Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/25/24 σε όλα
-
Δωκε κατι παραπανω και παρε μια ΚΑΝΟΝΙΚΗ strat https://smart.noiz.gr/details.php?id=574999 μια ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ strat που θα κρατησεις για μια ζωη.3 βαθμοί
-
Έχοντας και Gibson & Fender & PRS και όντας κυρίως Les Paul player, θα σου προτείνω την Strat ως δεύτερη κιθάρα. Οι PRS SE είναι πολύ τίμιες κιθάρες αλλά δεν υπάρχει σύγκριση. Αν οι Αμερικάνικες PRSi κάνουν τα παντα "σχετικά καλά", οι SE κάνουν τα πάντα "σχετικά μέτρια".2 βαθμοί
-
Όλοι κολλάνε και ανατρέχουν.. Γιατροι πλέον που βλέπουν χιλιάδες ασθενείς σου μιλάνε και κοιτάνε στο ΓΚΟΥΛΑΓΚΛ2 βαθμοί
-
Άφησα να το ακούσω τελευταίο με τα ακουστικά, μόλις έκλεισα το δικό μου Montage project. Σε απηλαυσα, ωραίες οι αλλαγές, το πήρες το όργανο και έπιασες δουλειά και με αυτό το δείγμα καταλαβαίνουμε όλοι μας τι πρόκειται να ακολουθήσει όταν μερακλωσεις κι άλλο. Τι πράγματα υα βγάλεις γιατί πράγματι το όργανο αυτό σε προδιαθέτει και είναι φορτωμένο με εξαιρετική βάση και έχει τρομερή λειτουργικότητα. Είναι στα κατάλληλα χέρια για να αναδειχτεί ακόμα περισσότερο και πραγματικά στους συμφορουμιτες και σε όποιον άλλο ακούσει αυτά που θα βγάλεις και θα με κομπλεξαρουνκαι εμένα για να φτάσω στα όρια. Είσαι ο Mozart και είμαι ο Σαλιερι τώρα και μου τρέχουν τα σάλια. Καλορίζικο και πάλι!! Είναι στα καλύτερα χέρια. Και αυτό ακούγεται. Είδατε κύριοι η εμπειρία τι διαφορά έχει από την ακατάσχετη διαστρεβλωμενη από κάποιους σπεκολογια - κινδυνολογια.-μανουαλιολογια για να δαμάσουμε το δράκο. Ο έμπειρος το παίρνει, το στυβει από την πρώτη μέρα και πάει άμα λάχει και για μεροκαματο. Έτσι δεν είναι? Το thread αυτό είναι δικαίωση και επιβεβαίωση για κάτι βέβαια που όλοι ξέραμε ανέκαθεν2 βαθμοί
-
Στον 5αρη μαρσαλ δεν σπάνε αλλά δεν έχουν πολλή ένταση. Στον bugera είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα. Τσεκαρε και έναν vht special 6 combo στις αγγελίες, αν υπάρχει ακόμα.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Καταρχάς συγχαρητήρια για το μεταπτυχιακό. Χωρίς να προτάσσω το Fender "ζαβλάκωμα" μου και με μόνο γνώμονα ότι έχεις μια LP (αν και με P90s), θα σου έλεγα την strat για να αλλάξεις λίγο τις "παραστάσεις" σου. Η PRS γέρνει πολύ προς την LP - και πρόσθεσε και αυτά που έθιξε ο @kpeyos Βέβαια η συγκεκριμένη strat δεν είναι ο ορισμός της strat, αλλά είναι μια πιο ουσιαστική διαφοροποίηση απ' την κιθάρα που έχεις- αν φυσικά θες να διαφοροποιηθείς.1 βαθμός
-
@Gvasilis ναι μεν θα δώσω +1 στον Bugera του @John Goumis ...αλλά στις αγγελίες αυτός εδώ ο ενισχυτής είναι ανίκητος στα 300€, συν το ότι αν δε σου κάνει ή τον βαρεθείς κάποια στιγμή μάλλον θα βγάλεις και λεφτά πουλώντας τον: https://smart.noiz.gr/details.php?id=551265 Εννοείται δεν έχω καμία σχέση με τον πωλητή.1 βαθμός
-
Εξαιρετικές οι άσχετες πληροφορίες που διακινούνται στο νήμα. Αλλά επιστρέψτε στο θέμα παρακαλώ...1 βαθμός
-
