Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      13635


  2. Nikolas

    Nikolas

    Guru


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      4440


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      47922


  4. ThisIsSparta

    ThisIsSparta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      513


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/11/24 σε όλα

  1. Ρε παιδιά αυτό είναι απίθανο. Μπήκα να ρωτήσω που θα μπορούσα να απεθυνθώ γιατί θα έρθουν στην κατοχή μου μεγάλος αριθμός βινυλίων, και πέφτω πρώτο θέμα σε αυτό... Λοιπον, αγαπητέ ΛΚ συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες, με μια μικρή διαφορά (και το διδακτορικό μου ήταν πάνω σε αυτό ακριβώς το θέμα). Η ζωντανή μουσική, ή θέατρο, ή σπορ, κλπ, δεν είναι κατώτερα. Απλά διαφορετικά από την ηχογραφημένη μουσική, τον κινηματογράφο, και τις αναμεταδόσεις των αγώνων.. Αυτά τα ολίγα. Κατά τα άλλα το βινύλιο έχει κάτι το μαγικό... Δεν ξέρω πώς να το εξηγήσω, αλλά κάτι που δεν πιάνουν οι αριθμοί και το ΑΙ....
    3 βαθμοί
  2. Δεν μπορώ με ΤΙΠΟΤΑ να βλέπω αυτοκόλλητα πάνω στις κιθάρες... Relic; ok. Χτυπήματα; κανένα θέμα. Σχήμα-αχινός με 358 μυτερά σημεία; Δεν μου αρέσει αλλά οκ. Τύπου Van Hallen με μοναδικό paint pattern; το ίδιο. Οριακά χάραγμα από τον ιδιοκτήτη; Δουλειά του. Αλλά αυτό που είναι μια κιθάρα με ένα τετράγωνο αυτοκόλλητο στο σώμα από συσκευασία πακοτίνια με κάτι χρώματα που έχουν ξεθωριάσει από τον χρόνο δεν μπορώ με τίποτα...
    2 βαθμοί
  3. Να σας θυμίσω ότι το νέο άλμπουμ βγαίνει και σε βινύλιο...?
    1 βαθμός
  4. Συμπεραίνω από αυτό ότι τα ηχεία πρέπει να ήταν εξαιρετικά, καθώς "ξεγύμνωναν" τα πάντα.
    1 βαθμός
  5. Angel λοιπόν. Κατάλαβα είναι δίπλα όταν γράφεις στο Noiz.
    1 βαθμός
  6. Και τα reissue μεξικάνικο φτηνό pcb είναι αλλά έχουν τουλάχιστον τις τελικές στο σασί. Με το μαχαίρι στο λαιμό θα πήγαινα στον Colorsound να πάρω έναν ενισχυτή της προκοπής (ή θα έψαχνα έναν silverface Fender ως το 1974)
    1 βαθμός
  7. α ολα κι ολα και στα γλυκα τα σπανε οι γΙαπωνες (καλα οχι σαΝ και εμας καλυτερα γλυκα απο την Ελλαδα δεν υπαρχουν ΠΟΥΘΕΝΑ στον κοΖμο) εφαγα ομως στο Japan τα καλυτερα pancakes που εχω φαει ποτεΣ
    1 βαθμός
  8. Αχ βρε συ Waterfall και πως να σε πάω τέρμα κόντρα σε ό,τι λες, που κάποια στιγμή θέλω να έχω το θάρρος να έρθω στην όμορφη Χαλκίδα για καφέ και τζαμάρισμα οπότε..... τι μούτρα θα έχω τότε; ? Αυτό περι μαρμελάδας το δέχομαι, και θα το καταλαβαίνουν καλύτερα οι ακόμη νεότεροι. Το ότι το "καλύτερα" όμως σημαίνει "πιστότερα" είναι μία άκρως επιστημονική, τετράγωνη, και -άντε να το πω- σωστή προσέγγιση που όμως χάνει σε έναν βασικό παράγοντα: στην απόλαυση. Και δεν το λέω με την γενική (αφοριστική κατά βάση) προσέγγιση του γνωστού "περί ορέξεως" δόγματος αλλά με μία πολύ συγκεκριμένη θέση: η τέχνη πρέπει να γεννά συναίσθημα, και το συναίσθημα παίζει πολύ περισσότερο στις αναμνήσεις παρά στις προσδοκίες. Αν λοιπόν πίσω από την ακρόαση της μουντίλας και της... μαρμελάδας κρύβεται κάτι τέτοιο, ε, μη μου το στερείς. Και νομίζω ότι κάτι αντίστοιχο πρέπει να έχουμε πει και στο γνωστό ντέρμπυ άναλογκ-vs-ντιτζιταλ. Αυτό είναι το καλό νέο της ημέρας!
    1 βαθμός
  9. Nομιζεις... Επειδή συχνάζω σε παζάρια βινυλίου, κλπ υπάρχει μεγάλο ποσοστό νεολαίας που ασχολείται...
    1 βαθμός
  10. Αυτοί έχουν υπ'όψιν τους περιορισμούς του μέσου, τα γίδια που εν έτει 2024 νομίζουν ότι το βινύλιο είναι η...κορωνίδα των μέσων αναπαραγωγής μουσικής όχι. Το βινύλιο υπήρχε το 1973, αυτό χρησιμοποιούσαν. Μέχρι που ανακαλύφθηκε το CD και ακούσαμε επιτέλους πως πραγματικά ακουγόταν στα master tapes το έργο. Το ίδιο έγινε και με τις ηχογραφήσεις της Κλασικής και της Jazz οι οποίες πέρασαν σε CD και ακούσαμε επιτέλους τα έργα αυτά χωρίς την λασπουριά του βινυλίου. Ο ήχος των τότε ηχογραφήσεων και ο ήχος τους περασμένος σε βινύλιο είναι δύο διαφορετικά πράγματα, προσπαθήστε να το χωνέψετε. Αυτό που ακούς στο βινύλιο ΔΕΝ είναι αυτό που ακούς στις αρχικές ηχογραφήσεις. Γιατί? Γιατί το βινύλιο είναι -αντικειμενικά- μέσο αναπαραγωγής για τα πανηγύρια! Έλα ξεκολλάτε γιατί κουράσατε, ούτε οι flat earthers δεν είναι τόσο επίμονοι με τις μαλακιδιές που πιστεύουν.?
    1 βαθμός
  11. Ωραίος. Κάτι μου λέει ότι είχε στο μυαλό του το παρακάτω όταν έπαιζε.
    1 βαθμός
  12. Έχω ακριβώς την ίδια εμπειρία. Και, βέβαια, συμφωνώ εις όλα.
    1 βαθμός
  13. Η ηχογραφημένη μουσική είναι μια εντελώς διαφορετική τέχνη από τη ζωντανή μουσική. Όπως ακριβώς ο κινηματογράφος με το θέατρο. Ή η φωτογραφία με την πραγματική ζωή. Εμένα σε καμία περίπτωση δεν με ενδιαφέρει να καταγραφεί και να αναπαραχθεί "πιστά" η πραγματικότητα σε οποιοδήποτε είδος (οπτικό ή ακουστικό) . Διότι ούτε απαραίτητα θα έχει "βάθος" μια μουσική εκτέλεση , εκτός αν περφομάρει κάποιος σε τεράστιο χώρο. Διότι δεν βλέπουμε Multi angle (κινηματογράφος) , ούτε φυσικά ασπρόμαυρα (φωτογραφία). Την πρώτη φορά (και τελευταία) που πήγα σε γήπεδο να δω έναν αγωνα μπάσκετ απογοητεύηκα. Διότι ούτε replay είχε , ούτε κοντινά πλάνα , ούτε πολυκάμερο. Ό,τι έπιανε το μάτι μου , με την περιορισμένη ορατότητα που είχα από τη θέση μου. Σε καμία περίπτωση δεν με ενδιαφέρει η πιστότητα στην αποτύπωση της πραγματικότητας (γι αυτό και δεν πάω π.χ. σε live). Το αντίθετο. Θέλω το enhance. Το enhance του studio (μουσικού ή κινηματογραφικού ή φωτογραφικού). Αυτό το enhance όμως μπορεί να επέλθει και να με γοητεύσει και από artifacts , ακόμα και από τους περιορισμούς του μέσου αναπαραγωγής. Αυτό μπορεί να είναι ακόμα ακόμα και....1. θόρυβος, 2. χρατς χρουτς 3. Τζίτερ 4. κορεσμός.....5.....
