Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/29/24 σε Αναρτήσεις
-
Με δεδομένο ότι οι κιθαρίστες είναι ικανοί να τσακώνονται για το αν ένας Peavey 5150 είναι ίδιος με έναν Peavey 5150 με άλλο logo και πολύ περισσότερο με ένα Peavey 6105 (απλή αλλαγή ονόματος όταν αποχώρησε ο Van Halen), δεν αλλάζεις ΤΙΠΟΤΑ από ένα επιτυχημένο μοντέλο. Ούτε τη γραμματοσειρά στο logo.3 βαθμοί
-
Είναι στις προδιαγραφές τους η μίξη. Είμαι φίλος με την Sennheiser, δηλαδή συμπαθώ τη μάρκα και τα προϊόντα της. Η επιλογή ακριβότερων για να έχει λογική πρέπει ο χρήστης να έχει αντίστοιχο επίπεδο στη μίξη και την παραγωγή μουσικής. Δεν ξέρω το επίπεδό σου, αλλά αν θέλεις για casual mixing - DJing καλό είναι να πάρεις αυτά τα sennheiser να δοκιμάσεις. Τα ακουστικά και τα ηχεία τα μαθαίνεις με τον καιρό και με την εμπειρία μπορείς να κάνεις δουλειά με κάποια που έχουν τουλάχιστο τις προδιαγραφές από τον κατασκευαστή. Πιστεύω πως θα είναι καλά να τα πάρεις και θα σε βολέψουν. Εγώ, αν ήθελα να μιξάρω με earbuds θα τα έπαιρνα.2 βαθμοί
-
+1 To Master of Puppets είναι ένα σημείο καμπής στο οποίο άλλαξε όλος ο ήχος όλου του σκληρού rock/metal, ή αν προτιμάς προστέθηκε μία πολύ σοβαρή εναλλακτική επιλογή στους Marshall. Οι Dual & Triple Recto είναι όλος ο ήχος του μοντέρνου rock των 90s από τους Soundgarden μέχρι τους Evanescence και από τους Rammstein μέχρι τους Radiohead. Σήμερα μπορεί στον σκληρό ήχο να έχουν επικρατήσει οι 5150 αλλά κι αυτοί δεν έχουν λιγότερο βάρος ή knobs. Το πιθανότερο, απλά η Gibson έχει τόσο κακό track record που όλοι την περιμένουν στη γωνία.2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
έτσι περίπου γίνεται σε όλα τα προγράμματα και ισχύει για όλα τα controller. Έτσι έχω σετάρει και εγώ το δικό μου controller με το battery.1 βαθμός
-
Σιγά τα ψίχουλα..... Οι VIP θέσεις είναι το μισό νοίκι μιας γκαρσονιέρας στην Αθήνα κοντά σε μετρό και πανεπιστήμια.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
ωραια ΑΥΤΟΧΤΟΝΙΚΗ ιδεα ? να αλλαξεις το ονομα ενος ενισχυτη απο ενα απο τα πλεον ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΑ εμπορικα ολων των εποχων (Mesa) με ενα απο τα πλεον ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΑ εμπορικα ολων των εποχων ("τι?βγαΝει και ενισχυτες η Gibson? Δεν το ηξερα..").... οι vintage ενισχυτες της Gibson btw ειναι πολυ ωραιοι μονο και μονο που επαιζε ο ΘΕΟΣ με αΦτους αρκει1 βαθμός
-
Ναι αλλά η Fender ήταν και παρέμεινε το κύριο trademark. Δεν αγοράστηκε απο άλλη σχεδόν "ανταγωνιστική" εταιρία. Υπάρχουν παραδείγματα εξαγορών που έχουν καταπιεί τις θυγατρικές. Ας ελπίσουμε πως αναγνωρίζουν τι έχουν στα χέρια τους, αν και πιστεύω πως τους δόθηκε η ευκαιρία να αναπτύξουν αυτό που είχαν σταματήσει στο παρελθόν με τους Gibson ενισχυτές. Ποιός ξέρει... μπορεί να γίνουν rebranded.1 βαθμός
-
