Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      9837


  2. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      13416


  3. sultan of string

    sultan of string

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1179


  4. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      10713


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/22/24 σε Αναρτήσεις

  1. Για να βγάλεις αποτέλεσμα πρέπει να σε εμπνεει και να σε κάνεις να γουστάρεις κατά τη διάρκεια του παιξίματος. Να ειναι τόσο καλοφτιαγμένη ώστε να μην σε αποδιοργανώνει και αποσπά την προσοχή, για να μπορείς να είσαι 100% συγκεντρωμένος στο παίξιμο. Να έχει τόσο καλο ήχο, ώστε να σε «σπρώξει» σε άλλους δρόμους και νότες. Να κλείνεις τα μάτια και να νιώθεις το όργανο Ένα με το σώμα σου. Αυτή είναι μια καλή κιθάρα, ασχέτως τιμής (και εξωτερικής εμφάνισης). Όσο ανεβαίνει η τιμή, βέβαια, είναι πιο εύκολο να βρεις καλο όργανο. Με όργανο των 100-200 ευρώ, κατά το παίξιμο πιο πολύ θα ασχολείται κάποιος με τους περιορισμούς που έχει, παρά με το παίξιμο του. Αρα καλά λες ότι θα ήταν πρόκληση να βγάλεις αποτέλεσμα.
    3 βαθμοί
  2. Θα έλεγα άλλα πράγματα που νομίζω ότι το χω ξαναπεί. Μου αρέσει πιο πολύ να παίζω με φθηνές κιθάρες, ίσως είναι και διαστροφή ?. Είναι πρόκληση να βγάλεις αποτέλεσμα σε μια φθηνή κιθάρα. Και όχι τόσο στον ήχο (που είναι και σε αυτό), αλλα στο playability. Οι μοντέρνες φθηνές κιθάρες βέβαια είναι πολύ καλά όργανα. Τα χρόνια τα παλιά επρεπε να "παλεύεις " με ένα φθηνο όργανο για να βγάλεις αποτέλεσμα. Τώρα για την Gibson, αλλά και για την USA strat. Τα κάνουν μόνα τους....εσύ δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα. Πραγματικά. ?
    2 βαθμοί
  3. Άλλαξε και τον hotrail με έναν hot tele single coil, και θα ευχαριστιέσαι όλες τις θέσεις το ίδιο.
    2 βαθμοί
  4. Όποιος φτιάχνει κιθάρες, φτιάχνει και μπάσα - θα σε διαφωτίσουν οι Θεσσαλονικείς του forum. Ο Πνοή και Νύξη (ξέχασα το όνομά του... Φάνης; ) είναι κατασκευαστής στη Θεσσαλονίκη. Τι έπαθες;
    2 βαθμοί
  5. Egem καλωσόρισες. Το να αποκτήσεις επαφή με μια "παλέτα" ηχοχρωμάτων μέσω modulation effects, delay και εγώ δεν ξέρω τι άλλο έχουν αυτά multi effect, η απάντηση είναι απλή: Ναι, αξίζει. Θα πειραματιστείς με ήχους, θα διευρύνεις το παίξιμο σου, θα το προσαρμόσεις πάνω σε αυτούς τους ήχους κ.ο.κ.- γενικότερα θα σου ανοίξουν "πόρτες". Και σίγουρα θα βρεις πράγματα στον ήχο πιο ενδιαφέροντα από το να παίζεις με έναν καθαρό και έναν "βρώμικο" ήχο από τον ενισχυτή (δεν ξέρω τι ενισχυτή έχεις και τι build in effects μπορεί να έχει). Για τα τεχνικά θέματα αναφορικά με τα μηχανήματα που παρέθεσες θα στα πούνε οι κιθαρίστες και πιθανώς να σου δώσουν και άλλες ιδέες.
