Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/28/24 σε όλα
-
3 βαθμοί
-
Με απεριόριστο budget αγοράζω το Abbey Road, ή κάνω ένα κλώνο. Γιατί όχι?2 βαθμοί
-
Παιρνεις καλώδιο με διακόπτη γείωσης και τέλος2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Γιατί δεν υπάρχει που να χωράει το Abbey Road ??? (Εγώ θα αγόραζα τα Hyde στο San Francisco το οποίο σαφώς λατρεύω έναντι του Λονδίνου που είναι μόνο για βόλτα ?) On topic δεν είμαι τόσο καλός στον high end home εξοπλισμό. Πιστεύω ότι με το ηχοσύστημα που ξέρω απλά ένα καλύτερο δωμάτιο θα ήθελα, λίγο πιο dry και πολύ πιο cozy να με εμπνέει. ' Ετσι κι αλλιώς 10-15 tracks τον χρόνο κάνω, έχω την πολυτέλεια να τα παιδεύω. Αν ήθελα να βγάζω γρήγορο αποτέλεσμα, αν πχ έβγαζα μεροκάματο από αυτή τη δουλειά, εννοείται θα επένδυα σε full on επαγγελματικό χώρο.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
θα παω να τα δω σε ένα μαγαζί που τα πουλάει, μήπως μου τις δείξουν να τις δοκιμάσω1 βαθμός
-
Λοιπόν επανέρχομαι με τα κλιπς και screenshots του TK για τον Μπάμπη: Input gain της κάρτας στο 0: input gain 0.mp3 Input gain της κάρτας στο όριο πριν το clipping: input gain full.mp3 Κατ' αρχήν να πω ότι παίζω με στρατ βεβαίως και δυστυχώς οι χορδές είναι πεθαμένες αλλά αυτή υπήρχε πρόχειρη. Όσον αφορά το ηχητικό του θέματος, imo οι διαφορές είναι αμελητέες και στα ακουστικά αλλά και στο τελικό export. Βέβαια, τα αποτελέσματα θα ποικίλλουν από κάρτα ήχου σε κάρτα ήχου. Η δική μου π.χ. (Tascam US-4x4HR) ακόμα και με το gain input στο 0, φαίνεται να δίνει αρκετό "πράσινο" σήμα την ώρα που παίζω. Αυτά για την ώρα.1 βαθμός
-
Πήρατε angled jack για να αντιμετωπίσετε κάπως την σχεδιαστική αστοχία στις κιθάρες σας και τώρα το angled jack είναι το σωστό που πρέπει αν έχουν όλοι... Ε λοιπόν κύριοι το σωστό είναι το ίσο, το ντρέτο που πάει ίσα και κουμπώνει στη strat για να παίζεις και σε καναπέ και ντιβάνι χωρίς να βρίσκεις, η strat ήταν η μεγαλύτερη στιγμή του Leo1 βαθμός
-
Εκεί που είναι το output jack είναι ένας από τους λόγους που δεν έχω Fender strat, με χαλάει αισθητικά. Αυτό είναι το λογικό μέρος να μπει, εκεί το έχουν πολλές μοντέρνες στρατ κόπιες. Και πιο εργονομικό είναι και πιο τακτοποιημένο αισθητικά. Εννοείται ότι θες angled jack, γιατί να μην το έχεις για όλες τις κιθάρες σου; Σου κάνει την ζωή εύκολη με το να γυρίζει το καλώδιο και να το περνάς μέσα απ' τη ζώνη. Όλα μου τα καλώδια είναι με angled jack και όλες μου οι κιθάρες έχουν το output jack στο πλάι εκτός από τις SG & V. Στην SG το μέρος που είναι δεν με ενοχλεί, την θεωρώ την πιο εύκολη κιθάρα από θέμα εργονομίας. Δυστυχώς στην V δεν είναι σε καλό σημείο αλλά είναι τόσο μεγάλο το σώμα που είναι μακρυά από το χέρι μου, δεν ενοχλεί. Πάντως το angled jack είναι must για μένα εκτός και παίζεις κυρίως με stratocaster. Όχι ότι δεν εφαρμόζει και σε stratocaster αλλά δείχνει το output jack ακόμα χειρότερο.1 βαθμός
-
