Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/10/24 σε όλα
-
Η απάντηση του κ. Μπακόπουλου για την κιθάρα του: Επίσης, το Hammond B3 το αγόρασαν ελαφρώς μεταχειρισμένο από τον τότε συνθέτη & πιανίστα Nicky Yakovlev (https://el.wikipedia.org/wiki/Νίκυ_Γιάκοβλεφ) που το είχε αγοράσει από την Αμερική όταν δούλευε σε κρουαζιερόπλοιο. Τελικά δεν του ταίριαζε σαν όργανο, το πούλησε και το αγόρασε ο Παπαθανασίου. Την εποχή των Forminx ήταν το μοναδικό Hammond στην Ελλάδα.3 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
Με λίγα λόγια ο γερμανος ανοιξε τρύπες και έβαλε κλειδια όπου ναναι χωρις να σκεφτεί οτι δεν ειχε απο που να περάσει χορδές στον καβαλάρη ε.... Ωραιος ο Φαίδων!1 βαθμός
-
'Ενα ενδιαφέρον βίντεο με μερικές holy grail κλασσικές κιθάρες του Hermann Hauser.1 βαθμός
-
Αυτό βασικά. Πάρα πολύ σωστό. Δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα software ή hardware. Στο τέλος της ημέρας νομίζω τα "go-to" instruments μετράνε στο setup. Πάντως μία από τα ίδια. Ίσως όχι 6 μήνες, γιατί δεν τα χρησιμοποιώ καθημερινά, αλλά σίγουρα αν δεν έχω χρησιμοποιήσει κάποιο hardware (synth, effect κτλ) εντός ενός χρόνου σε κάτι παραγωγικό έχει φύγει. Σε αυτή τη φάση παράδειγμα ξέρω ότι ανάλογα με το τι κάνω για: - Strings/Pads συνήθως παω σε Virus - Bass -> Model D, 2600 - SFX -> MiniBrute 2, 2600 - Leads -> MicroFreak, MS20 κτλ κτλ. Το ίδιο ισχύει και για τα VST. Ότι δε χρησιμοποιείται άμεσο uninstall. Μπορεί βέβαια το setup να αλλάξει αύριο αν βρεθεί κάτι καλύτερο αλλά το θέμα νομίζω αρχικά είναι να βρεις τον ήχο σου. Εννοείται οφείλουμε να πειραματιζόμαστε και να δοκιμάζουμε καινούρια πράγματα και να εξελισσόμαστε γενικά, αλλά όταν έχεις μια βάση ξέρεις και που να πατήσεις για να προχωρήσεις.1 βαθμός
-
Πόσο μεγάλη συζήτηση! Θυμάμαι να είμαι πιτσιρίκος και να ακούω φράσεις του τύπου "α, καλά, αυτά εμείς δεν τα καταλαβαίνουμε αλλά σε 100 χρόνια από τώρα τα ωδεία θα διδάσκουν Ξενάκη" και άλλα τέτοια στερεοτυπικά που και-καλά δείχνουν σεβασμό στο άγνωστο κλπ κλπ. Πολιτικαλυκορεκτίλες της εποχής. Σε τεχνικό επίπεδο πάντως θα πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι άνθρωποι σαν τον Ξενάκη έχουν προχωρήσει το πράγμα μπροστά (ίσια ή στραβά, δεν ξέρω) όχι μόνο με την γνώση τους αλλά περισσότερο με την θέλησή τους για εξερεύνηση προς το παντελώς άγνωστο. Το να είσαι πιονέρος έχει γενικά μεγάλο κόστος (και στην τέχνη αλλά και γενικότερα) και άνθρωποι σαν τον Ξενάκη και τον Χρήστου δεν το φοβήθηκαν. Πολύ θα ήθελα όμως να ήξερα αν οι ίδιοι ένιωσαν ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα των προσπαθειών τους ή αν απλά ένιωσαν την αδρεναλίνη της περιπέτειας και της δοκιμασίας.1 βαθμός
-