Δεν έχουν όλοι οι ενισχυτές της Mesa 20 knobs....ούτε είναι μόνο για metal,υπάρχουν μια χαρά απλές υλοποιησεις οι οποίες έχουν χρησιμοποιηθεί από Stones μέχρι και τον Santana. Εμπορικά εξακολουθούν και τα πάνε μια χαρά δε.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Αυτό που περιγράφεις είναι, κατα πάσα πιθανότητα, θέμα ground loop. Για να στο πώ μπακάλικα, τα διάφορα ground του εξοπλισμού σου (του μπασου/προενισχυσης, των πεταλιων σου, του ενισχυτή σου) ήταν μεν συνδεδεμένα μεταξύ τους (μέσω του ground του καλωδίου) αλλά για τους χ,ψ λόγους δεν..."συμφωνούσαν" και δημιουργούσαν ένα ground loop το οποίο με τη σειρά του δημιουργούσε τον θόρυβο που άκουγες. Mε την μετάβαση σε wireless άθελα σου διέκοψες αυτό το ground loop. Το παρακάτω βίντεο ίσως σε διαφωτίσει παραπάνω.1 βαθμός
-
Συμβατό θα είναι, θα το βλέπει το πρόγραμμα σίγουρα. Απλά θα πρέπει να κάνεις κάποιες ρυθμίσεις ακολουθώντας τις οδηγίες του προγράμματος για να κάνεις το mapping. Δεν ξέρω αν έχει έτοιμο script για να κάνει αυτόματο mapping. Λογικά δε θα έχεις πρόβλημα. Το πιο ασφαλές είναι να μπεις στη σελίδα του Acid Pro και να ρωτήσεις το support ή να γράψεις και στο forum τους για λεπτομέρειες ή για καμιά λειτουργία του Acid Pro που δεν την υποστηρίζει το ΑΚΑΙ1 βαθμός
-
Καλησπέρα σας Άμεση απάντηση από την Novation με το νέο Launchkey mk4 σε πολλές εκδόσεις με 49/61/25 full size key καθώς και mini key 25/37 ? Μερικά αναλυτικά ωραία review από Sanjey C και loopop ?0 βαθμοί
-
Αν και είμαι fun της Novation και δουλεύω κατα κόρον Ableton Live δεν ξέρω στο τέλος με κέρδισε η Arturia. Bασικά έχω Novation το Launchkey mini mk3 για μεταφερόμενο μαζί μου και για σταθερό έχω το Arturia keylab essential mk3 το οποίο με κέρδισε στην λειτουργικότητα του. Το Novation Launchkey mini mk3 το συνδιαζω με το Akai APC mini mk2 αλλά και με το keylab όταν ξεκινάω ένα project ειδικά στην αρχή όταν δουλεύω στον session view του Ableton live μετά όταν μπαίνω στον arraigenment view δουλεύω το keylab. Είναι καθαρά τι θέλει να κάνει ο καθένας και πως δουλεύει, έχω και το NI Komplete Kontrol M32 αυτό το δουλεύω με το Kontakt και σε συνδυασμό Maschine studio μαζί με το Jam.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
2 μέρη άμμο, ένα χαλίκι, μισό σακί σεμέντο, εγγύηση και πρόσεξε, θα μείνει για ΠΑΝΤΑ στο τόπο που αγαπούσε Win-Win κατάστασις η κάμπια Στα στενά της κανήθου Στα στενά της Κανήθου Περιμένοντας ίχουουουου0 βαθμοί
-
Tιναφτά? Τα χρήματα που δίνουν οι διοργανωτές στον κόσμο για να παρακολουθήσει τους Αφούς Gallagher? Λίγα δίνουν. Δώστε κάτι (πολλά) παραπάνω ρε τσίπηδες, δεν τους λυπάστε? ?0 βαθμοί
-
Νικ, κόψε τις μπουρμπουλήθρες και ΟΛΑ τα εφέ, αρκεί η παραμόρφωση του ενισχυτή...και άλλαξε κιθάρα, πάρε sg-les paul-tele. Άσε αυτή την αηδία, δεν είσαι μεταλλάς, είσαι ΠΑΝΚ0 βαθμοί
-
Τόσα χρόνια σπουδές και να μη με πιουν τόσοι PHDr καθηγηταί πως αι κάμπιαι, δύνανται, όπως φορούν ΚΑΙ καλσόν? Ίσα μωρή λεπιδόπτερη, έμπα στο κουκούλι σου και κελαηδά Τσίου Τσίου, Πατατανατσίου Το τέλος σου πλησιάζει ταχέως0 βαθμοί
-
Τελικά βρήκα αυτή την λύση για την συμβατοτητα mpd 218 & magix acid pro.0 βαθμοί
