Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/21/24 σε Αναρτήσεις
-
2 βαθμοί
-
Ήταν θέμα χρόνου να γίνει αυτό, μια all-in-one λύση, μια και η ψηφιακή τεχνολογία γινόταν όλο και πιο φτηνή και έπιανε όλο και μικρότερο χώρο. Τα πρώτα βήματα είχαν γίνει ήδη από τις αρχές των '80s με synths/workstations τύπου Fairlight, o δρόμος είχε ήδη είχε χαραχτεί, αλλά χρειαζόταν χρόνος για να γίνει προσπελάσιμος από όλους. Σε κάποια φάση η τεχνολογία έγινε αρκετά φτηνή, και πολλές αυτόνομες συσκευές (sequencers, drum machines, vocoders, arpeggiators, samplers, effect units κλπ) ενσωματώθηκαν στα synths, και τα workstations έγιναν must. Και αυτό ήταν θαύμα. Παράλληλα όμως συνέχιζαν να κυκλοφορούν αυτόνομες dedicated μονάδες, samplers κ' drum machines για παράδειγμα, αλλά σιγά σιγά οι εταιρείες σταμάτησαν να τις παράγουν και έριξαν το βάρος στα workstations. Μετά άρχισε η virtual περίοδος με τα plugins και τα VSTs και πολλοί στράφηκαν προς τα εκεί, κυρίως για sampling/sequencing/recording δουλειές. Αναμενόμενο κι αυτό. Αυτό που δεν ήταν αναμενόμενο ήταν η νεκρανάσταση της αγοράς αναλογικών synths. Σήμερα πωλούνται πιο πολλά αναλογικά synths από οποιαδήποτε άλλη περίοδο του παρελθόντος, και παρά την επικράτηση της digital τεχνολογίας. Εν τέλει στις μέρες μας υπάρχει κάτι για όλους, μια υπερπληθώρα συσκευών για κάθε γούστο και τσέπη. Τώρα ποιος μπορεί να εκτιμήσει όλη αυτή την υπερπροσφορά είναι άλλο θέμα. Οι νέες γενιές είναι ολίγον τι lost in space απ'ότι βλέπω και διαβάζω και μου σηκώνεται η τρίχα. Η βλακεία σε συνδυασμό με την άγνοια μάλλον υπερισχύει στις μέρες μας, το τι μπαρούφα και το τι παραπληροφόρηση κυκλοφορεί δεν περιγράφεται. Κάποιες εταιρείες βασίζονται στην άγνοια της νέας γενιάς και πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες, και ελάχιστοι είναι αυτοί που αντιδρούν, με το φόβο μη γίνουν γραφικοί. Φτάσαμε στο σημείο εν έτει 2024 να σου πουλάει η Χ εταιρεία στα €6Κ ένα digital synth με 3 oscillators, 4-part multitimbrality και 24-voice πολυφωνία? και να κάνουν όλοι WOW!, βλέπεις δηλαδή να εντυπωσιάζονται με αυτά τα απαράδεκτα -'80s- specs του οργάνου, δικαιολογώντας μάλιστα απολύτως την εξωπραγματική αυτή τιμή, και αναρωτιέσαι από ποιο σπήλαιο βγήκαν όλοι αυτοί. Μιλάμε για τρομακτική άγνοια της ιστορίας των synths, μια άγνοια που εκμεταλλεύονται κάποιοι "ξύπνιοι" του χώρου στο έπακρο. Ως πότε είναι το ερώτημα...?2 βαθμοί
-
