Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      10713


  2. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      13635


  3. Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε
  4. Σαμη Παραγκα

    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      2078


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/14/24 σε όλα

  1. Μεγειές Θανάση! P-bass είναι, can't go wrong - αναμένουμε και την αναφορά απο το μέτωπο. Shelter το κόψιμο του pickguard ειναι ε-ξαι-ρε-τι-κό.
    2 βαθμοί
  2. Καλό, αλλά κάτι δεν είναι synced και ξεφεύγει σε κάποια σημεία.
    2 βαθμοί
  3. Κι εγώ το χρησιμοποιώ για να βγάλω καναδυο φωτογραφίες ή κανά μικρό βίντεο λίγων δευτερολέπτων αλλά όχι να τραβάω μόνιμα τη συναυλία Και κάποια σχόλια κάτω απ' το βίντεο I know it’s a different band but just went to iron maiden a few weeks ago and I took my son who is only nineteen and said to him why isn’t there phones up everywhere and he said because everybody is old and just enjoying the music at a concert Let me tell you, hé is not joking in any way, he’s dead serious, put them bloody phones away - they’re spoiling the intimate directness of a concert, wild god’damn..!
    1 βαθμός
  4. Εκπληκτικός ήχος, το άκουσα τρεις φορές στα edifier μου που είναι ότι πρέπει ιδιαίτερα για αυτό το genre, το ζεις καλύτερα και ακούγεται πραγματικά καθηλωτικά θα έλεγα. Υποκλίνομαι και εγώ, ταπεινά.
    1 βαθμός
  5. Κανονικά δεν θα έπρεπε να με εντυπωσιάζει, αλλά συνεχίζει να με εντυπωσιάζει ότι στις ελάχιστες συναυλίες που πηγαίνω πλέον, το να βλέπω πολλούς να παρακολουθούν το δρώμενο απ' το κινητό και όχι δια γυμνού οφθαλμού ? Τι τον έκανες δηλαδή τον κόπο να πας μέχρι εκεί;
    1 βαθμός
  6. Σου εγγυώμαι ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δε βλέπει βίντεο που πήρε με κινητό σε συναυλία. Ο μόνος λόγος που γίνεται αυτή η διαδικασία είναι για να ανέβουν τα βίντεο στα σόσιαλ κι εκεί επίσης να μην τα δει κανένας (γιατί ουδείς παρακολουθεί κάτι που είναι πάνω από 30 δευτερόλεπτα χωρίς να έχει άπειρες εναλλαγές σκηνών). Εν ολίγοις, παίρνουμε βίντεο χάνοντας την πραγματική εμπειρία των αισθήσεών μας, δεν τα βλέπουμε μετά και τέλος τα ανεβάζουμε σε σελίδες όπου δεν τα βλέπει κανένας αλλά μας κάνουν εκατοντάδες like γιατί έτσι είθισται. Η πραγματική παρακμή λοιπόν δεν είναι η χρήση του κινητού καθεαυτή αλλά το ότι εκπαιδευτήκαμε να φιλτράρουμε το συναίσθημα μιας τέτοιας εμπειρίας και να το κάνουμε bypass μέσω του θαυμασμού των άλλων. Η επιτομή της μεθόδου δημιουργίας ενός ασύλληπτα νευρωσικού πληθυσμού που αντιλαμβάνεται την εμπειρία του ζην ως κινούμενο σχέδιο όπου μια έκρηξη δε διαμελίζει το θύμα της αλλά απλά το καρβουνιάζει μέχρι το επόμενο frame.
    1 βαθμός
  7. Καλορίζικο Θανάση. Ωραίο έγινε και με επιρροή από τον θεούλη Geezer ? Πόσο πήγε το μπράτσο;
    1 βαθμός
  8. Ζούμε στην εποχή που όλοι ψάχνουν περιεχόμενο να ανεβάσουν για μερικά like και το ''να ήμουν εκεί απόψε, είμαι ενδιαφέρον άτομο, έχω ζωή''. Είναι σημαντικότερο από την ίδια την εμπειρία το να δείξουνε στους άλλους ότι είχανε αυτή την εμπειρία
    1 βαθμός
  9. Θα περάσετε και από Θωμά; Να αρχίσω να γράφω λίστα; Βάζω το όχημα διαφυγής και τον οδηγό. Δουλίτσα να γίνεται.
