Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Nekkon

    Nekkon

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      2097


  2. Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε
  3. sultan of string

    sultan of string

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1179


  4. Στάθης Π.

    Στάθης Π.

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      899


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/30/24 σε Αναρτήσεις

  1. Ροδέλα λεγόταν και λέγεται....καλά θυμάμαι...xmmm μούμπλε μούμπλε
    2 βαθμοί
  2. Διόρθωση: "The Favorite feature allows you to store and recall frequently-used Patches. There are 10 [FAVORITE] buttons. In addition, there are 10 Banks of Favorites, bringing the total number of Favorites to 100. Use the [BANK] button to access the Favorite Banks." (απ'το manual)
    1 βαθμός
  3. Σε ευχαριστώ Στάθη. Ήταν όπως το ήθελα, virtual, audio card, audio over usb . Φοβερό πολύ εργαλείο, ελβετικός σουγιάς.
    1 βαθμός
  4. Καλορίζικο το xstation! Θα περάσεις πολλές δημιουργικές ώρες μαζί του , έχει πολλές δυνατότητες.
    1 βαθμός
  5. καλό είναι να βλέπεις σε RTA το συχνοτικό περιεχόμενο. Γενικά την καμπύλη eq την ώρα που γίνεται αναπαραγωγή
    1 βαθμός
  6. No offence, συζήτηση κάνουμε, εννοείται ο καθένας παίρνει ότι τον βολεύει και σηκώνει η τσέπη του. Δεν λέω ότι κάτι άλλο είναι "καλύτερο" από το handwired, απλά μου αρέσει και το ένα και το άλλο. Νομίζω στις μέρες η δυσκολία να διαλέξει κανείς έγκειται στο ότι πλέον όλα ακούγονται ωραία. Απλά σε ρωτάω εσένα γιατί είσαι από τους λίγους εδώ μέσα που παίζουν μόνο καθαρά, και πιστεύω ότι τον ποιοτικό καθαρό ήχο μπορείς να τον πετύχεις με πολλούς τρόπους. Ακόμα και με solid state ενισχυτή, ο Jazz Chorus πχ έχει ωραίο ήχο. Ίσως όχι σαν τους λαμπάτους, αλλά ωραίος μου ακούστηκε όσες φορές τον άκουσα. Τον συγκεκριμένο καθαρό ήχο που έδειξες παραπάνω τον πετυχαίνεις με έναν τρόπο, σύμφωνοι. Και μου αρέσει πολύ. Αλλά αλλάζουν και οι καιροί for better or for worse. Το τελευταίο άλμπουμ του πχ ο John Mayer το ηχογράφησε σε ένα ποσοστό με AxeFx. Και έχει Dumble, Two Rock ενισχυτές και δε συμμαζεύεται. Αν η μουσική δεν είναι guitar-based, το μέσον αποκτά μικρότερη σημασία, το βασικό είναι ο παίκτης. Νομίζω
    1 βαθμός
  7. Δεν ακούω κάτι συγκλονιστικά ανώτερο στον hardwired...
    1 βαθμός
  8. θα το ακούσω ξανα. Αλλιώς. Το εντοπίζω στα μεσοχαμηλά. Δεν λέω ότι δεν αντέγραψες το κανονικό. Μετα το πρώτο ρεφραίν είναι πιό καλά. Το πρωτο verse είναι άσχημο. Το παίξιμο όμως της μηχανής ακούγεται και ενοχλεί. Θέλει να μπείς με το ποντίκι να αλλάξεις velocities κλπ, εδώ και εκεί. Όχι απαραίτητα humanize.
    1 βαθμός
  9. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, προσπαθώ λίγο να καταλάβω τι κάνει έναν ενισχυτή καλύτερο από κάποιον άλλον, γιατί για κιθάρα καταλαβαίνω. Θυμάμαι το καλοκαίρι να πηγαίνω στο guitarguitar στο λονδίνο και να δοκιμάζω ένα σκασμό ενισχυτές. Από blues junior μέχρι boutique μάρκες. Συγκεκριμένα για το καθαρό κανάλι δεν μπορώ να το καταλάβω. Είχα δίπλα έναν blues junior και έναν princeton. Παίζεις ακόρντα στον έναν και μετά στον άλλον. Απλά μου ακούγονται "διαφορετικοί".