    1 βαθμός
  14. δεν παιζω ακουστικη καρντΙα μου την βαρΓιεμαι ?
    1 βαθμός
  15. Ευχαριστώ πολύ Αργύρη, τόσο για τα καλά σου λόγια όσο και για τις πληροφορίες που μου έδωσες για τον Γ. Μηλιαρέση και το βιβλίο του! Χωρίς τέτοιες βοήθειες το βιβλίο δεν θα ήταν ολοκληρωμένο.
    1 βαθμός
  16. Το έχω δηλώσει πολλάκις εδώ μέσα ότι είμαι φανατικός της συγκεκριμένης μπάντας. Αν υπάρχει ένα σύγχρονο ροκ γκρουπ που να συνδυάζει, στις σωστές δόσεις, όλα τα στοιχεία της αμερικάνικης μουσικής παράδοσης που γουστάρω είναι αυτοί οι φοβεροί τύποι οι οποίοι μόλις επανήλθαν με ένα αριστουργηματικό άλμπουμ γεμάτο με φανταστικούς ήχους και παιξίματα αλλά κυρίως με ωραίες συνθέσεις. Ακολουθεί το playlist με όλα τα κομμάτια του νέου άλμπουμ:
    0 βαθμοί
  17. Μια χαρά ξέρει να ηχογραφεί τα βινύλια του, σιγά την πυρηνική φυσική. Το παράδειγμα που έγραψα το έχω ακούσει και στο βινύλιο (του), και όχι μόνο αυτό. Και να'ταν μόνο τα δικά του βινύλια... κάτι θα έχει το πλατό, ή η κεφαλή γι αυτό έπιανε το ένα κανάλι όπως να ναι.
    0 βαθμοί
  18. Πέρα από την συνταρακτική ασχήμια, αυτή η 1961 Fenton-Weill Tux-Master θα κέρδιζε με διαφορά στην κατηγορία "Ω θεοί, τι σκεφτόταν όταν σχεδίασε αυτό το headstock". Είναι σαν να το έσκασε από καζάνι μάγισσας ή απ' το Mount of Doom της Mordor... Απίστευτο ξενέρωμα...
    0 βαθμοί
  19. Έλα μωρέ Καταρ/κτη, το ότι ο άνθρωπος δεν ήξερε να ηχογραφήσει σωστά τα βινύλιά του, δεν είναι απόδειξη ότι φταίνε τα βινύλια...από αυτά που μας δείχνεις, δηλαδή. Μπράβο πάντως που τον βοήθησες, μην τον βρίζεις τώρα... φαντάσου να γράφει αυτός σε ένα φόρουμ "είχα ένα παλιό φίλο που του είχα δώσει τα WAV αρχεία μου και μου τα έκανε θκατά". ?
    0 βαθμοί
  20. Το mp3 είναι το καλύτερο, ειδικά αν έχει δημιουργηθεί online με το πρώτο αποτέλεσμα του google ''youtube to mp3'', μάθετε μπαλίτσα
    0 βαθμοί
  21. Κίνα, pcb της πυρκαγιάς και 875? Crazy priest has named you...? Αν βρεις κανέναν αμερικανικό 90s στα 300 ευρώ πάντως είναι καλό deal ,αξιοπρεπές pcb και καλό μεγάφωνο.
    0 βαθμοί
  22. Kι εγώ ρε συ fan της βινυλιακής ζεστασιάς είμαι, αφού σκέφτομαι σοβαρά να ξηλώσω τα καλοριφέρ το χειμώνα και να τα αντικαταστήσω με πικάπ. Αν κι εκεί που έχουν πάει οι τιμές του βινυλίου δεν ξέρω αν συμφέρει... ?
    0 βαθμοί
  23. Το βινύλιο ακουγόταν καλύτερα να υποθέσω, ε?? Αααααχ, αυτή η "ζεστασιά" του βινυλιακού ήχου είναι αξεπέραστη...?
    0 βαθμοί
