Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fenderiarhs

    fenderiarhs

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      3435


  2. foxxx

    foxxx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1823


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      47922


  4. Έκτορας

    Έκτορας

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1194


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/06/24 σε Αναρτήσεις

  1. Μια χαρά φίλε το έχεις φέρει εκεί που θες ?
    1 βαθμός
  2. Blackmore is the G.O.A.T . Αυτό θα πω και φεύγω.
    1 βαθμός
  3. 1 βαθμός
  4. Ιδιαίτερο θεμα αξιοπιστιας δεν ειχα με εξ' αποστασεως αγοραστες/πωλητες ηταν παντα συννενοησιμοι και παντα εστειλαν/πληρψσαν το αντικειμενο. Εξυπακουεται οτι θεμα αξιοπιστιας για τις εκ του συνεγγυς συναλλαγες δεν τιθεται. Εκει που υπαρχει θεμα ειναι στο επιπεδο της επικοινωνιας-ευγενειας/ πηχτης βλακειας που κυκλοφορει και η οποια βεβαια δεν διαφοροποιειται απο αυτο το οποιο συνανταται και στην καθημερινοτητα μας, δεν ειναι το νοιζ εξαιρεση. Δεν περιμενω να συναλλαγω με Ελβετους, αλλα θεωρω οτι η δεκαετια που περασε με ολες τις κοινωνικοπολιτικες αλλαγες που συντελεστηκαν σε αυτην, ανεδειξε εναν τυπο συμπολιτη ο οποιος αρνειται να συμβαδισει με συγκεκριμενα πολιτιστικα προτυπα.
    1 βαθμός
  5. Εχθές έγραψα ένα βιντεάκι με τζαμάρισμα πάνω στο νέο μου track για να το βάλω στην παρέα να δουν πως δουλεύω στην τροποποιημένη θέση μουσικής εργασίας, με τα ηχεία στις νέες βάσεις και το γραφειο διαμορφωμένο για να μη χρειάζεται να μετακινούμαι, όπως μου αρέσει, να ξαπλάρω και να απολαμβάνω τις εγγραφές, τις μελέτες, τις ακροάσεις μου και να το παίζω και ηχολήπτης - sound engineer έτσι να γουστάρω. ? Το βάζω σήμερα γιατί μετά ψηνόμουν στον πυρετό και είμαι χάλια όλη μέρα, είμαι με ίωση. Αυτή είναι η νέα σύνθεση εργασίας, οι βασούλες πολύ καλές και μια ακόμα καρέκλα αναπαυτική με θέσεις relax για να χαλαρώνω, να ρίχνω και καναν υπνάκο. Το κομμάτι ολοκληρωμένο είναι αυτό. Enjoy me once again in action ! ?
    0 βαθμοί
  6. Μου άρεσε πάρα πολύ. Το rapman είναι dope, πως να το κάνουμε
    0 βαθμοί
  7. Γι αυτό έκανα το video ? Ειναι saturated synths γι αυτό ?
    0 βαθμοί
  8. ??????? PURE ΖΗΛΙΑ Untitled.mp4 ???????
    0 βαθμοί
  9. Πολλά δεν θες?? Ήδη αυτά που προσφέρει στην τιμή αυτή είναι πάρα πάρα πολλά. Ας μην είμεθα πλεονέκται...?
    0 βαθμοί
  10. πες μου τωρα ότι έχει και motorized faders...
    0 βαθμοί
  11. Εσύ πάρε αρχικά την παρακάτω συγκριτική φωτό, και για τα υπόλοιπα συζητάμε αργότερα.?
    0 βαθμοί
  12. Θα έρθω να το πάρω.........?