    1 βαθμός
  10. Έχεις πολύ ιδιαίτερα γούστα στον ήχο της ηλεκτρικής, κάνεις καλά που φέρνεις αυτά τα παραδείγματα για να έχουμε εικόνα όταν προτείνεις εξοπλισμό. Προσωπικά αν είχα τον ήχο που έχει ο κιθαρίστας ιδιαίτερα στο δεύτερο βίντεο που παραθέτεις θα έλεγα ότι είναι καιρός να τα πουλήσω όλα και να αρχίσω από την αρχή... ξεκινώντας με έναν modeler φυσικά
    1 βαθμός
  11. Άλλη λύση που έχει κάνει φίλος που ήθελε να πάρει Fender από Αμερική ήταν να λύσει την κιθάρα (μπράτσο/σώμα) και να βάλει τα parts σε βαλίτσα κανονική μαζί με τα ρούχα του, όχι σε θήκη κιθάρας. Όταν ήρθε Ελλάδα τα ξαναβίδωσε, την πήγε για σετάρισμα και τέλος. Εννοείται κανένας δεν το κατάλαβε σε τελωνεία κλπ. Προφανώς αυτό δουλεύει μόνο με bolt-on κιθάρες, Gibson και λοιπές set neck δεν παίζουν σε αυτό το σενάριο.
    1 βαθμός
  12. Καλορίζικα και να τα ευχαρηστηθείς. Είσαι full armed. Έτοιμος. Καλημέρα. Με τις υγείες σας.
    1 βαθμός
  13. Σημασία δεν έχει μόνο τι θα είχε ΜΕΣΑ στο στουντιο, αλλά και ΕΞΩ από αυτό
    1 βαθμός
  14. Το νέο μας άσθμα μετά οβίνδεο κλίπ οφιτσιάλε
    0 βαθμοί
  15. Ηρεμήστε, ακόμα δεν το έχω βάλει στην πρίζα.??
    0 βαθμοί
  16. Μην μπερδεύεστε. Το ΧΚ4 έρχεται με 100 factory patches και 100 user patches. Τα 100 user patches είναι ακριβώς τα ίδια με τα factory patches, και μπορούν να αλλαχθούν/τροποποιηθούν από τον χρήστη. Τα 100 factory patches είναι στην ROM και δεν τροποποιούνται. Από τα 200 (factory & user) patches, διαλέγουμε 10 αγαπημένα και τα αναθέτουμε στα 10 Favorite κουμπιά για άμεση πρόσβαση σε αυτά, χωρίς να χρειαστεί να τα ψάχνουμε ανάμεσα στα 200 patches του οργάνου. Τα πράγματα είναι απλά.
    0 βαθμοί
  17. Btw τον πουλάει ένας συμφορουμίτης από Κεφαλονιά στις αγγελίες και λέει τα εξής: SWART Atomic space tone USA 1800ε Θα ειμαι Αθηνα για λιγες μερες!! Δε νομίζω να χωράει κ άλλος ενισχυτής στο στούντιο...;;;
    0 βαθμοί
  18. Ε μην πάρεις handwired ενισχυτές τότε. Εγώ ΕΠΙΤΡΈΠΕΤΑΙ να πάρω γιατί δεν θέλω να πληρώνω χρυσές μεξικάνικες φτηνατζουρες με paper thin pcb ; ? Btw οι hardwired Fender ενισχυτές δεν έχουν και τα καλύτερα components οπότε δεν θα τους έπαιρνα ποτέ έτσι κι αλλιώς. Βάλε όμως αυτόν τον ενισχυτή δίπλα σε οποιαδήποτε pcb Fender DR και θα ακούσεις τη διαφορά, trust me
    0 βαθμοί
  19. Εγώ δεν έχω συγκρότημα, αντιπροσωπεία της ΓΣΕΕ έχω
    0 βαθμοί
  20. Ευχαριστώ για το video @Nekkon . Πολύ ενδιαφέρον και συμφωνώ απόλυτα.
