Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      13416


  2. Έκτορας

    Έκτορας

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      1194


  3. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      13635


  4. Shelter

    Shelter

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1991


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/06/24 σε Αναρτήσεις

  1. @Nekkon η κιθάρα είναι πανέμορφη! Τα νερά του ξύλου ειναι απίστευτα, άσε που είναι και neck-through, η πιο σπάνια κατασκευή δηλαδή. Τώρα με τον πρωινό καφέ, θα ακούσω και τα clips. Άλλα είναι σίγουρα κουκλάρα.
    3 βαθμοί
  2. Πολύ ωραίο παίξιμο και πολύ vintage (με την πιο καλή έννοια το λέω) ήχος της κιθάρας @Nekkon! Εξαιρετική την βρίσκω. Να την χαίρεσαι, μάγκα.
    2 βαθμοί
  3. Μην τα πειράζεις τα όργανα αν με ρωτάς με αναβαθμίσεις κ.λ.π. Άστα στην ορίτζιναλ μορφή τους.
    2 βαθμοί
  4. NAIIIIIIIIIII - για το Montage Επιτέλους κάποιος θα το πάρει ? Άντε να σου έρθει με το καλό και μετά χαλάλι σου... Και 10.000 posts νήμα να φτάσουμε με το review που θα κάνεις. ? Καλορίζικο εκ των προτέρων.
    1 βαθμός
  5. Ούτε εμπειρία έχω, ούτε μαστορά έχω να προτείνω. Αν δεν το έκανες επίτηδες, αλλά ήταν ατύχημα, είναι παράσημο. Κιθάρα είναι, θα χτυπηθεί...μην σκας.
    1 βαθμός
  6. Το όργανο είναι τσιμπημένο, κακά τα ψέματα, αλλά...είναι άλλο φρούτο. Χαλάλι του.
    1 βαθμός
  7. Ώπα! Πάρτο αλλιώς. Αν σκεφτόμουν "ώριμα" θα χα μια κιθάρα ?. Με γεια!
    1 βαθμός
  8. ok, καταλαβαίνω, άλλωστε εσύ ξέρεις καλύτερα. Καλώς να τα δεχτείς!
    1 βαθμός
  9. 1 βαθμός
  10. Πραγματικά, ειλικρινά, με noiz-ική αλληλεγγύη και noiz πνεύμα, εύχομαι να πάνε όλα καλά και να τα έχεις σύντομα κοντά σου. Άντε με το καλό. Μαζί με εσένα, χρόνια να έχουμε θα τα απολαύσουμε μαζί στις συζητήσεις μας, με τις απορίες μας, τα πειράγματα και όλα τα noiz καλά. Πως λέμε σε κάποιον, ευτυχώς που παντρεύτηκες, να αυτώσουμε κι εμείς ? Καλή συνέχεια. MONTAGE!!!
    1 βαθμός
  11. 1 βαθμός
  12. Ακούω back to back και τα δύο, το πρώτο δηλαδή και το τελευταίο δείγμα, από τα Logitech. To τελευταίο ακούγεται πολύ πιο καθαρό και δυνατότερα, το πρώτο μού ακούγεται λίγο "μπουκωμένο" και με πιο "στενή" στερεοφωνία. Το τελευταίο λοιπόν είναι εμφανώς ηχητικά καλύτερο.
    1 βαθμός
  13. Θα σου πω αργότερα, που θα ανοίξω τα monitors, τώρα ακούω από κατι μικρά Logitech και δεν λένε για σοβαρή ακρόαση.
