Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. trolley

    trolley

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      12244


  2. Shelter

    Shelter

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1991


  3. npap

    npap

    Guru


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      4590


  4. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      13635


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/16/24 σε Αναρτήσεις

  1. αν τα αναπαράγεις μετά στο αυτό επίπεδο να το αφήσεις έτσι... αν το μετατρέπεις σε 16/44.1 καλό είναι να κάνεις και μια παραγωγή απ ευθείας εκεί για σύγκριση, γιατί στο είδος της μουσικής που ασχολείσαι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ακόμα και τα βιονικά αυτιά σου να αποφασίσουν ότι "τσάμπα καίει η λάμπα"...? YΓ. προσωπικά εδώ και πολλά χρόνια (μετά από ανάλογα πολλούς πειραματισμούς) γράφω στα 24bit/44.1khz (η διαφορά με τα 48khz είναι ακουστικά ελάχιστη και το downsampling άλλη πονεμένη ιστορία)... όταν με πιάνουν (ή μου ζητούνται) οι audiophile ανησυχίες μου, δουλεύω στα 24bit/192khz (Super Audio CD standards)...
    1 βαθμός
  2. Πρέπει να έχει και ένα Roland S50 (sampler) πάνω από το DX7, και από κάτω ένα δεύτερο D50. Δεν φαίνονται πολύ καθαρά.
    1 βαθμός
  3. Το ερώτημα θα ήταν πιο δίκαιο και ακριβές στη βάση ότι η αλυσίδα ηλ.κιθάρα+εφέ(αν έχουμε)+ενισχυτής είναι ΕΝΑ όργανο όλο μαζί σαν σύστημα και η ακουστική κιθάρα ένα άλλο. Και από αυτό προκύπτει πλήθος διαφορών φυσικά που όλοι λίγο πολύ φανταζόμαστε. Κάποιοι αρέσκονται μόνο στο ένα όργανο ή μόνο στο άλλο.
    1 βαθμός
  4. Ούτε ένας από αυτούς που ξέρω να αγοράζουν βινύλια α) δεν θεωρεί ότι έχουν καλύτερο ήχο β) δεν έχει σταματήσει να ακούει παράλληλα cd και streaming, γ) δεν είναι πλούσιος. Οπότε μάλλον κάνεις λάθος παρέες αν αυτοί που ξέρεις ανήκουν στο (α). Οι άνθρωποι - πολλές φορές, όχι σπάνια - κάνουν τεχνολογικά υποδεέστερες επιλογές διότι έτσι θέλουν, δεν αισθάνονται ότι χρειάζεται να αιτιολογηθεί. Τους "βρίζεις" με την έννοια ότι τους αποδίδεις ιδιότητες που γνωρίζω προσωπικά ότι δεν έχουν (αυτοί που ξέρω εγώ, όπως είπαμε) και με την έννοια ότι θεωρείς ότι πρέπει να έχουν συγκεκριμένο και ανακοινώσιμο σκεπτικό. Επηρρεάζει η τεχνολογική τους επιλογή τη σχέση τους με τη μουσική προς το χειρότερο; Σε καμία περίπτωση, ποτέ δεν έχω διαπιστώσει κάποια σχέση ανάμεσα στο ποιο σύστημα ηχητικής αναπαραγωγής έχει κάποιος με το αν αξίζουν αυτά που ακούει, οπότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
    1 βαθμός
  5. Το βίντεο είναι μία εκλαϊκευμένη προσπάθεια να εξηγηθούν μερικά απλά πράγματα για τον ψηφιακό και τον αναλογικό ήχο. Δεν προσπαθεί να πουλήσει βινύλια, ούτε προσβάλει κανέναν. Αναγκαστικά θα καταφύγει σε σχηματικές περιγραφές για ορισμένα πράγματα, ξέρει ότι δεν απευθύνεται σε ειδήμονες. Η ψηφιακή καταγραφή οποιουδήποτε σήματος (ηχητικού αλλά και οπτικού) είναι ατελής, αλλά το ίδιο ισχύει και με οποιαδήποτε αναλογική καταγραφή. Το "perfect" στο σχόλιο του συνομήλικου, είναι ανέκδοτο. Ούτε καν μπορεί να οριστεί το "perfect" στη συγκεκριμένη περίπτωση. Εσύ Κατ/κτη, μάλλον καλό είναι να θυμάσαι ότι οι νεότερες γενιές δεν τα ξέρουν αυτά τα πράγματα, οπότε καλό είναι να τους τα εξηγήσει κάποιος, και μετά και κάποιος άλλος, και μετά και κάποιος άλλος.
    1 βαθμός
  6. Είναι μεν τρομερά κοντινά όργανα όπως είπες αλλά ταυτόχρονα είναι και τόσο διαφορετικά. Oι διαφορές είναι ώρες ώρες χαοτικές, και για έναν ηλεκτρικό κιθαρίστα υπάρχουν κατ'εμε τρομερά οφέλη στο να ασχοληθεί, έστω για λίγο, ψιλοσοβαρά με την ακουστική κιθάρα. Θα εστιάσω σε 2 ιδιαίτερα σημαντικά. Το πρώτο είναι η σημασία που πρέπει να δίνεις στην παραγωγή του ήχου με τα 2 σου χέρια, το πως βγάζεις ήχο. 'Οπως και σε όλα τα ακουστικά όργανα δηλαδή. Ο έλεγχος της πένας, των δυναμικών, το σωστό πάτημα της χορδής, όλα αυτά μπαίνουν center stage στο μέγιστο βαθμό. Δεν υπάρχει χώρος για τσαπατσουλιές, για κούφιες νότες, τριξίματα, σβησίματα ακούσια κλπ. Ισχύουν και για την ηλεκτρική αυτά, μιας και αν το καλοσκεφτείς ακουστικό όργανο είναι και όχι αμιγώς ηλεκτρικό. Με τον ακουστικό ήχο της χορδής ξεκινάνε όλα, ασχέτως αν μετά η όλη αλυσίδα εφε/ενισχυτή μπορεί να μασκαρέψει/αποκρύψει πράγματα. Αν πάσχει ο αρχικός ήχος γιατι δεν το λένε τα χέρια σου, ε θα πάσχει σε ενα βαθμό και το τελικό αποτέλεσμα. Στην ακουστική όμως δεν υπάρχει τιποτα να το κρύψει, το όποιο θέμα έχει η τεχνική σου όσον αφορά την παραγωγή "καλού" ήχου θα αναγκαστείς θες δε θες να το αντιμετωπίσεις αν θες να προχωρήσεις. Το δεύτερο είναι το κατα πόσο παραπάνω απο την ηλεκτρική σε προσκαλεί η ακουστική να παίξεις σολιστικά κάτι κάπως πιο ολοκληρωμένο μουσικά. Η ηλεκτρική κιθάρα, για cultural κυρίως λόγους, είναι όργανο μπάντας. 'Εχουμε όλοι μάθει να ακούμε (και να παίζουμε) την ηλεκτρική μέσα σε ένα ευρύτερο σύνολο, το οποίο σύνολο συνήθως είναι η κλασσική ενορχήστρωση κιθαρα + ντραμς/μπασο/πληκτρα/φωνη που συναντάμε στην περισσότερη guitar-centric μουσική. Πάρε απο αυτό το χώρο ότι riff θες - χωρίς το ρυθμικό υπόβαθρο της μπάντας φέρει υποψίες μουσικής στην καλυτερη, το 99% των solο δε είναι παντελώς ανούσια αν δεν έχουν το αρμονικό υπόβαθρο πίσω τους. Δεν είναι ότι είναι αδύνατον, προς θεού, αλλά το να ακούσεις έναν άνθρωπο να παίζει ηλεκτρική κιθάρα μόνος και να βγάζει μουσική είναι σπάνιο φαινόμενο. Πιάνεις όμως μια ακουστική, και ξαφνικά προσπαθείς ασυνείδητα και μη να παράξεις κάτι που να θυμίζει περισσότερο ενα "πλήρες" μουσικό αποτέλεσμα. Το ακούμπησε και ο Μουσιας αυτο στο βίντεο, ίσως ασυνείδητα - πως θα προσπαθησω να παίξω και ρυθμικά, και μελωδικά, και percussive μαζί. Τι είναι αυτο το ενδιάμεσο, που δεν είναι απλά ένα ριφ, δέν είναι απλά ενα single-note solo, δεν είναι ξερα block chords αλλά έχει μέσα όλα αυτά και πολλά παραπάνω ταυτόχρονα? Δε χρειάζεται να ξανα-εφευρέσουμε τον τροχό, τους ανακάλυψαν τους τρόπους (κυρίως) οι Αμερικάνοι, μαυροι και λευκοί, όταν το νέο αυτο όργανο μπόλιασε τις μουσικές τους. Η φύση της ακουστικής ως ακουστικό όργανο, το οποίο αν το ψιρύσεις έχει infinitely more nuances τόνων και δυναμικών απο την ηλεκτρική (ναι, δεν είναι η δραματική αλλαγή του clean σε μεταλζωον, αλλα οι subtle διαβαθμίσεις είναι μια άβυσσος, με την κλασσική να είναι βασιλιάς εδω) την ευνοεί ολίγον τι παραπάνω απο την ηλεκτρική, και οι μουσικές στις οποίες κλήθηκε να υπηρετήσει τη βοήθησαν ακόμη παραπάνω σε αυτό το σκοπό.
    1 βαθμός
  7. Η εταιρεία της καρδιάς μας (?) κυκλοφόρησε ένα "νέο" synth, το Muse. Εξωτερικά μπορώ να πω ότι μου αρέσει αρκετά. Εσωτερικά τώρα, μην περιμένετε κάτι νέο, για αναλογικό synth πρόκειται. Specs (αντιγράφω από το MusicRadar): • Keybed: 61 full-size semi-weighted keys with velocity and channel aftertouch • Controllers: Pitch Wheel, Modulation Wheel, Macro Knob, Keyboard Octave switch, Hold switch, Sustain Pedal input, Expression Pedal input – all pedal functions are assignable • Panel Controls: 44 knobs, 16 sliders, 129 buttons – OLED screen • Analog Voltage-Controlled Oscillators: (x2) Selectable Triangle/Sawtooth mix, variable width Pulse wave, Octave (16’, 8’, 4’, 2’), Frequency (+/- 7 Semitones), Wave Mix (blends Triangle/Sawtooth with variable Pulse wave), FM routing and amount, Hard sync • Analog Voltage-Controlled Modulation Oscillator: Selectable waveform (Sine, Sawtooth, Reverse Sawtooth, Square, Noise), Audio range toggle switch, Keyboard tracking, Keyboard reset, Unipolar switch, Pitch Modulation routing and amount, Filter Modulation routing and amount, Pulse Width Modulation routing and amount, VCA Modulation amount, Panning switch • Analog Voltage-Controlled Filters: (x2) Moog transistor ladder filters (1 with highpass/lowpass modes), Cutoff Frequency, Resonance, KB Tracking Amount, Envelope Amount, Linked Operation, Routing (Series, Parallel, Stereo) • Analog Voltage-Controlled Amplifier: Volume per Timbre, Pan position per Timbre, Pan Spread per timbre • Arpeggiator: Per-timbre with Clock Division, Octave range, Pattern, Direction, Gate time, Rhythmic programming • Sequencer: 64 step sequencer with Clock Division, Transport controls, Sequence chaining, Step editing, Modulation capabilities, and memory capacity of 16 banks of 16 sequences • Outputs: Main Left/Right, Headphones, CV In/Out, Clock In/Out, MIDI In/Out/Thru, USB • Dimensions and Weight: 99 x 42 x 11 cm, 14.55 kg To Muse είναι 8φωνικό και bitimbral. Τιμούλα σας είπα? Όχι ε? Μόνο €3,500 στο Thomann. Γράφω "μόνο" όχι γιατί είναι φτηνό, overpriced του κερατά είναι, αλλά με αυτά τα specs και ξέροντας τη γνωστή ληστρική τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας, το περίμενα κάνα 8ρι χιλιάρικα. Μπράβο Moog, στρώνεις σιγά σιγά...?
    0 βαθμοί
  8. Ριπαρα και ανέβασα το opening titles από την ταινία. Δεν έχω δει άλλη να έχει σχεδόν όλα τα Iconic (από τότε) μουσικά όργανα σε μια σκηνη.?
    0 βαθμοί
  9. Ωραίο βιντεάκι, να έλειπαν και οι άσχετες διαπιστώσεις τύπου "The limitations of FM synthesis were overlooked because of the range of sounds it could produced". Ποιοι "περιορισμοί" βρε άνθρωπε του Θεού?? Μακράν το πιο ισχυρό synth της εποχής και για πολλά χρόνια μετά ήταν το DX7, η πλειονότητα των synths πριν και μετά από αυτό ήταν παιχνιδάκια μπροστά του. Γι αυτό άλλωστε ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα η sound engine του παραμένει βαθιά και πολύπλοκη. Στα του Rhodes τώρα, προσωπικά όταν ακούω αυτό το όνομα το μυαλό μου πάει πάντα πρώτα στον Chick Corea. Το είχε χρησιμοποιήσει σε άπειρες δουλειές του και βρισκόταν πάντα μέσα στα ηλεκτρικά setups του. Το δε μοντέλο που έπαιζε (Mark V) ήταν αγρίως τροποποιημένο σε συνεργασία με τον ίδιο τον Harold Rhodes. Αν θυμάμαι καλά το είχε splitάρει και κάποιες χαμηλές οκτάβες ακούγονταν πιο δυνατά/overdriven, χρησιμοποιούσε νομίζω ξεχωριστές ενισχύσεις για κάθε part, κάτι τέτοιο. Επίσης είχε αλλάξει το υλικό κατασκευής πολλών πλήκτρων εσωτερικά από καουτσούκ σε ξύλο, επηρεάζοντας και αλλάζοντας πολύ τον ήχο. Μοναδικό μοντέλο και ήχος, κάτι που η Yamaha δεν άφησε ανεκμετάλλευτο, σαμπλάροντας το και πουλώντας το σαν sound library για το Motif XF (2010-2016), το τότε flagship workstation της. O Corea έπαιζε σχεδόν αποκλειστικά με Yamaha grand pianos και synths.
    0 βαθμοί
  10. Μάλλον με χει πειράξει η ζέστη. Ένα από τα αρχεία ειναι plugin, το Softube FET mk2, και το άλλο είναι hardware, το Hairball FET 500. Άπειρο compression, πάνω από 30dB, αυτό που ακούτε είναι μικρόφωνο ταμπούρου. fet__A.wav fet__B.wav fet__A.wav fet__B.wav
    0 βαθμοί
  11. Ακούμε ένα μικρόφωνο, του ταμπούρου, ακούγεται σαν room γιατί έχει άπειρο compression. Είχε και πολύ bleed η ηχογράφηση. Το μόνο που αλλάζει είναι ότι στο hardware υπάρχει και da/ad. Δεν αλλάζει κάτι άλλο. Μια χαρά ακούγεται !
    0 βαθμοί
  12. Θα σου πω μετά (είμαι εκτος), σε HD ,,φαίνονται όλα Το έκανα SD για να το ανεβάσω
    0 βαθμοί
  13. Για τα κουστουμια του @LK
    0 βαθμοί
  14. Δούρειος ντελιβεράς...
    0 βαθμοί
  15. Δε νομίζω ότι υπάρχει σε κανεναν προδιάθεση για το ένα ή το άλλο - όπου ρίξεις δουλειά και το επιζητάς θα φτάσεις σε ενα καποιο α' επίπεδο. Οταν μιλάμε για τέτοια ονόματα, με το ταλέντο και κυρίως τη δουλειά που θα έχουν ρίξει θα μπορούσαν να είναι top of the tops σε οποιοδήποτε απο τα δυο, ή και τα δυο αν θελαν. Αλλά φαντάζομαι όλοι έχουν μια προτίμηση υπερ του ενος ή του αλλου, το ένα είναι το main όργανο το άλλο το δευτερεύον, ε και κατ'επεκταση μπορείς να είσαι απιστευτα καλός στο ένα και απλα εξαιρετικός στο αλλο ?. Είναι διαφορετικές φιλοσοφίες, προσεγγίσεις και μουσικά υπόβαθρα στα οποία διαπρέπει το κάθε όργανο. Οι περισσότεροι έρχονται απο το ενα camp και προσεγγίζουν το αλλο. Το να βρείς κάποιον που να τον τραβάνε και τα δυο το ίδιο, και να τα έχει μελετήσει και τα δυο το ίδιο, και να μπορει να σταθει το ίδιο επάξια και στα δυο σπανίζει. Και δεν είναι και το τελος του κόσμου προφανώς, δεν κάνει κάποιον "καλύτερο" το να είναι σε αυτή τη δεύτερη κατηγορία. Σκέφτομαι τώρα που το λες όμως ότι μπορώ να σκεφτώ εύκολα πολλούς μπασίστες που είναι το ίδιο αξιόλογοι και στο ηλεκτρικό και στο κοντραμπάσο (που εκει οι διαφορές είναι κυριολεκτικά χαοτικές). Derrick Hodge, Chris Wood, Stanley Clarke, μπορω να σκεφτώ αρκετούς που δυσκολα τους κατατάσσω σε ενα απο τα δυο ως main όργανο.
    0 βαθμοί
  16. 0 βαθμοί
  17. Πόσο πάνε οι ξαπλώστρες εκεί?
    0 βαθμοί
  18. Αφού είπαμε κλείστηκε ραντεβού. Η αγορά στην ουσία έγινε, τα είπαμε-τα συμφωνήσαμε. Θα βρεθούμε και θα την πάρω (με αστερίσκο φυσικά αν κάτι με χαλάσει). Το ραντεβού κλείστηκε για λίγο πιο μετά, όταν μπορούμε και οι δύο.
    0 βαθμοί
  19. Ιδού το διαμάντι της Βαλτικής, αρχαία πρωσική γη του κάποτες, τώρα δε πνιγμένη στα βυζά, στους σιτεμένους μεν, άφραγκους δε γερμανούς τουρίστες και στα πουτινοβρύχια (στο βάθος). Στην δεύτερη φωτο ξημέρωσε, φύγαν τα βυζά, έμεινε μόνο ένας πώλος, μα ως γνωστόν ένας πώλος δεν φέρνει την άνοιξη. Αλητεία!
    0 βαθμοί
  20. επειδή μου είπαν πάλι κάποιοι ότι μπερδεύτηκαν με τα bit το ρόλο τους και τι πρέπει να κάνουν τελικά, θα μου επιτρέψετε να προσπαθήσω να το απλοποιήσω λίγο ακόμα συνοπτικά, με στόχο να κατανοηθεί η σχέση τους με την πράξη πέραν της μαθηματικής προσέγγισης... όπως ήδη ειπώθηκε το bit depth έχει να κάνει μόνο με το δυναμικό εύρος... δυνητικά τώρα στην πράξη στα 24bit "μπορούμε" να έχουμε 48db παραπάνω δυναμικής περιοχής (πράγμα όντως εντυπωσιακό στο μάτι αλλά το θέμα μας είναι τι γίνεται στο κρεβάτι?)... το μυστικό μας εδώ είναι το "μπορούμε" και το "πότε"... χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Μανώλη... όντως ειδικά στην ηχογράφηση πηγών με μεγάλη δυναμική περιοχή τα αποτελέσματα είναι κάποιες φορές εμφανώς περιορισμένα όταν χρησιμοποιούμε τον ADC (analog to digital converter) στα 16bit και όχι στα 24... ένα μεγάλο μέρος της εκφραστικότητας ενός μουσικού οφείλεται στις "μικροδυναμικές" της εκτέλεσής του... φανταστείτε να γράφετε με ένα ακουστικό όργανο (ειδικά εκτός studio) και να "απαιτείται" εκ των συνθηκών να παίζετε "πιο δυνατά" απ ότι θα επιθυμούσατε ώστε να παράγετε "ικανό" σήμα στο μέσο καταγραφής σας... ειδικά μάλιστα ως προς τα επίπεδα του θορύβου το ότι στα 24 μπορούμε χωρίς πρόβλημα να δουλεύουμε και με ηχογραφήσεις χαμηλής έντασης, είναι εργονομικά και πρακτικά και ποιοτικά, μεγάλο "δώρο", που σε πολλές περιπτώσεις μας λύνει τα χέρια πέραν της γενικής "άνεσης"... το ίδιο συμβαίνει και κατά την επεξεργασία (audio editing, χρήση ψηφιακών επεξεργαστών και εφέ κλπ) που πλέον τα παραπάνω bit είναι πολύ σημαντικό θέμα και εν γένει στο post production καταλυτικό πολλές φορές... έτσι η χρήση τους κατά την ψηφιακή σύλληψη και διαχείριση του ήχου, είναι εκ των ων ουκ άνευ όταν αναφερόμαστε σε έννοιες όπως η "πιστότητα" (αυτή η έρμη έννοια που έχει καταταλαιπωρηθεί κατά καιρούς) σε καταγραφή και αναπαραγωγή... προσοχή όμως... μιλάμε πάντα γενικά και οι εύκολοι αφορισμοί είναι και εδώ εκ των βάθρων επιεικώς υπερβολικοί... πχ τα 96db δυναμικής περιοχής που μας δίνουν πάνω κάτω τα 16bit, δεν σημαίνουν ότι αν προσέξουμε λίγο στις στάθμες δεν μπορούμε να έχουμε ικανοποιητικότατες παραγωγές (ειδικά σε είδη όπως που τα ηλεκτρικά όργανα κυριαρχούν)... μάλιστα σε περιπτώσεις που η παραγωγή ντε φάκτο πρόκειται να "περάσει" τελικά σε cd (οπότε μέσω dithering πρέπει να "κόψουμε" τα 8bit που "περισσεύουν"), δεν είναι απίθανο το αποτέλεσμα να "υπολείπεται" μιας αρχικής διαδικασίας που ενδεχομένως θα γινόταν εξ ολοκλήρου στα 16bit... ιδανικό είναι να ξέρουμε που θα απευθυνθεί τελικά η παραγωγή μας (cd? spotify? tidal?) οπότε αν η γνώση και τα μέσα μας δεν επιτρέπουν στην κρίση μας τις καλύτερες επιλογές κατά την παραγωγή, ίσως κάποιες φορές να ήταν καλύτερα (για πιο ελεγχόμενο αποτέλεσμα) να γράφαμε στα 16bit αποφεύγοντας μετατροπές και ξέροντας "που βαδίζουμε" εξ αρχής (τονίζω το ίσως γιατί δεν το προτείνω, απλά είμαι υποχρεωμένος να το αναφέρω)... και είπαμε... καλά και άγια τα 144db των 24bit, αλλά καλώς ή κακώς δεν αξιοποιούνται πάντα ενδελεχώς, τι να κάνομεν...? και εκ φύσεως σε όλο το εύρος τους ούτε κατά διάνοια... για λόγους τυπικής (και όχι ουσιαστικής) σύγκρισης, να αναφέρω ενδεικτικά ότι σαν άνθρωποι μπορούμε να αντιληφθούμε περίπου 90db δυναμικής περιοχής, οι συνήθεις παραγωγές στα περισσότερα είδη μουσικής δεν υπερβαίνουν τα 50db και το έρμο πτωχό πλην τίμιο βινύλιο φτάνει περί τα 70db στα καλύτερά του (direct to disc παραγωγές)... εν κατακλείδι κι από μένα... καλό είναι ακόμα και στο σπίτι μας να γράφουμε και να επεξεργαζόμαστε τα audio σήματά μας στα 24bit πλην εξαιρέσεων που η πράξη (για χ λόγους) μας έκανε να πιστέψουμε ότι δεν χρειάζεται (πχ μια πανκ μπάντα τα 16 μπορεί απριόρι να τα απαιτεί ως άποψη?)... ΥΓ. εννοείται ότι για να φτάσει στο αυτί μας η "πλήρης" ποιοτική διαφορά, πρέπει και ο DAC του αναπαραγωγικού συστήματος να υποστηρίζει τα 24bit, αλλά και από την άλλη όταν το σήμα έχει καταγραφεί (ή "κατέβει" σε δεύτερο χρόνο) στα 16bit, η αναπαραγωγή (μετατροπή) του στα 24bit δεν θα του προσφέρει κάτι περαιτέρω...
    0 βαθμοί
  21. έλα πάλι μάγκα θα σε κάνω... χαραξέ τα από πίσω να παίζουν και σε πικάπ και θα γίνουν ανάρπαστα και στους "βινυλιακούς"...?
    0 βαθμοί
  22. Βγαίνουμε οφτό αλλά με κάθε ευχή στο φίλο ΛΚ να πάρει (παρορμητικά) την strat, η κατάσταση έχει ως εξής. Είχα κατα καιρούς 2-3 φτηνιάρικα μπάσα αλλά εδώ και χρόνια δεν έχω ηλεκτρικό, έχω μόνο το κοντραμπάσο στο σπίτι οπότε υπήρχε/υπάρχει μια ελαφριά φαγούρα. 'Εχω σταμπάρει λοιπόν ένα γιαπωνέζικο κούτσουρο το οποίο μου έχει γλυκοκάτσει στο μάτι, και αν με λίγη τύχη το πάρω στην τιμή που κοιτάω θα είναι να μη το πείς ούτε του παπα. Οποτε είπαμε, οταν και αν το πάρω θα το δεις, it's a secret for now ? 'Εχουν πάντως και ενα άλλο στη δημοπρασία, ενα Status Electro II με ξανθό καπάκι. Chambered με soapbar και piezo. Bucketlist όργανο, θα αγοραστεί κάποτε αλλά στην άταστη του εκδοχή. Ασχημομουρικο όργανο αλλα το ερωτέυτηκα απο όταν άκουσα τον Derrick Hodge να παίζει ένα με τον Robert Glasper. Αυτό που έχουν τώρα είναι με τάστα, ευτυχώς γιατί θα σκεφτόμουν να το πατήσω αν και εκτός budget. Βασικά αν ξεφτιλιστεί το bid και δεν βρεθούν ενδιαφερόμενοι μπορεί και να κάνω καμια παλαβομάρα τελευταία στιγμή αλλά το θεωρώ απίθανο. Δε πειράζει, ας πάρουμε το γιαπωνέζο και γίναμε.
    0 βαθμοί
  23. Δεν αξίζει κιόλας, η ατέλεια κάνει την ομορφιά. Σαν αυτόν που λέει - Έχεις έναν λεκέ στη μπλούζα σου. - Καλά όλη την υπόλοιπη μπλούζα που είναι καθαρή δεν την είδες; ?
    0 βαθμοί
  24. Παιδιά πείτε καλά λόγια για το cd. Έχω να πουλήσω κάποια και θέλω boost.
    0 βαθμοί
  25. att.738C93CA-F7AF-4536-AAB2-D9816F83CDC0.transcode.mp4 Τα έκανα σκατα λίγο στη μέση, αλλα ας όψεται…
    0 βαθμοί
  26. "Aτελής" με την 'εννοια του ότι εν τέλει καταγράφεις ένα σήμα το οποίο δεν είναι απαραίτητα η "πραγματικότητα", αλλα μια μέτρηση αυτής, ναι. Αλλά, αυτό που περιγράφει το σχόλιο που παρέθεσε σε screenshot ο Waterfall-K ισχύει. 'Ενα σήμα, είτε ηχητικό είτε οτιδήποτε άλλο θέλει να είναι, μπορεί να αποδωθεί πλήρως και τέλεια, με την αυστηρή μαθηματική έννοια της λέξης, χωρίς την παραμικρή απώλεια πληροφορίας, φτάνει η καταγραφή να γίνει με συχνότητα τουλάχιστον διπλάσια της υψηλότερης συχνότητας που εμπεριέχεται στο σήμα. Εξ'ου φυσικά και το όλο σκηνικό με τα 44.1kHz μιας και το υψηλότερο που ακούμε/μας ενδιαφέρει είναι με το ζόρι 20kHz, 20x2 συν ενα safety margin για πρακτικότητες κλπ κλπ, τα γνωρίζουμε όλοι φαντάζομαι. Aλλά ακόμα και να ισχυριστεί κανείς ότι υπήρχε κάπως κάπου κάτι πάνω απο τα 20kHz που κάπως κάπου κάτι έκανε, ε οκ, ας σάμπλαρει στα διπλα, στα τριπλα, στα 44.1MHz, ας πάει όσο ψηλα θέλει αφου το κάνει κεφι. Αυτός ο μύθος του staircasing πάντως που λέει μέσες άκρες πως οοοοοοσο ψηλό και να είναι το sampling rate δε θα είναι ποτέ 100% εφαπτώμενο με την πραγματική γραμμή γιατι θα βρίσκουν οι γωνίτσες απο τα σκαλάκια, ε αυτό είναι μια μπούρδα.
    0 βαθμοί
  27. Πολλά χρόνια μετά το video με τον Καφάση, ο @Superfunk σε μια σχετικά νέα παραγωγή (2023?), με όργανα από το πάνω ράφι.
    0 βαθμοί
  28. Θεματάρα που δεν είχα προσέξει / ακούσει. Τα χάλκινα τα "παίζει" πολύ ωραία ο Γερμανός.
    0 βαθμοί
  29. Τρόμαξα να καταλάβω ποιον εννοείς. Τον Σπύρο τον Χαρμάνη.
    0 βαθμοί
  30. Άλλη ΜΠΑΣΑΡΑ από εκεί, και γράφει και τρελά στο γυαλί ? εγώ τον υποχρεΩσα τον μπασίστα στο οβινδεο να σκάσει μύτη με αΦτο και γίναμε διαΣιΜοι στον πλανήτη ?