    0 βαθμοί
  21. Διάβαζοντας το thread, συμφωνώ και επαυξάνω με όσα ειπώθηκαν και θα πω, πως προσωπικά θα αγόρασα ακριβώς αυτά που έχω τώρα, για τους ίδιους ακριβώς λόγους που τα επέλεξα τότε και με καλύπτουν ακόμα και σήμερα στο έπακρο. Θα αγόραζα το Korg Triton LE μαζί με την sampling επέκταση Διότι κυρίως : Είναι portable και καλύπτει κάθε ανάγκη live για μπάντες τουλάχιστο κάθε είδους με τους ήχους του αλλά και τις δυνατότητες του spliting σε 8 και 16 parts αντίστοιχα. Και μαζί με ένα arranger κάθε πρόγραμμα για πληκτρά που παίζει σόλο με τραγουδιστές. Έχει έναν πανίσχυρο, ακριβέστατο, λεπτομερή, λειτουργικότατο midi sequencer που μπορείς να κάνεις εκπληκτικό songwriting ή και να παίξεις με patterns Είναι ένα εξαιρετικο 16 part master keyboard που μπορεί να οδηγήσει το DAW σου και τα VST σου και ακριβώς να κάνεις τη δουλειά παίρνοντάς το μαζί σου παντου σαν πλήρες στουντιο μιας και έχει την επέκταση sampling και μπορείς να περάσεις τα πάντα, να γράψεις τη φωνή σου και όλο το τραγούδι στο laptop σου και μετά να το επεξεργαστείς στο στούντιό σου ή στο στούντιο άλλων, η με SMF κλπ κπλ καλύπτοντας τις ανάγκες του σήμερα και του αύριο Είναι ένας πανίσχυρος, λεπτομερης, με πλήρεις δυνατότητες editing sampler με ότι αυτό συνεπάγεται. Έχει παρόλο τη μικρή του οθονούλα, ένα απίστευτα πρακτικά δομημένο και εύκολο μενού για όλα τα mode του Έχει τρομερούς ήχους και τρομερές δυνατότητες sound design, ήχοι που στέκονται και εντυπωσιάζουν για live και στούντιο χρήση ακόμα και σήμερα. Και το Roland V-Synth Διότι Είναι ένα καθαρόαιμο Synth που συνδυάζει το Virtual Analog και Physical modelling μαζί με το sample playbαck με μοναδικές, τρελές θα έλεγα δυνατότητες real time διαμόρφωσης και εκφραστικότητας, δίνοντας απαράμμιλη real time το τονίζω? ελαστικότητα στον ήχο Δε στερείται deep editing λειτουργιών αλλά τις έχει δομημένες και ελεγχόμενες με πολύ απλό και κατανοητό τρόπο στο μενού του και είναι πολύ φιλικό και άμεσο παρόλο που δεν το συμπαθούν πολλοί και το φοβούνται, η απλά δεν το γουστάρουν. ?Επίσης είναι ένα εξαιρετικό master synth keyboard μιας και τα στοιχεία ελέγχου του μπορούν να χρησιμοποιήθούν για τον έλεγχο άλλου software και hardware με πολύ πρακτικό και stylish τροπο. Εναλλακτικά θα αγόραζα αντί του Triton, ενα λίγο πιο σύγχρονο workstation λόγω των περισσότερων δειγμάτων που δίνουν καλύτερους ήχους και πιο εμπλουτισμένων sample playback μηχανών. Νομίζω όμως πως ενώ έχουν επάξιους midi sequencers και samplers ενσωματωμένους, θα προτιμούσα τη δόμηση των μενού της Korg στο θέμα του editing του ήχου, της midi δρομολόγησης και της αμεσότητας της εναλλαγής sequencer/sampling/global midi και audio modes. Θα αγόρασα yamaha workstations επίσης παλαιότερο που έχουν ενσωματωμένη κάρτα ήχου με ότι αυτό συνεπάγεται για το DAW integration και recording.
