς είναι λίγο δύσκολο να επικοινωνήσω με την Πειραιώς μέχρι και την Τρίτη λόγο των ημερών γι αυτό και ρώτησα εδω πέρα μπας και παίζουν για παράδειγμα όρια στο έμβασμα όπως ανέφερες και δεν το γνωρίζω. Έστειλα με το σκεπτικό αυτό και στο musicstore να μου πουν αν γινεται να σπάσουμε την παραγγελία στα 2 μπας και όντως υπάρχει κάποιο όριο.

 
Εκανες εμβασμα απο ΑΛΛΗ τραπεζα στην ΠΕΙΡΑΙΩΣ ή μετεφερες τα χρηματα σου απο τον λογαριασμο σου στην ΠΕΙΡΑΙΩΣ στον λογ/μο του Musicstore στην ΠΕΙΡΑΙΩΣ?

Τα εμβασματα μεταξυ τραπεζων λογω της αργιας του Πασχα "κλεισανε" την Πεμπτη στις 13.00 και θα ανοιξουν ξανα την Τεταρτη το πρωι.

Δεν υπαρχει κανενα οριο στις μεταφορες και στα εμβασματα εφοσον τα χρηματα παραμενουν στην Ελλαδα.

Παντως η τηλεφωνικη εξυπηρετηση της ΠΕΙΡΑΙΩΣ δουλευει μια χαρα πριν απο λιγο τους πηρα.

 
Έκανα μεταφορά απο λογαριασμό Πειραιώς στον λογαριασμό του Musicstore πάλι στην Πειραιώς.

Δηλαδή λογο αυτής της παύσης δεν μπορώ να κάνω την μεταφορά; Η αλήθεια είναι πως έψαξα αν υπάρχει κάποιο τέτοιο θεμα λογο αργίας αλλα δεν βρήκα κατι.

Άψογα, θα δοκιμάσω να ρίξω ένα τηλέφωνο.

 
Μια ενημέρωση σε περίπτωση που έχουν κι άλλοι το ίδιο πρόβλημα.

Αφού επικοινώνησα με την Πειραιώς, μου είπαν ότι δεν μπορω να πραγματοποιήσω την συναλλαγή γιατι οι δυο λογαριασμοί δεν ειναι συμβατοί μέσω e-banking. Ο δικός μου και του Musicstore.

Δεν μπόρεσε να μου εξηγήσει γιατί συμβαίνει αυτό, αλλα μείναμε στο ότι πρέπει να παω να κανω την μεταφορά από κάποιο κατάστημα.

 
Neurotic είπε:
Μια ενημέρωση σε περίπτωση που έχουν κι άλλοι το ίδιο πρόβλημα.

Αφού επικοινώνησα με την Πειραιώς, μου είπαν ότι δεν μπορω να πραγματοποιήσω την συναλλαγή γιατι οι δυο λογαριασμοί δεν ειναι συμβατοί μέσω e-banking. Ο δικός μου και του Musicstore.

Δεν μπόρεσε να μου εξηγήσει γιατί συμβαίνει αυτό, αλλα μείναμε στο ότι πρέπει να παω να κανω την μεταφορά από κάποιο κατάστημα.
Α ρε τεχνολογία που μας λύνει τα χέρια! :(
Τι στο Δία...?

Καλή τύχη πάντως. Είμαι περίεργος να δω τι θα σου δώσουν ως εξήγηση...

 
εγω θα ξαναπαιρνα παντως μπορει απλα να πετυχες τον λαθος υπαλληλο

 
Neurotic είπε:
Μια ενημέρωση σε περίπτωση που έχουν κι άλλοι το ίδιο πρόβλημα.

Αφού επικοινώνησα με την Πειραιώς, μου είπαν ότι δεν μπορω να πραγματοποιήσω την συναλλαγή γιατι οι δυο λογαριασμοί δεν ειναι συμβατοί μέσω e-banking. Ο δικός μου και του Musicstore.

Δεν μπόρεσε να μου εξηγήσει γιατί συμβαίνει αυτό, αλλα μείναμε στο ότι πρέπει να παω να κανω την μεταφορά από κάποιο κατάστημα.
αυτο ειναι ΤΕΛΕΙΩΣ παλαβο......

