Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε
  2. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      15323


  3. GraMag

    GraMag

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      3


  4. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      10713


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/29/24 σε Αναρτήσεις

  1. Τα εργαλεία όταν έχεις την γνώση τους γίνεσαι ο καλύτερος τεχνίτης. Αν παράλληλα υπάρχει το ταλέντο, γίνεσαι καλλιτέχνης. Αν απλά συλλέγεις για να δείχνεις γίνεσαι συλλέκτης . Όπως και να έχει, τα απωθημένα είναι μέσα μας είτε με ΠΑΣΟΚ είτε με Τιτ Σοκ. Κάποτε είχαν δισκέτα, τώρα έχουν ssd, κάποτε ήθελες 3000€ /999.000δρχ τώρα πάλι τα ίδια θέλεις και άλλα 1000-1500€.. Όλο κάτι θέλουμε και αν το είχαμε τι θα κάναμε αρκεί να ξέρουμε τι θέλουμε να κάνουμε ..
    2 βαθμοί
  2. Eric Johnson - ένας πραγματικός μάγος κιθάρας
    2 βαθμοί
  3. καλορίζικα φίλε να τα χαρείς αναμένουμε φωτό ?
    1 βαθμός
  4. ??? ??? Κάλως σου όρισαν!! ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΑ, ΑΓΡΑΤΖΟΥΝΙΣΤΑ, ΚΑΛΟΠΑΙΚΤΑ!!!!!! Άντε να έρθει και το μεγάλο και θα κάνουμε επιχείρηση με τον @MGs να στα πάρουμε και θα ζητάμε λύτρα???.
    1 βαθμός
  5. Καλως τα δεχθηκες Waterfall! οταν τελειωσεις με το να βρεις τα πατηματα σου στο κενουριο αποκτημα και αφου παιξεις πρωτα για εσενα να το χαρεις, ανεβασε κατι , ενα κλιπακι κι εδω να ακουσουμε!!!!! * περιμενουμε και το Star που, συγγνωμη, θα τα καληψει ολα τα υπολοιπα!!!!!
    1 βαθμός
  6. Ε, όχι ακριβώς - το headstock αυτό ήταν ανέκαθεν Gibson design, ακριβώς έτσι ήταν η Gibson Explorer απο την εισαγωγή της το 1958. Η Gibson μάλιστα συνεχίζει να το χρησιμοποιεί σε σχεδόν όλες τις Explorer δεκαετίες τώρα. Δεν χρειαζόταν να αγοράσουν την Kramer για να χρησιμοποιήσουν το banana headstock που ο Gary Kramer αντέγραψε απο τους ίδιους στα '70s.
    1 βαθμός
  7. Κωστάκης (και Κωστάκης Cos), welcome to the club... Ο κανάγιας Παράγκας μας είχε τάξει πλουσιοπάροχες αμοιβές, έξτρα μπόνους, παγκόσμια περιοδεία με τους Rolling Stones... της Παναγιάς τα μάτια. Και έρχεται μια μέρα και λέει "συγνώμη, αλλά ξέχασα το ραγού στην κατσαρόλα και κόλλησε". Καταλαβαίνεις τη συνέχεια... ? Πεινάμε (που λέει και ο Cos) ?
    1 βαθμός
  8. Πολλά και στο τέλος κανένα. Για πολλούς και διάφορους λόγους.
    1 βαθμός
  9. ούτε η gx-100 έχει xlr out
    1 βαθμός
  10. @cos_dr Το ευχαριστώ είναι πολύ λίγο για ότι έγραψες για μένα. Ντρέπομαι. Τώρα σχετικό με το άσμα.. Αν δεν έρθει σήμερα η επιταγή..το άλλο σκ σίγουρα θα έχει ραγού. Ο Σαμι είναι πανκ με την έννοια του δεν κλειδώνεται, δεν μπαίνει σε καλούπια, απλά εκφράζεται. Φαίνεται αυτό από το στιλ και το video. Ξέρω πως αν είχε χρόνο και διάθεση να μελετήσει θα έγραφε πολλά και καλά, καλύτερα, με πιο ριφ και πιο να το γράψω πχιοτικά. Αλλά από την άλλη είναι καλλιτεχνική φύση, και ακόμα κι έτσι το δείχνει, εκτίθεται αυτοπροσδιορίζεται. Παρέα του κι εμείς, περνάμε υπέροχα και σαν παρέα και σαν μουσικοί .
