Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      15323


  2. kpeyos

    kpeyos

    Moderator


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      2513


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      47922


  4. Σαμη Παραγκα

    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      2078


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/29/24 σε όλα

  1. Με δεδομένο ότι οι κιθαρίστες είναι ικανοί να τσακώνονται για το αν ένας Peavey 5150 είναι ίδιος με έναν Peavey 5150 με άλλο logo και πολύ περισσότερο με ένα Peavey 6105 (απλή αλλαγή ονόματος όταν αποχώρησε ο Van Halen), δεν αλλάζεις ΤΙΠΟΤΑ από ένα επιτυχημένο μοντέλο. Ούτε τη γραμματοσειρά στο logo.
    3 βαθμοί
  2. Είναι στις προδιαγραφές τους η μίξη. Είμαι φίλος με την Sennheiser, δηλαδή συμπαθώ τη μάρκα και τα προϊόντα της. Η επιλογή ακριβότερων για να έχει λογική πρέπει ο χρήστης να έχει αντίστοιχο επίπεδο στη μίξη και την παραγωγή μουσικής. Δεν ξέρω το επίπεδό σου, αλλά αν θέλεις για casual mixing - DJing καλό είναι να πάρεις αυτά τα sennheiser να δοκιμάσεις. Τα ακουστικά και τα ηχεία τα μαθαίνεις με τον καιρό και με την εμπειρία μπορείς να κάνεις δουλειά με κάποια που έχουν τουλάχιστο τις προδιαγραφές από τον κατασκευαστή. Πιστεύω πως θα είναι καλά να τα πάρεις και θα σε βολέψουν. Εγώ, αν ήθελα να μιξάρω με earbuds θα τα έπαιρνα.
    2 βαθμοί
  3. +1 To Master of Puppets είναι ένα σημείο καμπής στο οποίο άλλαξε όλος ο ήχος όλου του σκληρού rock/metal, ή αν προτιμάς προστέθηκε μία πολύ σοβαρή εναλλακτική επιλογή στους Marshall. Οι Dual & Triple Recto είναι όλος ο ήχος του μοντέρνου rock των 90s από τους Soundgarden μέχρι τους Evanescence και από τους Rammstein μέχρι τους Radiohead. Σήμερα μπορεί στον σκληρό ήχο να έχουν επικρατήσει οι 5150 αλλά κι αυτοί δεν έχουν λιγότερο βάρος ή knobs. Το πιθανότερο, απλά η Gibson έχει τόσο κακό track record που όλοι την περιμένουν στη γωνία.
    2 βαθμοί
  4. 1 βαθμός
  5. έτσι περίπου γίνεται σε όλα τα προγράμματα και ισχύει για όλα τα controller. Έτσι έχω σετάρει και εγώ το δικό μου controller με το battery.
    1 βαθμός
  6. Σιγά τα ψίχουλα..... Οι VIP θέσεις είναι το μισό νοίκι μιας γκαρσονιέρας στην Αθήνα κοντά σε μετρό και πανεπιστήμια.
    1 βαθμός
  7. Επειδή στο θέμα περί του ότι πλέον δεν ανεβάζει στο ΝΟΙΖ ο κόσμος μουσική είχες πιει πως σαν να ''ντρέπεσαι'' που γράφεις μουσική στρατευμένη κλπ κλπ. Λοιπόν όλα είναι μουσική και αξίζουν της προσοχής μας, αλλά και της κρίσης μας σε κόσμια πλαίσια. Εν πρώτοις, ανήκω σε μια γενιά που στο σχολείο διδαχθήκαμε Πολέμη και κατά τη γνώμη μου είχε και καλύτερα ποιήματα, απ το συγκεκριμένο 2. Η μελοποίηση θα ημπορούσε να γίνει καυλυτέρα, καθότι το ποιήμα έχει ομοιοκαταληξία πράγμα σπάνιο σήμερα, αλλά... 3. Με βάση τα λεγόμενά σου πως η μουσική σας αφορά συγκεκριμένο κοινό, νομίζω πως αυτοευνουχίζεστε, χρησιμοποιώντας μια συγκεκριμένη μανιέρα που