- Μηνύματα
- 6,471
- Πόντοι
- 2,548
Καλησπερες σε ολους...προ ολιγον ημερων παρελαβα την νεα μου κιθαρα, μια tele partcaster απο το Σταυρο Ντουκα στα Γιαννενα, οποτε λεω να κανω την καθιερωμενη πρωτη παρουσιαση. Θα ακολουθησουν βεβαια και σχολια αφου περασει ο μηνας του μελιτος και εχω αποκτησει περισσοτερη οικιοτητα με την κιθαρα.
Η συγκεκριμενη κιθαρα ειναι η πρωτη μου τελε...Εδω και αρκετα χρονια, δοκιμη με δοκιμη ειχα παρατηρησει οτι οι τελε με βολευαν ιδιαιτερα παικτικα και ηχητικα. Παρολο ομως που τα τελευταια 2-3 χρονια εχω αγορασει μερικες φτηνες strat, μπασα και διαφορα αλλα οργανα ΔΕΝ υπεκειψα στον πειρασμο να χτυπησω μια απο τις φτηνες (και ωραιοτατες) τελε που κυκλοφορουν στο εμποριο...ηθελα να παω μια και εξω για ενα οργανο που θα μου εμενε χρονια και θα μπορουσε χαλαρα να σταθει ως main οργανο.
Η επιλογη partcaster, και δη απο τα χερια του Σταυρου, εγινε για διαφορους λογους. Πρωτον, δεν με ενδιεφερε η μεταπωλητικη αξια / brand logo ενω μαλιστα με "εξιταρε" η ιδεα του custom, ξεχωριστου οργανου. Δευτερον, εχοντας παιξει με πολλες και διαφορες τελε (και αλλες κιθαρες γενικοτερα) ειχα καταληξει στα χαρακτηριστικα που ηθελα και με μια partcaster θα μπορουσα να τα συνδυασω υπο ενα οργανο.
Βαλε και το οτι τα τελευταια 4 χρονια εχω δοκιμασει σχεδον τις μισες partcaster που εχει φτιαξει ο Σταυρος και ηταν ολες μια και μια, ε δεν ηθελα και πολυ ;D
Και εγενετο λοιπον η κυρια:
http://www.guitars.gr/el/news/255--ns-qcorvetteq-tele
Η κιθαρα φτιαχτηκε με ορισμενους στοχους:
1) Ηθελα μην ειναι εμφανισιακα ιδια με αλλες 47.086 τελε. Δεν ηθελα βεβαια να το επιτυχω αυτο με κουφα γραφικα, εξοτικα καπακια και αλλα τρελα. Ηθελα ενα χρωμα εκτος της πεπατημενης...επελεξα λοιπον το συγκεκριμενο πορτοκαλι και η κιθαρα βαφτηκε και λουστραριστηκε απο τον Σταυρο. Εδω να του δωσω συγχαρητηρια για το οτι καταφερε να βρει ΑΚΡΙΒΩΣ το χρωμα που σκεφτομουν αλλα και για την φοβερη δουλεια που εκανε στο βαψιμο. Δυστυχως το χρωμα αυτο πολυ δυσκολα φωτογραφιζεται...εχει μεσα λιγη περλα, οπως τα μεταλλικα χρωματα των αυτοκινητων, με αποτελεσμα να αλλαζει εντονα αναλογα με το φωτισμο. Οι φωτογραφιες σε εξωτερικο χωρο στο πρωτο λινκ (Ηλια δουλεια σου ηταν αυτες?) ερχονται πιο κοντα απο τις αλλες στο πραγματικο χρωμα της κιθαρας. Αν βρω καμια μηχανη της προκοπης (γιατι η δικια μου τωρα ειναι φορτωμενη με ασπρομαυρο φιλμ
) θα προσπαθησω να βγαλω και αλλες φωτο.