    1 βαθμός
  11. αυτό με τους τίτλους των συντελεστών κατά τη διάρκεια των κλίπς είναι πολύ 90ish, σαν βίντεο κλιπ σκηνοθεσίας Γιώργου Γκάβαλου .Θα ήθελα να λείπει. Και θα ήθελα πλουσιότερο το θέμα των σκηνικών εναλλαγών και του timing, ως περφεξιονίστας. Η ενορχήστρωση, η παραγωγή σε υψηλό επίπεδο, μάλλον όμως όσο το ακούω, η σταθερότητα του ρυθμού, χωρίς κάποια εναλλαγή, κάποια μέτρα πιο πλούσια, πιο ροκ θα έλεγα, του προσδίδει μια σταθερότητα. Βέβαια το αφηγηματικό λειτουργεί, απλά η μουσική θα ήθελα να ακολουθεί λίγο κάποια ξεσπάσματα στην αφήγηση και σε αυτό παίζει ρόλο ο ρυθμός. Μιλάω βέβαια ως ειδικός διπλωματούχος πιανίστας, εξειδικευμένος προγραμματιστής - ενορχηστρωτής, διδάκτωρ γιουροβιζιονολογίας, πληκτρολόγος- ηλεκτρολόγος πάστορας τους συνδικαλισμού, αναρχικός μέχρι σφουγκοκωλάριος ανάλογα με όπου φυσάει ο άνεμος ή όπου μας παίρνει. Το κομμάτι είναι αδιαμφισβήτητα καλό, ΄όπως είπα αλλά η παραγωγή, για τα δικά μου τουλάχιστο δεδομένα και αισθητική δεν φτάνει το 100%. Σαν παραγωγός θα το εμπλούτισα με κάποια από τα στοιχεία που αναφέρω παραπάνω για να στοχεύσουμε και πιο εμπορικά. Ο @Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε, πάντα ο αγαπημένος μου, ο λατρεμένος μου, πόσο τον θαυμάζω, το πιο ταλαντούχο, το καλύτερο παιδί, άλλη μια πηγαία καλλιτεχνική ψυχή με υψηλή τεχνική κατάρτιση και απόδοση φυσικά, στο χαλαρό του κιόλας, αποδίδει τα μέγιστα. Διότι αγαπά πραγματικά τη μουσική και δουλεύει επιμελώς, δεν είναι ρεμάλι σαν εμένα που είχα εξαιρετικές εξάρσεις στη ζωή μου αλλά παρατεταμένες, τεμπελχανικές θα έλεγα υφέσεις και πολύ audio και midi editing. Αυτά σαν πρώτο, πρόχειρο σχόλιο. Πραγματικά μπράβο για όλους τους συντελεστές, τους αφηγητές, τους τεχνικούς, τους μουσικούς, τους ηχολήπτες, βιντεολήπτες, αυτούς που έβαλαν τα καλώδια και τα μικρόφωνα στο τεράστιο στούντιο με το υπέροχο ιστορικό πιάνο. Σημασία δεν έχει μόνο το εξαιρετικό αποτέλεσμα. Σημασία έχει πως περνάτε όλοι καλά. Είστε άνθρωποι που αγαπάτε τη μουσική και την υπηρετείτε επάξια, δημιουργικοί, με γούστο και καλαισθησία και σας νιώθω δικούς μου ανθρώπους και σας αγαπώ πολύ. περιμένω κι άλλα τέτοια με αγάπη, με αγωνία και με νοσταλγία. Μπράβο!!! Μπράβο!!
    1 βαθμός
  12. 50.000 τυχεροί. Τους υπόλοιπους που θα πάνε και θα υποφέρουν δέν τους σκέφτεται κανείς?
    1 βαθμός
  13. Θα μιλήσω για γερμανία που το βλέπω καθημερινά, όσοι αγοράζουν καινούργιο πάνε σε Hyundai, και ακόμα περισσότεροι σε Dacia. Γερμανικά/γαλλικά βλέπεις πλέον μόνο σε εταιρικά που τα παίρνουν σε άλλες τιμές οι εταιρείες. Α, και υπάρχουν και οι τούρκοι που αγοράζουν παλιές μερτσεντέ, που εξωτερικά είναι κούκλες αλλά λείπουν μερικά κουζινέτα από τον στρόφαλο, και η εξάτμιση βγάζει μπλέ χιόνια, λεπτομέρειες θα μου πείς.