    0 βαθμοί
  13. Τις τελευταίες μέρες προέκυψαν αρκετά νήματα / συζητήσεις, με τον ένα ή άλλο τρόπο, σχετικά με την Gibson Les Paul και φαίνεται ότι οι συνήκες ωρίμασαν για ένα περιληπτικό οδηγό σχετικά με το συγκεκριμένο, πολύ δημοφιλές, μοντέλο. Αυτό το νήμα νομίζω είναι καλό να περιοριστεί μόνο στη Les Paul και όχι στα άλλα μοντέλα της Gibson, τα οποία αξίζουν το δικό τους. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να περιοριστεί σε όσα αρχικά αναρτηθούν, από εμένα, και οφείλουν όλοι να το εμπλουτίσουν με πληροφορίες, γνώμες, προσωπικές εμπερίες και ό,τι άλλο επιθυμούν σχετικά με την αγαπημένη μας “Paula” ή “Lester”. Το ξεκινώ λοιπόν και συμπληρώνετε. Σημείωση: είναι σημαντικό αυτό το νήμα να χρησιμέψει και σαν οδηγός μελλοντικών αγορών Gibson Les Paul, καινούριων και μεταχειρισμένων. Τα μέλη της κοινότητας θα έχουν ένα σημείο αναφοράς να ανατρέξουν, για να βρουν specs, τρέχουσες τιμές αγοράς και ό,τι άλλο. Πρώτοι 2 σύνδεσμοι: Σύντομη ιστορική αναδρομή στην εξέλιξη του μοντέλου. https://www.geartalk.com/best-les-paul-years/ https://reverb.com/news/a-timeline-of-les-pauls Τρίτος σύνδσμος: Παρουσίαση των διάφορων διαθέσιμων μοντέλων Gibson Les Paul, με πολλά video. Τα video είναι ενδεικτικά και... εμπορικής κατεύθυνσης αλλά μπορούν να δώσουν μια ιδέα. https://gazette.gibson.com/gear/gibson-les-paul-models-everything-you-need-to-know/ Chambering / Weight-relieving / modern weight relieving: Πότε ξεκίνησε να το κάνει η Gibson στις Les Paul…? Το 2006. Γιατί ξεκίνησε να το κάνει η Gibson στις Les Paul…? Η επίσημη απάντηση της εταιρείας είναι ότι παρατήρησαν ότι στις κιθάρες που το έκαναν, δεν μειώθηκε το sustain αλλά αντίθετα, αυξήθηκε το resonance. Θα ρωτήσετε τώρα, γιατί το έκαναν αρχικά. Μάλλον γιατί ήταν χρόνια τα παράπονα πελατών ότι οι Les Paul είναι πολύ βαριές, το οποίο βεβαίως ίσχυε, ιδιαίτερα για εκείνες της περιόδου Norlin (‘70s ) με τα pancake bodies (μέθοδος κατασκευής που χρησιμοποιήθηκε τότε). Οι... αντιφρονούντες από την άλλη, ισχυρίζονται ότι το συνολικό βάρος της μέσης Les Paul δεν μειώθηκε, απλά η εταιρεία μπορούσε τώρα να χρησιμοποιήσει πιο βαριά ξύλα. Διαλέγετε και παίρνετε. Οι διαφορές τους...? Δείτε τις φωτογραφίες πιο κάτω, με αναφορές και στα αντίστοιχα μοντέλα. Πολύ σημαντική σημείωση: οι πιο πάνω μεθόδοι μείωσης του βάρους, έχουν μεταβληθεί / μεταβαλλονται μέσα στα χρόνια, στα εκάστοτε μοντέλα. Αν αγοράζετε μεταχειρισμένη Les Paul και θέλετε να μάθετε τί υπάρχει κάτω από το κάπακι του maple, πρέπει να χρησιμποιήσετε το serial number της κιθάρας (βρίσκεται πάντα σταμπωτό το πίσω μέρος του headstock) για να μάθετε πότε κατασκευάστηκε και τί αντιστοιχούσε στο μοντέλο εκείνο, εκείνη την χρονιά. Πώς θα μάθετε πότε κατασκευάστηκε μια Gibson Les Paul? Ο γενικότερος οδηγός, είναι εδώ: https://www.gibson.com/en-US/Support/Serial-Number-Search Και το άμεσο εργαλείο για να το κάνετε, είναι εδώ: http://www.guitardaterproject.org/gibson.aspx To be continued..