    1 βαθμός
  10. 1 βαθμός
  11. Ε ναι αλλά αυτο δε μπορει να γινει. Υπάρχει ένα κάτω όριο (όπως υπάρχει και άνω). Η Les Paul, όπως και οι Εs, είναι εκ των πραγμάτων luxury κατασκευές. Δηλαδή ακριβά ξύλα, curved επιφάνειες, binding σχεδον παντού, inlays, figured καπάκια, nitro κλπ. Όλα αυτά ανεβάζουν σημαντικά το κόστος χωρίς αναγκαστικά να προσθέτουν στον ήχο. Αν θέλεις να κοπιάρεις την gibson και σε αυτά, δεν γίνεται να το κάνεις φθηνά (αντε να το κανεις λίγο φθηνότερα, αλλά όχι φθηνά).
    1 βαθμός
  12. Βασικά πληρώνεις την πρόσοψη. Είναι σαν να αγοράζεις αυτοκίνητο που έχει μόνο το σασί από Ferrari και μηχανολογικά είναι όλο BYD, να μην μπορείς να πάρεις στροφή με 60χλμ και να βγαίνεις στους φίλους σου και να λες "έχω Ferrari" ?
    1 βαθμός
  13. Controller Keyboard είναι για να δουλεύεις τα VST instruments και effects και για να κάνεις EDIT και για να πατάς το play, το stop και το RECORD στην ΠΣΗΦΙΑΚΗ ΚΟΝΣΟΛΑ του DAW και να παίζεις με τα FADERS. είναι minimal design άλλα MAXIMAL τιμή οι ΑΤΙΜΟΙ ΜΑΣ ΗΠΙΑΝΕ ΤΟ ΑΙΜΑ?
    1 βαθμός
  14. Τι είναι τούτο εδώ; Ωραίο minimal design...
    1 βαθμός
  15. Γνωστά όλα αυτά για τη Fender, Θα μπορούσαμε να το γράφουμε αυτό σε κάθε νέο προιόν τους ?
    1 βαθμός
  16. Συμφωνώ, αλλά να, ήτανε πρίμα βίτσια και τον συγχωρώ
    1 βαθμός
  17. Τα μαλλιά σου έπεσαν, απόκτησες πρεσβυωπία, τα μπράτσα σου πλαδάρεψαν, μια μπάτσα να σε ρίξω σκόρπισες, αλλά ο Ζαν ΜισέΛ Δριτζ είναι ακόμα μέσα σου . Συμβουλή, διώξε απ το μυαλό σου τον Νέστορα στις κιθάρες, σε καταστρέφει ΥΓ έλα μαζί μου, σα τον Άλαν Πράσον που τον έκαναν άνδρα οι Φλόιντ, έτσι θα σε κάμνουμε και στους Παράγκας
    1 βαθμός
  18. Πολύ το ευχαριστήθηκα το όλον. Ανυπομονώ να ανεβάσεις στα clips την τελική βερσιον
    1 βαθμός
  19. Η διαφορά είναι ότι οι reissue κιθάρες ειναι Fender και έχουν αίσθηση Fender. Αυτό αντιθέτως... Κοίτα μη λέμε βλακείες, άμα έκανε 500€ όλοι θα είχαμε από έναν. Και άμα είχε 700€ δε θα είχαμε, αλλά ούτε και θα κράζαμε. Αλλά φίλε αυτοί είναι ΠΟΛΥ υπερτιμημένοι
    1 βαθμός
  20. εμενα μου ακουγεται σαν melotron.... υπαρχουν τετοιοι ηχοι σε βιβλιοθηκες της native, arturia κτλ θελει ψαξιμο να βρεις κατι παρομοιο και να το πειραξεις να το φερεις στα μετρα σου.
    1 βαθμός
  21. Το μπράτσο δεν ήταν ακριβό. Υποθέτω ότι είναι far east κατασκευής, σίγουρα με cnc γιατί η εφαρμογή ήταν τέλεια. Ο πωλητής ήταν αυστριακός και κατά δήλωση του τα μπράτσα τα φροντίζει αυτοος ώστε να παίζουν σωστά, άρα υποθέτω ότι βάζει τα τάστα και κάνει το πρώτο leveling και crowning. Δεν χρειάστηκε να μάθω περισσότερα γιατί το εγχείρημα πέτυχε. Το κόστος ήταν 190 ευρώ, πολύ φθηνή αγορά. Ένα μεξικάνικο fender πάει γύρω στα 300 ευρώ και ένα American original series fender μανίκι πάει γύρω στα 650. Σίγουρα προτιμώ αυτό από ένα μεξικάνικο fender. Δεν μαρεσει ούτε το φινίρισμα τους ούτε η αίσθηση τους ιδιαίτερα στις άκρες του fretboard. Η ποιοτικότερη λύση θα ήταν ένα αμερικανικό μανίκι.
