Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/15/24 σε Αναρτήσεις
-
Κάπως έτσι έχουν γίνει και οι δικές μου αγορές εξοπλισμού. Σπάνια είχα κάτι προγραμματισμένο για αγορά. Εσκαγε κάτι, το καψουρευομουν, κι έκοβα το λαιμό μου και έβρισκα τρόπο και το αγόραζα.3 βαθμοί
-
Τον αγαπάμε πολύ. Έχει τα περίεργά του (όπως όλοι μας) αλλά έχει την αγάπη μας. Όλοι μαζί, μπορούμε!3 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
Η κιθάρα είναι σε πολύ καλή τιμή (ο πληθωρισμός που έχουν φάει τα όργανα έχει επηρεάσει και τις τιμές των μεταχειρισμένων), που θυμίζει καλές εποχές προ κορωνοϊού, άρα είναι πολύ καλή ευκαιρία. Εφόσον είναι όργανο του 2008 και ο πωλητής είναι bedroom player (σε τέτοιον με παραπάμπει ο εξοπλισμός που βλέπω στις φωτό του, με τα ακουστικά κτλ) μάλλον μιλάμε για καλή περίπτωση τα τάστα και το όργανο γενικότερα να είναι σε εξαιρετική κατάσταση για την (μικρή σχετικά) ηλικία της. Έχω αγοράσει πέντε κιθάρες από το ΝΟΙΖ και ήμουν τυχερός που οι πρώην ιδιοκτήτες ήταν (μάλλον) bedroom players γιατί τις πήρα σε σχεδόν κατάσταση βιτρίνας χωρίς να τις έχω δει από κοντά. Εύχομαι να πάνε όλα κατ'ευχήν στην συνάντηση και στην συναλλαγή. Υ.Γ. Παρορμητική αγορά δεν είναι, μια αμερικάνικη στρατ σε καλή κατάσταση θα έχει πάντα μια Α χρηματική αξία, παρορμητικές αγορές είναι για πιο φθηνό εξοπλισμό ή μικροπράγματα της καθημερινότητας χαμηλής μεταπωλητικής αξίας.1 βαθμός
-
Σε οποιοδήποτε Fantom - Kronos - Montage κ.α., τα πράγματα είναι αυτό που λες. Δηλαδή πιό έτοιμα πιό εύηχα κλπ. Σημαντικό ρόλο παίζει και το πάνελ με τις σχετικές λειτουργίες που σου προσφέρει ή δεν προσφέρει το καθένα. Το πρόβλημα με όλα αυτά είναι πως δεν τα βγάζουν πιά όπως παλιά και σε μορφή rack (sound module). Βλέπε για παράδειγμα V-Synth / V-Synth XT όπως και πάρα πολλά άλλα από όλους. Τώρα πιά, όλοι οι κατασκευαστές - η ίδια τακτική τα τελευταία χρόνια. Για κάποιον που δουλεύει studio και όχι μόνο, το rack βόλευε από πάρα πολλές πλευρές (χώρος - μετακίνηση - αποθήκευση - κόστος - αντοχή στον χρόνο). Τώρα δεν έχεις και πολλές εναλλακτικές. Ειδικά μετά την εισχώρηση των VST. Έχουμε παραδείγματα.1 βαθμός
-
Ένας που δεν ξέρει να παίζει, να προγραμματίζει και να γράφει μουσική και μάλιστα σε καλό επίπεδο μέχρι και να βιοπορίζεται από τη μουσική, αν πάει να πάρει ένα όργανο σαν το Montage τη σήμερον ημέρα, κατά την ταπεινή μου άποψη κάτι δεν πάει καλά με αυτόν. ?1 βαθμός
-