Το θεωρώ αδιανόητο να αγοράζει κανείς synth, και μάλιστα flagship synth, μόνο και μόνο για να παίζει τα presets του. Ποια presets του δηλαδή, 8 στους 10 παίζουν μόνο με ήχους πιάνου (el. & ac.), λίγα strings/pads, κάνα lead ala Moog και κάνα Hammondoειδές για πλάτες. Όλα αυτά τα βρίσκεις -και σε πολύ καλή/άριστη ποιότητα- σε stage pianos ή preset keyboards/arrangers από σχεδόν κάθε μεγάλη εταιρεία. Το να αγοράσεις ένα Fantom/Nautilus/Montage και να τα παίζεις σε σκυλάδικα, έστω κι αν σε αυτά τα σκυλάδικα παίζουν τα top ονόματα του χώρου, το θεωρώ τουλάχιστον ανέκδοτο. Αν θες να πηγαίνεις με 50 χλμ, τι τη θες τη Ferrari ρε μπάρμπα? Δεν τη λυπάσαι??2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
110 σελίδες και πάμε ? Λες και η Yamaha ανακάλυψε τον τροχό.........έλα Παναγία μου ?1 βαθμός
-
Αυτός που ειναι στο cover του video (πριν ξεκινήσει) φέρνει λιγο στον ετεροθαλή αδελφό Παπανδρέπυ.1 βαθμός
-
Νομίζω ότι μόνο το τελευταίο τρίμηνο, το έχω πει τουλάχιστον δύο φορές, με τη μία ή την άλλη διατύπωση, αλλά ναι και ο Χναράκης πολύ ωραία το είπε. Τα δε τελευταία 20 χρόνια πρέπει να το έχω πει άλλες 200 φορές, με τη μία ή την άλλη διατύπωση. Εν' τω μεταξύ, στην εποχή μας δε χρειάζεται καν να πατήσει το EDIT, τα 4-5 κουμπιά / sliders που χρειάζονται, είναι φάτσα-κάρτα, να και το φίλτρο, να και το Attack, να και το Resonance, να και το LFO... και κλείσαμε.1 βαθμός
-
Μαζι με τα Trinitad σαφως τα καλυτερα πουρα across the board (ασε τους νεοπλουτους να καπινιζουν Cohiba...) μαζι φυσικα με κανα Partagas serie D ή Lousitania (αν εχεις τυχη και πετυχεις καλο & original....γιατι εχει πνιγει στη μαϊμου η μαρκα..)1 βαθμός
-
Εγώ πάλι νομίζω ότι υπερεκτιμάται η μαεστρία που έχει ο μέσος χρήστης workstation πάνω στο sound design. Το είπε πολύ ωραία ο @Μανώλης Χναράκης πριν ότι μουσικός και sound designer δεν είναι απαραίτητα ταυτόσημες έννοιες, που σημαίνει ότι ο performer που θα βγει με τον κάθε Τερλέγκα πολύ καλά θα κάνει να παίξει με τα έτοιμα presets αν αυτό του κάνει τη δουλειά με τον λιγότερο δυνατό κόπο. Και από τη δική μου εμπειρία, το sound design και ειδικά σε ένα complex μηχάνημα με τρελά specs δεν είναι κάτι που μπορείς να κάνεις σε σοβαρό επίπεδο απλά πατώντας το Edit. Οι sound designers των εταιριών έχουν αφιερώσει χρόνια ολόκληρα να ασχολούνται full time με αυτό το κομμάτι και υπάρχει λόγος που οι εταιρίες τους έχουν να σχεδιάζουν presets. Είναι ας πούμε αισιόδοξο να νομίζει κανείς ότι θα πατήσει το Edit και μετά από λίγο θα κατουράει τον Eric Persing. Για να μην παρεξηγηθώ, δεν λέω ότι δεν πρέπει να ασχοληθεί κανείς με το πείραγμα ήχων ή τη δημιουργία νέων για τη χαρά της ενασχόλησης. Λέω μόνο ότι πρέπει να είμαστε πιο ρεαλιστές ως προς τα δυνητικά αποτελέσματα που θα έχει αυτή η ενασχόληση, τουλάχιστον για το 80-90% του κόσμου εκεί έξω.1 βαθμός
-