Θρύλος! Είναι ωραίο ν΄ακούς τις ιστορίες από τον ίδιο τον καλλιτέχνη, γιατί όταν τις ακούς αργότερα από τον τύπο και τα media είναι συνήθως με σάλτσα και με υπερβολές.. Μου άρεσε η ιστορία που κόλλησε το μπράτσο με το σώμα και για το πως έκανε την fender, set neck από bolt on?.1 βαθμός
-
Και ο JT(Q) ένας είναι, και εξαιρετικός στο είδος του.? Αλλά δεν συγκρίνονται μουσικά αυτοί οι δύο, διαφορετικά είδη. Προσωπικά προτιμώ τον JTQ, αλλά περί ορέξεως...?1 βαθμός
-
Όσο πιο πολλές εργασίες αναλαμβάνεις τόσο πιο συχνά θα έχεις πελάτες. Εγώ σου προτείνω, επειδή στην Ελλάδα το 2024 το να είσαι νέος ελεύθερος επαγγελματίας δεν είναι και ότι πιο εύκολο, μιας και τα έξοδα είναι δυσβάσταχτα (ενοίκιο, ΕΦΚΑ, φορολόγηση ελ. επαγγελματία κτλ) αν δεν έχεις ηδη κάποια άλλη μισθωτή απασχόληση, να κάνεις κάποια άλλη δουλειά και στον παράλληλα στον ελεύθερο σου χρόνο να αναλαμβάνεις εργασίες service σε δικό σου εργαστήριο -αν είναι ιδιόκτητο ακόμη καλύτερα, κάποιος χώρος στο σπίτι σου πχ- και μαθαίνοντας ένα εύρος εργασιών ,και αυξάνοντας το πελατολόγιο σου θα αναπτύσσεσαι... Έχοντας μια παράλληλη μισθωτή εργασία (οποιαδήποτε) θα έχεις κάποια οφέλη στην φορολόγηση σου και στις εισφορές σου σαν ελεύθερος επαγγελματίας (μιλα με τον λογιστή σου για λεπτομέρειες να σε κατατοπισει) οπότε θα μπορείς να επενδύσεις καλύτερα στην τέχνη του μαστορεματος και του σέρβις σε όργανα (αυτό που λέμε "μάθε τέχνη και αστηνα.. ), ρεαλιστικά πιστεύω δηλαδή ότι πρέπει να δεις την όλη φάση σαν χόμπυ στην αρχή που μπορεί να εξελιχθεί σε κάτι παραπάνω1 βαθμός
-
Εγώ συνεχίζω να πιστεύω ότι έχεις κατεβάσει το Logic για Μ επεξεργαστές, γι αυτό και δε γίνεται εγκατάσταση. Δεν υπάρχει κανένας άλλος λόγος να μη γίνεται - εκτός αν το ίδιο το σπασμένο πακέτο είναι προβληματικό, που είναι αρκετά σύνηθες εδώ που τα λέμε. Δοκίμασες να κατεβάσεις το επίσημο trial και να κάνεις εγκατάσταση μόνος σου? Η εγκατάσταση εφαρμογών στα Mac είναι αστεία εύκολη. Απλά βρες τη σωστή έκδοση.1 βαθμός
-
Πάμε πάλι...Πας στην Isystem. Σου βάζουν λειτουργικό μέχρι εκεί που φτάνει το μηχάνημα που πήρες. Σου βάζουν μνήμη, όσο αντέχει η τσέπη σου. Εγκατάσταση στο Logic 11 κατά 99,99% τη ξεχνάς (μπορεί και να είσαι τυχερή αλλά η ΙSystem δεν θα σου περάσει πειρατικό λειτουργικό), εαν επιμένεις στη κάρτα που μας είπες...επίσης κατά 99,99% τη ξεχνάς!!! Απλά πράγματα!1 βαθμός
-
Με ποια κάρτα δούλευες πρίν τα βαριά project?Μήν πείς την tc των 150e γιατί θα φάω και το υπόλοιπο μήλο και θα μείνετε ορφανοί απο logo.1 βαθμός
-
Ίσως αυτό είναι το πρόβλημα. Τόση ώρα δηλαδή μας λες ότι δεν μπορείς να εγκαταστήσεις ένα σπασμένο Logic 11. Εδώ γυρνάω αναγκαστικά πίσω σε αυτό που πρωτοείπα. Υπάρχει μεγάλη περίπτωση να προσπαθείς να εγκαταστήσεις έκδοση ARM αντί x86. Πλέον οι εφαρμογές έχουν διαφορετικά πακέτα εγκατάστασης για αυτές τις αρχιτεκτονικές. Το Logic Pro 11 έχει Free Trial. Μπορείς να το κατεβάσεις και να δεις αν η επίσημη έκδοση δουλεύει, και τότε θα λυθούν οι απορίες όλων.1 βαθμός
