Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      10713


  2. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      13635


  3. Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε
  4. Σαμη Παραγκα

    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      2078


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/14/24 σε Αναρτήσεις

  1. Μεγειές Θανάση! P-bass είναι, can't go wrong - αναμένουμε και την αναφορά απο το μέτωπο. Shelter το κόψιμο του pickguard ειναι ε-ξαι-ρε-τι-κό.
    2 βαθμοί
  2. Καλό, αλλά κάτι δεν είναι synced και ξεφεύγει σε κάποια σημεία.
    2 βαθμοί
  3. Κι εγώ το χρησιμοποιώ για να βγάλω καναδυο φωτογραφίες ή κανά μικρό βίντεο λίγων δευτερολέπτων αλλά όχι να τραβάω μόνιμα τη συναυλία Και κάποια σχόλια κάτω απ' το βίντεο I know it’s a different band but just went to iron maiden a few weeks ago and I took my son who is only nineteen and said to him why isn’t there phones up everywhere and he said because everybody is old and just enjoying the music at a concert Let me tell you, hé is not joking in any way, he’s dead serious, put them bloody phones away - they’re spoiling the intimate directness of a concert, wild god’damn..!
    1 βαθμός
  4. Κανονικά δεν θα έπρεπε να με εντυπωσιάζει, αλλά συνεχίζει να με εντυπωσιάζει ότι στις ελάχιστες συναυλίες που πηγαίνω πλέον, το να βλέπω πολλούς να παρακολουθούν το δρώμενο απ' το κινητό και όχι δια γυμνού οφθαλμού ? Τι τον έκανες δηλαδή τον κόπο να πας μέχρι εκεί;
    1 βαθμός
  5. Σου εγγυώμαι ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δε βλέπει βίντεο που πήρε με κινητό σε συναυλία. Ο μόνος λόγος που γίνεται αυτή η διαδικασία είναι για να ανέβουν τα βίντεο στα σόσιαλ κι εκεί επίσης να μην τα δει κανένας (γιατί ουδείς παρακολουθεί κάτι που είναι πάνω από 30 δευτερόλεπτα χωρίς να έχει άπειρες εναλλαγές σκηνών). Εν ολίγοις, παίρνουμε βίντεο χάνοντας την πραγματική εμπειρία των αισθήσεών μας, δεν τα βλέπουμε μετά και τέλος τα ανεβάζουμε σε σελίδες όπου δεν τα βλέπει κανένας αλλά μας κάνουν εκατοντάδες like γιατί έτσι είθισται. Η πραγματική παρακμή λοιπόν δεν είναι η χρήση του κινητού καθεαυτή αλλά το ότι εκπαιδευτήκαμε να φιλτράρουμε το συναίσθημα μιας τέτοιας εμπειρίας και να το κάνουμε bypass μέσω του θαυμασμού των άλλων. Η επιτομή της μεθόδου δημιουργίας ενός ασύλληπτα νευρωσικού πληθυσμού που αντιλαμβάνεται την εμπειρία του ζην ως κινούμενο σχέδιο όπου μια έκρηξη δε διαμελίζει το θύμα της αλλά απλά το καρβουνιάζει μέχρι το επόμενο frame.
    1 βαθμός
  6. Καλορίζικο Θανάση. Ωραίο έγινε και με επιρροή από τον θεούλη Geezer ? Πόσο πήγε το μπράτσο;
    1 βαθμός
  7. Ζούμε στην εποχή που όλοι ψάχνουν περιεχόμενο να ανεβάσουν για μερικά like και το ''να ήμουν εκεί απόψε, είμαι ενδιαφέρον άτομο, έχω ζωή''. Είναι σημαντικότερο από την ίδια την εμπειρία το να δείξουνε στους άλλους ότι είχανε αυτή την εμπειρία
    1 βαθμός
  8. Θα περάσετε και από Θωμά; Να αρχίσω να γράφω λίστα; Βάζω το όχημα διαφυγής και τον οδηγό. Δουλίτσα να γίνεται.
