Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      47922


  2. Shelter

    Shelter

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1991


  3. Ροδανθός

    Ροδανθός

    Μέλος


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      80


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/14/24 σε Track Σχόλια

  1. Αυτό το κάνανε ΤΕΡΑΤΑ του μπουζουκιού όπως ο Παλαιολόγου και ο Ζαφειρίου και ο Λεμονιδης για να "πιάσουν" τα arabesque ταξιμια που γίνονται κυρίως με ούτι το οποίο είναι αταστο. Και φυσικά μόνο σε εισαγωγικά ταξιμια γιατί αν το έκαναν σε ριφ ή σε απαντήσεις θα έτρωγαν ξύλο ? Βοηθούσε φυσικά,τον Ζαφειρίου και τον Λεμονιδη που έπαιζαν όπως και ο Χιώτης μόνο ηλεκτρικό μπουζούκι και το sustain του ενισχυτή.
    1 βαθμός
  2. Το ειχα δει σε μια τηλεοπτικη εκπομπή αρχές 2000 περιπου. Δε θυμάμαι ποια, αλλά μάλλον σε κρατικο κανάλι (ΕΡΤ3 αν θυμάμαι καλα), και ειχαν τον Στέλιο με κομπανία να παιζει το "Σε ένα μπαρ του Μισσισσίππι" μπροστά απο κάτι βαρέλια (*1). Στα πλαίσια του αυτοσχεδιασμού του έκανε αρκετά σηκώματα (όσο μπορούσε και γινόταν) αλλά χωρις να έχω ψάξει το κομμάτι, πρέπει να έχουμε υπ όψιν ότι ο Στέλιος συχνά έπαιζε με χαμηλά κουρδίσματα. Κάποιες φορές και αρκετά χαμηλά. Άρα η τάση των χορδών του δεν ειναι αυτη που περιμένουμε. Δεν εχω κοιταξει αν υπαρχει στο youtube. Ήταν εκεινη η εποχή που ο Σαββόπουλος (ο Πάνος) έκανε κάτι εκπομπές με τις οποίες είχε επιμείνει να μας πείσει ότι τα προπολεμικά αμερικανικά blues έχουν σχέση με το ρεμπέτικο. Και κάπως έτσι ξεκινησε να ανακινειται και το θεμα των ελληνων μουσικών της λαικής δημιουργίας της αμερικής του 30 και διάφοροι αστικοι μύθοι αλλά και εκεινος ο δίσκος που έκανε ο αείμνηστος Louisiana Red με τον Στέλιο Βαμβακάρη. Δηλαδή το ατέρμονο jam του Στέλιου πάνω στον Red που έπαιζε blues κομμάτια και ηχογραφήθηκε. Τέλος πάντων έχει γινει. Σιγουρα δε γινεται γενικά για τους τεχνικους λογους που αναφεραμε. Αλλά επισης υποψιν οτι τα bends στο blues υπαρχουν γιατι μιμουνται τα glissandi του slide που προυπηρχε. Στην ελληνική μουσική δε υπάρχει κατι αντιστοιχο. Επίσης μικρά bends γίνονται καμια φορά απο καποιους οργανοπαίχτες στην αποπειρα τους να αποδώσουν με το μπουζούκι μικροτονικά κουρδισματα που εχουν καποια μακάμια και όπως αυτα παιζονται απο ασυγκέραστα όργανα οπως το ούτι ή το βιολι. Το αποτέλεσμα βέβαια δεν ειναι τόσο καλό και για αυτό δεν το συναντάμε συχνά. Μεσοβέζικη κατάσταση που δεν γνωριζει μεγαλης αποδοχής στη χώρα μας (αλλά στην Τουρκία ναι) είναι συγκερασμένα όργανα που εχουν μικροτονικες υποδιαιρεσεις