2) Μανικι: Ηθελα μοντερνο radius και ταστα, το οποιο πετυχαμε (12αρι με med-jumbo). Ηθελα μανικι αρκουντως παχυ και satin, σχεδον natural αισθηση. Το αρχικο concept ειχε maple ταστιερα κατα το προτυπο των blackguard. Τελικα την τελευταια στιγμη προεκυψε το συγκεκριμενο μανικι με ταστιερα απο εβενο το οποιο και επιλεξαμε (ηταν προταση-προτροπη του Σταυρου) και που ταιριαξε ΤΕ-ΛΕΙ-Α, τοσο απο αισθητικη οσο και παικτικη πλευρα. Υποσημειωση: παρολο που εχω συγκεκριμενα (οχι ομως απολυτα) γουστα σε προφιλ, ταστα και radius, στο ξυλο της ταστιερας ειμαι αναισθητος. Ισα που καταλαβαινω διαφορα με αποτελεσμα η επιλογη να γινεται συνηθως με εμφανισιακα κριτηρια (αν και τωρα νομιζω οτι θα κακομαθω με την αισθηση του εβενου ;D).
3) Μαγνητες-ηλεκτρικα: Μου αρεσει να αλλαζω πολλους ηχους κατα τη διαρκεια του παιξιματος, πραγμα που πετυχαινω με τις δυναμικες του δεξιου χεριου σε συνδυασμο με πολλαπλες ηχητικες επιλογες απο την κιθαρα (η framus diablo μου εχει 10 συνδυασμους μαγνητων και τους χρησιμοποιω ολους ανεξαιρετως). Για αυτο το λογο εγινε ενα πιο "εκτεταμενο" wiring.
Τα ηλεκτρικα της κιθαρας ειναι ακριβως ιδια με αυτα της relic tele του elavd, τουτεστιν:
Μαγνητες Haeussel Vintage Alnico 3 (στο λινκ λεει 2, ειναι τυπογραφικο)
250αρια pot
Πενταθεσιος που δινει
-Neck
-Neck & Bridge In Series (humbucker-like ηχος)
-Neck & Bridge In Parallel (classic tele middle pos)
-Neck & Bridge In Parallel out of phase (πιο λεπτος ηχος)
-Bridge
Επισης, λογω του οτι "παιζω" πολυ με το volume μπηκε το control plate αναποδα στην κιθαρα για περαιτερω διευκολυνση.
Τελος, ηθελα η κιθαρα να ειναι σχετικα ελαφρια οποτε και επιλεχθηκε ενα swamp ash σωμα στα 2.1 kg.
Η γεφυρα ειναι τυπικη tele γεφυρα με intonatable brass saddles και τα κλειδια Gotoh top lock. Δεν μοιαζουν με αλλα lock κλειδια που εχω χρησιμοποιησει και ακομα δεν εχω καταλαβει πως ακριβως κλειδωνουν :-X Τη δουλεια τους παντως την κανουν, οποτε δε με πολυνοιαζει κιολας.
Επειδη παρελαβα την κιθαρα αμεσως μολις τελειωσε λογω πιεσης χρονου (επρεπε να φυγω για Αγγλια), δεν προλαβε ο Ηλιας να κανει το κλασσικο βιντεακι-παρουσιαση. Εφτιαξα λοιπον εγω 2 προχειρα κλιπ, τιγκα στην πρασιναδα γιατι τα χορταρικα κανουν καλο.
Η κιθαρα παιζει καρφι σε εναν Μesa Boogie .22 Studio με σχεδον flat eq*. Το μικροφωνο ειναι ενα AKG D22 ελαφρως off-axis καρφι σε μια E-MU 0202 καρτα ηχου. Δεν εχει γινει κανενος ειδους επεξεργασια.
Το πρωτο κλιπ ειναι η κιθαρα σκετη, ξεκινωντας απο τον neck μαγνητη και τελειωνοντας στον bridge. Εχω αφησει ενα κενο στην ηχογραφιση καθε φορα που πηγαινω σε αλλο pickup configuration.
Το δευτερο κλιπ ειναι ενα προχειρο jam πανω στο watermelon man με (κυριως) τον bridge μαγνητη. Εχει προστεθει reverb απο ενα TC G Sharp και ενα modded Boss Blues Driver.