Να προσθέσω ότι σε περίπτωση που παίρνεις όλο σου τον ήχο (παραμορφώσεις + εφε) από την πεταλιέρα (την χρησιμοποιείς στην ουσία ως προενίσχυση) και κατ' επέκταση χρειάζεσαι μόνο μια τελική ενίσχυση & το ηχείο/α, τότε καλό είναι αν πάρεις τελικά ενισχυτή (λαμπάτο ή modeling η ακόμα και solid state), να συνδέεις την έξοδο (left/mono) της me-80 με την είσοδο FX Return του ενισχυτή, ωστε να αποφεύγεις την προενίσχυση του ενισχυτή (το καθαρο κανάλι που λες και εσύ) και να ακουγεται πιο "σωστα" η Boss. Σε αυτή την περίπτωση ίσως θα ήταν καλύτερο ένα FRFR monitor, όπως προτάθηκε παραπάνω. Πάντως εγώ θα σου πρότεινα να κοιτούσες έναν από τους νέους modeling ενισχυτές, όπως ο Katana παραπάνω ή ακόμα καλύτερα ο Line6 Catalyst CX 60 (εντός του budget σου), ο οποιος imho έχει καλύτερο ήχο σε σχεση με την πεταλιέρα σου, βασισμένο στο Helix (έχει και firmware updates, ενώ είναι και audio interface), και να έχεις την Boss για τα time-based effects στο fx loop... https://line6.com/catalyst-guitar-amps/ https://www.thomann.de/gr/line6_catalyst_cx_60.htm1 βαθμός
-
Καλησπέρα Αν δεν θες λαμπάτο, μπορείς να πας σε εναν Boss Katana 50watt https://www.thomann.de/gr/boss_katana_50_gen_3.htm Αν θες λαμπάτο, υπάρχουν διάφορες επιλογές στα μεταχειρισμένα (ουδεμία σχέση έχω με τους πωλητές) https://smart.noiz.gr/details.php?id=583662 https://smart.noiz.gr/details.php?id=561440 https://smart.noiz.gr/details.php?id=582215 https://smart.noiz.gr/details.php?id=581146 O katana θα ταιριάξει περισσότερο με την πεταλιέρα σου, μιας και είναι και αυτός ψηφιακός και της ίδιας εταιρείας Ο bugera έχει εξαιρετικό καθαρό κανάλι. Οι Marshall προτείνονται σε περίπτωση που θες την πεταλιέρα σου μόνο για τα εφέ (delay, chorus κτλ) και χρησιμοποιήσεις τα κανάλια του Μαρσαλ για καθαρό, crunch και overdrive (αρκεί να ξέρεις πως να ρυθμίσεις την πεταλιέρα σου αι να κάνεις σωστή συνδεσμολογία). Τέλος, και με μια επιφύλαξη για τα παρακάτω, εφόσον έχεις πεταλιέρα ξέρεις ότι στην ουσία δεν χρειάζεσαι ντε και καλά ενισχυτή μιας και η πεταλιέρα σου εξομοιώνει όχι μόνο ενισχυτές αλλά και καμπίνες (όλο το guitar signal δηλαδή) επομένως στην ουσία χρειάζεσαι κάποιο FRFR μονιτορ https://www.thomann.de/gr/harley_benton_g212a_fr_active_cabinet.htm https://www.thomann.de/gr/search_dir.html?sw=frfr&smcs=81e769_5316 https://www.thomann.de/gr/harley_benton_frfr_112a_guitar_dsp_monitor.htm1 βαθμός
-
Παντως σε ψιλο- ontopic, προ αμνημονευτων που ημουν στο μονταζ τηλεοπτικων εκπομπων, ηταν πραγματι εξωφρενικος ο ρυθμος των γκουρου μοντερ, πραγματικα οι keyboard εντολες που εδιναν ηταν ΟΝΤΩΣ πιο γρηγορες απο ρυθμο γραμματεως που δακτυλογραφει κειμενο Οταν ομως χρειαζοταν το κατι εξτρα, καποια λειτουργια εξω απο το comfort zone της καθημερινοτητας, ο ρυθμος επεφτε δραματικα και το ψαξιμο ηταν απαραιτητο. Οι μανιερες και τα στανταρακια στην τεχνη απο κατι τετοια προκυπτουν αν θελεις να κανεις το κουφο και την πρωτοπορια σε ψαξιμο και χασιμο ( not really χασιμο) χρονου καταληγεις, και ο Κιουμπρικ ο υπερτατος γκουρου σαν τον Γκαρι το Σαλιγκαρι πηγαινε, αν ηθελε να γυρισει τη Λαμψη οχι του Κιουμπρικ αλλα του Φωσκολου θα την ειχε ξεπεταξει στο μισαωρο.1 βαθμός
-
