Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/04/24 σε Αναρτήσεις
-
Να κάνω μια μικρή παρένθεση για να πω ότι η μέτρηση του DC resistance σε Ohm σε ένα μαγνήτη μπορεί να είναι ενδεικτική του output του, αλλά δεν είναι μέτρηση του output του αυτού καθ'αυτού και μπορεί να ξεγελάσει. Αποτελεί "ασφαλές" σχετικα κριτήριο αν συγκρίνουμε παρόμοιους κατασκευαστικά μαγνήτες, πχ 2 Alnico 5 Telecaster bridge μαγνήτες που ο ένας βγαίνει στα 7k και ο άλλος στα 8.5k τότε ναι, μπορούμε να περιμένουμε οτι ο δεύτερος έχει υψηλότερο output. Αλλά αν τον συγκρίνουμε πχ με έναν humbucker που μετράει 8k και περιμένουμε πάλι να έχει υψηλότερο output πιθανότατα we're in for a surprise.2 βαθμοί
-
Υπάρχει βέβαια και άλλη λύση, παίρνεις μια JAZZMASTER που είναι αυτό που θα ΗΘΕΛΕ να μπορούσε να είναι η Stratocaster, και έχεις επιτέλους κιθάρα της προκοπής. Αν χρειάζεσαι βέβαια tremolo αλλιώς ΟΛΟΙ ξέρουμε ποια είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ κιθάρα που χρειάζεται καΠγιος ?1 βαθμός
-
O αείμνηστος καλός ήταν...τα 120.345.775 μιμητές του λευκοι μαΙμπεΙμπιζγκονιδες που λέει και ο άλλος αντιχρίστος ? που μας τα ζαλίζουν με τα ίδια θανατηφόρα μπλουζΣλικσ της συμφοράς ΙΝΕ το πρόβλημα ?1 βαθμός
-
και γω αυτό πιστεύω μιλάς για 5 τρακς. Αρα βολεύεσαι. Αλλά τα 5 αύριο μπορει να είναι 15 Επίσης καταλαβα αρχικα ότι θες ηχογράφηση ενώ μάλλον βλέπω πάει σε performance. Όπως και να έχει όπως σου προτάθηκε χρειάζεται βαρβάτο κοντρολερ με πολλά κουμπιά και όπως είπε ο Αλεξ αυτά θα γίνουν αναγκαστικά automation. Οπότε μάλλον θα βρεις το δρόμο σου με δοκιμές αποτυχίες, αγορές πωλήσεις τραμπες1 βαθμός
-
Άρα θες να ΜΙΞΑΡΕΙΣ "live" (ενώ παίζει το κομμάτι). Δεν θες δηλαδή να χρησιμοποιείς το ποντίκι - θες μια πιο "αναλογική" εμπειρία όπως παλιά. Δε θες να κάνεις live "recording" όπως λες στον τίτλο. Θες να πάρεις έτοιμα stems και να τα μιξάρεις. Αυτό θα το κάνεις με οποιοδήποτε midi controller που έχει έστω και 1 fader. Και λέω έστω 1 γιατί, δύσκολα θα βρεις κομμάτι που θα έχει μόνο 6-9 tracks - το οποίο είναι και το όριο σε φθηνά fader midi controllers. Κάποια midi controllers όπως αυτό της Akai που μας έχεις στείλει, είναι τo Korg NanoKontrol 2, που είναι και το πιο γνωστό και φθηνό ίσως, και εγώ έχω το iCON iControls το οποίο έχει 9 faders. Τώρα, μια λεπτομέρεια. Όπως είπα παραπάνω, οκ ναι, μπορείς να κάνεις assign αυτά τα faders/knobs σε κάθε track. Pan, Volume, ή ότι θες. ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ RECORD το session ενώ κάνεις αλλαγές, τότε οι κινήσεις σου θα αποθηκευτούν σαν Automation, που δε νομίζω να το θες, εκτός αν κάνεις orchestral programming που είναι πολύ σύνηθες. Νομίζω απλά αρκεί να κάνεις assign, και όπως παίζει το κομμάτι (χωρίς record) απλά πειράζεις τις ρυθμίσεις που έχεις κάνει assign. Το κύριο πρόβλημα σε όλο αυτό είναι ότι είσαι περιορισμένος στον αριθμό των faders (1 ανά track), και δυστυχώς πρέπει να τα κάνεις όλα assign, καθώς μιλάμε για midi πληροφορία. Δεν μπορείς να πεις - Αυτό το knob θα δουλεύει κομπρέσορες, αυτό θα δουλεύει panning, κτλ. Είναι 1 για 1 και μόνο 1. Αν έχεις 8 tracks και το κάθε track έχει EQ που θες να το ρυθμίσεις με το controller, πρέπει κάθε ρύθμιση του EQ να είναι assigned σε κάθε knob - ΓΙΑ ΚΑΘΕ EQ. Δλδ αν θες 3 ρυθμίσεις ανά EQ, για 8 tracks, θες 3x8=21 knobs μόνο για το EQ. Είναι λίγο τρομακτικό, και δε συμφαίρει αν το καλοσκεφτείς. Υπάρχουν σίγουρα και τα banks, που ανεβάζουν τον αριθμό, αλλά μου φαίνεται εξαιρετικά περιττό όλο αυτό.1 βαθμός
-
Και όμως, υπάρχει εξέλιξη που την βλέπεις σιγά σιγά να εξαπλώνεται. Τα ανθρακονήματα και οι γραφίτες για στήριξη στο μανίκι κάποτε ήταν καινοτομίες reserved για κάτι Vigier, Status, κλπ. Τα stainless steel τάστα τα έβλεπες μόνο σε καλιφορνομπουτικάδες, το (αμφιλεγόμενο) baked maple το ίδιο. Πλέον τέτοια χαρακτηριστικά μπορείς να βρείς σε αρκετές της μεσαίας κατηγορίας (μοντέρνας σχεδίασης προφανώς).1 βαθμός
-
Τώρα όταν το θέμα γυροφέρνει την ηλεκτρική κιθάρα, νομίζω ότι εδώ και πολύ καιρό δεν έχουμε breakthrough εξελίξεις. IMHO η τελευταία εξέλιξη που άλλαξε ουσιαστικά το όργανο ήταν με τον VH και την super strat. Έκτοτε θεωρώ ότι αναμιγνύουμε, γυροφέρνουμε, μπουρδουκλώνουμε τα υφιστάμενα, αλλά breakthrough εξέλιξη δεν θεωρώ ότι έχουμε δει. Και χωρίς να έχω διάθεση "Λουδίτη", με τις κιθάρες που κυκλοφορούν παίζεις τα πάντα. Εκτός και αν προκύψει κάποιο άλλο μουσικό ρεύμα που θα αναγκάσει στη δημιουργία μιας εξέλιξης - κάτι που θεωρώ ότι έγινε με την περίπτωση VH και super strat.1 βαθμός
-
η έννοια του ζωγραφίζω για μας λεω, είναι να πιάνεις το μολυβάκι με το ποντίκι και να κουνάς τις νότες και τις αξίες του μίντι. Εσύ λες γενικά από όσο πιάνω (γιατί ακόμα δεν έχω πιάσει 100%) να μην δουλεύεις τα vol/pan/m/s με ποντίκι σε ας πούμε έως 8 τρακς. οπότε αν είναι αυτό είσαι οκ1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Όχι δεν μου φαίνεται περίεργο, όμως το καυλαντίζεις καιρό τώρα, ξέρεις τόσα πράγματα για αυτό, θα πρέπει κάποια στιγμή να το αποκτήσεις, όλο και κάτι θα υπάρχει για πούλημα να καλύψεις ένα μέρος, κάποιο εισοδηματακι παραμελημένο... μπορείς να ξεκινήσεις και ιντερνετικο έρανο, αν μπορείς να γράψεις ένα καλό, πειστικό και συγκινητικό κείμενο που να εξηγείς τους λόγους που σε οδιγισαν εκει... πολλά λεφτά μπορούν να βγουν έτσι, υπάρχουν τρόποι1 βαθμός
-
Ωραία τα λες ρε Simon. Και ο Paulo Coelho κάτι τέτοια έλεγε να ξες.? Από "έξω απ'τον χορό πολλά τραγούδια λέμε" έχουμε χορτάσει. Το M6 το παραγγέλνω αύριο αν θέλω, αλλά θα σου πω κάτι που θα σου φανεί μάλλον περίεργο: Έχω και άλλες υποχρεώσεις, πολύ πιο σημαντικές απ'το να αγοράσω ένα Montage M6.1 βαθμός
