2 θεματακια για εφφε...g-force και g-lab

treloagori

Νέο μέλος
Μηνύματα
554
Πόντοι
18
δυο θεματακια που με καινε τελευταια και μερικες ερωτησουλες αριθμημενες οποιος εχει εμπειρια να βοηθησει...να πω οτι δεν παιζω live οποτε μην σκεφτουμε κουβαλημα και τετοια....

1)η g-force αξιζει η ειναι κατι υπερβολικο για καποιον που θελει 2 delay,revers delay,1-2 chorus,2-3 reverb και κανα flanger?γιατι σκεφτομαι οτι αν παρω ολα αυτα σε hi-end πεταλακια θα τα φτασω αυτα τα χρηματα...αλλιως να παω για κατι πιο απλο οπως g-major η ακομα και πεταλακια πιο οικονομικα...δεν ειμαι ανθρωπος πόυ ψαχνω τρελλους ηχους αλλα καλη ποιοτητα ενος εφφε...

2)η g-force συνδεεται με 2 ενισχυτες ταυτοχρονα ετσι ωστε με amp switch να μπορω να το εχω και στους 2 ενισχυτες?

3)ειδα στον θωμα αυτο  http://www.thomann.de/gr/g_lab_mgc_6_midi_controller.htm...ειναι κατι που με ενδιαφερει γιατι θελω για καθενα απ τους 2 ενισχυτες μου αρκετα πεταλακια και σκεφτηκα οτι εχοντας πανω απο 2 overdrive πεταλια σε μια λουπα ηδη αρχιζω και χανω αρκετα σε σημα ειδικα σε fender ενισχυτη που θελω τα καθαρα του τουλαχιστον οσο πιο καλα γινεται οπως οταν ειμαι καρφι με καρφι με την κιθαρα...οποτε σκεφτομουν εκτος απο 2 λουπες με διαφορετικα πεταλια η καθεμια για να μην μαζευονται πολλα σε σειρα και χανω σε σημα να αφησω και μια λουπα σκετη ωστε να εχω το καθαρο μου οσο γινεται χωρις παρεμβολες...

4)ειναι καλυτερα να παρω αντι για το g-lab ενα LOOP SWITCHER με 2 η και παραπανω αν βρω λουπες? γιατι μαλλον η g-lab μπαινει σε effects loop και οχι μπροστα απο ενισχυτη οποτε θα ισχυει μονο για τα εφφε χρονου το συγκεκριμενο μηχανημα

5)τελος επειδη χανουμε λιγο σημα απο τα πολλα πεταλια μηπως με ενα πεταλακι  εξτρα συνεχως αναμμενο σαν volume η booster ανεβαζοντας τα db θα εφερνα στα ισα του το αυθεντικο σημα του ενισχυτη η λεω βλακειες?

ευχαριστω και συγνωμη για το κουραστικο ποστ...

 
Θα σου ελεγα να παρεις το Nova System που ειναι ποιο φτηνο και εχει πολυ καλα εφφε.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ffmakis είπε:
Παναγιωτη ολα τα TC-Electronics εχουνε στερεο εξοδο για να την στηλεις οπου θελεις.

Αυτα που ειδες στο G-System που εχει 4 λουπες, ειναι για να βαλεις μεχρι 4 πεταλακια, τα οποια θα περασουνε απο τα εφφε και θα βγουν στην στερεο εξοδο του G-System.

Θα σου ελεγα να παρεις το Nova System που ειναι ποιο φτηνο και εχει πολυ καλα εφφε.
μακης μπερδεψες τα g (g-force,g-major,g-system,g-lab... g-spot  ;D ;D ;D )

δεν εγινε αναφορα στο gsystem αλλα στο g-lab (τελειως διαφορετικο πραγμα)  ;)

 
το οτι εχουν στερεωφονικο σημα σημαινει οτι μπορω να το συνδεσω στο input 2 ενισχυτων αλλα επειδη υπαρχει περιπτωση να προσθεσω ολο και κανα πεταλακι παλι(η και περισσοτερα) θελω να το χρησιμοποιησω στην λουπα 2 ενισχυτων...σε τετοια περιπτωση τι κανω?παιρνω ενα κουτι που να βγαζει απο μια λουπα 2 και παω την καθε μια στον καθε ενισχυτη ξεχωριστα?