@killbill το μικρόφωνο αυτό έχει απλά χαμηλό output: Sensitivity (mV/Pa @ 1kHz): 10 δηλαδή όταν μετρήθηκε σε 94dB SPL (1 pascal) με ένα 1KHz tone έβγαλε output 10millivolt. Συγκρητικά, ένα u87 βγάζει 28millivolt, πολύ παραπάνω.1 βαθμός
-
Καλησπέρα, Αποφάσισα να κάνω ένα δωράκι στον εαυτό μου με την επιτυχή ολοκλήρωση ενός μεταπτυχιακού που έκανα τα δύο τελευταία χρόνια και ενόψει και black Friday. Αρχικά να γράψω, ότι εδώ και αρκετά χρόνια είμαι κάτοχος μιας Gibson Les Paul με P-90's. Με τη σκέψη ότι θα ήθελα να έχω κι ένα πιο ευέλικτο όργανο και με δέλεαρ την καλή τιμή (799 euros), προσανατολιζόμουν για την αγορά της PRS SE DGT. https://www.thomann.de/gr/prs_se_dgt_gold_top.htm Σήμερα το πρωί βλέποντας λίγο στην ιστοσελίδα του Νάκα, μου κίνησε το ενδιαφέρον η συγκεκριμένη κιθάρα: https://www.nakas.gr/el/proionta/mousika-organa/kithares/ilektrikes-kithares/fender-fender-de-player-strat-hss-mn-sns-dtb-ilektriki-kithara_852696/ Είμαι σε δίλημμα τώρα, ποια από τις 2 να επιλέξω τελικά.0 βαθμοί
-
Άργησε λιγάκι να μας έρθει, αλλά όλα καλά. Την παρέλαβα σήμερα και τα κανόνισα να φύγω νωρίτερα από την δουλειά για να της αφιερώσω την ημέρα, όπως πρέπει. Δεν το πιστεύω ότι έχει 4+ χρόνια από την τελευταία μου αγορά… Η κιθάρα είναι δεύτερο χέρι και ηρθε με μια πολυ ωραία Gator μαλακή θήκη, πολλές πένες και χορδές. Κάτι μου λέει ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, εγκατέλειψε το άθλημα… Έμεινα μέσα στο budget των 500 ευρώ που είχα θέσει στον εαυτό μου, το οποίο την κάνει εξαιρετική αγορά. Η κιθάρα φόραγε (κακό-βαλμένες) χορδές διαφορετικών κατασκευαστών άρα έπρεπε να αλλαχτούν με νέες (11-άρες D’Addario), να καθαριστεί γενικώς (με βρεγμένο πανάκι). Το χρώμα στις φωτογραφίες είναι από αδιάφορο, στην χειρότερη, έως συμπαθητικό στην καλύτερη. Από κοντά όμως, ανεβαίνει παρά πολύ και είναι εξαιρετικό. Για εμένα είναι παρά πολύ class-άτο, θα έλεγα. Η σύζυγος την χαρακτήρισε “spacey”. Ok, το δέχομαι. Θα ακολουθήσουν εντυπώσεις για τους ήχους και το playability.0 βαθμοί
-
Η Blackmagic Design δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Κορυφαία στο video editing, και σε hardware και σε software. Δίνει δωρεάν για dowmload το ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ DaVinci Resolve , με το οποίο μπορείς να γυρίσεις άνετα ταινία για 3 όσκαρ. Το σκαλίζω από το πρωί και είναι υπέροχο. Δεν έχω σκοπό να το χρησιμοποιήσω γιατι μετά από 15 χρόνια δουλεύω το Sony-Vegas με κλειστά μάτια, αλλά για έναν που ξεκινάει τώρα στα video είναι μανούλα. Το download εδώ0 βαθμοί
-
Πρωτοποριακά κ ψαγμένα πράγματα προσφέρει και ο αναλογικός κόσμος στο editing,όχι μόνο ο ψηφιακός και τα softwares,όπως έκανα εγώ σε κινηματογράφο που δούλευα για εξτραδάκι όταν φοιτούσα πιτσιρικάς δουλεύωντας την μηχανή προβολής και κoβοντας μπομπίνες για να βάλω τα διαφημιστικά,όπως π.χ σε μιά ταινία(νομίζω) του almodovar,όπου σε στιγμή συναισθηματικής κορύφωσης σε σκηνή,έκανε βόλτες στην οθόνη ένα κουτάκι nescafe και άκουγα απο το δωμάτιο που διάβαζα την αίθουσα να φωνάζει εεεεε και δέν ήξερα τι γίνεται. Στο εξωτερικό θα είχε περάσει σαν άποψη και θα είχα κάνει καριέρα,αλλά στην Ελλάδα το κοινό,δυστυχώς δέν ήταν έτοιμο ακόμη.0 βαθμοί
