Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. makam

    makam

    Guru


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      549


  2. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      13635


  3. Nestoras

    Nestoras

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      8576


  4. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      10713


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/09/24 σε Αναρτήσεις

  1. Άστον τώρα που πάρει μπρος με τις ακριβούτσικες.
    2 βαθμοί
  2. Είχα τη χαρά και την τιμή να βρίσκομαι πριν λίγες ημέρες στην Γερμανία και συγκεκριμένα στο Mannheim, σαν επίσημος παρουσιαστής-δοκιμαστής (exhibitor-testman) για τις κιθάρες s.p.custom guitars https://spcustomguitars.com του δικού μας Σπύρου Πανουργιά. Η εμπειρία μοναδική αφού η συγκεκριμένη έκθεση συγκεντρώνει κατασκευαστές κιθάρας από όλο τον κόσμο καθώς και προιόντων που είναι άμεσα συνδεδεμένα με την κιθάρα (πεταλάκια-ενισχυτές-αξεσουάρ-εργαλεία κλπ) Για τις κιθάρες S.P.Custom δεν θα πω πολλά. Μόνο το ότι παίζω και ηχογραφώ με αυτές τα τελευταία επτά χρόνια, έχοντας αφήσει πίσω όλες τις άλλες ηλεκτρο-κλασικές κιθάρες μου, κάτι λέει. Ο Σπύρος έχει καταφέρει στον τομέα της electric-nylon κιθάρας να είναι πρωτοπόρος στην παγκόσμια σκηνή με συνεχείς βελτιώσεις σε ήχο, εργονομία και design. Μάλιστα στην έκθεση παρουσίασε σε παγκόσμια πρώτη, την electro-nylon headless, μια ελεκτροκλασική κιθάρα που χωρά σε μια μέτρια βαλίτσα ταξιδίου, πανάλαφρη με κανονικό scale και τον κλασικό ήχο και ήταν αυτή που τράβηξε τα βλέματα και το ενδιαφέρον των επισκεπτών! Είδα κι έπαιξα κιθάρες Ελλήνων κατασκευαστών όπως τις ακουστικές και ηλεκτρικές κιθάρες του Γιάννη Παβέζα (https://paveza.gr/) που είναι σε άλλο επίπεδο κατασκευής, με ωραίο design, ξύλα και εκπληκτικό ήχο! Απέναντι από το δικό μας stand βρίσκονταν οι επίσης δικοί μας Neti Neti με καταπληκτικές κατασκευές ακουστικής κιθάρας. Στο 1ο επίπεδο βρίσκονταν πεταλιέρες, πεταλάκια και συναφή όπου φυσικά δεν έλειπαν οι δικοί μας JAM https://www.jampedals.com/ και Crazy Tube Circuits https://crazytubecircuits.com/ με την γνωστή υψηλή ποιότητα που έχει σαν αποτέλεσμα την διεθνή τους αναγνώριση τα τελευταία χρόνια! Η έκθεση ήταν τόσο περιεκτική με εκατοντάδες κατασκευαστές από ολόκληρο τον κόσμο, με καλλιτέχνες διεθνούς ακτινοβολίας, παρουσιάσεις, σεμινάρια και συναυλίες. Μάλιστα ήταν τόσο βαρύ το πρόγραμμα που δεν κατάφερα λόγω χρόνου να παίξω κάποιες κιθάρες κάποιων κατασκευστών που μου κέντρισαν το ενδιαφέρον. Ακολουθεί φωτορεπορτάζ με στιγμιότυπα από την έκθεση…
    1 βαθμός
  3. Έχει και τα πλεονεκτήματα της αυτή η κατάσταση, δεν λέω. Πχ, ποτέ δε θα βρεις τo WC κατειλημμένο από κάποιον άλλον.
    1 βαθμός
  4. Μήπως να αναστήσουμε το παλιό 80s super strat thread? ???
    1 βαθμός
  5. Λατρεμένη... Εσύ τελικά είσαι "δικό μας" παιδί. ?
    1 βαθμός
  6. Έχεις κόλλημα με την Sia, ε?? Καλό είναι, αν μου έλεγες ότι βγήκε στα '80s θα σε πίστευα.
    1 βαθμός
  7. Πολύ ωραίο Κώστα ?