    1 βαθμός
  14. Το νέο μας άσθμα μετά οβίνδεο κλίπ οφιτσιάλε
    0 βαθμοί
  15. Την υγεία σου να έχεις να τα χαρείς! Τις γάτες τις τάισες? Τωρα γύρισα και κάτω με περίμενε ένας που του δίνω αντιβίωση,μου έχει κάνει τα χέρια ακορντεόν βέβαια αλλά σήμερα στο τελευταίο χάπι έκατσε και τον χαίδευα. Πιάσε να ανοίξεις τις κούτες στα πλήκτρα,να πάρουν αέρα,να αρχίσουν να συνηθίζουν το σπίτι και βάλε απαλή μουσική σήμερα να τα καλοσορίσεις,οχι τίποτα βιρτουόζους και απόκοσμους ήχους να τα τρομάξεις. Ομορφα πράγματα,τώρα ανοίξανε τα μάτια τους.
    0 βαθμοί
  16. Έπρεπε να μου πεις να πάω να τα πάρω εγώ να στα φέρω. Στείλε με να σου φέρω το ΜΟΝΤΑΓΕ ?
    0 βαθμοί
  17. Σταμάτησαν να βγάζουν racks και βγάζουν desktops, τα οποία θέλουν κι αυτά τον χώρο τους. Η δικαιολογία είναι ότι ο κόσμος θέλει synths με αρκετά controls στο πάνελ, και τα racks δεν ενδείκνυνται γι αυτό. Κοστίζει φτηνότερα σίγουρα, αλλά υπήρξαν φορές που το rack πουλιόταν ακριβότερα από ένα πλήρες workstation. Παράδειγμα το Motif-Rack XS, το οποίο υποτίθεται ήταν το flagship Motif XS σε rack μορφή. To Motif-Rack XS λοιπόν είχε την sound engine του Motif XS, αλλά δεν είχε ούτε το sequencer του ούτε το sampler του. Τιμή rack στα €1,300. Την ίδια στιγμή η Yamaha κυκλοφορεί το MOX6 στα €950, το οποίο ήταν στην ουσία ένα Motif XS χωρίς το sampler και με τη μισή πολυφωνία (64 vs 128). Ποιο synth ήταν πιο κοντά στο Motif XS, ποιο ήταν πιο πολύ "Motif XS" σε σύγκριση με το Motif XS, το rack ή το MOX? Αναμφισβήτητα το MOX, που κόστιζε €350 φτηνότερα, και -πέρα της μικρότερης πολυφωνίας- διέθετε και το sequencer του XS.
    0 βαθμοί
  18. Σε μένα το έχουν κάνει μία φορά με μία κονσόλα, την οποία περίμενα για κάνα εξάμηνο λόγω περιορισμένου στοκ, και μόλις τελικά την πέτυχα και την παράγγειλα, έρχεται στην πόλη μου, δεν με ειδοποιεί κανείς, στο site τους φαινόταν ότι βρίσκεται Αθήνα, και στο τέλος την βλέπω να γυρίζει πίσω στο Thomman!? Μιλάμε για ΖΩΑ! Τα synths που μου ήρθαν σήμερα βρίσκονταν στα γραφεία της courier στην πόλη μου εδώ και μία βδομάδα, έκαναν μια απόπειρα να μου τα στείλουν αλλά βρήκαν το τηλ, μου κλειστό (ήταν πολύ πρωί), και όταν παίρνω πίσω τον οδηγό μετά από κάνα 40λεπτο μού λέει ότι οι κούτες δεν ήταν στο φορτηγό του, και ότι απλά με πήρε τηλ. να κανονίσουμε την παράδοση. Του λέω να μου τις φέρει την άλλη μέρα και συμφωνεί, και το ίδιο βράδυ η courier μού στέλνει 8! emails γράφοντας μου ότι μετά από δική μου αίτηση? οι κούτες θα παραμείνουν στα γραφεία τους για 5 μέρες, και να περάσω να τις πάρω ο ίδιος από εκεί! Εγώ στο μεταξύ δεν διαθέτω αμάξι, αλλά και αμάξι να είχα οι κούτες δεν χωράνε, χρειάζεται βανάκι για αυτές. Τους παίρνω λοιπόν τηλέφωνο. Βγαίνει τηλεφωνητής, ακούγεται μουσική για 20" και κλείνει η γραμμή. Για να μην πλατειάζω, τους έπαιρνα τηλ. για μία (1) εβδομάδα, απ'το πρωί μέχρι αργά το απόγευμα, και πάντα το ίδιο σκηνικό: τηλεφωνητής, μουσική για 20" και κλείσιμο γραμμής. Παράλληλα έπαιρνα τηλ και στα κεντρικά της Αθήνας, στα οποία δεν απάντησαν ποτέ. Και μιλάμε για αναμονή στη γραμμή για κοντά 15 λεπτά τη φορά. Στο τέλος