-
Καλορίζικη! Θα μείνεις ευχαριστημένος, είμαι σίγουρος !0 βαθμοί
-
Καλορίζικη! Εξαιρετικά όργανα τα G&L. Και το shoreline gold είναι ωραίο και ιδιαίτερο φινίρισμα (έχω μια τέτοια classic player..). Στις φωτογραφίες δεν γράφει πολύ στον φακό, αλλά από κοντά είναι yammy0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
πρς! ΙΜΗΟ...και μονο για την ποιοτητα κατασκευης! ή τσονταρε λιγα ακομα για μετ αμ στρατ;0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Πολύ σωστά τα δείχνει η εικόνα. Υπάρχει και άλλη μια κατηγορία, τα earphones, τα οποία είναι οι παλιού τύπου ψείρες, οι οποίες δεν έχουν αυτό το bud σιλικόνης που παίνει καλά μέσα στο αυτί, αλλά έχουν ένα ηχείο το οποίο "ακουμπάει" πάνω, χωρίς να μπαίνει μέσα. Το λέω γιατί υπάρχουν πολλοί που ενοχλούνται από την αίσθηση των buds επειδή μπαίνει αρκετά μέσα στο αυτί. Οι περισσότερες ψείρες πλέον είναι με buds. H Apple συνεχίζει και έχει κάποια airpods χωρίς buds. Αριστερά bud σιλικόνης - κέντρο earphone ηχείο παλιού τύπου - δεξιά Apple earphones Δε γνωρίζω κάποια συγκεκριμένη πηγή αλλά μπορείς να ψάξεις μέσω Google, κάτι τύπου "What to look for in Wireless Headphones". Η ακριβής ποιότητα ενός ακουστικού έρχεται κυρίως από τους οδηγούς του, ή ας πούμε τα ηχεία που έχουν μέσα. Τα νούμερα ή τα ονόματα δεν λένε πολλά, καθώς παίζουν πολλά πράγματα ρόλο. Κάποια ακουστικά μπορεί να έχουν ίδια χαρακτηριστικά, αλλά να έχουν διαφορετικό χαρακτήρα (ήχου) γιατί έτσι τα έχει "πειράξει" ο κατασκευαστής. Δυστυχώς τις περισσότερες φορές δεν μπορείς να ξέρεις ακριβώς τι παίρνεις. Υπάρχει η λεγόμενη καμπύλη απόκρισης συχνοτήτων (Frequency response curve) που μπορεί να δεις σε κάποια reviews, όπου δείχνει πόσο κοντά στη φυσική απόκριση του αυτιού μας είναι το προφίλ των ακουστικών. Κάποιοι θέλουν όμως περισσότερα μπάσα, σε κάποιους αρέσει το λεγόμενο V, ενώ κάποιοι το θέλουν τελείως φλατ/απείραχτο, όπως πχ οι μουσικοί παραγωγοί. Αν όμως δεν ακούσεις μόνος/η το συγκεκριμένο ακουστικό, δύσκολο να καταλάβεις στα χαρτιά το πώς θα ακούγεται πραγματικά στο δικό σου αυτί. Οι κατασκευαστές πάνε και έρχονται. Σε κάποια μοντέλα είναι καλά τα Sony, σε κάποια άλλα μπορεί να σου αρέσουν τα JBL, ή μια άλλη εταιρία μπορεί να προσφέρει περισσότερα extra πραγματα που μια άλλη να μην τα έχει, πχ διάρκεια μπαταρίας, μέγεθος θήκης, active noise cancellation, ambient mode, και άλλα. Εκεί βάζεις αυτά που θες εσύ, στην τιμή που θες, και διαβάζεις γνώμες χρηστών - κυρίως αρνητικές - προκειμένου να δεις αν τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο μέσος χρήστης θα είναι πρόβλημα και για σένα.0 βαθμοί
-
Και εγώ την Strat θα προτείνω, ιδιαίτερα αν μπορείς να παίξεις την κιθάρα σε κάποιο κατάστημα. Θα ήταν ιδανικό, αν μπορούσες, να δοκιμάσεις και τις δυο. Εάν δεν υπάρχει αυτή ήδη δυνατότητα, τότε αγοράζεις εκείνη που μπορείς να δοκιμάσεις, εάν φυσικά σε ικανοποιεί. Οπως είπαν και τα παιδιά πιο πάνω, η Strat καλύπτει πιο διαφορετική γκάμα ήχων από αυτούς της Les Paul που ήδη έχεις. Και είναι και σε ωραίο χρώμα. Και ένα από τα καλά μιας Strat είναι ότι υπάρχει πάντα η δυνατότητα στο μέλλον να αλλάξεις μαγνήτες / ηλεκτρονικά κλπ.0 βαθμοί