γενικα πολυ το εχω φοβηθει να βαλω στο input του ενισχυτη οτιδηποτε εχει σχεση με πολυεφφε γιατι φοβαμαι οτι θα χασει πολυ τον χαρακτηρα του...ειδικα τα εφφε χρονου δεν τολμαω με τιποτα να τα βαλω μπροστα...

 
γενικα πολυ το εχω φοβηθει να βαλω στο input του ενισχυτη οτιδηποτε εχει σχεση με πολυεφφε γιατι φοβαμαι οτι θα χασει πολυ τον χαρακτηρα του...ειδικα τα εφφε χρονου δεν τολμαω με τιποτα να τα βαλω μπροστα...
αν ηταν να χανονταν ετσι οι...χαρακτηρες των ενισχυτων ζητω που καηκαμε.... ;D μια χαρα χαρακτηρα θα εχει ο..ενισχυτης (τουλαχιστον το ιδιο...καλος χαρακτηρας θα ειναι με τους ενισχυτες ΧΙΛΙΑΔΩΝ κιθαριστων που δεν εχουν effect loop)

& για να ειμαστε και σοβαροι ο ΜΟΝΟΣ τροπος να εχεις ...100% τον ηχο ΜΟΝΟ του ενισχυτη σου ειναι να παιζεις ΚΑΡΦΙ-ΚΑΡΦΙ χωρις ΚΑΝΕΝΑ εφε.

που θελω τα καθαρα του τουλαχιστον οσο πιο καλα γινεται οπως οταν ειμαι καρφι με καρφι με την κιθαρα.
δωσε 100 ευρω και παρα ενα καλο low impedance buffer μονο αυτο θα σε "σωσει"

 
το θεμα τωρα ειναι να εχω καλη ποιοτητα ηχου...απλα δεν ειμαι και ο τυπος που θα ασχοληθει με τις ωρες να φτιαχνει ηχους γιατι θα χασω ωρα απο την μελετη μου και δεν ξαναπεφτω σε αυτην την παγιδα...μαλλον για nova system θα παω...ελπιζω να μην τζιτζικιζει πολυ γιατι απο ενα πεταλι nova reverb που ειχα δεν εμεινα καθολου ικανοποιημενος...γι αυτο φοβαμαι και ελεγα να παω στα σιγουρα στο g-force...880 απο ιντερνετ το εχει ο νακας...και να εχω και το input μου αδειο να χωσω πραμα μπροστα...τι λετε?(το κακο ειναι απλα οτι απο το g-force δεν θα παρω ουτε το 50% των δυνατοτητων του,θελω απλα την ποιοτητα του)

 
treloagori είπε:
το θεμα τωρα ειναι να εχω καλη ποιοτητα ηχου...απλα δεν ειμαι και ο τυπος που θα ασχοληθει με τις ωρες να φτιαχνει ηχους γιατι θα χασω ωρα απο την μελετη μου και δεν ξαναπεφτω σε αυτην την παγιδα...μαλλον για nova system θα παω...ελπιζω να μην τζιτζικιζει πολυ γιατι απο ενα πεταλι nova reverb που ειχα δεν εμεινα καθολου ικανοποιημενος...γι αυτο φοβαμαι και ελεγα να παω στα σιγουρα στο g-force...880 απο ιντερνετ το εχει ο νακας...και να εχω και το input μου αδειο να χωσω πραμα μπροστα...τι λετε?(το κακο ειναι απλα οτι απο το g-force δεν θα παρω ουτε το 50% των δυνατοτητων του,θελω απλα την ποιοτητα του)
Γιωργο εαν δεν σου αρεσε, το Nova reverb & Nova delay,μην παρεις TC

 
απλα δεν ειμαι και ο τυπος που θα ασχοληθει με τις ωρες να φτιαχνει ηχους
τοτε απλα δεν προκειται ΠΟΤΕ να εχεις καλο ηχο,it is that simple.