έστειλα email στο Thomann γραμμένο στα Ελληνικά (έχουν Έλληνες που εξυπηρετούν τη χώρα μας) και με λεπτομέρειες από το σκηνικό, μου απαντάει μια κυρία την ίδια μέρα και κανονίζουμε να επικοινωνήσει με την UPS και η UPS με την Γενική Ταχυδρομική (με αυτή την Μαλακία συνεργάζεται δυστυχώς η UPS για τις αποστολές στην Εύβοια) για να κανονίσουν νέα αποστολή στο σπίτι μου. Και έτσι σήμερα παρέλαβα επιτέλους την παραγγελία μου, χάρη στο Thomann,? και πριν την στείλουν πάλι πίσω στη Γερμανία τα βόδια που τρέχουν (τρόπος του λέγειν) την Γενική Ταχυδρομική Χαλκίδας. Χώρα-ανέκδοτο...
    0 βαθμοί
  19. και πα λι συγγνωμη, στο κομματι synthesizer/workstation/πληκτρα_γενικα, δε φημιζομαι για την υπομονη μου!!!!!!!!!!!!!! θα ειχα σκισει τα κουτια, θα ειχαα πεταξει οπως να'ναι τα φελιζολ,,,,,,, αλλα τι να γινει, θα περιμενουμε! πρεπει να ειμαστε εγκρατεις γενικα!!!!!!!!!!
    0 βαθμοί
  20. ακριβώς αυτό κάνανε
    0 βαθμοί
  21. Δύο βδομάδες νομίζω, λόγω του ότι δεν υπήρχε σε στοκ το Hammond. Είναι γρήγορο γενικά το Thomann, μπορεί να παραγγείλεις Τρίτη πχ και να παραλάβεις την επόμενη βδομάδα. Αν δεν πέσεις σε τίποτα ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ κάποιας ΓΕΛΟΙΑΣ courier (Γενική Ταχυδρομική) που θα στα κρατήσουν στα γραφεία τους για μέρες, και τα στείλουν και πίσω στο Thomann στο τέλος!
    0 βαθμοί
  22. Το Star έρχεται αρχές Δεκεμβρίου απ'ότι μου είπαν στον Νάκα. Πληρωμένο είναι, οπότε αναμένουμε. Θέλω να τα στήσω πρώτα όλα, να πάρω και μερικές φωτός και θα ακούσουμε και κάτι. Υπομονή.
    0 βαθμοί
  23. Γίνε πιο συγκεκριμένος, σε τι διαφωνείς? Όχι, δεν πουλάω εύκολα. Πουλάω μόνο όταν είναι να αντικαταστήσω κάτι με κάτι εφάμιλλο ή καλύτερο. Αν το δεις αυτό σε ένα χρονικό διάστημα 40 χρόνων δεν είναι πολύ. Κι εγώ ήμουν συναισθηματικά δεμένος με το MOXF, και με το ΜΟΧ πριν, και με τα δύο ΜΟ6 πιο πριν, και με πολλά ακόμα πολύ πιο πριν. Αν κράταγα ό,τι synth έχω αγοράσει, σήμερα θα είχα τα synths στο σπίτι κι εγώ θα έμενα σε ξενοδοχείο μια και δεν θα χωρούσα στο σπίτι. Όλα μου τα synths τα χάρηκα στο έπακρο και τα πούλησα για να τα αντικαταστήσω με κάτι καλύτερο, αυτή τη στιγμή δεν μετανιώνω για κανένα synth που έχω πουλήσει. Πρόσφατα μετάνιωσα που πούλησα νωρίς και από βλακεία μου τα Wavestate και Hydrasynth, και όπως μάλλον θα ξέρεις τα ξαναγόρασα, το δε Wavestate στην mk2 edition του, οπότε όλα καλά. Εμ, που θα μπει, οέο? Αυτή την ερώτηση την έχω κάνει στον εαυτό μου αμέτρητες φορές, και η κατάληξη είναι η η γνωστή: "φύγε εσύ / έλα εσύ". Τα synths δεν είναι κιθαρες που πιάνουν ελάχιστο χώρο, και μια και οι εταιρείες σταμάτησαν -κακώς- να βγάζουν synths και σε racks, η λύση είναι μία. Αυτά για τους κοινούς θνητούς σαν κι εμάς που δεν διαθέτουμε τους χώρους και τα χρήματα των διάφορων Jarre & Vangelis, που κρατάνε ότι πληκτροφόρο έχουν αγοράσει σε ολόκληρη τη ζωή τους. Το πρώτο μου synth πάντως το έχω κρατήσει, το Yamaha DX21, αλλά είναι φασκιωμένο και κλεισμένο σε μια ντουλάπα στον κάτω όροφο και θέλει service. Ωραία θα ήταν να το φτιάξω και να το βάλω δίπλα στο Montage M6. Αλλά δεν έχω χώρο.?