    0 βαθμοί
  14. και λιγα εχουν γινει!!! περισσοτερος ντορος θα επρεπε να ειχε γινει!!!!! εδω εχουμε τρελαθει, εμεις, που δεν εχουμε καν ακουμπισει το Montage M. ! σκεψου τι γινεται στη ψυχη του Waterfall αυτη τυη στιγμη!!!!!
    0 βαθμοί
  15. Waterfall, χαιρομαι που σου αρεσε. Νομιζω δεν υπηρχε αλλος δρομος, περαν του αναλογικου, δεν σκεφτηκα καν κατι αλλο, ε το κομματι σε παει εκει ετσι κι αλιως! και οταν λεμε αναλογικουρα, μονο με τη Καλη εννοια, εννοουμε σε ολα ετσι;;;! στο μονο βημα που χρησιμοποιησα τη μηχανη του σατανα, ?️, ηταν για να ανεβασω το αρχειο στο Noiz! Και ερχομαστε τωρα στα Ωραια! λιγο στο πως γραφτηκε! Ηθελα τη διασκεδαση και το Yolo της εποχης, αλλα και τη ταλεπόρια του αναλογικου! Να το παλι μπροστα μας! γιατι αν ηθελα κατι χωρις ταλεπορια, ανοιγα και...!!!!! Δεν πατησα καθολου το κουμπι του sequencer, παρ'οτι υπηρχε... Οχι πως ειναι κακο, μπορει απο καποιους να δαιμονοποιειται αλλα κατα τη γνωμη μου λαθος. Το sequencer ειναι εργαλειο απο τα πιο χρησιμα. Αλλα σε αυτη τη περιπτωση, ηθελα να γραψω Χερουλατα!!! Ειναι ενας ορος που ειχα διαβασει εδω στο φορουμ παλιοτερα και μου αρεσε. Ετσι κι αλιως ετσι γραφω στο 95%, παιζω liv, μονο τυμπανα (παλι live τα παιζω, αλλα) κανω εναν βασικο προγραμματισμο, καθ'οτι... Δεν ειμαι drummer! Αλλα ηθελα και τη διασκεδαση! να ζουμε ευχαριστα παιζοντας,,, Με τι γραφτηκε! Και τα ωραια, συνεχιζονται! Κατα βαθος ηθελα να παει η κουβεντα στο με τι το εφτιαξα!!! ΟΟΟχι, δεν χρησιμοποιηθηκε το Yamaha Moxf σε αυτο το project, αλλα, χρησιμοποιηθηκε η "αμαρτια" του 2024! Το OP1 FIELD, που ακολουθησε το πρωτο OP1! Απλο! ευχρηστο, με τεραστια ποικιλια αναλογικων και μη, ηχων. Αυτο που μου αρεσει πολυ μεσαα στα ωραια που εχει, ειναι οτι κανεις μια φυσιολογικη εγγραφη μεσα στα 4 track, σαν ενα πολυκανναλο Tascam, σημερα! διαλεγεις "κασσετουλα", πατας Rec,,, και παιζεις/γραφεις!!! ε αυτο και μονο, προσωπικα με τρελενει! ετσι γραφτηκαν ολα τα παρτσ. Οκ , θελει λιγο παιξιμο/ψαξιμο μεχρι να το συνηθησεις & να βρεις ολες τις λειτουργιες του, αλλα μια χαρα! βολευει ακομα και στο πατωμα να γραψεις που λεγαμε και προχθες!!! αλλα συνεχισα και αν αλογικα! μετα, συνεδεσα το workstation λοιπον στο στερεοφωνικο, εγραψα σε usb drive οτι περιειχε η κασσετα και, μετα. ανεβηκε! με ενα μπρικι που εχω εδω...!!!!!!!!!! για Ριβερμπ, το σκεφτηκα, ειχαν οι ηχοι ετσι κι αλιως ενα ελαφρι, αλλα σκεφτηκα κι αυτο που εγραψες! αν εβαζα, το κομματι θα τραβαγε κανα τεταρτο!!!!! οποτε ειπα ασ' το καλυτερα!!!!! για'μενα πλεων, εισαι ο δικος μας Πατριαρχης! Και αφου υπαρχει και απο πισω παραδοση, ενας λογος παραπανω! ασε τους αλλους να ζηλευουνε! εσυ πλεων ως κατοχος του Montage M,,, ΞΕΡΕΙΣ!!!
