Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      15323


  2. foxxx

    foxxx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1823


  3. MGs

    MGs

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1200


  4. Μανώλης Χναράκης

Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/09/24 σε Αναρτήσεις

  1. Είχε το MODX. Θα του έδινα και software που μου περισσεύει και θα ήταν θεός, αλλά δεν ήθελε. Για να έχει την ANX και FM-X σε part? Δεν τις ήθελε με 3-4 VSΤ αντίστοιχα με περισσότερες δυνατότητες και patches από την NATIVE INSTRUMENTS, την SPECTRASONICS αλλά και αντίστοιχα δεκάδες ακόμα και free plug in , η plug in που τα βγάζουν σε έκπτωση για ένα κομμάτι ψωμί και να έχει απειρα parts με τα δικά τους effect και κανέναν περιορισμό και να τα δουλέψει με το MODX για να έχει και τους ήχους της ΑWM2 που τόσο αγαπά (και δικαίως γιατί δεν είναι άσχημοι, το αντίθετο θα έλεγα). και με το MODX και ως controller και audio interface? Αυτά που λέω τα θεωρεί υποδεέστερα σε λύσεις. Τι να του κάμω αν δεν καταλαβαίνει? Αστον να σκάσει τα σαράντα κατοστάρικα που τα έχει μάυρα απ τις ελιές το λάδι ? και να νομίζει πως τα καμε καλύτερα. Το θέμα είναι να είναι ευτυχισμένος. Τη δουλειά του θα την κάμει ότι και να λέμε. Λοιπόν, πάω να πάρω ένα καφεδάκι που μεράκλωσα να δούμε τους αθλητές να παιδεύονται να ξεκουραζόμαστε εμείς στο aircondition. Μια χαρά.
    1 βαθμός
  2. Ώπα Yamaha πάντα θα αγαπάμε όπως και Roland και Korg και πέρα την πλάκα ο Waterfall ειδικά τα Yamaha τα ξέρει παρά πολύ εμένα με βοήθησε όταν είχα το motif es και το cs6x αλλά έχει το κόλλημα του με τα vst τι να του κάνουμε ο καθένας ότι αγαπάει παιδιά όλοι το ίδιο πράγμα αγαπάμε εδώ μέσα.... ότι και να παίζουμε ότι μάρκα και αν είναι εμείς είμαστε η προέκταση τους και βγάζουμε την ψυχή μας μέσα από αυτά άρα ας μένουμε στον χαβαλέ και στην πλάκα με αθώα πειράγματα μεταξύ μας ?
    1 βαθμός
  3. Θα συμφωνήσω με τον Cos_dr .......εν έτη 2024 τα DAW και τα VST έχουν πάει σε άλλο επίπεδο μακριά πολύ μακριά ας μην γελιόμαστε όχι ότι δεν θα γράψει κάποιος και κάποια πράγματα με Workstation και Hardware αλλά το να λέμε σήμερα ξανά λέω εν έτη 2024 ότι τα workstation μπορούν να πιάσουν τα DAW και τα VST γελάει η μουσική παραγωγή όλη ? Παιδιά ας προσγειωθούμε στο παρόν τα χρόνια πέρασαν και οι τεχνολογίες τρέχουν με μεγάλους ρυθμούς....και για να κλείσω με την δίκη μου τοποθέτηση ο καθένας θα γράψει με ότι αγαπάει και ότι χρειάζεται πάνω στην δίκη του μουσική αυτά με αγάπη Foxxx....?