*Eχω την αισθηση οτι οι συγκεκριμενες ρυθμισεις αδικουν λιγο τον ωραιοτατο neck σε σχεση με τους υπολοιπους.
tele_clean.mp3
tele-watermelon.mp3
Η συγκεκριμενη κιθαρα ειναι η πρωτη μου τελε...Εδω και αρκετα χρονια, δοκιμη με δοκιμη ειχα παρατηρησει οτι οι τελε με βολευαν ιδιαιτερα παικτικα και ηχητικα. Παρολο ομως που τα τελευταια 2-3 χρονια εχω αγορασει μερικες φτηνες strat, μπασα και διαφορα αλλα οργανα ΔΕΝ υπεκειψα στον πειρασμο να χτυπησω μια απο τις φτηνες (και ωραιοτατες) τελε που κυκλοφορουν στο εμποριο...ηθελα να παω μια και εξω για ενα οργανο που θα μου εμενε χρονια και θα μπορουσε χαλαρα να σταθει ως main οργανο.
Η επιλογη partcaster, και δη απο τα χερια του Σταυρου, εγινε για διαφορους λογους. Πρωτον, δεν με ενδιεφερε η μεταπωλητικη αξια / brand logo ενω μαλιστα με "εξιταρε" η ιδεα του custom, ξεχωριστου οργανου. Δευτερον, εχοντας παιξει με πολλες και διαφορες τελε (και αλλες κιθαρες γενικοτερα) ειχα καταληξει στα χαρακτηριστικα που ηθελα και με μια partcaster θα μπορουσα να τα συνδυασω υπο ενα οργανο.
Βαλε και το οτι τα τελευταια 4 χρονια εχω δοκιμασει σχεδον τις μισες partcaster που εχει φτιαξει ο Σταυρος και ηταν ολες μια και μια, ε δεν ηθελα και πολυ ;D
Και εγενετο λοιπον η κυρια:

http://www.guitars.gr/el/news/255--ns-qcorvetteq-tele
Η κιθαρα φτιαχτηκε με ορισμενους στοχους:
1) Ηθελα μην ειναι εμφανισιακα ιδια με αλλες 47.086 τελε. Δεν ηθελα βεβαια να το επιτυχω αυτο με κουφα γραφικα, εξοτικα καπακια και αλλα τρελα. Ηθελα ενα χρωμα εκτος της πεπατημενης...επελεξα λοιπον το συγκεκριμενο πορτοκαλι και η κιθαρα βαφτηκε και λουστραριστηκε απο τον Σταυρο. Εδω να του δωσω συγχαρητηρια για το οτι καταφερε να βρει ΑΚΡΙΒΩΣ το χρωμα που σκεφτομουν αλλα και για την φοβερη δουλεια που εκανε στο βαψιμο. Δυστυχως το χρωμα αυτο πολυ δυσκολα φωτογραφιζεται...εχει μεσα λιγη περλα, οπως τα μεταλλικα χρωματα των αυτοκινητων, με αποτελεσμα να αλλαζει εντονα αναλογα με το φωτισμο. Οι φωτογραφιες σε εξωτερικο χωρο στο πρωτο λινκ (Ηλια δουλεια σου ηταν αυτες?) ερχονται πιο κοντα απο τις αλλες στο πραγματικο χρωμα της κιθαρας. Αν βρω καμια μηχανη της προκοπης (γιατι η δικια μου τωρα ειναι φορτωμενη με ασπρομαυρο φιλμ

2) Μανικι: Ηθελα μοντερνο radius και ταστα, το οποιο πετυχαμε (12αρι με med-jumbo). Ηθελα μανικι αρκουντως παχυ και satin, σχεδον natural αισθηση. Το αρχικο concept ειχε maple ταστιερα κατα το προτυπο των blackguard. Τελικα την τελευταια στιγμη προεκυψε το συγκεκριμενο μανικι με ταστιερα απο εβενο το οποιο και επιλεξαμε (ηταν προταση-προτροπη του Σταυρου) και που ταιριαξε ΤΕ-ΛΕΙ-Α, τοσο απο αισθητικη οσο και παικτικη πλευρα. Υποσημειωση: παρολο που εχω συγκεκριμενα (οχι ομως απολυτα) γουστα σε προφιλ, ταστα και radius, στο ξυλο της ταστιερας ειμαι αναισθητος. Ισα που καταλαβαινω διαφορα με αποτελεσμα η επιλογη να γινεται συνηθως με εμφανισιακα κριτηρια (αν και τωρα νομιζω οτι θα κακομαθω με την αισθηση του εβενου ;D).
