Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      47922


  2. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      5340


  3. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      15323


  4. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      13635


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/26/24 σε Αναρτήσεις

  1. Αγοράστε δικό σας εξοπλισμό και θα μάθετε σιγά σιγά να τον χρησιμοποιείτε. Τον ρόλο του ηχολήπτη θα τον αναλάβει ένας από το συγκρότημα, που θα ρυθμίζει την κονσόλα κατά το soundcheck (πχ σε εμας το κάνει ο μπασίστας μας, είτε έχοντας μακρύ καλώδιο και κατεβαίνει κάτω από το ''stage'' είτε με ασύρματο αν είναι πιο μεγάλος ο χώρος). Ετσι κι αλλιώς το 99% των μαγαζιών που βάζουν λάιβ δεν είναι μουσικές σκηνές με δικό τους PA και ηχολήπτη και φώτα, είναι απλά μαγαζάκια χωρίς καμιά μελέτη ακουστικής-ηχομονωσης που βάζουν λάιβ είτε που και που είτε συχνά, οπότε απαραίτητο είναι να έχετε το δικό σας PA που θα προσαρμόζετε στον χώρο. Compact λύσεις υπάρχουν (είτε μιλάμε για PA είτε για ενισχυτές-τύμπανα και λοιπό εξοπλισμό). Ηχολήπτες είναι για το gagarin και για τα φεστιβάλ.
    2 βαθμοί
  2. Το μόνο ΜΕΛΟΣ του συγκροτήματος που έχει την ίδια τεράστια σημασία ("κάνει '' δηλαδή την διαφορά ένας καλού με ένα κακό συγκροτημα) με τον ΗΧΟΛΗΠΤΗ (ο οποίος φυσικά και θεωρείται μέλος του συγκροτήματος από όλα τα σοβαρά συγκροτηματα) είναι ο... ντράμερ.... ακούστε τον λοιπόν.
    2 βαθμοί
  3. Τα έχεις κάνει λίγο σαλάτα στο μυαλό σου . Μπερδεύεις την δυναμική περιοχή με το eq, την ένταση με το limiting, χρησιμοποιείς αδόκιμους όρους (τι είναι αυτή η "ευκρίνεια"?)και γενικά δεν κάνεις deep dive σε ένα θέμα που από ότι φαίνεται σε απασχολεί. Υπάρχουν εκατοντάδες βίντεο στο you tube που εξηγούν τι είναι mastering και πως γίνεται (σίγουρα ΔΕΝ γίνεται με το...το mp3gain στα 99db) Ρίξε μια ματιά και αν έχεις απορίες ακόμα εδώ είμαστε..
    2 βαθμοί
  4. Νομίζω ότι εκτός από τεχνική υποστήριξη του λάπτοπ, χρειάζεται να κάνεις και μια επαναξιολόγηση σε αυτούς που εμπιστεύεσαι για την παραπάνω υποστήριξη.
    2 βαθμοί
  5. Έλα τώρα μην γίνεσαι κακός... Έχει μια διαφορετική αισθητική, πιο... artistic. Εξάλλου, μέχρι στιγμής οι έρημοι οι Γάλλοι έχουν αρχίσει με το "αριστερό"- μια τα τραίνα, μια ο καιρός, μια εκείνη η μπουρδάρα στο Μαρόκο - Αργεντινή ?- ας δείξουμε λίγη συμπάθεια. ΥΓ: Έκαψαν και ένα πιάνο στον Σηκουάνα ? ?
    1 βαθμός
  6. ποιος παρεξηγήθηκε? Να έρθει να με βρει να μου ζητήσει το λόγο ?
    1 βαθμός
  7. Έχει έξι παιδιά... Αυτό είναι από κάποιον πρώτο γάμο ? Τρεις έχει κάνει ο μάστορας και χαρά στο κουράγιο του. Η αλήθεια είναι ότι ο γερό Harris φέρνει αρκετά σε αυτό που λες. ?
    1 βαθμός
  8. Yes. Μαγαζί που δεν διαθέτει τα απαραίτητα για lives ή δεν πληρώνει για να φέρει ότι χρειάζεται για το εκάστοτε live (PA εξοπλισμό δηλαδή και ηχολήπτη) και ζητάει από την μπάντα να κουβαλήσει το...στούντιο της στο μαγαζί, τού δείχνουμε ευγενικά αυτό ?και πάμε παρακάτω.?