Την επομένη μέρα που άνοιξα το νήμα μίλησα με τον πωλητή, ο οποίος είναι ευγενέστατος. Μου έστειλε και φώτος, και φαίνεται τέλεια, αλλά φυσικά δεν πρόκειται να την πάρω αν δεν την πιάσω/ακούσω/ εξετάσω. Είναι παρορμητική αγορά 100%. Δεν είχα σκοπό να αγοράσω ούτε κιθάρα, ούτε ειδικά αμερικανική στρατοκαστερ. Απλά η τιμή ήταν πολύ καλή και η κιθάρα φαίνεται ολοκαίνουρια. Έπαιξε επίσης ρόλο ότι είμαστε κοντά. 1:30 ώρα μακρυά. Οπουδήποτε πιο μακρυά δεν θα είχα ασχοληθεί. Πιστεύω ότι το deal έχει κλείσε, ήδη ο άνθρωπος μου έστειλε serial number και τα στοιχεία του να κάνω ένα τυπικό χαρτί για την αγορά. Φαντάζομαι δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα. Το είδα ως μοναδική ευκαιρία να αποκτήσω μια αμερικάνα οπως ακριβώςτην ήθελα- στα χρωματα της 54αρας με maple φυσικά. Αλλά αν δεν κάτσει (δύσκολο), δεν θα κάτσω να σκάσω1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Το καλύτερο θέμα των τριών τελευταίων χιλιετιών, τόσο κέφι ούτε με τον καταποντισμό της Ατλαντίδας. Εύγε νέοι μου. Φίλε SibLt, μόλις ξεμπερδέψεις από τα παιδικά όργανα, πάνε πάρε και ένα Thunderbird, να κλείσεις σαν άνθρωπος.1 βαθμός
-
Την εγκυρότερη απάντηση την έδωσε ο Νέστορας, κυρίως στο δεύτερο μέρος του ποστ του. Είναι αρκετός καιρός (πριν καν την αλλαγή ιδιοκτησίας του φόρουμ) που δεν υπάρχει σχεδόν κανένα ενδιαφέρον για τα αμιγώς μουσικά θέματα ενώ αυτά που συζητιούνται και συγκεντρώνουν την πλειοψηφία των συμμετοχών, είναι αυτά που εχουν πολύ έμμεση η και καμία σχέση με το αντικείμενο. Ακόμα και σε θέματα που ξεκινούν ως μουσικά, η κουβέντα ανάβει μόλις η συζήτηση παρεκκλίνει. Με λίγα λόγια είναι προφανές ότι, τα εναπαπομείναντα ενεργά μέλη, προτιμούν να συζητήσουν άλλα πράγματα και δεν το λέω ως κάτι κακό αλλά ως μία απλή διαπίστωση. Το αποτέλεσμα είναι φυσικά ότι όλες οι κατηγορίες θεμάτων που αφορούν άμεσα τη μουσική, μαζί και το music, έχουν παρακμάσει. Το γιατί συμβαίνει όλο αυτό, είναι κουβέντα για άλλο νήμα και άσχετο με την αρχική ερώτηση.1 βαθμός
-
η λέξη αραίωση είναι αυτό που περιγράφω. Εχει αραιώσει. αυτη είναι η διαπίστωση1 βαθμός
-
Η πτώση είναι γενική και σε όλες τις κατηγορίες. Τα περισσότερα μέλη που ανέβαζαν κομμάτια, έχουν αραιώσει πολύ (έως και στο 100%) τις επισκέψεις τους. Τα ίδια μέλη στήριζαν και τις υπόλοιπες κατηγορίες θεμάτων.1 βαθμός
-
Διότι εκτός του ότι οι περισσότεροι δεν τα πάμε καλά με τη σύνθεση- εκτέλεση, η πλειονότης των θεμάτων που συγκεντρώνουν απαντήσεις είναι για άσχετα με το φόρουμ θέματα.1 βαθμός
-
@j.g.!!! Όταν λέω εκτός μίξης εννοώ ότι η ένταση, η χροιά και ο χώρος τοποθέτησης τους δεν είχε καμία σχέση με την υπόλοιπη μίξη. Πχ αυτό το υπέρλαμπρο hifi ταμπούρο σαν ήχος σε σχέση με τις sludge noise κιθάρες δεν κολλάει πουθενά. Και είναι και πάρα πολύ δυνατά. Όταν λέω ψηφιακό-κομπιουτερέ δεν εννοώ ότι χρησιμοποιήθηκε υπολογιστής. Εννοώ ότι κάνει μπαμ πως οι ήχοι δεν είναι φυσικοί. Ούτε τα τύμπανα, ούτε οι κιθάρες. Αλλά επειδή ακριβώς είναι τόσο προφανές, έχει κάποιο χαρακτήρα επειδή όπως και οι μπάντες του 80 είναι κατά λάθος low fi, απλά με τον αντίθετο τρόπο. Μου φάνηκε απίστευτο να ήταν αυτά τα τύμπανα-πολυβόλο φυσικά. Μπήκα στο κανάλι σου, παίζεις με ηλεκτρονικά τύμπανα. Πάνω κάτω το ίδιο είναι λοιπόν.1 βαθμός
