Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/11/24 σε όλα
-
Μα και παίκτης να είσαι, δεν ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ πάνω από 2 κιθάρες. Ας είμαστε ειλικρινείς μεταξύ μας. ΘΕΣ παραπάνω από δυο κιθάρες2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
Εδω και μια βδομάδα το North Sea Jazz Festival ανέβασε μεταξύ άλλων τη συναυλία του Jeff Beck το 2006, στο Youtube. Η μπάντα φυσικά σπέρνει και η επιλογή των κομματιών, ραδιοφωνική. Η σκηνοθεσία και το camera work μοναδικά. Δεν έχω ξαναδεί τέτοια λεπτομέρεια για μουσικούς. Φαίνεται πως οι καμεραμεν ήταν κιθαρίστες και μας δίνουν κάθε λεπτομέρεια του παιξίματος του Jeff αποκαλύπτοντας το πως χειριζόταν την Stratocaster. Ο Jeff στην ακμή του επάνω. Τι ωραία... Εννοείται πως με πήραν τα δάκρυα κάποιες στιγμές. Γι αυτό φροντίστε να έχετε μια ωρα μπροστά σας όταν θα ανοίξετε το βίντεο γιατί δεν θα το κλείσετε πριν το τέλος. Συνοδεύεται με ένα ποτήρι Αγιωργήτικο εξαιρετικά. Απολαύστε!0 βαθμοί
-
Με τόσο χρήμα δε θα έπρεπε να συμβαίνει τίποτα. Ζητάνε που ζητάνε για την αναβαθμισμένη έκδοση ένα σκασμό λεφτά και συμβαίνει αυτό? Εις θάνατον! ?0 βαθμοί
-
Ναι, αλλά άμα έχεις το αυτοκίνητο 20 χρόνια και έχεις ακούσει πολλή μουσική εκεί μέσα και ξέρεις και τη μουσική σου και ασχολείσαι με τη μουσική 40 χρόνια και έχεις δουλέψει σε διάφορα περιβάλλοντα, με διαφορετικό εξοπλισμό και διαφορετικές συνθήκες, άρα το αυτί σου είναι πολύ εξασκημένο και αν έχεις και καλό αυτί, τότε μπορεί να σε βοηθήσει ως άλλο ένα reference μέσο, εμένα προσωπικά με βοηθάει και έτσι μόλις ακούσω τις μίξεις μου από όλες τις reference πηγές να ακούγεται καλά, ισορροπημένα τουλάχιστο, είμαι πιο σίγουρος και ευχαριστιέμαι καλύτερα το αποτέλεσμα.0 βαθμοί
-
Εγω το πολύ να τσεκάρω και στα ακουστικά αυτό το,τέλος πάντων,mix και mastering που κάνω στα μόνιτορς,στον επαγγελματικά διαμορφωμένο χώρο,σαλόνι - κουζίνα που έχω,με τα κατσαρολικά ακριβώς απο πίσω να δίνουν μια άλλη νότα στην εγγραφή και στην μίξη,ενδεικτικό οτι μιά φορά που πείραζα μια μπότα,ξεκρέμασε ένα μπρίκι απο πίσω και αυτό ακριβώς το σημείο έχω ορίσει σαν threshold απο τότε και στο εξής. Τώρα το να συνδέω,ξεσυνδέω ψείρες, κοριούς,βάλε βγάλε στικάκια σε τηλεοράσεις,ράδια,φούρνους μικροκυμάτων και καζανάκια και να ανεβοκατεβαίνω και τις σκάλες,να το βάζω στο αυτοκίνητο,όπου για να ακούσεις το συνολικό αποτέλεσμα,δηλαδή μαζί με τις χαμηλές,πρέπει να το πάς σε μια κατηφόρα,να λύσεις το χειρόφρενο και με ένα ποδήλατο απο πίσω να κρατάς περίπου μια απόσταση στα 10-15 μέτρα συνέχεια,για να πάρω 10 like,όχι δέν το έχω επιχειρήσει ακόμη. Η μίξη μαζί με το recording είναι το 95% ενός άριστου τελικού αποτελέσματος,το mastering η ακόμη και η μίξη μπορεί να γίνει απο κάποιον με υποδεέστερα μέσα,όπως αυτά που περιγράφεται,μόνο αν έχει τεράστια εμπειρία σε αυτό το κομμάτι και το πιό σημαντικό,να έχει κάνει ο ίδιος την ηχογράφηση. Και πάλι δέν θα πετύχει αυτό που θα έκανε στο στούντιο. Πιστεύω κάποια στιγμή να απομυθοποιηθεί και αυτή η ιστορία του αυτοκινήτου,όπου είναι άλλη μια απάτη της μουσικής βιομηχανίας,απο τις πολλές που έχει περάσει στον κόσμο. Σκεφτείται το λίγο. Εχουμε έναν κλειστό χώρο με 4 ηχεία και 1 η 2 sub πίσω μας,με αντανακλάσεις απο γυαλί και μέταλο και απορρόφηση απο αφρώδες υλικά,λάστιχο,πλαστικό