  24. Τι θα πει ωρέ κουμπάρε "χάνει στην απόλαυση"? Ποια απόλαυση??? Από πότε θεωρούνται "απόλαυση" τα χριτς-χρατς-χρουτς, ο θόρυβος, η παραμόρφωση, το χαμηλό δυναμικό εύρος, η μειωμένη στερεοφωνία, η τονική ανομοιομορφία και χίλιες δυο άλλες παπαριές που το βινύλιο προσθέτει στον ήχο? Ρε σεις, μην κάθεστε στον ήλιο, βρείτε έναν κλιματιζόμενο χώρο και μπείτε μέσα.?
    0 βαθμοί
  25. Δεν έχεις αφήσει... μουσείο για μουσείο λαίμαι ? Η τελευταία φωτό από το μαγαζί της Fender είναι γαμάτη... Σαν να είναι ένα σούπερ κυριλέ lounge bar ή κάτι τέτοιο... ?
    0 βαθμοί
  26. Γ@m@t0 ακούγεται. Και με καινούργιο κιθαρίστα. Ο Marc (που παραπάταγε) μάλλον την έκανε.
    0 βαθμοί
  27. Γρηγορη μεσημεριανη μπυριτσα με υπεροχες gyoza στο Ometasando να τρωει η μανα και του πεΔγιου να μη δινει... Χθες το παίξαμε μπρουκλιδες και φάγαμε Kobe beef και άλλα κρέατα πΓιοτητος
    0 βαθμοί
  28. Καλά πρώτη φορά βλέπω τόσους κακούς ενισχυτές μαζεμένους... like εκτός από αυτή τη φωτογραφία
    0 βαθμοί
  29. Κάνα βινύλιο θα πάρεις ρε συ? Οι Ιαπωνικές εκδόσεις είναι πολύ καλές...?
    0 βαθμοί
  30. Και μερικές φωτογραφίες από το τετραώροφο μαγαζί της Fender στο Omotesando https://maps.app.goo.gl/uufYNmSuiR8GU6Li7
    0 βαθμοί
  31. Κανάλι τύπου που προσπαθεί (επιτυχημένα) να μιμηθεί το στυλ και το σκεπτικό του μεγάλου απόντα. Πάρτε μία γεύση... αλλά έχει πολλά ακόμη, μερικά πολύ ενδιαφέροντα (αν δεν τον ξέρετε ήδη).
    0 βαθμοί
  32. Εύκολο είναι. Εγω βγάζω μυθιστόρηματα κάθε μέρα. Ο Μινχαουζεν είμαι ?
    0 βαθμοί
  33. Αν μπορούσα να βγάλω τέτοιες ιστορίες από το μυαλό μου τόσο εύκολα, θα έβαζα και ένα δαιμονισμένο κλόουν μέσα και θα γινόμουν ο έλληνας Στήβεν Κινγκ.
    0 βαθμοί
  34. Έχω άλλη μία ιστορία, σχετική κατά τη γνώμη μου. Ένας φίλος ηχολήπτης, αναμφίβολα γνώστης, εργαζόταν για μία περίοδο σε μία αντιπροσωπεία που εισήγαγε μία επιφανέστατη μάρκα ηχείων μόνιτορ. Ένας έλλην μουσικός (επίσης πολύ γνωστός) που συνθέτει τζαζ μουσική, είχε έλθει σε επαφή με την εν' λόγω αντιπροσωπεία και είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για ένα ακριβούλι μοντέλο της εν´ λόγω μάρκας. Επειδή η ανάληψη της αντιπροσωπείας ήταν πρόσφατο γεγονός και χρειαζόταν να δημιουργηθεί κάποια καλή φήμη, αλλά και επειδή τον γουστάρανε τον εν' λόγω συνθέτη, προσφέρθηκαν να πάνε στο στούντιο / σπίτι του και να του κάνουν ζωντανή επίδειξη των ηχείων, καθώς και να του τα αφήσουν για μερικές ημέρες. Πολύ πριν φύγουν από τον χώρο, ο συνθέτης είχε αλλάξει δέκα χρώματα ισχυριζόμενος ότι δεν αναγνωρίζει τίποτε απ' ότι ακούει, ότι ποτέ δεν είχε προσέξει τόσα προβλήματα στα ηχοχρώματα, τη μίξη κλπ. Σε τέτοιο βαθμό, που έχασε το κέφι του, έψαχνε να βρει μήπως υπήρχε κάποιος κρυμένος ισοσταθμιστής στην αλυσσίδα του σήματος, επιφυλάξεις που εκδήλωσε και στα τηλεφωνήματα που ακολούθησαν τις επόμενες ημέρες. ΔΕΝ αγόρασε τα ηχεία, έμεινε με αυτά που είχε. σ.σ. Τα ηχεία τα άκουσα και εγώ, στο σπίτι του φίλου μου όπου και κατέληξαν - δεν είχε κανείς καρδιά να τα ξαναβάλει στα κουτιά τους. Τα απάγανε άσχημα (με κάποιες ηχογραφήσεις).