χρησιμοποιούν όλα τα θρησκευτικά εν Ελλάδι άσθματα. Θέλω να πιω, πως δεν είναι ανάγκη να το παίξετε σε στυλ παπαροκάδες, ούτε σε στυλ γκόσπελ ? μα νομίζω πως άνετα μπορείτε να βάλετε επιπλέον στοιχεία, είτε πιο σύγχρονα, είτε αν δεν θέλετε να καινοτομήσετε, κάτι απ τη Δημοτική παράδοση πχ, χωρίς να φανεί ''γελοίο'' στην ανάγκη να φανεί κάτι συγκαιρινό. Δυνατότητες έχουτε, καινοτομήστε ΥΓ Σέβομαι όλα τα Δογματα, αρκεί και οι άνθρωποί τους να σέβονται εμένα, ο Καντιώτης, ήταν Ταλιμπάν ΥΓ2 τώρα που το σκέβομαι θα ημπορούσα με τη βοήθειά σου να φτιάξω τους Samy & The PapaPunks. Με το αρχικό κοινό που σας ακολουθεί, θα γινόμασταν μόδα και θα ακολουθούσαν όλα τα απολωλότα της Προγκ-Ντου Που-Πατατανατσίου τσίου- Ραπ-Κραπ ΚΛΠ ?
    1 βαθμός
  8. Οι Blur έβγαλαν τεράστια δισκαρα πρόσφατα , εντάξει εννοείται ότι Blur>Oasis
    1 βαθμός
  9. ωραια ΑΥΤΟΧΤΟΝΙΚΗ ιδεα ? να αλλαξεις το ονομα ενος ενισχυτη απο ενα απο τα πλεον ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΑ εμπορικα ολων των εποχων (Mesa) με ενα απο τα πλεον ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΑ εμπορικα ολων των εποχων ("τι?βγαΝει και ενισχυτες η Gibson? Δεν το ηξερα..").... οι vintage ενισχυτες της Gibson btw ειναι πολυ ωραιοι μονο και μονο που επαιζε ο ΘΕΟΣ με αΦτους αρκει
    1 βαθμός
  10. Ναι αλλά η Fender ήταν και παρέμεινε το κύριο trademark. Δεν αγοράστηκε απο άλλη σχεδόν "ανταγωνιστική" εταιρία. Υπάρχουν παραδείγματα εξαγορών που έχουν καταπιεί τις θυγατρικές. Ας ελπίσουμε πως αναγνωρίζουν τι έχουν στα χέρια τους, αν και πιστεύω πως τους δόθηκε η ευκαιρία να αναπτύξουν αυτό που είχαν σταματήσει στο παρελθόν με τους Gibson ενισχυτές. Ποιός ξέρει... μπορεί να γίνουν rebranded.
    1 βαθμός
  11. Δεν έχουν όλοι οι ενισχυτές της Mesa 20 knobs....ούτε είναι μόνο για metal,υπάρχουν μια χαρά απλές υλοποιησεις οι οποίες έχουν χρησιμοποιηθεί από Stones μέχρι και τον Santana. Εμπορικά εξακολουθούν και τα πάνε μια χαρά δε.
    1 βαθμός
  12. 1 βαθμός
  13. Αυτό που περιγράφεις είναι, κατα πάσα πιθανότητα, θέμα ground loop. Για να στο πώ μπακάλικα, τα διάφορα ground του εξοπλισμού σου (του μπασου/προενισχυσης, των πεταλιων σου, του ενισχυτή σου) ήταν μεν συνδεδεμένα μεταξύ τους (μέσω του ground του καλωδίου) αλλά για τους χ,ψ λόγους δεν..."συμφωνούσαν" και δημιουργούσαν ένα ground loop το οποίο με τη σειρά του δημιουργούσε τον θόρυβο που άκουγες. Mε την μετάβαση σε wireless άθελα σου διέκοψες αυτό το ground loop. Το παρακάτω βίντεο ίσως σε διαφωτίσει παραπάνω.
    1 βαθμός
  14. Συμβατό θα είναι, θα το βλέπει το πρόγραμμα σίγουρα. Απλά θα πρέπει να κάνεις κάποιες ρυθμίσεις ακολουθώντας τις οδηγίες του προγράμματος για να κάνεις το mapping. Δεν ξέρω αν έχει έτοιμο script για να κάνει αυτόματο mapping. Λογικά δε θα έχεις πρόβλημα. Το πιο ασφαλές είναι να μπεις στη σελίδα του Acid Pro και να ρωτήσεις το support ή να γράψεις και στο forum τους για λεπτομέρειες ή για καμιά λειτουργία του Acid Pro που δεν την υποστηρίζει το ΑΚΑΙ
