Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      10713


  2. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      9837


  3. Jet72

    Jet72

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      847


  4. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      15323


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/08/24 σε Αναρτήσεις

  1. Ρε παιδιά, ψάχνω ψάχνω κι εγώ στην δικιά μου αποθήκη αλλά κιθάρα ξεχασμένη δεν βρίσκω. Τέλος πάντων, η φωτό με τις Big Four είναι από μόνη της η ιστορία της ροκ σε ένα πλάνο, δεν μπορώ να φανταστώ πως είναι να τις έχεις στο δωμάτιό σου....!! Εύχομαι καλά παιξίματα :-)
    2 βαθμοί
  2. Ωραία όλα αυτά που παρουσιάζουν, αλλά έχω μια απορία: Οι κιθαράδες έχουν κάποια σίγουρη πληροφορία ότι θα αρχίσουν να μας φυτρώνουν έξτρα δάκτυλα; Πόση οκτάχορδη να αντέξουμε... ?
    2 βαθμοί
  3. Αμοιβαία τα αισθήματα. Συνάδελφε.
    1 βαθμός
  4. Η είσαι μερακλής η όχι.. Πάντως την εικόνα την έδωσες απίστευτα.
    1 βαθμός
  5. "Ασυνήθιστα μεγάλος αριθμός γατιών εθεάθησαν κατά μήκος της Εθνικής Οδού, με κατεύθυνση την Αθήνα. μετά από λοιμό που έχει εκδηλωθεί στην ευρύτερη περιοχή της Χαλκίδας. Συντεταγμένα, οι γάτες περπατούσαν κατά μήκος της ΛΕΑ, κρατώντας πανώ που ανέγραφε "Will Meow For Food", "Fuck Montage", "No Way No Play" και άλλα ακατάληπτα. Περισσότερα από τον ανταποκριτή μας".
    1 βαθμός
  6. Έχω δοκιμάσει τα πάντα από όλα μπροστά από μονοκάναλο vintage ενισχυτή μέχρι και wet/dry setup και το τελικό μου συμπέρασμα είναι: Όσο πιο δύσκολο το set up, τόσο καλύτερο ακούγεται. To επόμενο θέμα είναι πόσο αξίζει να ασχοληθείς, αν θα μπορείς να έχεις το portability για να έχεις τον ίδιο ήχο και live κλπ. Εμένα τελικά με κούρασε το όλο θέμα, οπότε σε ηχογραφήσεις το 90% είναι post processing με VSTs και σε live συνθήκες τα βάζω όλα μπροστά, μιας και η διαφορά ποιότητας μεταξύ amp input και FX loop για τα time-based FX είναι το τελευταίο των προβλημάτων που συνήθως αντιμετωπίζω σε συνθήκες ερασιτεχνικών live. Τέλος το κάθε set up θέλει τουλάχιστον το δικό του σετάρισμα στο mix αυτών των FX αν και αυτό είναι επίσης το ελάχιστο των προβλημάτων όταν πάιζεις με έντονα time based FX τα οποία δεδομένα θα ακούγονται πολύ διαφορετικά σε κάθε διαφορετικό χώρο που θα παίζεις: Αλλού θα ακούγεσαι εντελώς dry και αλλού λες και παίζεις μέσα σε πηγάδι. Αλλού εντελώς μουντά, κι αλλού εντελώς eq μπανιέρας κ.ο.κ
    1 βαθμός
  7. Παιδιά αυτή τη φώτο ήθελα να βγάλω. Τώρα είμαι οκ ?
    1 βαθμός
  8. 1 βαθμός
  9. 1 βαθμός
  10. Αυτές τις μπουρδάρες βλέπω, που για να παίξεις με αυτά τα κούτσουρα θες περισσότερα χέρια και απ' τη θεά Κάλι και με κόβω στα γεράματα να είμαι ένα βήμα πριν την ένταξη στη σέχτα των tele οπαδών... ?
