-
Αναρτήσεις
2513 -
Μέλος από
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
17
kpeyos ήταν Μέλος της ημέρας 16 Οκτωβρίου 2024
kpeyos είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!
Bio
-
Mojo
Πλήκτρα
-
Style
Acoustic
Alt. Rock
Ambient
Classical
Classic Rock
Electro
Ελληνικό ροκ
Funk
Fusion
Instrumental
Jazz
Metal
Pop
Punk
Reggae
Ρεμπέτικο
Rock
Rockabilly
Soul
Παραδοσιακά -
Gear List
Electrics: Gibson Les Paul R8 / Gibson LP Studio Alpine White / Gibson SG Special / PRS SingleCut / Fender Jazzmaster / Tokai Breezysound Tele/ USACG Stratocaster
Acoustics: Fender Paramount PM2 Deluxe
Basses: Parts Precision
Keys: Korg CX-3 (1979) / Behringer Deepmind 12
Drums: Premier Elite 70s / Rogers (Pearl)
Snares: Premier Model 36 COA / Premier Super Ace '64 COB / Premier 2000 COB / Yamaha Maple Custom 14x6,5 / Gabriel Diana 13x6 / Pearl FF Aluminum 14x8 / Pearl FF Brass 14x3,5 / Pearl FF Maple 14x6,5 / Pearl King Snare COS 14x5 / Tama Kingbeat COS 14x6,5 / Dixon Maple 14x5,5 -
My Band(s)
Birthmark, Αμάλγαμα, Mother Shipton
-
Day job
Technical Manager in Shipping
-
Τόπος
Αθήνα
Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ
6148 προβολές προφίλ
Συμμετοχή kpeyos
-
E, καλά άλλο ηχογραφημένος ο ενισχυτής κι άλλο ζωντανά. Επίσης ΟΚ, δεν θα εμπλουτίζουν τον ήχο το power amp section, o μετασχηματιστής και το σύστημα μεγάφωνου-καμπίνας, αλλά εντάξει μιλάμε για practice στο σπίτι. Και πάλι μπορεί να μην ακούγεται στο 100% των δυνατοτήτων του αλλά σε σχέση με οτιδήποτε άλλο σε αυτό το budget, πάλι καλύτερα θα ακούγεται.
-
To μόνο που έχω να πώ ως input είναι πως ο μπασίστας μας έγραφε σε αυτήν, κάποιες φορές καρφί - τις περισσότερες όμως μέσω ενός Avalon DI, κι είναι ΟΚ. Τίποτα συγκλονιστικό αλλά ουδέτερη κι απροβλημάτιστη. Αν σε ενδιαφέρει κάτι συγκεκριμένο, να τον ρωτήσω. Γιατί σε ενδιαφέρει η συγκεκριμένη; Λίγο παλιακιά δεν είναι για 2025;
-
Επιτέλους έφτασε! G&L Legacy Tribute σε Shoreline Gold.
Απάντηση kpeyos στου Έκτορας το θέμα Κιθάρες και Ενισχυτές
Καλόπαιχτη. Περιμένουμε το review -
(o Thunder είναι ένας Screamer με λιγότερα bells & whistles)
-
Κι εγώ ακριβώς το ίδιο έπαθα και τσίμπησα έναν Screamer την προηγούμενη εβδομάδα. Πήγε κατευθείαν για έλεγχο και θα τον έχω σύντομα για τεστ. Μπά, οι Έλληνες (κι όχι μόνο) κιθαρίστες είναι ανεξαρτήτως ηλικίας μπούμερς
-
Κι εγώ ακριβώς το ίδιο έπαθα και τσίμπησα έναν Screamer την προηγούμενη εβδομάδα. Πήγε κατευθείαν για έλεγχο και θα τον έχω σύντομα για τεστ.