Ασε ..μου εδωσε προχΤες δυο (δυστυχως τα τελευταια) Half Corona εντελως απαιχτα λαΙμε...να καπνιζει η μανα και του μωρου να μη δινει....( και τζαμπα... 10 ευρω το ενα)1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
ρε φιλωΟυζ με αΦτα κσΥριζονταν ο ΓΚΟΥΣΓΚΟΥΝΗΣ το 1971....εχει προχωρησει η εταιρεια, ολο το R&D της BIC για ξυριστικα Ελληνες το κανουν πλεον...και η εταιρεια μαμει και δερνει σε πωλησεις πανΓκοΖμιος.. φτιανει δε το καλυτερο Single Blade του πλανητη (για τον παραδοσιακο κΣυριστη που δεν μπορει να παρει στο ταξιδι του το DE του), σχεδον το ιδιο καλο με το θρυλικο Shick Injector1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Όχι, δεν μιλάμε για "σχεδιασμό ήχων" σε βάθος. Μιλάμε γι' αυτό που οι περισσότεροι πιστεύουμε ότι κάνουν οι περισσότεροι από όσους αγοράζουν synthesizers. Μα, δεν έχω πει τίποτε για το τι μπορώ να κάνω (αν θέλεις όμως μία ιδέα ρίξε μία ματιά εδώ : cSounds.com: The Csound Community). Το τελευταίο workstation που είχα αγοράσει ήταν το Trinity, και δεν υπάρχει περίπτωση να κάτσω ποτέ στο μέλλον να προγραμματίζω ήχους σε workstation διότι απλώς δεν υπάρχει λόγος... Είμαι βέβαιος ότι σε κάτι σαν το Montage τα πράγματα θα είναι πιο εύκολα (από τη μία) αλλά πιο σύνθετα (από την άλλη) οπότε αριβεντέρτσι Ρώμα. Όταν η αγορά κατάλαβε πόσο πολύ πουλάει, εμφανίστηκαν δεκάδες πηγές για ήχους, σε cartridges, sysex, ακόμη και σε βιβλία. Οι ήχοι που έμειναν στην ιστορία, είναι ελάχιστοι από αυτούς για τους οποίους ήταν ικανό, απλά χωρίς εφέ ακουγόταν χάλια.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Μια λεπτομέρεια μιας και το θέμα του thread είναι το DX7 και τα presets του: δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω ότι τα presets του DX7 ήταν "γενικά χάλια" όπως τα χαρακτήρισε ο @Waterfall-K στο αρχικό του post. Προσωπικά όμως δεν μπορώ να σκεφτώ κανένα μοντέρνο synth που να έχει συνολικά "χάλια" presets. Το τελευταίο synth που μπορώ να θυμηθώ να έχω σκαλίσει και να έχω πει ότι τα presets το αδικούν ήταν το πρώτο release του Waldorf Blofeld κάπου το 2008 αν θυμάμαι καλά (και νομίζω οτι και το Blofeld το έφτιαξαν πολύ στα επόμενα updates από πλευράς presets από τότε). Το αναφέρω για να πω ότι μπορεί στις εποχές του DX7 να είχε νόημα ή και να ήταν σχεδόν απαραίτητο να φτιάχνεις ήχους και να αλλάζεις πολύ τα presets. Σήμερα δεν υπάρχει αυτή η ανάγκη, ευτυχώς.0 βαθμοί
-
