Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/28/24 σε όλα
-
3 βαθμοί
-
Με απεριόριστο budget αγοράζω το Abbey Road, ή κάνω ένα κλώνο. Γιατί όχι?2 βαθμοί
-
Παιρνεις καλώδιο με διακόπτη γείωσης και τέλος2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Γιατί δεν υπάρχει που να χωράει το Abbey Road ??? (Εγώ θα αγόραζα τα Hyde στο San Francisco το οποίο σαφώς λατρεύω έναντι του Λονδίνου που είναι μόνο για βόλτα ?) On topic δεν είμαι τόσο καλός στον high end home εξοπλισμό. Πιστεύω ότι με το ηχοσύστημα που ξέρω απλά ένα καλύτερο δωμάτιο θα ήθελα, λίγο πιο dry και πολύ πιο cozy να με εμπνέει. ' Ετσι κι αλλιώς 10-15 tracks τον χρόνο κάνω, έχω την πολυτέλεια να τα παιδεύω. Αν ήθελα να βγάζω γρήγορο αποτέλεσμα, αν πχ έβγαζα μεροκάματο από αυτή τη δουλειά, εννοείται θα επένδυα σε full on επαγγελματικό χώρο.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
θα παω να τα δω σε ένα μαγαζί που τα πουλάει, μήπως μου τις δείξουν να τις δοκιμάσω1 βαθμός
-
Λοιπόν επανέρχομαι με τα κλιπς και screenshots του TK για τον Μπάμπη: Input gain της κάρτας στο 0: input gain 0.mp3 Input gain της κάρτας στο όριο πριν το clipping: input gain full.mp3 Κατ' αρχήν να πω ότι παίζω με στρατ βεβαίως και δυστυχώς οι χορδές είναι πεθαμένες αλλά αυτή υπήρχε πρόχειρη. Όσον αφορά το ηχητικό του θέματος, imo οι διαφορές είναι αμελητέες και στα ακουστικά αλλά και στο τελικό export. Βέβαια, τα αποτελέσματα θα ποικίλλουν από κάρτα ήχου σε κάρτα ήχου. Η δική μου π.χ. (Tascam US-4x4HR) ακόμα και με το gain input στο 0, φαίνεται να δίνει αρκετό "πράσινο" σήμα την ώρα που παίζω. Αυτά για την ώρα.1 βαθμός
-
Πήρατε angled jack για να αντιμετωπίσετε κάπως την σχεδιαστική αστοχία στις κιθάρες σας και τώρα το angled jack είναι το σωστό που πρέπει αν έχουν όλοι... Ε λοιπόν κύριοι το σωστό είναι το ίσο, το ντρέτο που πάει ίσα και κουμπώνει στη strat για να παίζεις και σε καναπέ και ντιβάνι χωρίς να βρίσκεις, η strat ήταν η μεγαλύτερη στιγμή του Leo1 βαθμός
-
Εκεί που είναι το output jack είναι ένας από τους λόγους που δεν έχω Fender strat, με χαλάει αισθητικά. Αυτό είναι το λογικό μέρος να μπει, εκεί το έχουν πολλές μοντέρνες στρατ κόπιες. Και πιο εργονομικό είναι και πιο τακτοποιημένο αισθητικά. Εννοείται ότι θες angled jack, γιατί να μην το έχεις για όλες τις κιθάρες σου; Σου κάνει την ζωή εύκολη με το να γυρίζει το καλώδιο και να το περνάς μέσα απ' τη ζώνη. Όλα μου τα καλώδια είναι με angled jack και όλες μου οι κιθάρες έχουν το output jack στο πλάι εκτός από τις SG & V. Στην SG το μέρος που είναι δεν με ενοχλεί, την θεωρώ την πιο εύκολη κιθάρα από θέμα εργονομίας. Δυστυχώς στην V δεν είναι σε καλό σημείο αλλά είναι τόσο μεγάλο το σώμα που είναι μακρυά από το χέρι μου, δεν ενοχλεί. Πάντως το angled jack είναι must για μένα εκτός και παίζεις κυρίως με stratocaster. Όχι ότι δεν εφαρμόζει και σε stratocaster αλλά δείχνει το output jack ακόμα χειρότερο.1 βαθμός