ενώ για να βρεθούμε μέσα στο όποιο φάσμα δημιουργείται εκεί μέσα που γίνετε της πουτάνας,πρέπει να ρίξουμε τα καθίσματα και να καθήσουμε πάνω στο χειρόφρενο. Λίγο δύσκολη θέση για να πάρεις και αποφάσεις για το τι θα αλλάξεις σε μία παραγωγή θα έλεγα. Πως να τσεκάρουμε την μίξη και το mastering εκεί μέσα,απο την θέση του οδηγού,με το ηχείο στο αριστερό μας πόδι? Dynaudio 5 άρια και beyerdynamic dt770 ακουστικά για εμένα,μεγαλύτερη σημασία σε ηχογράφηση,όσο μπορώ και ξέρω,μετά στο μίξ το ίδιο,να ακούγεται λίγο καλά για τα γούστα μου και όταν πιστεύω οτί είναι έτοιμο,λίγο χρόνο στο mastering,όπου αλλάζω το τί βάζω κάθε φορά,ανάλογα με την μίξη που έχω κάνει και αυτό είναι.0 βαθμοί
-
Δεν νομίζω ότι είμαι κάτι από αυτά. Έχω 3 ηλεκτρικές με μακρά πιο αγαπημένη από όλες τους την πρώτη μου. Strat AM Standard 50th anniversary. Μετά την αγορά της LP πούλησα ή χάρισα 335, SG και Τele Αm Standard (έτσι για να αποφύγω το "νοητικό βάρος" που λες και εσύ). H τρίτη και τελευταία μου, η White Falcon, προέκυψε από μια συζήτηση που παρακολουθούσα στο Noiz. Εκπληκτική κατασκευή (οι Γιαπωνέζοι είναι ικανοί για το απολύτως τέλειο σε πολλά είδη), ιδιαίτερος ήχος από τους TV Jones και το σκάφος, αλλά, αν η Strat είναι γάτα αυτή είναι γαϊδούρι - και ποιός θέλει ένα γαϊδούρι στον καναπέ του? Θα την κρατήσω όμως έτσι για να τη βλέπω, να τη χαϊδεύω και να την γρατζουνάω όταν έχω όρεξη να παίξω το Southern Man. Θέλω όμως ακόμα μία προτελευταία, αλλά δεν έχω βρει κάποια να μου αρέσει. ΥΣ. Η Κ. είναι πλάσμα της φαντασίας μου. Αν ξέρετε κάποια με αυτά τα χαρακτηριστικά παρακαλώ να μου τη γνωρίσετε και μένα0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Όταν κάτι πρόκειται να "πατηθεί" πολύ στο master, που για μένα σημαίνει να φτάσει σε δυναμικό εύρος κάτω από 8db, τότε αφήνω έναν Fabfilter Limiter στο Main Buss και τον τσεκάρω συχνά πυκνά σε διάφορα presets να μου ακούγεται σωστά η μίξη. Αν πρόκειται για υλικό με μεγάλο δυναμικό εύρος μιξάρω χωρίς fx στο main buss. H επιλογή γίνεται βάσει του τελικού χρώματος που θέλω να έχει το υλικό και όχι για να ακουστεί πιο δυνατά. Ένα σημαντικό εργαλείο είναι το Izotope Tonal Balance. Εκεί τσεκάρω οπτικά τη μίξη για να έχω ένα καλό starting point. Μετά χρησιμοποιώ ακουστικά (AKG K-701) και τέλος ακολουθώ τη συμβουλή του κυρίου στο low end. Τέλος ακούω στο δωμάτιό μου με τα Yamaha HS + Sub (απαραίτητο όταν μιξάρεις και ηλεκτρονική μουσική), στα αυτοκίνητά μας και στα ακουστικά πάλι, χρησιμοποιώντας διάφορα presets του Acustica Audio Aqua Sienna (headphone mixing plugin):0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εγώ δουλεύω Mastering monitor τα FOCAL A80, πλέον έχω και 3 ζευγάρια ακουστικά Beyerdynamic/AKG/Sennheiser και ακρόαση σε δεύτερο ζευγάρι monitor pioneer dj0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Και εγώ πλέον μιξάρω και κάνω mastering στο ίδιο project. Σε αυτή τη φάση χρησιμοποιώ τα studio monitors και τα "flat?" ακουστικά. Όταν τελειώσω?, τότε ακούω το αποτέλεσμα σε ότι χρησιμοποιώ για reference και ξέρω τον ήχο τους. Αυτά είναι τα ηχεία του υπολογιστή, το ακουσικά μου τα consumer, κάτι ψειρες και τα ηχεία του αυτοκινήτου. Αν βρω προβλήματα, τότε ξαναγυρίζω πίσω στο project και το διορθώνω, ακούγοντας πάλι από τα studio monitors ή τα flat ακουστικά. Και μετά τσεκάρω πάλι με τα reference Επειδή τα ηχεία τα desktop τα reference τα ξέρω καλά θα μπορούσα να μιξάρω και κατευθείαν και να έχω ένα καλό αποτέλεσμα πλέον, αλλά προτιμώ στα "studio" monitors και τα ακουστικά γιατί καταλαβαίνω καλύτερα τις διακυμάνσεις των αλλαγών μου στις ρυθμίσεις.0 βαθμοί