    1 βαθμός
  9. 1 βαθμός
  10. Ε ναι αλλά αυτο δε μπορει να γινει. Υπάρχει ένα κάτω όριο (όπως υπάρχει και άνω). Η Les Paul, όπως και οι Εs, είναι εκ των πραγμάτων luxury κατασκευές. Δηλαδή ακριβά ξύλα, curved επιφάνειες, binding σχεδον παντού, inlays, figured καπάκια, nitro κλπ. Όλα αυτά ανεβάζουν σημαντικά το κόστος χωρίς αναγκαστικά να προσθέτουν στον ήχο. Αν θέλεις να κοπιάρεις την gibson και σε αυτά, δεν γίνεται να το κάνεις φθηνά (αντε να το κανεις λίγο φθηνότερα, αλλά όχι φθηνά).
    1 βαθμός
  11. Βασικά πληρώνεις την πρόσοψη. Είναι σαν να αγοράζεις αυτοκίνητο που έχει μόνο το σασί από Ferrari και μηχανολογικά είναι όλο BYD, να μην μπορείς να πάρεις στροφή με 60χλμ και να βγαίνεις στους φίλους σου και να λες "έχω Ferrari" ?
    1 βαθμός
  12. Controller Keyboard είναι για να δουλεύεις τα VST instruments και effects και για να κάνεις EDIT και για να πατάς το play, το stop και το RECORD στην ΠΣΗΦΙΑΚΗ ΚΟΝΣΟΛΑ του DAW και να παίζεις με τα FADERS. είναι minimal design άλλα MAXIMAL τιμή οι ΑΤΙΜΟΙ ΜΑΣ ΗΠΙΑΝΕ ΤΟ ΑΙΜΑ?
    1 βαθμός
  13. Τι είναι τούτο εδώ; Ωραίο minimal design...
    1 βαθμός
  14. Γνωστά όλα αυτά για τη Fender, Θα μπορούσαμε να το γράφουμε αυτό σε κάθε νέο προιόν τους ?
    1 βαθμός
  15. Συμφωνώ, αλλά να, ήτανε πρίμα βίτσια και τον συγχωρώ
    1 βαθμός
  16. Τα μαλλιά σου έπεσαν, απόκτησες πρεσβυωπία, τα μπράτσα σου πλαδάρεψαν, μια μπάτσα να σε ρίξω σκόρπισες, αλλά ο Ζαν ΜισέΛ Δριτζ είναι ακόμα μέσα σου . Συμβουλή, διώξε απ το μυαλό σου τον Νέστορα στις κιθάρες, σε καταστρέφει ΥΓ έλα μαζί μου, σα τον Άλαν Πράσον που τον έκαναν άνδρα οι Φλόιντ, έτσι θα σε κάμνουμε και στους Παράγκας
    1 βαθμός
  17. Πολύ το ευχαριστήθηκα το όλον. Ανυπομονώ να ανεβάσεις στα clips την τελική βερσιον
    1 βαθμός
  18. Η διαφορά είναι ότι οι reissue κιθάρες ειναι Fender και έχουν αίσθηση Fender. Αυτό αντιθέτως... Κοίτα μη λέμε βλακείες, άμα έκανε 500€ όλοι θα είχαμε από έναν. Και άμα είχε 700€ δε θα είχαμε, αλλά ούτε και θα κράζαμε. Αλλά φίλε αυτοί είναι ΠΟΛΥ υπερτιμημένοι
    1 βαθμός
  19. εμενα μου ακουγεται σαν melotron.... υπαρχουν τετοιοι ηχοι σε βιβλιοθηκες της native, arturia κτλ θελει ψαξιμο να βρεις κατι παρομοιο και να το πειραξεις να το φερεις στα μετρα σου.
    1 βαθμός
  20. Σερφάροντας σε γνωστό site μεταχειρισμένων και καινούργιων οργάνων και όχι μόνο, έπεσα πάνω σε ένα να μανίκι που μου φύτεψε στο κεφάλι τον κακό σπόρο.... μετά από αυτή την παρορμητική αγορά με μπόλικη δόση ρίσκου δεν υπήρχε γυρισμός... Είχε έρθει η ώρα να φτιάξω το δικό μου precision! Άρχισε λοιπόν το ψάξιμο για τα κατάλληλα parts.... Replacement σώμα fender, γέφυρα και lollipop κλειδιά της Gotoh και μαγνήτη emg Geezer Butler... Όσο κράτησε η αναμονή για την παραλαβή και συναρμολόγηση του οργάνου τόσο μεγάλωνε και η αγωνία για το τελικό αποτέλεσμα... Ιδού λοιπόν το τελικό αποτέλεσμα ??? Το μανίκι ήθελε ένα μικρό fret leveling σε ένα σημείο γύρω στο 15ο τάστο. Λίγο πολύ αναμενόμενο για ένα άρτιο αποτέλεσμα... Άξιζε όμως τον κόπο μιας και όλα τα υπόλοιπα ήταν άψογα πάνω του. Και η εφαρμογή του πάρα πολύ καλή στο σώμα. Φινίρισμα λαδιού σε backed flame maple με rosewood ταστιέρα. Μου αρέσει ιδιαίτερα η αντίθεση του cream σώματος με το σκούρο maple. Όλα τα υπόλοιπα ήταν λίγο πολύ συμβατά μιας και τα fender είναι Lego φιλοσοφίας. Πάρε βάλε δλδ με πολλές επιλογές σε parts. Ντεμπούτο σε λάιβ σήμερα και προσεχώς βιντεάκι με ήχο! Η διαδικασία όλη ήταν πολύ ωραία και ευτυχώς με καλή κατάληξη! Μοιραστείτε και εσείς εδώ τα Frankenstein σας!