Α μπράβο σκούφε. Μέσες άκρες καλά το κατάλαβες. Αν ρυθμίσω το input gain της κάρτας μου στο μέγιστο πριν το clipping, τότε θα έχω την καλύτερη επίδοση του ADC μου όσον αφορά τον θόρυβο και την δυναμική ευκρίνεια. Αυτό είναι απλά αδιαπραγμάτευτο, έτσι δουλεύει ο ηλεκτρονικός θόρυβος. Αν τώρα δώσω αυτό το σήμα στο amp sim και αφήσω το amp sim gain στο 0 dB τότε θα έχω θέμα, γιατί λόγω του mismatch μεταξύ καρτας και software πανω στο τι ορίζεται ως 0 dBFS, το amp sim μου "παρερμηνέυει" τις τιμες του σήματος ως πολυ ψηλότερα dBu απ'οτι πραγματικά είναι, και ο ενισχυτής συμπεριφέρεται λές και του έχουμε βάλει ένα βαρβάτο boost μπροστά. Αν βάλουμε το input gain της κάρτας στα 0dB και μετά ρυθμίσουμε το input gain του amp sim σύμφωνα με τον πίνακα του Ed S τότε διορθώνουμε, με μπακάλικο τρόπο, το mismatch στα 0 dBFS και ο ενισχυτής ξαφνικά συμπεριφέρεται πολύ πιο ρεαλιστικά και καθαρά ΑΛΛΑ το ADC μας βαράει μπιέλες και το noise floor ανεβαίνει. Αν βάλουμε το input gain της κάρτας στο σωστό σημείο πριν το κλιπ και μετα κάνουμε ΟΛΗ τη διόρθωση του extra gain μέσω του input gain του amp sim τότε θα επιτύχουμε την διόρθωση στο mismatch των 0 dBFS, ο ενισχυτής θα συμπεριφέρται πολυ πιο ρεαλιστικα και καθαρά ΚΑΙ δεν θα έχουμε noise floor στο ταβανι καθως το ADC μας δουλεύει με υγιές input σήμα.1 βαθμός
-
Σουπερ. Το ειδα προχειρα, δεν το καταλαβα πληρως, αλλα νομιζω πως συμφωνω Παω κατευθειαν στη μεθοδολογια του, στα steps που εχει προς το τελος Step 1: Set your audio interfaces' gain to zero (ανεξαρτητο απο το σημα της κιθαρας) Step 2: Set the input gain in the plugin according to the spreadshit (ανεξαρτητο απο το σημα της κιθαρας) Step 3: Increase the gain on your audio interface until tour just below the clipping threshold, when you're plaing as loud as possible Step 4: Reduce the digital input gain in the plugin to compensate Αν καταλαβα καλα, που μαλλον καταλαβα, οι διαφορες στο ποσο hot ειναι το σημα της κιθαρας, η εξοδος δηλαδη, μεταφραζονται μια χαρα στο πως το πλαγκιν μπορει να βλεπει το τι το ταιζεις Τι εννοω? Οι διαφορες μεταξυ ενος βιντατζ μονου δηλαδη κ ενος διπλου, ειναι οπως περιμενουμε να ειναι Δηλαδη αν στο step 3 σε μια στρατ χρειαστει να ανεβασουμε 8 db ασ πουμε για να ειναι το σημα λιγο πιο κατω απο το κλιπινγκ, με -8db θα κανουμε compensate στο digital gain του plugin. Αντιστοιχα αν ειχαμε καρφωσει μια Les Paul με PAF, στο step 3 θα ανεβαζαμε 4 db, οποτε εδω το step 4 θα ηταν -4db (Τα νουμερα ειναι τυχαια) Οποτε κ το καλυτερο δυνατο σημα απο την προενισχυση παιρνουμε (μιας κ στο στεπ 3 εχουμε ρυθμισει καθε κιθαρα για βελτιστοποιηση του σηματος), κ το πλαγκιν βλεπει διαφορετικα σηματα σε καθε κιθαρα (μιας κ στο στεπ 4 εχουμε μειωσει πολυ περισσοτερο μια κιθαρα με χαμηλοτερη εξοδο απ'οτι μια με υψηλοτερη) Τα γραφω ετσι κ για να δω αν καταλαβα, κ για να υπαρχει καπου γραμμενη η μεθοδολογια του τυπου Ουσιαστικα μοιαζει πολυ με το πως καναμε τα πραγματα παλιοτερα, με βασικη διαφορα οτι δε διναμε τοσο σημασια στο step 4, ή το καναμε πιο μπακαλικα1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Δεν το εχω ακουσει ολο ακομα, αλλα ο,τι εχω ακουσει απο εχτες ειναι φυσικα απολαυστικο!!!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Νυχτερινή ακρόαση. Εύγε σας. Μπλουζιές made in Greece. Και χροιές όμορφες και φωνητικά barbatos και κιθαριές και μπασαδουρα ροσκομπέικια και τα addictive μόνο vst δεν είναι , πιάνο όπως πρέπει μετρημένο και με συναίσθημα, φυσharmonics tenesse.. Εύγε σας!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