    0 βαθμοί
  22. Ευχαριστώ πολύ πάντα γλυκομίλητε cos. Ταπεινά όχι εσύ. Εγώ.
    0 βαθμοί
  23. Πέραν των όσων έχουν πολύ σωστά διατυπωθεί ως τώρα, το φαινόμενο έχει και αντίστροφη πορεία, επηρεάζοντας και τον μουσικό έμμεσα. Ο μουσικός που γνωρίζει εκ των προτέρων ότι το ίδιο βράδυ η παράσταση του υπάρχει σε βίντεο και ανεβαίνει παντού εκθέτοντάς τον πανταχόθεν και για πάντα, παίρνει πολύ λιγότερα (εως καθόλου) ρίσκα και εστιάζει πολύ περισσότερο στο να βγει καλά ή τουλάχιστον αξιοπρεπώς στα θραύσματα αυτά των τεκμηρίων παρά στο να κοιτάξει να δώσει μια πραγματική παράσταση. Άσε που πολλοί πλέον δεν παιζουν/τραγουδάνε καν.
    0 βαθμοί
  24. Δεν είναι μόνο το uploading και τα social media. Τραβάνε κ όσοι δε θα ανεβάσουν, απλά και μόνο για να το ξαναδούν μετά, λες και είναι ανώτερο από το να ζήσεις την εμπειρία εκείνη τη στιγμή, ή λες και θα έχεις κάνει καμία λήψη της προκοπής που να αξίζει
    0 βαθμοί
  25. Είδα μέχρι που άνοιξε τη θήκη... Τόσο έφτανε ?
    0 βαθμοί
  26. Πολύ ωραίες σολιές Σπύρο και καταπληκτικός ο ήχος.
    0 βαθμοί
  27. Όχι αυτό υπάρχει έτσι και αλλιώς στο pickguard του p-Bass 1954. Απλά κόπηκε το συμμετρικό του μαζί με το υπόλοιπο κομμάτι του pickguard.
    0 βαθμοί
  28. Ας ακούσουμε και ένα εξαιρετικό new-acoustic-ish instrumental απο τον τελευταίο δίσκο του Billy Strings Highway Prayers που κυκλοφόρησε τις προάλλες, και είναι αυτή τη στιγμή στο νούμερο #1 του Billboard Top Album Sales chart. To τελευταίο σε bold επειδή κάθε χρόνο όχι μόνο βγαίνει τρομερά αξιόλογη νέα μουσική σε σχεδόν κάθε είδος under the sun αλλά και ακροατήριο έχει, και πωλήσεις κάνει, και βραβεία μαζεύει - και ας κλαίγονται μπαρμπάδες youtuber ότι μόνο η trap έχει πλέον στον ήλιο μοίρα.
    0 βαθμοί
  29. Το νου σου ρε !! Που έλεγε και ο μαέστρος Chios.
    0 βαθμοί
  30. Το κινητό είνσι η απόλυτη καταστροφή της κοινωνίας, η απόλυτη αποχαύνωση, ο απόλυτος έλεγχος, η απόλυτη εξάρτηση, μαζικοποιηση, χειραγώγηση, εξάντληση, εξαθλίωση, εξαγρίωση, ψυχοσωματικη εξαθλίωση και είναι σχεδιασμένο έτσι ως smartphone, πονηρό, για να είναι αδύνατο να χρησιμοποιηθεί με μέτρο. Καθε δυνατότητα περιορισμού της χρήσης για την προστασία από κατάχρηση, π.χ για τα παιδιά, φέρνει στην πράξη αντίδραση, διχόνοια, μίσος, διαίρεση, σύγκρουση, αποξένωση, κατάθλιψη, απομόνωση, κοινωνική διάσπαση. Ολα αυτα τα γράφω και τα μοιράζομαι μαζι σας μέσω ενός κινητού και προχωράω στο δρόμο σαν χάνος και σκουντουφλαω πάνω στα παρκαρισμένα στο πεζοδρόμιο μηχανάκια, γιατι είμαι.... κινητο-εξαρτωμενος. Η ζωή με ένα κινητό, φίλτρο και πρίσμα, είναι σα θάνατος ??
    0 βαθμοί
  31. Η συγκεκριμένη όντως δεν είναι tele, κυρίως λόγω Humbuckers, αλλά είναι εκπληκτική κιθάρα, με ωραίο μανίκι και εξαιρετικό ήχο. Οι δίπλοι (wannabe wide range) έχουν πολύ crisp καθαρό ήχο και παίζουν τα πάντα. Πέρασε από τα χέρια μου μια τέτοια
    0 βαθμοί
  32. Φετιχιστης είμαι φυσικά. Η gibson όμως είναι άλλο πράγμα. Η gibson δεν είναι φάση fender. Και το λέω μετά λόγου γνώσης. Δεν υπάρχει υποκατάστατο για την gibson. Δεν είναι μόνο φετίχ.