    0 βαθμοί
  21. Είχα τη χαρά και την τιμή να βρίσκομαι πριν λίγες ημέρες στην Γερμανία και συγκεκριμένα στο Mannheim, σαν επίσημος παρουσιαστής-δοκιμαστής (exhibitor-testman) για τις κιθάρες s.p.custom guitars https://spcustomguitars.com του δικού μας Σπύρου Πανουργιά. Η εμπειρία μοναδική αφού η συγκεκριμένη έκθεση συγκεντρώνει κατασκευαστές κιθάρας από όλο τον κόσμο καθώς και προιόντων που είναι άμεσα συνδεδεμένα με την κιθάρα (πεταλάκια-ενισχυτές-αξεσουάρ-εργαλεία κλπ) Για τις κιθάρες S.P.Custom δεν θα πω πολλά. Μόνο το ότι παίζω και ηχογραφώ με αυτές τα τελευταία επτά χρόνια, έχοντας αφήσει πίσω όλες τις άλλες ηλεκτρο-κλασικές κιθάρες μου, κάτι λέει. Ο Σπύρος έχει καταφέρει στον τομέα της electric-nylon κιθάρας να είναι πρωτοπόρος στην παγκόσμια σκηνή με συνεχείς βελτιώσεις σε ήχο, εργονομία και design. Μάλιστα στην έκθεση παρουσίασε σε παγκόσμια πρώτη, την electro-nylon headless, μια ελεκτροκλασική κιθάρα που χωρά σε μια μέτρια βαλίτσα ταξιδίου, πανάλαφρη με κανονικό scale και τον κλασικό ήχο και ήταν αυτή που τράβηξε τα βλέματα και το ενδιαφέρον των επισκεπτών! Είδα κι έπαιξα κιθάρες Ελλήνων κατασκευαστών όπως τις ακουστικές και ηλεκτρικές κιθάρες του Γιάννη Παβέζα (https://paveza.gr/) που είναι σε άλλο επίπεδο κατασκευής, με ωραίο design, ξύλα και εκπληκτικό ήχο! Απέναντι από το δικό μας stand βρίσκονταν οι επίσης δικοί μας Neti Neti με καταπληκτικές κατασκευές ακουστικής κιθάρας. Στο 1ο επίπεδο βρίσκονταν πεταλιέρες, πεταλάκια και συναφή όπου φυσικά δεν έλειπαν οι δικοί μας JAM https://www.jampedals.com/ και Crazy Tube Circuits https://crazytubecircuits.com/ με την γνωστή υψηλή ποιότητα που έχει σαν αποτέλεσμα την διεθνή τους αναγνώριση τα τελευταία χρόνια! Η έκθεση ήταν τόσο περιεκτική με εκατοντάδες κατασκευαστές από ολόκληρο τον κόσμο, με καλλιτέχνες διεθνούς ακτινοβολίας, παρουσιάσεις, σεμινάρια και συναυλίες. Μάλιστα ήταν τόσο βαρύ το πρόγραμμα που δεν κατάφερα λόγω χρόνου να παίξω κάποιες κιθάρες κάποιων κατασκευστών που μου κέντρισαν το ενδιαφέρον. Ακολουθεί φωτορεπορτάζ με στιγμιότυπα από την έκθεση…
    0 βαθμοί
  22. Δεν είναι μόνο το uploading και τα social media. Τραβάνε κ όσοι δε θα ανεβάσουν, απλά και μόνο για να το ξαναδούν μετά, λες και είναι ανώτερο από το να ζήσεις την εμπειρία εκείνη τη στιγμή, ή λες και θα έχεις κάνει καμία λήψη της προκοπής που να αξίζει
    0 βαθμοί
  23. Ας ακούσουμε και ένα εξαιρετικό new-acoustic-ish instrumental απο τον τελευταίο δίσκο του Billy Strings Highway Prayers που κυκλοφόρησε τις προάλλες, και είναι αυτή τη στιγμή στο νούμερο #1 του Billboard Top Album Sales chart. To τελευταίο σε bold επειδή κάθε χρόνο όχι μόνο βγαίνει τρομερά αξιόλογη νέα μουσική σε σχεδόν κάθε είδος under the sun αλλά και ακροατήριο έχει, και πωλήσεις κάνει, και βραβεία μαζεύει - και ας κλαίγονται μπαρμπάδες youtuber ότι μόνο η trap έχει πλέον στον ήλιο μοίρα.
