μια ευθύνη πιστεύω ότι την έχουν και οι ηχολήπτες... κάποιοι είναι πολύ καλοί στην παραγωγή ενός δίσκου, αλλά σε μία ταινία εντελώς μέτριοι. ίσως να μην έχουν την εμπειρία,την φαντασία ή την αυτοπεποίθηση να προτείνουν κάτι... πολλές φορές σε μία παραγωγή ο μόνος που ξέρει τι είναι ADR είναι ο ηχολήπτης... αν δεν προτείνει ιδέες και λύσεις για τον ήχο δεν θα τις προτείνει κανένας άλλος... υπάχει βέβαια και το φαινόμενο του αδιάφορου... "πάω, γράφω σε όλο το γύρισμα τα πάντα με ένα shootgun, τους δίνω το αρχείο, παίρνω τα 100 euro και στην υγειά μου!"