    1 βαθμός
  4. MG, είστε παράφρων; Το Μ1 δεν είχε audio sequencer. Μα τι μαγειρεύετε λοιπόν;
    1 βαθμός
  5. Δυστυχώς δεν έχεις καταλάβει τόσα χρόνια τι συγκρίνεις. Υπάρχουν VSTοργσνα και πακέτα effects που ξεπερνάνε σε μέγεθος και δυνατότητες οτο έχει το Montage και κοστίζουν όπως αυτό. Όλοι εδώ μέσα το ξέρουν όσοι κάνουν παραγωγές γράφουν μουσική. Απλά εγώ ασχολούμαι να, στο λέω. Υπάρχουν τα θέματα πίσω, στα έγραψαν κι άλλοι και παλιότερα που έμπαιναν περισσότεροι. Δεν υπάρχει λοιπόν καμία σκοπιμότητα. Λες για πράγματα που προφανώς δεν ξέρεις και δεν έχεις δουλέψει ποτέ σου γι αυτό και κάνεις τελικά ατυχείς συγκρίσεις. Εγω είμαι ο μόνος που τόσα χρόνια σε ανάλογα ποστ έχω ξεκαθαρίσει τα πράγματα και όλοι το ξέρουν και εσύ επιμένεις να αναφέρεις μια προσωπική σου αντίληψη για το θέμα που όμως είναι τελείως λανθασμένη. Στο θέμα αυτό δεν χωρούσε το θέμα προβληματάκια ψς ευκαιρία για σύγκριση. Συγκρίνεις κάτι πολύ κατώτερο Τέλος το Omnisohere είναι πολύ ανώτερο παραγωγικά από το Montage. O συνδυασμός των parts και των effects και το περιεχόμενο αλλα και το sound structure και αλλα στοιχεία ελέγχους σε συνδυασμό με αυτό που λέμε multiple instances του οργάνου καα τα 60gb του core library εκτος τωνVA engines είνσι κατι που δεν έχεις δουλέψει, ούτε καν έχεις ακούσει και δυστυχώς αφού κάθε φορά επιμένεις είναι ξεκάθαρο πως δεν μπορείς να συλλάβεις καν εννοιολογικό παρόλο που έχω κάνει προσωπικά φιλότιμες προσπάθειες να στο αναλύσω και με τη βοήθεια και συμφορουμιτων. Πάραυτα βρίσκεις ανωτερότητα και σύγκριση σε ένα hardware workstation σς σχέση με αυτά που λέει ο Σιγαλας στο βίντεο του. Το πρόβλημα αυτό ακριβώς αναδεικνυει τον ασυγκριτο πλουραλισμο κσι την πολύπλοκοτητα στις ετερογενεις επιλογές που πλέον και αυτό αναφέρεται σε πολύ σπάνια σενάρια, σε συστήματα με software συνήθως 20 πλαισίου κόστους από ένα Montage. Σου ξαναλέω υπάρχουν δεκάδες software sample based VST ανώτερa της AWM2 και των. sources της και ακριβότερο. Για VA FM κλπ κσι λόγω της φύσης τωνVST δεμ τίθεται λόγος. Εγω δεν παραπληροφορω τον κόσμο. Ειμαι και γνώστης και εκτελεστής ο καλύτερος σούπερ γουαου και δεν μπορω να το αποδείξω καλύτερα μέχρι τώρα στο forum κερδίζοντας τον θαυμασμο εκατοντάδων φιλών που ξέρουν και έχουν δει τι μουσικός είμαι μεγάλος μουσικαρας και το έχουν δηλώσει και εκδηλωσει χιλιάδες φορές και τους ευχαριστώ ταπεινά ? Εσύ πρέπει να το δουλέψεις γιατί και εγώ αγαπώ τα hardware workstations. Παίζω το V synth στα δάκτυλα που είναι ένα από τα πιο δυστροπα στον πλανήτη και κάνω πράγματα που μέχρι κάι κάποιοι γνωστοί σε αλλα γκρουπ με ρωτάνε πως τα κσνω. Τα workstations λοιπόν σαν το MONTAGE και η παραγωγή μουσικής και ο προγραμματισμός είναι παιχνίδια για εμένα. Το έχω αποδείξει, το ξέρουν όλοι άρα ξέρω τι λέω ?Γιατί λοιπόν σου είναι τόσο δύσκολο να δεχτείς κάποια πράγματα στα οποία αν κσνεις focus τελικά θα ωφεληθεις κι εσύ. Ποιο είναι το πρόβλημα σου κσι τι πήγες να, αποδείξεις με αυτο το σχόλιο περί προβλημάτων. Τι μήνυμα πας να περάσεις ? Προτιμήστε ένα workstation για τις παραγωγές σας από τα Daws και VST instruments και effects? Τι? Οτι το Montage βγάζει καλύτερο ήχο από software εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ? Οτι ο sequencer και το audio playback και τα pattern play, chord, aroeggio play and programming κλπ. είνσι ανώτερα από τα αντίστοιχα εργαλεία ενός DAW?? Πιο εύχρηστα? Πιο παραμετροποιησιμα? ? Η επεξεργασία και ηχογράφηση φωνής και άλλων οργάνων? Θα γίνει με τον ίδιο τρόπο και την ίδια επεξεργασία σε ποσότητα και ποιοτητα? Η οργάνωση των αρχείων? Έχεις δει κστηφοριοποιηση οργάνων και effects, κσι αλλων elements, samples κλπ σε περιβαλλον Daw η standalone software σε σχεση με ένα hardware workstation? Εδω κάπου σταματάω και θέλω να μείνουμε επί του θέματος χωρίς άτοπες συγκρίσεις. Η αξιοπιστία του hardware σε σχεση με το software σύμφωνα με αυτά που έγραψα σε συνδυασμό με την σύγχρονη σταθερότητα και την προς τα πίσω συμβατότητα των λειτουργικών συστηματων και της επεξεργαστής ισχύος και του capacity του hardware των υπολογιστών, είμαι ως έννοια κάτι πλέον παρωχημένο, απαρχαιωμενο έλεγα και κάθε πιθσνη δυσλειτουργισ ξεπερναται πολύ εύκολα από εναν απλά γνώστη με εύκολους τρόπους Αυτό είναι η ουσία,
    1 βαθμός
  6. Ο τέντογλου,βάζω στοίχημα,είναι πιό καλός στο τραγούδι. Μπορεί και η Μαρίνα στο...άλμα.
    1 βαθμός
  7. Με βαση τις τιμες του σήμερα, προσωπικά μου φαίνονται πολυ ενδιαφέρουσες. Ιδιαίτερα αυτες που εχουν εβενο μιας και ειναι πιο "σωστες" στα specs με τις μεγαλες αδερφές τους. Ενω αντι rosewood στα αλλα μοντελα εβαλαν indian laurel. Θεωρώ την αναβάθμιση σε ηλεκτρικα-μαγνητες must στις φθηνές κιθαρες οπότε καλως έπραξαν και τα εβαλαν εξ αρχης. Καλα θα ηταν να τις περναμε με τις Προ covid τιμές αλλα περασμενα μεγαλεία... συμφωνώ με ολα τα σχόλια περι poly finish και headstock angle αλλα it is what is is. Ειχα και γιαπωνεζες ( σε κατηγορία τιμης 1500 ευρω) αλλα δε μπορω να πω οτι ειχαν την ιδια αισθηση με τις gibson μου και ηλεκτρικα-μαγνητες ηταν... οκ. Δεδομένου οτι το real thing (η 355 που μ αρέσει τουλάχιστον)κοστιζει πλέον 5 και 6 χιλιάρικα, τα 1300 που κανουν αυτες, νομιζω ειναι καλα. (Με την παραδοχη οτι δε θα χουν κατασκευαστικα θεματα με στραβες γέφυρες, χαλια ταστα, χαλια nut κλπ).
    1 βαθμός
  8. Ένα χρήσιμο video για νέους χρήστες που πραγματεύεται το θέμα των project μας στα DAWs που μπορεί να μην ανοίξουν όταν τα θέλουμε μετά από καιρό π.χ. γιατί τα plug in μας δεν είναι αναβαθμίσιμα πλέον, το λειτουργικό δεν τα υποστηρίζει κ.α. Από το φίλο το Sigala Και εγώ κάνω κάτι ανάλογο , αποφεύγοντας να κάνω backup όλο το λειτουργικό και τα προγράμματα. Τα έχουμε ξανασυζητήσει βέβαια παλιότερα στο φόρουμ αλλά δεν έχει σημασία. Είναι ένα θέμα που μας απασχολεί πάντα και μπορούμε πάντα να λέμε απόψης γι αυτό.
    0 βαθμοί
  9. @LK, @Nekkon, @Terry RoscoeBeck5, @kpeyos Ευχαριστώ πολύ για την προσέγγισή σας στο θέμα μου @Σαμη Παραγκα Τράβα αύριο για λάσπες στο βουνό και πιες ένα τσίπουρο στην υγειά μας Α ναι, και κάτι ακόμα: Απολύεσαι
    0 βαθμοί
  10. 0 βαθμοί
  11. Ωραίο Hitman προσέλαβες Σάμη. Πηγε να φάει τον καταρράκτη,του είπε ο άλλος για τα vst,στεναχωρήθηκε και έφυγε. Συναγερμοί,πολεμικές τέχνες,δωμάτια πανικού και παπάτζες. Τα Vst σου είναι σπασμένα του είπε και κλαίει ο άλλος στο πλατύσκαλο τώρα. Εχει μελετήσει απόκρυφες τέχνες ο καταρράκτης. Θα δυσκολευτούμε...
