Noiz Forum

fusiongtr
fusiongtr
"μια ιδέα για το είδος της κουβέντας που θα μπορούσαμε να κάναμε, αν είμασταν λίγο πιο φειδωλοί στους αφορισμούς και τις παπαρολογίες."

Νομίζω ότι αυτό είναι το νόημα.

Και η πρόταση είναι όντως πολύ ενδιαφέρουσα.

pipityri
pipityri
@fusiongtr Περί αυτού πρόκειται, ακριβώς.

sultan of string
sultan of string
Δυστυχώς, σε πολλά fora ο καθένας πετάει ό,τι μαλακία θέλει, μια μικρή έρευνα στο background τους συχνά δείχνει πως πρόκειται για θεαματικά, θεαματικά άσχετους. 

αυτό είναι το κόστος της κοινωνικής δικτύωσης.

Ο καθένας αποκτά βήμα και λόγο.

fusiongtr
fusiongtr
Επειδή το παίξιμο του Kreisberg στηρίζεται πολύ (μέχρι πάρα πολύ) σε sequences, παραθέτω εδώ ένα site με παραδείγματα από φράσεις του, για μελέτη, για όποιον θέλει να ασχοληθεί περισσότερο.

http://mmckmusic.com/lessons/jonathan-kreisberg-sequences/#products4

Nestoras
Nestoras
Οι λέξεις που διάβασα είναι "σχόλια" & "σχολιάσω".

Ο οποιοσδήποτε μπορεί να σχολιάζει, χωρίς π.χ. να είναι ο Blackmore.

Το αν θα πάρεις σοβαρά τη γνώμη του είναι άλλο θέμα.

pipityri
pipityri
@Nestoras Φυσικά, αλλά αυτός είναι κι ένας λόγος που γνωστοί παίχτες δεν συμμετέχουν σε fora. Στο συγκεκριμένο, επειδή γίνεται ακραίο, είναι αλήθεια, moderation, μπορώ να συνυπάρχω εγώ με τον Henderson και τον Stanley Jordan. Και επιμένω, μιλάω για κριτική. Όπως αυτή που έκαναν ο Ζήλος και ο Χαρωνίτης. Βγαίνει και λέει ο άλλος πως ο Gambale δεν ξέρει να παίζει πάνω σε changes. Η πως ο Kreisberg δεν σουινγκάρει....τέτοια πράγματα. Η τα αφήνεις και απλά ξέρεις πως ο Gambale και o Kreisberg δεν πρόκειται να κάτσουν να κάνουν interaction σε ένα τέτοιο περιβάλλον ή ξεμπερδεύεις με τους μαλάκες μια και καλή. Υπάρχουν, δόξα να χει ο Γιαραμπής, δεκάδες άλλα fora στα οποία μπορούν να ξεδιπλώσουν τους προβληματισμούς τους. Συνήθως βέβαια, δεν μπορεί να βρεθεί ίχνος από τις δικές τους επιδόσεις στα changes  ή στο swing. Επιμένω, υπάρχει μια συγκεκριμένου τύπου ξετσιπωσιά, στην οποία ειδικεύονται οι παντελώς άσχετοι.

sultan of string
sultan of string
Ελεγα χτες ότι σταμάτησα να διαβάζω Ζήλο γύρω στο 81. Τον διάβαζα από το 1975 περίπου που είχε αρχίσει να γράφει στον Ηχο. Από τη στιγμή που άρχισα να καταλαβαίνω 5 πράγματα για τη μουσική ήταν αδύνατον να συσχετίσω αυτά που έγραφε με αυτά που άκουγα. Κάπου εκεί έκοψα γενικά την ανάγνωση κριτικών.

pipityri
pipityri
@dimsonic Για τους περισσότερους από εμάς, η ενασχόληση με την μουσική δεν ήταν/είναι κάτι εύκολο-χρειάστηκε πολύ προσπάθεια. Κάποιος που έχει μελετήσει και έχει δώσει τεράστιες

ποσότητες χρόνου και ενέργειας για να μάθει να παίζει ένα όργανο, συχνά με μεγάλο προσωπικό κόστος σε άλλους τομείς της ζωής του-είναι πολύ προσεχτικός στο πως κάνει κριτική για το παίξιμο/έργο κάποιου άλλου. 

sultan of string
sultan of string
Γι αυτό πάντα κυνηγούσα συνεντεύξεις μουσικών παρά γνώμες κριτικών.

Ετσι μάθαινα πχ ότι ο Santana άκουγε Jobim, Coltrane και Szabo, οτι ο Coryell πήγε στη θέση του Szabo και ότι άκουγε Red Norvo κλπ.... Ετσι αναγκάστηκα να τα ακούω και εγώ αυτά.

