Προς το περιεχόμενο

Σαμη Παραγκα

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    2078
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    2

Σαμη Παραγκα ήταν Μέλος της ημέρας 18 Νοεμβρίου 2024

Σαμη Παραγκα είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

1 Follower

Bio

  • Gear List
    Αφρικανικό μονόχορδο-ακουστικό φλαμπούτσο-παραδοσιακές κοχόνες
  • Day job
    ΕΙΔΗ ΠΡΟΙΚΟΣ-ΕΔΩΔΙΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΙΚΙΑΚΑ
  • Youtube

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

8372 προβολές προφίλ

Συμμετοχή Σαμη Παραγκα

Noizholic

Noizholic (4/4)

64

Φήμη

  1. Κάποτε για να μη λαίμαι χρονιές και ηλικίες υπήρξε μια μόδα για μεταμεσονύκτιες προβολές σε 2-3 κινηματογράφους με θρίλερ, μπι μούβις και στο ξέπεσμα του πράγματος σπλάτερ. Έπαιζαν συνθήματα απ τον εξώστη προς τη σάλα και τούμπαλιν-ΥΠΗΡΧΕ ΑΝΑΔΡΑΣΗ- ήμασταν υπεράριθμοι, κάποιοι στη καλύτερη κάθονταν σε καφάσια από μπύρες και άλλα όρθιοι, εκεί που ταιριάζει αυτό που λες με το κουτάκι του νεςκαφέ, υπήρχε άτομο/α που απ τον εξώστη σήκωναν ψαλίδια μπροστά από τις ακτίνες προβολής σε στιγμές έντασης που όλοι σηκωνόμασταν και φωνάζαμε ''πίσω σου, έρχεται, φυλάξου'' Δεν κράτησε αρκετά το σκηνικό μια και βγαίναν κόσμος σε ώρες τύπου 4-5 το πρωί ουρλιάζοντας μεθυσμένοι χαχαχαχαχαχα Όλα αυτά προ ίντερνετ, τώρα πως είχαμε συνεννοηθεί είναι απορίας άξιο αν υπολογίσεις πως δεν υπήρχαν ούτε κινητά
  2. Όπως τα ηχητικά προγράμματα, έτσι και τα οβίνδεο έντιτινγκ είναι θαυματουργά. Στην εικόνα βέβαια το πράμα έχει πολύ περισσότερο ξεφύγει, στο Ριζόλβ ας πούμε και φαντάζομαι και στα υπόλοιπα, έχουν βάλει στο κόλπο και τη τεχνητή νοημοσύνη. Εγώ ως πανκς δεν το ανοίγω το κουτί με τις τρελές. Προτιμώ να παίζω με μερικούς φίλους να πίνουμε τσίπουρα και να κάνουμε χαβαλέ. Στην ηλικία μου ξέρω πως ούτε Μπετόβεν θα γίνω, ούτε Κιούμπρικ. Κάποια στιγμή γνώρισα έναν πιτσιρικά που ασχολείται επαγγελματικά με το οβίνδεο έντιτινγκ , για να με βοηθήσει σε κάτι που φτιάχνω, αλλά δεν τσίμπησε Οι ώρες είναι ελάχιστες και τα προγράμματα αυτά απαιτούν μελέτη και τριβή, εγώ μετά από 50 χρόνια ακόμα τσακώνομαι με τα ποτεσιόμετρα της τέλε και γνωρίζω καλά πως δεν θα πιάσω τον ήχο που ονειρεύομαι, σιγά μη καταφέρω το 10% αυτών των προγραμμάτων μια στο τόσο που τα ακουμπάω. Το ζητούμενο λοιπόν για μένα είναι όπου μπορώ να γλιτώσω ΧΡΟΝΟ. Στη μουσική αυτό με το προσφέρει το στούντιο και τα παιδιά που έρχονται και παρά το γεγονός πως μόνιμα τους κουβαλάω χωρίς να έχω κάνει καμιά προεργασία για να φτιάξουμε κάτι, αυτοί τα καταφέρνουν και γεμίζει η ψυχούλα μου, γιατί τελικά, αυτό είναι το ζητούμενο. Δεν μιλάμε για Κιούμπρικ, αλλά όταν δεν έχεις τη δυνατότητα και τις γνώσεις να κάνεις ένα πλάνο της προκοπής, ή δεν έχεις τα κατάλληλα όργανα στη μουσική, φαντάσου να θες να μπλέξεις και με μοντάζ, εφφέ κλπ κλπ. Αμφιβάλλει κανείς πως όλοι αυτοί οι επαγγελματίες μουσικοί που ακούμε, δεν έχουν γνώσεις ηχοληψίας, ή και τα μηχανήματα και τα στούντιο, σπίτι τους ? Όταν όμως φτάνει η ώρα θα φωνάξουν παραγωγό, θα ζητήσουν ηχολήπτη, μέχρι και παιδί για να τους φέρει τις μπύρες. Στο τέλος της μέρας ο καθένας μας αποφασίζει πως θα λειτουργήσει σύμφωνα με τις ικανότητες και δυνατότητες που έχει, τις ανάγκες του και το χρόνο που διαθέτει. Προσωπικά τα DAW τα έκοψα, τα οβίνδεο έντιτινγκ δυστυχώς δεν νομίζω πως θα καταφέρω να τα κόψω, αλλά είναι μια κάποια καλή εξάσκηση του μυαλού τουλάχιστον προς ώρας
  3. Να λοιπόν που η ΑΝΑΓΚΗ συναντά το ΧΡΟΝΟ γιατί Κιούμπρικ δεν υπάρχει άλλος
  4. Ρε συ, το νήμα έχει κατακρεουργηθεί ήδη, όλα σχετικά είναι μη τα κόβεται, ακόμα και τα οφ τόπικ