-
Ένα καλό άρθρο για το θέμα με βασικά και επαρκή θα έλεγα στοιχεία για να σε καθοδηγήσει νομίζω είναι αυτό. https://emastered.com/blog/how-to-choose-headphones Για over ear που προτιμώ και εγώ για ακρόαση μουσικής με καλές προδιαγραφές αυτά που προτάθηκαν, τα Sony WH-1000XM4 θα σε καλύψουν. Προσοχή στο δρόμο όταν φοράς τέτοια ακουστικά γιατί θα απομονώνεσαι τελείως, το κάνω και εγώ και είναι πολύ επικίνδυνο γιατί περπατάω πολύ. Με τα in ear είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα σε χαμηλότερη ένταση Επίσης τα Sennheiser αντίστοιχων προδιαγραφών με τα Sony είναι στις προτιμήσεις μου Έχω αυτά 5 χρόνια τώρα και είναι σκυλιά και είμαι πολύ ευχαριστημένος https://www.arco.gr/product/sennheiser-hd-4-40bt/ Έχουν βγει πιο καινούρια από αυτά. Για τα Sony όμως αν πάρεις over ear τελικά, δε θα το μετανοιώσεις σίγουρα, είναι και για εμένα υποψήφια αν τελικά χαλάσουν τα sennheiser που ακόμα αποδίδουν ακόμα και η μπαταρία τους κρατάει μετά από τόσα χρόνια και παραμένουν λειτουργικότατα και τα έχω ταλαιπωρήσει αρκετά. Ακόμα και σε συνθήκες παραλίας το καλοκαίρι0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
super, καλορίζικος! φωτιές μου ανάβετε λαίμαι Νομίζω ένας ή δυο φίλοι μου έχουν τον thunder, τους στέλνω μήνυμα να πά να τον ακούσω0 βαθμοί
-
Κι εγώ ακριβώς το ίδιο έπαθα και τσίμπησα έναν Screamer την προηγούμενη εβδομάδα. Πήγε κατευθείαν για έλεγχο και θα τον έχω σύντομα για τεστ. Μπά, οι Έλληνες (κι όχι μόνο) κιθαρίστες είναι ανεξαρτήτως ηλικίας μπούμερς0 βαθμοί
-
Σ'ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Αφού δίνεις και εσύ το πράσινο φως(άλλο που δεν ήθελα) θα κλείσω ένα ραντεβού0 βαθμοί
-
Κι εγώ ακριβώς το ίδιο έπαθα και τσίμπησα έναν Screamer την προηγούμενη εβδομάδα. Πήγε κατευθείαν για έλεγχο και θα τον έχω σύντομα για τεστ.0 βαθμοί
-
Η αλήθεια είναι ότι δεν πήγε το μυαλό μου στους ENGL (το παλικάρι παίζει με Τέλε) μιας και τους έχω συνδεδεμένους με πιο μοντέρνο μέταλ ενώ αυτό δεν είναι 100% σωστό, αλλά όντως φαίνεται για εκπλητική ευκαιρία, και τώρα που είδα κάτι βίντεο αναρωτιέμαι γιατί δεν έχω τον συγκεκριμένο ενισχυτή (περίεργο που είναι τόσο καιρό καραχωρημένος στις αγγελίες...) το θέμα βέβαια είναι σε τι ένταση θα ακούγονται σωστά τα od κανάλια αλλά όντως σε αυτή την τιμή είναι εξαιρετικό deal @Gvasilis αφού είσαι Ρόδο, στείλε μου π.μ. να ακούσεις και τον Bugera v22 αλλά και Marshall DSL Τα καθαρά του Bugera δεν σπάνε ούτε με αίτηση αν παίζεις με μονούς μαγνήτες, και είναι πολύ πιο δυνατός από όσο θα περίμενες να είναι ένας 22watt λαμπάτος με el84 τελικές0 βαθμοί
-
Mια από τα ίδια και εγώ. Έχω και strat, και les paul και PRS και PRS SE. Θα σου πρότεινα να κάνεις την υπέρβαση παραπάνω να πάρεις μια μεταχειρισμένη αμερικάνικη στρατ. Είναι κρίμα για ένα 100ευρω παραπάνω να μην πας για αμερικάνικη, μια φορά θα τα δώσεις και θα την έχεις μια ζωή. Η PRS SE μια χαρά είναι αλλά μέχρι εκεί (οι αμερικάνικες βέβαια είναι ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί σε κιθάρες μαζικής παραγωγής)0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Καλύτερα strat γιατί για μια αντίστοιχη prs πρέπει να ανέβει αρκετά το budget.0 βαθμοί