    0 βαθμοί
  24. Είχα επισκέψεις σήμερα από κάτι μωρά εξ Γερμανίας. Δύο λείπουν ακόμα και αρχίζουμε το στήσιμο του νέου setup. Όλα έμειναν στα κουτιά τους, αλλά δεν άντεξα και άνοιξα το Hammond. Oh boy... Εκπληκτική like-a-tank-κατασκευή, heavy-duty κουμπιά και pots, το ίδιο και τα drawbars, και τα waterfall πλήκτρα (Fatar) με τη γνωστή γαμάτη semi-weighted αίσθηση που κάνει το παίξιμο απόλαυση. Ίσως το στήσω αργότερα να το ακούσω λίγο. ?The Sound - The Soul - The One ?
    0 βαθμοί
  25. 4x sound engines, 128-voice polyphony, 16-part multitimbral. Έτος κυκλοφορίας: 1998. Αυτά να τα ακούνε κάτι ταγάρια, που βλέπουν digital synth του 2023 με 24-voice πολυφωνία και 4-part multitimbrality στα €4/5/6Κ και μένουν με ανοιχτό το στόμα από...θαυμασμό για τα specs του κ@λου που τους πουλάνε σε τιμή F35.? Στο θέμα μας τώρα, η απάντηση μου είναι "κανένα". Δεν είμαι vintageολάγνος και δεν μου αρέσουν τα μεταχειρισμένα. Οι φορές που έχω αγοράσει μεταχειρισμένο όργανο μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού. Στις δύο από αυτές τις σπάνιες περιπτώσεις αγόρασα το δεύτερο μου Yamaha SY77, refurbished από κάποιο Γερμανικό ειδικευμένο κατάστημα του χώρου (τιμή κάτω από €400) και το Korg Symphony Module από USA με λιγότερα από €200. Και τα δύο αγοράστηκαν το 2013. Το συγκεκριμένο SY77 ήταν το δεύτερο SY77 που αγόραζα όπως έγραψα, οπότε ήξερα καλά τι και πως παίζει. Το πρώτο μου SY77 το είχα πουλήσει αρκετά χρόνια πριν και το μετάνιωσα, οπότε μόλις είδα το παραπάνω και σε αστεία τιμή το τσίμπησα. Πουλήθηκε κι αυτό κάποια στιγμή. Το Symphony Module το αγόρασα μόνο και μόνο γιατί ήταν ένα από τα αγαπημένα κομμάτια του Παπαθανασίου και χρησιμοποιούσε τον "Chorus" ήχο του σε πολλά κλασικά άλμπουμς του. Το module ήταν ένα αρκετά σπάνιο μηχάνημα, ένα preset box να το πούμε με μόνο 7 ήχους πάνω, και με πιο διάσημο τον "Chorus" ήχο του λόγω Παπ. Τα vintage/μεταχειρισμένα πληκτροφόρα κουβαλάνε, πέρα από την όποια ιστορία και φήμη τους, και πολλά προβλήματα τεχνικής φύσης, κάτι που ανακαλύπτουν κατόπιν εορτής οι αγοραστές και εκεί αρχίζουν τα τρεχάματα. Καλό και άγιο το ΧΨ CS-80, που ακόμα βλέπεις στην εποχή μας τρελαμένους που τρέχουν τα σάλια τους μόλις το βλέπουν, αλλά αν δεν έχεις αγκαζέ έναν μόνιμο τεχνικό να το κουράρει, άσ'το να πάει άσ'το. Κι ο Βαγγέλης είχε 8 από δαύτα, αλλά παράλληλα είχε και ένα net-worth των 250 εκατομμυρίων από πίσω του, και η πανάκριβη και συχνότατη συντήρηση τους δεν ήταν πρόβλημα. Προσοχή λοιπόν στις αγορές vintage μηχανημάτων, όσο πιο παλιό το μηχάνημα τόσο πιο πολλά και συχνά είναι τα προβλήματα που θα παρουσιάζει.