    0 βαθμοί
  22. Φυσικά, μπορείς να βρείς πολλά βίντεο που να κάνουν δοκιμές με διάφορους πυκνωτές. Με όλα τα caveat φυσικά κάποιου youtubeικου τεστ, αλλά και πάλι. Ή μπορείς να ρωτήσεις οποιονδήποτε ηλεκτρονικό της αρεσκείας σου ή οποιονδήποτε παίζει με ενισχυτή που έγινε για τους x/y λόγους recapped (δε μιλάμε βέβαια για περίπτωση που οι πυκνωτές ήταν τελείως διαλυμμένοι πριν την αλλαγή, προφανώς εκεί παίζει ρόλο). Αλλά δεν είναι μόνο οι πυκνωτές, τα πάντα παίζουν ρόλο. Μετασχηματιστές εξόδου πχ. Υπάρχουν μετασχηματιστές με τα ίδια specs σε ratio/winding κλπ που κάνουν 15 ευρώ και 150 ευρώ, έχουν διαφορά. Λυχνίες το ίδιο. 12ΑX7 υπάρχουν πολλές, απο κινέζικες του 5ευρου και του 10ευρου, branded στα 30-50 ευρώ και μετά "εξωτικές" NOS κλπ όσο πάει η τσέπη σου. Είναι και το πιο απλό πράγμα να δοκιμάσεις, δε χρειάζεται καν να πάρεις φουλ σετ. Πάρε την πιο φτηνή που θα βρείς και πάρε και μια JJ, όχι τίποτα ακριβό, και δοκιμάσε τες και τις δυο στην V1 του ενισχυτή σου.
    0 βαθμοί
  23. Η συγκεκριμένη sound engine είναι η πιο καινούργια engine της Hammond, full virtual tech χωρίς χρήση samples όπως σε όλα τα άλλα μοντέλα, και βρίσκεται προς το παρόν μόνο στο ΧΚ4. H οθόνη είναι έγχρωμη και γραφική και σε γλυτώνει από αρκετό menu diving. Οι "ρόδες" λέγονται Pitch και Mod(ulation) Wheels, και τουλάχιστον το Mod. wheel μπορεί να προγραμματιστεί να κάνει διάφορα πράγματα, να επηρεάζει το Leslie speed πχ. Καλή προσθήκη τέλος πάντων τα wheels μια και το όργανο μπορεί φυσικά να χρησιμοποιηθεί και σαν controller για άλλα synths. Επίσης, η προσθήκη των wheels δίνει στο όργανο μεγαλύτερο μέγεθος, κάτι που -σε εμένα τουλάχιστον- μετράει στο συνολικό look του οργάνου. Το είχα συνηθίσει έτσι στο XK1 που είχα, το έχασα και πραγματικά μου έλειψε στο XK1c, και τώρα ξανά πίσω στο XK4. Το θέμα δεν είναι μόνο πως ακούγεται ένα Hammond, είναι και το πως φαίνεται και αν ικανοποιεί το μάτι σου (ή και το μάτι του κόσμου που σε βλέπει live). Αυτό συμβαίνει με όλα τα όργανα, φανταστείτε κακάσχημα ή όργανα με "περίεργο" design να έχουν μεν ηχάρα, αλλά με το που τα βλέπεις να σε πιάνει το παράπονο. Συγκρίνετε οπτικά τα Hammond M-Solo, ΧΚ1c και XK4. Το χειρότερο look (και μέγεθος) το έχει αναμφίβολα το M-Solo, και ακολουθεί το XK1c. Και τα τρία μοντέλα έχουν ηχάρα, τα ακούς χωρίς να τα βλέπεις και σκέφτεσαι κατευθείαν "B3", αλλά όταν βλέπεις το M-Solo σού έρχεται κάπως.?? Έχω έναν γνωστό μου Ιταλό που παίζει σε Deep Purple cover band, και ως και πριν λίγους μήνες έπαιζε με ένα Hammond clone, ένα δίσκαλο Viscount. Φοβερό clone χωρίς αμφιβολία, αλλά Hammond δεν είναι, και ο τύπος πήγε και αγόρασε πρόσφατα το M-Solo (€1,200 κάνει το σκασμένο?) και το βγάζει σε lives συνδεδεμένο