-
μεξικανικη thinline ειναι με αλλαγμενους τον πανω και τον κατω μαγνητη (εξαιρετικοι μαγνητες btw οι Barfuss, ετη φωτος καλυτεροι απο τους ψευτοwiderange που ειχε), εχει κρατησει τον εναν wide range και τον εχει βαλει στη μεση (ο παλαβος ) κιθαρουκλα φαινεται και τη δινει τζαμπα0 βαθμοί
-
Η σχέση ισχύος και έντασης είναι περίπου 1/10 (ένα προς δέκα). Ένας ενισχυτής 5 watt θα παίζει στη μισή ένταση από έναν ενισχυτή 50 watt στην ίδια καμπίνα. Που σημαίνει ότι και ένας ενισχυτής 5 watt είναι υπερβολικά δυνατός για το σπίτι σε μια καμπίνα 1x12. Που μας φέρνει στην επόμενη παράγραφο... Όλα τα μεγάφωνα έχουν ένα μέγεθος στις προδιαγραφές τους που ονομάζεται speaker sensitivity και μετριέται σε decibell στο ένα μέτρο (db/m). Ανά 3db η αντιλαμβανόμενη ένταση διπλασιάζεται. Άρα ένα Celestion Vintage 30 με 100 db/m sensitivity θα ακούγεται πολύ πιο δυνατά από ένα Celestion G12M 65 με 97db/m. Όσο ανεβαίνει η διάμετρος του μεγαφώνου το sensitivity αυξάνεται και το αντίθετο. Αυτά ως προς τα γενικά τεχνικά. Ως προς την ερώτησή σου, αφού τον θες τον ενισχυτή ως καθαρή πλατφόρμα, δε σε πειράζει σε τί ένταση σπάνε. Πάρε καλύτερα έναν μεγαλύτερο, κράτα χαμηλά το master στο σπίτι, άνοιγέ τον στις πρόβες και στα live. Θα έχεις και καλύτερο ήχο, συνήθως οι μετασχηματιστές εξόδου στους πεντάβατους είναι εντελώς της πλάκας.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Πραγματι δεν υπαρχει αλλος. Αλλα και αυτος στο home studio ειχε καταληξει. Διοτι με την παροιμιωδη τελειομανια του, και τα εξωφρενικως χρονοβορα γυρισματα, αν περιμενε τους επαγγελματιες του cubase θα εβγαινε το budget κανα τρισεκατομμυριο Οποτε το ειχε γυρισει στην οικογενιακη επιχειρηση ειχε αγγαρεψει ολους τους δικους του και το τραβουσε οσο ηθελε Για περιπτωσεις οπως του Σαμμυ σε φαση ΠΑΝΚΣ, και εγω θα προτεινα κανονικο στουντιο, διοτι και χρειαζεται η φαση χωρους- μικροφωνα- σοβαρες ηχομονωσεις για ντραμς και δε συμμαζευεται, πολυ μπλεξιμο, αν δεν εχεις την τρελα δεν αξιζει να μπεις σε τετοιο τριπακι. Αλλα καποιος που θελει να την ψαξει με ηχους, συνθ και τετοια, να κανει τα πειραματα του, να βρει την ακρη του ρε bro σε ειδη μπλιμπλικοφασης, ε για αυτον ειναι ταμαμ η home κατασταση. Ολοι οι μεγαλοι μπλιμπλικαδες αλλωστε καπως ετσι τη βρηκαν την ακρη, και σε εποχες μαλιστα που επρεπε να τα χωσεις χοντρα, οχι τωρα που παιρνεις ενα απλο DAW PC και εχει μεσα πιο πολλα μπλιμπλικια και απο το Γιαννακη- Μιχαλακη0 βαθμοί
-
Καλησπερίζω την παρέα! Είχα κάποιο καιρό να ανεβάσω βιντεάκι αλλά ήρθε επιτέλους η ώρα και πάλι! Πρόκειται για μια απ'τις πολύ αγαπημένες μου μπάντες και για το title track του άλμπουμ με το οποίο τους γνώρισα και κόλλησα! Nevermore και This Godless Endeavor λοιπόν! Για τα των ηχογραφήσεων έχουμε και λέμε: --- Ηχογραφημένο, μιξαρισμένο στο Reaper. --- Masterαρισμένο με T-racks. --- Τα ντραμς είναι ένας συνδιασμός MDL Ultimate Heavy Drums (το 90%) και το suite του KRIMH απ'την Bogren Digital (το άλλο 10%) --- Μπάσο είναι το Grove Bass της Submission Audio. --- Ρυθμικές και lead κιθάρες είναι με το MLC S_zero 100 της Bogren Digital. --- Κάρτα ήχου η Focusrite Scarlett 18i20. Περιμένω γνώμες!!! \m/0 βαθμοί