    1 βαθμός
  9. Γιόκας του είν' τούτος? Αυτός φαίνεται σχεδόν συνομήλικος.?
    1 βαθμός
  10. 1 βαθμός
  11. Επειδή είμαι γνωστός ρακοσυλλέκτης , έχω μαζέψει αρκετά laptops από τα σκουπίδια (ανακύκλωση). Επίσης έχω πάνω από 10 δικά μου Laptops από όλες τις γενιές . Τόσο τα πεταμένα, όσο και τα δικά μου , και είναι ασφαλές δείγμα μιας και μιλάμε για πάνω από 20 συνολικά, έχουν ένα αδύνατο σημείο. Το 99% στα laptop , τα παίζει το ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ τροφοδοτικό (και φυσικα η μπαταρία -αλλα με αυτην δεν ασχολείσαι, την πετας και μια χαρα). Μου έχει τύχει να σβήνουν γι αυτό τον λόγο ή γιατί δεν αρκούσαν τα volt από μικρότερα τροφοδοτικά (στα 19 με 21 volt παίζουν τα πιο πολλά). 2η αιτία βλάβης, ο σκληρός (και γι αυτό τα πετάνε). Πολύ μακριά....θα δεις άλλες βλάβες (π.χ. κάρτα γραφικών) , δεν μου έχει τύχει να δω π.χ. καμένη mothearboard σε laptop ακόμα. Πλέον τα universal τροφοδοτικά είναι πάμφθηνα. Τα specs θα τα βρεις εύκολα.....αλλά καμία φορά δεν κουμπώνει το ακροφύσιο βύσμα. Και αυτό λύνεται εύκολα όμως, μιας και βρίσκεις π.χ. μετασχηματιστές που αλλάζουν αρκυφύσια και έχουν πολλά, και κόβεις και κολλάς ένα. Βρήκα πάνω από 4 laptops που πετάχτηκαν και το μόνο που τους έλειπε ήταν το ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ τροφοδοτικό. (οκ ήταν και obsolete οπότε μπορεί να πατάχθηκαν και για αυτόν τον λόγο).. Εντύπωση μου κάνει ο "τεχνικός" που το είδε πάντως......
    1 βαθμός
  12. Για να ρίχνει την ασφάλεια στιν πίνακα βραχυκυκλωνει ή το τροφοδοτικά πιό πιθανά ή το Λαπτοπ. Άλλαξε τροφοδοτικό, δες μέσα τις καλωδιώσεις αν δεν πατάει κάνα καλωδιακι ανεμιστήρα, οι μνήμες κλπ και αν αλλάξεις τροφοδοτικό και το κάνει, βγες έξω, πέτα το με δύναμη σε έναν τοίχο και όπως σκασει κάτω πάτα το με μανία, ουρκιαζοντα μέχρι να γίνει θρύψαλα και πάρε άλλο, έστω refurbished. ?
    1 βαθμός
  13. 1. Τον εξοπλισμό του live τον παρέχει ο διοργανωτής/μαγαζάτορας, είτε πρόκειται για εσωτερικό, είτε για εξωτερικό χώρο. Δηλαδή εσείς φέρνετε μόνο τα όργανα και τους ενισχυτές σας (μπορεί να υπάρχουν ήδη και ενισχυτές οργάνων). Ηχεία, monitor, μικρόφωνα, κονσόλες και γενικά PA δεν είναι δική σας υποχρέωση εκτός κι αν ισχύουν ειδικές συνθήκες οι οποίες όμως θα σας έχουν κοινοποιηθεί αρκετά πριν την ημερομηνία του live. 2, Ο ηχολήπτης επίσης παρέχεται από τον μαγαζάτορα/διοργανωτή, ειδικά αν πρόκειται για κατάστημα διασκέδασης με ζωντανό πρόγραμμα, ο ηχολήπτης είναι υπάλληλος του καταστήματος. Θα πρέπει δε να υπάρχει πάντα εκτός και πάλι αν ισχύουν ειδικές συνθήκες όπως παραπάνω. Το να αγοράσετε/νοικιάσετε δικό σας ηχητικό εξοπλισμό και να εκπαιδεύσετε μέλος της μπάντας ώστε να αναλαμβάνει αυτός/αυτή χρέη ηχοληψίας, δεν προτείνεται καθώς μιλάμε για μεγάλα έξοδα, μεγάλους χρόνους, μεγάλα κουβαλήματα και αμφίβολο αποτέλεσμα. Αν και όταν γίνετε μεγάλη μπάντα που ξεχειλίζει μαγαζιά, αυστηρές και ιδιαίτερες απαιτήσεις για τον ήχο της, ενώ βγαίνουν αρκετά χρήματα από τα live, το ξανασυζητάμε για αγορά εξοπλισμού και πρόσληψη επαγγελματία ηχολήπτη.