σε πραγματικό Leslie. Όταν το ακούς πάνω στα κομμάτια των DP δεν παίρνεις χαμπάρι, όταν το βλέπεις όμως πάνω στη σκηνή σχεδόν χάνεται από το οπτικό σου πεδίο.? Φυσικά και έχει, μπερδεύεις τα Presets με τα 10 Favorite. Ναι, δυστυχώς. Η Hammond βγάζει lower manual μόνο για το XK5. Αν βγάλει και για το XK4 θα γίνει best seller άμεσα, αλλά θα κόψει πάρα πολύ τις πωλήσεις του XK5 και του lower manual του, και αυτό προς το παρόν δεν το θέλουν. Ελπίζω σύντομα η Hammond να μας κάνει τη χάρη για ένα dedicated lower manual για το XK4, απ'ότι διαβάζω το ζητάνε πάρα πολλοί XK4 κάτοχοι. Τo γενικό leakage level μπορεί να ανατεθεί πλέον σε ένα assigned pot στο XK4 για real time αλλαγή. Παραμένει φυσικά και στο XK4 η δυνατότητα για βαθύ editing των virtual tonewheels, ένα προς ένα, αυτό χοντρικά σημαίνει ότι μπορεί κανείς να αλλάξει -μεταξύ άλλων- το leakage level για κάθε tonewheel ξεχωριστά (96 tonewheels) και να φτιαξει θεωρητικά -και αν ξέρει τι του γίνεται- σχεδόν οποιοδήποτε Hammond tonewheel ήχο, από τον εργοστασιακό ήχο ενός brand new B3 μέχρι τον out-of-order ήχο ενός vintage Hammond που πνέει τα λοίσθια.??? Για το "κούνημα" που αναφέρεις που έκανε ο Lord (και ο Emerson και πολλοί άλλοι), κούναγαν δυνατά το όργανο όταν ήταν σε πλήρη overdriven ήχο, και με το κούνημα κουνιόταν και το ελατήριο της ενσωματωμένης μονάδας spring reverb που είχαν κάποια console μοντέλα (πχ B3/C3), και το αποτέλεσμα ήταν ένας πολύ δυνατός κρότος να βγαίνει από τα Leslie. O Τεράστιος Jon Lord παρακάτω στο τέλος ενός 6λεπτου solo, χτυπάει το C3 σαν χταπόδι και το καημένο το spring reverb αναστενάζει.? Ο ήχος του είναι επίσης τίγκα στο ring modulator (φαίνεται η μονάδα κολλημένη πάνω στο C3 και δίπλα στο επίσης κολλημένο Minimoog). k1.mp4 Ο ήχος του κρότου αυτού μπορεί να αναπαραχθεί στα σύγχρονα Hammond μοντέλα, υπάρχει μια λειτουργία που μπορεί να τριγκάρει έναν sampled ήχο τέτοιου κρότου μέσω, πχ, ενός foot switch. Καθώς όμως ο sampled αυτός ήχος είναι στατικός και ακούγεται πάντα το ίδιο, σπάνια -έως ποτέ- χρησιμοποιείται από τους οργανίστες. Έχει πλάκα πάντως και μπορεί πραγματικά να τρομάξει σοβαρά το κοινό όταν χρησιμοποιηθεί. Σχεδόν όλα τα Hammond portable μοντέλα διέθεταν pitch & mod. wheels ήδη από τη δεκαετία των '80s, δεν είναι κάτι καινούργιο.
    0 βαθμοί
  24. Η κατασκευαστική ποιοτητα των οποίων ουδόλως επηρεάζει τον ήχο που βγαίνει από τον ενισχυτή. Μετά βέβαια σου πετάνε το επιχείρημα της «αξιοπιστίας» , το οποίο είναι τεράστιας σημασίας για αυτούς που βγαίνουν σε tour. Τώρα αν παίζεις σπιτάκι σου (καλή ώρα όπως εγώ), ε, αδυνατίζει σαν επιχείρημα όσο να’ναι.
    0 βαθμοί
  25. Τώρα έχουμε και τάστα. Έμεινε να κάνουμε ταστοδουλειά και κολλάμε μανίκι!