-
Ο λίμνιας με τον υδραυλικό και τον Έμερσον ΣΤΟ γΟΥΈΜΠΛΕΙ, παίξαν τσάμπα. Μικρή σημασία έχει πως δεν θα το γέμιζαν αλλέως ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
αφΤος πεζι τα ληντΖ. Πάμε και ακόμα μια ακόμα μπανταρα ΒΙΡΤΟΥΟΖΩΝ...άντε να παίξει στα 180 BPM ο μπλακεντεκερΖ ΜΟΝΟ downstrokes στην κιθάρα και το μπάσο και 16α στο hi-hat με το ένα χέρι....0 βαθμοί
-
Οι εξελίξεις είναι ραγδαίες? Μάχες σώμα με σώμα των εταιρειών για την κυριαρχία και την επικράτηση στα home studio.0 βαθμοί
-
Φίλος, βάλε μέσα και τους εξωγήινους... Αυτά τα παλικάρια που ακολουθούν ανήκουν στην κατηγορία "aliens" ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ε ναι σιγά μην πλήρωνε και κανένας για να αγόραζε μουσική εστιατορίου, πας σε ένα και ακούς δωρεάν τέτοιες σούπες ?0 βαθμοί
-
Η Kumika (δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα) ήταν μια Κορεάτικη εταιρία (ή Japan) που έβγαζε κόπιες από γνωστά μοντέλα. Φθηνότερη από την Tokai. Τι πρώτο μου live το 1989 το έπαιξα με μια Burst Kumika les Paul. Δεν ήταν τίποτα σπουδαίο, αλλά τότε για εμένα ήταν ο κόσμος όλος, μιας και τότε στην επαρχία ειδικά, ηλεκτρική κιθάρα έβλεπες με τα κιάλια. Για το μοντέλο σου δεν ξέρω κάτι.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αυτό με τα σχολεία είναι πολύ καλή λύση, γιατί πάντα υπάρχει ανάγκη. Μπορείς να επικοινωνήσεις και με συλλόγους γονέων, κατά πάσα πιθανότητα τα μηχανήματα του σχολείου θα είναι πιο παλιά. Εμένα 15 χρόνια που δούλευα σε συλλόγους γονέων Δημοτικού εκεί πήγαιναν τα παλιά κομπιούτερ μου.0 βαθμοί
-
Πάντως πριν καμια 3 εβδομάδες.....βρήκα 2 pc , με όλα πάνω....floppy, σκληρους, ram , optical drives, καλώδια, τροφοδοτικά....και όχι μόνο ΔΕΝ τα πήρα, ούτε καν μπήκα στον κόπο να τους λύσω και να πάρω τα components ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Γενικά θεωρώ ότι οι δυο αυτές κυρίαρχες εταιρείες του χώρου (Fender/Gibson) είχαν απο πάντα εντελώς διαφορετικές οπτικές για το marketing, με την Fender να έχει πάντα προβάδισμα και ισως να αφουγκράζεται καλύτερα το κοινο της. Η fender οχι μονο παρέμεινε το κύριο trademark αλλά δεν βγήκε και ποτέ εκτός αγοράς στους ενισχυτές. Αντίθετα μάλιστα μπηκε και στα πετάλια. Η Gibson έχει κάνει ήδη κάποια βήματα με τους ενισχυτές της. Το πόσο εμπορικά πετυχημένα είναι δεν το έχουμε δει ακόμη. Όπως είχε λεχθεί και στο άλλο θέμα που ειχε ανοιχθεί για τους καινούριους ενιχυτές της Gibson, φαίνεται πως το αγοραστικό κοινό που στοχεύουν είναι περίπου οι συλλέκτες. Μακάρι να χειριστούν το θέμα της Mesa με κάποιο σοβαρό σχέδιο.0 βαθμοί
-
Fake news, 80 ετών είναι ο άνθρωπος να αραξει πήγε , μια χαρά θα τα πάει η Mesa ,btw o LEO FENDER έχει φύγει από την Fender εδώ και 70 χρόνια και η εταιρεία μια χαρά τα πάει...0 βαθμοί
-
