Πρόσφατο περιεχόμενο από το μέλος Ali Barout

  1. A

    Το μουσικό γούστο ως κριτήριο ποιότητας χαρακτήρα.

    Δεν αναφέρομαι ειδικά σε εσένα. Χρησιμοποιώ ελεύθερα πρώτο ενικό, δεύτερο ενικό, τρίτο ενικό, πρώτο πληθυντικό, για να αραδιάσω σκέψεις που μου δημιούργησε η αρχική σου τοποθέτηση. Με την οποία δε συμφωνώ. Δεν αρνούμαι ότι κι εγώ "έχω πέσει στην παγίδα" της προκατάληψης. Απλά δεν θεωρώ ότι για...
  2. A

    Το μουσικό γούστο ως κριτήριο ποιότητας χαρακτήρα.

    Μου φαίνεται ότι τελικά το αρχικό ποστ έχει να κάνει με τα στερεότυπα και αν ισχύουν. Πέρα από το χιούμορ, που μπορεί πραγματικά να ανθίσει πάνω στα στερεότυπα όταν δεν τα παίρνουμε πολύ σοβαρά, υπάρχει κι αυτό που έθιξαν οι περισσότεροι: Χτίζουμε μια μάντρα, και κηρύττουμε τον τόπο έξω από τη...
  3. A

    Μουσικά διαστήματα

    Ό,τι λειτουργεί για τον καθένα. Πάντως κι εγώ της "μηχανικής" μεθόδου είμαι στην ουσία. Αναζητώ σε ποιες βαθμίδες μπορούν να υπάρξουν τα ζητούμενα διαστήματα για κάθε κλίμακα, και τις βάζω στην άκρη. Τελικά έχεις αρχίσει μόνος σου θεωρία κιλλμπιλ;
  4. A

    Μουσικά διαστήματα

    Ναι, το δείξαμε ήδη αυτό στο παράδειγμα που πιάσαμε. Ρε φα# έχει η λα μελωδική μινόρε στο ανέβασμα. Η λα αρμονική όμως όχι. Αν πούμε δυο άλλες νότες όμως π.χ. λα ντο, κι οι δύο υπάρχουν και στη λα μελωδική μινόρε, και στη λα αρμονική μινόρε. Άρα ναι και στα δύο, ανάλογα το διάστημα που...
  5. A

    Μουσικά διαστήματα

    Στο "σε ποιες κλιμακες βρίσκονται οι νότες x, y;" Πιστεύω ναι, είναι στην ουσία το δεύτερο βήμα, που κοιτάμε "σε ποιους οπλισμούς" συναντούμε τις x, y. Οι οπλισμοί πάνε με τον κύκλο τον πεμπτών. Ένα σολ# δε θα το βρούμε στην πλευρά των υφέσεων (ματζόρε φα, σιβ, μιβ, λαβ, ρεβ, σολβ, ντοβ) αλλά...
  6. A

    Μουσικά διαστήματα

    Και στις δύο περιπτώσεις βλέπεις ότι ο αλγόριθμος είναι μπελαλής.
  7. A

    Μουσικά διαστήματα

    Ίσενας παραπονιάρης εσύ...
  8. A

    Μουσικά διαστήματα

    Ναι. Βέβαια βλέπεις ότι οι περισσότερες είναι εκτός τελικά.
  9. A

    Γνώμονας ΦΑ

    Δεν είναι.
  10. A

    Γνώμονας ΦΑ

    Η εμμονή σου με τη θέση παιξίματος είναι πραγματικά ακατανόητη @BassicallyGuitarist. Δεν υπάρχει καμία αδυναμία αποτύπωσης οδηγιών στην παρτιτούρα. Αντιθέτως, υπάρχει υποχρέωση αποτύπωσης της θέσης στην ταμπλατούρα... γιατί έτσι λειτουργεί. Ακολούθησε λίγο το συλλογισμό μου σε παρακαλώ. Έχω...
  11. A

    Μουσικά διαστήματα

    Ας τις εξετάσουμε. Η ρε αποκλείεται αμέσως αφού ρε φα# δίνει ματζόρε ποιότητα εξαρχής. Στη λα μινόρε μελωδική ανιούσα πράγματι υπάρχει ρε φα#. Στην αρμονική όχι, στη φυσική όχι.
  12. A

    Μουσικά διαστήματα

    Γιατί οι μινόρε αρμονικές και μελωδικές έχουν κοινούς φθόγγους με τις ομώνυμες ματζόρε είπαμε. Ντο ματζόρε: Ντο ρε μι φα σολ λα σι ντο Ντο μινόρε ανιούσα μελωδική: Ντο ρε μιβ φα σολ λα σι ντο Ντο μινόρε αρμονική: Ντο ρε μιb φα σολ λαb σι ντο Παρατήρησε ότι το ... σολ λα σι ντο... είναι...
  13. A

    Μουσικά διαστήματα

    Κοίτα Μπιλ. 1. Σολ Ματζόρε (ρε φα# = 5η 7η) 2. Ρε Ματζόρε (ρε φα# = 1η 3η) 3. Λα Ματζόρε (ρε φα# = 4η 6η) Σημαίνει ότι 1. Σολ Ματζόρε -> Σχετική -> Μι Μινόρε φυσική (μι φα# σολ λα σι ντο ρε μι) => ρε = 7η, φα# = 2η 2. Ρε Ματζόρε -> Σχετική -> Σι Μινόρε φυσική (ρε = 3η, φα#...
  14. A

    Μουσικά διαστήματα

    Περιπλέκονται, αλλά λίγο. Όπως ακριβώς το έγραψες. Γιατί: - Το άνω τετράχορδο της μελωδικής μινόρε (5η, 6η, 7η, 1η) δεν είναι κάτι εντελώς ξένο, έτσι; Είναι το ίδιο τετράχορδο της ομώνυμης μείζονος. Δηλαδή, το διάστημα ΣΟΛ# - ΜΙ# απαντάται στη ΦΑ# ματζόρε, φα# σολ# λα# σι ντο# ρε# μι# φα#. Οκ...
  15. A

    Μουσικά διαστήματα

    Είναι πολύ ευρύ το ερώτημα όπως το θέτεις μπιλ, και δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις. Έχεις ένα παράδειγμα;
Back
Top