-
Αν κάτι με ευχαριστούσε τόσο πολύ να το έχω θα έβρισκα τρόπο να το αποκτήσω... από ότι βλέπω το Montage M6 κάνει λίγο λιγότερο από ένα μικρό καλό σκούτερ, δεν απευθύνεται σε πλούσιους αλλά σε πωρωμένους, οπότε κατεβείτε από ντιβάνια, κρεβάτια, χρεώστε το στις κάρτες σας και φτιάξτε καμιά μουσική1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
εδώ είναι η κονσόλα για μίξη του DAW.Κάτω απ' το "Center" έχει 2 κουμπάκια το πρώτο λεει "Μ" (Mute) και ακριβώς απο κάτω λέει "S" (Solo).Όταν παίζει κανονικα το κομματι στο DAW και έχεις ενεργοποιημένο το "S" στο πρώτο κανάλι πχ, ακούγεται μόνο το πρώτο κανάλι, έτσι αντίστοιχα και στο δεύτερο.Επειδή όταν θες να στήσεις όλο το κομμάτι πρώτον είναι άχαρο να το "ζωγραφίσεις" όλο, στο DAW και επιπλέον πες ότι έχεις ένα πρόγραμμα εγραφής ήχου (Audacity, Sound Forge) στο Stereo Mix, είναι δύσκολο να πατάς LIVE τα "Solo" και τα "Mute" κουμπιά, με το ποντίκι για να στήσεις ολόκληρο το κομμάτι.Ότι ακριβώς κάνει και μια κονσόλα ήχου με έναν εγραφέα στο master.1 βαθμός
-
Θέλω να κάνω ακριβώς ότι κάνει αυτό το μηχάνημα.Δεν μπορώ να το πώ πιο ξεκάθαρα.Δηλαδή να μιξάρω τα κανάλια του ήχου (5 κανάλια) live και να τα γράφω με κάποιο πρόγραμμα όπως audacity, sound forge κτλπ. (Πρώτα θα παίξει το πρώτο κανάλι 10 δεύτερα, μετα θα βάλω μαζί με το πρώτο κανάλι το δεύτερο. Πως δλδ στήνεις ένα κομμάτι απ' την αρχή ως το τέλος με τον βασικό ήχο του, τις γέφυρες του, το ρεφρέν κτλπ.) (Απλα δεν θέλω να τα "ζωγραφίζω" στο DAW, γιατί είναι επίπονο)1 βαθμός
-
Προφανως χρειάζεται midi controller mixer με motorized faders1 βαθμός
-
Kαι μιας και πιάσαμε τη συζήτηση, υπάρχει ένα πετάλι το οποίο δίδει μοντέρνο αλλα και κλασικό ήχο. Είναι πολύ κρεμώδες distortion/fuzz, με ήχο μεταξύ rat και angry charlie. Στο low gain παίζεις μπλουζ και κλασικό ροκ, και εαν ανεβασεις gain διδει πολύ παραπανω απο το angry charlie σε γκαζι. CTC starlight, ένα από τα αγαπημενα μου πετάλια. Κόβει πολύ καλύτερα από το angry charlie, λογω των πιο καλοκουρδισμένων ψηλομεσαίων, και το πιο έντονο presence. 458196288_8265455066822984_6174481538674359511_n.mp41 βαθμός
-
Δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς θες να κάνεις, αλλά δε νομίζω πως ένα midi controller με faders και knobs είναι η λύση. Το μόνο που θα κάνεις με κάτι τέτοιο είναι να μπορέσεις να αλλάζεις live παραμέτρους σε ήχους, τίποτα άλλο. Πρέπει να μας συγκεκριμενοποιήσεις ακριβώς τι θες να κάνεις για να σε καθοδηγήσουμε πιο ξεκάθαρα.1 βαθμός
-