Ανακύκλωση ή πώληση μέσω αγγελίας θα ήταν η πρώτη σκέψη, αν υποθέσουμε ότι μιλάμε για καλά μηχανήματα που ίσως να χρειάζονται σε κάποιον ως πηγή ανταλλακτικών ή ίσως για να τρέξει ένα πολύ συγκεκριμένο software που δεν υποστηρίζεται από σύγχρονα OS και από virtual machines κλπ. Η εναλλακτική θα ήταν μια δευτερεύουσα light δουλειά όπως αυτά που ανέφερε ο @LK ή ίσως μια always on χρήση τύπου NAS ή web filter/firewall. Αυτά βέβαια μόνο αν έχεις και λίγο το μικρόβιο της πιο βαθιάς ενασχόλησης με τους υπολογιστές και τα δικτυακά - όχι λόγω δυσκολίας (δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολα και υπάρχουν άπειρα και αναλυτικότατα tutorials να ακολουθήσεις) αλλά επειδή οι περισσότεροι που τα κάνουν, τα κάνουν επειδή γουστάρουν την ενασχόληση κυρίως, όχι επειδή τους είναι απαραίτητα. Edit: για την always on χρήση, μπορεί να είναι λίγο ασύμφορο από πλευράς κατανάλωσης ρεύματος αν το μηχάνημα προς re-use είναι κανένα τούμπανο 7-8 γενιές πίσω.0 βαθμοί
-
Εγώ δένομαι με τα αντικείμενα και μου δημιουργούν αναμνήσεις . Μπορεί π.χ να κρατήσω ένα laptop , επειδή με αυτό είχα χειριστεί μια υπόθεση. Μου θυμίζει τα ξενυχτια, το άγχος....την επιτυχία στο τέλος. Μπορεί επίσης , αν θέλω να βρώ κάτι χρηστικό για ένα μηχάνημα , να του αναθέσω μια και μονο (άντε και δύο) αποκλειστικές εργασίες. Π.Χ. στο studio , πέραν από το pc για το DAW, έσω ένα pc, με το οποίο χειρίζομαι όλο το software των modeling ενισχυτων ή ένα laptop δίπλα από τα τύμπανα, για να ακούω το track όταν παίζω. Dedicated εργασίες , που θα μπορούσαν να γίνουν και αλλιως ,....αλλα αφού υπήρχαν τα μηχανήματα, τις κάνουν αυτά. Αλλά, το βασικό είναι ότι έχω χώρο. Το κομμάτι vintage pc, το συλλεκτικό, είναι άλλο. Εκεί τους έχω στο storage και, που και που ,με rotation τους λειτουργώ . Αλλά και αυτό χώρο θέλει. Οι αναμνήσεις για εμένα είναι το βασικότερο. Σκεφτείτε π.χ το πρώτο σας αμάξι . Και δεν λέω να ταν κανένα σπουδαίο μοντέλο.....ακόμα και ένα φιατάκι να ήταν......δεν θα θέλατε να το είχατε στο γκαράζ σας...35-40 χρόνια μετά.....έτσι να σας θυμίζει το παρελθόν; Ε κάτι αντίστοιχο ισχύει και με τα όποια μηχανήματα.0 βαθμοί
-
Κοιτώντας σε βάθος χρόνου το μόνο που έχω πετάξει είναι τα motherboards και κάποια άχρηστα πλέον εξαρτήματα. Σκληρούς πάντα κρατάω, αν και δεν τους ξαναχρησιμοποιώ εν γένει. Τα κουτιά πρέπει να ήταν μάλλον 2 πάντα, που ξαναχρησιμοποιούσα στήνοντας πάνω τους το επόμενο desktop. They don't make them like they used to. Έχω 2-3 laptop όμως που λυπάμαι να πετάξω. Τους έχω αφήσει με το πιο light λειτουργικό. Είτε της εποχής του, είτε κάποιο Linux και κάποιες φορές έχουν χρησιμεύσει ως media player σε κάποιο χώρο.0 βαθμοί
-
Άλλο ένα ωραίο βίντεο exploring Keylab Mk3 (hard/software) και σε μαύρη έκδοση0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Πλάκα θα'χει, δεν λέω, αλλά μετά δεν θα μείνει τίποτα για τη συλλογή του LK...?0 βαθμοί
-
Πάρτα backup και πήγαινε σε μια πολυκατοικία ψηλή και πέτα τα στο κενό να σκάσουν και να ανοίξουν σαν καρπούζια και κινηματογράφησέ τα όπως σκάνε με κάμερα που θα τραβάει με πoλλά fps και πόσταρέ το στο noiz να το δούμε σε αργή κίνηση.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00