-
πολύ ωραία παραγωγή όντως... θα συμφωνήσω όμως και με τον Νέστορα και η έλλειψη κάποιας μεγαλύτερης "ποικιλίας" στα ηχοχρώματα και τις μελωδικές γραμμές κατά την εξέλιξη του όλου πρότζεκτ (έτσι όπως παρουσιάστηκε εδώ τουλάχιστον) με κούρασε κάπως (και σίγουρα δεν με βοήθησε στο να παρακολουθήσω γραμμικά τους ενδιαφέροντες στίχους)... από την άλλη φαντάζομαι αν αυτό είναι ίδιον του είδους δεν μου πέφτει και λόγος (καθότι τα ακούσματα μου είναι διαφορετικά) και οι ακροατές σου που έχουν εντρυφήσει σε αυτό θα το εκτιμήσουν από άλλη ματιά... καλή επιτυχία...1 βαθμός
-
Μου άρεσε ο ήχος σου, βγάζει όμως κάπου αρκετό θυμό και γκάζια, θα ήθελα κάπου μια μπαλάντα να πέσουν οι σφυγμοί1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Δεν αξίζει κιόλας, η ατέλεια κάνει την ομορφιά. Σαν αυτόν που λέει - Έχεις έναν λεκέ στη μπλούζα σου. - Καλά όλη την υπόλοιπη μπλούζα που είναι καθαρή δεν την είδες; ?0 βαθμοί
-
Παιδιά πείτε καλά λόγια για το cd. Έχω να πουλήσω κάποια και θέλω boost.0 βαθμοί
-
Nαι και το Knee-Deep ήταν αλμπουμάρα, το είχα ξεχάσει. Tα μετέπειτα δεν τα έχω ακούσει, κάποια στιγμή I'll get to them.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ελα πολυ μας εχεις ζαλισει τον ερωτα για οχτωμιση κατοσταρικα για τετοια strat. Πηρα μια ξυριστικη μηχανη με τοσα λεφτα τον προηγουμενο μηνα.0 βαθμοί
-
Τους ξέρω τους Portico, αλλά έχω να τους παρακολουθήσω απο τις πρώιμες εποχές τους. Εκει το 2009 το είχα λιώσει το Isla, ηταν πολυ hot στους jazzy φοιτητικους κυκλους. Και πιο μετά το Portico Quartet το είχα ακούσει αρκετά όταν βγήκε. Eκείνο τον καιρό θυμάμαι σίγουρα πως ήταν κουαρτέτο με την πλήρη, κανονική του έννοια - ήταν μια φιξ τετράδα and that's it. Και είχε γίνει και πόσος ντόρος μάλιστα γιατί είχε φύγει πριν το Portico Quartet ο τύπος που έπαιζε το hang drum (Mulvey), που ήταν και το σήμα κατατεθέν τους, και τον είχαν αντικαταστήσει (Vine). Τώρα βλέπω ότι εν τέλει έφυγε και αυτός και ο κοντραμπασίστας (ο οποιος ήταν καταπληκτικός, Milo Fitzpatrick) και μείνανε ο ντραμερ (Bellamy) με τον σαξοφωνιστα (Wyllie) + session/satellite players. Η Wikipedia μάλιστα τους δείχνει ακόμα τετράδα, στο discogs έχουν μείνει οι 2. https://en.wikipedia.org/wiki/Portico_Quartet https://www.discogs.com/artist/984316-Portico-Quartet Πάμε και ενα παλιό τους αγαπημένο.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ουπς... ανατροπή! Νόμιζα ότι έχεις θέσει στο στόχαστρο κάποιο γιουκαλίλι (4χορδο και κυρίως ακουστικό). Ηλεκτρικό και 4χορδο ? Είμαι... 99,9% σίγουρος ότι δεν θα είναι το... αυτονόητο (μπάσο) Ηλεκτρικό γιουκαλίλι; ? Μου έχεις εξάψει την περιέργεια.0 βαθμοί