-
Mε τι κάρτα ήχου δούλευες πριν? Η συμβουλή μου για εμάς που είμαστε άσχετοι και δουλεύουμε σε Mac. Mε κάρτες δεν μπλεκόμαστε για να λύσουμε τα μυστήρια του σύμπαντος. Πάμε στα τυφλά. Motu ή Apogee (ανάλογα το πορτοφόλι). Eίχα τη μεγάλη Motu για πάνω από 15 χρόνια, τώρα έχω τη Μ2 γιατί δεν χρειάζομαι περισσότερα inputs https://motu.com/en-us/products/m-series/m2/ Καρφώνεις, παίζεις στο 2λεπτο για τα επόμενα 10 χρόνια (και βάλε). Εκεί που βρήκες το Logic 11, θα έχει και το Logic 10...βρες το και καλές δουλειές!!!!!! Μην μπλέκεις παραπάνω.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ας αρχίσουμε από τα...εύκολα!!!! Πρώτο στάδιο. ΤC electronic impact twin Εάν η κάρτα σου είναι αυτή εδώ... https://www.musicland.gr/kartes-ichou-firewire-thunderbolt-ethernet/tc-electronic-impact-twin και λέει Firewire...απλά τη βάζεις στο μουσείο. Πρόσφατα έβαλα μια πλήρως λειτουργική Motu (των 700ευρώ) γιατί έλεγε Firewire και δεν είχε απλά drivers για το Mac που έχω για μουσική (που είναι του 2015!!!) Δεύτερο στάδιο. Ας πούμε ότι η κάρτα σου δεν είναι Firewire αλλά κάτι πιο μοντέρνο. Κατεβάζεις drivers για Mac OSX (τι λειτουργικό λέει ο iMAc σου?). Στο μηχάνημα που έχεις, υπάρχει δωρεάν το Garageband. Εαν τo Garageband βλέπει τη κάρτα, θα τη δεί και το Logic. Πάμε στο DAW. Το Logic δεν είναι ένα δωρεάν πρόγραμμα. Εαν έχεις αγοράσει τη M-series version και έχεις serial number, πας στην Ιsystem και κάπου θα έχουν μια παλιά version. Το Logic που έχεις δεν δουλεύει στ παλιά μηχανήματα. Πάμε στο μηχάνημα. Αγόρασες ένα "παλιό" μηχάνημα (παλιό το κάνει το λειτουργικό και όχι η χρονολογία του). Το ότι πήρες ένα i5, δεν σημαίνει και πολλά πράγματα. Δεν μας είπες τι μνήμη έχει, τί δίσκο και τί projects ονειρεύεσαι να φτιάξεις. Για να σε βοηθήσω, το δικό μου iMac είναι i7 του 2015, 64 Ram και αρκετά Terra δεξιά-αριστερά. Δεν χρησιμοποιώ Logic αλλά GarageBand και γράφω μια χαρά μουσική από το 2000. Εάν επιμένεις πάντως στο Logic, κάνε αυτό που σου λέει ο kpeyos, πάρε ένα mini Mac αλλά με παραπάνω από 16gb μνήμη...και βάλε λεφτά στην άκρη γιατί θα χρειαστείς και κάρτα!!!!! Επίσης για να μην ξεχνιόμαστε...στα mini mac θα χρειαστείς και οθόνη!. Έχω 2 παλιές Apple (23 και 21 και δεν μπαίνουν στα καινούργια)...οι αντάπτορες είναι ποιό ακριβοί από τις οθόνες. Από την άλλη, πήρα στη δουλειά πρόσφατα ένα Mini Pro (το οποίο πετάει!!!) αλλά 2 Dell oθόνες που δοκίμασα ήταν για πέταμα!!!1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