    0 βαθμοί
  26. Thanks, mods! Για όσους δεν έπιασαν την σύνδεση, έχουμε Kramer Barretta banana headstock. Πριν λίγα χρόνια η Gibson αγόρασε την Kramer και πρακτικά δεν έκανε τίποτα ουσιαστικό με την μάρκα. Ας χρησιμοποιήσει το headstock τουλάχιστον.
    0 βαθμοί
  27. ενα παραδειγμα θα δωσω,ειναι χαρακτηριστικο στο μυαλο μου για το ποσο επιδραστικο ειναι/μπορει να γινει ενα μηχανημα, που μη πουμε ψεματα, τα'χει τα χρονακια του! Roland MV-8800 . Αυτο το μηχανημα λοιπον, Δεν υπαρχει!!!!! Οκ εκτος το οτι ειναι γομαροθυριο, κυριολεκτικα το μονο που δε κανει ειναι καφεδες!!! Υπηρχε και ενα βιντεακι παλια που τα λεει ολα. Το θυμαμαι, εχει μεταφερθει και απο αλλους σαν ιστορια. Ειναι ενας τυπος σε ενα λομπι ξενοδοχειου, που προετοιμαζεται για ενα live. Εχει αυτο το θυριακι! παρα διπλα του ειναι ενας τυπος με Ipod (για να ειμαστε και μεσα στο θεμα, μη βγουμε οφφ)!!! τον βλεπει λοιπον ο Β με το Μηλογκατζετο και του λεει, χωρις να καλοξερει τι εχει μπροστα του! "Και τι μπορεις να κανεις μ'αυτο; ειναι απ ο αυτα που μονο ογκο εχουν και τιποτα αλλο. Ισα ισα για να λες οτι το εχεις το εχεις. Ασε που ειναι και παμπαλαιο, ουτε καν touchscreen δεν εχει.". Ψυχρεμοτατος ο Καλιφορνεζος φιλος μας, τον κοιταζει περιφρονητικα, πινει μια γουλοια απο το κρυο κοκτεΪλ του, (οκ αυτο το τελευταιο το εβαλα εγω, ετσι θα εκανα αν ημουν στη θεση του) και, του λεει. - Τι ακους τωρα;;; - Pardon? του λεει ο αλλος. τραβαει το 3,5 mm τζακ απο τα ακουστικα του, το συνδεει στο τερατακι και,,,,, αρχιζει ενα σαμπλο-τζαμαρισμα με οτι ακουγε ο τυπος, live sampling με το track που ακουγε και με δικα του tracks αποθηκευμενα στο μηχανημα, που ο τυπος εψαχνε μιση ωρα να μαζεψει τα σαγονια του!!! Και λεω εγω. Ενα μηχανημα σαν κι αυτο, δεν θα ειχε ευκολοτατα θεση, απο ενα στουντιο μεχρι ενα ωραιοτατο live? και, Ποσα μηχανηματα σημερα , υπαρχουν standalone, που να κανουν αυτα ακριβως που εκανε και κανει το MV? οκ εδω δεν μιλαμε προφανως για το πιο προσβασιμα ευχρηστο γκατζετακι, αλλα ομως, στο μυαλο μου παντα, ειναι κατι που εδωσε εμπνευση, σε πολλααα soft αντιγραφα του. Και αυτο λεει πολλα!
    0 βαθμοί
  28. @theoMusictech Συμφωνούμε γενικά, γι' αυτό και εγώ έβαλα στη λίστα μου κάποια μηχανήματα που είναι μεν μια γενιά πίσω αλλά παραμένουν αρκετά σύγχρονα, στέκονται ανετότατα για live ή ακόμα και studio δουλειά και απλώς τώρα τα παίρνεις φτηνά για τις δυνατότητές τους. Εννοείται ότι κι εγώ έχω μηχανήματα που είναι απωθημένα-φετίχ και θα τα είχα σε ένα rig απεριόριστου budget βέβαια.
