Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/25/24 σε Αναρτήσεις
-
Ναι ρε συ ο αλλος πουλαγε 1300 ευρω SWART και παειΟαλως και δΩνει 1500 για Fender DR στον Θωμα και χαιρεται....4 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
3,000 ευρώ είναι πολλά χρήματα και σηκώνει έρευνα ενδελεχή στην αγορά για να γίνω πιο συγκεκριμένος. Αλλά χοντρικά θα μπορούσα να πω ότι αν χωρίσεις αυτά τα χρήματα στα τρία, μπορείς να φτιάξεις ΠΟΛΥ ωραίο setup: Ένα 1,000 € σε ενισχυτή (head) και καμπίνα (1 Χ 12'') Ένα 1,000 € σε σοβαρή κιθάρα (μία και καλή) Ένα 1,000 € σε ένα αξιοπρεπές pedalboard setup3 βαθμοί
-
Έχεις δίκιο, αλλά για αυτούς που έχουν την δυνατότητα να αξιοποιήσουν τέτοια μηχανήματα, οι τιμές είναι πολύ καλές. Και κακά τα ψέματα το GAS το τρώμε συνήθως για κιθάρες, όχι για τα "περιφερειακά". Η Μάρσαλ και άλλες εταιρίες πάντως έκαναν κίνηση ματ με τα 20W ενισχυτακια - εκδοχές των κλασσικών ενισχυτών τους ...2 βαθμοί
-
Κακώς μπήκε το θρεντ στο "Κιθάρες και Ενισχυτές". Έπρεπε να το βάλεις σε κάποια "ουδέτερη" κατηγορία για να απαντήσουν και τα υπόλοιπα...5-6 μέλη που δεν είναι κιθαρίστες.?2 βαθμοί
-
Κατα την γνώμη μου, ένα από τα πιο ωραία χαρακτηριστικά των superstrat της δεκαετίας του '80 είναι η προσωποποίηση (το customisation, ντε) που έκανε ο κάθε παίκτης στην δική του, είτε μιλάμε για αισθητικές παρεμβάσεις (από το βάψιμο μέχρι και... αυτοκόλλητα) είτε για λειτουργικές, στην κιθάρα (floyd rose σε παραδοσιακές strat, humbuckers, έξτρα διακοπτάκια κλπ). Οι παίκτες δεν δίσταζαν να κάνουν την κιθάρα "δική τους" , σε κάθε της διάσταση. Αυτό το βρίσκω υπέροχο. Η κιθάρα είχε τον σκοπό να εξυπηρετεί τον ιδιοκτήτη της (και όχι το αντίστροφο, όπως εν πολλοίς γίνεται σήμερα).2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Είναι μεγάλο το θέμα. Γιατί για ηχογράφηση, δύο plugins και σε καλύπτουν φουλ. Για παίξιμο, ο ενισχυτής δε νικιέται1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Δεκτον οκ Απορριπτεται, αλλα μ αρεσει ο τροπος που σκέφτεσαι1 βαθμός
-
Θα έπαιρνα μια πολυθρόνα και θα την έκανα δώρο στον @LK που γουστάρει επιπλάρες1 βαθμός
-
Πιτσιρικάς χόρτασα stereo και 5.1 ήχο. Είχα χώρο άφθονο και τον είχα όλο δικό μου. Τώρα έχω λιγότερο χώρο και τον μοιράζομαι με άλλους. Και πολύ μου είναι το -εξαιρετικό- αυτο ηχειάκι. Το άκουσα ζωντανά και έπαθα πλάκα με την καθαρότητα του.1 βαθμός
-