Έπαιζα παλιά με ένα virtual synth και από αυτοσχεδιασμούς το μάζεψα να το φτιάξω πιο πλήρες. Σίγουρα το synth ήταν Oberheim (μάλλον της Αrturia) και έλεγα τι ωραία 80τίλα είναι αυτή!... Το πρόβλημα είναι ότι άλλαξα μηχάνημα και δεν θυμάμαι ποιό preset είναι!!!! Σας θυμίζει τίποτα το σόλο της εισαγωγής?...για να μην ψάχνω όλα τα presets και κάνω κανένα χρόνο!!! Κάθε βοήθεια, πολύτιμη!!!! Filmography3.mp30 βαθμοί
-
Πήγαινε κατευθείαν στο 30:44, έχει τα audition samples για τους νέους ήχους. Τι είναι τα audition samples? Τα Montage/Montage M/MODX/MODX+ έχουν ένα κουμπί που γράφει 'Audition'. Τι κάνει αυτό το μαγικό κουμπί? Διαλέγεις οποιοδήποτε performance, πατάς Audition και ακούς μια mini σύνθεση η οποία σού παρουσιάζει το συγκεκριμένο performance και το τι μπορεί να κάνει. Κάθε performance από τα χιλιάδες που υπάρχουν σε αυτά τα synths έχουν και ένα audition sample. Απ'ότι κατάλαβα έχουν ένα audition sample για κάθε κατηγορία ήχων, άλλο για τα pads πχ, άλλο για τα leads, άλλο για τα πιάνα και πάει λέγοντας. Έχει γίνει απίστευτη δουλειά για να δημιουργηθούν όλα αυτά τα audition samples. Είναι κάτι σαν τα demos που έχουν αποθηκευμένα πολλά synths για να δείχνουν τους ήχους πάνω σε διάφορα μουσικά στυλ, μόνο που στα Montage/MODX υπάρχει ένα τέτοιο demo για κάθε performance.0 βαθμοί
-
E, αφού έτσι ήταν γνωστός, Nico Papathanassiou. Κι εγώ. Έχω ξεχάσει πόσες φορές το έχω δει. Ωραίες οι δύο ταινίες, ωραίο και το prequel.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Στη φάση του η μουσική είναι ένα φιλοσοφικό όχημα. Ούτε η Νάντια Μπουλανζέ δεν τον έπιασε. Ούτε ο Μεσιάν (αν και αυτός κατάλαβε ότι κάτι άλλο παίζει εδώ και τον άφησε να παίξει μπάλα για να δει το αποτέλεσμα). Φυσικά και απολύτως αποδεκτή η απάντηση "δε μου αρέσει, δε τον ακούω". Η μουσική το έχει αυτό το προνόμιο. Παρεμπιπτόντως από προσωπική πείρα, και η αρχιτεκτονική του (από τα λίγα δείγματα) δεν βγάζει "κανονικό" νόημα. Ούτε είναι λειτουργική... Υπακούει όμως στους ίδιους κανόνες που είχε και ο ίδιος με φοβερή συνέπεια.0 βαθμοί
-
Μοιάζει με Jackson με στομωμένες ακμές και 1500 ευρώ ακριβότερη, δεν ξέρω σε ποιόν απευθύνεται, σε εμένα πάντως όχι0 βαθμοί
-
Ο φίλος μας ο Scotty εξετάζει τη νέα sound library που μόλις κυκλοφόρησε για το Montage M, και αποτελείται μόνο από AN-X ήχους, οπότε η συγκεκριμένη library δεν τρέχει στα Montage/MODX/MODX+.0 βαθμοί
-
O κ. Μπακόπουλος btw είναι ο τελευταίος επιζών από τους Forminx, 84ων χρονών σήμερα. Να είναι καλά ο άνθρωπος.?0 βαθμοί
-
Μπράβο σου και case solved. Αποκαλύφθηκε ο "ένοχος". Συμπερασματικώς: Πουρουπουπούς ο Γερμανός Putz .0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Να ποστάρω με την ευκαιρία και μερικές φωτός του. Από όσα κείμενα του είχα διαβάσει φαινόταν πολύ έξυπνος άνθρωπος, με απίθανο χιούμορ και αρκετά αθυρόστομος. Στο Nemo studio του Βαγγέλη στο Λονδίνο Vangelis & Nico στο Ηρώδειο Γιάννης Τσαρούχης, Nico, Vangelis Vintage gear στο σπίτι του Nico