-
Ο λόγος σου είναι πυκνός και συγκρτοτημένος, πλην της τελευταίας παραγράφου που αφορά εμένα προσωπικά, σύμφωνα με μια δικιά σου θεώρηση.Ειδικά δε, εκεί που λες ''ειναι 100 φορες πιο παραταιρο να κανεις ΠΑΝΚΣ με σεσιοναδες και ειδικους στο cubase Αν δεν το ζησεις πατροπαραδοτα σε υπογες και καταληψεις ως πιτσιρικας αστο καλυτερα'' Δεν παριστάνω την αυθεντία σε τίποτα, ούτε προτρέπω κάποιον να κάνει αυτό που αισθάνομαι εγώ. Αν δε, θεωρείς πως ο Κοζ, ή ο Παρτέρης, ή ο Σιαχάμης και δεν ξέρω πόσοι άλλοι έχουν έρθει σπίτι μου , η στο στούντιο είναι σέσσιον μουσικοί δλδ αμοιβόμενοι έχεις λάθος και τους προσβάλεις γιατί πράγματι οι τύποι αυτοί θα μπορούσαν να σταθούν ως επαγγελαματίες αμοιβόμενοι, αλλά ήρθαν μαζί μου για το χαβαλέ. Παλαιότερα χρησιμοιποίησα ένα επαγγελματικό στούντιο, μέλους του φόρουμ, χωρίς να πάρει δεκάρα. Πρόκειται για τον Diggisilence. Η ''ανάγκη'' λοιπόν όπως είπες είναι αυτή που καθορίζει τις επιλογές μας και η ανάγκη μου αυτή τη στιγμή με λέει πως δεν είμαι 18 χρονών που είχαμε μπάντα και νοικιάζαμε σπίτι στα Εξάρχεια για πρόβες μαζί με άλλο ένα γκρουπ. Επίσης στα περί Πανκς, ο συχωρεμένος ο Βοσδογιάννης ο τραγουδιστής της Γενιάς του χάους ( που με αποκαλούσε εχθρό του λαού), έφτασε να γίνει πρωτοσύμβουλος της Φώφης Γενηματά, εγώ δεν τα κατάφερα, βλέπεις δεν αισθάνθηκα την '' ανάγκη'' να αυτοχαρακτηριστώ ως κάτι, παρότι έπαιξα και σε καταλήψεις και σε όλα τα γνωστά μέρη που θα ήταν δυνατό να παίξει μια μπάντα το 80. Αυτά περί προσωπικού και για το Κώστα που ρώτησε Προ τουλς-κιουμπέις-κέικγοκ. Μούβι μέικερ-πρεμιέρ-φάιναλ κατ-Ρισολβ. Πλην των Προ τουλς που είχα αγοράσει, όλα τα άλλα τα δούλεψα φρι, ή σπασμένα.0 βαθμοί
-
Θα συμφωνήσω σε ένα οι κιμβουρδίστες είστε πολύπλοκοι χαρακτήραι σα τα ρημάδια που παίζεται, σε αντίθεση με το πιάνο που δεν έχει κανένα κουμπί, όπως και οι ακουστικές μπουθάρες0 βαθμοί
-
H μουσική που φτιάχνουμε στο Pc είναι ένας προσωπικός μονόλογος,η μουσική που παίζεται συντονισμένα με άλλους μουσικούς είναι ένας διάλογος. Ο διάλογος δέν προσφέρει πάντα περισσότερα από έναν μονόλογο,αλλά ένας μονόλογος δέν θα φτάσει ποτέ να προσφέρει τόσα,όσα μπορεί ένας διάλογος. Υπάρχει και η περίπτωση να παίζεις έντεχνα... ...Επαναπροσδιορίζω. Καμιά φορά ο μονόλογος,είναι προτιμότερος από εναν διάλογο χωρίς νόημα.0 βαθμοί
-
Πραγματι η ολη φαση με τα DAW ειναι σα να μαθαινεις ενα οργανο, ενα δυσκολο οργανο μαλιστα οχι κανα καζου. Οπως ομως και εσυ γουσταρεις ΠΑΝΚΣ, και εμαθες να κοπανας αρκετα για να βγαλεις πανκς, δεν εβγαλες Μπαχ, πανκς εβγαλες ( νομιζω δηλαδη, ππαραδειγμα λαιμαι) Ετσι και ενας ερασιτεχνης χομπιστας θα μαθει τις λειτουργιες αυτες που θα του επιτρεψουν να κανει τη δουλεια του. Το 10% που αναφερεις στην ουσια δεν ειναι θεμα ερασιτεχνη εναντια του επαγγελματια, αλλα αναγκες εναντια των λειτουργιων του DAW. Γιατι αυτα τα προγραμματα εξελισσονται για δεκαετιες, και εχουν ενσωματωσει απιθανα σεναρια, τα οποια ουτε ο