Συμφωνώ, εκτός από (κάποιους) ενισχυτές Στις κιθάρες όντως υπερτιμολογούν και καβάλησαν το κυμα πληθωρισμού λόγω covid για να βάλουν καπέλα στις τιμές. Στους ενισχυτές όμως, είναι αστείο ποσό πχ τα 1699 ευρώ (που δεν ξέρω αν μπορείς να αγοράσεις πλέον μια Les Paul Studio) που ζητάει η Μάρσαλ για τον πιο iconic hard rock ενισχυτή όλων των εποχών https://www.thomann.de/gr/marshall_2203.htm ή πχ για τον επίσης iconic https://www.thomann.de/gr/marshall_2555x_silver_jubilee.htm (επίσης με κάνα 850αρι έχεις τις, επίσης made in the UK, 20watt εκδοχές τους) για να μην μιλήσουμε για handwired ενισχυτές όπως ο 1974Χ που αναφέρθηκε ήδη ή αυτόν https://www.thomann.de/gr/marshall_1959hw_gitarrentopteil.htm που δεν ξεπερνάν τα 2 χιλιάρικα (!!!) Δηλαδή αυτά τα πράγματα, αν τα τιμολογούσε η Gibson πχ (λέμε τώρα), αποκλείεται να τα έδινε για κάτω από 3,5-4Κ... καλά τον 1959HW hendrix θα τον έδινε τουλάχιστον 6Κ...? Και δεν μιλάω μόνο για Marshall... πχ παιρνεις αυτόν https://www.thomann.de/gr/engl_powerball_ii_e6452.htm?glp=1&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwg-24BhB_EiwA1ZOx8r5y3N6Ii-VFyS1IcEPwMTX7ZPmr40TKKnoBwy0p7ma2KpZeOeur2BoC2o4QAvD_BwE και έχεις τον ίδιο ακριβώς ενισχυτή που είχαν στις περιοδείες τους οι Priest, οι Sabbath (Heaven and Hell) και άλλοι.... αστείο ποσό για αυτά που κάνει. Μάλλον οι ενισχυτές δεν βρίσκονται εμπορικά στην καλύτερή τους φάση, λόγω του modelling και του ότι τα πολλά watt είναι αχρείαστα πλέον, αλλά βρίσκω εξαιρετικές τις τιμές αυτές. Στις κιθάρες όμως που ''τους παίρνει'' για υπερτιμολόγηση, μας πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες (ή μάλλον, μας πουλάνε μεταξωτές κορδέλες στη διπλάσια τιμή από όσο θα έπρεπε). Αν έχετε να διαθέσετε 1,5-2Κ για κάτι καινούργιο, αγοράστε ΕΝΙΣΧΥΤΗ... γνώμη μου ? ? Θα κάνετε μια πραγματικά premium αγορά1 βαθμός
-
Όταν πάει στα €750 θα λέει. Εξαιρετικά synths όλα τους πάντως σε αυτή τη σειρά και με ηχάρα, κορυφαία θα έλεγα.1 βαθμός
-
Σε μεταχειρισμένους ενισχυτές στα 1.500€ βρίσκεις ό,τι θες ακόμη και με το καπέλο του Reverb.1 βαθμός
-
Εγώ μάλλον θα έδινα τα περισσότερα (>70%) σε κιθάρα, όπως αυτή η PRS CE 24-8 Swamp Ash και σε ενισχυτή μάλλον έναν Marshall DSL 40cr + ένα Boss SD-1 για booster (ή ακόμα καλύτερα ένα MT-2 για τον ίδιο σκοπό) https://www.thomann.de/gr/prs_ce_24_08_swamp_ash_ml_ltd.htm https://www.thomann.de/gr/marshall_dsl40cr.htm https://www.thomann.de/gr/boss_sd1_super_overdrive.htm1 βαθμός
-
Με μεταχειρισμένα παίζουμε ή πάμε μόνο για τιμές νέου? Γιατί με 3K στα μεταχειρισμένα παίρνεις μια ωραιότατη ακουστική και ενα αξιοπρεπές ηλεκτρικό σετ άνετα. Eίναι κρίμα ρε γμτ που της βγάλανε τον έβενο και το chesterfield.