    1 βαθμός
  6. Πολλά συγχαρητήρια κ. Συνήγορε για την εξαιρετική αγορά! Να την χαίρεσαι με καλή υγεία, για πολλά χρόνια! Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είναι μεγάλος μερακλής, και για την κατάσταση στην οποία την είχε αλλά και για τους Bareknuckle. Μιλάμε για ΚΟΡΥΦΑΙΟ σετ μαγνητών. Και το βάρος της έχει νόημα μόνο για κάποιον που παίζει live τακτικά, για εσένα είναι non-issue. Περισσότερες φωτογραφίες δεν θα μας χάλαγαν, πάντως…
    1 βαθμός
  7. Καλορίζικη, αν την πήρες και σε καλή τιμή είναι και μια καλή επένδυση, άμα θες πες
    1 βαθμός
  8. δεν εκμεταλλεύτηκες τίποτα απλά ...δεν πήγα εκκλησία και ψαχνανε αριστερό ψάλτη.... θα το εχεις βάρος (δεν το άκουσα ακόμα, γιατί είμαι πλέον εκτός στουδιου, πάνε οι καλές εποχές που κοιμόμουν κι όλας εκεί). Σε λίγο θα βάλω και ακουστικα να δω τι εφτιαξες
    1 βαθμός
  9. Mark Knopfler μού θύμισε, τα προσωπικά του και ιδιαίτερα το άλμπουμ "Sailing To Philadelphia".
    1 βαθμός
  10. 1 βαθμός
  11. Μουσική για όσους παίζουν με αρμόνια. @cos_dr πάρε ιδέες
    1 βαθμός
  12. πως και δε του ειπες να στη φερει σπιτι!!!?ΝΑ τη χαρεις οσο δε παει εννοειται, αν δεν την ειχες παρει θα προτεινα traditional σαν την πιο τιμια επιλογη, αλλα και αυτη θα τη χαρεις εξισου...
    1 βαθμός
  13. γίνε πιο αναλυτικός να ξέρουμε και εμείς τι θα αισθανθούμε αν πιάσουμε στα χέρια μας μια καλή les Paul! Μεγειες!
    1 βαθμός
  14. @LK άψογος! Πολύ χαίρομαι! Περιμένω τα αποκαλυπτήρια Εύχομαι να βρεθεί και η κόκκινη στρατ που επιθυμείς σύντομα... Les Paul το απόλυτο όργανο, αγαπώ και τις Fender αλλά χωρίς πετάλια (από κομπρεσσορες μέχρι μπουστερ και od/dist pedals) δεν παίζουν ? αντίθετα καρφί Gibson σε Marshall έχεις ο,τι χρειάζεσαι... ?
    1 βαθμός
  15. Όπως είδες το φως το αληθινό με low output διπλό στο neck, έτσι θα γουστάρεις να παίζεις με καθαρό ήχο εάν βάλεις κάτι ανάλογο στην γέφυρα. Μπορείς να βάλεις είτε έναν μονό στα 10-12Κοhm, για να ταιριάζει σαν output με τον διπλό, είτε έναν noiseless μαγνήτη, όπως πχ το area hot t. Σε πολλές περιπτώσεις θα έχεις και καλύτερο βρώμικο ήχο, με μεγαλύτερη καθαρότητα και definition.
    1 βαθμός
  16. Δεν χρειαζεται να δωσεις 60 ευρω https://kg-guitars.gr/el/product/ghs-3050-precision-flatwound-55105/ https://www.thomann.de/gr/ghs_3050m_flatwound.htm https://www.thomann.de/gr/daddario_ecb_81chromes.htm https://www.thomann.de/gr/fender_9050l.htm https://www.thomann.de/gr/galli_strings_jf4505_jazz_flat_bass_strings.htm
    1 βαθμός
  17. δεν αντιλεγω, αλλά δυσκολευομαι να είμαι hitmaker. Σε όλα τα όργανα θα δώσω κύριο ρόλο και σε πρώτη ευκαιρία θα την ...κάνουν γι άλλα, χωρίς να αφήσουν τον βασικό ρυθμό. Σου στέλνω πάντως αρκετές νότες να διαλέξεις
    1 βαθμός
  18. When you import the video, make sure to select the option to extract the audio. Go to Session > OpenVideo, and in the import dialog, ensure that the audio extraction option is enabled. Το έχεις κάνει αυτό; Δεν είμαι κατάσκοπος, πολυεκατομμυριούχος ή εγκληματίας. Δε βρίσκω λόγω να με παρακολουθεί προσωπικά κάποιος. Αν το κάνει, τον λυπάμαι. Θα έχει πεθάνει απ' τη βαρεμάρα ? Οπότε γιατί να παιδεύεται κάποιος;
    1 βαθμός