    1 βαθμός
  15. Μελοποιημένο το ποίημα του Ι. Πολέμη «ο τυφλος προ του Σταυρού» Το ποίημα τονίζει την ευγνωμοσύνη του θεραπευμένου τυφλού στον ευεργέτη του, τον Εσταυρωμένο που δίνει σε όλους μας τον ορισμό της πραγματικής αγάπης που φτάνει ως τη θυσία!
    0 βαθμοί
  16. Το πρώτο κ live τραγουδάκι που ανέβασα πριν 4 χρόνια όταν μετά από καιρό ξανά έπιασα την κιθαρα!
    0 βαθμοί
  17. Αν και είμαι fun της Novation και δουλεύω κατα κόρον Ableton Live δεν ξέρω στο τέλος με κέρδισε η Arturia. Bασικά έχω Novation το Launchkey mini mk3 για μεταφερόμενο μαζί μου και για σταθερό έχω το Arturia keylab essential mk3 το οποίο με κέρδισε στην λειτουργικότητα του. Το Novation Launchkey mini mk3 το συνδιαζω με το Akai APC mini mk2 αλλά και με το keylab όταν ξεκινάω ένα project ειδικά στην αρχή όταν δουλεύω στον session view του Ableton live μετά όταν μπαίνω στον arraigenment view δουλεύω το keylab. Είναι καθαρά τι θέλει να κάνει ο καθένας και πως δουλεύει, έχω και το NI Komplete Kontrol M32 αυτό το δουλεύω με το Kontakt και σε συνδυασμό Maschine studio μαζί με το Jam.
    0 βαθμοί
  18. Πανκς, Στράτος, Παράγκας... Ρημάδι έχει γίνει το νήμα λαίμαι ? Για να σοβαρευτούμε λίγο ?
    0 βαθμοί
  19. Και εγώ ήθελα να σου αφιερώσω το κομμάτι που γράφω τώρα με FM ήχους και νεο FM pad από το MONTAGE M που έκλεψα από τον άλλο. Τώρα δε θα στο αφιερώσω για να μάθεις.?
    0 βαθμοί
  20. Εκεί που γράφεις "Έχετε δει τον Εξορκιστή;", γράψε "Εγώ ήμουν Κώστα".
    0 βαθμοί
  21. Δεν μπορώ να μιξάρω με τα ηχεία επειδή εδώ η πολυκατοικία έχει "χάρτινους" τοίχους, και έχω μάθει να φοράω μόνο ακουστικά.
    0 βαθμοί
  22. Tιναφτά? Τα χρήματα που δίνουν οι διοργανωτές στον κόσμο για να παρακολουθήσει τους Αφούς Gallagher? Λίγα δίνουν. Δώστε κάτι (πολλά) παραπάνω ρε τσίπηδες, δεν τους λυπάστε? ?
    0 βαθμοί
  23. Τα σκασαν στον Σιγάλα να το φέρει μπροστά? Mόνο 335 ευρώ το 61? και το συνοδευτικό software είναι καλό. Φάτε integration το βράδυ στο φούρνο με πατάτες?
    0 βαθμοί
  24. αφΤος πεζι τα ληντΖ. Πάμε και ακόμα μια ακόμα μπανταρα ΒΙΡΤΟΥΟΖΩΝ...άντε να παίξει στα 180 BPM ο μπλακεντεκερΖ ΜΟΝΟ downstrokes στην κιθάρα και το μπάσο και 16α στο hi-hat με το ένα χέρι....
    0 βαθμοί
  25. Οι εξελίξεις είναι ραγδαίες? Μάχες σώμα με σώμα των εταιρειών για την κυριαρχία και την επικράτηση στα home studio.
    0 βαθμοί
  26. Φίλος, βάλε μέσα και τους εξωγήινους... Αυτά τα παλικάρια που ακολουθούν ανήκουν στην κατηγορία "aliens" ?
    0 βαθμοί
  27. 0 βαθμοί
  28. Ε ναι σιγά μην πλήρωνε και κανένας για να αγόραζε μουσική εστιατορίου, πας σε ένα και ακούς δωρεάν τέτοιες σούπες ?
    0 βαθμοί