θα ηταν εργονομικος ΕΦΙΑΛΤΗΣ να ηταν πανω στο pickguard. θα μπορουσαν βεβαια να το εβαζαν στο ΠΛΑΪ όπως στην 1η και ΚΑΛΥΤΕΡΗ κιθαρα που εχει κατασκευασει ποτε ? η Fender αλλα δεν το εκαναν. το εκανε βεβαια ο Tom Anderson https://www.andersonguitarworks.com/the-classic στην JAZZMASTER (την 2η καλυτερη κιθαρα που εχει φτιαξει η Fender) παντως ειναι εξαιρετικα ΑΒΟΛΟ που ειναι πανω στο Pickguard γιατι βρισκει το tremolo εκτος και αν χρησιμοποιεις angled jack.1 βαθμός
-
@Σαμη Παραγκα Αυτή την φορά έσβησα και του @cos_dr ? Ωραίο θεματάκι είναι, άρχισε να συμμετέχει κόσμος, κρίμα είναι να το χαλάσουμε.1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
'Ακουγα ένα album του George Benson σήμερα το πρωί, το The Other Side of Abbey Road του 1970, ένα άλμπουμ-διασκευή του μαντέψτε τι, και σκεφτόμουν ότι ίσως και να έχω ακούσει παραπάνω διασκευές απο Beatles παρά originals (τους κρατάω για τα γεράματα). Δε θα εξέπλητε καθόλου αν είναι και η πιο "διασκευασμένη" μπάντα όλων των εποχών. Ποστάρετε λοιπόν τις αγαπημένες σας διασκεύες σε κομμάτια των Beatles, με κατα προτίμηση έμφαση σε ουσιαστικό reworking του υλικού παρά απλή επανεκτέλεση. Ξεκινάω με το A Day in the Life απο Wes Montgomery, απο έναν απο τους τελευταίους δίσκους του στην A&M Και τη φυσική του συνέχεια (και αφορμή του ποστ), έναν απο τους πρώτους δίσκους του Benson στην A&M O Bill Frisell έχει κάνει κατα καιρούς πολλά Beatles cover και δε βρίσκω τώρα το περφορμανς που έχω κατα νού αλλα δε πειράζει, Strawberry Fields Forever σε σολο ακουστικη Kαι speaking of strawberry fields, η αγαπημένη μου εκδοχή και ίσως και το αγαπημένο μου Beatles cover γενικά, απο Otomo Yoshihide και την φασαριόζικη παρέα του Και κλείνω με τον τεράστιο Jeff Healey και το While My Guitar Gently Weeps live στον Letterman (για να κάνω και appease τους μαμπεμπεζεγκώνηδες).0 βαθμοί
-
Γιώργο μας "ανάγκασες" εδω μέσα αρκετούς να ποστάρουμε μετά απο πολύ καιρό και αυτό κατι λέει για σένα .Θα επανέλθω με κριτική.Σε ευχαριστούμε Gvour.0 βαθμοί
-
Tο απόλαυσα πραγματικά και εγώ, δύο σε ένα κι όμως δεν χορταίνεται. Εξαιρετική δουλειά, είμαι fan σου φίλε μας καλέ και το γνωρίζεις, στο έχω εκφράσει και αναμένω το επόμενο live σας. Καλή συνέχεια, καλή επιτυχία. Καταπληκτικό. Και το θέμα φυσικά, επικό. Έλιωσα (πάλι)? Εύγε!!! Πήρα επίσης την πρωτοβουλία να πειράξω λίγο τη μίξη, μιας και εξασκούμαι στο mastering αυτόν το καιρό για χαβαλέ και το δούλεψα έτσι. Σε μια προσπάθειά μου ηχητικής βελτίωσης της παραγωγής. Το παραθέτω. Κβαντική Ουίσκι.mp30 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Συμφωνώ. Και πρακτικά θα έκανα με όλα αυτά που ανέφερα, ΑΚΡΙΒΩΣ ότι κάνω τώρα, ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο αποτέλεσμα, γιατί ότι έχω από soft και hard θα δούλευε το ίδιο και το DAW θα δούλευε ακριβώς όπως τώρα. Αλλά είναι η αίσθηση της αναβάθμισης. Ιδιαίτερα στο γραφείο και control surface αλλά και το keyboard,.. Η αίσθηση είναι πιο elegant και αυτό πιστεύω πως επηρεάζει ταμάλα την παραγωγικότητα, αφού επηρεάζεται θετικά και γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε?, η διάθεση0 βαθμοί
-