  19. Σαν επίλογο σε αυτό το νήμα, και για να είναι On topic, δηλώνω πώς υπάρχει χώρος για μια ακόμα κιθάρα. Μετά γιόκ. Αυτή η κιθάρα θα είναι fiesta red strat, όταν (χρονικο-υποθετικό) βρεθεί (μάλλον φθηνή). Μετά τίποτα άλλο .&- Η Fender Usa και η Gibson Les paul, ΔΕΝ πίανουν χώρο σε stand πλέον, γιατί αφού σεταριστικάν και δοκιμάστηκαν , άντε και φωτογραφήθηκαν ή θα φωτογραφηθούν, θα παραμείνουν στις θήκες τους και σπάνια θα βγαίνουν. Αυτές οι αγορές έγιναν καθαρά επενδυτικά, και όχι για να παίζονται (ξέρω πως ακούγεται σε κάποιους παράλογο but that's me). Θέλω απλά να ξέρω ότι υπάρχουν στη συλλογή. Δεν έχει να κάνει ούτε με μεγαλομανία ούτε με βλαχοσταριλίκια (ούτε ήμου ποτέ αυτής της σχολής). Δεν βλέπω ειλικρινά καμία διαφορά σε μια κιθάρα των 150 ευρώ (που τις τίμησα και τις τιμώ) και σε μια των μερικών χιλιάδων, σαν εργαλεία. Το άπαν είναι ποιος τις παίζει. Ο "παίχτης" που λέμε. Η κιθάρα είναι το μέσον. Απλά, για εμένα - όπως και για τη συντριπτική πλειοψηφία των μελών εδώ μέσαα, είναι και fetish. Σε εμένα λειτουργεί και ψυχαναλυτικά. Αυτά! ?
    1 βαθμός
  20. Να πω και κατι; Και πάρτε με με τις πέτρες. Έχω παίξει με πολλές κιθάρες. Έχω πολλές κιθάρες. Σαν την les paul ,δεν έχει. Και δεν εννοώ ούτε ήχο, ούτε τίποτα τέτοιο. Ήχο βγάζω και με σονικ σκουάιρ. Μιλάω γι αυτό το δέος. Όταν την πιάνεις στα χέρια σου....ούτε με strat, ούτε με tele.
    1 βαθμός
  21. Αφού ξεκουράστηκα αρκετά από την χθεσινή μεγάλη ημέρα , ας κάμω και την παρουσίαση. Ήμουν σε επαφές και meetings και διαβουλέυσεις ? όλη την εβδομάδα με τον @Terry RoscoeBeck5 και τον @gkourmoul1. Ήθελα μια Gibson όπως είπα , από classic ή Traditional και απάνω, μιάς και είχα ήδη μια studio. Ξεκίνησα να πάρω αυτή που πήρα (θα εξηγήσω γιατί*) , αλλά στα μέσα της εβδομάδας λάκισα , λόγω της περιγραφής, Ο πωλητής έλεγε ότι έχει μερικά σημάδια κ.λ.π. Στράφηκα λοιπόν σε μια άλλη ίδια ακριβώς αλλά του 2022, που ήταν σε άριστη κατάτασταση. Δεν καταφέραμε να συνεννοηθούμε όμως με τον πωλητή ,(με επικοινωνία από το πρωί, μολονότι ήταν και συνάδελφος μάλιστα,- μάλλον αυτό φταίει ? αλλά αυτό είναι άλλο θέμα και ίσως το αναπτύξω στο θέμα με τις αγγελίες μιαν άλλη φορά). Ήδη πήγε μεσημέρι (16:00) με αυτά και με αυτά και άρχισε να μου την δίνει. Λέω στην φίλη μου (που περνούσε το δράμα μου μαζί μου ??) ψήνεσαι να πάμε Γιάννενα , να δώ μια κιθάρα να δεις τη μικρή; (σπουδάζει εκεί η κόρη της). Φύγαμε μου λέει. Με το που μπήκαμε στο αμάξι είχα ΗΔΗ συνεννοηθεί με τον νέο πωλητή (αν στροφάρει ο άνθρωπος και θέλει να πουλήσει- όλα εύκολα είναι). Όταν έπισασα στα χέρια μου την κιθάρα.....αισθάνθηκα όπως είπα κάτι που δεν το έχω ξανα αισθανθεί με καμία κιθάρα. Την εξετάζω από πάνω μέχρι κάτω, και είχε μια μικρη μονο γρατζουνία, σε σημείο που δεν φαίνεται ούτε το βλέπεις, που θα μπορούσα να την είχα κάνει άνετα εγώ , αν την είχα στην κατοχή μου 3 λετπα. Του το είπα κιόλας "Γιατί κάνεις λάθος περιγραφές;- παραλίγο να χάσεις την πώληση" Απλά ο άνθρωπος ήταν ψείρας και πολύ τυπικός. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία. *Στα πολύ συν της κιθάρας , που με έκανε να την θέλω από την πρώτη στιγμή, ήταν ότι δεν είχε τους μαμά zebra μαγνήτες , αλλά φοράει τους bare knuckle mule. Εδώ σε μια αναμνηστική φώτο με τις εξαδέρφες της ?