    1 βαθμός
  14. Λογικό να σου ρίχνει την ασφάλεια στον πίνακα αν το καλώδιο από το τροφοδοτικό στην πρίζα έχει τσακίσματα και βραχυκυκλωνει όποτε κουνιέται η σε απρόβλεπτες στιγμές... Άλλαξε το άμεσα με ένα ίδιο από το εμπόριο (καλώδιο απλό είναι, σαν του σταθερού pc), καθώς είναι άμεσος ο κίνδυνος ηλεκτροπληξίας αλλά και φωτιάς... Edit: Αυτό είναι; https://www.skroutz.gr/s/23913242/Akyga-Schuko-IEC-C5-Cable-1-5m-Mayro-AK-NB-01A.html
    1 βαθμός
  15. 9-15 ευρω εχει ένα τροφοδοτικό. Βρες τα specs του και πάρε ένα καινούργιο.
    1 βαθμός
  16. Καλησπέρα σας, ανοίγω ένα θέμα το οποιο ίσως μελλοντικά βοηθήσει και άλλα άτομα. Πρόθεση μου είναι να είμαι όσο πιο λιτός και κατανοητός γίνεται, η αλήθεια είναι ότι έχω πολλά πράγματα να πω τα οποια είναι και μπερδεμένα και ατάκτως ερριμμένα στο κεφάλι μου, θα προσπαθήσω να τα βάλω σε μία σειρά. Από τον Σεπτέμβριου του 2023 είμαι μέλος ενός συγκροτήματος (φωνή Α, φωνή Β, κιθάρα Α, κιθάρα Β, μπάσο, ντραμς), ξεκινήσαμε χαλαρές προβούλες και τζαμαρίσματα με σκοπό κάαααποια στιγμή στο μακρινό μέλλον να κάναμε κάνα λαϊβάκι. Το θέμα είναι ότι μας άρεσε πολύ και ότι πολύ σύντομα ξεκινήσαμε να βρισκόμαστε τουλάχιστον 2 φορές τη βδομάδα για τρίωρες πρόβες και φτάσαμε τον Δεκέμβριο του 2023 να έχουμε μία λίστα 15 τραγουδιών έτοιμη. Καπου εκεί προέκυψε το πρώτο μας live. Μας δόθηκε η ευκαιρία να παίξουμε ένα 40λεπτο σετ σε ένα μαγαζάκι, ουσιαστικά να ανοίξουμε το πρόγραμμα για μία άλλη μπάντα που θα έπαιζε όλο το υπόλοιπο βράδυ. Το μαγαζάκι ήταν μικρό και παίζαμε από τους ενισχυτές μας, ο ντράμερ με φυσικό ήχο χωρίς καν μικρόφωνο και μόνο οι φωνές βγαίναν από κονσόλα. Στο ίδιο μαγαζάκι κάναμε και το δεύτερο live μας τον Μάρτιο όπου πλέον είχαμε μία setlist 30 τραγουδιών και παίξαμε τα πάντα, με ίδιο ηχητικό setup. Σιγά σιγά ο κόσμος άρχισε να μας μαθαίνει και να δικτυωνόμαστε, οπότε τον Απρίλιο μας ζήτησε ένα αρκετά μεγαλύτερο μαγαζί (μουσική σκηνή) να ανοίξουμε το πρόγραμμα για ένα πολύ γνωστό ροκ/ποπ/έντεχνο ελληνικό συγκρότημα που θα έκανε συναυλία. Εκεί τα πράγματα ήταν αρκετά επαγγελματικά, υπήρχε ηχολήπτης και εξοπλισμος, υπήρχαν μόνιτορς, γενικά υπήρχε ήχος! Και ακουστήκαμε και πολύ καλά. Το ίδιο μαγαζί μας έδωσε την ευκαιρία τον Ιούνιο να κάνουμε το δικό μας live ως headliners, παίξαμε μιάμιση ώρα με το ίδιο ηχητικό setup, βέβαια για καποιον λόγο που δεν γνωρίζουμε, ο ήχος μας δεν ήταν τόσο καλός όσο την προηγούμενη φορά, ακουγόντουσαν όλα αρκετά πιο "ξερά". Το τελευταίο και πιο πρόσφατο live μας διοργανώθηκε από μία καφετέρια και έγινε πάνω στην πλατεία στην οποια βρίσκεται το μαγαζί. Ο διοργανωτής μας ρώτησε τι κάνουμε από ήχο και αν θα φέρουμε τον δικό μας εξοπλισμό, εμείς κοιταχτήκαμε σαν χάνοι και είπαμε ότι