    0 βαθμοί
  16. Τι έχει πάθει ο γέρων; Δεν είναι ο... παλιός καλός, γνωστός και αγαπημένος "ξινός" που έχουμε λατρέψει όλη μας τη ζωή ? Για τα δεδομένα του ήταν ως και "γλυκό" ? Να αρχίσουμε να ανησυχούμε;
    0 βαθμοί
  17. Το σκέφτηκα οτι μπορεί να ήταν και το ίδιο μιας και έχεις αναφέρει οτι βρίσκεσαι Κυπρο. Είχα παίξει G&L πιο πριν στον Τσέλιο στη Θεσσαλονικη (είχε και ένα παιδί στο ωδείο μια αμερικάνα Legacy σε μπανανι χρώμα που τη θυμάμαι γιατί έκανε όσο όλων των υπολοίπων η κιθάρες μας μαζί) αλλά το A/B test με τις tribute έτυχε να γίνει εκεί μια φορα που βρέθηκα περαστικός. Είχε θυμάμαι και έναν ωραίο Hiwatt 100αρη που τις είχα κουμπώσει πάνω και έπαιζα του Αγαίου τα μπλούζ για καμια ώρα.
    0 βαθμοί
  18. Πολύ θα'θελε να του το είχε "τζουρνέψει" ο μακαρίτης, μπας κι έβγαζε κάνα φράγκο στα δικαστήρια (αυτός και η εταιρεία του που τον έβαλε μπροστά), αλλά ατύχησε και πήρε έναν ωραιότατο Πούλο στο τέλος. Τα λάθη και οι κουτοπονηριές ενίοτε πληρώνονται. Αν θες να μάθεις τα τι και πως της ιστορίας ψάξε στο φόρουμ, τα έχουμε (τα έχω δηλαδή) γράψει και αναλύσει 800 φορές και με στοιχεία. Βαριέμαι ως και copy/paste να κάνω πλέον για αυτήν την γελοία ιστορία, που κάθε λίγο και λιγάκι κάποιοι αδαείς ξαναφέρνουν στη δημοσιότητα προσπαθώντας να το παίξουν ψαγμένoι.?
    0 βαθμοί
  19. Θα σε λυπήσω (ίσως), αλλά κανείς τους δεν είναι πλέον σε θέση να γελάει, ή να κάνει οτιδήποτε άλλο. Ας αφήσουμε λοιπόν τις γνωστές μυθοπλασίες στο παρελθόν.
    0 βαθμοί
  20. Ο Γκόρτσος σαρώνει...
    0 βαθμοί
  21. Εδώ και 2-3 μέρες διάφορες σελίδες στο Facebook και sites ανεβάζουν unboxings του 666 - 50th anniversary edition, το οποίο κυκλοφορεί σε δύο μέρες. Είπα λοιπόν κι εγώ να το ξαναδώ και να κοιτάξω τιμές μπας και τελικά το αγοράσω. Και πέφτω στην παρακάτω σελίδα: Ως εκ τούτου, παραμένω στη δήλωση που έκανα πριν δύο μήνες:
    0 βαθμοί
  22. Τα αναγραφόμενα προσπέρασε τα, είναι του κανάγια του Παράγκα. Νεράκι πίναμε με τον sir ?