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ωραία μουσική και βελτίωση σε αυτήν,έχει κάποιος που εξελίσσεται συνολικά σαν άνθρωπος,όχι μόνο τεχνικά,για να μήν σου πώ οτι τεχνικά είναι το τελευταίο. Σε εσένα φυσικά βοηθάει το οτι είσαι και μέλος στο φόρουμ και σε χτυπάει και λίγο ο αέρας που πηγάζει απο τα άλλα μέλη. Ενδεικτικά θα αναφέρω οτι και εγώ προσωπικά,οπως και άλλα μέλη,βελτιωθήκαμε αποδεδειγμένα πλέον,μόνο και μόνο απο την συμμετοχή μας σε μια μουσική διαδυκτιακή παρέα,οπου αποτελεί αιτία και αφορμή εξέλιξης,αφου εκθέτουμε και λαμβάνουμε πράγματα απο αυτήν. Τι πιστεύεις,οτί αν ήσουν μόνος κλεισμένος σε ένα δωμάτιο να μελετάς συνέχεια, Α)Θα βελτιωνόσουν σαν μουσικός? Β)Θα έβρισκες την κινητήριο δύναμη που απαιτείται για να δημιουργήσεις κάτι,ακόμη και αν δέν είσαι επαγγελματίας μουσικός,οπως αρκετοί απο εμάς εδώ μέσα? Γ)Θα σε έβρισκε η έμπνευση στα καλά καθούμενα,αν δέν ειχες το ερέθισμα απο την έμπνευση κάποιου άλλου,με τον οποίο έχεις ανταλλάξει και 2 κουβέντες έστω διαδυκτιακά? Ναι και στα 3. Αλλά δέν θα είχες εμάς. Αξίζει πραγματικά,για να κερδίσεις ενα ζευγάρι κωλομόνιτορς?1 βαθμός
-
Ναι καναδυο αξιες πυκνωτων αλλαζουν αν θυμαμαι καλα. Στην ουσια μιλαμε για aggressive overdrive και στις 2 περίπτωσεις που συμπληρωνουν με ομορφα overtones το βασικό γρέζι που βγαζει ενας ενισχυτης.1 βαθμός
-
Ήταν η δεκαετία που η κιθάρα άλλαξε level. Και ήταν ένα "γαϊτανάκι" από innovations στο όργανο σε συνδυασμό με τους παικταράδες που προέκυπταν, που άφησε μνημειώδη παιξίματα. Ήταν κοσμογονία.1 βαθμός
-
Για να λέμε την αλήθεια Malmsteen = DOD + DiMarzio HS3. Oι κολλεγιές με την mxr και τον SD γίναν για τα λεφτά.1 βαθμός
-
Ας μαζέψουμε λοιπόν όλες τις superstrats του Noiz για την απόλαυση των οφθαλμών, όσων είναι fan του είδους. Τί ακριβώς κάνει μια Strat να μετεξελιχθεί σε… Superstrat…? Τουλάχιστον ένας bridge humbucker και ένα Floyd Rose / floating trem system, κατά την γνώμη μου. Δείξτε λοιπόν τις Ibanez, Charvel, Schecter, ESP, Kramer ακόμα και τις Fender κιθάρες σας, είτε έρχονται από τα βάθη της δεκαετίας του ‘80, είτε είναι (πολύ) πιο πρόσφατες. Όσο πιο τρελό το βάψιμο, ακόμα πιο καλά. Ξεκινώ με τις δικές μου. Ibanez JS1200 (αλλαγμένο tone pot αλλά κυρίως refret με jumbo frets, το βασικό mod) EVH Stripped Yellow ( πρόσθεσα tone pot, switch για parallel / series και μαγνήτη Seymour Duncan SH-11)0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
https://www.gatsoulis.gr/pd/sector-podilato-sector-intro-fs-275-020-024-85502.htm0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Τους (υπέροχους) αυτούς ενισχυτές όμως, η πλειοψηφία των παικτών δεν μπορεί με τίποτα να τους αξιοποιήσει. Που ακριβώς θα τους χρησιμοποιήσουν οι άνθρωποι που παίζουν σπίτι τους ή σε πολύ μικρούς χώρους? Με την κιθάρα όμως είναι διαφορετικό, κιθάρες θέλουν και μπορούν να χρησιμοποιήσουν όλοι.0 βαθμοί
-