περα από τους ενισχυτές και τα μικρόφωνα μας δεν έχουμε τίποτα άλλο. Είπε θα το κανόνιζε ο ίδιος. Μας έφερε λοιπόν έναν ηχολήπτη (της κακιάς ώρας) και κουτσά στραβά και πρόχειρα μας έστησε τον "ήχο". Είχε μία κονσόλα, 2 μεγάλα ηχεία για να βγαίνει ο ήχος στον κόσμο και 2 μικρά μόνιτορς ένα για τους τραγουδιστές και ένα για τον ντράμερ. Ο ήχος μας ήταν πολύ μέτριος και ειδικά οι τραγουδιστές είχαν συνεχώς προβλήματα με τις εντάσεις (το κοινό μας είπε ότι στα μισά τραγούδια δεν ακουγόταν ο τραγουδιστής, στα άλλα μισά ακουγόταν υπερβολικά δυνατά με πολύ reverb κλπ κλπ). Αφού λοιπον σας έκανα τον πρόλογο περνάω στο ψητό. Εμείς (το συγκρότημα) δουλεύουμε πολύ σκληρά, κάνουμε καλή δουλειά στο στούντιο και πεθαίνουμε να βγούμε live. Ενδιαφέρον από μαγαζιά υπάρχει, ωστόσο πολλές φορές το θέμα κολλάει στον "ήχο". Εμείς δεν έχουμε δικό μας εξοπλισμό και τα μαγαζιά δεν ψήνονται να πληρώνουν μηχανήματα και ηχολήπτες. Επίσης, μιας που πλεον ότι γίνεται, γίνεται επαγγελματικά, ένα επιπλέον πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρουμε και τι χρήματα να ζητάμε καθώς λογικά θα πρέπει να υπάρχει άλλος τιμοκατάλογος όταν είναι όλα έτοιμα και απλά κουμπώνουμε και παίζουμε και άλλος τιμοκατάλογος όταν θα έχουμε τον δικό μας ηχητικό εξοπλισμό και θα τα στήνουμε όλα εμείς. Ξεκινάω τις ερωτήσεις. 1) Εφόσον είμαστε το σχήμα που προανέφερα, δηλαδή 2 τραγουδιστές, 2 κιθαρίστες, 1 μπάσο και 1 ντραμς, τι εξοπλισμό χρειάζεται να νοικιάζουμε (και αργότερα να αγοράσουμε) για να βγούμε live σε εσωτερικό και τι σε εξωτερικό χώρο; Εμείς διαθέτουμε μικρόφωνα για τους 2 τραγουδιστές, ενισχυτές για τις 2 κιθάρες, ενισχυτή για το μπασο και μικρόφωνα για τα ντραμς. 2) Χρειαζόμαστε live ηχολήπτη; Θα πρέπει δηλαδή πάντα όταν κάνουμε live να υπάρχει ένας ηχολήπτης για να μας στήνει τον ήχο και να είναι πάνω από την κονσόλα κατα τη διάρκεια του live ώστε να διορθώνει ότι προκύπτει; Ή εφοσον αγοράσουμε τον δικό μας εξοπλισμό και εξοικειωθούμε στο πως πρέπει να ακούγεται ο καθένας μες το συγκρότημα, θα καρφώσουμε όλα τα ποτενσιόμετρα σε ένα σημείο και θα παίζουμε πάντα έτσι χωρίς την παρουσία ηχολήπτη; Παιδιά ζητώ συγνώμη αν κούρασα ή αν δεν ήμουνα κατανοητός και επίσης εάν καποιες από τις ερωτήσεις που έχω θέσει δεν υφίστανται καν λόγω άγνοιας. Μπορεί να παίζω κιθάρα 30 χρόνια ωστόσο από "ηχητικά θέματα" έχω μαύρα μεσάνυχτα. Λίγο ο ένας τραγουδιστής του συγκροτήματος σκαμπάζει καποια βασικά πράγματα για ήχο αλλα και αυτός δεν είναι σίγουρος. Στηρίζει την επιλογή να πάρουμε ή να νοικιάζουμε εξοπλισμό και να τα κάνουμε όλα μόνοι μας χωρίς ηχολήπτη, μαλώνοντας συνεχώς με τον ντράμερ που λέει ότι χωρίς ηχολήπτη δεν γίνεται τίποτα. Ευχαριστώ προκαταβολικά για τον χρόνο και την υπομονή σας!
    0 βαθμοί
  17. OK, γάμος έγινε πράγματι και τα "εμπλεκόμενα" group είναι όντως μεγαδιαστάσεων- το ένα φυσικά είναι στην κατηγορία "μύθος". Ποιοι διάσημοι (διασημότατοι δηλαδή) γεροντάρες έγιναν συμπέθεροι; Όλες οι απορίες λύνονται με το αποκλειστικό φωτογραφικό υλικό που έχει στην κατοχή του το Noiz.gr ?
    0 βαθμοί
  18. @Waterfall-K Φίλος τι λες τώρα... ? Μέχρι και "καβαλάρη της Αποκάλυψης" είχαν να καλπάζει πάνω απ' τον Σηκουάνα... Υπερπαραγωγή λαίμαι ? Το είδα και τσουτσούριασα.
    0 βαθμοί
  19. Πάντως πάνω από το Παρίσι και ευρύτερα δηλαδή... ησυχία, τάξη και ασφάλεια ?
    0 βαθμοί
  20. ...άσε μη γράψω "πιο τι"...? Όταν τα έκανε αυτά ο Keith αυτοί οι κακόγουστοι ήταν ακόμα αγέννητοι...?
    0 βαθμοί
  21. Είναι η Faye Harris. UPD Και καθώς είμαστε το πιο ενημερωμένο forum ? ακολουθεί και το μενού του wedding breakfast που έλαβε τόπο στην pub The George- το οποίο ήταν σε κλειστό κύκλο και χωρίς πολλά- πολλά... Snacks & Starters Snacks & Starters Black Pudding Scotch Egg Chilli & Cheese Toastie Cured Salmon ‘Tartare’ Mains Whole Roasted Boneless Seabass Fennel, Tomato & Basil Stuffing, Capers, Potatoes & Spring Vegetables OR Slow Cooked Lamb Wellington New Potatoes, Lamb Fat Carrots, Pea, Mint & Ticklemore Salad Dessert Seasonal Crumble & Vanilla Custard Sticky Toffee Pudding, Cornish Clotted Cream ΥΓ: Μα τόσο ενημερωμένοι πχια.... ΥΓ1: Για τόσο κονομημένους, λίγο στη φτήνια την έβγαλαν ?
    0 βαθμοί
  22. Cos, σταμάτα το bullying...?
    0 βαθμοί
  23. 0 βαθμοί
  24. Το βρήκα στο γερμανικό Amazon. https://www.amazon.de/Wilkinson-WVP6-SB-Edelstahl-Saitenreiter-Stahlblock/dp/B08SQT9GHY/ref=mp_s_a_1_1?crid=3OW8C1ARRHXX0&dib=eyJ2IjoiMSJ9.WyHzqwK8jLEUTZRKLrMaFsCi-gkBOxJJxuSSArK-yCZlmsawvGS650LizWP0ugKYoSOA-0QcNAmygahNxbt4jsavrQG37C-cEnxnnJy3BVpqgbiAp9683vtZ5bzi_p2AqDy3OdsPBhnSobJqCbR_ttkZnP-YY40On4baiIs3R8GqCaOqwHMpi5FUU1nSFKfA0Li3zNbpuZ5Uv8emKvPaSw.dbOvEqLOd04OdhFy247uet0jr-pTQJH8wfCdUvuh3FU&dib_tag=se&keywords=Wilkinson+Guitar+Strat+Tremolo+WVP6+SB&qid=1722014517&sprefix=wilkinson+guitar+strat+tremolo+wvp6+sb+%2Caps%2C325&sr=8-1
    0 βαθμοί
  25. Ρε τον Wood...? Πολύτεκνος. Το τσίμπησε το επιδοματάκι...?