    0 βαθμοί
  24. Ωραίο φαίνεται! με γειά σου και θα περιμένω αύριο εντυπώσεις απο την πρώτη του μάχη. Τα σατινέ και γενικά τα μάτ μανικια είναι τόσο ωραία στην αίσθηση που σε κάνουν να θες να παίζεις. Frankenstein μπάσο δεν έχω αλλά έχω πειράξει λίγο τη μόστρα σε ένα κανονικό fender.
    0 βαθμοί
  25. Το νου σου ρε !! Που έλεγε και ο μαέστρος Chios.
    0 βαθμοί
  26. Mellotron m4000d και Spitfire Audio Apppassionata για τα έγχορδα, Solina από Arturia και το Moog Minimoog της UAD για τα arpeggio. Όλα με tweaking στα γούστα μου.
    0 βαθμοί
  27. 0 βαθμοί
  28. Μέχρι να μου παραδώσουν το Montage Μ, ? σήμερα αφού τελείωσα μια σύνθεση που θα παρουσιάσω τις επόμενες μέρες στα clips, άρχισα τα τζαμαρίσματα και να πειράζω ένα arpeggio στο V-Synth αλλάζοντας τα φώτα με τα διάσημα ?side band και Wave shape COSM φίλτρα και ένα σολάρισμα με μια custom ηλεκτρική πληκτροκιθάρα και το έγραψα για να το μοιραστώ με την παρέα. Πρόχειρα και λιτά, για καληνύχτα!!! Γι αυτούς που ξενυχτούν!!! Pulses.mp4 Τα φίλτρα τα έχωσα και στο aftertouch. Να υποστήριζε και πολυφωνικό το κλαβιε? Τουλάχιστο έμαθα από το φόρουμ πως αν πάρω άλλο που θα υποστηρίζει, θα οδηγώ και το V-Synth. Κάτι είναι και αυτό, θα πάρω το KOMPLETE KONTROL το ΜΚ3?
    0 βαθμοί
  29. Kαι μετά, έχοντας τον Tonemaster, θα άνοιγες θέμα με γνώμη για αφορά '59 Bassman RI και Attenuator. ? Θυμάμαι παλιά, όταν ειχε βγει στην τηλεόραση το Knight Rider, κάτι φαναρτζιδες στο μενιδι είχανε μετατρεψει ένα corolla σε Pontiac Firebird. Με στόκο, σίτες, τρίψιμο και βάψιμο. Κομμένες εξατμίσεις και λαμπάκια μπροστά στον προφυλακτήρα. Άλλο 1300cc όμως και άλλο 5700cc V8. Ακόμα και παρκαρισμένα στο γκαράζ.
    0 βαθμοί
  30. Είδα τον τίτλο, αλλά απογοητεύτηκα από το περιεχόμενο. Νόμιζα ότι θα γράφαμε ποιούς μουσικούς θα προσλαμβάναμε αν είχαμε τόσα λεφτά. ? ΥΓ. Θέλω να φτιάξω μια μπάντα και να βρω τραγουδιστή να τον λένε Δήμο και να την ονομάσω Η μπάντα του Δήμου
    0 βαθμοί
  31. Θα πάρω αυτό όταν πέσει στα 399 του χρόνου πριν το αποσύρουν για το ΜΚ4. Αν και τους βλέπω να το ρίχνουν στα 499. Κάθε χρόνο και χειρότερα. ?