 
Χαχαχα κι εγώ αυτό σκέφτηκα αφού εξέτασα όλα τα πιθανά δεδομένα.. Δοκίμασα να ξαναπάρω τωρα το απόγευμα αλλά για κακή μου τύχη έπεσα στην ίδια.. :D

Μήπως να παω να τα κάνω σουβλάκια;; :P

Το χειρότερο απο όλα είναι ότι στην ερώτηση αν με μία επίσκεψη στο κατάστημα το πρόβλημα θα λυθεί, η απάντηση ήταν οτι δυστυχώς αυτό δεν μπορώ να σας το απαντήσω..

 
Να 'μαι πάλι...

Λοιπόν αφού έκανα βόλτα σε 2-3 γραφεία μέχρι να βρω κάποιον που πραγματικά να ξέρει, η εξήγηση για το πρόβλημά μου ειναι η εξής..

Ο λογαριασμός που εχει το Musicstore στην Πειραιώς δεν έχει κατα κάποιο τρόπο άδεια εδω και ένα μήνα και πρέπει να ενημερωθεί από την ίδια την εταιρία για να μπορέσουν να πραγματοποιηθούν συναλλαγές. Δεν ξέρω αν μου είπε μπαρούφες, φάνηκε να τα ψάχνει όλα προσεκτικά. Τέλος πάντων αν εχει κάποιος αντίστοιχο πρόβλημα ας πει αν έκανε κατι παραπανω για να πραγματοποιήσει την αγορά.

Στο μεταξύ έστειλα και στο Musicstore ένα Mail. Δυστυχώς ο Έλληνας εργαζόμενος εκει πέρα είναι σε διακοπές μέχρι τις 9 Μαΐου ενώ από το κεντρικό customer center δεν έχω πάρει καμία απολύτως απάντηση.

Όλα στραβά..

 
Δεν βλέπω να μπορείς να κάνεις κάτι άλλο από πλευράς σου... 

Στείλε μεηλ στο κατάστημα και ενημέρωσε τους ότι η συναλλαγή δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί για τους τάδε λόγους

Ο έλληνας υπάλληλος είναι πολύ εξυπηρετικός και συνεννοησιμος . Αν όντως είναι θέμα του musicstore και αφορά μία απλή επικαιροποιηση θα εισηγηθεί ώστε να λυθεί το ζήτημα

Είναι θέμα υπομονής τώρα.

Εγώ όταν αγόρασα προϊόντα τον Ιανουάριο , πήγα στον ταμία της τράπεζας και κατεθεσα το ποσό. No questions asked ;D

 
Καλημέρα,

Το θέμα λύθηκε!

Να ειναι καλά ο Νίκος, το παιδί που δουλεύει στο Musicstore, ο οποίος με πήρε πρωί πρωί τηλέφωνο και με ενημέρωσε για όλα λεπτομερώς.

Για όσους σκοπεύουν να αγοράσουν απο Musicstore λοιπόν, να ξέρουν οτι ο λογαριασμός που έχουν στην Πειραιως είναι collection account, το οποίο σημαίνει οτι μπορεί να γινει μονο κατάθεση απο το ταμείο, επομένως το e-banking δεν δουλεύει σε αυτή την περιπτωση.

Το θεμα εδώ ειναι να πέσετε σε κάποιον υπάλληλο που να ξέρει τα κόλπα γιατι εγω μετά την επίσκεψη μου σε δύο καταστήματα και τα περα δώθε με τους υπαλλήλους, ευτυχώς βρήκα μια σημερα μια υπάλληλο που έκανε τη διαδικασία αμέσως.

Αυτό που πρακτικά γινεται ειναι οτι κανει η ίδια μια ανάληψη και καπάκια την κατάθεση. Αυτη η συναλλαγή δεν περνά απο έλεγχο, οπότε δεν επηρεάζεται καθόλου και το επιτρεπούμενο εβδομαδιαίο όριο ανάληψης. Αυτα τα γράφω οπως τα κατάλαβα. :P

Αυτά λοιπον. Καινουρια ηχεία καθ' οδόν λοιπον. Ευτυχώς τα συγκεκριμένα αξίζουν την ταλαιπωρία. :)

Άντε καλή εβδομάδα να έχουμε.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top