Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. odis13

    odis13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      6380


  2. Shelter

    Shelter

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1991


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      47922


  4. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      10713


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/24/24 σε όλα

  1. δισκαρα ειναι οπως σχεδον ολοι του οι δισκοι με κορυφαιους αΦτους που...δεν εχουν καθολου κιθαρα ???
    2 βαθμοί
  2. Αν και στα Leslie Speakers το θέμα του tremolo υπήρχε ήδη από το 1937, στην κιθάρα όχι απλά δεν υπήρχε, αλλά φαίνεται ότι οι οργανοπαίχτες δεν είχαν παρακολουθήσει την τεχνολογική αυτή καινοτομία του Donald Leslie και δεν σκέφτηκαν να την υιοθετήσουν. Ο πρώτος ενισχυτής με ενσωματωμένο tremolo unit ήταν ο Premier 66 που βγήκε στην αγορά το 1947, αργότερα την ίδια χρονιά η Danelectro ενσωμάτωσε tremolo και ακολούθησε ένας της Gibson την επόμενη χρονιά. Κάπου εκεί χρονικά, ίσως και το 1946 η DeArmond έβγαλε το θρυλικό standalone unit DeArmond Tremolo Control με το οποιο ο Duane Eddy ηχογράφησε το Rebel Rouser, το Stalkin', το Cannonball το the Lonely one και το Fourty Miles of Bad road. Επίσης τρέμολο ακούμε σίγουρα στο Rumble του Link Wray (1958), αλλά και εκπληκτικούς ήχους τρέμολο στα All I have to do is dream των Everly Brothers (απο τον Don Everly ή τον Chet Atkins) και Put your Hand on my shoulder του Paul Anka (προσπαθώ να μάθω ποιος να έχει παίξει κιθάρα σε αυτή την ηχογράφηση γιατί δίνεται credit μόνο στον μαέστρο της ορχήστρας). Ακούμε τρέμολο στο Flood του Muddy Waters το 1953 (άγνωστο με ποια συσκευή) και το 1955 με τον Bo Diddley στο Pretty Thing και στο Diddley Daddy. Ισως το DeArmond γιατι ο πρώτος fender ενισχυτής με τρέμολο βγαίνει το 1956 (Vibrolux). Δεν μπορώ να ξεχωρίσω αν ο Les Paul χρησιμοποιεί κάποια ανεπαίσθητα ήπια ρύθμιση στο Sweet Hawaian Moonlight το 1946. Ξεκάθαρα όμως ακούμε τρέμολο στα κομμάτια του Roosvelt Sykes : -Are you unhappy, -You can't do that to me -Sugar Babe Blues -Love has something to Say Όλα ηχογραφημένα μεταξύ 1941 και 1944 πριν από όλους τους ενισχυτές με built in tremolo. Πιθανότατα στα κομμάτια αυτά παίζει κιθάρα ο Big Billy Broonzy και αναρωτιέμαι αν παίζει να χρησιμοποιούσε κάποια custom ηλεκτρομηχανική κατασκευή με δονούμενο τύμπανο με ηλεκτρολύτη ή οινόπνευμα. Μου φαίνεται υπερβολικά ψαγμένη κατάσταση για τα δεδομένα της εποχής. Η τεχνολογία υπήρχε, αλλά δεν είχε βγει ακόμα σαν έτοιμο προϊόν στον κιθαριστικό χώρο. Φαίνεται πως ως το 1958 οι κιθαρίστες δεν συγκινήθηκαν από τον ήχο του tremolo και δεν ασχολήθηκαν ως το 1958 που έχουμε ένα καλό σύνολο από ηχογραφήσεις με τον συγκεκριμένο ήχο που έγιναν γνωστές. Εξαιρεση ο Pops Staples που το 1956 χρησιμοποιεί τρέμολο σε όλο το Uncloudy Day των Staple Singers. Προφανώς ως build in effect καποιου ενισχυτη. To 1960 o Hank Marvin στο Apache, η Sister Rosetta Tharpe στο What Are they Doin' In Heaven, το 1961 o Del Shannon στο Runaway και τα επόμενα χρόνια ακολουθούν οι Slim Harmo (Baby Scratch my Back), Buffalo Springfield (For What is Worth), Tommy James & the Shondells (Crimson and Clover), CCR (born in the bayou), O Billy Strange στο Bang Bang (My baby shot me down) με την Nancy Sinatra και φυσικά Rolling Stones (Gimmie Shelter). Ακραία ρύθμιση του tremolo εισάγοντας ένα νέο ήχο έχουμε από τον Johnny Marr το 1984 με το How Soon Is Now των Smiths. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία που επαναλαμβάνεται. Σας αρέσει το τρέμολο σαν εφέ? Το χρησιμοποιείτε? Σε ποια ηχογράφηση το διακρίνατε και σας κίνησε το ενδιαφέρον? Ποια είναι η παλαιότερη ηχογράφηση που το έχετε εντοπίσει?
    1 βαθμός
  3. Θα "χαλάσω" λίγο το mood αλλά κιθάρα με τρέμολο και να μην αναφερθούν αυτά τα δυο δε γίνεται.
    1 βαθμός
  4. Μου αρέσει πολύ και το χρησιμοποιώ συχνότατα. Το πόσο κάποιες φορές μπορεί να μη φέρει επιθυμητό αποτέλεσμα συνήθως εξαρτάται απο την κυματομορφή που πρέπει να "ταιριάζει" σε ρυθμό και στυλ. Θέλω να προσθέσω στην ωραία και λεπτομερή παρουσίαση τον Magic Sam που ήταν απο τους πρώτους που χρησιμοποίησαν το εφέ στο blues και υπήρξε φανατικός χρήστης. Εδώ το All your love στο ντεπούτο του απο το 1957
    1 βαθμός
  5. Το λατρεύω! Mπορεί να γίνει overwhelming εύκολα αλλά when tastefully done είναι μούρλια. Πρέπει να πάρω ένα ωραίο τρέμολο κάποτε, έχω ένα παλιό Guyatone που είναι συμπαθητικό αλλά ως εκεί. Aπο την άλλη έχω ως σκοπό κάποτε να πάρω έναν Deluxe Reverb, όποτε όταν με το καλό γίνει ίσως και να βολευτούμε εκεί. Η παλαιότερη ηχογράφηση στην οποία θυμάμαι να το προσέχω, τουλάχιστον off the top of my head ήταν το Uncloudy Day των Staples που ανέφερες, το οποίο είχα ανακαλύψει μέσω του Fahey όταν είχα κάτσει να μελετήσω την δική του σόλο εκδοχή, ας ευλογήσω και τα γένια μου αν και προφανώς εδώ χωρίς tremolo of any sorts... Πάω να ακούσω μερικά απο τα κομμάτια που ανέφερες, γνωστά ονόματα και ίσως κάπου να έχω ακούσει κάποιο αλλα δεν μου έρχονται κατα νου τώρα απο τους τίτλους.
    1 βαθμός
  6. Τώρα είσαι πάνω απ' τη Σερβία, αλλά θα τον ακούσεις μετά μιας και τον ανέφερες...
    1 βαθμός
  7. Khruangbin αλλα we're trying a bit too hard και βγαινει δε βγαινει η δουλεια.
    1 βαθμός
  8. E όχι και weather report ρε Σάμη.... Το σεμιναριο για τον Μπασμά δεκτό και μερσι.
    1 βαθμός
  9. Ήταν μια κλασική μέθοδος που χρησιμοποιούσαν παλιά οι uploaders, ανέβαζαν δηλαδή τραγούδια με ελάχιστα πειραγμένη ταχύτητα προς τα κάτω ή προς τα πάνω για να μην τα αναγνωρίζει ο αλγόριθμος του youtube και τα μπλοκάρει. Όταν αλλάζεις την ταχύτητα αλλάζει και η τονικότητα του τραγουδιού, αν και εδώ και χρόνια υπάρχουν τρόποι να αλλάξεις την ταχύτητα χωρίς να αλλάξει η τονικότητα. Το τρικ τέλος πάντων δεν έπιανε, ο αλγόριθμος δεν μπερδεύεται με αυτό, αλλά τα αμέτρητα αλλοιωμένα κομμάτια παρέμειναν στο youtube.
    1 βαθμός
  10. Σαν modulation effect θέλει ένα μέτρο. Αλλά όταν παίζεις καθαρά ή σχεδόν καθαρά και έχεις πολλά κομμάτια στη σειρά κάποια στιγμή θέλεις ένα modulation να αλλάξει λίγο η χροιά σου. Πάντως αν παίζεις αρκετά με το βάθος του και την ταχύτητα μπορεις να δώσεις διαφοροποίηση στον ήχο και να μην ακούγεται μονότονο. Ευχαριστω για την πρόταση, μου είχε διαφύγει!
    0 βαθμοί
  11. Με το που τελειώνω την ανάγνωση της τελευταίας σου φράσης, ακούγεται από την tv δίπλα «Να ζήσουν οι νύφες κι οι γαμπροί», απ'την ταινία "Ο Παπατρέχας".?
    0 βαθμοί