    0 βαθμοί
  32. θα περάσουμε και από εκεί μια βόλτα να τσιμπήσουμε κανένα. Thug Life!
    0 βαθμοί
  33. μμμ.... εγώ είμαι καλύτερος. Πολύ καλό βίντεο. Είναι κορυφαίος ο Dr. Τον λατρεύω, είμαι και εγώ fan. Για άλλη μια φορά εξαίρετη δουλεία και πολύ κέφι.
    0 βαθμοί
  34. Κανείς δε δίνει σημασία. Και να μας πιάσουν θα μας αφήσουν γιατί οι φυλακές δε χωράνε. Λίγο ξύλο θα μας ρίξουν και θα μας αφήσουν να φύγουμε. ?θα πουμε ρε παιδιά, ήμαστε τράπερς και γυρίζαμε βίντεοκλιπ. Δεν είχαμε σκοπό να τα κρατήσουμε, θα τα δίναμε πίσω.
    0 βαθμοί
  35. Τσίμπα έναν Deodato. Eumir Deodato - Area Code 808 (1978) Eumir Deodato - keys George Parrish Jr. - guitar Larry Carlton - guitar Ray Gomez - guitar solo Pops Popwell - bass Harvey Mason - drums Charlie Conrad - percussion Jimmy Maelen - percussion + string & horn section
    0 βαθμοί
  36. Πάμε να μπουκάρουμε στο ΝΑΚΑ να "απαλλοτριώσουμε" μερικά και καμιά κάρτα ήχου και κιθάρα. Δες εσύ ποιες είναι καλές γιατί εμένα που δεν ξέρω μου φαίνονται όλες ίδιες?
    0 βαθμοί
  37. Του Βατικανού ο Μάγκας Πέθανε τη Κυριακή Και τον κλάψανε οι παπάδες Και οι νέοι μοναχοί.
    0 βαθμοί
  38. Ειναι εύκολο να το πάρουμε και εμείς ρε,όταν έρθει Ελλάδα. Θα χρειαστούμε 2 καλτσόν,έναν λοστό και έναν φακό.
    0 βαθμοί
  39. Όταν είχε δει αυτό το βίντεο πάντως πείστηκα. Και όσους έχω δει για τον delude reverb σε review, όλοι λένε ότι είναι πανάλαφρο. Οκ είναι τσιμπημένες, όπως και όλες οι reissue κιθάρες της fender. To fender πληρώνεις.
    0 βαθμοί
  40. Μάλιστα. Έχουμε έναν ενισχυτή, με ομοαξονική είσοδο, με οπτική, με αναλογικές audio και το συνδέουμε με hdmi με την κάρτα γραφικών !!!! Και έχουμε κλικ και ποπς στο Cubase.... Εγώ αν ήμουν Cubase....θα εκανα uninstall μόνο μου ?
    0 βαθμοί
  41. Καλησπέρα, είμαι νέο μέλος, καλώς σας βρήκα.
    0 βαθμοί
  42. Ο χώρος που πραγματοποιήθηκε η έκθεση στο κέντρο του Mannheim. Μερική άποψη από το δικό μας stand 'S.P.Custom Guitars' Με τον εκπληκτικό νέο κιθαρίστα Matteo Mancuso. Με τον κιθαρίστα του Bon Jovi, Phil X. Πολύ ωραίος τύπος, έξω καρδιά! Με τον ιδρυτή-ιδιοκτήτη της Chapman, Rob Chapman. Το περίπτερο της Chapman. Με τον Chris Buck. Στο περίπτερο της Ibanez γινόταν ο κακός χαμός με κάποια μοναδικά κομμάτια και την παρουσία της Nita Strauss!
    0 βαθμοί
  43. Ένα από τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ λάθη που έκανα στη ζωή μου...από τα λάθη που φαίνονται μόνο όταν μεγαλώσεις. Συνήθως λέγεται (και) τεμπελιά. Ως γονείς, δεν μπορούμε -όσο και να θέλουμε- να κάνουμε τα παιδιά μας καθ΄εικόνα και ομοίωση. Αυτό που πρέπει να κάνουμε, όταν είναι σε αυτή την ηλικία, είναι να τους δίνουμε τα εφόδια να ψαχθούν...Τα σωστά εφόδια, όπως είναι το ωδείο. Από εκεί και πέρα, από μόνα τους θα διαλέξουν το δρόμο τους.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...