3) Μαγνητες-ηλεκτρικα: Μου αρεσει να αλλαζω πολλους ηχους κατα τη διαρκεια του παιξιματος, πραγμα που πετυχαινω με τις δυναμικες του δεξιου χεριου σε συνδυασμο με πολλαπλες ηχητικες επιλογες απο την κιθαρα (η framus diablo μου εχει 10 συνδυασμους μαγνητων και τους χρησιμοποιω ολους ανεξαιρετως). Για αυτο το λογο εγινε ενα πιο "εκτεταμενο" wiring.
Τα ηλεκτρικα της κιθαρας ειναι ακριβως ιδια με αυτα της relic tele του elavd, τουτεστιν:
Μαγνητες Haeussel Vintage Alnico 3 (στο λινκ λεει 2, ειναι τυπογραφικο)
250αρια pot
Πενταθεσιος που δινει
-Neck
-Neck & Bridge In Series (humbucker-like ηχος)
-Neck & Bridge In Parallel (classic tele middle pos)
-Neck & Bridge In Parallel out of phase (πιο λεπτος ηχος)
-Bridge
Επισης, λογω του οτι "παιζω" πολυ με το volume μπηκε το control plate αναποδα στην κιθαρα για περαιτερω διευκολυνση.
Τελος, ηθελα η κιθαρα να ειναι σχετικα ελαφρια οποτε και επιλεχθηκε ενα swamp ash σωμα στα 2.1 kg.
Η γεφυρα ειναι τυπικη tele γεφυρα με intonatable brass saddles και τα κλειδια Gotoh top lock. Δεν μοιαζουν με αλλα lock κλειδια που εχω χρησιμοποιησει και ακομα δεν εχω καταλαβει πως ακριβως κλειδωνουν :-X Τη δουλεια τους παντως την κανουν, οποτε δε με πολυνοιαζει κιολας.
Επειδη παρελαβα την κιθαρα αμεσως μολις τελειωσε λογω πιεσης χρονου (επρεπε να φυγω για Αγγλια), δεν προλαβε ο Ηλιας να κανει το κλασσικο βιντεακι-παρουσιαση. Εφτιαξα λοιπον εγω 2 προχειρα κλιπ, τιγκα στην πρασιναδα γιατι τα χορταρικα κανουν καλο.
Η κιθαρα παιζει καρφι σε εναν Μesa Boogie .22 Studio με σχεδον flat eq*. Το μικροφωνο ειναι ενα AKG D22 ελαφρως off-axis καρφι σε μια E-MU 0202 καρτα ηχου. Δεν εχει γινει κανενος ειδους επεξεργασια.
Το πρωτο κλιπ ειναι η κιθαρα σκετη, ξεκινωντας απο τον neck μαγνητη και τελειωνοντας στον bridge. Εχω αφησει ενα κενο στην ηχογραφιση καθε φορα που πηγαινω σε αλλο pickup configuration.
Το δευτερο κλιπ ειναι ενα προχειρο jam πανω στο watermelon man με (κυριως) τον bridge μαγνητη. Εχει προστεθει reverb απο ενα TC G Sharp και ενα modded Boss Blues Driver.
*Eχω την αισθηση οτι οι συγκεκριμενες ρυθμισεις αδικουν λιγο τον ωραιοτατο neck σε σχεση με τους υπολοιπους.
tele_clean.mp3
tele-watermelon.mp3
Attachments
Τελευταία επεξεργασία από moderator: