Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Nestoras

    Nestoras

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      8576


  2. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      15323


  3. sultan of string

    sultan of string

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1179


  4. npap

    npap

    Guru


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      4590


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/17/24 σε Αναρτήσεις

  1. 2 βαθμοί
  2. Ποιος ειναι ο Γεράρδος? Αυτος δεν ειχε το πλαίσιο ?
    1 βαθμός
  3. Εμ, αυτές ήταν εποχές και iconic ταινίες. Φατε marvel τωρα κάι VST?
    1 βαθμός
  4. Καλα παίκτες γενικα υπάρχουν άπειροι αλλά ελάχιστοι στέκονται ισάξια και στα δυο. O Ηoldsworth πχ στο κομμάτι παραπάνω ήταν φοβερός μεν (γιατι Holdsworth, duh) αλλά φαινόταν στο παίξιμο του και τη φρασεολογία του οτι είναι ηλεκτρικός. Ο Lage που ανέφερες πχ επίσης ντουμπλάρει πολύ άξια, τον έχω ακούσει σε ακουστικές δουλειές και είναι παρα παρα πολυ καλός με την ακουστική (δε ξερω αν εχεις ακούσει τη δουλειά του με τον Critter), αλλα και εκει - αυτό το καταπληκτικό feel που έχει στην ηλεκτρική δεν τον έχω ακούσει να το πιάνει στο 100% στο ακουστικό. Μπορεί να είναι και γούστα και απλα να τον προτιμώ στον ηλεκτρικό του ήχο, δε ξέρω. O DiMeola είναι ίσως σχεδόν ισάξια γνωστός και για τα δυο, αλλα στην ακουστική δεν τον πολυαντέχω οπότε δε θα πώ παραπάνω, ο Metheny επίσης εχει φοβερα sensibility στην ακουστική αν και στο κεφάλι μου τον έχω labelled σαν ηλεκτρικό πρωτίστως...ίσως αυτός να πλησιάζει περισσότερο το top level και στα δυο, απο όσους μου έχουν έρθει μεχρι τώρα δηλαδη.
    1 βαθμός
  5. επειδή μου είπαν πάλι κάποιοι ότι μπερδεύτηκαν με τα bit το ρόλο τους και τι πρέπει να κάνουν τελικά, θα μου επιτρέψετε να προσπαθήσω να το απλοποιήσω λίγο ακόμα συνοπτικά, με στόχο να κατανοηθεί η σχέση τους με την πράξη πέραν της μαθηματικής προσέγγισης... όπως ήδη ειπώθηκε το bit depth έχει να κάνει μόνο με το δυναμικό εύρος... δυνητικά τώρα στην πράξη στα 24bit "μπορούμε" να έχουμε 48db παραπάνω δυναμικής περιοχής (πράγμα όντως εντυπωσιακό στο μάτι αλλά το θέμα μας είναι τι γίνεται στο κρεβάτι?)... το μυστικό μας εδώ είναι το "μπορούμε" και το "πότε"... χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Μανώλη... όντως ειδικά στην ηχογράφηση πηγών με μεγάλη δυναμική περιοχή τα αποτελέσματα είναι κάποιες φορές εμφανώς περιορισμένα όταν χρησιμοποιούμε τον ADC (analog to digital converter) στα 16bit και όχι στα 24... ένα μεγάλο μέρος της εκφραστικότητας ενός μουσικού οφείλεται στις "μικροδυναμικές" της εκτέλεσής του... φανταστείτε να γράφετε με ένα ακουστικό όργανο (ειδικά εκτός studio) και να "απαιτείται" εκ των συνθηκών να παίζετε "πιο δυνατά" απ ότι θα επιθυμούσατε ώστε να παράγετε "ικανό" σήμα στο μέσο καταγραφής σας... ειδικά μάλιστα ως προς τα επίπεδα του θορύβου το ότι στα 24 μπορούμε χωρίς πρόβλημα να δουλεύουμε και με ηχογραφήσεις χαμηλής έντασης, είναι εργονομικά και πρακτικά και ποιοτικά, μεγάλο "δώρο", που σε πολλές περιπτώσεις μας λύνει τα χέρια πέραν της γενικής "άνεσης"... το ίδιο συμβαίνει και κατά την επεξεργασία (audio editing, χρήση ψηφιακών επεξεργαστών και εφέ κλπ) που πλέον τα παραπάνω bit είναι πολύ σημαντικό θέμα και εν γένει στο post production καταλυτικό πολλές φορές... έτσι η χρήση τους κατά την ψηφιακή σύλληψη και διαχείριση του ήχου, είναι εκ των ων ουκ άνευ όταν αναφερόμαστε σε έννοιες όπως η "πιστότητα" (αυτή η έρμη έννοια που έχει καταταλαιπωρηθεί κατά καιρούς) σε καταγραφή και αναπαραγωγή... προσοχή όμως... μιλάμε πάντα γενικά και οι εύκολοι αφορισμοί είναι και εδώ εκ των βάθρων επιεικώς υπερβολικοί... πχ τα 96db δυναμικής περιοχής που μας δίνουν πάνω κάτω τα 16bit, δεν σημαίνουν ότι αν προσέξουμε λίγο στις στάθμες δεν μπορούμε να έχουμε ικανοποιητικότατες παραγωγές (ειδικά σε είδη όπως που τα ηλεκτρικά όργανα κυριαρχούν)... μάλιστα σε περιπτώσεις που η παραγωγή ντε φάκτο πρόκειται να "περάσει" τελικά σε cd (οπότε μέσω dithering πρέπει να "κόψουμε" τα 8bit που "περισσεύουν"), δεν είναι απίθανο το αποτέλεσμα να "υπολείπεται" μιας αρχικής διαδικασίας που ενδεχομένως θα γινόταν εξ ολοκλήρου στα 16bit... ιδανικό είναι να ξέρουμε που θα απευθυνθεί τελικά η παραγωγή μας (cd? spotify? tidal?) οπότε αν η γνώση και τα μέσα μας δεν επιτρέπουν στην κρίση μας τις καλύτερες επιλογές κατά την παραγωγή, ίσως κάποιες φορές να ήταν καλύτερα (για πιο ελεγχόμενο αποτέλεσμα) να γράφαμε στα 16bit αποφεύγοντας μετατροπές και ξέροντας "που βαδίζουμε" εξ αρχής (τονίζω το ίσως γιατί δεν το προτείνω, απλά είμαι υποχρεωμένος να το αναφέρω)... και είπαμε... καλά και άγια τα 144db των 24bit, αλλά καλώς ή κακώς δεν αξιοποιούνται πάντα ενδελεχώς, τι να κάνομεν...? και εκ φύσεως σε όλο το εύρος τους ούτε κατά διάνοια... για λόγους τυπικής (και όχι ουσιαστικής) σύγκρισης, να αναφέρω ενδεικτικά ότι σαν άνθρωποι μπορούμε να αντιληφθούμε περίπου 90db δυναμικής περιοχής, οι συνήθεις παραγωγές στα περισσότερα είδη μουσικής δεν υπερβαίνουν τα 50db και το έρμο πτωχό πλην τίμιο βινύλιο φτάνει περί τα 70db στα καλύτερά του (direct to disc παραγωγές)... εν κατακλείδι κι από μένα... καλό είναι ακόμα και στο σπίτι μας να γράφουμε και να επεξεργαζόμαστε τα audio σήματά μας στα 24bit πλην εξαιρέσεων που η πράξη (για χ λόγους) μας έκανε να πιστέψουμε ότι δεν χρειάζεται (πχ μια πανκ μπάντα τα 16 μπορεί απριόρι να τα απαιτεί ως άποψη?)... ΥΓ. εννοείται ότι για να φτάσει στο αυτί μας η "πλήρης" ποιοτική διαφορά, πρέπει και ο DAC του αναπαραγωγικού συστήματος να υποστηρίζει τα 24bit, αλλά και από την άλλη όταν το σήμα έχει καταγραφεί (ή "κατέβει" σε δεύτερο χρόνο) στα 16bit, η αναπαραγωγή (μετατροπή) του στα 24bit δεν θα του προσφέρει κάτι περαιτέρω...
    1 βαθμός
  6. Είχα πολύ καιρό να γράψω κάτι, είπα να κάνω ενα βιντεάκι με το Shenandoah μιας και τελευταία χαζομελετάω αυτό το κλασσικό φολκ κομμάτι. Το έχουν πει/διασκευάσει η σαρα και η μαρα, απο Bob Dylan, Bruce Springsteen, Peter Seeger και άπειρους άλλους. Σε σολο κιθάρα πολλές επίσης οι διασκευές, με αγαπημένες μου αυτές του Tony Rice και του Bill Frisell, απο τις οποίες προσπάθησα (λέμε τώρα) να δανειστώ μερικά στοιχεία. Τη συγκεκριμένη κιθάρα δεν την έχετε ξαναδεί, και είναι αρκετά ιδιαίτερη - bonus point σε όποιον προσέξει πρώτος γιατί δεν είναι "τυπική" dreadnought...Α, και οι χορδές είναι κυριολεκτικά περσινές αλλά δεν είχα κατάλληλο σετ σπίτι για να τις αλλάξω ?
    0 βαθμοί
  7. Την φώτο την ανέβασα για τον ,ΒΗ όχι για την κιθάρα. ?
    0 βαθμοί
  8. Άσε τι λένε. Στη φωτό βλέπουμε 2TSB
    0 βαθμοί
  9. Ανέβασε το buffer στην κάρτα ήχου,οφείλετε σε plug in συνήθως.κλέιστα όλα και προσπάθησε να κάνεις real time export. Τσέκαρε ρυθμίσεις project και export που κάνεις,να είναι το ίδιο π.χ 24bit 48khz.
    0 βαθμοί
  10. αν δεν βοηθήσαμε ρώτα στα Steinberg forums
    0 βαθμοί
  11. Δοκίμασε να ανεβάσεις το buffer size στην κάρτα ήχου σου πριν κάνεις το export Δες και με real time export Αν στο κάνει σε όλα τα project που και που δοκίμασε να κάνεις reset to default όλες τις ρυθμίσεις στο cubase. Δεν το έχω αλλα σίγουρα θα γίνεται. Τέλος, πάρε Presonus Studio One. ? Δες επίσης αν στο κάνει σς tracks με συγκεκριμένα plugin
    0 βαθμοί
  12. δοκίμασε να κάνεις real time export
    0 βαθμοί
  13. κάνεις real time export? πού σώζεις, σε εσωτερικό δίσκο ή κάτι έξω?
    0 βαθμοί
  14. Βασικά ο λόγος που ήθελα 3 tone sunburst american strat maple ήταν αυτός.
    0 βαθμοί
  15. Τη "θάλασσα των νήσων" εννοείς??
    0 βαθμοί
  16. Άνοιξε μάνα άνοιξε, δεν είναι κάνας ξένος Είναι ο μαύρος σου ο γιος ο τεθωρακισμένος Πεζικό ήμουνα άλλα περιπλανήθηκα σε πολλά στρατόπεδα μεταξύ των οποίων και τεθωρακισμένα και το άκουσα που το λέγανε
    0 βαθμοί
  17. 0 βαθμοί
  18. Το οπλο είναι ένα, τα Τεθωρακισμένα!
    0 βαθμοί
  19. Νέος προσοχή, είμαι υπίλαρχος.
    0 βαθμοί
  20. 15 σειρές με ρίχνει ?
    0 βαθμοί
  21. Η θάλασσα είναι μόνο για υπερήλικες και νήπια, εγώ βαρέθηκα να περπατάω 10 λεπτά και το νερό να μου φτάνει στην μέση. Υδάτινη πεζοπορία.
    0 βαθμοί
  22. Από ότι είδα ξαπλώστρες στην παραλία έχουν μόνο κυριλέ ξενοδοχεία με έξοδο στην παραλία, η συντριπτική πλειοψηφία στήνουν στην παραλία τα αντίσκηνά τους, και κάτι σαν φράγματα με πασσαλάκια γύρω-γύρω για την άμμο, η οποία ειναι πολύ ψιλή, σχεδόν πούδρα, και θεωρητικά αν φυσάει σηκώνεται ανεμοθύελλα. Εμένα δεν με ενόχλησε, αλλά υπάρχουν και αυτοί οι άνθρωποι. Γενικά, τιμαί γερμανίας παντού. Και οι ντόπιοι γερμανοί είναι, αλλά δεν το ξέρουν.
    0 βαθμοί
  23. Ριπαρα και ανέβασα το opening titles από την ταινία. Δεν έχω δει άλλη να έχει σχεδόν όλα τα Iconic (από τότε) μουσικά όργανα σε μια σκηνη.?
    0 βαθμοί
  24. Ι know, το έγραψα πρώτος.? Ναι ωρέ, πλάκα κάνω.?
    0 βαθμοί
  25. Ωραιος. Άντε κατέβασε όλο το άλμπουμ και άκου το σ'αυτά τα ηχεία. ?
    0 βαθμοί
  26. To έχω ακούσει 4 φορές του corea. Off topic αλλά έχω αυτά τα ηχεία που πήρα πριν λίγους μήνες για desktop χρήση (παιχνίδια, μουσική και reference για μίξεις) επειδή ήταν σε έκπτωση και είχαν τρελές κριτικές και πραγματικά είναι τόσο καλά που δημιουργούν την επιθυμία να βάλω μουσική να ακούσω. Δεν το περίμενα. Τα έχω και σε καλές βάσεις να αποδίδουν και μιλάμε έχω τρελαθεί. έχω αλλάξει πολλά ηχεία στη ζωή μου για το desktop, αυτά μιλάμε είναι το κάτι άλλο που έχω ακούσει ? Και δεν παραμορφώνουν καθόλου. Ρε τους κινέζους.........?
    0 βαθμοί
  27. Να σου πω. Στο σύστημά μου υποτίθεται πως τα αναπαράγω έτσι, διότι αυτές είναι οι ρυθμίσεις που έχω στα windows για τις κάρτες ήχου που είναι στο σύστημα. Δεν τα μετατρέπω. Τώρα όταν τις μίξεις τις κάνω MP3 βάζω ρυθμίσει στο πρόγραμμα στα 320kbps με sample rate 48khz. Δεν ξέρω αν αυτό που χρησιμοποιώ για μετατροπή τα ρίχνει στα 16 με dithering, δεν έχει τέτοια ρυθμιση αλλά ακούγονται πολύ ωραία. Ούτε βινύλιο να ήταν??
    0 βαθμοί
  28. Για τα κουστουμια του @LK
    0 βαθμοί
  29. Δε νομίζω ότι υπάρχει σε κανεναν προδιάθεση για το ένα ή το άλλο - όπου ρίξεις δουλειά και το επιζητάς θα φτάσεις σε ενα καποιο α' επίπεδο. Οταν μιλάμε για τέτοια ονόματα, με το ταλέντο και κυρίως τη δουλειά που θα έχουν ρίξει θα μπορούσαν να είναι top of the tops σε οποιοδήποτε απο τα δυο, ή και τα δυο αν θελαν. Αλλά φαντάζομαι όλοι έχουν μια προτίμηση υπερ του ενος ή του αλλου, το ένα είναι το main όργανο το άλλο το δευτερεύον, ε και κατ'επεκταση μπορείς να είσαι απιστευτα καλός στο ένα και απλα εξαιρετικός στο αλλο ?. Είναι διαφορετικές φιλοσοφίες, προσεγγίσεις και μουσικά υπόβαθρα στα οποία διαπρέπει το κάθε όργανο. Οι περισσότεροι έρχονται απο το ενα camp και προσεγγίζουν το αλλο. Το να βρείς κάποιον που να τον τραβάνε και τα δυο το ίδιο, και να τα έχει μελετήσει και τα δυο το ίδιο, και να μπορει να σταθει το ίδιο επάξια και στα δυο σπανίζει. Και δεν είναι και το τελος του κόσμου προφανώς, δεν κάνει κάποιον "καλύτερο" το να είναι σε αυτή τη δεύτερη κατηγορία. Σκέφτομαι τώρα που το λες όμως ότι μπορώ να σκεφτώ εύκολα πολλούς μπασίστες που είναι το ίδιο αξιόλογοι και στο ηλεκτρικό και στο κοντραμπάσο (που εκει οι διαφορές είναι κυριολεκτικά χαοτικές). Derrick Hodge, Chris Wood, Stanley Clarke, μπορω να σκεφτώ αρκετούς που δυσκολα τους κατατάσσω σε ενα απο τα δυο ως main όργανο.
    0 βαθμοί
  30. Ιδού το διαμάντι της Βαλτικής, αρχαία πρωσική γη του κάποτες, τώρα δε πνιγμένη στα βυζά, στους σιτεμένους μεν, άφραγκους δε γερμανούς τουρίστες και στα πουτινοβρύχια (στο βάθος). Στην δεύτερη φωτο ξημέρωσε, φύγαν τα βυζά, έμεινε μόνο ένας πώλος, μα ως γνωστόν ένας πώλος δεν φέρνει την άνοιξη. Αλητεία!
    0 βαθμοί
  31. Οικογενειακές διακοπές στην Πολωνία, στην Βαλτική θάλασσα. Περίεργο μέρος, οι ντόπιοι δεν σου μιλάνε, η θάλασσα τους δεν έχει αλάτι, σήμερα βρέχει, έχει δροσιά τύπου καλοκαίρι στα Άγραφα ακόμα και ντάλα καταμεσήμερο, οι ντόπιες έχουν μεγάλα βυζά και έχουν και μπύρες της προκοπής. Πρεσίζιον δεν έχω δει ακόμα, τα λεφτά μου πίσω λέμε. Φωτό παραλίας (μέ/χωρίς βυζά) αργότερα, αν/όταν σταματήσει η βροχή.
    0 βαθμοί
  32. Από Αττική οδό. 13.35 κοντά στα Βριλήσσια
    0 βαθμοί
  33. Τις φωτογραφίες τις τράβηξα απ'το σπίτι μου σήμερα το πρωί κατά τις 5 παρά. Αν και οι φωτιές μοιάζουν να είναι στην πόλη μου, απέχουν πάνω από 50 χιλιόμετρα μακριά.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...