    0 βαθμοί
  26. Ο Ρον Γουντ το χει ακόμα το σταριλικι στην εμφάνιση. Ο άλλος, σαν συνταξιούχους του ΟΑΣΘ το 1993 είναι.
    0 βαθμοί
  27. Συγχαρητήρια κύριοι... Ο Ronnie Wood πάντρεψε έναν γιόκα του, με την κόρη του Steve Harris. Άντε τώρα να δούμε και μουσική συνεργασία των συμπέθερων. ΥΓ: Νομίζω ότι Harris με γραβάτα είναι κάτι το καινοφανές...
    0 βαθμοί
  28. Φίλοι μου Θα ήθελα να αναφέρω ότι το ένα ηχείο μου δεν παίζει. (δύο μέρες μετά...) Τώρα δεν παίζει το άλλο ηχείο. (δύο μέρες μετά...) Νομίζω ότι φταίει το καλώδιο του άλλου ηχείου. (δύο μέρες μετά...) Τώρα πρόσεξα ότι το ένα ηχείο λείπει. Πάω να δω που είναι. (δύο μέρες μετά...) Τελικά το βρήκα, το είχε πάρει η θεία μου και το έβαλε κατά λάθος δίπλα στον παππού. Εκεί παίζει περιέργως, άρα τελικά έφταιγε το καλώδιο; (δύο μέρες μετά...) Άνοιξα το άλλο ηχείο και βρήκα μέσα ένα μπεφτέκι. Ο τεχνικός μου είπε ότι δεν πειράζει γιατί ότι θρεπτικές ουσίες και να είχε μέσα θα έχουν φύγει. (δύο μέρες μετά...) Τελικά, αυτό το ηχείο δεν είναι δικό μου, τα δικά μου τα έχω αφήσει σε άλλο τεχνικό. Τον πήρα τηλέφωνο και λέει ότι αυτά τα ηχεία πάντα βγάζουν προβλήματα. (δύο μέρες μετά...) Τόμπολα, με κτύπησε το ρεύμα (ίσως) γιατί τα πήρα στο κρανίο και έριξα ένα ποτήρι Κόλα στο ρημάδι το laptop (έχει και αυτό πρόβλημα). Με τόσα πρίμα στο mastering πως να ακούσεις αν παίζει το ηχείο στο διπλανό σπίτι; (δύο μέρες μετά...) Ο τεχνικός σκοτώθηκε, τον βάλανε να αλλάξει λάστιχο σε παπάκι, αλλά έβαλε ιμιτασιόν ζάντα. Μήπως τελικά δεν ήταν τόσο καλός όσο νόμιζα; Θα το πάω (το ηχείο) σε Apple Store, και το laptop στη Yamaha, και το παπί στη Denon. (σ.σ. thebest20, το ξέρεις ότι σε αγαπάμε, αλλά δεν κρατήθηκα... ή θα έκανα πλάκα ή θα μου ερχόνταν ντουβρουτζάς)... :)
    0 βαθμοί
  29. Η Ιστορία έχει αποφασίσει ποιο είναι το soundtrack της σημερινής ημέρας. Αποδίδουμε τα του καίσαρος, τω καίσαρι.
    0 βαθμοί
  30. Πάντως αν δεν θες σώνει και καλά vintage trem το απολύτως αγαπημένο μου είναι αυτό και έχει και push in arm που αρέσει στον @Άγιος? ενώ τα SS cast saddles τα προτιμώ και για τη σταθερότητα της χορδής που δεν γλιστράει και για τον ήχο τους, περισσότερο punch & sustain. https://www.ebay.com/itm/156262896838?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=vGFFpphfRT2&sssrc=4429486&ssuid=hKujncS5RiC&var=&widget_ver=artemis&media=COPY
    0 βαθμοί
  31. Έλα MGs, μια και μου το θύμισες. Να καούν τα Hammonds λέμε...?
    0 βαθμοί
  32. Εγώ τους έγραψα απλά να πάρουν ένα Hammond...?
    0 βαθμοί
  33. Να δείτε που το είχαν ανεβάσει πρώτα σε μάς και μπήκαμε όλοι καλοπροαίρετα πάντα και τους λέγαμε,χαμήλωσε το ταμπούρο,ανέβασε τα overheads,βάλτε αυτην την κιθάρα αριστερά,βάλτε την άλλη δεξιά,κατεβάστε τα όλα,ανεβάστε τα όλα και το τράβηξαν πίσω για διορθώσεις. Δέν νομίζω η καινούργια έκδοση να γίνει πλατινένια.
    0 βαθμοί
  34. Το παίζαμε φίλος κι αυτό με την μπάντα μου.? Κομματάρα?
    0 βαθμοί
  35. κάτι τέτοια μου πετάς στο ξεκούδουνο και δεν μπορώ να σου κακιώσω για πολύ... ΥΓ. το F5 μου είναι σε σημείο που αυτή την στιγμή έχει πρόσβαση μόνο η γυναίκα μου... αν έφερνες στην Michelle το συζητάγαμε (τη Pfeiffer ρε χαμένο όχι την Branch, αυτή θα μπορούσε να ταν εγγονή μου)... ΥΓ2 κι όχι δεν είναι στο στομάχι (αν και θα μπορούσε στην ηλικία μου)...?
    0 βαθμοί
  36. Ρε,ο καταρράκτης. Πώς και απο εδώ βρέ θηρίο? Ψηφιακό!Το παίζει κρύσταλλο λέμε!
    0 βαθμοί
  37. κι αυτόν με τσιμεντένια βατραχοπέδιλα, μη ξεχνιόμαστε ?
    0 βαθμοί
  38. Ορίστε,ούτε σε γυναίκα δέν το έχω αφιερώσει. Δέν μπορώ να το κάνω αυτό συνέχεια,να ξέρεις. Να μου βγεί καμιά φήμη.
    0 βαθμοί
  39. Το διόρθωσα ολίγον . ΥΓ θυμίσου, όπω; περνάς τη παλιά γέφυρα του Ευρίπου για Ξηροπόταμο, δεύτερη μπουγάδα στα δεξά, είναι του ζμπιτ της Κανηθιώτικης κάμπιας, καθώς θα απλώνει τα σώβρακα, πέτα του μερικά βινύλια Ντου Που φρίσμπι, μπας και το πετύχει κανένα και ησυχάσουμε ? Κύριε, Κύριε, να πιω εγώ? Ο Κατάρ-Κ θα ήταν
    0 βαθμοί
  40. Ποιος ήταν αυτός που το είπε αυτο? Θα του στραμπουλήσω το χέρι?
    0 βαθμοί
  41. με όλο το θάρρος της γνώμης μου, ανάλογες απαντήσεις είναι "ντροπή" για ένα τεχνικό φόρουμ... ο φίλος μας ρώτησε αν ισχύει μια τεχνική πληροφορία... όσοι έχουμε την διάθεση να προσφέρουμε ουσιαστικά σε αυτόν τον χώρο κι όχι απλά να περνάμε την ώρα μας χαβαλεδιάζοντας, πρέπει (λέω εγώ τώρα βέβαια γιατί μπορεί να έχουν αλλάξει τα πράγματα εδώ και να μην έχω ενημερωθεί) να δίνουμε πρώτα την τεκμηριωμένη απάντηση που (δικαίως) περιμένει ο φίλος μας και μετά να αφήνουμε τον ίδιο να αποφασίσει αν θα τηρήσει και κατά πόσο το "σωστό" τεχνικά... δεν είναι όλα τα θέματα ίδια και σίγουρα δεν μπαίνουν όλα σε καλούπια αλλά στα καθαρά τεχνικά οι διατυπώσεις των θέσεων "επιβάλλεται" να αυτολογοκρίνονται... αν δεν ξέρουμε (κι αυτό σίγουρα δεν είναι ντροπή) δεν μιλάμε απλά για να πούμε κάτι και πάμε δίπλα στο noiz καφέ όπου μπορούμε να εκφραζόμαστε κατά το δοκούν (στα πλαίσια των κανόνων του φόρουμ πάντα)... πάντα έτσι λέω εγώ που μπορεί να γέρσασα και να παραξένεψα..... ------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------- συγνώμη από τον op για την παρέμβαση... ας προσπαθήσω τώρα να λύσω την απορία του σεβόμενος την ανάγκη που τον οδήγησε