    0 βαθμοί
  12. 0 βαθμοί
  13. Μάλιστα... μάλιστα... πλάκωσαν και οι ειδήμονες βλέπω ?
    0 βαθμοί
  14. Σύμφωνα με το Ρίτσαρντς, η σωστή κιθάρα, Η ΑΝΤΡΙΚΗ, έχει 5 χορδαί και όταν ο Α Γιάννης ο Λόρδας έκαμνε αφιέρωμα στο Κόρνερ, δεν ήξευρε, ούτε τη ΛΑ ΛΑ ΛΑ ΛΑ ΛΑ επίσης, η σωστή 5χορδη κιθάρα, είναι ΤΕΛΕ και κανένας απ τα 850 μέλη σε 2-3 χρόνια ιστορίας των Ντου Που, δεν γνώρισε Άκου τώρα και κάτι άλλο σπουδαίο, με πλήχτρα ΛΑΙΒΆΡΑ
    0 βαθμοί
  15. Λοιπόν 1. Ξέρω ότι η κοινοποίηση της αγοράς ενός τόσο ακριβού οργάνου ακούγεται ως ύβρις, σε πολλούς στο forum. Έχω περάσει και εγώ πολλούς μήνες που τέλειωναν τα λεφτά πριν από τις μέρες του μήνα, και τους θυμάμαι ακόμα αρκετά έντονα. Μετά όμως από αρκετά χρόνια δουλειάς έχω πλέον την πολυτέλεια να πάρω και εγώ ένα Ric. 2. Η αρχή της αναζήτησης: 'Αρχισα να κοιτάω τα Ric το 2012 μετά από μια αναφορά σε αυτά του Παράγκα. Η πρώτη φωτό που βρίσκω για το ποιο χρώμα μου αρέσει είναι αυτή: 12/10/2012 Στα επόμενα 12 χρόνια δεν βρήκα ποτέ κάποιο καινούργιο διαθέσιμο από αυτά. Υπήρξαν κανα δυο σε άλλα χρώματα σε τιμή που δεν έφθανα 3. Το τέλος της αναζήτησης: Ο @Terry RoscoeBeck5 έχει δίκιο. Αυτό το μπάσο δεν έχει που να βάλεις το χέρι σου. Από ότι έχω διαβάσει η σχεδιαστική τους προσέγγιση βασίσθηκε στην ερώτηση: "Τι δεν είναι εργονομικό σε ένα μπάσο". Νομίζω ότι βρήκαν την τέλεια απάντηση και εφάρμοσαν την αντι-εργονομικότητα σε απόλυτο βαθμό. Αλλά είπαμε. Μου αρέσει η εμφάνιση. Ψάχνοντας στο reverb τους τελευταίους μήνες, βρήκα αυτό που πήρα. Επιπλέον στοιχεία που μου άρεσαν ήταν 3.α. Ο πωλητής - φαίνεται να έχει καλό vibe 3.β. To origin: Rochester, NY - φαίνεται να έχει καλό vibe 4. Σάμυ απολύεσαι
    0 βαθμοί
  16. Έλα τώρα, μολόγα, έψαξες τα πάντα όλα να βρεις κάτι με πνευστά στους Ντου Που, το οποίο παρεμπιπτόντως είναι κάτι μεταξύ Μάγιαλ και Αλέξις Κόρνερ γραμμένο μετά από 50 χρόνια και αφού είχαν περάσει απ το Κόρνερ και το Μάγιαλ, ΟΛΟΙ, ΜΑ ΟΛΟΙ, όσοι σιχαίνεσαι, ΟΙ STONES xaxaxaxaxaxa και οι Ντου Που δεν ήξεραν ούτε το χαλκό σα μέταλλο MG Τα τσιμεντοπέδιλα του κυρίου, να είναι Χαλκίς
    0 βαθμοί
  17. Μπορει να ετυχε σε καποιο
    0 βαθμοί
  18. Απίστευτο άσθμα, απίστευτος ηθοποιός
    0 βαθμοί
  19. Ανεψούδι, τέτοια απαράδεκτα αν ξαναματαβάλεις, θα σε κάμνω κιμά ΤΑΙΛΩΣ Αν θες κάτι με κάψα και υγρασία, σαν αυτή που βιώνεται, άκου ταύτο Μουσικαράδες που έβγαλαν τουλάχιστον 2 άλμπουμε κορυφή με αναλογικό ήχωνέ και λίβε τρελά, τους είχα ηδεί στας Ογγλετερίας 80κάτι ΤΡΕΛΑ
    0 βαθμοί
  20. Εντάξει, να δείξουμε ένα σεβασμό στην ιστορική πρωτοπορία αυτού του κατασκευαστή σε όργανα και μουσικό εξοπλισμό που άλλαξε και προχώρησε τον κόσμο και τη μουσική. Αναρωτιέμαι τι μουσικοί θα ήταν η γενιά μου χωρίς τα PSR. ΄Όταν τα ακομπανιαμέντα τους και οι πλήρεις δυνατότητες προγραμματισμού μας έμαθαν ενορχήστρωση και παραγωγή εμάς τους βιρτουόζους τουλάχιστο. ? Εννοείται. Αυτοί πρωτοπόρησαν και τα VST απελευθέρωσαν από περιορισμούς και άφησαν μόνο περιορισμό τη φαντασία και την ικανότητα.