    1 βαθμός
  11. 1 βαθμός
  12. Τέλειωσες? Όλα τα έχει το Cubase, πλην της αμεσότητας που όλοι ψάχνουν. Γι αυτό και ψάχνει να αγοράσει hardware drum machine, γιατί δεν θέλει να σπάει τα ούμπαλα του με το pc κάθε φορά που θέλει να παίξει 10 νότες. Γι αυτό και η hardware αγορά δεν θα πεθάνει ποτέ, γι αυτό και εν έτει 2024 η αγορά των αναλογικών synths είναι απείρως μεγαλύτερη απ'ότι ήταν στα '70s, γι αυτό και οι μουσικοί θα συνεχίσουν να παίζουν με πραγματικά μουσικά όργανα κάθε τύπου εις τον αιώνα τον άπαντα. Γι αυτό κι εσύ Cos δεν πουλάς το V-Synth και κάθε λίγο και λιγάκι γυρνάς σ'αυτό και παίζεις, και όσο μεγαλώνεις τόσο πιο πολύ θα παίζεις μ'αυτό ή κάποιο άλλο νεότερο hardware synth. Το να είσαι μια ζωή πίσω από ένα ποντίκι και μια οθόνη έχει ημερομηνία λήξης, εκτός κι αν το κάνεις σαν επάγγελμα. Ο Guru της Κανήθου μίλησε.?
    1 βαθμός
  13. Να βάλει στο DAW του ποιο έχει, το cubase π.χ. και να κάνει αυτό https://www.steinberg.help/r/groove-agent/5.2/en/halion/topics/working_with_pads/pattern_pads_c.html Αν μάθει να δουλεύει με τα pattern pad, θα προγραμματίζει ρυθμούς ή θα ριχνει midi drum files αν ψάξει να βρει και θα κάνει ότι θέλει. Όλοι ξέρουμε πως προγραμματίζει πολύπλοκα patterns στα τραγούδια του, κάνει τρελά πράγματα. Αν δουλέψει με το παράδειγμα πάνω θα κάνει αυτό που θέλει ορίζοντας ένα πλήκτρο ή κάτι άλλο από τα controller που έχει για να παίζει το ρόλο του pad. Τα έχει όλα το CUBASE και όλα τα DAW για τέτοιους αυτοματισμούς για styles, fill in, intro, outro και ότι να ναι yeah MONTAGE?
    1 βαθμός
  14. Έχει τόσα της Native Instruments και άλλα και ξέρει να προγραμματίζει και είναι προγρεσσας. Δε χρειάζεται πραγματικά τίποτα. ΤΑ έχει όλα. ?
    1 βαθμός
  15. Τι πούλαγε, χάριζε! Μεγειά!
    1 βαθμός
  16. Nικ, καλορίζική!! Κουκλα είναι!
    1 βαθμός
  17. Μη γίνεσαι βλάσφημος...
    0 βαθμοί
  18. Λάθος... είναι setup "έγινες μπουχός σε χρόνο dt". Αν αρχίσουν τίποτα... όργανα, έχεις μαζέψει εν ριπή οφθαλμού και μην το είδατε τον Κίτσο τον λεβέντη ?
    0 βαθμοί
  19. Είσαι ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ!!! I love you!!!!?
    0 βαθμοί
  20. Πιο πολύ σε άντρα μού φέρνει...?
    0 βαθμοί
  21. Η Νοτοπούλου δεν είναι αυτή? Έγινε ΤΣΕΟ της ROLAND?
    0 βαθμοί
  22. H τελευταία σου φράση, από το στόμα / πληκτρολόγιο μου την πήρες και πρόλαβες.
    0 βαθμοί
  23. Αυτός είναι ο Γκόρντον με το ντεκολτέ;
    0 βαθμοί
  24. Καλησπέρα σε όλους. Τελευταία έχω μια σκέψη για να διοργάνωσω ένα μπαζαρ για μεταχειρισμένα όργανα και εξοπλισμό μουσικής. Θα το ήθελα προσωπικά πολύ να υπάρχει ένα event- συνάντηση σε ένα χώρο που ότι καθόμαστε και βλέπουμε μέσω του noiz να μπορούμε να τα βρούμε κάπου μαζεμένα την ίδια στιγμή, να γνωριστούμε και πολλοι από εμάς ,και να μπορέσουμε να ανταλλάξουμε γνώμες αλλά και εξοπλισμούς. Δεν ξέρω αν έχει γίνει κάτι αντίστοιχο στο παρελθόν και αν έχει γίνει αν είχε επιτυχία , πάντως θα με ενδιέφερε πολύ η άποψη σας γιατί θα ήσασταν το βασικό κοινό.