    0 βαθμοί
  22. Ένα 14λεπτο βίντεο από τις ηχογραφήσεις ενός άλμπουμ-ορόσημο του sampling και γενικότερα της ηλεκτρονικής μουσικής, του περιβόητου Zoolook (1984) του Jean Michel Jarre. Στα πρώτα 9 λεπτά ο Jarre επεξεργάζεται κάποια samples πάνω στο Fairlight CMI, τα οποία αργότερα θα χρησιμοποιηθούν στο track "Diva". Πολύ πρωτοποριακά πράγματα για την εποχή, τότε που το sampling ήταν υπόθεση κάποιων ελάχιστων φραγκάτων μουσικών. Το track "Diva" παρακάτω με φωνητικά της Laurie Anderson. Στο άλμπουμ έπαιζε μπάσο ο Marcus Miller και πρόσθετα synths ο Frederick Rousseau, ο ένας εκ των δύο sound engineers του Παπαθανασίου.
    0 βαθμοί
  23. 0 βαθμοί
  24. Ρε Μπαμπινιώτη Samy με λένε άθλιε τυμβωρύχε Γκρουπάρες, όχι ΠΑΠΑΡΕΣ
    0 βαθμοί
  25. Ωραίος! Ευχαριστώ παρά πολύ για τις προτάσεις, τέτοια θέλω να διαβάζω. Δεν είναι η μοναδική μου κιθάρα με low output μαγνήτες, η Les Paul που ποσταρα πιο πάνω έχει low output PAF-style μαγνήτες επίσης, αν και ελάχιστα πιο hot από τον Curtis Novak. Από την εμπειρία μου μέχρι στιγμής, εκεί που πραγματικά λάμπουν είναι σε ένα λαμπάτο ενισχυτή, ο ποιος παίζει σε ικανοποιητικό volume. Εκεί μπορεί να ελέγξεις τα πάντα από τα volume & tone και να έχεις πολύ ευρεία γκάμα ήχων.
    0 βαθμοί
  26. Το "με λένε Ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω" το ξέρεις;
    0 βαθμοί
  27. Μένει μια fiesta red ή κάτι άλλο red και μια double neck
    0 βαθμοί
  28. Ακομη εαν μεγαλο ´Ευχαριστω` στο φιλο Ανδρεα. Colorsound Kingston εμπνευσμένος απο τον Fender Princeton Tweed (5f2a).
    0 βαθμοί
  29. Δεν θα πώ για το μανίκι "βούτυρό". Δεν θα πώ για τον ήχο στραγάλι (by the way , για όσους δεν την ξέρουν, η classic έχει split και στους δύο humbuckers , στην μεσαία θέση έχει out of phase, και αν θες by bass all- όλα αυτά με το σήκωμα των knobs). Δεν θα πω για το άρωμα από τα βερνίκια και το φινίρισμα- μιλάμε για έπιπλο. ? Ήταν κάτι μεταφυσικό....πώς το σώμα της έκατσε πάνω στο σώμα μου....κούμπωσε. Στα πολύ θετικά, το ΑΨΟΓΟ setup της, το παιδί που την είχε είναι καθηγητής σε ωδείο και μάχιμος live μουσικός και την είχε πολύ στρωμένη . Μολονότι είναι weight relief (όπως όλες οι classic) η κιθάρα είναι βαριά πολύ.