    0 βαθμοί
  23. Το έχω φτιάξει να βγαίνει εύκολα και να μπαίνουν τα άλλα, απλά τα output συνδέω και το USB type B αντίστοιχα και το βασικότερο, δεν κουνιέμαι, όλα υπο έλεγχο, control center. Τα ξαναέβαλα με τον παλιό καλό τρόπο, διαμόρφωσα το ύψος στο παλιό γραφείο και μάλλον θα βάλω και τα ηλεκτρικά πόδια να σηκώνεται που το βλέπω σε άλλους και το λιμπίζομαι. Και το Novation σαν control surface (κονσολα) και VST κοντρολλερ, το σέταρα για τα Triton VST και το KOMPLETE custom και τα ελέγχω όλα με ένα χέρι και αν θέλω καμια παράμετρο επιτόπου, τσουπ το learn και την ελέγχω και από τα assignable του V-Synth. Και φυσικά του triton που κάνει τα ίδια όποτε το βάζω και είναι και αυτό εξαιρετικό στην αίσθηση. Είναι σούπερ τώρα γιατί στο άλλο που τα είχα βάλει ένιωθα λίγο στριμωγμένος, τώρα απλώθηκα πάλι και είμαι άρχοντας. θα βάλω βίντεο αρχοντικό να με δει η παρέα πάλι, τουλάχιστο το πόσο το απολαμβάνω. ? Τώρα, έρχεται. Θα σκάσει σε λίγο ??
    0 βαθμοί
  24. Εκτέθηκα και στη σκηνή χιλιάδες φορές, εκτέθηκα παντού, τώρα είμαι Σιγάλας της γειτονιάς. Αντε μην πιάσω καναν ατζεντη και γράφω στ αλήθεια για το NETFLIX στο τέλος, αλλά με έφαγε το ΔΗΜΟΣΙΟ. όλα όμως χωράνε στην παρέα μας. Και τα νέα μηχανήματα και τα παλιά και τα νεα και παλιά VST και DAW και όλα μαζι, καλά να είμαστε πάνω από όλα και όλα θα γίνουν. Τώρα μετά θα σας βάλω το βιντεάκι, για να δείτε πόσο το απολαμβάνω και πόσο απολαμβάνω και την παρέα σας παράλληλα!!! Ανήκουμε στους ισχυρούς!!!! Το πήρε το Montage Μ, το πε και το κανε. ?
    0 βαθμοί
  25. Καλό είναι αλλά μετά θα το βγάλω γιατί συνθέτω και με το V-Synth, μου δίνει ιδέες και είμαι από τους λίγους στον πλανήτη που το κάνω ότι θέλω και ας με κοροϊδεύετε. Και αυτό εξαιρετικό με καλά πλήκτρα και εξαίρετο contoller, master keyboard. Ιδιαίτερα άμα δουλεύει το pitch bend. Θα σας φτιάξω ένα βιντεάκι για να γιορτάσουμε το Montage Μ πάλι, για την παρέα. Θα βάλω το νέο κομματάκι στα clips, μόλις τελειώσω με την παραγωγή, το κομμάτι είναι έτοιμο??, το ΜΑΣΤΕΡΙΝΓΚ παλεύω τώρα που βρήκα λίγο χρόνο και κρυωμένος, έτοιμος να πέσω στο κρεβάτι και δεν το βλέπω να λειτουργώ αύριο. Και μετά θα φτιάξω ένα show off με αυτοσχεδιασμό για την πάρτη μας να γουστάρουμε να διαλύσω το pitch bend πάλι γιατί το σηκώνει, ενα jam. ?