 
εννοω οτι δεν θα φτιαξω απιστευτα εφφε και θα καθομαι 5 ωρες απο πανω...γι αυτο μιλησα για ποιοτητα οταν λεω ας πουμε room reverb,plate reverb θελω να το παρω οσο πιο ποιοτικο γινεται...αυτο εννοω..δεν θα κατσω να φτιαξω ονειρικους μαγεμενους διαστημικους ηχους...απλα εφφε θελω οσο πιο ποιοτικο γινεται...

 
δεν υπαρχουν ποιοτικα εφε, υπαρχουν ποιοτικοι ΧΡΗΣΤΕΣ των εφε ;) με αλλα λογια καποιος που θα ασχοληθει σοβαρα με ενα φτηνο ZOOM θα βγαλει ΠΟΛΥ καλυτερο ηχο απο εσενα που δεν θα ασχοληθεις σοβαρα ακομα και EVENTIDE να εχεις. ;)

ο μυθος του "παιρνω το καλυτεροτερο μηχανησμα ;D & εχω ΑΥΤΟΜΑΤΑ τον καλυτεροτερο ηχο" απλα δεν ισχυει.

 
Superfunk είπε:
δεν υπαρχουν ποιοτικα εφε, υπαρχουν ποιοτικοι ΧΡΗΣΤΕΣ των εφε ;) με αλλα λογια καποιος που θα ασχοληθει σοβαρα με ενα φτηνο ZOOM θα βγαλει ΠΟΛΥ καλυτερο ηχο απο εσενα που δεν θα ασχοληθεις σοβαρα ακομα και EVENTIDE να εχεις. ;)
Αυτό είναι λίγο αφοριστικό.....

Σε μια ευρύτερη σύγκριση (όχι στα στενά πλαίσια της "κιθαριστικής" χρήσης) υπάρχουν χαώδεις διαφορές τόσο σε ότι αφορά τον σχεδιασμό και την κατασκευή αλλά ακόμη περισσότερο στους ίδιους τους αλγόριθμους (που είναι ίσως και η πιο σοβαρή παράμετρος του θέματος)

Σε ότι αφορά το θέμα "κιθαριστικά εφέ" πάντα πίστευα ότι μιλάμε για μια ιδιαίτερη κατηγορία....και εκεί μάλλον θα συμφωνήσω μαζί σου Νίκο ....

Απλά και μόνο το γεγονός ότι ο ήχος βγαίνει από μια καμπίνα σχεδιασμένη και προσανατολισμένη αποκλειστικά στην συγκεκριμένη χρήση (και με πολύ συγκεκριμένη ηχητική "συμπεριφορά" και συχνοτική απόκριση) αρκεί για να αναιρέσει την τεχνική "ανωτερώτητα" (σε ότι αυτή αφορά ηχητικά χαρακτηριστικά) των High end FX επεξεργαστών.

Το ίδιο ισχύει και σε ότι αφορά τους ίδιους τους αλγόριθμους καθώς οι απαιτήσεις της κιθάρας είναι μάλλον απλοικές σε ότι αφορά την δημιουργία επεξεργαστικών αλγόριθμων......για να πω την αλήθεια ποτέ δεν κατάλαβα γιατί κάποιος θα μπορούσε να πάρει ένα Eventide Ultra Harmonizer για την κιθάρα (εκτός αν μιλάμε για το ίδιο το harmony pitch shifting) για να έχει ποιοτικά reverb & delay.....

Στην τελική τα πιο κλασσικά ανάλογα κιθαριστικά εφέ (tape echo, analog delay, spring reverb, analog chorus, plate reverb) προέρχονται από μια εποχή με πολύ πιο απλοικές straight forward σχεδιάσεις, ελάχιστο έλεγχο των παραμέτρων και όχι ιδιαίτερα καλά τεχνικά χαρακτηριστικά.

Αυτό που θέλω να καταλήξω είναι πως ένας High End FX επεξεργαστής σε ένα κιθαριστικό set up αξιοποιεί αναγκαστικά μόνο ένα ελάχιστο ποσοστό των δυνατοτητων που του δίνει η ανώτερη ποιότητα του και ηχητικά και σχεδιαστικά (αλγόριθμοι) σε σχέση με τον "φθηνό" ανταγωνισμό.....