    1 βαθμός
  8. H μισή Ελλάδα ή μάλλον το 65% είναι Strat και το υπόλοιπο LP. Είναι πολύ πιο εύκολο να βρεις used σε καλή τιμή σε αυτά τα 2 μοντέλα. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει με τις 335.
    1 βαθμός
  9. Η εσωτερική κάρτα του Macbook είναι 5 κλάσεις καλύτερη από αυτή που δείχνεις. Κράτα τα 100 ευρώ για κάτι καλύτερο. Eαν είναι να πάρεις τη 4th gen Scarlett στα 189, παίρνεις τη Motu στα 235 και ξεχνάς όλες τις ερωτήσεις... https://www.thomann.de/gr/motu_m2.htm
    1 βαθμός
  10. Δυστυχώς οι δύο μεγάλοι Gibson και Fender εμμένουν στην αποψή τους τα τελευταία χρόνια να μη συμμετέχουν σε εκθέσεις. Ούτε στο NAMM δεν πηγαίνουν, πόσο μάλλον εδώ. Δεν πειράζει ας αναδειχθούν και κάποιοι καινούργοι και αξιόλογοι! Η PRS και η Martin ήταν εκεί και ήταν προς τιμή τους!
    1 βαθμός
  11. Είχε μπεί ενα βιντεάκι απο την έκθεση νωρίτερα σήμερα, και αφού το είδα μπήκα στο τριπάκι και είδα αλλα 3-4 απο διάφορους youtubers όπως μου τα πέταγε ο αλγόριθμος. 'Ολα τους ήταν κατα κόρον τα ίδια 6-7 περίπτερα, σε βαθμό που άρχισα να απορώ για το αν η εκθέτες γεμίζαν πούλμαν ή αν το κιθαριστικό youtube έχει τερμα αυστηρά οριοθετημένα ενδιαφέροντα κονσέρβα. Απο τις φωτογραφίες σου και μόνο έχω δει 35 πράγματα απείρως πιο ενδιαφέροντα απο άλλη μια fanned fret ποζεροκιθάρα ή ενα νεο impulse loader και τα οποία δεν είδα σε κανένα βιντεο, να'σαι καλα! Πρέπει αν ήταν εξαιρετική εμπειρία. Y.Γ. Θυμάμαι τις S.P. Custom να τις βλέπουμε πριν απο χρόνια εδω σε ενα thread αλλά απ'οτι βλέπω έχει απο τότε εξελιχθεί πολύ το πράγμα, μπράβο!
    1 βαθμός
  12. Οι Headless κατασκευές αρχίζουν να παίρνουν τα πάνω τους, κάποιες με πολύ έξυπνο και εργονομικό design και λόγω των περιορισμών στις μεταφορές γίνονται πιά ανάγκη! Και οι DV Mark εκεί ήταν με ολόκληρη τη γκάμα! και ο Tube Amp Doctor με πολύ όμορφο περίπτερο! Γενική άποψη του 1ου ορόφου με όμορφες παρουσίες γενικότερα!! Ο Rob Chapman δοκιμάζει τις S.P.Custom Guitars κι ενθουσιάζεται!! όπως και ο 'πολύς' Matteo Mancuso... αλλά και ο Martin της Darkglass Electronics εδώ με την S.P.Custom Headless! και οι φίλοι Τούρκοι με τις super advanced-engineered κιθάρες τους Shark που είχαν τον εκπληκτικό κιθαρίστα Cenk Erdogan στο περίπτερο τους. και φυσικά ο ίδιος ο Lakewood των ομώνυμων κιθαρών. και ατελείωτα jams με φίλους, καλλιτέχνες, εκθέτες, περαστικούς!
    1 βαθμός
  13. ......απλά ήταν η αποθήκη του Νάκα ? Τώρα ολοκληρώθηκε η Αγιά Τετράδα. ?
    0 βαθμοί
  14. Το μανικάκι θέλει προφίλ , τελικό πλάνισμα και τάστα! …μετά κολλάμε στο σώμα και πάμε για φινίρισμα!
    0 βαθμοί
  15. Φυσικά και είναι μια (super) strat. Κοίτα να δεις που σε λίγο θα εμφανιστούν και άλλες /οι ? Άντε να θυμηθούμε λίγο τα νιάτα μας. ?
    0 βαθμοί
  16. Το παρακάτω είναι καλύτερο σαν βίντεο, μια και δείχνει και τον τεράστιο Jan Hammer και το Fairlight του.?