στον Βόλο Ντέμης Ρούσσος και Nico σε στούντιο της Ολλανδίας το 1979, ακούγοντας τις ηχογραφήσεις του άλμπουμ του Ντέμη "Universum". Ο Nico ήταν ο ένας από τους δύο παραγωγούς Αφοί Παπαθανασίου Ήταν γνωστό ότι ο Παπαθανασίου ζούσε τον Χατζηχρήστο στα τελευταία του χρόνια, του είχε σπίτι, προσωπικό που τον φρόντιζε κλπ. Η Φόνσου τα έχει πει πολλές φορές, Δεν ήξερα τις λεπτομέρειες για το πως γνωρίστηκαν.0 βαθμοί
-
Με αφορμή το παραπάνω αξίζει ίσως να σημειωθεί ότι με διαφορετικές αφετηρίες σκέψης και λογικες διεργασίες, περίπου την ιδια χρονική περίοδο, Ιάννης Ξενάκης και Jani Christou εισάγουν δύο εντελως ρηξικέλευθες μεθόδους μουσικής σημειογραφίας διευρύνοντας τις εκφραστικές δυνατότητες σε εντελώς νέα επιπεδα, όπου η θέα τους προξενει συνήθως στους μουσικούς εγκεφαλικά ακόμη και στις μέρες μας.0 βαθμοί
-
(δεν πιστεύω να ρωτάει κανείς ποιός είναι ο JT) ενδιαφερουσα συλλογή και το κερασάκι στο τέλος0 βαθμοί
-
Αφορμής δοθείσης της φωτογραφίας αυτής, έψαξα λίγο το βιογραφικό του αδερφού. Αρκετά ενδιαφέρον με κοινή αφετηρία, αλλά εντελώς άλλη κατεύθυνση. Το σύντομο βιογραφικό που διάβασα ήταν γραμμένο με αφορμή την αναγγελία του θανάτου του το 2014. Έλεγε οτι στο σπιτι του στο Βόλο υπήρχε πλήθος πανάκριβων μηχανημάτων ηχοφραφήσεως αλλά και μουσικών οργάνων. Φαντάζομαι ότι θα είχε πολλά και πολύ ενδιαφέροντα πράγματα. Κάποιος θα έπρεπε να τα μαζέψει όλα αυτά και ίσως μαζι με του Βαγγέλη να γινει κάτι σα μικρό μουσείο.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Έπεσα πριν τυχαία πάνω του, ας το ποστάρω λοιπόν μια και έχω πολυ καιρό να ακούσω τον τεράστιο και αυτό του το αριστούργημα.?0 βαθμοί
-
Δεν είναι μόνο η εμβληματική ιδιοφυΐα με την τεράστια εξαιρετική συμβολή στη μουσική και την τεχνολογία. Είναι και ένα μικρό παιδί με ένα χαμόγελο γεμάτο με χαρά και όνειρα. ??? https://youtube.com/clip/UgkxYLoWi7d57wMIb35AF5buWg4IQTkkIhyY?si=NEJUG7Md-70dZOFQ0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Κατά την γνώμη μου οι περισσότεροι μη-αρχάριοι μουσικοί ξέρουν να συντηρούν τα όργανά τους, να τα κανουν set up κτλ. Ακόμα και εργασίες όπως αλλαγή μαγνητών μπορούν να φέρουν εις πέρας αν ξέρουν να χρησιμοποιούν κολλητήρι, ή με την βοήθεια κάποιου φίλου ή του μπάρμπα τους. Αν θες να ασχοληθείς με αυτόν τον τομέα θα σου πρότεινα να επενδύσεις στο να μάθεις να εκτελείς εργασίες που ο μέσος μουσικός δεν μπορεί, όπως leveling-τρίψιμο τάστων, αντικατάσταση nut, refretting, επιδιόρθωση σπασιμάτος ή ραγίσματος και γιατί όχι και refinish και άλλα τέτοια. Πιστεύω ότι ναι υπάρχει ζήτηση για τέτοιες εργασίες, ειδικά στην επαρχεία, στις μεγάλες πόλεις υπάρχουν γνωστοί επαγγελματίες που είναι άψογοι αλλά έχουν μεγάλο διάστημα αναμονής0 βαθμοί
-