    0 βαθμοί
  25. Και τι χαρτιά...200ευρα όλα, και τα €10,5Κ...?? Προς το παρόν δεν έχω τίποτα, την άλλη βδομάδα μάλλον θα σκάσουν τα synths και το Hammond από Thomann, και το Montage αναμένεται να μου έρθει αρχές Δεκεμβρίου, απ'ότι μου είπαν στον Νάκα. Δεν πειράζει, άλλοι απ'ότι διαβάζω στα διάφορα forums περίμεναν το δικό τους πάνω από 6 μήνες.? Το θέμα ήταν να αγοραστεί, κι αφού αγοράστηκε τέλος, μπορώ να περιμένω λίγο ακόμα, τρώγοντας γατοτροφή και ρύζι.? Αχάρισται γαλαί, με τίποτα δεν είναι ευχαριστημένες. 8 κιλά τροφή τούς αγόρασα το πρωί.?
    0 βαθμοί
  26. 4,108... θα τρωω μακαρονια με ρυζι για ενα μηνα....??
    0 βαθμοί
  27. @Nekkon προς τα που είναι η αποθήκη σου να ερθω μια βόλτα??
    0 βαθμοί
  28. Να ξέρεις είμαι βολικός άνθρωπος, δεν θα είχα κανένα μα κανένα πρόβλημα.... (αλλά μιας και είπες για Γιάμαχα, κάτι DSR2000 και PSS560 βρίσκω μόνο..... )
    0 βαθμοί
  29. 0 βαθμοί
  30. 0 βαθμοί
  31. Σου φαίνομαι για τύπος που σπαταλάει λεφτά σε άσκοπες αγορές?? Άκου "αμάξι"...? Αμάξι ρε συ?? Πάαχαχαχαχα.....Καλό....?
    0 βαθμοί
  32. Από τοτε που μπήκα στο rabbit whole να παίζω κυρίως με τα γκάζια του ενισχυτή, ναι χρησιμοποιώ το effects loop με τον τρόπο που περιγραψες στο ποστ σου. (παλιά ήμουν pedalboard player, δηλαδή ο main ήχος μου βασίζονταν στο pedalboard και από ΄κει και πέρα ήθελα απλά ένα καλό καθαρό κανάλι να βάλω όλα τα πετάλια μπροστά, όπως έκανες και εσύ) Το λέω rabbit whole γιατί, σε αντίθεση με ένα καλό od/dist πετάλι που πάντα ακούγεται καλά μπροστά από έναν καθαρό ενισχυτή, τα γκάζια από έναν λαμπάτο ενισχυτή δεν ακούγονται όπως πρέπει αν δεν δουλεύουν οι τελικές όπως πρέπει, αν η καμπίνα και το μεγάφωνο δεν τον κολακεύουν κτλ κτλ. Βέβαια αν τα καταφέρεις, το αποτέλεσμα σε δικαιώνει. Σε περιπτώσεις τώρα που δεν βολεύει να συνδέω τόσα καλώδια και να βάζω σε συγκεκριμένη διάταξη τα πετάλια στο pedalboard, απλά έχω μονίμως κλειστά τα time based effects και παίζω χωρίς delay ? (γιατί όντως ακούγεται άσχημο)
    0 βαθμοί
  33. και εγώ έχω μία έτσι -δεν την ανοίγω, δεν παίζω- (Gibson) που έλεγα ότι μετά από πολλά χρόνια, θα τη βρούν τα εγγόνια (που δεν έχω) σε μία αποθήκη και θα με ευγνωμονούν. Αλλά.... ...πρόσφατα έφτιαχνα ένα κομμάτι και καμμία από τις κιθάρες που έχω δεν μου καθότανε και με παίδευε αρκετό καιρό. Είπα δεν βγάζω τη Gibson...σε ένα 15λεπτο, είχα τελειώσει.! Μεγειές Λάκης!!!!