    0 βαθμοί
  17. Έγραψα ένα άλλο εχθές, στυλ 80's Να, ακούστε το, έκανα καλή μίξη και mastering? Ακούγεται ωραία?
    0 βαθμοί
  18. Είμαι ναι.. και μετανιώνω που ποτέ δεν ήμουν μέλος εδώ, ενώ διαβάζω το forum 15 χρόνια ?
    0 βαθμοί
  19. Περήφανος κάτοχος της Haji (Skull & Snakes, απτη περίοδο των Lynch Mob)
    0 βαθμοί
  20. Δεν ξέρω φίλος για τι μιλάς, δεν το άκουσα. Έχω μια τάση βαρεμάρας αυτή τη στιγμή και δεν μπορώ να ακούσω τίποτα. Μόνο τη φίλη μου τη Σία? στον ΣΚΑΙ...
    0 βαθμοί
  21. Όπου ένας θεούλης (το μέλος @Ksekourdistos και μπράβο του) έγραψε την ακόλουθη, επική ατάκα: "ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΑ ΚΟΥΠΙΑ ΤΕΛΕs" ?
    0 βαθμοί
  22. Να σου πω... Και μια τέτοια δεν θα ήταν άσχημη ?
    0 βαθμοί
  23. Yπήρχε παλιά ένα thread όπου είχαν μαζευτεί όλοι οι ποζεροκιθαροφαν και ο OP @Kostas-5150 μάλιστα είχε την κιθάρα που ψάχνεις. Αν ξέρει κάποιος που μπορεί να βρεθεί μια εντος Ελλάδας, ποιος μπορεί να έχει μια που να προτιθεται να την αποχωριστεί, παίζει να είναι και κάποιος απο τα άτομα στο thread αυτο. Αλλά δυστυχώς δεν θυμάμαι να βλέπω κανέναν τους ενεργό στο forum αιώνες τώρα...
    0 βαθμοί
  24. Συγνώμη στα μέλη του forum για τα greeklish, ήταν προσωρινό πρόβλημα? και ευχαριστώ για τη μετάφραση? Ε οχι και ποζεροκιθαρο…ο κύκνος της νύχτας ? Είμαι σίγουρος δεν θα έρθει χωρίς προβλήματα, αλλά εαν δεν είναι δομικής φύσης (warped neck, headstock cracks κλπ) τότε είμαι οκ. Όλα τα parts ήταν της ESP τότε οπότε εχω εμπιστοσύνη (αστειάκι..) Γενικά ψαχνω για Lightning Bolt ή Holoflash, οχι τα υπολοιπα χρωματα. Και ναι ξέρω τι ειναι διαθέσιμο ebay και reverb, αλλα προτιμώ απο Ελλάδα.
    0 βαθμοί
  25. Λίγο άσχετο και συγνώμη, αλλά @Terry RoscoeBeck5, εγώ είχα κολλήσει τότε με αυτή. Τι είναι charvel;
    0 βαθμοί
  26. Είχα παλαιότερα την επανέκδοση - όχι καλές εμπειρίες (quality control στο εργοστάσιο), τα specs δεν είναι original (R2 αντί για R1, αδιάφορο Neck profile, δεν έχει full shred αλλά JB Duncans, τα τάστα όχι καλά - καλά κομμένα κ.λ.π.). Σε εκού για το 20% πιθανότητα τα trem posts να είναι ίσα αλλά....θέλω original τι να κάνω ? . Με συγχωρείτε για τα greeklish, είναι προσωρινό. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΑΝΩ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ Ακριβής και πιστή μετάφραση στην Ελληνική , έχοντας επαρκή γνώση των greeklish του προηγούμενου Post Ο Μεταφράσας Mod LK LK Terry RoscoeBeck5
    0 βαθμοί
  27. Ήμουν ερωτευμένος με μία σπουδαία κοπέλα που δεν ήταν άλλη από τη μητέρα μου… Όταν πήρα το πρώτο άριστα και γύρισα σπίτι, της είπα «μανούλα αρίστευσα», με αγκάλιασε, και μου είπε «ευχή και κατάρα των γονιών σου, μην γίνεις μουσικάντης» και πέθανε . Και μουσικάντης δεν έγινα, αλλά έκανα τους μουσικάντες, μουσικούς... Την ώρα που έγραφα ένα τραγούδι, δεν υπάρχει μέθοδος. Οταν έβλεπα έναν στίχο που μου άρεσε – επειδή είχα μία ευκολία, οπως έχουν οι τζαζίστες, να γράψω επάνω σε