    0 βαθμοί
  21. Έτσι ακριβώς. Και για να έχω εγώ τον τελευταίο λόγο που ήθελα, θα πω πως επίσημα εγώ τοποθετούμαι υπέρ αυτού για να υπαρχει και τεκμήριο και δείχτο σε όποιον θες να με λέει άσχετο. Να φίλοι μου, το καταθέτω ξανά. Η μουσική παραγωγή και επεξεργασία βασίζεται στα VST. Το γνωρίζει όλος ο πλανήτης και το ασπάζεται, αυτό διδάσκεται και το hardware αναγνωρίζεται ακόμα και χρησιμοποιείται κυρίως γιατί οι δημιουργοί βασίζονται στις αισθήσεις τους, δη την αφή και θέλουν να αγγίζουν μηχανήματα. Εξού και η έξαρση στα controllers και το integration των hardware synths και workstations με τα DAWs και τα software instruments και effects.
    0 βαθμοί
  22. Εγώ πάντως δεν είμαι τραγικά άσχετος και το πιστεύω και το λέω κιόλας και το πιστεύουν και όλοι οι άλλοι. Όσο και να νομίζεις ότι με προσβάλλεις, όλοι ξέρουν το πόσο ανώτερος είμαι μουσικά από εσένα και το ακούνε κιόλας. Και αυτά που λέω εγώ, όλος ο πλανήτης τα λέει και τα κάνει, είναι αποτυπωμένα. Και γιατί χρησιμοποιούν ακόμα hardware και που πιο πολύ είναι αποτυπωμένο. Παντού στην εποχή μας. ΠΑΝΤΟΥ. Δεν είναι χοντρομαλακίες αυτά λοιπόν. Είναι η πραγματικότητα. Μα καλά, ξαναλέω. υπάρχει άνθρωπος που πιστεύει πως ένα μηχάνημα των 4000 ευρώ (τραγικά υπερτιμημένο) με πενιχρή ισχύ που βασίζεται σε παρωχημένες βιβλιοθήκες ήχων και χιλιοχρησιμοποιημένες στα μοντέλα του, ακόμα και στα αρμόνιά του, με ελάχιστους εκμοντερνισμούς και προγραμματιστικές δυνατότητες και δυο μηχανές που έχουν εξαντληθεί σε hardware και software μορφη, συγκροτημένο σε 8 parts που μοιράζοντα τα ίδια effects να φτάσει το software εκανοντάδων χιλιάδων ευρώ το οποίο μάλιστα βρίσκεται και σε πτώση τιμών ιστορική λόγω του ανταγωνισμού? Την απίστευτη μοντελοποίηση λόγω εκμετάλλευσης της τρομερής υπολογιστικής ισχύος των μηχανημάτων? Ναι, ΥΠΑΡΧΕΙ και ζει ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ? (έχω ξεραθεί από τα γέλια) Σε αγαπώ γι αυτό όσο χολή και να μου βγάλεις και να προσπαθήσεις να με μειώσεις, πράγμα βέβαια αδύνατο ιστορικά, προτιμώ να μην ξαναγράψω εγώ, γιατί σε θέλω, σε έχω ανάγκη. Τα είπα. Δεν έχω να πω τίποτε άλλο και ξέρω πως ΟΛΟΙ συμφωνούν μαζί μου και δεν είναι άσχετοι, ακόμα και αυτοί που δεν γράφουν συχνά. Και ακόμα και ο Scott μαζί μου θα συμφωνούσε αλλά και ο Sigalas, τα έχουν πει και αυτοί βέβαια. Και πολλοί άλλοι τα λένε κάθε μέρα στα κανάλια τους. ?? Θα σε ΣΥΝΤΡΙΨΩ όμως με την επιχειρηματολογία μου, το κάνω γιατί ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ
    0 βαθμοί
  23. Οσονούπω θα λάβεις και το κεραυνό του Δία, μα το Τουτάτη, που με συγκίσατε τη κάμπια της Κανήθου και δεν ομιλεί.