    0 βαθμοί
  26. Pitch Bend και Modulation είναι βασικά cc midi messages, από την στιγμή που βάζεις midi in out through, πρέπει να τα έχεις.
    0 βαθμοί
  27. Γιατι δηλ 20τοσα χρονια πως ΔΕΝ το κανανε? και πριν 70 χρόνια πως δεν τους έλειψε? Τεσπα καλη η προσθήκη...
    0 βαθμοί
  28. Και το χρειάζεται και ως μίντι πληκτρολόγιο και ως όργανο. Πως θα κάνεις το leakage αλλιώς, θα αρχίσεις να το σουβλίζεις όπως ο Έμερσον ή θα το ταρακαουνάς όπως ο Τζόνις Λόρντ;; Οι άνθρωποι είναι ΣΟb#@RΟΙ. Όχι σαν τους Σουηδούς τους ερυθρούς που στα electro δεν έχουν βάλει ρόδα, ροδέλα, γκρόβερ...
    0 βαθμοί
  29. Ρόδες το λέμε στην αργκό οι πληκτράδες, στα μαγαζιά.
    0 βαθμοί
  30. Στις ρόδες,αν θέλει μπορεί να βάλει τακάκια ξύλινα να μην του το παίρνει η κατηφόρα. Ας διαβάσει πρώτα το πάνω manual και μετά διαβάζει και το κάτω. Τι πήρε τελικά,γιατί έχω μπερδευτεί,λατέρνα?
    0 βαθμοί
  31. To 1993 μου έφερε ένας φίλος μια Gibson από Αμερική. Με το που κατέβηκε Γερμανία, ερχόμενος για Ελλάδα, τον μάζεψε το τελωνείο (το γερμανικό). "Γειά σας, τί έχετε στη θήκη που γράφει Gibson?". Mία κιθάρα που αγόρασα....μπορούμε να δούμε την απόδειξη?"...Για καλή μας τύχη (στην άγνοια που είχαμε τότε για παρόμοιες αγορές), όταν πήγε να τη πληρώσει ο φίλος μου (στο Αμέρικα) η μία του κάρτα είχε όριο 150 ευρώ, οπότε έδωσε και 2η κάρτα για το υπόλοιπο και πήρε 2 αποδείξεις. Όταν ο Γερμανός λοιπόν ζήτησε απόδειξη αγοράς, είχε τη γρήγορη σκέψη να του δώσει την απόδειξη των 150 και -ώ του θαύματος- πέρασε αέρα. Ηθικό δίδαγμα, θαύματα δεν γίνονται κάθε μέρα. Από τότε τα τελωνεία έσφισαν υπερβολικά....
    0 βαθμοί
  32. Μόλις. Και μετά έφτιαξα και μια ομελέτα και για μένα τον φτωχό. Πρώτα τρώνε οι γάτες και μετά το "αφεντικό".? Καλά ακούγεται με το internal Leslie sim, αλλά με λίγο πείραγμα (που ο τύπος δεν έχει κάνει) και ένα εξωτερικό Lelsie sim ή κανονικό Leslie, το όργανο απογειώνεται. Δεν έσκασα €415 για το Strymon Lex v2 για πλάκα. Το όργανο είναι Beast, δεν υπάρχει αμφιβολία γι αυτό. Θα το ακούσετε με το Lex σύντομα και θα καταλάβετε. Όσοι βιάζεστε ψάξτε για κάποια samples που έχω ποστάρει με το προηγούμενο μου Hammond (XK1c) και το Lex v1. Ως τότε, να ακούσουμε τον παίχτουρα Jim Alfredson σε ένα πιο jazzy mood.