    0 βαθμοί
  30. Δεν συμφωνώ με αυτό. Απλά χρειάζεται ενισχυτή που να έχει αρκετό γκάζι (πχ μοντέρνος marshall, orange, hugh&kettner κλπ), και δεν χρειάζεται πετάλια για να σε πάει εκεί που θες. Με ένα booster κάνεις ο,τι θες. πχ εδώ ξεθαψα μια δοκιμαστική ηχογραφηση στρατ σε βρώμικο κανάλι rocker 15. Χωρίς πεταλια. Με κάνα tube screamer σε παει όπου θες. strat terror dirty channel.mp3
    0 βαθμοί
  31. Ξεκινάω ένα νέο θέμα για παλιά Mac's, Garageband, (που έχει συζητηθεί και παλιά από τους παλιούς...) αλλά δεν έχει αλλάξει κάτι όλα αυτά τα χρόνια?! Σε παραπλήσιο θέμα, γράφτηκαν κάποια πράγματα που σηκώνουν λίγο σκέψη Αντιγράφω... "Με το unsupported Catalina που φοράει δεν νομίζω ότι θα σε αφήσει να εγκαταστήσεις τα daw που θα χρειαστείς, ακόμα και το (free) Garageband δεν θα εγκατασταθεί..." "Σίγουρα δε θα έχει τις δυνατότητες ενός σύγχρονου υπολογιστή γενικότερα." Ας ξεκινήσουμε από την αρχή...Απέφευγα γενικά τη μουσική τεχνολογία (γιατί και δεν τη καταλάβαινα και ήξερα ότι θα τα χώσω...) μέχρι το 2004 και κάτι που αγόρασα ένα Mac και είχε μέσα το Garageband. Το Garageband είναι ένα πρόγραμμα που η Apple δινει δωρεάν με κάθε μηχάνημα που αγοράζεις (όπως και μερικά άλλα). Για όποιον ενδιαφέρεται το Mac ήταν αυτό Πήρα δανεική (και αγύριστη) μια κιθάρα από ένα φίλο που είχε πολλές, τη περίφημη Τ60 γιατί δεν είχα κανένα πια ηλεκτρικό όργανο. Η κιθάρα συνδέθηκε με ένα jack σε καρφί (δεν μιλάμε για κάρτες ήχου τότε)...και αυτό ήταν. Είχα τη μπάντα που χρειαζόμουν! Ούτε περίεργες συνδέσεις, ούτε ασυμβατότητες ούτε τη λέξη που άκουγα στο Noiz...latency!!!... Πάμε στο σήμερα. Τα μηχανήματα που παίζω μουσική είναι (μέχρι τώρα) τα παλιά μηχανήματα που δουλεύω. Και όπως έχω γράψει, επειδή αλλάζω μηχάνημα κάθε 10-12 χρόνια, το μουσικό μηχάνημα είναι πάντα παλιό. "Παλιό" αλλά δεν με εμπόδισε ποτέ να γράφω αυτά που είχα κατά νου. Δεν έχω βέβαια την εκτελεστική δεινότητα του Cos...αλλά τη πλάκα μου τη κάνω. Έριξα λοιπόν μια ματιά στο σημερινό μουσικό μου μηχάνημα. Λειτουργικό High Sierra 10.13.6, τερματισμένο (γι αυτό το άλλαξα, αλλιώς δεν είχα λόγο). Μνήμη 16 (συνήθως έχω περισσότερη). Λέει ότι είναι του 2011. Σήμερα το "καλό" μου μηχάνημα ζήτησε update στο Sequoia 15.0...που δεν πρόκειται να το κάνω σύντομα. Garageband χρησιμοποιώ το 10.3.5 (τερματισμένο). Σήμερα υπάρχει το 10.4.10 Θα ανεβάσω ένα παλιό project που ξαναζέστανα (είμαι στη φάση που ξαναφτιάχνω ή τελειώνω projects που είχα αφήσει στη μέση). Έχει 16 tracks, που μέσα έχουν (από λίγο)....Absynth, NI FM8, Arthuria Prophet V, Contact για τα Ethnic, Omnisphere και κιθάρες σε Guitar Rig 5...Τί άλλο να ζητήσει κανείς? Γιατί το Garageband και όχι το Logic? Γιατί δεν το χρειάζομαι. Δεν ενδιαφέρομαι για παράλληλες ηχογραφήσεις, δεν γνωρίζω από mastering και μίξεις (άμα ένα project μου είναι τόσο καταπληκτικό...θα πάω στον Superfunk!!!), θέλω να καρφώνω τη κιθαρίτσα μου και να παίζω χωρίς πολλά πολλά. Mε λίγα λόγια....