    0 βαθμοί
  29. Η οποία είναι το: -Απολύεσαι.
    0 βαθμοί
  30. Συνεχίζω τον χαβά μου, εγώ. € 2,100.00 (με σημερινή ισοτιμία) στο Andertons.uk. Θα την ήθελα κανά 500-άρικο πιο κάτω. Ας ελπίσουμε ότι θα συνεχίσετε όλοι να την μισείτε και δεν θα πουλήσει τίποτε, οπότε μετά το καλοκαιράκι την δούμε εκεί κάτω...
    0 βαθμοί
  31. Και γ@μώ τα μηχανήματα κι αυτό, δύσκολο να βρεθεί σήμερα δυστυχώς (σε καλή κατάσταση και καλή τιμή). Πάντως μου κάνει εντύπωση που βασικά όλοι έχετε αναφέρει αρκετά παλιά synths, πιο rare ή iconic, νεανικά απωθημένα κλπ. Πρακτικές επιλογές που εμπίπτουν στην κατηγορία "όχι ακριβώς παλιό, απλώς discontinued και discounted ως μεταχειρισμένο", μόνο εγώ ο βαρετός της παρέας βλέπω να έχω κάνει.
    0 βαθμοί
  32. Ποτέ δεν είχα δικό μου DI box. Ήταν πάντοτε μέρος της ηχητικής εγκατάστασης του μαγαζιού. Είναι δουλειά του ηχολήπτη. Για όλα τα όργανα που ήταν στο stage υπήρχε πάντα εκεί και περίμενε. Κάποιες ελάχιστες φορές που δεν χρησιμοποιήθηκε ήταν επειδή η κονσόλα βρισκόταν κοντά στα όργανα.
    0 βαθμοί
  33. Αν δεν έρθει σήμερα η επιταγή..το άλλο σκ σίγουρα θα έχει ραγού.
    0 βαθμοί
  34. Εγω για αυτά κομμάτια έχω συμμετάσχει στους Paragas, θα διεκδικήσω χρήματα. Θέλω 736 ευρώ συν τους τόκους. Καλή η παρέα φίλε, αλλά δεν τρώγεται, γι αυτό και δεν συνέχισα ???
    0 βαθμοί
  35. απλα λατρευω τετοιου ειδους θεματα! ειμαι ρετρομανης!!!!! το λεω! λοιπον, επειδη ειχα ασχοληθει παλιοτερα, κι αυτο ειναι το θεμα μας οποτε θα ειμαι ονποπικ, ειχα καταληξει σε 2 καταπληκτικα μηχανηματα! το Korg M1 https://www.youtube.com/results?search_query=korg+m1+gearchat Και, το εκπληκτικο, Yamaha Ex5 , https://www.youtube.com/watch?v=926xcd5sUOU με κορυφαιους ηχους που μου αρεσουνα κομα και σημερα!
    0 βαθμοί
  36. Το εχω σαμπλαρισμενο, vst αλλα θα ξαναεπαιρνα το original γιατι επειδη..... i'm in love
    0 βαθμοί
  37. DX-7 όπως έχω δηλώσει και κατά το παρελθόν, το κατά την ταπεινή μου άποψη πιο iconic synth των '80s. Γιατί το έχω απωθημένο και ας μην είμαι πληκτράς. Θα το πάσαρα βέβαια στον γιόκα μου που μαθαίνει πλήκτρα.
    0 βαθμοί
  38. Χώρο και εξοπλισμό έχω αυτον που χρειάζομαι απλά με έχουν κουράσει τα daw και οι κάρτες ήχου. Οπότε θα πάω σε κάτι τέτοιο πιθανώς σύντομα. Για καλύτερη παραγωγή θα πάω σε στούντιο όπως λέει ο παραγκας αφού αυτοί γνωρίζουν έτσι κι αλλιώς καλύτερα. https://www.thomann.de/gr/tascam_model_12.htm?glp=1&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwj4K5BhDYARIsAD1Ly2oNAYLbonX7H_uRCaMtvN5eJPaYVYCVb50Le307i2-i3YPpAYKPd9saAjWvEALw_wcB
    0 βαθμοί
  39. οβίνδεο κλίπ οφιτσιάλε ?