    0 βαθμοί
  33. Να συμπληρώσω, μεταξύ καί άλλων: • Από πλευράς hardware. Σε κάποια desktop εξαφανίστηκε το παλιό στρογγυλό (και ανθεκτικό) 5πολικό midi και έγινε trs. Επίσης σε κάποια εξαφανίστηκαν τα μεγάλα βύσματα και έγιναν μικρά trs ή ts. Η ποιότητα κατασκευής έγινε... πρόσεχε μην σου πέσει ή μην χτυπηθεί ή μην στο κλέψουν, μα εδώ μπροστά μου ήταν που πήγε; Βέβαια σε κάποια προστέθηκε usb για σύνδεση audio/midi πράγμα που στο studio βολεύει αρκετά αλλά στο live θες Η/Υ. Σε κάποια desktop προστέθηκαν δυνατότητες που δεν υπήρχαν στα "αντίστοιχα" παλιά rack. Κάποια δουλεύουν και με μπαταρίες και κάποια διαθέτουν μέχρι και μικρό ηχείο; να τα λέμε κι αυτά! • Από πλευράς software. Οι περισσότεροι χρήστες βαριούνται το διάβασμα ή δεν κατανοούν κάποια από τα γραφόμενα στα manual -λογικό είναι- με αποτέλεσμα να μην μπορούν να χειριστούν το midi εις βάθος και κατ'επέκταση να μην μπορούν να ελέγξουν επαρκώς τα τότε rack (και όχι μόνο), ειδικά σε καταστάσεις live. Τα σημερινά desktop που βγάζουν είναι μεν πιό φθηνά, πιό μικρά με πολύ λιγότερο βάρος αλλά κυρίως ελεγχόμενα με απλές εντολές CC και PC φυσικά, οι οποίες είναι πολύ πιό κατανοητές στους απλούς χρήστες. Άλλωστε οι περισσότεροι αυτά χρησιμοποιούν. Όμως, η παραμετροποίηση μέσω midi είναι μέχρι ένα σημείο. Δηλαδή τόσο - όσο. Επίσης, αν θες "σωστό" midi controller για να παραμετροποιήσεις εις βάθος ένα παλιό rack, και ειδικά για καταστάσεις live, θα πρέπει το controller να διαθέτει πλήρη midi υποστήριξη σε εντολές, πράγμα που ίσως να κόστιζε κάτι παραπάνω, αλλά σίγουρα ένας απλός χρήστης μπορεί να πελάγωνε και να άρχιζε τα... γαλλικά. Οπότε... σου λέει (ο σχεδιαστής), μένουμε μέχρι εκεί που μπορούν, μέχρι εκεί που καταλαβαίνουν και ειδικά μέχρι εκεί που μπορούν να χρησιμοποιήσουν. Για να μην χάνουμε χρόνο, ούτε εμείς ούτε και αυτοί. Άλλωστε τους το κάνουμε απλό. • Από πλευράς παραγωγής. Πάντα τα κλαβιέ είχαν μεγαλύτερη κατανάλωση σε σχέση με τα rack. Πάντα οι "ζωντανοί" μουσικοί ήταν παραπάνω από τα studio ηχογραφήσεων. Κάποια στιγμή, κάποια μοντέλα μπορεί να πλησίασαν ίσως και να ξεπέρασαν, αλλά πάντα υπήρχε αυτή η διαφορά. Αυτά ως προς τα χαμηλής και μεσαίας κατηγορίας προϊόντα. Αν θεωρήσουμε πως η εργονομία και κυρίως η χρηστικότητα ενός synth - workstation - arranger κλπ, παίζουν σημαντικό ρόλο και μάλιστα σε πολύ μεγάλο βαθμό, τότε με τα σημερινά δεδομένα, δεν μπορεί ένα rack να διαθέτει την ίδια διάταξη κουμπιών, άρα και την ίδια χρηστικότητα με το αντίστοιχο flagship workstation με πλήκτρα. Ίσως σε desktop μπορεί να γίνει αλλά.... υπάρχει το αλλά.... Γι'αυτό, ευτυχώς για κάποιους, υπάρχουν και τα μικρότερης κατηγορίας μοντέλα που καλύπτουν όλες τις υπόλοιπες... τσέπες.