  29. Τα ηλεκτρικά κατά 99% εγκαταστάθηκαν αργότερα καθώς αυτός που το έκανε έβαλε την πλακέτα ανάποδα. Θα το διορθώσουμε στο κοντινό μέλλον όμως. Φωτογραφίες δεν μπορώ να στείλω καθώς είμαι δουλειά αλλά ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πληροφορίες. Αυτό που με εξέπληξε με την συγκεκριμένη είναι 1. Το βάρος της, είναι πολύ βαριά και 2. Τα ηλεκτρικά δουλεύουν πένα σαν να την πήρα αγορασμένη. Ευχαριστώ και πάλι για τις πληροφορίες
    0 βαθμοί
  30. Το πρώτο αποτέλεσμα για kumika είναι αυτό εδώ στα 80 Ε... Γενικά στο reverb τα σκοτώνουν τα όργανα, δεν σημαίνει ότι αξίζει τόσο η δικιά σου https://reverb.com/en-gr/item/30922769-vintage-kumika-by-aria-w-265-acoustic-dreadnought-guitar-mij-kumiko-japan-guitar-rare Edit:Όπως φαίνεται στη φωτογραφία η συγκεκριμένη έχει καπάκι μασίφ, οπότε είναι κάποιας αξίας το όργανο, δες και την δικιά σου
    0 βαθμοί
  31. Η Kumika (δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα) ήταν μια Κορεάτικη εταιρία (ή Japan) που έβγαζε κόπιες από γνωστά μοντέλα. Φθηνότερη από την Tokai. Τι πρώτο μου live το 1989 το έπαιξα με μια Burst Kumika les Paul. Δεν ήταν τίποτα σπουδαίο, αλλά τότε για εμένα ήταν ο κόσμος όλος, μιας και τότε στην επαρχία ειδικά, ηλεκτρική κιθάρα έβλεπες με τα κιάλια. Για το μοντέλο σου δεν ξέρω κάτι.
    0 βαθμοί
  32. Περνάω την statocaster περίοδο μου. Μόνο strat μαζεύω ?
    0 βαθμοί
  33. Αυτό με τα σχολεία είναι πολύ καλή λύση, γιατί πάντα υπάρχει ανάγκη. Μπορείς να επικοινωνήσεις και με συλλόγους γονέων, κατά πάσα πιθανότητα τα μηχανήματα του σχολείου θα είναι πιο παλιά. Εμένα 15 χρόνια που δούλευα σε συλλόγους γονέων Δημοτικού εκεί πήγαιναν τα παλιά κομπιούτερ μου.
    0 βαθμοί
  34. Επειδή τυχαίνει να έχω εκ των έσω εικόνα για τα σχολεία, πριν μια δεκαετία όντως υπήρχε τρελή ανάγκη, τώρα όχι τόσο. Και τώρα θα ήταν ευπρόσδεκτη μια δωρεά αλλά αν μιλάμε για 2-3 PCs και όχι μια σειρά από κάπως πιο ομοιόμορφα και πιο σύγχρονα μηχανήματα, τότε μάλλον περισσότερο τόπο θα έπιαναν σε κάποιο σχολείο σε κάποιο απομακρυσμένο χωριό στην επαρχία κλπ, αν υπάρχει κάποια άκρη εκεί. Μπράβο σε κάθε περίπτωση για την πολύ ωραία σκέψη.
    0 βαθμοί
  35. Γενικά θεωρώ ότι οι δυο αυτές κυρίαρχες εταιρείες του χώρου (Fender/Gibson) είχαν απο πάντα εντελώς διαφορετικές οπτικές για το marketing, με την Fender να έχει πάντα προβάδισμα και ισως να αφουγκράζεται καλύτερα το κοινο της. Η fender οχι μονο παρέμεινε το κύριο trademark αλλά δεν βγήκε και ποτέ εκτός αγοράς στους ενισχυτές. Αντίθετα μάλιστα μπηκε και στα πετάλια. Η Gibson έχει κάνει ήδη κάποια βήματα με τους ενισχυτές της. Το πόσο εμπορικά πετυχημένα είναι δεν το έχουμε δει ακόμη. Όπως είχε λεχθεί και στο άλλο θέμα που ειχε ανοιχθεί για τους καινούριους ενιχυτές της Gibson, φαίνεται πως το αγοραστικό κοινό που στοχεύουν είναι περίπου οι συλλέκτες. Μακάρι να χειριστούν το θέμα της Mesa με κάποιο σοβαρό σχέδιο.
    0 βαθμοί