-
Είναι μεν τρομερά κοντινά όργανα όπως είπες αλλά ταυτόχρονα είναι και τόσο διαφορετικά. Oι διαφορές είναι ώρες ώρες χαοτικές, και για έναν ηλεκτρικό κιθαρίστα υπάρχουν κατ'εμε τρομερά οφέλη στο να ασχοληθεί, έστω για λίγο, ψιλοσοβαρά με την ακουστική κιθάρα. Θα εστιάσω σε 2 ιδιαίτερα σημαντικά. Το πρώτο είναι η σημασία που πρέπει να δίνεις στην παραγωγή του ήχου με τα 2 σου χέρια, το πως βγάζεις ήχο. 'Οπως και σε όλα τα ακουστικά όργανα δηλαδή. Ο έλεγχος της πένας, των δυναμικών, το σωστό πάτημα της χορδής, όλα αυτά μπαίνουν center stage στο μέγιστο βαθμό. Δεν υπάρχει χώρος για τσαπατσουλιές, για κούφιες νότες, τριξίματα, σβησίματα ακούσια κλπ. Ισχύουν και για την ηλεκτρική αυτά, μιας και αν το καλοσκεφτείς ακουστικό όργανο είναι και όχι αμιγώς ηλεκτρικό. Με τον ακουστικό ήχο της χορδής ξεκινάνε όλα, ασχέτως αν μετά η όλη αλυσίδα εφε/ενισχυτή μπορεί να μασκαρέψει/αποκρύψει πράγματα. Αν πάσχει ο αρχικός ήχος γιατι δεν το λένε τα χέρια σου, ε θα πάσχει σε ενα βαθμό και το τελικό αποτέλεσμα. Στην ακουστική όμως δεν υπάρχει τιποτα να το κρύψει, το όποιο θέμα έχει η τεχνική σου όσον αφορά την παραγωγή "καλού" ήχου θα αναγκαστείς θες δε θες να το αντιμετωπίσεις αν θες να προχωρήσεις. Το δεύτερο είναι το κατα πόσο παραπάνω απο την ηλεκτρική σε προσκαλεί η ακουστική να παίξεις σολιστικά κάτι κάπως πιο ολοκληρωμένο μουσικά. Η ηλεκτρική κιθάρα, για cultural κυρίως λόγους, είναι όργανο μπάντας. 'Εχουμε όλοι μάθει να ακούμε (και να παίζουμε) την ηλεκτρική μέσα σε ένα ευρύτερο σύνολο, το οποίο σύνολο συνήθως είναι η κλασσική ενορχήστρωση κιθαρα + ντραμς/μπασο/πληκτρα/φωνη που συναντάμε στην περισσότερη guitar-centric μουσική. Πάρε απο αυτό το χώρο ότι riff θες - χωρίς το ρυθμικό υπόβαθρο της μπάντας φέρει υποψίες μουσικής στην καλυτερη, το 99% των solο δε είναι παντελώς ανούσια αν δεν έχουν το αρμονικό υπόβαθρο πίσω τους. Δεν είναι ότι είναι αδύνατον, προς θεού, αλλά το να ακούσεις έναν άνθρωπο να παίζει ηλεκτρική κιθάρα μόνος και να βγάζει μουσική είναι σπάνιο φαινόμενο. Πιάνεις όμως μια ακουστική, και ξαφνικά προσπαθείς ασυνείδητα και μη να παράξεις κάτι που να θυμίζει περισσότερο ενα "πλήρες" μουσικό αποτέλεσμα. Το ακούμπησε και ο Μουσιας αυτο στο βίντεο, ίσως ασυνείδητα - πως θα προσπαθησω να παίξω και ρυθμικά, και μελωδικά, και percussive μαζί. Τι είναι αυτο το ενδιάμεσο, που δεν είναι απλά ένα ριφ, δέν είναι απλά ενα single-note solo, δεν είναι ξερα block chords αλλά έχει μέσα όλα αυτά και πολλά παραπάνω ταυτόχρονα? Δε χρειάζεται να ξανα-εφευρέσουμε τον τροχό, τους ανακάλυψαν τους τρόπους (κυρίως) οι Αμερικάνοι, μαυροι και λευκοί, όταν το νέο αυτο όργανο μπόλιασε τις μουσικές τους. Η φύση της ακουστικής ως ακουστικό όργανο, το οποίο αν το ψιρύσεις έχει infinitely more nuances τόνων και δυναμικών απο την ηλεκτρική (ναι, δεν είναι η δραματική αλλαγή του clean σε μεταλζωον, αλλα οι subtle διαβαθμίσεις είναι μια άβυσσος, με την κλασσική να είναι βασιλιάς εδω) την ευνοεί ολίγον τι παραπάνω απο την ηλεκτρική, και οι μουσικές στις οποίες κλήθηκε να υπηρετήσει τη βοήθησαν ακόμη παραπάνω σε αυτό το σκοπό.0 βαθμοί
-
Συμβαινουν αυτα. Την Δευτερα βγήκε ο κατάλογος για ένα auction που περίμενα, τον τσέκαρα, αποφάσισα οτι δε θα αγοράσω τιποτα αυτη τη φορα. Την Τρίτη πούλησα μια κιθάρα, ε την Τετάρτη ξανατσέκαρα τον κατάλογο και αλλαξα γνώμη. ?0 βαθμοί
-
Βασικά και συμφωνώ σε όλα που λες, και έτσι είναι. Η κιθάρα είναι ολοκαίνουργια και ο πωλητής (δεν είναι πιτσιρικάς ο άνθρωπος) την πρόσεχε πολύ και φαίνεται.0 βαθμοί
-
Ελπίζω να δούμε κάποια... παρορμητική αγορά ? Ίσως μια ακόμη tele; ?0 βαθμοί
-
Άλλη ΜΠΑΣΑΡΑ από εκεί, και γράφει και τρελά στο γυαλί ? εγώ τον υποχρεΩσα τον μπασίστα στο οβινδεο να σκάσει μύτη με αΦτο και γίναμε διαΣιΜοι στον πλανήτη ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Πόσο πιο... παρορμητική θα γίνει επιτέλους αυτή η αγορά... ? ΥΓ: Καλά θα κάνεις (για τον tech).0 βαθμοί
-
Η μεγάλη διαφορά είναι ότι η ακουστική φοράει μπρούτζινες 10αρες ενώ η ηλεκτρική πιο ελαστικές 9ρες και χρειάζεται πολύ λιγότερη δύναμη. Άλλη διαφορά είναι ότι η ηλεκτρική έχει μεγαλύτερο sustain από τα εφέ και αυτό επηρεάζει τον τρόπο παιξίματος σε ένα σόλο. Αυτά για μπλουζ και γενικά αμερικάνικο τιριντιντιν, γιατί σε άλλα είδη μουσικής είναι διαφορετικοί πλανήτες0 βαθμοί
-
Welcome back, we missed you. Μήπως έχεις Telecaster 70s;0 βαθμοί
-
Στόχος (με το ρυθμό μας πάντα) είναι μέσα στη χρονιά για να την έχω αν γίνεται κατα τα Χριστούγεννα.0 βαθμοί
-
Εγώ πάλι θα σταθώ σε ένα άλλο σημείο... Παρορμητική αγορά με βάση τα δικά μου πεπραγμένα πάει λίγο... διαφορετικά. Ας πούμε... Ήταν ένα μεσημέρι του μακρινού 1997. Και πιστός στις "παραδόσεις" της εποχής, έκανα μια βόλτα από το κέντρο, η οποία περιλάμβανε απαράβατα, στάση απ' του Καγμάκη για καφέ και μουσικο-κουτσομπολιό, συν καμία ματιά σε κάνα νέο κούτσουρο, κυρίως για "χαλβάδιασμα". Μπήκα, είδα το Roscoe Beck, το πήρα και έφυγα. Ο ορισμός μιας παρορμητικής αγοράς. Μετά από 8 σελίδες συζήτησης κ. συνήγορε δεν είμαι σίγουρος ότι μιλάμε για... παρορμητική αγορά ? ΥΓ: Βλέπω εξελίξεις ? οπότε άκυρη η τελευταία πρόταση0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Έχω κλείσει ραντεβού με τον πωλητή. Προφανώς μέχρι να κλείσει το deal και να βρεθούμε, ο άνθρωπος έχει κάθε δικαίωμα να την έχει active.0 βαθμοί
-
Χαραμης μου διαφεύγει το παρατσούκλι του, πρόσφατα είχε ανεβάσει ένα κομμάτι, αλλά το είχε περάσει μέσω του προφίλ του και όχι σε νήμα. Κάποιος που ξέρει θα στον υποδείξει, γιατί εγώ με τις αναζητήσεις δεν τα πάω καλά και ο συγκεκριμένος δεν ήταν ποτέ στη φάση να σχολιάζει περί ανέμων και υδάτων. Πόσα ονόματα μου θύμισες, υπόλογισε σε αυτές τις ΄΄απώλειες'' λόγο υποχρεώσεων οικογενειακών και άλλων και πρόσθεσε και τον ηλικιακό παράγοντα. Οι περισσότεροι είμαστε πάνω από 50, κάποιοι οδεύουμε για 60 και κάποιοι άλλοι τα έχουν ξεπεράσει. Βαραίνεις, δεν έχεις δυνάμεις, ύστερα παίζει ρόλο και το παράδειγμα ως παρακίνηση. Όσο πιο πολλούς ακούς να γράφουν και να παρουσιάζουν δουλίτσες, τόσο παρακινούνται και οι υπόλοιποι. Θα επιμείνω και στο θέμα των ακουσμάτων των μελών του φόρουμ. Ο ορίζοντάς μας είναι πολύ στενός σε μουσικά είδη. Κατά διαστήματα είτε έχουν παρουσιάσει κάποιοι δουλειές, οι έχουν θέσει ερωτήματα για πράγματα που δεν γουστάρουμε, ή δεν έχουμε και τις γνώσεις με αποτέλεσμα να τη κάνουν. Π.χ ποιος ενεργός ξέρει από μπουζούκια, πνευστά, ακόμα και στα τύμπανα λειψυδρία. Βάλε τώρα όλα αυτά τα γερούνδια να στήνουν εξοπλισμό, να αναζητούν κουμπάκια και εφέ στο DAW , να προγραμματίζουν τύμπανα πχ και στο τέλος της ημέρας και λόγο έλλειψης χρόνου, να μην έχουν γράψει νότα. Εγώ κάπως έτσι κατέληξα να πηγαίνω σε στούντιο για να γράψω, μαζεύω και 2-3 άτομα όποτε συμπέσουν οι ώρες μας και βουρ. Για μένα είναι ανάγκη έκφρασης και επειδή δεν έχω παιδιά και σκυλιά, έστω και τις λίγες ώρες που μου περισσεύουν τις σπρώχνω στις τέχνες και τα γράμματα ? ΄χωρια που τη μουσική την έβλεπα πάντα σαν μια κοινωνική επαφή, παλιά ήταν η μπάντα που έπαιζα, σήμερα οι 2-3 που θα έρθουν μαζί μου να παίξουμε. Εγώ δεν τα αντέχω τα daw κλεισμένος στο σπίτι με το κομπιούτερ, προτιμώ την ανθρώπινη αλληλεπίδραση αλλά οι ώρες μας και οι ορέξεις μας πλέον λιγοστεύουν Σώπα τον βρήκα0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Έπεσα από τα σύννεφα. Είπα κι εγώ ποιος θα με έλεγε δεινό παίκτη.0 βαθμοί
-
Θα προσπαθήσω και τα δύο μαζί, σαν ομαδική εκτέλεσις με μία σφαίρα, σαν τον Βέγγο που σφαλιαροποιεί τις ανύπαντρες αδερφάδες και την θειά του σειριακά.