-
Η σχέση ισχύος και έντασης είναι περίπου 1/10 (ένα προς δέκα). Ένας ενισχυτής 5 watt θα παίζει στη μισή ένταση από έναν ενισχυτή 50 watt στην ίδια καμπίνα. Που σημαίνει ότι και ένας ενισχυτής 5 watt είναι υπερβολικά δυνατός για το σπίτι σε μια καμπίνα 1x12. Που μας φέρνει στην επόμενη παράγραφο... Όλα τα μεγάφωνα έχουν ένα μέγεθος στις προδιαγραφές τους που ονομάζεται speaker sensitivity και μετριέται σε decibell στο ένα μέτρο (db/m). Ανά 3db η αντιλαμβανόμενη ένταση διπλασιάζεται. Άρα ένα Celestion Vintage 30 με 100 db/m sensitivity θα ακούγεται πολύ πιο δυνατά από ένα Celestion G12M 65 με 97db/m. Όσο ανεβαίνει η διάμετρος του μεγαφώνου το sensitivity αυξάνεται και το αντίθετο. Αυτά ως προς τα γενικά τεχνικά. Ως προς την ερώτησή σου, αφού τον θες τον ενισχυτή ως καθαρή πλατφόρμα, δε σε πειράζει σε τί ένταση σπάνε. Πάρε καλύτερα έναν μεγαλύτερο, κράτα χαμηλά το master στο σπίτι, άνοιγέ τον στις πρόβες και στα live. Θα έχεις και καλύτερο ήχο, συνήθως οι μετασχηματιστές εξόδου στους πεντάβατους είναι εντελώς της πλάκας.
-
Έχοντας και Gibson & Fender & PRS και όντας κυρίως Les Paul player, θα σου προτείνω την Strat ως δεύτερη κιθάρα. Οι PRS SE είναι πολύ τίμιες κιθάρες αλλά δεν υπάρχει σύγκριση. Αν οι Αμερικάνικες PRSi κάνουν τα παντα "σχετικά καλά", οι SE κάνουν τα πάντα "σχετικά μέτρια".
-
@Gvasilis ναι μεν θα δώσω +1 στον Bugera του @John Goumis ...αλλά στις αγγελίες αυτός εδώ ο ενισχυτής είναι ανίκητος στα 300€, συν το ότι αν δε σου κάνει ή τον βαρεθείς κάποια στιγμή μάλλον θα βγάλεις και λεφτά πουλώντας τον: https://smart.noiz.gr/details.php?id=551265 Εννοείται δεν έχω καμία σχέση με τον πωλητή.
-
Υπάρχουν συζητήσεις επί συζητήσεων για το γεγονός πως παρόλο το popular demand, η Mesa Boogie δεν έβγαλε ποτέ reissue του πιο διάσημου ενισχυτή της και επίσης για το γεγονός πώς ο Mark IV και o JP 2C παρόλο που ισχυρίζονταν ότι είναι Mark II c+ δεν είχαν τον συνδυασμό aggression-liquidity-3D sound του original. Επίσης και ο μετασχηματιστής μόνο μπορεί να αλλάζει πολύ τον ήχο. Τώρα αν υπάρχουν ίδια components για επισκευή Mark II c+ δεν ξέρω. Ξέρω κάποιους όμως που κλάψανε τους vintage Marshalls τους μετά από επισκευές γιατί ο μάστορης έβαλε ότι υπήρχε διαθέσιμο...
-
Ο λόγος που στη Mesa δεν είχαν κάνει ποτέ reissue τον Mark IIc+, είναι γιατί δεν μπορούσαν. Δεν υπήρχαν τα components και δε θα πέρναγε ο ενισχυτής ROHS (στανταρ ασφαλείας). Αυτό έχω διαβάσει τουλάχιστον. Αν ισχύει λοιπόν μπορείς να περιμένεις ότι το reissue θα έχει τόση σχέση με τα originals όσο έχουν τα reissues της Marshall με τους original 1959 ή 2203. Με αυτές τις σκέψεις μένω ήσυχος κι εγώ με το ενάμιση νεφρό που μου χει απομείνει
-
Σε ευχαριστώ για την πληροφορία. Γεγονός είναι πως το in the box προορίζεται για καναν generic ήχο ή για προπαραγωγή. έχω 5 ενισχυτές σπίτι και attenuator, οπότε μπορώ και προτιμώ όταν θέλω κάτι καλύτερο ή πιο συγκεκριμένο να τους γράφω ακόμη και direct και μετά να προσθέτω ότι impulse response θέλω, (όταν δεν μπορώ να τους γράφω με μικρόφωνα λόγω θορύβου).