    1 βαθμός
  14. Για ιλουστρασιόν καλά ακούγεται, δεν ξεύρω βέβαια πως μπορεί να ακούγεται σε ένα κινητό πχ και ουχί σε ηχεία μόνιτορ που το άκουσα
    1 βαθμός
  15. Σάμη καταλαβαίνω το νόημα αυτών αλλά δε μου φτάνει. Μην το ψάχνεις. Δεν μου αρκούσε ποτέ. Σε ότι κάνω, αν θέλω να το κάνω, εχω μια εικόνα για το πως θελω να ειναι το αποτέλεσμα και πάω προς τα εκεί. Δεν με απασχολεί ουτε τι λένε άλλοι ούτε αν αυτό που κάνω ειναι δύσκολο, κοστοβώρο ή αν η δουλεια γινόταν πιο απλά. Όλα έχουν τίμημα. Μπορεις να ζήσεις και με ψωμι, νερό, μαρούλι και βραστό κοτόπουλο, αλλά μπορεις να φτιάξεις και κάτι πολυπλοκο και καλό δημιουργόντας στους ανθρώπους καινούριες καλές αναμνήσεις ή ανασύροντας παλιές καλές. Και δεν είναι πανάκεια βέβαια αλλά μερικές φορές αξιζει τον κόπο. Το δικό μου τίμημα στη μαγειρική είναι ότι συνήθως παίρνει πολύ χρόνο και δουλειά, αλλά το αποτέλεσμα αποζημειώνει. Και έτσι έχω αποκτήσει και την πεποίθηση ότι το καλό πράγμα είναι αποτέλεσμα δουλειάς και κάποιας τεχνικής. Προσωπικά αντλώ ικανοποίηση όταν αφήνω ικανοποιημένους τους ανθρώπους που ταιζω ή οταν κάνω ανθρώπους που σιχαίνονταν ενα φαγητό (ας πουμε τη φασολάδα) να το τρώνε και να ζητάνε δεύτερο πιάτο και εκει που εχεις μαγειρέψει για δυο μέρες, τελικά αδειάζει η κατσαρόλα σου την ιδια μέρα.
    1 βαθμός
  16. Μπορεί να είναι καυλό ρε φίλε, μην είπω και υπέρκαυλο, μα όλμος το κουράζεις πουλί. Από βραδίς βάζεις τους φατσίολους σε κασερόλ απάνου στη ξυλόζομπα να μουλιάσουν και το μεσμέρ, τους βάνεις σε πήλινο, μετά των σέων ήτοι σέλινα, καρότα, ελαιόλαδα αγνά και παρθένα, αφού έχεις Μανιάτη πεθερό κάτι θα έμαθες. Εγώ αλάτι δεν βάνω το βρίσκω στις ελιές και τη φέτα που απαρεγκλίτως υπάρχουν στη σαλάτα μου συν το ψωμί. Ο φούρνος της ξυλόζομπας είναι στους 200 και ει΄σαγουμε τον πηλό μετά του περιεχομένου Το τσίπουρο το εισάγω από Λήμνο όποτε ευκαιρώ, ειδάλλως Μπάμπης Αδριανή Δράμας και δε με βγάνει ο δρόμος μάναμ εκεί τέλη Νοέμβρη στα καζάνια ..... Πειδή ήπιε κάποιος άνωθεν πως είναι καλοκαίρι ακόμις, έχω να πιω, πως επαέ και 12 μήνες καυλοκαίρι είναι, Φθινόπωρο και χειμώνα δεν είδαμε πέρσι και το μόνο που νοιώσαμε ήταν τρία μήνια τζακούζι. Αν και φέτο δε κάμνει Χειμώνα, φεύγω για Κίρουνα στη καλύβα με τις Λαπώνισες να με φτιάνουν φασουλάδα, να τις κάμνω σεχ και να θερμαίνω το ιγλού με μεθάνιο ΤΑΙΛΩΣ
    1 βαθμός
  17. Μπορείς να συνδέσεις εξωτερική καμπίνα και στον combo dsl1c, δεν χρειάζεται να πάρεις το αντίστοιχο κεφάλι...
    1 βαθμός
  18. Πέστε ότι θέλετε αλλά την SG αυτός με τις ριφάρες του την έκανε γνωστή
    1 βαθμός
  19. Κοίτα ο Malcolm ήταν οι ,ΑC/DC. απλά τα σολίδια του angus ήταν ανυπέρβλητα.
    1 βαθμός
  20. Την εχω στα μακροθεσμα πλανα μου… ιδανικα θα ηθελα την sg 61 standard με chunky neck…50s…(δεν ξερω εαν μπορω να βρω κατι σχετικο) προτιμω Φυσικα vintage cherry, εννοειται 50s neck Burstbuckers μικρο pickguard Vintage tuners Εδω ξεκιναει η μαγκιά του Leo, εαν ειχε fender λογικη κατασκευης θα ειχα ξεκινησει ηδη την partcaster….