-
Α μπράβο σκούφε. Μέσες άκρες καλά το κατάλαβες. Αν ρυθμίσω το input gain της κάρτας μου στο μέγιστο πριν το clipping, τότε θα έχω την καλύτερη επίδοση του ADC μου όσον αφορά τον θόρυβο και την δυναμική ευκρίνεια. Αυτό είναι απλά αδιαπραγμάτευτο, έτσι δουλεύει ο ηλεκτρονικός θόρυβος. Αν τώρα δώσω αυτό το σήμα στο amp sim και αφήσω το amp sim gain στο 0 dB τότε θα έχω θέμα, γιατί λόγω του mismatch μεταξύ καρτας και software πανω στο τι ορίζεται ως 0 dBFS, το amp sim μου "παρερμηνέυει" τις τιμες του σήματος ως πολυ ψηλότερα dBu απ'οτι πραγματικά είναι, και ο ενισχυτής συμπεριφέρεται λές και του έχουμε βάλει ένα βαρβάτο boost μπροστά. Αν βάλουμε το input gain της κάρτας στα 0dB και μετά ρυθμίσουμε το input gain του amp sim σύμφωνα με τον πίνακα του Ed S τότε διορθώνουμε, με μπακάλικο τρόπο, το mismatch στα 0 dBFS και ο ενισχυτής ξαφνικά συμπεριφέρεται πολύ πιο ρεαλιστικά και καθαρά ΑΛΛΑ το ADC μας βαράει μπιέλες και το noise floor ανεβαίνει. Αν βάλουμε το input gain της κάρτας στο σωστό σημείο πριν το κλιπ και μετα κάνουμε ΟΛΗ τη διόρθωση του extra gain μέσω του input gain του amp sim τότε θα επιτύχουμε την διόρθωση στο mismatch των 0 dBFS, ο ενισχυτής θα συμπεριφέρται πολυ πιο ρεαλιστικα και καθαρά ΚΑΙ δεν θα έχουμε noise floor στο ταβανι καθως το ADC μας δουλεύει με υγιές input σήμα.1 βαθμός
-
Σουπερ. Το ειδα προχειρα, δεν το καταλαβα πληρως, αλλα νομιζω πως συμφωνω Παω κατευθειαν στη μεθοδολογια του, στα steps που εχει προς το τελος Step 1: Set your audio interfaces' gain to zero (ανεξαρτητο απο το σημα της κιθαρας) Step 2: Set the input gain in the plugin according to the spreadshit (ανεξαρτητο απο το σημα της κιθαρας) Step 3: Increase the gain on your audio interface until tour just below the clipping threshold, when you're plaing as loud as possible Step 4: Reduce the digital input gain in the plugin to compensate Αν καταλαβα καλα, που μαλλον καταλαβα, οι διαφορες στο ποσο hot ειναι το σημα της κιθαρας, η εξοδος δηλαδη, μεταφραζονται μια χαρα στο πως το πλαγκιν μπορει να βλεπει το τι το ταιζεις Τι εννοω? Οι διαφορες μεταξυ ενος βιντατζ μονου δηλαδη κ ενος διπλου, ειναι οπως περιμενουμε να ειναι Δηλαδη αν στο step 3 σε μια στρατ χρειαστει να ανεβασουμε 8 db ασ πουμε για να ειναι το σημα λιγο πιο κατω απο το κλιπινγκ, με -8db θα κανουμε compensate στο digital gain του plugin. Αντιστοιχα αν ειχαμε καρφωσει μια Les Paul με PAF, στο step 3 θα ανεβαζαμε 4 db, οποτε εδω το step 4 θα ηταν -4db (Τα νουμερα ειναι τυχαια) Οποτε κ το καλυτερο δυνατο σημα απο την προενισχυση παιρνουμε (μιας κ στο στεπ 3 εχουμε ρυθμισει καθε κιθαρα για βελτιστοποιηση του σηματος), κ το πλαγκιν βλεπει διαφορετικα σηματα σε καθε κιθαρα (μιας κ στο στεπ 4 εχουμε μειωσει πολυ περισσοτερο μια κιθαρα με χαμηλοτερη εξοδο απ'οτι μια με υψηλοτερη) Τα γραφω ετσι κ για να δω αν καταλαβα, κ για να υπαρχει καπου γραμμενη η μεθοδολογια του τυπου Ουσιαστικα μοιαζει πολυ με το πως καναμε τα πραγματα παλιοτερα, με βασικη διαφορα οτι δε διναμε τοσο σημασια στο step 4, ή το καναμε πιο μπακαλικα1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Δεν το εχω ακουσει ολο ακομα, αλλα ο,τι εχω ακουσει απο εχτες ειναι φυσικα απολαυστικο!!!