δεν είναι απαραίτητα ούτε το τελευταίο σούπερ-ντούπερ μηχάνημα, ούτε το επαγγελματικότερο Daw, ούτε τα τελευταίας γενιάς plugins κάθε τύπου -άσε που αυτά που έχω ήδη θέλουν 3 γενιές για να τα τερματίσεις- ούτε πανάκριβο εξοπλισμό για να κάνεις τη πλάκα και το χόμπυ σου. Εάν εδώ μέσα υπάρχουν τόσοι πολλοί επαγγελματίες που τα χρειάζονται...πάσο! Τώρα για το κομμάτι, η αρχική κιθάρα είναι μία κλασική μαθητική Ibanez που πήγαινα ωδείο στο 72-73, ηχογραφημένη με κάψες (40 ευρώ) από το Θωμά. Η άλλη κιθάρα στο τέλος είναι η ψηφιακούρα Variax Line 6. Ethnic_Something.mp3
    0 βαθμοί
  32. Κυριακή, ευκαιρία να φωτογραφίσω την επόμενη κιθάρα (χρονικά) στην κατοχή μου. Αυτή είναι μια…. Blitz (αγνώστων λοιπών στοιχείων ) που αγοράστηκε εδώ στη Λεμεσό πριν λίγα χρόνια. Την είδα στην βιτρίνα ενός μαγαζιού, γυρισμένη πλάτη και ενθουσιάστηκα βλέποντας μια χρυσή Tele. Μπήκα και την δοκίμασα, αφού ο πωλητής με ρώτησε κάνα δυο φορές αν όντως αυτή θέλω να δοκιμάσω και άλλες δυο φορές αν όντως αυτή θέλω να αγοράσω, αφού το έκανα. Γύρευε ποσά χρόνια ήταν εκεί, ούτε εκείνος δεν το πίστευε ότι επιτέλους κάποιος την αγόραζε… Τα ηλεκτρονικά ήταν εξαρχής για… κλωτσιές αλλά αυτό ουδόλως με απασχολούσε, “ I had other plans…”. Οι μετατροπές που έγιναν ήταν οι εξής: η γέφυρα αλλάχτηκε με το διαμαντάκι που φτιάχνει στην Θεσσαλονίκη ο Χάρης Μπακιρτζίδης (ελπίζω να το γράφω σωστά). τα ηλεκτρονικά αλλαχτήκαν όλα με prewired set, CTS pots 500k Και με πολύ τύχη και κάνα δυο ανταλλαγές, βρήκα έναν ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ Curtis Novak PAF για το neck και έναν Seymour Duncan Hot Rails για bridge position. Ο Curtis Novak είναι με διαφορά ο πιο… γλυκός στον καθαρό ήχο μαγνήτης που έχω, με αποτέλεσμα σχεδόν πάντα να παίζω την συγκεκριμένη κιθάρα χωρίς παραμόρφωση και σχεδόν πάντα στο neck. Είτε για jazz / clean blues πράγματα, είτε για ambient καταστάσεις. Επίσης η κιθάρα έχει ένα εξαιρετικό μανίκι που, συγκριτικά, περισσότερο παραπέμπει στην Les Paul που πόσταρα πιο πάνω. Το ίδιο και τα ταστα της. Τρομερά άνετο για συγχορδίες και αργό παίξιμο, που ταιριάζει με τον ήχο της,
    0 βαθμοί
  33. Να πάω το μπάσο ΕΚΟ που βρήκα ήθελα, έχει χαλασμένο nut και είπαμε θέλω και flatwound χορδές. Θα το πάω στον Φάνη. Αλλά ρε φίλε, 60€ το σετ; Καλύτερα κιθαρίστας ασούμε ?
    0 βαθμοί
  34. Ότι αηδία έχει προκύψει δεκαετίες τώρα, είναι απότοκο των ηλιθίων σα και του λόγου σου ΦΡΙΚΙΩΝ. Ντου Που? Ρε συ ημαρτόνε δλδ με τους Χατζηαβάτιδες....να μάθεις επίσης να μη χρησιμοποιείς τον όρο Καραγκιόζης, ο τύπος ήταν ένα τίμιο ανθρωπάκι, αυτοί που θαυμάζεις ήταν ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΙΔΕΣ πουλημένα τομάρια γελοίοι κοιλαράδες, ΚΩΛΟΦΡΙΚΑ σαν εσένα
    0 βαθμοί
  35. Αν πειστεί ο Σάμη να ακούει που-και-που τους ELP, και πειστεί ο Water για την αξία των Beatles, το Noiz θα έχει πετύχει το σκοπό του.