    0 βαθμοί
  34. Καλορίζικη και καλοπαιχτη! Πολύ όμορφη Μέχρι εδώ μύρισε το γλυκό φραουλενιο ? άρωμα του nitrocellulose μιας brand new Gibson (Καινούργιες Gibson πρώτα τις μυρίζουμε και μετά τις παίζουμε, νόμος ?)
    0 βαθμοί
  35. O Jack White. Για ποζεριά.
    0 βαθμοί
  36. δεν προκειται να τρυπηθει περαιτερω, τρυπηθηκε στην συναρμολογησηΣ ? ΜΑχΟΓΚΑΝΥ καλο για μεταλ ειναι ή maple?
    0 βαθμοί
  37. αν εννοΑς το relief ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ρυθμιση (το μπρατσο με ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ συνθηκη υγρασιας και θερμοκρασιας παραμενει ολοϊσιο με σχεδον μηδενικο relief και οποιοδηποτε gauge χορδων, σκεψου μου ηρθε με 11-50 και εβαλα 010-038 και δεν αλλαξε απολυτως τιποτα μιλαμε για καμμια 15 κιλα ταση διαφορα οχι αστεια ) ειναι και quartersawn & roasted και παχΙο-ΠΑΧΙΟ.
    0 βαθμοί
  38. @Στάθης Π. Ναι Belt είναι τα "φθηνα" Αλλά μπορεί με 100-150 € να βρει και direct drive π.χ Technics SL -3100 Και πάντα υπάρχει και η stanton STR σειρα.
    0 βαθμοί
  39. Τα τραγούδια που περιλαμβάνονται σε αυτή τη συλλογή επιλέχθηκαν με γνώμονα δυο πράγματα. Το ένα, μια σπανιότητα που διαθέτουν, τα περισσότερα από αυτά έχουν παιχτεί πολύ λίγες φορές ζωντανά και ελάχιστες ηχογραφήθηκαν. Το δεύτερο, η διαχείριση τους στο πάλκο, οι ιδιαιτερότητες και οι αυτοσχεδιασμοί των συγκεκριμένων εκτελέσεων. Σε ό,τι με αφορά, εδώ καταθέτω στιγμές που θεωρώ μοναδικές για τα στάνταρντ και τις δυνατότητες μου. Η απόδοση του Meanthing με το ελαφρώς progressive rock χρώμα της εισαγωγής αλλά και οι ερωταποκρίσεις κιθάρας και πιάνου στο φινάλε, η φρενίτιδα με τους λαρυγγισμούς στο μακρύ improvisation του I wish you would, οι επηρεασμένες από τον Amos Garrett και την country φράσεις που φλερτάρουν με το παράδοξο του Broke my baby’s heart, η γεμάτη εσωτερική ένταση συνομιλία με την φυσαρμόνικα του Bandoek στο κλασσικό “Trouble Blues”, το ψυχεδελικό προσκύνημα του Wade in the water με τις αναφορές στον Harvey Mandel, ο θρήνος του αποχαιρετισμού στον Muddy Waters που κλείνει την έκδοση με ακουστικές κιθάρες. Το Life on the road το έγραψα για τον Richard Manuel των Band, ταυτόχρονα αποτελεί ματιά στις βαθύτερες ανασφάλειες και τα αδιέξοδα κάθε μουσικού που ταξιδεύει, αυτός κάλλιστα θα μπορούσε να είναι ο τίτλος του άλμπουμ. Το Cut off my right arm σπάνια το τραγουδάω παρόλο που το λατρεύω, εδώ νομίζω πλησιάζω κοντύτερα από ποτέ στην αθάνατη ερμηνεία του Johnny Copeland. Διάφορες κατά καιρούς εκδοχές των Blues Wire ακούγονται σε τούτες τις καταγραφές, όχι με τον καλύτερο ήχο αλλά φανερώνουν πόσο ικανοί μουσικοί είναι όλοι που πέρασαν από τη μπάντα μέσα στα χρόνια. Καθώς έχω έναν κεντρικό ρόλο τους ευχαριστώ βαθιά για το μοίρασμα, τη βοήθεια και τη συμπαράσταση. Πολλά κομμάτια είναι από συναυλίες του περασμένου αιώνα, δυο από την Άρτα (1 & 3), άλλα τόσα από την Ιθάκη (2 & 6) και τα υπόλοιπα από Θεσσαλονίκη (5), Γρεβενά (7), το κλαμπ Vega στα Σκόπια (4) και την Κατερίνη (8}. Η εξαιρετική φωτογραφία του