για την απόδοση αυτών των "κλαψιάρικων" ενδιάμεσων τόνων. Όπως λέει και ένας φίλος, το μπουζούκι μιλάει άριστα μόνο τη μητρική του και τις υπόλοιπες γλώσσες τις μιλάει με προφορά έλληνα σερβιτόρου. *1 Αν θυμάται κάποιος κάτι απο την περιγραφή μου, και ενδεχομένως θυμάται πως λεγεται η εκπομπή, θα μας βοηθούσε πολυ γιατι αν υπάρχει κάπου σε βίντεο θα το ήθελα και εγω. Παρεμπιπτοντως στην ιδια εκπομπή ειχε ηχητικο απο τον Ζωρζ Πιλαλί να παιζει τον μπουφετζή του Μπάτη με slide. *2 Τώρα που το ξανασκέφτομαι, νομιζω ότι και ο Γ.Παλαιολόγου έκανε και αυτός σε σκορπια σημεία κάτι μικροbends αλλά μονο στα ταξιμια του. Θέλει και αντιστοιχα ακούσματα για να το κάνεις και οι πιο πολλοι δεν εχουν. Πάντως στη λαική μουσική της προπολεμικης περιόδου δε θα το ακουσεις εύκολα. Είναι πιο σύγχρονο πραγμα και πιο εντονο απο τοτε που μας απασχόλησε το τι γίνεται στα blues που μας έρχονται απο Αίγυπτο, Αραβίες και Τουρκία ? . Αυτά εννοούσε ο Στέλιος και ο Μάρκος όταν λέγανε "μαύρικα" ή "αράπικα" (*3) κουρδίσματα ή παιξίματα. Όχι τους μαύρους του Mississippi και της Louisiana. *3 Ιδέ ντουζένι και ζειμπεκικο "Αραπιέν"
    1 βαθμός
  3. Αγαπητέ, Ψυχανεμίζομαι ότι εξέλαβες τα γραφόμενά μου σαν κριτική στη μουσική σου. Αν ναι, τότε λανθασμένα. Αναφέρθηκα μόνο στο θεμα της τεχνικής τους string bending σε μπουζούκι. Στα υπολοιπα που λες συμφωνω και φυσικά εννοείται όπως και στην περιπτωση του VH που εύστοχα αντιπαρέθεσες προκειται για τεχνική που προυπήρχε αλλά δεν συμβαινει ευρέως αρα δεν αποτελεί και στανταρ τεχνική του συγκεκριμένου οργάνου. Υπάρχουν και τεχνικοί λογοι που συμβαινει (αλλα ξεπερνιούνται αν το θες πραγματικά με drop κουρδισματα και οργανα με μικρότερη κλίμακα). Δεν ειμαι καθόλου αντιθετος με την αναμειξη μουσικών ειδών. Ούτε του λαικού με το ροκ. Οι μουσικοι παιζουν παντα οτι θέλουν και δεν πρεπει να τους φρεναρει κανεις. Καλή συνέχεια σε αυτό που κάνεις. Μόνη μου παρατηρηση είναι οτι ο ήχος της κιθάρας (στα ηχεια μου) διήγειρε λιγο την υπερακουσία μου. Αλλά κριτική στη μιξη δεν ειμαι καταρτισμενος να σου κανω.
    0 βαθμοί
  4. ΟΙ στίχοι μου είναι η αλήθεια φίλε μου και όπως εξηγώ και στο βίντεο, η Μικροβιολογία (η ζωή ξεκίνησε από μικρόβια) δεν έχει καμία σχέση με τον καπιταλισμό και τον κομμουνισμό. Όσοι βλέπουν πολιτικές αποχρώσεις σε ένα μικρόβιο είναι απλά ηλίθιοι. Επειδή στην Ελλάδα υπάρχει υποβάθμιση της επιστήμης πολλοί άνθρωποι άγονται και φέρονται από απατεώνες που τους εκμεταλλεύονται μέσω πολιτικών θέσεων για θέματα που δεν έχουν καμία σχέση με την πολιτική. Λογικέψου.
    0 βαθμοί