έχω και το boss jb-3 που είναι το angry charlie v1 μαζί με το bd2. Όταν αυτά λειτουργούν παραλληλα, ο ήχος που βγαίνει είναι μεθυστικός και κάργα κλασικός, λόγω του bd2. Αυτή η έκδοση του angry charlie, όπως και εκείνη του bd2, έχει το μεγάλο πλεονέκτημα ότι είναι πολύ πολύ bright. Δηλαδή, το tone knob που έχουν δίδει και πολύ ψηλές συχνότητες, κάνοντάς τα πολύ κοφτερά στο μιξ, κάτι που οι απλές εκδόσεις τους δεν το κάνουν.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ακριβώς. Αν έχεις 2 μονούς που είναι ίδιου τύπου, πες πχ ένας τυπικός strat μαγνήτης που δεν έχει κάτι το περίεργο, και είναι τυλιγμένοι με του ίδιου πάχους σύρμα, με ίδιο αριθμό στροφών, είναι τέλος πάντων ίδια όλα εκτός του υλικού του μαγνήτη, τότε το υψηλότερο output θα το έχει ο μαγνήτης (pickup) με τον πιο ισχυρό μαγνήτη (τον actual μαγνήτη) μετρημένο σε Gauss. Kαι το Alnico 3 είναι πιο αδύναμο μαγνητικό κράμα απο το Alnico 2. Βέβαια καμιά φορα μικρό καλάθι κράτα, γιατί όλα αυτα τα Alnico δεν είναι 100% καθορισμένες συνταγές, ο κάθε κατασκευαστής κάνει τα δικά του οπότε υπάρχουν διαφορές πχ απο Alnico 5 σε Alnico 5. Αλλα το Alnico 3 κατα κανόνα είναι το πιο "αδύναμο" κραμα.1 βαθμός
-
Η ιδέα καλή. Ακολουθούν δύο σχόλια για την... εύρυθμο λειτουργία της ?: Α) Μικρότερα κομμάτια. Τα 9 φεύγα λεπτά κούρασαν. Β) Έναν καλύτερο ήχο στην ηλεκτρική κιθάρα. Αυτά από εμένα και συνέχισε την καλή δουλειά. ?1 βαθμός
-
H μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής μουσικών οργάνων του πλανήτη γιορτάζει φέτος μισό αιώνα στην παραγωγή synths. «On the occasion of the 50th anniversary of the Yamaha synthesizer—which has remained consistently at the forefront of the music industry—we explore this innovative history, looking back on the products, technologies, and developments unique to each period», γράφει η Yamaha στη σελίδα που έφτιαξε για την περίσταση στο site της. Περάστε μια βόλτα από κει και ρίξτε ένα μάτι, αξίζει. https://shorturl.at/WYNQz0 βαθμοί
-
Ευτυχώς που αποσαφηνίστηκε, για να καταλάβουμε και εμείς οι αδαείς ? Συνεχίστε παρακαλώ...0 βαθμοί
-
Το Budokan το έχουν γεμίσει αμέτρητες φορές, δεδομένο που προφανώς αγνοείς μια και το μόνο live που έχεις ακούσει απ'τους DP είναι το "Made In Japan". Την τελευταία φορά που τους θυμάμαι εκεί ήταν...πέρσι.? Περιττό να αναφέρω ότι ο αριθμός των ετήσιων live των DP είναι πολλαπλάσιος από τον αριθμό των lives που έχουν κάνει οι γύφτουλες (Oasis) σε όλη τους τη ζωή.? Το Budokan τους μάρανε. Για καμιά πλατεία στη...Θήβα είναι, και πολύ τούς πέφτει.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Στην Ιαπωνία πάντως που είναι HUGE, καμμία 300αρια Budokan τα έχουν για πλάκα,όχι σαν τους ΑΜΠΑΛΟΥΣ τους DP που το ψιλογεμισαν ένα βράδυ πριν εκατό χρόνια και μας τα έχουν ζαλισει με το Made in Japan ? Ακούς @Waterfall-K? "Ακούω" να λες ? Oasis θα λΑισκεθακλαισ0 βαθμοί
-