Οι Cardinal Black ηχογράφησαν το δεύτερο τους άλμπουμ στο Power play studio της Ελβετίας κ είχαν ηχάρα. Το βασικό όμως είναι ότι είχαν ΟΛΟ το gear που ήθελαν από τα 50s-60s0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Είναι σε κλίση και έχει λάστιχα εκεί που πατάει δεν κουνιέται βέβαια δεν έχω δώσει τρελή κλίση0 βαθμοί
-
Ασχέτως τι λένε ορισμένοι για κάποιες άλλες κιθάρες (που απευθύνονται φυσικά σε γεροντικό κοινό), σαν τη Stratocaster δεν έχει. Εδώ ο εξαίρετος Eric Johnson ξεδιπλώνει την ηχητική παλέτα της εμβληματικότερης ηλεκτρικής κιθάρας που γνώρισε ο άνθρωπος ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Πολύ ωραία κι ενδιαφέροντα. Σαν βγάζει περισσότερο νόημα αυτή η προσέγγιση. Εγώ όταν πρωτοεμπλεξα με τα amp sims της Neural DSP, κουμπωνα την Tele έβαζα το gain της κάρτας πριν το clip κι είχα ενθουσιαστεί. Από τότε που ξεκίνησα να το βάζω στο 0 μου "ψοφισαν" όλοι οι ήχοι. Όταν μάλιστα αγόρασα το Tone King της Neural και κουμπωσα την Strat απογοητεύτηκα. Τι σκατα κάνω λάθος δεν ξέρω. Πολύ θα ήθελα να εξηγήσει ο Σπυρος ( @Jazzjoker ) τι ρυθμίσεις κάνει γιατί ο ήχος του ειναι super.0 βαθμοί
-
Πολύ ενδιαφέροντα αυτά που γράφει ο Odis, επιφυλάσσομαι να ανεβάσω σύντομα, για δοκιμή, δύο κλιπάκια. 'Ενα με το input gain της κάρτας στο 0 και φουλ ρύθμιση μέσα από το amp sim και ένα δεύτερο με το Input gain της κάρτας στο μέγιστο πριν το clipping και εξισορρόπηση από το input gain του sim.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Gibson t-type, αντίγραφα των τοτε t-top. Είναι alnico 5 κάπου στα 7,5k, με σχετικά φλατ στρογγυλό ηχο, πολύ μαλακα πρίμα, σφικτά μπάσα, και αίσθηση μόνου στην πένα (πολύ δυναμικοί)0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Σπυρο,εκτος του ενος που αναφερεται και παιζει μπασο ο ογκολιθας @Terry RoscoeBeck5,στα υπολοιπα το τολμησα. Οι λοιπες πληροφοριες οπως εγραψε ο Μπαμπης. Πιανο στο Dirty Jane ο καλος φιλος,Ορεστης Βαβιτσας. Στο Out of tune o Νικος Σκιαδοπουλος παιζει φυσαρμονικα. Πολυ καλος φιλος και αυτος,εξαιρετος φυσαρμονικιστας επισης. Η κορη κανει δευτερη φωνη στο Mary. Τα τυμπανα ολα ειναι απο το Addictive."Πειραγμενα" κατα βουληση παντα. Aυτα. Ξεχασα να αναφερω βεβαιως και τον βασικο υπαιτιο ολης της "φασαριας" που δεν ειναι αλλος απο τον @fusiongtr.Kαι εχει βοηθησει στα παντα εκει μεσα.Απο στιχους,μεχρι συμβουλες και μπυρες.Σχεδον ολα δηλ. Για αυτον,τα ευχαριστω δε φτανουν ποτε,ειναι λιγα. Δευτερη φωνη σε καποιο κανει μια φιλη που ζητησε να μην αναφερθει πουθενα. Οταν ομως γυρεψει ποσοστα απο τα κατομμυρια,θα κανω οτι δεν την ξερω.Ευχαριστιες στη Μαριω. Ευχαριστιες επισης στη μικρη,ψηλη παπια.Για τα παπουτσια του εξωφυλλου οπως και τα ποδια μετα μπυρας του προηγουμενου αλμπουμ. Αυτα. Ευχαριστιες σε ολους.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Καλά ειδικά το With a Little Help from my Friends έχει γίνει jam standard, στις μισές εκτελέσεις που θα βρείς κατεβάζουν ολόκληρη 11αδα στη σκηνή. Πάμε και ενα bluegrass βερσιό0 βαθμοί
-
Και μιας και ανέφερα το With a little help from my friends, να βάλω και την εκπληκτική εκτέλεση του Joe Cocker στο Woodstock. Και κλείνω με μια εκτέλεση από το αγαπημένο μου I want you (She's so heavy) από μια ελληνική μπάντα (Fool in the box)0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00