Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/13/24 σε Track Σχόλια
-
ΟΙ στίχοι μου είναι η αλήθεια φίλε μου και όπως εξηγώ και στο βίντεο, η Μικροβιολογία (η ζωή ξεκίνησε από μικρόβια) δεν έχει καμία σχέση με τον καπιταλισμό και τον κομμουνισμό. Όσοι βλέπουν πολιτικές αποχρώσεις σε ένα μικρόβιο είναι απλά ηλίθιοι. Επειδή στην Ελλάδα υπάρχει υποβάθμιση της επιστήμης πολλοί άνθρωποι άγονται και φέρονται από απατεώνες που τους εκμεταλλεύονται μέσω πολιτικών θέσεων για θέματα που δεν έχουν καμία σχέση με την πολιτική. Λογικέψου.1 βαθμός
-
Η μάνα του δεν κΣερω η συντριπτική πλειοψηφία των drummers , ανεξαρτήτως είδους,όμως ναι ,είναι ψιλοτερας στο είδος του αλλά και γενικά παιχτουρα ολκης https://www.paiste.com/en/musicians/dave-lombardo1 βαθμός
-
Παρεπιπτόντως θυμάμαι τις εποχές που μάθαινα να παίζω δίσκους ολόκληρους από V. Moore, Malmsteen, J. Beker, M. Friedman, Satriani, Vai κλπ. και έλεγα στους γονείς μου για την επιτυχία που γνωρίζουν αυτοί οι άνθρωποι και τα χρήματα που βγάζουν. Μη γνωρίζοντας ότι τότε οι γονείς μου έβγαζαν πιθανότατα περισσότερα σαν Δημόσιοι υπάλληλοι στην Ελλάδα από τους περισσότερους από αυτούς. Αυτό είναι προφανές τώρα, σε συνεντεύξεις αυτών των μεγάλων μουσικών που λένε ότι πεινούσαν πραγματικά και οι περισσότεροι πεινάνε και τώρα. Επομένως άλλο αυτό που φαίνεται και άλλο αυτό που συμβαίνει.....στον χώρο των θεαμάτων.....πολύ ψέμα. Το θέαμα έχει ενδογενώς μέσα του ριζωμένο το ψέμα....πουλας κάτι άυλο.1 βαθμός
-
Όχι δε καμία περίπτωση δεν λαμβάνω αρνητικά αυτά που λες. Το αντιθετο. Απλά ο ενθουσιασμός για αυτό που κάνω με οδηγεί πολλές φορές να πιαστώ από πράγματα που λέγονται για να επεξηγήσω το έργο μου. Σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ ότι υπάρχει κάτι αρνητικό σε αυτά που λες.0 βαθμοί
-
Αγαπητέ, Ψυχανεμίζομαι ότι εξέλαβες τα γραφόμενά μου σαν κριτική στη μουσική σου. Αν ναι, τότε λανθασμένα. Αναφέρθηκα μόνο στο θεμα της τεχνικής τους string bending σε μπουζούκι. Στα υπολοιπα που λες συμφωνω και φυσικά εννοείται όπως και στην περιπτωση του VH που εύστοχα αντιπαρέθεσες προκειται για τεχνική που προυπήρχε αλλά δεν συμβαινει ευρέως αρα δεν αποτελεί και στανταρ τεχνική του συγκεκριμένου οργάνου. Υπάρχουν και τεχνικοί λογοι που συμβαινει (αλλα ξεπερνιούνται αν το θες πραγματικά με drop κουρδισματα και οργανα με μικρότερη κλίμακα). Δεν ειμαι καθόλου αντιθετος με την αναμειξη μουσικών ειδών. Ούτε του λαικού με το ροκ. Οι μουσικοι παιζουν παντα οτι θέλουν και δεν πρεπει να τους φρεναρει κανεις. Καλή συνέχεια σε αυτό που κάνεις. Μόνη μου παρατηρηση είναι οτι ο ήχος της κιθάρας (στα ηχεια μου) διήγειρε λιγο την υπερακουσία μου. Αλλά κριτική στη μιξη δεν ειμαι καταρτισμενος να σου κανω.0 βαθμοί
-