  5. Ο λόγος σου είναι πυκνός και συγκρτοτημένος, πλην της τελευταίας παραγράφου που αφορά εμένα προσωπικά, σύμφωνα με μια δικιά σου θεώρηση.Ειδικά δε, εκεί που λες ''ειναι 100 φορες πιο παραταιρο να κανεις ΠΑΝΚΣ με σεσιοναδες και ειδικους στο cubase Αν δεν το ζησεις πατροπαραδοτα σε υπογες και καταληψεις ως πιτσιρικας αστο καλυτερα'' Δεν παριστάνω την αυθεντία σε τίποτα, ούτε προτρέπω κάποιον να κάνει αυτό που αισθάνομαι εγώ. Αν δε, θεωρείς πως ο Κοζ, ή ο Παρτέρης, ή ο Σιαχάμης και δεν ξέρω πόσοι άλλοι έχουν έρθει σπίτι μου , η στο στούντιο είναι σέσσιον μουσικοί δλδ αμοιβόμενοι έχεις λάθος και τους προσβάλεις γιατί πράγματι οι τύποι αυτοί θα μπορούσαν να σταθούν ως επαγγελαματίες αμοιβόμενοι, αλλά ήρθαν μαζί μου για το χαβαλέ. Παλαιότερα χρησιμοιποίησα ένα επαγγελματικό στούντιο, μέλους του φόρουμ, χωρίς να πάρει δεκάρα. Πρόκειται για τον Diggisilence. Η ''ανάγκη'' λοιπόν όπως είπες είναι αυτή που καθορίζει τις επιλογές μας και η ανάγκη μου αυτή τη στιγμή με λέει πως δεν είμαι 18 χρονών που είχαμε μπάντα και νοικιάζαμε σπίτι στα Εξάρχεια για πρόβες μαζί με άλλο ένα γκρουπ. Επίσης στα περί Πανκς, ο συχωρεμένος ο Βοσδογιάννης ο τραγουδιστής της Γενιάς του χάους ( που με αποκαλούσε εχθρό του λαού), έφτασε να γίνει πρωτοσύμβουλος της Φώφης Γενηματά, εγώ δεν τα κατάφερα, βλέπεις δεν αισθάνθηκα την '' ανάγκη'' να αυτοχαρακτηριστώ ως κάτι, παρότι έπαιξα και σε καταλήψεις και σε όλα τα γνωστά μέρη που θα ήταν δυνατό να παίξει μια μπάντα το 80. Αυτά περί προσωπικού και για το Κώστα που ρώτησε Προ τουλς-κιουμπέις-κέικγοκ. Μούβι μέικερ-πρεμιέρ-φάιναλ κατ-Ρισολβ. Πλην των Προ τουλς που είχα αγοράσει, όλα τα άλλα τα δούλεψα φρι, ή σπασμένα.
  6. Θα συμφωνήσω σε ένα οι κιμβουρδίστες είστε πολύπλοκοι χαρακτήραι σα τα ρημάδια που παίζεται, σε αντίθεση με το πιάνο που δεν έχει κανένα κουμπί, όπως και οι ακουστικές μπουθάρες
  7. Το καλαμπούρι είναι πως εσύ κι εγώ γράφουμε μουσική, παράγουμε πρωτογενές υλικό, καλό κακό δεν έχει να κάμνει ούτε θα το κρίνουμε εμείς. Απλά παράγουμε κάτι, έστω και κουράδες, σημαντικό αυτό
  8. Δεν θα μπω στη διαδικασία να επανέλθω στη κατάσταση διαγραφής των πουστ μου, ή και διαγραφής του λογαριασμού μου, απλά θα πιω το κλασικό, ''ο καθείς στο είδος του και ο Λουμίδης στους καφέδες'' υγ τελειόφοιτος ον στο πανεπιστήμιο ρωτήσαμε έναν δάσκαλο τι σκατά θα κάμνουμε αύριο βγαίνοντας για δουλειά που ένας τσοπάνης ξέρει περισσότερα από εμένα το κτηνίατρο και η απάντηση ήταν πως σίγουρα ο τσοπάνης ξεύρει στη πράξη περισσότερα απο εμένα, απλά εσύ θα μαζεύεις εμπειρίες και θα ανατρέχεις στη σωστή σελίδα των βιβλίων που διάβασες μέχρι να σου γίνει βίωμα στη πράξη. Εγώ παίζω μουσική, δεν είμαι ηχολήπτης, αντίστοιχα γράφω οβίνδεα χωρίς να είμαι σκηνοθέτης. πες πως είμαι κάτι σα τη Τούνη απλά έχει καυλήτερο κώλο ταύτη
  9. Τελικά δεν ήταν και τόσο μικρός
  10. Απο τα προγράμματα που έχω δουλέψει, το Ριζολβ, είναι το πιο φιλικό για χρήστες DAW. Επίσης παρά το γεγονός πως αυτής της φύσης τα προγράμματα, είναι βαριά, το συγκεκριμένο μάλλον είναι το πιο λάιτ και όταν το σετάρεις σε έναν καλό κομπιούτορα ΠΕΤΑΕΙ στην εφαρμογή των εφφέ και το ρέντερινγκ. Το να εξοικειωθείς και να παίξεις με αυτού του είδους τα προγράμματα σαν ερασιτέχνης, είναι μάλλον απίθανο και προσωπικά πιστεύω στο κανόνα που ισχύει και στα DAW βαριά μέχρι ένα 10% των δυνατοτήτων θα πιάσεις. Έβλέπα προχθές το Τάκη στο στούνδιο πως δούλευε το qbase υπερωρίες και έπαθα πλάκα. Αυτός άλλωστε είναι και ο κύριος λόγος που πάω σε στούνδιο. Υπάρχει κάποιος που γνωρίζει σχεδόν τα πάντα στη λειτουργία του προγράμματος, χωρίς να καθυστερεί να ψάχνει σα μαθητευόμενος μάγος. Εκμετάλλευση χρόνου
  11. Στα σπάργανα, κάτι ψήνεται, Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε

  12. Μάλλον η τελευταία ΜΠΑΝΤΑ
  13. Να ξεκαθαρίσουμε κάτι, επειδή είναι βασικό . Ο Μαραθώνας, είναι συνταξιούχος γραφίστας
  14. Το δαβίντσι ρισόλβ, το δουλεύω 2 χρόνια , τώρα, πειδή μας την ήπιε κάποιος. Όχι δεν είμαι μάστερ, ούτε πρόκειται να γίνω, όπως και κανένας εξ υμών πλην επαγγελματιών στο χειρισμό προγραμμάτων DAW Το συγκεκριμένο λοιπόν πρόγραμμα, βρίσκω σύμφωνα με αυτά που γνωρίζω, έχω ψάξει και έχω δει ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ, πως είναι το πιο φιλικό σε κάποιον που έχει μυρωδιά από DAW. Ιδανικά θέλει έναν γρήγορο επεξεργαστή, από Ι7 και πάνω και μεγάλες μνήμες+ κάρτα γραφικών. Το Πάσχα του 23 έδωκα 1800 για να φτιάξω το μηχάνημα απ την αρχή με τα ανάλογα καλούδια και παρά τις μέχρι τώρα αναβαθμίσεις, όλα βαίνουν ASSFαλλώς καυλά εις μάτην κάποιων ειδημόνων κατά τύχη Όπως και τα DAw στη περίπτωση που δεν έχεις καθημερινή τριβή όπως ένας επαγγελματίας, είναι αμφίβολο αν θα καταφέρεις να χρησιμοποιήσεις ένα 10% των δυνατοτήτων του προγράμματος Edited by LK.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...