  36. Ανακύκλωση ή πώληση μέσω αγγελίας θα ήταν η πρώτη σκέψη, αν υποθέσουμε ότι μιλάμε για καλά μηχανήματα που ίσως να χρειάζονται σε κάποιον ως πηγή ανταλλακτικών ή ίσως για να τρέξει ένα πολύ συγκεκριμένο software που δεν υποστηρίζεται από σύγχρονα OS και από virtual machines κλπ. Η εναλλακτική θα ήταν μια δευτερεύουσα light δουλειά όπως αυτά που ανέφερε ο @LK ή ίσως μια always on χρήση τύπου NAS ή web filter/firewall. Αυτά βέβαια μόνο αν έχεις και λίγο το μικρόβιο της πιο βαθιάς ενασχόλησης με τους υπολογιστές και τα δικτυακά - όχι λόγω δυσκολίας (δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολα και υπάρχουν άπειρα και αναλυτικότατα tutorials να ακολουθήσεις) αλλά επειδή οι περισσότεροι που τα κάνουν, τα κάνουν επειδή γουστάρουν την ενασχόληση κυρίως, όχι επειδή τους είναι απαραίτητα. Edit: για την always on χρήση, μπορεί να είναι λίγο ασύμφορο από πλευράς κατανάλωσης ρεύματος αν το μηχάνημα προς re-use είναι κανένα τούμπανο 7-8 γενιές πίσω.
    0 βαθμοί
  37. Εγώ δένομαι με τα αντικείμενα και μου δημιουργούν αναμνήσεις . Μπορεί π.χ να κρατήσω ένα laptop , επειδή με αυτό είχα χειριστεί μια υπόθεση. Μου θυμίζει τα ξενυχτια, το άγχος....την επιτυχία στο τέλος. Μπορεί επίσης , αν θέλω να βρώ κάτι χρηστικό για ένα μηχάνημα , να του αναθέσω μια και μονο (άντε και δύο) αποκλειστικές εργασίες. Π.Χ. στο studio , πέραν από το pc για το DAW, έσω ένα pc, με το οποίο χειρίζομαι όλο το software των modeling ενισχυτων ή ένα laptop δίπλα από τα τύμπανα, για να ακούω το track όταν παίζω. Dedicated εργασίες , που θα μπορούσαν να γίνουν και αλλιως ,....αλλα αφού υπήρχαν τα μηχανήματα, τις κάνουν αυτά. Αλλά, το βασικό είναι ότι έχω χώρο. Το κομμάτι vintage pc, το συλλεκτικό, είναι άλλο. Εκεί τους έχω στο storage και, που και που ,με rotation τους λειτουργώ . Αλλά και αυτό χώρο θέλει. Οι αναμνήσεις για εμένα είναι το βασικότερο. Σκεφτείτε π.χ το πρώτο σας αμάξι . Και δεν λέω να ταν κανένα σπουδαίο μοντέλο.....ακόμα και ένα φιατάκι να ήταν......δεν θα θέλατε να το είχατε στο γκαράζ σας...35-40 χρόνια μετά.....έτσι να σας θυμίζει το παρελθόν; Ε κάτι αντίστοιχο ισχύει και με τα όποια μηχανήματα.
    0 βαθμοί
  38. Ηταν δεδομένο να συμβεί. Οταν έχεις χτίσει κάτι επι δεκαετίες με τον δικό σου τρόπο (καλό ή κακό) δύσκολα λειτουργούν τα συνεταιριλίκια αργότερα. Το ποιός "έφυγε" ποιόν, δεν έχει καμία σημασία. Προσωπικά δεν με πολυκαίει, αφου έχω pre-Gibson, Randall Smith Mesa Boogie που για τα δεδομένα μου ήταν και παραμένει ο κορυφαίος ηχητικά αλλά και οπτικά, Boogie. Ο Lonestar Special. Με τερτίπια μεν αλλά όπως όλα τα ιδιαίτερα high end αντικείμενα πόθου.
    0 βαθμοί
  39. 0 βαθμοί
  40. Περίμενε πρώτα να βγει το βίντεο, μετά το παίρνεις, το προβάλεις στην tv και αρχίζεις να συνθέτεις real time ενώ το βλέπεις. Όπως έκανε κι ο συνάδελφος σου ο Βαγγέλης.?
    0 βαθμοί
  41. Ναι, αλλά θα το έχουμε όλοι μετά το video στη συλλογή μας. Θα φτιάξουμε μια σύνθεση FM με το καρπουζάνοιγμα των PC σε αργή κίνηση. Ήδη μου ήρθε μια ιδέα. Θα το γράψω.
    0 βαθμοί
  42. πολύ καλό. Δεν βάζω 5 πουθενά. εχω απορίες. Στα σχόλια...
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...