    0 βαθμοί
  36. τώωωρα ψώνισες απο σβέρκο
    0 βαθμοί
  37. πσσσ παιδιά... κρίμα είναι... να χαρεί ο άνθρωπος..
    0 βαθμοί
  38. ΟΤΙ ΠΙΟ ΣΙΧΑΜΕΡΟ ΥΠΆΡΧΕΙ και υποστηρίζουν οι κάμπιες, πως λίγο μετά γίνονται πεταλούδες. Ευτυχώς η διάρκεια ζωής τους είναι ελάχιστη. Μουσική έφτιαχνε και η γιαγιά μου στο χωριό χωρίς να χρειάζεται να είναι ο ΚΙθ (που θα ήθελε να τον λένε Ρίτσαρντς) , ο Λίμνιας και ο Υδραυλικός. ΟΤΙ ΠΙΟ ΣΙΧΑΜΕΡΟ υπάρχει στη μουσική, πιο ΠΑΣΟΚ πεθαίνεις, εσύ η Διαμαντοπούλου, ο Σημίτης μαζί με το Κούλης. Η αιτία που ανακαλύφθηκε η όπισθεν και δυστυχώς ΜΟΝΟ αυτή χρησιμοποιείς. Θα σε πρότεινα να αυτοκτονήσεις, αλλά για λόγους που αγνοώ, είσαι εκδικητικός για την ανθρωπότητα, θέλεις να μας πάρεις μαζί σου
    0 βαθμοί
  39. Κάνε λίγο στην άκρη: ELP - Toccata (1973) Thanks.? Άκου με προσοχή το παραπάνω. Κάτι ανάλογο ήθελαν όλοι οι πάνκιδες να παίζουν, αλλά αποτύγχαναν οικτρά λόγω κουλαμάρας (βλέπεις δεν ήταν μουσικοί αλλά περιφερόμενοι καραγκιοζοπαίχτες ?).
    0 βαθμοί
  40. Καλησπέρα και από εμένα
    0 βαθμοί
  41. Λοιπόν... μου θυμίζεις ένα πολιτικό που έβλεπα πριν 10 χρόνια και έλεγε κάτι τέτοια, αλλά μετά βγήκε ο Βαβρουφάκης και τον έκανε σκόνη. Πάω τώρα να φάω ένα προφητερόλ (γλυκό που προφητεύει), διότι χθες έφαγα ένα προφιτερόλ (αλλά τελικά ενδιαφερόταν μόνο για το κέρδος)
    0 βαθμοί
  42. Αυτή είναι μια Gibson Les Paul Studio Worn Brown (είχε κυκλοφορήσει και σαν Vintage Mahogany νομίζω στην Αμερική) του Δεκέμβρη 2008. Αγοράστηκε καινούργια τον Ιούνη του 2009 και έχει ιδιαίτερη συναισθηματική αξία για εμένα, γιατί είναι η πρώτη μου «καλή» κιθάρα, η πρώτη μου Les Paul και η πρώτη μου Gibson. Επίσης και μοναδική Gibson, μέχρι στιγμής. Επιπλέον, αργότερα το 2009 γεννήθηκαν οι γιοί μου, ήταν μια σημαντική χρονιά για μένα. Η πρώτη εικόνα είναι, προφανώς, με τα μαύρα πλαστικά και οι επόμενες, αφού βγήκαν τα καπάκια από τους μαγνήτες και αλλαχτήκαν τα πλαστικά σε κρεμ. Έχουν αλλαχτεί / αναβαθμιστεί (αυτό είναι υποκειμενικό) τα πάντα πάνω της, εκτός από τα κλειδιά. Η γέφυρα και το tailpiece είναι Faber (locking), τα ηλεκτρονικά έχουν γίνει… παραδοσιακά από το PCB που είχε (500k CTS pots) και οι μαγνήτες είναι Sheptone Javalinas ( τους οποίους είχα σκόπιμα παραγγείλει double cream κάτω από τα καπάκια). Είναι κιθάρα που, προφανώς, δεν πωλείται. Και κάνει αυτόν το ‘70s / early ‘80s blues rock / hard rock ήχο, τόσο καλά. Δεν είναι η καλύτερη κιθάρα που έχω (θα ποστάρω και άλλες) αλλά κάθε φορά που παίζω μαζί της, νιώθω «σπίτι μου».
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...