Ναι καθότι δεινόσαυροι και εμείς ?. Για αυτό και είπα Μακάρι να πάει παράκατω το όργανο.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Άκουσες ότι για να γιορτάσουν τα 50 χρόνια στον synth τομέα, θα δώσουν σε επιλεγμένα καταστήματα ανά τον κόσμο 100 Montage M6 στην τιμή των $500?0 βαθμοί
-
1) Korg Pitchblack = Κουρδιστήρι με ένδειξη για μύωπες. 2) Boss GE-7 και για boost, αλλά και για να γεμίζει την άδεια περιοχή των blackface ενισχυτών όταν αυτό χρειαστεί. Επίσης με λίγο ψάξιμο σε κανει να κόβεις σε οποιαδήποτε μπάντα ή ηχογράφηση που έχει πολλά όργανα. 3) ΕΗ Micro POG το έχω για να μου δίνει μια ακόμη οκτάβα χαμηλότερα σπάνια χρησιμοποιώ την υψηλότερη. Μαζι με λιγο OD και reverb ειναι lead για πιο λαικες καταστασεις. 4) Dreadbox (τότε λεγόταν freqbox) clean boost με έξτρα toggle για πιο πολυ boost. Το έχω σχεδόν πάντα ανοιχτό μαζι με τον ενισχυτή. 5) CTC Stardust low gain overdrive το χρησιμοποιώ με το gain χαμηλά και το volume γεμάτο. 6) CTC Starlight για τη σπανια περίπτωση που θα χρειαστεί λιγο παραπανω gain απο OD. 7) T rex tremster ρυθμισμένο σαν τρεμολο vintage fender amp. Πολύ συχνό στη χρήση. 8) Ibanez AD-9 παλιά το είχα για slap back αλλά πλέον το έχω μονο για φασαρίες self oscillation. 10) Boss DD-20 για μακρά dealy repeats και για το Hold Mode. 11) Strymon Blue Sky V2 Για διάφορα reverb modes (small spring, large spring, large Plate, shimmer) 12) Fender Volume pedal για να κόβω τις ατάκες και να μην χαλάω τα volume ποτενσιόμετρα της κιθάρας. 13) Dunlop CryBaby classic για τη γνωστή δουλειά όταν παρουσιάζεται (ευτυχώς σπανια) αλλά και για να το έχω μονιμα ανοιχτο στη μεση περιπου αν χρειαστει αυτο το ηχοχρωμα. 14) Gamechanger Audio Plus Sostenuto pedal για να κρατάω ατέρμονες ουρές μέχρι την επόμενη νότα ή για layering. Havayanas για vintage Tiki Vibe0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Κατ' αρχάς: Κανόνας μετά από 30 χρόνια για να μην παιδεύεσαι: Αν δεν παίζει η κιθαρα, ένα σετ μαγνήτες δε θα την κάνουν ξαφνικά ένα εκπληκτικό όργανο. Μερικές κιθάρες είναι μαγικές. Μερικές είναι φλόμπες. Έτσι είναι η ζωή. Δεύτερον: Αν θες να σου φύγει η απορία τα σκας, παίρνεις ένα σετ που θεωρείται από τον πολύ κόσμο ή από τον μέσο όρο αν προτιμάς αδιαμφισβήτητα εκπληκτικό και ξεκινάς απευθείας με αυτό. Έτσι έχεις ένα σετ αναφοράς, χωρίς πολλά μα-μου-κι-αν-το-ένα-κι-αν-το-άλλο. Αν θες να το κάνεις και χωρίς να χάσεις πολλά χρήματα, κοίτα reverb και αγόρασε μεταχειρισμένους από Ευρώπη. Ακόμη κι αν τελικά καταλήξεις στο ότι δε σου κάνουν, θα έχεις πάρει μια δική σου καλά πληροφορημένη απόφαση και θα ξέρεις πώς να προχωρήσεις. Αυτό αξίζει τα 20-30 ευρώ που θα χάσεις. Εγώ θα πήγαινα σε Fralin Vintage Hot. Ο τύπος έχει ένα βασικό μοντέλο όλο κι όλο και θεωρείται holy grail. Θα το βρεις κάποια στιγμή στα μεταχειρισμένα σχετικά εύκολα και είναι φοβερά έυκολο να το ξαναπουλήσεις αν δεν σου κάνει. Όσον αφορά και τους μαγνήτες του Nick Silver που ρωτάς, τα clips πείθουν. Όμως δεν νομίζω ότι εμφανίζονται συχνά μεταχειρισμένοι. Επίσης αν τους αγοράσεις καινούργιους, δεν ξέρω τί μεταπωλητική αξία έχουν σε περίπτωση που δε σου κάνουν.0 βαθμοί