στίχο που με ενέπνεε- έγραφα τρία κομμάτια. Και από αυτά επέλεγα το καλύτερο! Τα άλλα έμεναν πίσω. Μουσικά είμαι αυτοδίδακτος. Δεν είχα έτοιμο κοινό και δισκογραφική εταιρία, και αρνιόμουν πεισματικά, να βάλω οπουδήποτε την υπογραφή που θα δέσμευε την ελευθερία μου.. Έτσι λοιπόν, με αυτή μου την επιμονή να μην ανήκω σε εταιρία, έμεινα και πάμπτωχος γιατί χάρισα όλες μου τις επιτυχίες. Τις χάρισα. Ακόμα δεν έχω πάρει δεκάρα από εκεί που έπρεπε να με πληρώσουν. Έχω χαρίσει στη Μαρινέλα το ''Άνοιξε πέτρα''. Είχα χαρίσει στον Στράτο, το ''Βρέχει φωτιά στην στράτα μου''. Για αυτό παινεύομαι. Ποιος να έρθει και τι να μου προσφέρει για να παραβώ την αρχή μου: Δωρεάν έλαβα, δωρεάν θα δώσω. Εγώ δεν έγραφα τραγούδια για τον Πουλόπουλο, για να μου το χρωστάει. Τα έγραφα γιατί πίστευα ότι η χροιά της φωνής του ήταν μοναδική και μπορούσε να τα ερμηνεύσει με τον καλύτερο τρόπο. Αν ήμουν άδικος μαζί του, του ζητώ συγνώμη… Πως μπορώ όμως να είμαι άδικος σε ένα παιδί που ήταν δημιούργημά μου… Ήταν ένα παιδί που δεν ήξερε να μιλήσει ελληνικά και έφτασε κάποια στιγμή να ορίζει τη μόδα του τραγουδιού. Δεν ξεχνιέται η εποχή που πήγαινα εκεί που έβαφε στον Άγιο Ιερόθεο, στο Περιστερι,τον έβαζα πάνω στη μηχανή και τον πήγαινα στον Ορφέα και τον καμάρωνα… Το ίδιο με τον Τόλη Βοσκόπουλο. Το ίδιο με την Μαρινέλλα, με την Κουμιώτη, με τον Στράτο Διονυσίου. Όσο και να ψάξεις, κανένα τραγούδι μου δεν μοιάζει με το άλλο. Εχω δημιουργήσει 3220 τραγούδια και άλλα τόσα με την ελπίδα, ότι κάποια στιγμή, θα ακουστούν αλλά θα αγγίξουν και τις επόμενες γενιές... Πηγή: Πρώτο Θέμα - Έλενα Κατρίτση. Μίμης Πλέσσας Καλό ταξίδι , αγαπημένε μας συνθέτη. Θα ζεις πάντα στις καρδιές μας μέσα από τα τραγούδια σου.
    0 βαθμοί
  28. Από τότε έχουν εξελιχθεί τόσο πολύ σε όλα τα επίπεδα (design - ήχος - εργονομία - ποιότητα κατασκευής κλπ) που θεωρούνται το top standard στον τομέα τους!! Έχουν μάλιστα λόγω εξειδίκευσης, αφήσει πολύ πίσω τα μεγάλα ονόματα στον τομέα της ηλεκτροκλασικής!
    0 βαθμοί
  29. Από το 2007 περίπου έχω πάνω στην στρατ μου το τίμιο σετάκι Tonerider Pure Vintage και είπα να κάνω μια δοκιμή στην γέφυρα με τον AlNiCo4 Trembucker της Tonerider. 1)μετρημένος 8,6khm,nikel silver base plate, υπάρχει και καλωδίωση για split. 2)στα καθαρά ωραίος ανοιχτός αρκετά ήχος ισορροπημένος με μικρή εμφάνιση στα πρίμα.οτι περιμένεις από έναν low output μαγνητη.καπώς μου φάνηκε παραπάνω πριμος όταν παίζει με gain.οχι όμως όπως Burstbuckers που έχω πaνω στην SG μου που είναι αρκετά πιο πριμαριστοι. 3) περισσότερο καλός από όσο φανταζομουν στην θέση μαζί με τον μεσαίο και εύκολα βρίσκεις το sweet spot με το ύψος για να έρθει σε ισορροπία με το vol των υπολοίπων μονών μαγνητών. 4)για τα 56€ που μου κόστισε μαζί με τα μεταφορικά νομίζω από banzai δεν μπορούσε να είναι καλύτερα.και δεν θυμάμαι αν από παλιότερα η Tonerider έδινε και 5 έτη εγγύηση. Τον προτείνω ανεπιφύλακτα για όλο το κλασσικό εύρος blues,rock κτλ.