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Νυχτερινή ακρόαση. Εύγε σας. Μπλουζιές made in Greece. Και χροιές όμορφες και φωνητικά barbatos και κιθαριές και μπασαδουρα ροσκομπέικια και τα addictive μόνο vst δεν είναι , πιάνο όπως πρέπει μετρημένο και με συναίσθημα, φυσharmonics tenesse.. Εύγε σας!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
θα ηταν εργονομικος ΕΦΙΑΛΤΗΣ να ηταν πανω στο pickguard. θα μπορουσαν βεβαια να το εβαζαν στο ΠΛΑΪ όπως στην 1η και ΚΑΛΥΤΕΡΗ κιθαρα που εχει κατασκευασει ποτε ? η Fender αλλα δεν το εκαναν. το εκανε βεβαια ο Tom Anderson https://www.andersonguitarworks.com/the-classic στην JAZZMASTER (την 2η καλυτερη κιθαρα που εχει φτιαξει η Fender) παντως ειναι εξαιρετικα ΑΒΟΛΟ που ειναι πανω στο Pickguard γιατι βρισκει το tremolo εκτος και αν χρησιμοποιεις angled jack.1 βαθμός
-
@Σαμη Παραγκα Αυτή την φορά έσβησα και του @cos_dr ? Ωραίο θεματάκι είναι, άρχισε να συμμετέχει κόσμος, κρίμα είναι να το χαλάσουμε.1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
εγώ σε πολυθρόνα γραφείου δεν μπορώ να παίξω… καμία κιθάρα.0 βαθμοί
-
Σ' ένα παλιότερο ποστ (δε θυμάμαι ποιό) είχα γράψει ότι ο Κβαντικός είναι το μεγαλύτερο ταλέντο ή κάτι τέτοιο. Επιβεβαιώθηκα.0 βαθμοί
-
Μέσα επεσες. Παντρεμένος εδώ και 20 χρόνια, με δυο παιδιά, στο Λύκειο τώρα. ? Είπα εγώ ότι θα ξεφορτωνόμουν το Avensis και το Yaris για να τακτοποιώ τις οικογενειακές υποχρεώσεις και μετακινήσεις…? Εγώ θα ΠΡΟΣΘΕΤΑ το MX5 για την… προσωπική απόλαυση και το αγχολυτικό του πράγματος. Αφού αυτό ρωτά το νήμα, αφού… ?0 βαθμοί
-
Πώς φαίνονται οι ανύπαντροι και χωρίς παιδιά... ?0 βαθμοί
-
Και εμένα με "κατηγορούν" πως κρατάω τα αυτοκίνητα και τις μηχανές πολύ. Τη μηχανή την έχω 25 χρόνια, αλλά άμα μιλούσε..................?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αυτό που περιγράφεις Μπάμπη, σου δίνει μεν το βέλτιστο σήμα ως προς το signal to noise ratio, αλλά επειδή δεν κάνεις μετά compensate από το input gain του πλαγκιν, κάνει στο πλαγκτόν τον βιρτσουαλ ενισχυτή να βλέπει πολύ hot σήμα. Ουσιαστικά δηλαδή δεν κάνεις το 4ο βήμα. Κ εγώ κατέληξα τη μέθοδο που περιγράφω στην αρχή να μην την ακολουθώ πλήρως για τους ίδιους λόγους. Μου φαίνονται πολύ ψοφιοι οι ήχοι που είχα φτιάξει. Οπότε τσιμπαγα λίγο το gain της προενισχυσης της κάρτας. Όχι τόσο ώστε να είναι κοντά στο κλιπινγκ αλλά 4 db (με στρατ) πάνω από το μηδέν τα έδινα Χωρίς compensate κ εγώ από το ινπουτ του πλαγκιν Από αύριο που θα έχω χρόνο θα δοκιμάσω τη μέθοδο του @odis130 βαθμοί
-