    0 βαθμοί
  24. Αν υποθέσουμε, λέγω ΑΝ, πως με αυτά που του κάμνατε και του ήπιατε, αυτοτσιμεντώθηκε και δεν ψάχνει αυτή, ταύτη τη στιγμή στα απομνημονεύματα του Πατατανατσίου τι να σας απαντήσει... ΤΟΤΕ θα σας τσιμεντώσω όλους, όλους σας ΤΑΙΛΩΣ λαίμαι όλμος
    0 βαθμοί
  25. Από τη Wikipedia: "A music workstation is an electronic musical instrument providing the facilities of: a sound module, a music sequencer and. (usually) a musical keyboard." Αυτό ξέρω και εγώ, δε νομίζω ότι λέμε κάτι νέο. Η ιδέα είναι ότι κάνεις τα "πάντα", πάνω σε ένα μηχάνημα.
    0 βαθμοί
  26. Να μπει και να πει στην κοπέλα "Φέρε μία σπανακόπιττα μη σας λαμήσω τα Workstation εδώ μέσα".
    0 βαθμοί
  27. Και αν γίνεται,φέρσου φυσιολογικά και μην δείρεις κανέναν.Απλά πλήρωσε την και φύγε.
    0 βαθμοί
  28. Ειχα μπρε πριν καμμια 30αρια χρονια ενα Roland (ουτε που θυμαμαι το μοντελο) και Jupiter 8 είχα και JX3P και CS1 ....ΕΝΑ ΣΕ ΛΕΓΩ: VST & Dry Bread ? Το μόνο hardware keyboard που μου λειπει ειναι η δισκαλη Farfisa Continental μου αλλα οχι για τον ηχο ,για την ΜΟΥΡΗ ?
    0 βαθμοί
  29. Μόνο triton le στον sequencer. Click Away X T_Racks.mp3 Ορίστε. Και; αλλά εκατο έχω κσνει στο forum τέτοια το παλιό. Φέρε το Montage να δεις τι θα σου βγάλω μετά. Tα VST μου όμως δεν φτάνονται. Εχω κσι συνθέσεις που δεν ποσταρω ποτε. Δεν ξερω λοιπόν εγώ να κρίνω? Τι λέμε λοιπόν τώρα.
    0 βαθμοί
  30. να ρωτηΞω κατι? ΦΩΝΕΣ, ΝΤΡΑΜΣ και ΚΙΘΑΡΕΣ μπορεις να γραΠσεισ/μικΣαρεις στα γουορκστασιΟνσ? μαστερινΓκ κανουν?
    0 βαθμοί
  31. Με ποδόσφαιρο δεν ασχολήθηκα ποτέ. Μπάσκετ έπαιζα και μάλιστα καλά. Αυτά μέχρι το λύκειο. Μετά ανακάλυψα το κάπνισμα ?
    0 βαθμοί
  32. Σωστό κι αυτό. Είδατε λοιπόν πως ο καθένας βρίσκει τις λύσεις που τον βολεύουν σε αυτά που έχουν γι'αυτόν άμεση προτεραιότητα; Πολλές φορές άμα κατέχεις κάποια πράγματα δεν είναι και τόσο απαραίτητο να πάρεις συμβουλές, άμα κατέχεις. Άσε που όταν παθαίνεις... μαθαίνεις για την επόμενη φορά.
    0 βαθμοί
  33. Ήλθε η ώρα να στείλουμε τον Ατεντοκάμπο στη Γιουροβίζιον.
    0 βαθμοί
  34. Μάλλον εσύ είσαι αυτός που αναφέρει το MONTAGE σε άσχετα θέματα παντού. Σε δικά μου θέματα το κάνεις κατακόρον. Και με ειρωνεύεσαι λέγοντάς με "ειδήμονα". Βγάλε τα εισαγωγικά. Είμαι. Μην με ειρωνεύεσαι. Συμπεριφέρσου ΜΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΑΚΟΥΣ? ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΛΕΩ!!!! ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!!!!!?