    0 βαθμοί
  34. Όσο περιμέναμε ένα εργαλείο για τα τάστα, κάναμε δύο επεμβάσεις στο σώμα για να διευκολύνουμε την πρόσβαση στα ταστα στο χηλ: 1) Στο τοπ μπροστά ένα μικρό κοντουρ στο cutaway, 2) Ένα κοντουρ στην πίσω μεριά του χηλ. Αν και το κάθε ένα επεμβαίνει ελάχιστα, μαζί διευκολύνουν την πρόσβαση σημαντικά
    0 βαθμοί
  35. Ένα ακόμα βίντεο από το GRIND
    0 βαθμοί
  36. Σταμάτησαν να βγάζουν racks και βγάζουν desktops, τα οποία θέλουν κι αυτά τον χώρο τους. Η δικαιολογία είναι ότι ο κόσμος θέλει synths με αρκετά controls στο πάνελ, και τα racks δεν ενδείκνυνται γι αυτό. Κοστίζει φτηνότερα σίγουρα, αλλά υπήρξαν φορές που το rack πουλιόταν ακριβότερα από ένα πλήρες workstation. Παράδειγμα το Motif-Rack XS, το οποίο υποτίθεται ήταν το flagship Motif XS σε rack μορφή. To Motif-Rack XS λοιπόν είχε την sound engine του Motif XS, αλλά δεν είχε ούτε το sequencer του ούτε το sampler του. Τιμή rack στα €1,300. Την ίδια στιγμή η Yamaha κυκλοφορεί το MOX6 στα €950, το οποίο ήταν στην ουσία ένα Motif XS χωρίς το sampler και με τη μισή πολυφωνία (64 vs 128). Ποιο synth ήταν πιο κοντά στο Motif XS, ποιο ήταν πιο πολύ "Motif XS" σε σύγκριση με το Motif XS, το rack ή το MOX? Αναμφισβήτητα το MOX, που κόστιζε €350 φτηνότερα, και -πέρα της μικρότερης πολυφωνίας- διέθετε και το sequencer του XS.
    0 βαθμοί
  37. Ταστιερα κολλήθηκε, και σιγά σιγά φέρνουμε το μπράτσο. Στόχος είναι ένα C προφίλ με 21μμ πάχος στο 1ο ταστο και 24 στο 12ο.
    0 βαθμοί
  38. γέρασα πια... στη φωτό δεν με συγκινούν τα μπλιμπλίκια αλλά η μπαλκονόπορτα...?
    0 βαθμοί
  39. Δηλαδη, αν κατσεις ενα μετρο πιο μακρια, δεν μπορεις να παιξεις απο το latency; ?
    0 βαθμοί
  40. Η υπό κατασκευή ακόμη γωνία των synths. Στη προκειμένη φάση έχω πουλήσει ένα 60% των synths που είχα και δε χρησιμοποιούσα αρκετά για να δικαιολογήσω το χώρο που πιάνουν. 'Έχω καταλήξει με αυτό το minimal setup όπου τα hardware synths είναι κατά κύριο λόγο analog monophonic. Αφότου έδωσα το Deepmind, polyphonic synths έχω μόνο VST (με μια εξαίρεση το microfeak στο οποίο κάνω Pads συχνά πυκνά). Πάντως γενικά αλλάζω θέσεις και όργανα συνέχεια ανάλογα με το τι κομμάτι φτιάχνω κτλ. Το επόμενο synth βήμα θα είναι ένα καλό polyphonic analog, δεν έχω καταλήξει ακόμη σε πιο. Αγαπημένα αυτή τη στιγμή είναι Korg MS20 και MiniBrute2S.
    0 βαθμοί
  41. Μια διόρθωση, τα πλήκτρα είναι έτσι όπως φαίνονται στις pics γιατί χρησιμοποιώ την βάση "ανάποδα". Δεν μετέφερα τις δύο πάνω κάθετες μπάρες πίσω, στην ουσία γύρισα την βάση και έφερα την πίσω πλευρά μπροστά. Μετά γύρισα ανάποδα τα πάνω "μπράτσα", μετέφερα τα κάτω μεγάλα μπράτσα στην απέναντι κάτω μπάρα, έστησα τα synths και όλα φαίνονται και λειτουργούν πολύ καλύτερα.
    0 βαθμοί
  42. Korg pa700 Roland Fantom 06 Maschine + Komplete Kontrol A49 2 Behringer Truth B2031A Behringer Xenyx QX1204 και μια Focusrite Scarlett 4i4 2nd gnrt μαζι με ενα Mac Air M1 για τα vstia στο πλαι δεν φαινονται.... αυτα τα ολιγα....
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...