Πολύ εμπεριστατωμένη η απάντησή σου και μου αρέσουν παρα πολύ αυτά που λες και θα τα ψάξω όλα αυτά που λες. Έτσι όπως το είπες απαιτείται δουλειά για να γίνει σήκωμα χορδής στο μπουζούκι, γιατί έχουμε σχεδόν διπλάσια τάση από την ηλεκτρική κιθάρα, λόγω της διπλής χορδής. Επομένως όπως είπες πρέπει να κουρδιστεί το όργανο με συγκεριμένο τρόπο ή να κατασκευάσουμε ένα όργανο με τρόπο που να βοηθά κάτι τέτοιο, και αυτός είναι ο λόγος που δεν το έχω δει ποτέ να γίνεται παρόλο που μου λες ότι έχει γίνει. Έτσι λοιπόν παίζω αυτά τα σηκώματα και τα ενσωματώνω στο παίξιμό μου με πρόγραμμα δουλειά και γνώση. Τώρα, εγώ προσωπικά δεν έχω ακούσει κανέναν να τα κάνει και όλα αυτά κάθησα και τα σχεδίασα μονος μου για να εκφραστώ μουσικά, και προφανώς δεν είναι εντελώς σκόρπια από εδώ και εκεί σε στυλ τζαμ αλλά έχουν μια δομική λεικουργικότητα στο κομμάτι. Εκεί λοιπόν έγκειται και η διαφορά μιας μουσικής που ακούγεται σαν Έλληνας σερβιτόρος που προσπαθεί να μιλήσει ξένη γλώσσα και κάποιου που τα μιλάει φυσικά, ή τα μιλά με Ελληνική προφορά όμως ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ και σερβίρει τον πελάτη με επαγγελματισμό γιατί στην τελική ο προορισμός ενός Έλληνα σερβιτόρου δεν είναι να κάνει τον Άγγλο να αισθάνεται ότι είναι στην Αγγλία αλλά.....στην Ελλάδα. Επομένως ο Χιώτης προφανώς και δεν ήταν Έλληνας σερβιτόρος που προσπαθούσε να μιλήσει Πορτογαλικά σάτρα πάτρα και να πετάξει στα μούτρα ενός Βραζιλιάνου τουρίστα μια αγγουροτομάτα και μια τηγανητές πατάτες και να τον χρεώσει 200 Ευρώ. Προφανώς και δεν είχε την Λατινοαμερικάνικη μουσική στο αίμα του (σίγουρα οι Βραζιλιάνες δεν φοράν σομπρέρο) αλλά το έκανε με πρόγραμμα, ώρες δουλειάς διαβάσματος και επαγγελματισμό που μίλησε στην καρδιά του κόσμου γιατί δεν ήταν σε στυλ τζαμ ....ας πετάξουμε και μια λατινοαμερικανιά έτσι σαν αγγουροτομάτα στα μούτρα του άλλου εδώ και εκεί. Όσον αφορά αυτά που λες για την προσέγγιση της μπλούζ και της μίξης με την Ελληνική μουσική είναι απόλυτα σωστά όμως δεν περπάτησαν γιατί ήταν στυλ τζαμ, afterthoughts όπως λένε και στην γηραιά Αλβιόνα, δηλαδή, έχουμε το κομμάτι έτοιμο .....ας πετάξουμε ένα μπουζουκάκι εδώ να ρίχνει 2-3 νότες ή ένα σήκωμα, αλλά όχι με σοβαρή δουλειά, έτσι ώστε αυτά να αποτελούν δομικά στοιχεία του κομματιού. Με την ίδια λογική ο Van Halen προφανώς και δεν ανακάλυψε το tapping μιας και όταν ο Βαν Αλεν ήταν 10 χρονών ο Ιταλός γιατρός Vittorio Camardese έπαιζε με tapping σε κλασική κιθάρα με ταχύτητα φωτός, όμως μπορούμε να πούμε ότι ο Van Halen δεν έφερε καινοτομία; Προφανώς και έφερε. Η προσέγγισή μου λοιπόν είναι απολύτως διαφορετική από του Σαββόπουλου. Θεωρώ ότι η φυσική ροή των πραγμάτων την δεκαετία του 80 θα ήταν να ενσωματωθεί η ροκ και μέταλ με την Ελληνική μουσική και το μπουζούκι με την προσέγγιση που ενσωμάτωνε στοιχεία, από όλες τις μουσικες του κόσμου πριν την δεκαετία του 70, όπως το έκανε ο Χιώτης, και άλλοι. Δυστυχώς υπήρχε αυτός ο σημαντικός διαχωρισμός την δεκαετία του 80 με αποτέλεσμα να μην γίνει αυτό ποτέ. Ίσως να ήταν και η αντίδραση μετά την είσοδο στην Ευρωπαική Ένωση που οδήγησε σε πόλωση την κοινωνία και οδήγησε την μισή Ελληνική μουσική να ακούγεται 1000% Ελληνική και την υπόλοιπη Ελληνική μουσική 1000% ξένη που απλά έχει Ελληνικούς στοίχους, όμως δυστυχώς δεν υπήρχε τίποτα ανάμεσα. Θυμάμαι πολύ καθαρά ότι όλοι οι Έλληνες μουσικοί που βρίσκονταν ανάμεσα ποτέ δεν έβαζαν τα στοιχεία αυτά σε ένα κομμάτι τα κρατούσαν απολύτως χωριστά. Άκουγες τον δίσκο, το 1 τραγούδι ήταν ροκ, το δεύτερο τσιφτετέλι, το 3 μπαλάντα κλπ. αλλά ποτε΄δεν τολμούσε κανένας να αναμίξει τα στοιχεία αυτά στο ίδιο κομμάτι γιατί η κοινωνία ήταν πολωμένη σε αυτό το θέμα. Αυτό λοιπόν αποφάσισα να κάνω την δεκαετία του 90 και αυτό συνεχίζω.0 βαθμοί