    0 βαθμοί
  26. Δεν δουλεύω πια πέραν του ενός keyboard που παίζει το ρόλο του master keyboard. Πλέον είμαι συνθέτης, παραγωγός και μηχανικός ήχου. Θα μπεί και αυτό στο ράφι τώρα, γιατί θα δουλέψω λίγο με ένα βαρυκεντρισμένο M-Audio που έχω, θα δουλέψω modern orchestra μουσική και θέλω και το Modulation wheel για .... εξπρεσιονισμό. Εσείς θα μου το πάρετε δώρο ?
    0 βαθμοί
  27. Για την VAST συγκεκριμένα λέω, όχι για "τύπου VAST". Λογικά δεν υπάρχει μια και η Kurzweil την χρησιμοποιεί ακόμα στα synths της, και απ'ότι ξέρω ούτε αυτή έχει βγάλει κάποια soft version. Οπότε: μπaαίνεις στο ebay, τσιμπάς ένα Κ2000, το στήνεις δίπλα στο V-Synth, βγάζεις μερικές καλές φωτός και τις ποστάρεις εδώ.
    0 βαθμοί
  28. Καλά ντε. Όχι όλα. Προσωπικά το κλαβιέ του Κ2000 ήταν για έγχορδα, σολιστικά και συνθ ήχους λόγω του βάρους του πλήκτρου και του aftertouch. Το οδηγούσα από 88αρι για τα πιανιστικά του. Ωραίες εποχές, κάναμε και μπράτσα.
    0 βαθμοί
  29. Ήρθες στο κατάλληλο μέρος. Απλά πιάσε ένα τυχαίο νήμα και άρχισε να διαβάζεις.
    0 βαθμοί
  30. Έτοιμη η κόλλα για λιώσιμο. Τα τάστα γυαλλίστηκαν και σε λίγο κολλάμε μανικάρα στο σώμα.
    0 βαθμοί
  31. Πάραυτα το έχω απωθημένο οπότε να μου το φέρετε μια μέρα δώρο kinder - έκπληξη, ευχαριστώ.
    0 βαθμοί
  32. Εγώ είχα ξαναδηλώσει παλιά πως είναι απωθημένο μου το K2000 Να μου το πάρετε. ?
    0 βαθμοί
  33. Ξεκινά το crowning. Ετοιμάζω την hot hide glue για την κόλληση του μανικιού στο σώμα.
    0 βαθμοί
  34. Με τη βοήθεια του Φάνη Πλουμή «Πνοή και Νύξη» έγινε masterclass levelling. Τώρα μένει crowning και γυάλλισμα και κολλάμε σύντομα μανίκι στο σώμα με hot hide glue!
    0 βαθμοί
  35. Έπαιξα. Καλά δεν έγραψα και την 9η του Μπιτόβεν...αλλά ένα τζαμ το πρόλαβα.
    0 βαθμοί
  36. Το logistics part της εταιρείας είναι απλά... διαστημικό.
    0 βαθμοί
  37. Τη μορφάρα που ακούει στο όνομα Steven Wilson όλοι την ξέρουμε. Αυτό ίσως που δεν ξέρουμε (εγώ πάντως χτες το έμαθα) είναι ότι ο κύριος 'Porcupine Tree' είναι μέγας θαυμαστής του Β. Παπαθανασίου και του "666". Στο παρακάτω 49λεπτο βίντεο που ανέβηκε χτες στο Youtube ο Wilson συζητά με τον Tim Bowness για κάποια Jazz & Prog άλμπουμς του 1972. Για το "666" και τον Παπαθανασίου αφιερώνουν 8 λεπτά, χρόνος αρκετά μεγάλος αν σκεφτεί κανείς ότι σε 49 λεπτά συζητάνε για πάνω από 15 άλμπουμς. Και οι δυο τους είναι πολύ ενημερωμένοι, τόσο για τις λεπτομέρειες του άλμπουμ όσο και για τη δισκογραφία του Παπ. Τόσο ενθουσιώδη λόγια για το "666" και γενικότερα για το έργο του Παπαθανασίου σπάνια ακούει κανείς. Η αναφορά στο "666"' αρχίζει στο 20:36.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...