    0 βαθμοί
  33. Θα πάρω αυτό όταν πέσει στα 399 του χρόνου πριν το αποσύρουν για το ΜΚ4. Αν και τους βλέπω να το ρίχνουν στα 499. Κάθε χρόνο και χειρότερα. ?
    0 βαθμοί
  34. μμμ.... εγώ είμαι καλύτερος. Πολύ καλό βίντεο. Είναι κορυφαίος ο Dr. Τον λατρεύω, είμαι και εγώ fan. Για άλλη μια φορά εξαίρετη δουλεία και πολύ κέφι.
    0 βαθμοί
  35. Τσίμπα έναν Deodato. Eumir Deodato - Area Code 808 (1978) Eumir Deodato - keys George Parrish Jr. - guitar Larry Carlton - guitar Ray Gomez - guitar solo Pops Popwell - bass Harvey Mason - drums Charlie Conrad - percussion Jimmy Maelen - percussion + string & horn section
    0 βαθμοί
  36. Εχω την αίσθηση οτι αυτά θα ήταν καλύτερα να μην τα γράφαμε φάτσα κάρτα.? Μου δημιουργήθηκαν αμφιβολίες στο εάν είμαστε οι κατάλληλοι γι αυτήν την δουλειά.?
    0 βαθμοί
  37. Πάμε να μπουκάρουμε στο ΝΑΚΑ να "απαλλοτριώσουμε" μερικά και καμιά κάρτα ήχου και κιθάρα. Δες εσύ ποιες είναι καλές γιατί εμένα που δεν ξέρω μου φαίνονται όλες ίδιες?
    0 βαθμοί
  38. Εδώ κολλάει το "προσοχή μη σκίσετε κάνα καλσόν"....
    0 βαθμοί
  39. Του Βατικανού ο Μάγκας Πέθανε τη Κυριακή Και τον κλάψανε οι παπάδες Και οι νέοι μοναχοί.
    0 βαθμοί
  40. Μάλιστα. Έχουμε έναν ενισχυτή, με ομοαξονική είσοδο, με οπτική, με αναλογικές audio και το συνδέουμε με hdmi με την κάρτα γραφικών !!!! Και έχουμε κλικ και ποπς στο Cubase.... Εγώ αν ήμουν Cubase....θα εκανα uninstall μόνο μου ?
    0 βαθμοί
  41. Roy Buchanan - In The Beginning (1974) Roy Buchanan - guitar Neil Larsen - keys Kenny Tibbetts - bass
    0 βαθμοί
  42. Καλησπέρα, είμαι νέο μέλος, καλώς σας βρήκα.
    0 βαθμοί
  43. Harmony, Heritage και Magneto σε κοινό περίπτερο. FGN guitars. Πολύ ωραίες Ελληνικές δημιουργίες της 'ΜΜ' στο περίπτερο της Xylofan! και το μεγάλο και περιεκτικό περίπτερο της Music Store. Πολύ ωραίες κατασκευές από την Vidar! και από την Legator! Να και κάποιες κιθάρες που αν ξεμείνεις, μπορείς να τις καπνίσεις, αφού η πλάτη είναι κατασκευασμένη από αγνή cannabis!?
    0 βαθμοί
  44. Ο Μ δεν είναι εδώ να τον ρωτήσω... Ονόμασέ το όπως θες. Καλά το έχεις ονομάσει. 'Οταν... Και τώρα... ποιόν θα ρωτήσω; Ξέρεις εσύ... Καλό σου ταξίδι κύριε Μίμη. ?
    0 βαθμοί
  45. Ακούω. Αυτο ήθελα να βάλω.
    0 βαθμοί
  46. Ένα από τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ λάθη που έκανα στη ζωή μου...από τα λάθη που φαίνονται μόνο όταν μεγαλώσεις. Συνήθως λέγεται (και) τεμπελιά. Ως γονείς, δεν μπορούμε -όσο και να θέλουμε- να κάνουμε τα παιδιά μας καθ΄εικόνα και ομοίωση. Αυτό που πρέπει να κάνουμε, όταν είναι σε αυτή την ηλικία, είναι να τους δίνουμε τα εφόδια να ψαχθούν...Τα σωστά εφόδια, όπως είναι το ωδείο. Από εκεί και πέρα, από μόνα τους θα διαλέξουν το δρόμο τους.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...