Multi/Poly, το νέο synth από την Korg που κυκλοφορεί τον Δεκέμβριο στην τιμή των €950. Εξωτερικά το Multi/Poly είναι ίδιο ακριβώς με τα Korg Wavestate, Opsix και Modwave synths, και οι μόνες διαφορές είναι στο πάνελ του οργάνου και στα ξύλινα πλαϊνά. Το τριών οκτάβων (χωρίς aftertouch) light-weight πληκτρολόγιο είναι κι αυτό ίδιο με τα υπόλοιπα synths της σειράς. Στα της sound engine τώρα, το synth είναι βασισμένο στο Mono/Poly του 1981, ένα γνωστό αναλογικό synth της Korg, αν και το Multi/Poly είναι digital. 4x VA/Wavetable/Waveshaper oscillators, 60-voice polyphony, 4-part multitimbral, διπλό modeled (MS-20/Minimoog/Prophet 5) φίλτρο, 4x DAHDSR envelopes, 5x LFOs, 3x μονάδες εφέ, Kaoss physics engine με X/Y touchpad (όπως και στο Modwave), motion sequencer και διάφορα άλλα καλούδια δείχνουν ότι έχουμε να κάνουμε με ακόμα ένα σοβαρό και βαθύ synth από την Korg. Λογικά αργότερα θα το δούμε και σαν desktop, και ίσως και σε SE edition με 61 πλήκτρα. Η τιμή του πάντως -και αν παραμείνει στα €950- είναι αρκετά τσιμπημένη σε σύγκριση με τα υπόλοιπα synths της σειράς (Wavestate mk2 €739, Modwave mk2 €759, Opsix mk2 €648), που και αυτά με τη σειρά τους ήταν τσιμπημένα σε σχέση με τις πρώτες εκδόσεις. Όπως και να'χει, τα καλύτερα synths της εταιρείας (και μερικά από τα καλύτερα synths της αγοράς γενικώς) είναι τα παραπάνω (synth-wise, το flagship "Nautilus" δεν ανήκει στα καλύτερα της εταιρείας) και κοστίζουν κάτω από €1K. Τρία βίντεο παρακάτω, το πρώτο είναι διαφημιστικό της Korg και τα άλλα δύο είναι reviews από τα γνωστά youtube κανάλια Loopop και BoBeats.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ένα καλουτσικο ηχοσύστημα στο αμάξι. Δε μετράει για μουσικός εξοπλισμός0 βαθμοί
-
Soren Bebe Trio - Homage (2010) Soren Bebe - piano Niels Ryde - bass Anders Mogensen - drums0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Συμβουλή: Μην ακολουθείς ποτέ τις μόδες σε οποιοδήποτε τομέα. Οι μόδες είναι για Ηλίθιους.?0 βαθμοί
-
Και τι ακριβώς είναι αυτό το moncler puffer ωρέ bill?? Βάλτε και καμιά φωτό μην ψάχνουμε στο google.0 βαθμοί
-
https://www.allenedmonds.com/product/mens-park-avenue-cap-toe-oxford-dress-shoe-3028826/bordeaux-leather-ec40230130 βαθμοί
-
Το πρώτο πράγμα που θα έκανα είναι να κλάψω στο ντουζ με τις τιμές των καινούριων, μιας και δε μπορώ να πάρω μεταχειρισμένα. Μετά σκέφτηκα να do a @Shelter με καμια τίμια ακουστική και ένα καφάσι μπύρες, αλλά όχι - θα πάμε για ακουστική, ηλεκτρική, ενισχύτή και ψιψιψώνι με τα ρέστα. Κοίταγα να δώσω μέχρι και το μισό budget σε μια decent ακουστικη, αλλά με μια πρόχειρη ματιά ενώ υπάρχουν μερικές που θεωρώ πολύ δυνατό VFM στα 1000-1200 (Blueridge BR-160 πχ για D-28 Tony Rice-ish