    0 βαθμοί
  40. Οι παραγωγες μου ειναι αψογες περα απο καθε προσδοκια. Επειδη ομως ειμαι περφεξιονιστης και αρκετα γκατζετακιας θα έπαιρνα μια καρτα με περισσοτερες εισοδους φυσικές για να γλυτωσω απο adat κλπ, ενα motοrized 16αρι controller, κανα δυο μικροφωνα ακομα, εναν ισχυροτερο ακομα υπολογιστη, bass pedals για το πληκτρο και ενα NI 61αρι controller midi. Μου λειπει ενα καλο συνθ, μια καζινο, μια στρατ με σαστεινιακ και μια βαριοπουλα να επεκτεινω τη σοφιτα προς την κεραμοσκεπή. Εναλλακτικά κατεβαινω έναν ή δυο οροφους ή διωχνω τα βινυλια εναν δυο οροφους κατω.
    0 βαθμοί
  41. Τα έδωσα πριν κανά χρόνο για ένα μεταχειρισμένο Mercedes E350 Coupe και το επόμενό μου αυτοκίνητο αν και όταν, πιστεύω ότι θα είναι μεταχειρισμένο SUV, στα ίδια λεφτά από Ιαπωνία μεριά. Το συγκεκριμένο αμάξι απλά το αγόρασα γιατί μου άρεσε και με ευχαριστεί να το βλέπω και να το οδηγάω. Δεν το αγόρασα για να φλεξαρω, μιας και εδώ στην Ελβετία κυκλοφοράνε 18χρονα με Ursus και Ferrari, κανείς δεν ασχολείται με το σαράβαλό μου? Να πω επίσης, ότι αμάξια είχα από τα 18 μου, αλλά αυτό θεωρώ το πρώτο μου αμάξι. Χαίρομαι επίσης που απαλλάχθηκα από τη μιζέρια του να καίει λίγο,να πιάνει λίγο χώρο και λογικές απλά να με πηγαίνει από το Α στο Β... Αν γουστάρετε μια Gibson και μπορείτε να την αγοράσετε χωρίς να στερηθείτε βασικά πράγματα, κάντε το.. Μην ακούτε κανέναν που σας λέει ότι και με μία Harley Benton αν κλείσεις τα μάτια σου είναι το ίδιο,για υπεραξίες,headstock και πολυεθνικές.. Με τα αμάξια το ίδιο.. Κάντε ότι αγαπάει η ψυχή σας, καμιά φορά και η ύλη φέρνει την ευτυχία..
    0 βαθμοί
  42. Ο Δάσκαλος Joe Satriani έλυσε ΚΑΙ αυτό το θέμα με το signature μοντέλο του. JS1200: Είτε παίζεις όρθιος, καθιστός, μέσα από την ζώνη, χωρίς ζώνη, με ίσιο βύσμα, με angled βύσμα, βολεύει με τα πάντα και παντού.
    0 βαθμοί
  43. Σημασία δεν έχει μόνο τι θα είχε ΜΕΣΑ στο στουντιο, αλλά και ΕΞΩ από αυτό
    0 βαθμοί
  44. UB-Xa Τιμή Thomann για key synth στα 1.035 και για το Module στα 888 ευρώ.
    0 βαθμοί
  45. Υπάρχουν υποθέτω κάποιοι άνθρωπες επαέ μέσα που έχουν τη δυνατότητα οικονομική να φτιάξουν ένα οικιακό στούνδιο, έτσι όπως το φαντάζεται ένας ροκάς, με άπλυτους χώρους, μηχανήματα γουάου κλπ, στο τέλος της μέρας όλμος θα σε λείπει πάντα ένας τύπος να περνάει καλώδια-μικρόφωνα, να νοιάζεται για ενισχυτές κονσόλες κλπ. Το σπορ είναι ακριβό, προτιμώ να το πλερώνω με την ώρα και να έχω έναν τύπο να με υπηρετεί με όλο τον εξοπλισμό, τη γνώση και την όρεξη, παρά να τσακώνομαι με καλώδια και μικρόφωνα. Αν είχα τη δυνατότητα να φτιάξω χώρο, θα θεωρούσα εκ των ουκ άνευ, να έχω και τον άνθρωπα, οπότε, ΔΕΝ
    0 βαθμοί
  46. Τογιότα κορόλα παλαιό, αμάξι για τρεις ζωές. Με τα ρέστα θα το συμμάζευα, για να αντέξει για άλλες εφτά (ζωές).
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...