Αν φτιάξεις το όνομα σου και αφήνεις τους πελάτες ευχαριστημένους υπάρχει αρκετό μερίδιο αγοράς και για εσένα Μην χρεώνεις για δουλειές που δεν έκανες, μην γεμίζεις γρατζουνιές τα όργανα που μπαίνουν στο εργαστήρι σου, Μην αντικαθιστάς ακριβά εξαρτήματα οργάνων με άλλα φτηνότερα άσχετα με τη βλάβη για την οποία στα φέρανε (κοκάλινα nut με πλαστικά κτλ και δεν συμμαζεύεται) και γενικά ότι κάνεις καντο καλά και θα πας καλά0 βαθμοί
-
Η μάνα του δεν κΣερω η συντριπτική πλειοψηφία των drummers , ανεξαρτήτως είδους,όμως ναι ,είναι ψιλοτερας στο είδος του αλλά και γενικά παιχτουρα ολκης https://www.paiste.com/en/musicians/dave-lombardo0 βαθμοί
-
Ένα πρόχειρο Google πάντως να κάνει κανείς για τον Lombardo θα δει πως ΕΙΝΑΙ εκατομμυριούχος (έχουν δηλ. να φάνε και τα δισέγγονα του)0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Προσωπικά, δεν θα έδινα στον Dave Lombardo και στην μπάντα του ούτε 80...ευρώ, όχι 80Κ. Πέρα από αυτό, τι θέλει να μας πει ο κύριος Lombardo, ότι 80,000 από μια "world tour" είναι λίγα? Για το είδος και τη μουσική που παίζει, να λέει κι ευχαριστώ που έβγαλε τόσα. Μια χαρά χρήματα είναι σε σχέση με τον μέσο εργαζόμενο, που δεν μπορεί να κάνει "world tours" (που μπορεί στην τελική να είναι καμιά 30-40ρια lives όλα κι όλα) και να τσεπώνει 80Κ κάνοντας την πλάκα του. Σε τι? Μη μου πεις στη "μουσική" γιατί θα με πιάσει νευρικό γέλιο. Οι περισσότεροι το κάνουν αυτό, και δεν έχει σχέση με το πόσο πλούσιοι είναι αλλά με το πόσο κορόιδα -ή όχι- είναι. Μου θυμίζεις μια φράση που λέει ένας φίλος κάθε τρεις και λίγο, "Όλη η αγορά το ξέρει." Του έχω απαντήσει επανειλημμένως βέβαια τι ακριβώς ξέρει "όλη η αγορά", αλλά δεν λέει να το καταλάβει... Λεφτά στη μουσική λοιπόν δεν υπάρχουν πλέον λόγω των τραγικά μειωμένων πωλήσεων φυσικών μέσων αναπαραγωγής μουσικής. Η σωστή φράση είναι "λεφτά πολλά δεν υπάρχουν/βγαίνουν πλέον από τη μουσική", αλλά κι αυτό σχετικό είναι και παίζει ανάλογα από ποια θέση το βλέπεις. Οι μουσικοί που παίζουν σε lives/μαγαζιά με ημί/μεγάλα ονόματα βγάζουν πάρα πολύ καλά λεφτά, σε σχέση πάντα με τον μέσο εργαζόμενο στη χώρα. Αν δεν τους αρέσει να 'δουλεύουν" 8-10 μέρες τον μήνα και να καθαρίζουν κάποια χιλιάρικα (και πολλές φορές κατάμαυρα), ας πάνε να γίνουν ντελιβεράδες, γκαρσόνια ή εργάτες γης, απλά τα πράγματα. Δεν το κάνουν φυσικά, δεν είναι κορόιδα, απλά κλαψομ@&%$δες είναι. Όχι, δεν κάνεις. Οι πραγματικές καινοτομίες στη μουσική έχουν σταματήσει να υπάρχουν εδώ και δεκαετίες. Ή δε σου λένε όλη την αλήθεια (και γιατί να στην πουν άλλωστε?), ή αυτοί που ξέρεις δεν παίζουν και με τόσο...μεγάλα ονόματα. Συνέχισε να κάνεις αυτό που κάνεις και σε ευχαριστεί. Και, παράκληση, στο επόμενο "σεντόνι" βάλε παραγράφους, βγάζουμε τα μάτια μας να διαβάζουμε μεγάλα κείμενα χωρίς ίχνος παραγράφου.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00