    0 βαθμοί
  35. Ας επικεντρωθούμε στον τίτλο του θέματος: "Πως να προστατεύσετε τα projects στο DAWs σας για να ανοίγουν πάντα χωρίς θέματα" 1α. Το κλασικό, σώζεις κι άλλο ένα project με διαφορετική ονομασία ως backup. 1β. Μην κάνεις πειρά(γ)ματα και δοκιμές με τον υπολογιστή σου. 1γ. Ένα σωρό άλλα που έχουν να κάνουν κυρίως με τον υπολογιστή και τις ρυθμίσεις του. 2. Αν όλο το project είναι βασισμένο σε DAW που συμπεριλαμβάνει εκτός από midi tracks - audio tracks και plug in, τότε θέλει μεγάλη προσοχή διότι υπάρχει η πιθανότητα να μην λειτουργήσουν σωστά μετά από κάποια αναβάθμιση, είτε του daw είτε του(ων) plug in. 3. Αν πρόκειται για σοβαρό project, προσπαθείς να έχεις όλα τα δεδομένα σε πρωτογενή - standard μορφή. Δηλαδή standard midi events, standard audio raw wav κλπ. Έτσι ώστε να μπορούν να μεταφερθούν σε άλλο σύστημα εύκολα, άνετα και σωστά δίχως πολλά πολλά. Εννοείτα πως εάν έχεις χρησιμοποιήσει κάποια π.χ. arpeggiators από κάποιο plug in, καλό θα είναι να τα έχεις γράψει όχι μόνο ως trig αλλά και σε μορφή standard midi events έτσι ώστε να είναι μεταφερόμενα σε άλλο σύστημα. Κυρίως άλλο daw σύστημα (hardware ή software), ποτέ δεν ξέρεις. Αν και υπάρχει η ευκολία του plug in εντός του project - εντός του daw, θεώρησε πως το όποιο audio plug in / vst , είναι ένα εξωτερικό sound module. Κράτησε την πηγή - την καρδιά των δεδομένων σου ξεκάθαρη. Θεώρησε πως ίσως χρειαστεί (αναγκαστείς) κάποια στιγμή να παίξεις αυτά που έγραψες με άλλους ήχους από κάποιες άλλες πηγές ήχων. 4.5.6.7. Δεν θα αναφερθώ σε PC ή MAC. Δεν θα αναφερθώ σε κάρτες ήχου. Ούτε θα αναφερθώ στο υπόλοιπο σύστημα όπως ηχεία ενισχυτή κονσόλα καλώδια κλπ.
    0 βαθμοί
  36. Αν κάποιος έχει μάθει να δουλεύει το hardware θα δουλέψει πολύ καλύτερα και πιό γρήγορα. Το ίδιο αν έχει μάθει να δουλεύει μόνο το software - κάποιο daw. Όπως έχει μάθει κανείς και όπως τον βολεύει καλύτερα. Το τελικό αποτέλεσμα μετράει. Τώρα σχετικά με τον ήχο των plug in σε σχέση με τον ήχο των workstation. Ανάλογα τι ζητάει ο καθένας, γιατί το ζητάει και πως. Δηλαδή, ανάλογα το είδος της μουσικής που γράφει, ανάλογα την ποιότητα του ήχου που ζητάςει και γιατί το ζητάει, για τελικό προϊόν ή demo; Αν θεωρεί κάποιος απαραίτητο κάποιο έτοιμο υλικό όπως arpeggiators / φράσεις κλπ, τότε επιλέγει αυτό που τον εντυπωσιάζει ή πιστεύει πως θα εντυπωσιάσει. Αν κάποιος γνωρίζει και ζητάει απλά κάποιους (όχι top) ήχους για να γράψει πολύ απλά κάτι συγκεκριμένο, δεν περιμένει από τον top ήχο του top workstation ή top plug in να έρθει το "επιτυχές" αποτέλεσμα. Η "μαγκιά" είναι να επισκιάσει η δημιουργία και το μουσικό παίξιμο τον ήχο.
    0 βαθμοί
  37. Ευχαριστώ Κόστος, όπως παρακάτω plus duties and taxes - δηλαδή +28-30%% περίπου
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...