στυλ, Furch Blue Line, κάποιες Yamaha) δεν υπάρχει κάτι new σε αυτα τα λεφτά που να με τρελαίνει οπότε ΦΑΚ ΙΤ, θα πάρουμε ΔΥΟ ακουστικές - μια οικονομική dreadnought και μια 12χορδη. Epiphone J-45 AVS για το καλύτερο ίσως VFM για J-45ish slope shoulder dreadnought κιθάρα αυτή τη στιγμή. https://www.thomann.de/gr/epiphone_masterbilt_j_45_avs.htm Guild D-1212 Westerly, απο τις καλύτερες imho 12χορδες κάτω του χιλιάρικου. Το mahogany top σε dreadnought είναι λίγο acquired taste αλλά εδώ δουλεύει πολύ καλά. https://www.thomann.de/gr/guild_d_1212_nat_westerly.htm Mετά για ηλεκτρική θα πάρουμε μια Τελεκάστερε, βάζω εδώ μια Fender Player II αν και σε αυτα τα λεφτα μου φαίνεται θα προσπαθούσα να φτιάξω μια στα μέτρα μου με parts. Νομίζω έχουμε κάνει full circle και πλέον έχει ξανακερδίζει έδαφος η ιδέα της partcaster εκεί που έχουν πάει οι τιμές της Fender. https://www.thomann.de/gr/fender_player_ii_tele_rw_wbl.htm Απο ενισχυτή θα βάλω τον τίμιο Bugera V22 που αναφέρθηκε ήδη, πολύ decent μηχάνημα αν και σκέφτηκα αρκετά το αν θα γινόταν ενα stretch για Koch Jupiter. https://www.thomann.de/gr/bugera_v22_infinium.htm Και με τα ρέστα σηκώνω ένα Boss SD-1 και ένα TC Electronics Flashback II Mini. Σούμα 2,995 ευρά, βάζουμε και ενα πιτόγυρο για τον εορτασμό και κλείσαμε.0 βαθμοί
-
Χμμμ, τώρα που το ξανασκεφτομαι, θα ήμουνα σε δίλημμα με το προηγούμενο σετάκι με την αμερικανα PRS και τον DSL, ή με αυτή την LTD EC-401 (made in Korea) σε συνδυασμό με έναν Mesa Boogie Badlander 25 combo (έτσι κι αλλιως δεν παίζω με εφε και με τους active EMGs δεν χρειάζεται άμεσα booster πεταλακι μπροστα... ) https://www.nakas.gr/el/proionta/mousika-organa/kithares/enischytes-ilektrikis-kitharas-2/enischytes-combo/mesa-boogie-mesa-boogie-badlander-25-1x12-combo-enischytis-ilektrikis-kitharas_850487/ https://www.thomann.de/gr/esp_ltd_ec_401_qm_st_black.htm0 βαθμοί
-
Την έχω βάλει - Thiele 1x12 με Celestion Creamback 65. Αρεκτά flexible νομίζω αν και αν δεν υπήρχε ο περιορισμός budget θα πήγαινα μάλλον σε unloaded Thiele με G12H 75, ταιρίαζει πολύ καλύτερα στους Orange και είναι και καλύτερο στα πιο aggressive είδη (βασικά βλακεία γιατί η διαφορά ήταν κανα 10έυρω, τώρα το είδα)...0 βαθμοί
-
Με την εμπειρία που έχω σήμερα, δε θα αγόραζα ΠΟΤΕ εξοπλισμό με γνώμονα το ότι δεν έχω τα λεφτά. Οικονομία και προσπάθεια γι αυτό που πραγματικά γουστάρω για να μην φτάσω να το πληρώσω στο τέλος διπλά και τρίδιπλα.. Οπότε με 3.000€ και χωρίς μεταχειρισμένα στη μέση το budget πιθανότατα δε θα μου έφτανε ούτε για κιθάρα-ενισχυτή, πολλώ δε μάλλον για παραγωγή ολόκληρου project με audio interfaces, monitors, headphones, πετάλια, κανα μπασάκι (έστω πιο basic) και midi controller. Παρόλα αυτά παραθέτω την απάντησή μου... ...