    0 βαθμοί
  30. Kαλοριζικα και καλοπαιχτα Σταύρο θέλω εντυπώσεις και παρουσίαση το καθόλου μικρούλη Fantom 06
    0 βαθμοί
  31. Κολλήσαμε ταστιερα…και περιμένουμε…
    0 βαθμοί
  32. Συγχαρητήρια κ. guru μας για την παρουσία και για το ρεπορτάζ. Απ' ότι είδα, δεν... είδα τους δύο "μεγάλους"- Fender / Gibson. Δεν είχαν συμμετοχή;
    0 βαθμοί
  33. Και όμως επιμένω. Soundsation = ΠΑΡΑ πολύ καλές κιθάρες με τέλειο φινίρσμα και play ability με vintage specs και σχέδιο και πολύ φθηνές. Κιθάρες που τις πάιζεις -κουβαλάς άφοβα και τις φχαριστιέσαι. HARLEY BENΤON = ΠΑΡΑ πολύ καλές κιθάρες με τέλειο φινίρσμα και play ability και πολύ φθηνές. Στα μείον τους κάποια headstock , που αποκλίνουν πολυ από τα vintage specs. Θα έβαζα και τις epi και τις squier (ειδκά τις CV) , αλλά πλέον δεν είναι φθηνές. Έχουν όμως λόγο υπαρξης. Να αγοράσεις μοντέλα με vintage specs, που το real thing είναι πανάκριβο και ίσως δεν σε πολυενδιαφέρουν και σαν κιθάρες για άμεση χρήση.. Π.Χ (για εμένα μιλάω) Flying V- Explorer- Firebird, Jazzmaster. ΜΟΝΑΔΙΚΗ εξαίρεση η 335, που τη θεωρώ την ΑΠΟΛΥΤΗ κιθάρα, αλλά σε Gibson δεν πλησιάζεται. Ήταν η Δεύτερη κιθάρα που αγόρασα στη ζωή μου. Βολεύομαι για πάνω 26 χρόνια με την EPI dot cherry. Αν αξιωθώ πριν πεθάνω να πάρω μια Gibson.....335 , θα φύγω πλήρης . Καμία από τις 4 κιθάρες της φωτογραφίας δεν τις παίζω. Εϊναι για τη συλλογή.
    0 βαθμοί
  34. Εχεις ένα stereo synth που παίζει χαμηλά,στην αρχή κάθε μέτρου,με το που ξεκινάει το κομμάτι,θα του έκανα low cut.Με το που μπαίνουν τα drums εχεις ένα ελαφρύ κατέβασμα των άλλων οργάνων,το έχω και εγώ και μάλιστα περισσότερο.Θα το διορθώσω η με αυτοματισμό η απο τα limiter στο master. Δεν θα τα τελειώσουμε ποτέ!??
    0 βαθμοί
  35. Harmony, Heritage και Magneto σε κοινό περίπτερο. FGN guitars. Πολύ ωραίες Ελληνικές δημιουργίες της 'ΜΜ' στο περίπτερο της Xylofan! και το μεγάλο και περιεκτικό περίπτερο της Music Store. Πολύ ωραίες κατασκευές από την Vidar! και από την Legator! Να και κάποιες κιθάρες που αν ξεμείνεις, μπορείς να τις καπνίσεις, αφού η πλάτη είναι κατασκευασμένη από αγνή cannabis!?
    0 βαθμοί
  36. Μεγάλο και φωτεινό το περίπτερο της Duesenberg. Η Martin δεν μπορούσε να απουσιάζει από το show. Πολλές και ενδιαφέρουσες κιθάρες, μερικές από αυτές είναι έργα τέχνης για τον τοίχο! Φοβάσαι να τις αγγίξεις πόσο μάλλον να τις παίξεις...