-
H Fender δεν διαφημίζει τα super duper special wow sets που είναι τυλιγμένα από την Abby Ybarra? Άρα αν πραγματικά θες να το πάμε βάσει της παραδοχής της εταιρείας που έβγαλε την Strat, τότε θα πρέπει να δεχτούμε πως all pickup winders are not created equal.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
6000 λίρες είναι πολλά ακόμα και για πριβέ συναΒλια του Nick Cave που είναι ο καλυτεροτερος του κοΖμου Έβερ. Εγώ εχω άκρες όμως στο London θα μπω ΑΠΟ ΠΙΣΩ μπακσΤειΤζ και έτσιναΟυμε και ΤΖΑΜΠΑ φυσικά.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Καλα κανεις. Παρε τους λοιπον αν θες FENDER ηχο. Δεν ειμαι και ειδικος αλλα αν θυμαμαι η Fender δεν πρωτοεβγαλε την Stratocaster?0 βαθμοί
-
Προφανώς και τους διαβάζω όπως βλέπεις. Κάθε άποψη διαβάζεται και λαμβάνεται υπόψη ανάλογα και προφανώς για να το δημοσιεύσω καταλαβαίνεις ότι μου αρέσει και ο ήχος της κιθάρας και των ντραμς και του μπάσου κλπ κλπ. Αν δεν μου άρεσε δεν θα το δημοσίευα έτσι. Άσε που σε άλλα κομμάτια δεν παίζω έτσι τσιμπιτά και με αυτόν τον ήχο. Θεώρησα ότι έτσι έπρεπε να το κάνω.....και ο Lars αφαίρεσε το μπάσο από έναν ολόκληρο δίσκο.....περί ορέξεως κολοκιθόπιτα. Απλά είναι σημαντικό να γνωρίζω τι σκέφτεται ο καθένας και όχι μόνο τι σκέφτομαι εγώ.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Επειδή μας έχουν πρήξει με τους "άμπαλους" Ghallagher, πάμε στον... μπαλαδόρο ?0 βαθμοί
-
High output μιλάμε για μόνους μαγνήτες με άνω των 10Κ. Αυτοι είναι medium output. Επίσης, είναι λίγο πιο μοντέρνοι σε σχέση με τους vintage, αλλά δεν τους λες και μοντέρνους, ηχητικά. Βινταζ προσανατολισμό έχουν, όντας 1-1,5Κ πιο hot. Εξαιρετικοί είναι, όπως και να έχει. Μπόλικα μεσαία και περίσσια στρατίλα και αγριάδα. Τέλειοι για dirty blues.0 βαθμοί
-
Απόκριση και ευαισθησία έχουν όλοι αυτοί, αλλά τους Black Rose δεν θα τους χαρακτήριζα vintage. Απεναντίας ειναι μαγνήτες με αρκετά σύγχρονο stratocaster ήχο και πολύ high output. Είναι και το best seller του. Οι White Lily είναι πολύ ωραίοι και καθαροί σαφώς, αλλά θεωρώ με τις δικές μου προσλαμβάνουσες τους Ivory Tulip πιο vintage ή και τους Purple Orchid. Εχε υπ όψιν σου ότι ο Νίκος θα στα εξηγήσει καλύτερα και επίσης μπορείς να δοκιμάσεις όλους τους μαγνήτες. Πράγμα που ειναι το σημαντικοτερο γιατι και εγώ πολλές φορές έχω πάει να αγοράσω άλλο σετ και έχω φυγει με άλλο τελικα. ?0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00