  12. Yamaha SG κάτι σα το DX7 την ίδια εποχή ΚΑΙ χαμουνδ ?
    0 βαθμοί
  13. Τι καλυτερότερον άσμα του βινυλίου "αισθηματική διάσωσις".
    0 βαθμοί
  14. Δεν μιλάς για εμμονές όταν έχεις αναπαράγει το Tarkus νότα νότα (λέω πχ, λόγου χάρη) αφήστε την κοπέλα να σκαλίσει τα προγράμματα επεξεργασίας ήχου με την ησυχία της, και να της το κατεβάσουν τι έγινε? Και εγώ παλιά επεξεργαζόμουνα εικόνες χωρίς κανένα λόγο και έμαθα το photoshop
    0 βαθμοί
  15. Και το Montage αρμόνιο είναι με δυνατότητες synth ????????
    0 βαθμοί
  16. Λες να έμπλεξαν το κοντέινερ που ήθελαν να "απαλλοτριώσουν" και να βρέθηκαν με τα PSR-F52 από σπόντα; ? ?
    0 βαθμοί
  17. Καπου στο heaven & hell τον έχασα
    0 βαθμοί
  18. 0 βαθμοί
  19. Για να μην ανοίγουμε καινούργιο. Η Yamaha Music UK επιβεβαίωσε πως εκλάπει container στην Αγγλία με 1300 Yamaha PSR-F52 συνολικής αξίας πάνω από 100.000 £. Πηγή: musictech
    0 βαθμοί
  20. Αστραφτερά χάλκινα, ντράμμερ δυναμίτης, φωνή λιγότερο αντάξια του υλικού, αλλά με κέφι που ξεχειλίζει από όλα τα ποτήρια και.. δείγμα από το σημαντικό αυτό άλμπουμ, το οποίο ελπίζω ότι ξέρετε... αν όχι υπάρχει όλο στο YouTube.
    0 βαθμοί
  21. Εγώ στα ήπια, θα ΄ρθει η κάμπια της Κανήθου και ποιος την ακούει πρωινιάτικα
    0 βαθμοί
  22. Etta Improv.mp3 Καλημέρα με ένα μικρό αυτοσχεδιαστικό με Telecaster!
    0 βαθμοί
  23. Βαλτός είσαι μωρ αδελφάκι να μπει να μας αρχίσει ο μουγκόλος ? Συμπαθείς, δεν τους γνώριζα κάτι σε Γουέδερ ριπορτ ίσως Υγ κάποια στιγμή θα πρέπει να σε κάμνω ένα σεμινάριο περί μπασμά, δια να μη σε πιάνουν κότσο. Απ το χωράφι στο τσιγαρόχαρτο
    0 βαθμοί
  24. Πω ρε π@$#η μου, αυτός βάλθηκε να μας ρίξει σε χειμερία νάρκη, μην πω και στα σκληρά ναρκωτικά.? Πρέπει να πάρω επειγόντως μέτρα για το καλό του φόρουμ.? Joe Henderson - Me, Among Others (1973) Joe Henderson - sax Larry Willis - el. piano Dave Holland - bass Jack DeJohnette - drums Arthur Jenkins - congas & percussion
    0 βαθμοί
  25. Οι ηχολήπτες των Στόνες, έβγαλαν λεφτά, δεν κατάντησαν ζητιάνοι σα το Γκίλαν να παίζουν λίβε με το Παπακωνσταντίνου στα καημένα βούρλα ?
    0 βαθμοί
  26. Τώρα άρχισες να μιλάς και στο τρίτο πρόσωπο, σαν τον Ιούλιο Καίσαρα?? Δύσκολα τα πράγματα....?
    0 βαθμοί
  27. ...που να τρέμει σύγκορμη μόλις μπαίνει ο Θεός.? Στο 0:36...
    0 βαθμοί
  28. Τώρα, παίρνεις 3-4 Iremol των 500mg και πέφτεις για ύπνο.?
    0 βαθμοί
  29. Ο Jarre και ο Βαγγέλης είναι ΜΑΘΗΤΕΣ μου. Εγω είμαι ο καλύτερος. Το φως της μουσικής του κ9σκου. Εγω είμαι ο Παν, τώρα?!
    0 βαθμοί
  30. Fender-ALFA (Φανης Πλουμης)-Squier (Ασημένιος μαγνήτες-ηλεκτρικά) Δεν χρειάζομαι κάτι άλλο
    0 βαθμοί
  31. Είσαι πολύ ωραίος, βεβαίως βεβαίως Και έρχεσαι αρκετά κοντά στη γενικότερη θεώρηση των πραγμάτων
    0 βαθμοί
  32. 46 posts σε ένα θρεντ μέσα σε 8 ώρες και μήνα Αύγουστο, το λες και παγκόσμιο ρεκόρ (για το ΝΟΙΖ). Μη δείτε κιθαροθρεντ, αμέσως σκάτε μύτη απ'τα λαγούμια σας...
    0 βαθμοί
  33. Αν μάθεις να παίζεις έτσι, θα σε βρει αυτή
    0 βαθμοί
  34. Τι Ράμεν του λές βρε και συ του Σάμη,λαικός άνθρωπος,που ότι κατάφερε το κατάφερε με την δουλειά του και τον ιδρώτα του. Ντακόρ και ζβάν πάνω στα μαδέρια έτρωγε για να φτάσει εκεί που έφτασε.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...