    1 βαθμός
  21. Θρύλος. Αλλά ο καλύτερος που έχει πιάσει ποτέ SG λέγεται Derek Trucks
    1 βαθμός
  22. Εγώ πάντως έχω συνδεδεμένη την sg , με τον κιθαρίστα που πραγματικά θεωρώ τον καλλίτερο ever, και η standard είναι μονόδρομος. Τον Angus.
    1 βαθμός
  23. Ναι περισσότερα στα μπάσα- πχ Ibanez Musician. Αλλά ενίοτε και σε κιθάρες όπως εδώ η Aria. Αν το ψάξουμε νομίζω ότι ξετρυπώσουμε και κάποια άλλα "κούτσουρα" εκείνης της εποχής.
    1 βαθμός
  24. μονο Γερμανια απο Θωμα φυσικα. δεν ειναι ακριβως flat περισσοτερο half rounds θυμιζουν, καλο middle ground μεταξυ flat & round wound
    1 βαθμός
  25. Μέγεθος Nekkon! Τα διακοπτακια είναι όπως στο διάγραμμα που σου έδειξα, θα τα συνηθίσεις!
    1 βαθμός
  26. ...για κάποιες "μικρές" αλλαγές στο setup μου.? Κατόπιν ωρίμου σκέψεως λοιπόν, αποφάσισα την άμεση αγορά των Yamaha Montage M6 και Hammond XK4.???? Αύριο το πρωί παίρνω τηλ. τον Νάκα να μου πει λεπτομέρειες για την διαθεσιμότητα και τον χρόνο παράδοσης του Μ6 και να δώσω την παραγγελία, και στο καπάκι παραγγέλνω από Thomann το XK4. Και έπεται συνέχεια...
    0 βαθμοί
  27. Νοέμβρη δεν θα υπάρχει η κιθάρα στις αγγελίες και θα περάσουν τρία χρόνια για να ξαναδούμε sg std στα 1000 ευρώ….?
    0 βαθμοί
  28. Ποιοι μωρέ? Οι...γάτες μου?? Δεν πιστεύω σε τέτοιες μαλακιδιές φίλος...
    0 βαθμοί
  29. Welcome back my friend, to the show that never end...?
    0 βαθμοί
  30. Δεν έχει σημασία που το ακούς. Εσένα και στα monitors του Abbey Road να σε βάλουμε να το ακούσεις, πάλι δεν θα σου αρέσει. Δεν φταίνε τα monitors Samy, τα αυτιά σου φταίνε που είναι ελαττωματικά απ'τη φύση τους.?
    0 βαθμοί
  31. Ειναι ο τροπος μου στα πάντα. Δε μου αρκεί να κάνω κάτι, θέλω να το κάνω όπως θέλω εγώ με οποιοδήποτε κόστος. Ναι ναι. εχω απόθεμα και κανονικο και ένα άλλο κόλπο για τη σαλάτα με εκχύλισμα λεμονιου. Απαγορεύεται άλλο λάδι. Δράμα έχει καλά τσίπουρα. Μου αρέσει και το Ζώπυρο του Δημητριάδη. Αλλά στον Παρνασσό έχει μυστικό αποστακτήριο που βγαζουμε και παλαιώνουμε δικό μας και ντρέπομαι να πάρω απο Δράμα που μου πεφτει και μακριά. Άσε που το συνδυάζω και με επισκεψη στα πάτρια εδάφη.