-
Το ειχα δει σε μια τηλεοπτικη εκπομπή αρχές 2000 περιπου. Δε θυμάμαι ποια, αλλά μάλλον σε κρατικο κανάλι (ΕΡΤ3 αν θυμάμαι καλα), και ειχαν τον Στέλιο με κομπανία να παιζει το "Σε ένα μπαρ του Μισσισσίππι" μπροστά απο κάτι βαρέλια (*1). Στα πλαίσια του αυτοσχεδιασμού του έκανε αρκετά σηκώματα (όσο μπορούσε και γινόταν) αλλά χωρις να έχω ψάξει το κομμάτι, πρέπει να έχουμε υπ όψιν ότι ο Στέλιος συχνά έπαιζε με χαμηλά κουρδίσματα. Κάποιες φορές και αρκετά χαμηλά. Άρα η τάση των χορδών του δεν ειναι αυτη που περιμένουμε. Δεν εχω κοιταξει αν υπαρχει στο youtube. Ήταν εκεινη η εποχή που ο Σαββόπουλος (ο Πάνος) έκανε κάτι εκπομπές με τις οποίες είχε επιμείνει να μας πείσει ότι τα προπολεμικά αμερικανικά blues έχουν σχέση με το ρεμπέτικο. Και κάπως έτσι ξεκινησε να ανακινειται και το θεμα των ελληνων μουσικών της λαικής δημιουργίας της αμερικής του 30 και διάφοροι αστικοι μύθοι αλλά και εκεινος ο δίσκος που έκανε ο αείμνηστος Louisiana Red με τον Στέλιο Βαμβακάρη. Δηλαδή το ατέρμονο jam του Στέλιου πάνω στον Red που έπαιζε blues κομμάτια και ηχογραφήθηκε. Τέλος πάντων έχει γινει. Σιγουρα δε γινεται γενικά για τους τεχνικους λογους που αναφεραμε. Αλλά επισης υποψιν οτι τα bends στο blues υπαρχουν γιατι μιμουνται τα glissandi του slide που προυπηρχε. Στην ελληνική μουσική δε υπάρχει κατι αντιστοιχο. Επίσης μικρά bends γίνονται καμια φορά απο καποιους οργανοπαίχτες στην αποπειρα τους να αποδώσουν με το μπουζούκι μικροτονικά κουρδισματα που εχουν καποια μακάμια και όπως αυτα παιζονται απο ασυγκέραστα όργανα οπως το ούτι ή το βιολι. Το αποτέλεσμα βέβαια δεν ειναι τόσο καλό και για αυτό δεν το συναντάμε συχνά. Μεσοβέζικη κατάσταση που δεν γνωριζει μεγαλης αποδοχής στη χώρα μας (αλλά στην Τουρκία ναι) είναι συγκερασμένα όργανα που εχουν μικροτονικες υποδιαιρεσεις για την απόδοση αυτών των "κλαψιάρικων" ενδιάμεσων τόνων. Όπως λέει και ένας φίλος, το μπουζούκι μιλάει άριστα μόνο τη μητρική του και τις υπόλοιπες γλώσσες τις μιλάει με προφορά έλληνα σερβιτόρου. *1 Αν θυμάται κάποιος κάτι απο την περιγραφή μου, και ενδεχομένως θυμάται πως λεγεται η εκπομπή, θα μας βοηθούσε πολυ γιατι αν υπάρχει κάπου σε βίντεο θα το ήθελα και εγω. Παρεμπιπτοντως στην ιδια εκπομπή ειχε ηχητικο απο τον Ζωρζ Πιλαλί να παιζει τον μπουφετζή του Μπάτη με slide. *2 Τώρα που το ξανασκέφτομαι, νομιζω ότι και ο Γ.Παλαιολόγου έκανε και αυτός σε σκορπια σημεία κάτι μικροbends αλλά μονο στα ταξιμια του. Θέλει και αντιστοιχα ακούσματα για να το κάνεις και οι πιο πολλοι δεν εχουν. Πάντως στη λαική μουσική της προπολεμικης περιόδου δε θα το ακουσεις εύκολα. Είναι πιο σύγχρονο πραγμα και πιο εντονο απο τοτε που μας απασχόλησε το τι γίνεται στα blues που μας έρχονται απο Αίγυπτο, Αραβίες και Τουρκία ? . Αυτά εννοούσε ο Στέλιος και ο Μάρκος όταν λέγανε "μαύρικα" ή "αράπικα" (*3) κουρδίσματα ή παιξίματα. Όχι τους μαύρους του Mississippi και της Louisiana. *3 Ιδέ ντουζένι και ζειμπεκικο "Αραπιέν"0 βαθμοί
-
Αυτό ? είναι η κίνηση που κάνει ο Spiderman για να πετάξει ιστό αράχνης. Εσύ χρειάζεσαι αυτό:? Συγχωρείσαι γιατί δεν ακούς Μέτσαλ...?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00