να απευθυνθεί εδώ... σε μια αναπαραγωγική αλυσίδα, είναι σημαντικό (και για τον λόγο που ανέφερες), στο προενισχυτικό στάδιο το κέρδος του σήματος να είναι ισχυρό... τόσο ισχυρό βέβαια όσο δύναται να του επιτρέψει το headroom της συσκευής αν θελήσει να υπερβάλλει λίγο... με πιο απλά λόγια προβλέποντας το δυνατόν και κάποιες απρόβλεπτες κορυφώσεις καλό είναι να κινούμαστε πάντα λίγο κάτω από το όριο της ακουστής παραμόρφωσης... βασική εξαίρεση μια κακή και πολύ θορυβώδης πηγή που θα μας βάλει αυτή τα όρια... σε περίπτωση σαν την δική σου που υπάρχει monitor out και μέχρι να φτάσουμε στη χρήση του, ξεκινάμε από το ψηφιακό volume των windows που πρέπει να το έχουμε πάντα στο 100 για να μην χάνονται bit (ιδανικά πρέπει να το παρακάμψεις χρησιμοποιώντας wasapi ή asio drivers και player που τους υποστηρίζει, αντί των τυπικών MME)... από κει και πέρα αν η κονσόλα μας (ιδανικά) έχει PFL σε κάθε κανάλι, ρυθμίζουμε την κάθε πηγή ξεχωριστά με αυτό ενεργοποιημένο σύμφωνα με τον "κανόνα" που ανέφερα αρχικά και κατόπιν έχοντας το main out στο μηδεν (ξέχνα το εκεί) μιξάρουμε τα fader μεταξύ τους με το συνολικό σήμα πλέον στις ενδείξεις του main out κι αυτές με τον ίδιο τρόπο... τα pfl θαναι απενεργοποιημένα πλέον αλλά γνώμονας κι εδώ είναι το 0 και τα πρώτα "κόκκινα"... τώρα αν μας δίνει η συσκευή πορτοκαλί ένδειξη πάνω από αυτό το υπερβαίνουμε ακολουθώντας την ελαφριά την καρδία πάντα όμως έχοντας "ανοικτά αυτιά"... συνεχίζοντας το monitor out το ρυθμίζουμε χωρίς φόβο και πάθος... ένας πρακτικός τρόπος είναι να βάλουμε να παίξει ένα κομμάτι με πυκνό και έντονο περιεχόμενο σε χαμηλές και μεσαίες συχνότητες που θα μας φέρνει συχνά στα όρια τις ενδείξεις του main out... κατόπιν ανοίγουμε το monitor out περίπου στη μέση (12 η ωρα κι ούτε ένα τηλεφώνημα?) και τέλος αρχίζουμε σταδιακά να ανοίγουμε την ένταση των ηχείων μας μέχρι το σημείο που είτε τη θεωρούμε πολύ δυνατά, είτε έχει αρχίσει να διεγείρει "άσχημα" τον χώρο μας... τριξίματα, μπουμινκγ στις χαμηλές, θόλωμα μεσοχαμηλά και γενικά το σημείο που αντιλαμβανόμαστε ότι ο ήχος αρχίζει εμφανώς να υποβαθμίζεται... εκεί λογικά θα είμαστε εντάξει και καλυμμένοι στο πλείστον της σπιτικής χρήσης... μετά από αυτά βέβαια μπορείς άνετα και συ να μην δώσεις πανελλαδικές και να τα ρυθμίζεις όπως γουστάρεις...? ΥΓ. το ότι κάποιος είναι "ικανοποιημένος" από αυτό που ακούει, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει καλύτερο γι αυτόν που ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ αξίζει να τo ψάξει... έλεος (κι εδώ)...
    0 βαθμοί
  42. Rodney Jones - The 'Pink Panther' Theme (1996) Rodney Jones - guitar George Coleman - sax Will Boulware - Hammond B3 Benjamin Brown - bass Eric Harland - drums
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...