επαγγελματιας θα αξιοποιησει ποτε. Για παραδειγμα ας πουμε στο cubase μπορεις να αντιστρεψεις τα πληκτρα, και να ειναι τα μπασα στα δεξια και να ανεβαινουν οι νοτες προς τα αριστερα. Υπαρχει περιπτωση να το αξιοποιησεις αυτο; Η ταχυτητα που εχει ο επαγγελματιας δεν αφορα το συνολο των δυνατοτητων του προγραμματος, αλλα την καθημερινη τριβη του με το υποσυνολο εκεινο που αφορα τη δουλεια του. Αντιστοιχα και ενας ερασιτεχνης που εχει πολυωρη τριβη, θα μπορεσει να εχει μια αξιοπρεπη ταχυτητα στα πραγματα που τον αφορουν, αφου αλλωστε δεν εχει και το ρολοι του στουντιο να γραφει και να τον αγχωνει. Το συντριπτικα μεγαλυτερο μερος του audio εξοπλισμου που πωλειται αφορα οχι καθαρα επαγγελματικο εξοπλισμο αλλα consumer και prosumer προιοντα. Ετσι και τα DAW κυκλοφορουν και σε εκδοσεις πιο προσιτες που απευθυνονται σε ερασιτεχνες, και διαθετουν πραγματι ενα υποσυνολο των δυνατοτητων που ομως αρκει για να καλυψει τις αναγκες ενος home studio. Το οτι εσυ δεν ενδιαφερεσαι για τη φαση και προτιμας το στουντιο, δε λεει τιποτα ουτε για το ενδιαφερον των υπολοιπων, ουτε για το πως εχουν επιλεξει να καλυψουν τις αναγκες τους, ουτε στην τελικη για το ποιο χομπι να επιλεξουν. Αλλωστε αν ειναι μια φορα παραταιρο να κανεις μουσικη στο σπιτι σου με ενα DAW, ειναι 100 φορες πιο παραταιρο να κανεις ΠΑΝΚΣ με σεσιοναδες και ειδικους στο cubase Αν δεν το ζησεις πατροπαραδοτα σε υπογες και καταληψεις ως πιτσιρικας αστο καλυτερα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Το Davinci είναι ιδανικό για color grading και editing, ενώ το Adobe για special effect. Ανάλογα τι κυρίως θέλει να κάνει κανείς. Κανένα από τα δύο δεν είναι το κατάλληλο πρόγραμμα για animation. Η διαφορά της πληρωμένης από τη free εκδοχή του Davinci είναι ότι έχει πολύ περισσότερα εφφέ και πιο γρήγορο export, και αξίζει για κάποιον που ασχολείται πολύ. Η αγορά hardware είναι πιο ακριβή, και εγώ τουλάχιστον δεν βρήκα να αξίζει για τον μη επαγγελματία. Χρησιμοποιώ χρόνια τη free εκδοχή, όλα τα βίντεο από τον COVID και μετά στο YouTube μου με αυτό τα κάνω. Θα είχα αγοράσει τη studio version, αλλά είχα κακές εμπειρίες στο παρελθόν με αγορασμένα software που δεν περνούσαν στο νέο μηχάνημα, η η σελίδα του κατασκευαστή για upgrade δε δούλευε, η τα έκαναν ξαφνικά subscription κτλ οπότε δεν αγοράζω πια σχεδόν ποτέ software. Πχ ένα βίντεο που το γύρισα και μόνος μου επίσης :) (όλα στα playlist είναι φτιαγμένα στο Davinci). Ένα με πέντε κάμερες Και ένα με συρραφή free videos (με κάποια επεξεργασία στο Davinci) Σαν πρόγραμμα είναι πολύ ελαφρύ, δουλεύει άψογα και σε μέτρια λαπτοπ, απλά αργεί το export. Γλιτώνεις ΑΠΕΙΡΑ χρήματα για video editing, και γενικώς αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα Audio Daw μπορείς και αυτό! Το audio editing του είναι επίσης πολύ καλό, αλλά προσανατολισμένο στις ανάγκες βίντεο, οπότε εγώ χρησιμοποιώ το Reaper και κάνω import και auto sync στο Davinci μετά (που γίνεται πολύ εύκολα και γρήγορα).0 βαθμοί
-
Drums: Λουκάς Σιδεράς Bass: Δημήτρης Κατακουζηνός Keyboards: Λάκης Βλαβιανός0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00