    0 βαθμοί
  32. Νεκρανάσταση θέματος μιας και πλέον βρίσκεται στην κατοχή μου ένας Bugera TriRec. Τον αγόρασα από τις αγγελίες με σχεδόν καινουργιες εργοστασιακές λάμπες αλλά μονταρισμένο για να βγει εκτός το Infinium & to Reverb στην τιμή των 250€, οπότε είπα να συνεισφέρω στο review. Στην κατοχή μου βρίσκεται κι ένας Boogie (Studio Pre+/2:90 Blue Led) που είναι αρκετά κοντά σε φάση Mark II. Επίσης έχω παίξει και με Mesa Dual Rec σε Studio, οπότε μπορώ να κάνω κάποιες συγκρίσεις. Κατ' αρχάς τα περισσότερα reviews που διάβασα και στο net είναι αρκετά ακριβή σε αρκετά σημεία: 1) 'Ένταση: Ο ενισχυτής είναι σίγουρα ο πιο "ήσυχος" 100ρης που έχω ακούσει ποτέ. Φυσικά είναι και πάλι αρκετά δυνατός για να καλύψει τα πάντα, αλλά ουδεμία σχέσην με τα 100watt ενός vintage Marshall, ή ενός Mesa, ενός Matchless κλπ 2) Χαμηλομεσαία: Είναι το κύριο σημείο που διαφέρει σε voicing από έναν Boogie, αλλά κι από άλλους high gain ενισχυτές της σχολής Soldano (Peavey 5150 κλπ...). Δεν είναι χειρότερο το voicing που έχει ο TriRec είναι απλά διαφορετικό, λίγο πιο crispy. Είναι σαν να πήρες έναν Dual Rec και του έβαλες κάποια στοιχεία από JCM800 ή καλύτερα από έναν VHT Pitbull στο tone stack. Υπάρχουν εύκολα mods (κάποιοι πυκνωτές και αντιστάσεις αλλάζουν σε αξίες) που τον κάνουν να ακούγεται πιο κοντά σε Mesa voicing. Παρόλα αυτά φαίνεται ότι η Bugera επιδίωξε μάλλον αυτή τη μικροδιαφορά. 3)Attack: Η αίσθησή μου είναι ότι το attack του TriRec είναι ένα κλικ πιο αργό απ' ότι ενός Mesa. Πιο πολύ μου θυμίζει Fender. Παραθέτω βίντεο που δείχνει το πριν και μετά από mod για χαμηλομεσαία στυλ Mesa: Όλοι γράφουν ότι με μια αλλαγή σε ποιοτικότερες λαμπες, ο ενισχυτής βελτιώνεται δραματικά. Παρόλα αυτά ο ενισχυτής με τις stock λάμπες και με το stock voicing μπορεί να καλύψει άπειρο έδαφος ηχητικα: Το λίγο πιο αργό attack βοηθάει τα καθαρά να φέρνουν περισσότερο σε Fender Blackface και μην ακούγονται τόσο σφιχτά/στριφνά όπως συμβαίνει πολλές φορές με τους Boogie. Τα λιγότερα χαμηλομεσαία βοηθάνε τον ενισχυτή να πιάνει πιο εύκολα Marshall ήχους και χωρίς ακούγεται μπουκωμένος (congested). To καθαρό του κανάλι στο clean παίρνει ακόμη και πιο δύσκολα fuzzes και μπορεί κάποιος εύκολα να φτάσει σε επίπεδα Sabbath, Kyuss κλπ. Με τα υπόλοιπα πιο γκαζωμένα κανάλια δυσκολεύεται σε τέτοιες ακροβασίες αλλά έχει πολύ ωραίο δικό του και footswitchable boost που τους ταιριάζει απόλυτα. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμη το fx loop. Παράλειψη σίγουρα κι ελπίζω στο μέλλον να συμπληρώσω το post. Συμπερασματικά είναι ένας φοβερός ενισχυτής που μπορεί να δώσει τρεις υπέροχους και διαφορετικούς ήχους σε κάθε κανάλι του. Είτε θέλει κάποιος funk καθαρά, είτε blackface pushed cleans, είτε JCM800 overdrive, είτε 80s-90s metal/alternative/grunge. To σοβαρότερο μειονέκτημά του είναι ότι δεν κάνει το modern metal τύπου Gojira, In Flames κλπ τόσο καλά όσο ένας Mesa Rec ή ένας Peavey ή ένας EVH. Από την άλλη έχοντας δίπλα του έναν Matchless Chief, τους Mesa κι έναν vintage JCM800 δυσκολεύτηκα πολύ να ακούσω διαφορά στην ποιότητα που να δικαιολογεί τη διαφορά στην τιμή τους. Κι αυτό λέει πολλά. Νομίζω ότι είναι ο καλύτερος VFM ενισχυτής αν τον βρεί κάποιος με λάμπες που δε χρειάζονται αντικατάσταση μεταχειρισμένο μέχρι 500€.