    0 βαθμοί
  37. Ο χώρος που πραγματοποιήθηκε η έκθεση στο κέντρο του Mannheim. Μερική άποψη από το δικό μας stand 'S.P.Custom Guitars' Με τον εκπληκτικό νέο κιθαρίστα Matteo Mancuso. Με τον κιθαρίστα του Bon Jovi, Phil X. Πολύ ωραίος τύπος, έξω καρδιά! Με τον ιδρυτή-ιδιοκτήτη της Chapman, Rob Chapman. Το περίπτερο της Chapman. Με τον Chris Buck. Στο περίπτερο της Ibanez γινόταν ο κακός χαμός με κάποια μοναδικά κομμάτια και την παρουσία της Nita Strauss!
    0 βαθμοί
  38. Εννοείται. Θα το ευχαριστηθείς και θα είναι τέλεια. Κάνουμε και το χιούμορ μας αλλά τα όργανα τα σπάνε και η αίσθηση είναι αίσθηση. Και εμένα το να έχω ένα κανονικό σύνθ ως master keyboard και αυτό ισχύει και για το παλιο μου triton και για το V-Synth μου μεγιστοποιεί την εμπειρία χρήσης των Vst και παράλληλα συνδυάζω τους ήχους τους.
    0 βαθμοί
  39. Ακυρώστε τα. To hardware είναι τρες μπανάλε. Πάρτε πολύχρωμα VST με σχεδιακια 3D και controller δύο τρία κα φανέλες, καπέλα και δύο uzi να γίνετε τραπερς με bitches να είστε in. Και youtubers και τικτοκερς. Ε? Έτσι δεν είναι? ?????
    0 βαθμοί
  40. Από σήμερα είμαι €10,5Κ ελαφρύτερος. Αυτές είναι δίαιτες...?
    0 βαθμοί
  41. Δεν έχει σημασία που το ακούς. Εσένα και στα monitors του Abbey Road να σε βάλουμε να το ακούσεις, πάλι δεν θα σου αρέσει. Δεν φταίνε τα monitors Samy, τα αυτιά σου φταίνε που είναι ελαττωματικά απ'τη φύση τους.?
    0 βαθμοί
  42. Φίλες και φίλοι καλησπέρα. Έκανα μια προσπάθεια αυτές τις μέρες σποραδικά μεν αλλά με πάθος να στρώσω ακόμα περισσότερο ηχητικά αλλά και ενορχηστρωτικά το εν λόγω κομμάτι. Για να εξασκηθώ κιόλας στο mixing και το mastering. Είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζω να χρησιμοποιήσω τα εργαλεία για mastering, όπως το T-Racks μέσα από το DAW και να πειράζω παράλληλα τη μίξη, δε συνηθίζω να το κάνω έτσι, συνήθως βγάζω τη μίξη και δουλεύω στο T-RAcks ξεχωριστά στην standalone σουϊτα του. Αυτή τη φορά τα έκανα όλα στο DAW λοιπόν χρησιμοποιώντας modules σαν post effects με πολύ πρακτικό τελικά θα έλεγα workflow γιατί μπορώ να διορθώνω ταυτόχρονα τη μίξη και να παρατηρώ και τα μετρικά. Πήρα θάρρος από άλλους φίλους που το κάνουν. Πραγματικά, είναι φανταστικό να βλέπω το project μαζί με τα mastering effects να αναλώνουν μόλις ένα 7% της CPU που δουλεύει μάλιστα τους πυρήνες σε συχνότητα χώμα, δηλαδή ουσιαστικά κοιμάται η CPU, που να τα δούμε αυτά 10-20χρόνια πριν. Ο 5900Χ μου είναι overkill για εμένα τουλάχιστο που μάλιστα χρησιμοποιώ αρκετά βαριά VST Instruments και effects. Ένα screenshot που δειχνει τη χρήση του 5900X και άλλα στοιχεία του συστήματος κατά το play του project αλλά και την real time επεξεργασια με το T-Racks 5 ως post effect στο Studio One. Ο επεξεργαστής λειτουργεί θα έλεγα με χαμηλή πίεση 3? το rendering δε, γίνεται σφαίρα, τελικά γλυτώνοντας μου πολύ χρόνο από το να κάνω export τη μίξη και μετά mastering. Θα ήθελα παρακαλώ πολύ όσοι μπουν στον κόπο να ακούσουν το νέο remix να πουν πως τα πήγα.? Αν τα κατάφερα ή οποιαδήποτε άλλη παρατήρηση. Feel Me Forever O .mp3 https://www.bandlab.com/post/dfcc2b38-0084-ef11-8474-6045bd375453 Yeah!!!
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...