χωρίς την εμπειρία: Charvel Joe Duplantier Tele (απλή, ποιοτική κατασκευή - έβενος ταστιέρα - DiMarzio) 868€ Orange OR 15 - (Ποιοτικοί, φθηνοί, οι Orange παίζουν τα πάντα) 729€ ΗΒ καμπίνα Thiele με 65άρι Celestion Creamback (Ελαφριά 1x12 με επαρκή μπάσα) - 265€ Κάρτα ήχου Audient iD4 - 139€ Monitors - JBL 305 - 285€ Headphones - AKG K701 (Επειδή τα ξέρω αν και είναι overkill με τέτοιο budget) - 121€ Marcus Miller JB Aπλό μπασάκι- 291€ Μ Audio 5 - Octave Master Keyboard with Drumpads - 178€ LaBella Deep Talking Bass James Jamerson Strings (μια φορά τις αγοράζεις) - 59€ ΗΒ Fuzzy Logic Germanium Fuzz - 20,70€ ΗΒ Mini Stomp Tubescreamer -20,70 Ernieball Power Slinky 11-48 Strings - 5,7€ HB καλώδια x2 (καλά φαίνονται αυτά πλάκα-πλάκα) 16,30€ Patch Cables - θα τα κολλήσω μόνος μου εκεί που με καταντήσατε... - 4,5€ μαζί με τα βύσματα Πένες - HB Triangle 0,71 (μπήκα μέσα μάνα μ...) - 1,98€ Σύνολο: 3005€ Θα δανειστώ πεντόευρω, δεν πάω παρακάτω ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Θυμήθηκα ότι είχα μία super strat...ήταν η δεύτερη κιθάρα μου, πανάκριβη (αν και μεταχειρισμένη) αλλά ένα όνειρο για μένα (στα προ internet χρόνια που διάβαζα μανιωδώς κιθαροπεριοδικά) να αποκτήσω μία Anderson. Basswood /maple top - maple/pau ferro, H2+ bridge μαγνήτης, ο πιο fiery ήχος που είχα ποτέ σε bridge μαγνήτη, έπαιζα και με τόνους γκάζι τω καιρώ εκείνω... Πέταγε αρμονικές για πλάκα και μαζί με τους μονούς και το switcheroo σύστημα είχε πάρα πολλές επιλογές ήχων. Την έδωσα όταν κατάλαβα πως θέλω τις κιθάρες μου, δηλαδή χωρίς locking tremolo & λεπτό μπράτσο. Ηχητικά πάντως ήταν καταπληκτική για σκληρό ήχο αλλά και καθαρό αν δεν έψαχνες πιστό vintage strat ήχο. '92 Anderson Drop Top Την συγκεκριμένη την βλέπω σαν στρατ αλλά μιας και είδα παρόμοιες την βάζω. Η πρώτη μου Warmoth παρότι ήθελα να ασχοληθώ με το σπορ από τα 90'ς. Ερωτεύτηκα το σώμα στο showcase και από εκεί άρχισε η κιθάρα, θα ήθελα να είχε τρεις μονούς αλλά δυστυχώς το είχαν ήδη routάρει. Την δοκίμασα με τον Phat Cat για (ψευτό)τρεις μονούς αλλά δεν με τρέλανε ο συγκεκριμένος. Άλλαξα μπράτσο και μαγνήτες, έχει τρεις πανέμορφους ηχητικά Suhr και ηχεί (στους μονούς) όπως μία στρατ πρέπει. Swamp ash/spalted maple top - maple/pau ferro. '07 Warmoth Strat (The Woodpecker) Επειδή μεγάλωσα στα 80'ς αισθητικά μου αρέσουν οι superstrat αλλά περισσότερο να τις βλέπω παρά να τις αποκτήσω. Προτιμώ αυτές με curved body & bound neck όπως οι Kramer Stagemaster, ESP Horizon και Suhr Standard Carve top.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00