    0 βαθμοί
  33. Ναι, εχω παιξει με εναν τετοιον Ειναι super
    0 βαθμοί
  34. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα. Είμαι μεταξύ τριών: Είτε τη Special with P90s (δεν τους έχω σε καμία κιθάρα), είτε την Standard ή την ‘61. Αισθητικά μου αρέσει σίγουρα περισσότερο το μικρό pickguard της ‘61 και Special, δεν είμαι σίγουρος αν θα τα βρω με το wrap around bridge της Special, και νομίζω ότι οι μαγνήτες της Standard μου αρέσουν περισσότερο για high gain και της ‘61 περισσότερο για all-around. Επίσης είναι πολύ σημαντικό το μπράτσο, η Standard έχει πιο παχύ, οι άλλες δυο πιο λεπτό. Με αλλά λόγια είμαι πολύ μπερδεμένος και ιδανικά πρέπει να δοκιμάσω πριν αγοράσω. Το οποίο εδώ που είμαι ειναι πρακτικά αδύνατο, μιας και δεν υπάρχει καν πια επίσημος εισαγωγέας. Άρα… ίσως δω κάποια σε κάποιο ταξίδι στην Αθήνα, ή το αφήσω για κανένα ταξίδι στο εξωτερικό. Ουφ…
    0 βαθμοί
  35. Αυτές οι κιθάρες/μπάσα ήταν πολύ της μόδας με Γιαπωνέζους κατασκευαστές τότε στα late '70s/80s. Η συνταγή είναι εμπνευσμένη από μικρά custom brands όπως η Alembic και η BC Rich που είχαν κάνει τότε εντύπωση στους "μοντερνιστικους" κύκλους αλλά είχαν περιορισμένη παραγωγή. Τα κλασσικά στοιχεία ήταν -multipiece laminate necks -multipiece laminate bodies με συχνά double cutaway στρογγυλεμένα σώματα -neck through κατασκευή η ψευτοnecktgrough, είναι δηλαδή set neck η bolt on αλλά το σώμα έχει μεσαίο section λες και ήταν neck through, η Aria του Nekkon πχ έτσι είναι φτιαγμένη -natural finish να φατσαρουν τα νερά -brass nut and hardware -extended περίεργα ηλεκτρονικά με splits, filters κλπ κλπ Φυσικά χωρίς αυτό να σημαίνει ότι όλα ακολουθούσαν όλα τα παραπάνω, αλλά μέσες άκρες... Από εταιρείες/μοντέλα ο χαμός - οι Aria σαν του Nekkon ήταν πολύ διαδεδομένες, οι Westone που ήταν σχεδόν ίδιες με τις. Aria, οι Ibanez Musician, Greco Speedway/Roland, Maya, Kawaii, Satellite, Memphis, Lincoln...Ειδικά μεγάλα εργοστάσια όπως το Matsumoku βγάζανε τέτοια όργανα με τη σέσουλα και υπό οποίο brand name ήθελε ο κάθε εισαγωγέας. Για κερασάκι ένα πολύ πρόσφατο απόκτημα μου από τη σχολή αυτή, αν και δυστυχώς δεν είχα την τύχη να το βρω στην αποθήκη ?
    0 βαθμοί
  36. Ας την τσεκάρει και να μας πει τι έγινε ?
    0 βαθμοί
  37. Νομιζω βρηκα την αιτια του κακου? Παρατηρησα εκανες αποχη απο το forum καποια χρονια… Ποτε η επομενη με το καλο?
    0 βαθμοί
  38. Δεν μπορώ να πολυκαταλάβω τι κάνουν όλα αυτά τα διακοπτάκια, αλλά ηχογράφησα κάτι να μου πείτε αν ακούτε τίποτες Neck pickup Jazz Neck Pickup.mp3 Middle pickup Middle Pickup.mp3 Bridge pickup Bridge Pickup.mp3 Veritone knob Veritone Knob.mp3 Riffάκι με λίγη παραμόρφωση Riffin.mp3 Solo, στη μέση ενεργοποιω το boost switch της κιθάρας και δίνει όντως πολλά γκάζια Solo.mp3
    0 βαθμοί
  39. Πολύ όμορφη. Αίσθηση παιξίματος και ήχος τι λέει?