εξωφύλλου τραβήχτηκε από την Νίκη σε δωμάτιο ξενοδοχείου των Μεγάρων ενώ ενσυνείδητα άφησα μόνο το Road Relics να αναγράφεται σε αυτό με τον υποδόριο σαρκασμό του και τους όποιους παραλληλισμούς με ήχο και εικόνα. Ευγνώμων για το ταξίδι. Το άλμπουμ για ακρόαση ή και αγορά σε ηλεκτρονική μορφή μπορείτε να το βρείτε στη σελίδα μας στο bandcamp εδώ: https://blueswire1.bandcamp.com/album/road-relics LIFE ON THE ROAD (for Richard Manuel) Rollin' down the highway night after night City after city 'till the morning light Women willin' booze for free music loud and tough Sounds like paradise but I can assure you ain't like that Lord its hard, mighty hard, life on the road Richard took his own life could not take the speed The road can be a scary place when the devil holds the wheel Lord there comes a time when you realize It ain't just the glory it ain't just the lights Its hard, so damn hard, life on the road ....there i go brother.... Early in the morning could not take no sleep Motel room feels so cold tears rollin' down my chin Thinking 'bout my family a woman and a child Thinking 'bout all those things that I left behind Its hard, mighty hard, life on the road ....there I go....
    0 βαθμοί
  40. 0 βαθμοί
  41. Από πουθενά να μην το πάρει. Δεν το ακούτε τον ήχο του που είναι πολύ περιορισμένος και κατάλληλος μόνο για συγκεκριμένα στυλ? Τι να το κάνει το αναλογικό drum machine? Δεν θέλει να παίξει EDM ο άνθρωπος, ούτε Trap.?
    0 βαθμοί
  42. Δεν κρατήθηκα πάλι..? Πούλαγε αυτό το ΕΠΟΣ το παλικάρι και τη χτύπησα, https://smart.noiz.gr/details.php?id=583707 πάντα ήθελα να ξαναποκτήσω μια early 50s χωρίς truss rod....και η συγκεκριμένη αποδείχτηκε επική, μόλις τελείωσα το σεταρισμα και κελαιδαει.....
    0 βαθμοί
  43. Λογικά θα πρέπει να έχεις πολλά άλμπουμς του, ε?....?
    0 βαθμοί
  44. Για κοίτα καλύτερα ρε συ και σε καμιά άλλη γωνία, μπας και κάποιος άλλος μπάρμπας είχε δώσει στον πατέρα σου κάνα Hammond B3/C3 "για να μάθει πλήκτρα το παιδί"...?
    0 βαθμοί
  45. Άλλαξα τάστα στην κιθάρα και την παρέλαβα σήμερα. Είχαν φαγωθεί αρκετά, ήταν και χαμηλά (δεν με πολυβόλευαν). Έβαλα ατσάλινα και μου κόστισε 230 (190 εργασία συν το κόστος των υλικών). Παράγγειλα τα jescar fs55090, τα οποία είναι τα αντίστοιχα των dunlop 6105. Είναι αρκετά ψηλά, έχουν αίσθηση jumbo, αλλά είναι πιο λεπτά. Περιττό να πω ότι σκίζουν στην αίσθηση. Βιμπρατα και σηκώματα αέρινα, με βελούδινη αίσθηση, που θα μείνει ανεξίτηλη στον χρόνο.... Ο μάστορας (Κος Λουκάκης από Ηράκλειο), γνωρίζει ότι τα μανίκια μου έχουν τάση να συρικνώνονται, λόγω χαμηλού επιπέδου υγρασίας το καλοκαίρι, και γι' αυτό μου τοποθέτησε τα τάστα σαν να είχε binding το μανίκι. Το μέρος του τάστου που χώνεται μέσα στο ξύλο, είναι κομμένο στα άκρα λίγα χιλιοστά, έτσι ώστε να μην βγαίνει εκτός κατά τη συρρικνωση του ξύλου. Και ένα κλιπακι όπως συνηθίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις.... stratdlxampestertest.mp3
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...