Εννοείται πως δεν αναφέρομαι στην ποιότητα κατασκευής, η οποία σχεδόν πάντα είναι ανάλογη της τιμής, και με ότι αυτό συνεπάγεται σε κάποιες φτηνές επιλογές (θόρυβος, φθηνά υλικά, δύσκολο έως αδύνατο service λόγω υπερβολικά πυκνοκατοικημένων pcb κλπ)....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
..για να πω την αλήθεια ποτέ δεν κατάλαβα γιατί κάποιος θα μπορούσε να πάρει ένα Eventide Ultra Harmonizer για την κιθάρα

για ρωτα τον Εdge.... ;D ;D

Nικοδημε το ωραιο με τα εφε ειναι οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ κανονες... ;)

κατα τα αλλα ολα τα υπολοιπα που λες με βρισκουν συμφωνο μια και εσυ λες οτι τα περι "ποιοτικων" εφε κιθαρας ειναι τριχες κατσαρες απο τη στιγμη που μαλιστα θα βγουν απο εναν ενισχυτη & ενα μεγαφωνο/ηχειο τεχνολογιας του...1940.. ;D ;D

τι να τον κανω τον ...χιλιομπιτο επεξεργαστη απο τη στγμη που θα παει να πεσει σε δυο....μονομπιτες λυχνιες του 1930 ;D ;D

ομως θα επιμεινω οτι το 99% του γενικου "ηχου" στη κιθαρα ειδικα οσον αφορα τα εφε...εχει να κανει με το ΜΥΑΛΟ & την ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ του κιθαριστα και οχι με τα....ποιοτικα...μηχανησματα ;D

δια του λογου το αληθες τσεκαρε τις πεταλιερες του GRAHAM COXON του JOHNY MARR & του TOM MORELLO.... ;D ζητημα να κοστιζουν ΟΛΕΣ μαζι 1000 ευρω ;D ;D.....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
ομως θα επιμεινω οτι το 99% του γενικου "ηχου" στη κιθαρα ειδικα οσον αφορα τα εφε...εχει να κανει με το ΜΥΑΛΟ & την ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ του κιθαριστα και οχι με τα....ποιοτικα...μηχανησματα ;D
...σε αυτό εννοείται συμφωνώ απόλυτα (σόρρυ δεν το έγραψα πριν γιατί το θεώρησα αυτονόητο ;))....και το επεκτείνω στο σύνολο της παραγωγής μουσικής και όχι μόνο στην κιθαρα :)

....σε ότι αφορά τον Edge, το Eventide και τον "πάταγο" που είχε δημιουργήσει αυτό το μηχανάκι τότε στα τέλη 80ς αρχές 90ς, μην ξεχνάμε πως το "έξυπνο" pitch shifting ήταν μια πρωτωποριακή για την εποχη τεχνολογία, αποκλειστικότητα της συγκεκριμένης εταιρίας (υπό τον τίτλο copyrighted Harmonizing)......αυτός ήταν και ο λόγος που ήταν τόσο διαδεδομένο και όχι τα (εκπληκτικής ποιότητας) reverbs & delays.

 
φυσικα σιγα μη παρεις το eventide για delay (εξαλλου ο θεος χρησιμοποιει τεσσερα TC2290 & δυο AMS  για delay)

 
Παιδιά καλά όλα αυτά, αλλά η Zoom (και δεν εννοώ zoom παραγωγής 2008) και η κάθε φθηνή πεταλιέρα ενέχει σοβαρό κίνδυνό να παρουσιάσει φαινόμενα tone sucking, που ακριβότερα μηχανήματα δεν παρουσιάζουν.

 
λιγοτερο tone sucking απο οτι 17 πεταλακια στη σειρα θα εχει σιγουρα και στο κατω κατω της γραφης με ενα low impedance buffer ΑΝ εχει...tone sucking ;D το λυνεις και αυτο. 

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top