    0 βαθμοί
  40. Μετά από εκτεταμένες εργασίες συντήρησης από φίλο συμφορουμίτη που επιθυμεί να κρατήσει την ανωνυμία του και το σέβομαι, η κιθάρα plays like a dream! Με γυαλισμένα τάστα και ομορφιές!
    0 βαθμοί
  41. Ένα απλό "Ευχαριστώ Δάσκαλε" αρκούσε, τι κάθεσαι και γράφεις σεντόνια?? Έλα, για πάρτη σου το παρακάτω. Και Βlues και Hammond -2 σε 1- από τους πλέον κατάλληλους (που εσύ βέβαια αγνοείς καθότι "τρία πουλάκια κάθονται κι ακούνε RS" ?). Albert sCollins - A Good Fool Is Hard To Find (1986) Albert Collins - vocals & guitar Mel Brown - rhythm guitar Jimmy McGriff - Hammond Johnny Gayden - bass Morris Jennings - drums + horn section
    0 βαθμοί
  42. Στο just ήμουν να προτείνω ένα Noiz Betty Ford Center για αποτοξίνωση από τις κατά συρροή αγορές οργάνων.
    0 βαθμοί
  43. 2 σε διαφορετικό πεδίο τιμών TC Electronic Thrust BQ500 Aguilar Tone Hammer 500 V2
    0 βαθμοί
  44. Για κοίτα καλύτερα ρε συ και σε καμιά άλλη γωνία, μπας και κάποιος άλλος μπάρμπας είχε δώσει στον πατέρα σου κάνα Hammond B3/C3 "για να μάθει πλήκτρα το παιδί"...?
    0 βαθμοί
  45. To μπασάκι το ΕΚΟ με ενα σετ φλατς πανω θα είναι μια χαρα για thumpy thumpy ηχους ολντ σκουλ. Η Aria απο την αλλη, με ενα καλο σεταπ να γυαλιστουν και τα ταστα της που λογικα θα εχουν πιασει μακα, σου εγγυωμαι οτι αν δεν εχει κάποιο θέμα (αμφιβάλλω, ήταν φτιαγμένες σαν τανκ, μόνο μην έχει ρημάξει καμια υγρασία τα ηλεκτρικά) θα σκοτωνει. Δεν κάνουν για τα πάντα, έχουν συγκεκριμένο ήχο αυτά τα όργανα, αλλά είναι πολυ, ΠΟΛΥ καλα οργανα. Toλμώ να πω ότι σαν ποιότητα κατασκευής και υλικών δε θα βρείς κάτι αντίστοιχου επιπέδου σε μοντέρνο όργανο κάτω απο χιλιάρικο. 'Εχουν μάλιστα και αρκετό ενδιαφέρον στα ηλεκτρικά τους. 'Eχεις master vol, master tone, 3 θέσιο για τους μαγνήτες, dual voicing για καθε μαγνήτη, phase switch, ένα τρόπον τινά varitone και active boost με δικο του on/off, o χαμός. Οι τιμές τους δε έχουν ανεβεί αισθήτα τελευταία, με 5-6 κατοστάρικα τις έβρισκες κάποτε αλλα πλέον πρέπει να είσαι αρκετά κωλοφαρδος για τις βρεις σε τετοια τιμη σε καλη κατασταση. 'Οσες TS έχω πετυχει τα τελευταια 2-3 χρόνια σε δημοπρασίες κλπ έχουν φύγει min. 6 κατοστάρικα για τα πιο απλά μοντέλα, οι 500αρες και άλλες με τα φουλ ηλεκτρικά σε καλη κατάσταση παίζουν πιο κοντά στο 1000αρικο. Εννοειται να της ριξεις ενα καλο σερβις, και αν σου αρεσει κοιτας και για μαγνητες του γούστου σου (αν και οι Maxon που συνήθως φοράνε, δες αν έχουν σταμπαρισμένο ενα "Μ" απο κάτω είναι αρκετά ωραίοι). H δικιά σου είναι το "μεσαιο" μοντέλο, με τα καλά ηλεκτρικά αλλά το set neck. Δες και εδω: http://www.matsumoku.org/cm_models/2021/03/28/aria-pro-ii-ts-thor-sound-series/ http://www.matsumoku.org/cm_models/2021/04/02/1981-aria-pro-ii-ts-dealer-slick/
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...