-
Πάντως για καλή εμφάνιση κιθάρας η αλήθεια είναι η εξής. Σώμα: Μείνε παραδοσιακός. Μακριά από offset σώματα και πολλές γωνίες. Χρώμα: Μείνε παραδοσιακός. Αποχρώσεις του ξύλου, είτε ανοιχτές είτε σκούρες. Ταστιέρα: Έβενος ή σκούρο rosewood. Μαγνήτες: Μακριά από ζεβρέ humbuckers Από ομορφιά θέλουμε Gretsch.0 βαθμοί
-
δεν κανω τελικο μαστερ,παντα μιξαρω και μαστεραρω ταυτοχρονα (αφου μπορω γιατι να μην το κανω?) στο final stereo bus μου έχω τα παρακάτω με την συγκεκριμενη σειρα: 1. UAD OXIDE TAPE RECORDER 2. T RACKS SSL "GLUE" BUS COMPRESSOR 3. UAD PULTEC MEQ-5 EQ 4. UAD PULTEC EQP-1A EQ 5. PLUG IN ALLIANCE SHADOW HILLS MASTERING COMPRESSOR 6. PLUG IN ALLIANCE LINDEL TE-100 EQ 7. WAVES L1 LIMITER (για αποφυγή παραμόρφωσης πριν πάει στο τελικό maximizer) 8. WEISS MM-1 MASTERING MAXIMIZER ναι στα Dynaudio BM5 , αΦτα κΣερο, αφτα ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ0 βαθμοί
-
Αυτό το I want to live κι εμένα δε με τρέλανε αλλά πέρασε από τα κεντρικά τι να κάνω… Για το βίντεο κλιπ έκανε τεράστια προσπάθεια ο σκηνοθέτης Αργύρης Λιάπης με , όπως λες, λίγους πόρους οπότε θα του μεταφέρω τα καλά σου λόγια! Ευχαριστούμε πολύ!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
ένα διαμαντάκι... μία από τις (ελάχιστες) πολυεπίπεδα σπουδαίες δουλειές Ελλήνων δημιουργών στον χώρο τις σύγχρονης μουσικής... ένα βινύλιο που είχα λιώσει κυριολεκτικά και ποτέ δεν κατάλαβα γιατί πέρασε απαρατήρητο στα καθ ημάς... ένα από τα ελάχιστα LP που δεν με σήκωσε ποτέ από τον καναπέ για να αλλάξω τραγούδι... έχω ξαναμιλήσει εδώ γι αυτούς αλλά επ ευκαιρία που είδα την παρουσίαση από τον Χρυσοστόμου είπα να βάλω το link που ίσως ενδιαφέρει κάποιους (ειδικά νεότερους) που δεν έτυχε ποτέ να τους ακούσουν...0 βαθμοί
-
Ναι και θα πρόσθετα ότι μου έκαναν και λίγο Steely Dan και κάτι από πρώιμους Toto και διάφορα άλλα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
I don't get it. Ή είσαι παίκτης ή είσαι συλλέκτης. Ό,τι δεν χρησιμοποιώ, με μεγάλη χαρά είτε θα το πωλήσω, είτε θα το χαρίσω (όπως έχω κάνω στο παρελθόν με κιθάρες και πετάλια). Από την στιγμή που δεν χρησιμοποιείται, μου πιάνει χώρο, είναι χρήματα δεσμευμένα και είναι και νοητικό βάρος. Τώρα, αν θεωρείς τον εαυτό σου συλλέκτη, είναι άλλη ιστορία.0 βαθμοί
-
Χρησιμοοποιω σε ολες τις φασεις του mix 2 ή 3 ζευγαρια ακουστικα (akg/at) και στις πιο χαλαρες τα ενεργα monitor fostex. Στο τελος τα monitor, ενα φορητο ραδιοκασετοφωνο sony, ενα φορητο ηχειο Bluetooth xiaomi και τις ψειρες jbl.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ήθελα να πουλήσω αυτή την PRS SE Custom 24 αλλά η Ν. δεν με άφησε. Παρότι δεν είναι και τόσο των PRS. Μου λέει τέτοια κιθάρα με τόσο ιδιαίτερο τοπ δεν θα ξαναβρείς. Οπότε την άκουσα και την κράτησα. Να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος παικτικα με την συγκεκριμένη, δεν έχει κανένα κουσουρι, απλά ίσως αλλάξω τους μαγνήτες που δεν μου πολυαρεσουν0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00