  5. Δεν θα ήθελα να το αναλύσω και πολύ. Απλά μονο θα σου πω ότι ο Dave Lombardo των Slayer που είναι χιλιάδες φορές πιο γνωστοί από τον κάθε "που δεν τον ξέρει η μάνα του" σε sold-out παγκόσμια περιοδεία ενός έτους έφυγε από τους Slayer γιατί πήρε 80 χιλ δολλάρια και οι άλλοι πήραν 10-20 χιλ παραπάνω. Υπολογίζοντας ότι αυτό είναι ΟΙΚΟΓΕΝΙΑΚΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ μιας και όταν ο Lombardo κοιμόταν κάθε βράδυ σε άλλο ξενοδοχείο σε διάφορες χώρες του κόσμου η μαμά των παιδιών του δεν μπορούσε να εργαστεί σοβαρά, με αφαίρεση φόρων κλπ αυτό ισοδυναμούσε με ένα αντρόγυνο να έχει ο καθένας μηνιαίο εισόδημα 1.200 Ευρώ.Αν το λες αυτό κονόμα .....σε σχέση με την θυσία που έκανε αυτός ο άνθρωπος .... λυπάμαι αλλά δεν είναι έτσι. Όλοι αυτοί που λες, είναι εκατοντάδες φορές κάτω από τον Lombardo. Επίσης να θυμίσω ότι την εποχή των παχιών αγελάδων τα μεγαλύτερα ονόματα εκείνης της εποχής στην Ελλάδα, είχαν κάνει απάτη για να φέρουν στην Ελλάδα μια BMW της πλάκας ατελώς και να γλιτώσουν 4-5 χιλιάδες Ευρώ. Κανένας πραγματικά πλούσιος δεν θα έκανε κάτι τέτοιο. Δεν υπάρχουν λεφτά στην μουσική και το ξέρουμε όλοι αυτό.......η κονόμα είναι για να την πουλάνε σαν μόστρα στα παιδάκια που δεν καταλαβαίνουν τίποτα.....αν υπάρχει εισόδημα είναι από άλλες δραστηριότητες, στις οποίες χρησιμοποιείται η φήμη που έχει αποκτηθεί μέσω μουσικής.....Αν κάνεις 1 εκατ. streams παίρνεις το πολύ 1000 Ευρώ (ένα τίποτα) αλλά γίνεσαι γνωστός και μπορείς να κάνεις άλλες δραστηριότητες. Αυτά τα ολίγα περί κονόμας.....αφήνω λοιπόν σε άλλους την κονόμα και εγώ χρησιμοποιώ την μουσική σαν μέσο επικοινωνίας με ανθρώπους, χωρίς να β΄γαλω ούτε ενα Ευρω. Επίσης επειδή το έχω εντελώς αποσυνδεσει από κάθε οικονομική δραστηριότητα, κάνω και κάτι καινοτόμο που θεωρώ ότι έπρεπε να είναι μια κατεύθυνση στην Ελληνική μουσική που όμως λόγω συγκυριών δεν προχώρησε. Τα έγραψα που τα έγραψα τα κομμάτια, πριν από χρόνια γιατί να μην τα βγάλω και να δείξω αυτήν την νέα κατεύθυνση στην μουσική. Τα βγάζω λοιπόν για λόγους αλτρουισμού, εκπαίδευσης, επικοινωνίας με άλλους ανθρώπους και καλλιτεχνικής έκφρασης που είναι αρκετό για μένα. Και πριν μου πεις και σου πω, γνωρίζω πολλούς μουσικούς και μεγάλα ονόματα και ξέρω από μέσα πόσα βγάζουν. Το λέω πάντα, αν είσαι διατεθιμένος να κοιμάσαι (στην Ελλάδα δεν κοιμάσαι καν με τα ωράρια που παίζουν οι μουσικοί) σε διαφορετικό ξενοδοχείο κάθε βράδυ, για όποια εταιρεία και να δουλέψεις θα σε πληρώσει χίλιες φορές καλύτερα από την μουσική. Καλή σου μέρα.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...