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ειλικρινά δεν έχω ακούσει τπτ δικό σου, θα σε παρακαλούσα να μου υποδείξεις κάπου να ακούσω, γιατί μόνο διασκευούλες σε Ντου Που έχω δει να ανεβάζεις. Όσο για τα Ελληνικά, δεν είναι όλα ίσωμα όπως θες να λες και δεν έχει να κάνει μόνο με μας ή συγκεκριμένα με αυτούς που αναφέρεις και τους περισσότερους δεν γουστάρω. Αν και μικρότερός μου ηλικιακά, συμπεριφέρεσαι μονίμως σα γεροντονήπιο, ανέχεσαι ΜΟΝΟ ότι αντέχουν τα αυτιά σου, έχεις προαποφασίσει και εκεί έχεις μείνει, πριν 40-50 χρόνια. Εγώ πάντως, καλά-κακά-άθλια, εξακολουθώ και βγάζω πραγματάκια και σήμερα γιατί ημπορεί σαν παίχτης να μην είμαι τπτ σπουδαίο, αλλά σαν άνθρωπας είμαι σπουδαίος ?0 βαθμοί
-
Μουσική πάντα λίγοι ανέβαζαν στο ΝΟΙΖ και με το καιρό έφευγαν. Όταν λαίμαι μουσική εννοούμε πρωτότυπη μουσική όχι διασκευούλες και εκτέλεση κάποιου σόλο. Φαντάζει αστείο αλλά το γνωρίζω καλά από πιτσιρικάς πως σπουδαίοι οργανοπαίχτες κωλώνουν να βγάλουν ένα άσθμα. Την αιτία τη ξέρω, συνήθως πρόκειται για άνθρωπες που έριξαν το βάρος στο να αναπτύξουν τις παιχτικές τους ικανότητες, συνήθως ακολουθώντας συγκεκριμένα πρότυπα (συνήθως τα ινδάλματά τους) με αποτέλεσμα είτε να αυτοευνουχίζονται, είτε να αντιλαμβάνονται πως οτιδήποτε και να παίξουν ουσιαστικά, είναι αντιγραφή-ξεπατικοτούρα. Κάποιοι από αυτούς που έφυγαν ενώ έγραφαν μουσική ίσως και να την έκαναν επειδή η πλειονότητα της κριτικής του φόρουμ επικεντρωνόταν σε ανούσια θέματα τεχνικών λεπτομερειών ή και στην εμμονή αρκετών μελών του φόρουμ να αποθεώνουν πάντα ΄΄συγγενείς και φίλους'' τα πιο οικεία τους πρόσωπα δλδ. Ένα άλλο θέμα που υπάρχει και είναι αντικειμενικό, είναι πως πλέον ο τρόπος που γράφουμε μουσική ''εμείς'' πλέον οδεύει προς το τέλος. Άλλαξαν τα είδη της μουσικής και τα μέσα που γράφεται μουσική.Τι έχει να προσφέρει η κριτική του χαμούνδιου, ή ενός τελεκαστορά στο τύπο που γράφει με σάμπλερ και μείκτες Το μοναδικό είδος μουσικής που εξακολουθεί και έχει κάποια απήχηση στους νεώτερους και χρησιμοποιεί κλαπατσίμπανα είναι το μέταλ, αλλά κι αυτό δεν ευδοκίμησε επαέ μέσα γιατί είστε μαμπεμπεγοζγκόνιδες και χαμούνδιοι. Δυστυχώς η κουλτούρα των περισσοτέρων μελών, περιοριζόταν σε συγκεκριμένα είδη μουσικής και το αυτί τους ήταν και είναι θεόκλειστο σε κάτι διαφορετικό. Όταν έγραφα τις προάλλες στον Χαραμη πως είναι ίσως πιο δημιουργικός εδώ μέσα, δεν εννοούσα ο πιο παραγωγικός σε ποσότητα υλικού, μα ο πιο σταθερά ποιοτικός ΑΠΟΛΥΕΣΤΕ0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
@sultan of string Οι "αμιγώς" "επαγγελματίες" "μουσικοί", δεν ασχολούνται με τα φόρουμ. Ελάχιστοι είναι αυτοί που ασχολούνται και περιστασιακά. Κάποιοι μόνο αν υπάρχει λόγος ή αν θέλουν να ρωτήσουν κάτι, να πάρουν κάποια πληροφορία. Τις λέξεις, αμιγώς - επαγγελματίες - μουσικοί, δεν τις έβαλα τυχαία εντός εισαγωγικών. Μην με ρωτήσεις γιατί, ελπίζω να καταλαβαίνεις.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00