όχι βρε, αυτά που μου περιγράφεις είναι πολύ basics και ευτυχώς τα έχω περάσει εδώ και πολλά χρόνια. Είχα κάνει καινούργια group των φωνών, ακόμα μάλιστα έκανα duplicate άλλο και το καθάρισα και του άλλαξα ονόματα, και ακόμα δεν έχω φτάσει να φτιάξω τα send. Τελικά σήμερα μετά από προσπάθειες και ένα σύντομο πέρασμα και στο 13 γιατί αυτό είναι στο 12 (το 13 το χρησιμοποιώ μόνο αν θελω τις καινούργιες λειτουργίες) είδα ότι εξ αρχής είχα ένα γενικό mute στα φωνητικά που πρόσθεσαενώ στα πρώτα που έκανα import που δεν υπήρχε εκεί τα ανοιγόκλεινα, και όταν ήρθε η ώρα να τα δουλέψω τελικά, ξεμιουτάρισα τα πάντα, άνοιξα όλα τα tracks, και μετά έφτιαξα το group vocal και δούλεψε. Γενικά είναι ένα πολύ ενδιαφέρον πρότζεκτ, γιατί ξαναμιξάρω δουλειά αλλουνού, έχω τα αρχικά, ασυγχρόνιστα και το τελικό αποτέλεσμα. Κοινώς κάνε ένα ίδιο αλλά στο μεταξύ διόρθωσε πράγματα ....0 βαθμοί
-
Αυτα τα έδινα σε οποιον μου έλεγε οτι δεν καπνιζει πουρα γιατι ειναι χαλια και άρχιζε να καπνιζει... Απαιχτα, αλλά τα καπνιζα δυο δυο. Το Half corona δεν επαιζε σαν vitola παλια στην Κούβα. Απλά η Upmann ήταν η αγαπημένη μπράντα του Κένεντι και κοψανε τα κορονακια στη μέση για να πιασουν τη νοοτροπια των αμερικλάνων που είναι πολυάσχολοι και δεν αφιερωνουν χρονο για ενα σωστο πούρο. Λέγεται μάλιστα ότι ο πρόγονος αυτών (ένα άλλο half απο την Upmann) που καπνιζε ο Κενεντι ήταν το αγιο δισκοποτηρο του, και πριν υπογραψει τον αποκλεισμο της Κουβας είχε βαλει ανθρώπους να οργωσουν την Κούβα και να του μαζεψουν οτι stick βρούν.0 βαθμοί
-
Ναι μου τα έλεγε αυτά ο παππούς στο ρετιρέ του KDW στο TABAK... έχει βέβαια για τους καλούς πελάτες vintage stock (του παΓαινω τσίπουρο παλαιωμενο που του αρέσει δώρο και με προσέχει χρόνια τώρα ?)0 βαθμοί
-
Απο αυτούς ψωνιζω εδώ και δυο χρονια. Απλά αγοράζω μονοποικιλιακούς και τα ανακατεύω μόνος μου.0 βαθμοί
-
Που να βρω ρωσικά τσιγάρα ρε συ;Ούτε το KDW δεν έχει.Εχω αΦτα, κουβανικα, μετράνε ;έτσι κι αλλιώς κομμουνισται ωσάν τον ΠουΣτιν είναι και αφτί. Πάντως γιατί ρε συ να τσι ξεφουσκώσω τα λάστιχα;Για να γιομησει αμαΚσια το Βερολίνο όπως η Αθήνα; Μας έχουν που μας έχουν σκίσει στο τζεντριφικεΙσον και έχουν πάει οι τιμές στο θεό να έχουμε τώρα και κίνηση και καΦσαερια ; Δε λέει...ασΤενε ρε και μια πόλη χωρίς αυτοκίνητα ήσυχη ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Είχα πολύ καιρό να γράψω κάτι, είπα να κάνω ενα βιντεάκι με το Shenandoah μιας και τελευταία χαζομελετάω αυτό το κλασσικό φολκ κομμάτι. Το έχουν πει/διασκευάσει η σαρα και η μαρα, απο Bob Dylan, Bruce Springsteen, Peter Seeger και άπειρους άλλους. Σε σολο κιθάρα πολλές επίσης οι διασκευές, με αγαπημένες μου αυτές του Tony Rice και του Bill Frisell, απο τις οποίες προσπάθησα (λέμε τώρα) να δανειστώ μερικά στοιχεία. Τη συγκεκριμένη κιθάρα δεν την έχετε ξαναδεί, και είναι αρκετά ιδιαίτερη - bonus point σε όποιον προσέξει πρώτος γιατί δεν είναι "τυπική" dreadnought...Α, και οι χορδές είναι κυριολεκτικά περσινές αλλά δεν είχα κατάλληλο σετ σπίτι για να τις αλλάξω ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00