Πχ Jobim, Coltrane, Grapelli και Django αγόρασα στα 15 επειδή τα άκουγαν οι κιθαρίστες που ήξερα. Το τί κατάλαβα στην ηλικία εκείνη από τους δίσκους αυτούς ένας θεός ξέρει. Αλλά το ότι είναι σήμερα λιωμένοι, κάτι πρέπει να σημαίνει.

sultan of string
sultan of string
Επίσης  επειδή στο θέμα του Kreisberg έκανα την αναφορά για τον Coryell να σημειώσω ότι γενικά (το έχω ξαναπεί) εγώ δεν έχω μελετήσει θεωρία όσο άλλοι εδώ μέσα, αλλά έχω ακούσει και ενσωματώνω όσο μπορώ ακούσματα πάνω σε βασικά δομικά στοιχεία. Μόνο πρόσφατα προσπαθώ να παω πίσω στα θρανία, ψιλομάταια.

Για αυτό εβαλα κάποια ακούσματα από LC που μου τον έφερε στο μυαλό ο Kreisberg. Τώρα που το ανέφερες και συ θυμίζει πολύ και τους δυό δίσκους Spaces. 

Δεν έχω την δική σου δυνατότητα να αποκρυπτογραφήσω ακριβώς τι έκανε ο μεν και ο δε, αλλά το μυαλό μου πήγε κατ ευθείαν εκεί.

pipityri
pipityri
@dimsonic Προσπαθώ να βλέπω τα θετικά σε κάθε περίπτωση. Ξέρεις πως σε σέβομαι απεριόριστα, επέτρεψε μου να σου πω πως, καμιά φορά ο γραπτός σου λόγος μπορεί να παρερμηνευτεί. Παρόλα αυτά, κατάλαβα ακριβώς τι εννοούσες με την αναφορά σου στον Coryell-έκανα 4 χρόνια ear training με τον Θανάση, πίστεψε με βοήθησε. ? Γι΄αυτό έκανα και την αναφορά στο post μου.

 Για τον Coryell..... έχω φωνητικό του μήνυμα που μου έστειλε μέσω της Tracy, λίγο πριν φύγει. Καταλαβαίνω απόλυτα πως νοιώθεις. Σε περίπτωση που δεν την έχεις διαβάσει, προτείνω την αυτοβιογραφία του-πολύ ενδιαφέρον ανάγνωσμα.

sultan of string
sultan of string
Για τον LC τα είπα στο δικό μου status σήμερα, επειδή έτυχαν όλες οι συμπτώσεις.

Είναι ίσως ο μόνος κιθαρίστας (όχι ίσως) που έχω όλη τη δισκοθήκη του, πριν βγούν τα spotify κλπ. 

Και έχει η δισκοθήκη του ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ φέσια μέσα δυστυχώς από τις μαύρες του περιόδους.

Θα την ψάξω την αυτοβιογραφία.

Απλά για κάποιο λόγο σταμάτησα να τον ακούω απο τότε που έφυγε.

Αυτές τις μέρες άκουσα λίγο ξανα.

pipityri
pipityri
@dimsonic Για τις οποίες μαύρες του περιόδους είναι συγκινητικά ειλικρινής στην αυτοβιογραφία του.

 Να πω επίσης, για την πλάκα του πράγματος, πως το Spaces-το κομμάτι-το άκουσα για πρώτη φορά από κασέτα που μου είχε γράψει ο @fusiongtr από εκπομπή του Ιλάν, και στην οποία κασέτα ακούγεται και το όνομα του Στράτου κατά την αποφώνηση του Ιλάν. ?

fusiongtr
fusiongtr
"ακούγεται και το όνομα του Στράτου κατά την αποφώνηση του Ιλάν"

Ε, βέβαια, αφού του το είχα ζητήσει λέμε.

Είχα την παρτιτούρα των σόλο, και ήθελα να το γράψω σε κασσέτα ...

sultan of string
sultan of string
Βρήκα την αυτοβιογραφία!

Ενδιαφέρον έχει...

pipityri
pipityri
@dimsonic Άρα είδες πως έρχεται μαζί με cdάκι...στο άφησα για έκπληξη. ?

sultan of string
sultan of string
είδα οτι έχει cd, αλλά για την ώρα το διαβάζω μόνο γιατί το πήρα από δανειστική βιβλιοθήκη.

Θα δω αν το βρω σε βολικές αγορές για να προχωρήσω (εκτός usa)

pipityri
pipityri
@dimsonic Θα σου αρέσει το cd. Μιλάει, παίζει ακουστική και ξανακοιτάει κάποια από τα παλιά του άρθρα  για το GP. 

sultan of string
sultan of string
τα άρθρα τα έχω τα περισσότερα στα gp

pipityri
pipityri
@dimsonic Τότε θα βρεις ενδιαφέρουσα την ματιά του ίδιου για κάποια από αυτά. Άσε που τα παίζει κιόλας.

Back
Top