-
Όσο πιο ακομπρεσσάριστος είναι ένας φυσικός ήχος (μονοί μαγνήτες, πεντακάθαρος ενισχυτής) τόσο πιο δύσκολο να τον πιάσει ένα modeller/capture. Όσο πιο βρώμικος, κομπρεσσαρισμένος είναι ο ήχος τόσο πιο κοντά. Aυτό φυσικά επηρρεάζει και το πώς παίζεις. Αν ας πούμε θες να παίζεις σε φάση Marc Ribbot τα ξεχνάς τα plugins, αλλά για πολλά είδη είναι μια χαρά. Φυσικά και πάλι το 99% των Ελλήνων ερασιτεχνών κιθαριστών μπορεί σήμερα με τα plugins να πιάσει καλύτερο ήχο σε μια παραγωγή απ' αυτό που είχε πριν 20 χρόνια έχοντας πληρώσει τα μαλλιά της κεφαλής του στη χρυσή εποχή των studios. Οπότε είναι φοβερή εξέλιξη. Τώρα στα $130 @Nekkon όχι απλά δεν το λες οικονομικό, το λες μάλλον εκτός πραγματικότητας. Υπάρχουν πολλές εταιρείες με πολύ αξιόλογες σουϊτες σε λιγότερα χρήματα, αλλά εδώ μπορείς να βρεις ΔΩΡΕΑΝ captures από Dumble για το επίσης ΔΩΡΕΑΝ Neural Amp Modeler. Όσον αφορά τη σύγκριση με τη Neural DSP, η Neural DSP έχει πάρα πολύ καλά FX και impulse responses καμπινών, που κάνουν όλη τη διαφορά. Οι ενισχυτές της κάποιοι είναι καλύτεροι και κάποιοι όχι και τόσο. Τώρα αν θα γράφει "Tone King" ή "Dumble" επάνω, εμένα προσωπικά ελάχιστα με ενδιαφέρει. Το Cory Wong που δε γράφει τίποτα ας πούμε είναι το No1 plugin που θα σκεφτώ αν θέλω να γράψω καθαρούς ήχους in the box.
-
Όταν κάτι πρόκειται να "πατηθεί" πολύ στο master, που για μένα σημαίνει να φτάσει σε δυναμικό εύρος κάτω από 8db, τότε αφήνω έναν Fabfilter Limiter στο Main Buss και τον τσεκάρω συχνά πυκνά σε διάφορα presets να μου ακούγεται σωστά η μίξη. Αν πρόκειται για υλικό με μεγάλο δυναμικό εύρος μιξάρω χωρίς fx στο main buss. H επιλογή γίνεται βάσει του τελικού χρώματος που θέλω να έχει το υλικό και όχι για να ακουστεί πιο δυνατά. Ένα σημαντικό εργαλείο είναι το Izotope Tonal Balance. Εκεί τσεκάρω οπτικά τη μίξη για να έχω ένα καλό starting point. Μετά χρησιμοποιώ ακουστικά (AKG K-701) και τέλος ακολουθώ τη συμβουλή του κυρίου στο low end. Τέλος ακούω στο δωμάτιό μου με τα Yamaha HS + Sub (απαραίτητο όταν μιξάρεις και ηλεκτρονική μουσική), στα αυτοκίνητά μας και στα ακουστικά πάλι, χρησιμοποιώντας διάφορα presets του Acustica Audio Aqua Sienna (headphone mixing plugin):
-
Αναζήτηση επισκευαστή ARP Odyssey
Απάντηση kpeyos στου vrachnasormora το θέμα Πιάνο, Πλήκτρα & Synthesizer
http://analogtouch.gr/ http://www.effectum-electron.com/