Εδώ να πούμε ότι αν θέλει κάποιος να πάει by the book, πρέπει στο βήμα 3 να μετρήσει κάπως πόσο gain έχει δώσει στο αρχικό σήμα της κιθάρας όταν έχει ρυθμίσει το input gain του preamp στο άνω προ-κλιπινγκ επίπεδο. Αυτό είναι και το νούμερο που θα αφαιρέσεις μετά στο βήμα 4 απο το input gain του amp sim. Yπάρχουν πολλοί τρόποι, μέσω πχ κάποιου meter στο DAW. 'Η στην τελική μπορούμε να κάνουμε μπακαλική με το max gain της κάρτας όπως το δίνει ο κατασκευαστής, ή ακόμα καλύτερα με το αυτί. Απλά μη σας τρομάζει το να κόψετε 10, 14, 20 dB απο το input gain του amp sim.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Δεν νομίζω πως τα καλά τραγούδια των Μπίλτις σα μερικά που βάλατε ήδη, μπορούν να διασκευαστούν και να ακούγονται όμορφα. Ο μόνος τρόπος που να αξίζει κιόλας το κόπο είναι να ''γελοιοποιήσεις'' μια διασκευή τους ?0 βαθμοί
-
att.Fk0tFVJFi3UkkWyKgYCx4qOhcxUleI-KLDkgxv4tjDE.mp4 Πιτζάμες και ένα σολίδιον για να φύγει η ένταση της ημέρας…0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Έχω έναν mesa ενισχυτή με gain κάπου στο 30% (είναι μπόλικο) και μπουσταρω με ένα βαρβάτο ts και με ένα καθαρό μπουστ (Keeley katana) για extra articulation. Οι μαγνήτες είναι πολύ low gain και “μυτεροί”, όποτε έχω το φυσικό compression απο προενισχυση και τον articulated κοφτερό ήχο λόγω μαγνητων. Με άλλους Humbuckers ο ήχο είναι πολύ πιο δυνατός και αγριωπός. Με αυτούς είναι πιο κρεμώδης και smooth.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Καλησπέρα στο forum, εδώ και αρκετό καιρό ήμουν μάλλον "σιωπηλός" εδώ στις συζητήσεις, ωστόσο δεν έπαψα να εργάζομαι σε καινούρια projects! Η αλήθεια είναι ότι στην πορεία ενώ ξεκινούσα το ένα, μου έμπαινε η ιδέα να ξεκινήσω κι άλλο και στο τέλος κατέληξα να "τρέχω" 4... κιθάρες παράλληλα και καμιά να μην τελειώνει...? Με τα πολλά... κατάφερα να ολοκληρώσω την κιθάρα του τίτλου και σας την παρουσιάζω. Φτιάχτηκε με πολύ οικονομικά parts από την Άπω Ανατολή και συνολικό κόστος περίπου 200 γούρια. Και για τους λάτρεις των ξυλοκατασκευών ετοίμασα ένα βιντεάκι με τα στάδια της κατασκευής. https://youtu.be/voP2mCrX5-0?si=v9lzmZFxYHobF2Zb Θα ακολουθήσει και ένα πρόχειρο ηχητικό βίντεο, όταν τελειώσω την κοπτο-ραπτική...0 βαθμοί
-
Ευχαριστώ πάρα πολύ! Η κιθάρα καλά παίζει, εγώ είμαι κουλός...? όπως θα δείτε...! Το λοιπόν, όπως υποσχέθηκα, σας παραθέτω ένα ηχητικό απόσπασμα. Παρακαλώ εστιάστε περισσότερο στον ήχο, όχι τόσο στο παίξιμο, έχω κάνει τα λαθάκια μου και σε πολλά σημεία ο ρυθμός είναι... επιεικώς rubato!? Η μαγνητοσκόπηση έγινε με την κάμερα του smartphone και ό ήχος επίσης ό,τι έπιανε το κινητό στο χώρο. Ενισχυτής Peavey classic 50 4x10inch. https://youtu.be/dBFhXBfzl-E Για πείτε γνώμες!!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ακόμα αναμένω την λίστα σου Cos_dr ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
10 χρόνια ασφαλιστικές εισφορές και θα έβγαινα στη σύνταξη ΤΩΡΑ.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00