    0 βαθμοί
  31. Χαραμης μου διαφεύγει το παρατσούκλι του, πρόσφατα είχε ανεβάσει ένα κομμάτι, αλλά το είχε περάσει μέσω του προφίλ του και όχι σε νήμα. Κάποιος που ξέρει θα στον υποδείξει, γιατί εγώ με τις αναζητήσεις δεν τα πάω καλά και ο συγκεκριμένος δεν ήταν ποτέ στη φάση να σχολιάζει περί ανέμων και υδάτων. Πόσα ονόματα μου θύμισες, υπόλογισε σε αυτές τις ΄΄απώλειες'' λόγο υποχρεώσεων οικογενειακών και άλλων και πρόσθεσε και τον ηλικιακό παράγοντα. Οι περισσότεροι είμαστε πάνω από 50, κάποιοι οδεύουμε για 60 και κάποιοι άλλοι τα έχουν ξεπεράσει. Βαραίνεις, δεν έχεις δυνάμεις, ύστερα παίζει ρόλο και το παράδειγμα ως παρακίνηση. Όσο πιο πολλούς ακούς να γράφουν και να παρουσιάζουν δουλίτσες, τόσο παρακινούνται και οι υπόλοιποι. Θα επιμείνω και στο θέμα των ακουσμάτων των μελών του φόρουμ. Ο ορίζοντάς μας είναι πολύ στενός σε μουσικά είδη. Κατά διαστήματα είτε έχουν παρουσιάσει κάποιοι δουλειές, οι έχουν θέσει ερωτήματα για πράγματα που δεν γουστάρουμε, ή δεν έχουμε και τις γνώσεις με αποτέλεσμα να τη κάνουν. Π.χ ποιος ενεργός ξέρει από μπουζούκια, πνευστά, ακόμα και στα τύμπανα λειψυδρία. Βάλε τώρα όλα αυτά τα γερούνδια να στήνουν εξοπλισμό, να αναζητούν κουμπάκια και εφέ στο DAW , να προγραμματίζουν τύμπανα πχ και στο τέλος της ημέρας και λόγο έλλειψης χρόνου, να μην έχουν γράψει νότα. Εγώ κάπως έτσι κατέληξα να πηγαίνω σε στούντιο για να γράψω, μαζεύω και 2-3 άτομα όποτε συμπέσουν οι ώρες μας και βουρ. Για μένα είναι ανάγκη έκφρασης και επειδή δεν έχω παιδιά και σκυλιά, έστω και τις λίγες ώρες που μου περισσεύουν τις σπρώχνω στις τέχνες και τα γράμματα ? ΄χωρια που τη μουσική την έβλεπα πάντα σαν μια κοινωνική επαφή, παλιά ήταν η μπάντα που έπαιζα, σήμερα οι 2-3 που θα έρθουν μαζί μου να παίξουμε. Εγώ δεν τα αντέχω τα daw κλεισμένος στο σπίτι με το κομπιούτερ, προτιμώ την ανθρώπινη αλληλεπίδραση αλλά οι ώρες μας και οι ορέξεις μας πλέον λιγοστεύουν Σώπα τον βρήκα
    0 βαθμοί
  32. Ανέβασε φωτο μόνο αν αξίζει ο κόπος. Δηλαδή να περιέχει πρεσιζιον ή βυζα.
    0 βαθμοί
  33. Οικογενειακές διακοπές στην Πολωνία, στην Βαλτική θάλασσα. Περίεργο μέρος, οι ντόπιοι δεν σου μιλάνε, η θάλασσα τους δεν έχει αλάτι, σήμερα βρέχει, έχει δροσιά τύπου καλοκαίρι στα Άγραφα ακόμα και ντάλα καταμεσήμερο, οι ντόπιες έχουν μεγάλα βυζά και έχουν και μπύρες της προκοπής. Πρεσίζιον δεν έχω δει ακόμα, τα λεφτά μου πίσω λέμε. Φωτό παραλίας (μέ/χωρίς βυζά) αργότερα, αν/όταν σταματήσει η βροχή.
    0 βαθμοί
  34. Χαίρεται και από μένα.. Δεν θα μπορούσα να ζητήσω κάποια άλλη πέρα από αυτήν που έχω. 1979 κατασκευή στο Fullerton. Αλλά αυτό δεν λέει και πολλά. Αυτό που μου λέει πολλά, βασικά τα πάντα είναι ο προηγούμενος κάτοχος. Γιαννης Σπάθας...!!! Έχω λοιπόν την τελευταία του στρατ, την πρώην κόκκινη με maple ταστιέρα, την οποία μετέτρεψε σε άσπρη ο γιος του ο Άρης πριν την αγοράσω. Να τις χαιρόμαστε !!
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...