    0 βαθμοί
  35. Επίσης , να προσθέσω, το "πως το ήθελε ο καλλιτέχνης" και πως αυτό αναπαράγεται είναι αλυσιτελές. Όταν μια τηλέοραση ή άλλη συσκευή αναπαραγωγής εικόνας, έχει ρυθμίσεις brightness - contrast- color - saturation. Όταν ένα ηχοσύστημα έχει equalizer , το "πώς το ήθελε ο καλλιτέχνης " πάει περίπατο , ακόμα και όλα flat / zero να τα έχεις. Αυτό που ο καλλιτέχνης οφείλει (και δεν ειναι υποχρέωση του καταναλωτή) είναι να προνοήσει και να δώσει μια παραγωγή που θα ακόυγεται/ βλέπεται όσο πιο κοντά ήθελε σχεδόν παντού. Είναι δική του δουλειά.
    0 βαθμοί
  36. Oι γιαπωνεζεοι ειναι amateurs, ενα πιτογυρο πηγαν να κοπιαρουν και το κανανε πεινιρλι.......
    0 βαθμοί
  37. Σωστά. Απλά υπήρχε ένας απόηχος στα λεγόμενά σου... ή έτσι μου φάνηκε. Αλλά οκ έχεις δίκιο και αντανακλαστικά απάντησα. :)
    0 βαθμοί
  38. Δεν είπα ότι είναι κατώτερα. Απλά εμένα δεν μου αρέσουν.
    0 βαθμοί
  39. Φιλωουζ εδω ειναι Γιαπονια για Αγγλεια ανικσε αλλο πωστ ?
    0 βαθμοί
  40. Uriah Heep, μια top συνθετικά και εκτελεστικά μπάντα που συνεχίζει ακόμα και σήμερα να ηχογραφεί πολύ καλά άλμπουμς, ενώ παραμένει μία από τις πλέον ενεργές live rock μπάντες του πλανήτη. Ακούμε παρακάτω δύο κορυφαία κομμάτια από το δεύτερο άλμπουμ τους "Salisbury" (1971), τo "Time To Live" και το ομώνυμο 16λεπτο fusion αριστούργημα.?? Time To Live? Salisbury? Lineup: David Byron - vocals Mick Box - lead guitars & back vocals Ken Hensley - Hammond, guitars, back vocals Paul Newton - bass & back vocals Keith Baker - drums + brass & woodwind orchestra
    0 βαθμοί
  41. Να ποστάρω κι εγώ το αγαπημένο μου (τηρώντας το format του @Waterfall-K) Uriah Heep - July Morning (1971) David Byron - vocals Mick Box - lead guitars Ken Hensley - keys, guitars, back vocals Paul Newton - bass Ian Clarke - drums
    0 βαθμοί
  42. Ένας φίλος, φανατικός hi-fi junkie της CD περιόδου, είχε δώσει δεκάδες χιλιάδες ευρώ σε εξοπλισμό και μιλούσε με ενθουσιασμό για την ανάλυση, την στεροφωνική εικόνα, το λόγο σήματος-προς-θόρυβο κλπ. Ήτο δε, φανατικός φίλος της συμφωνικής μουσικής. Κάποια στιγμή, στα 40+ παρακαλώ, πήγε για πρώτη φορά στη ζωή του να ακούσει μία συμφωνική ορχήστρα σε ζωντανό περιβάλλον, στο Μέγαρο. Με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει "Μαλάκα, το πρώτο πράγμα που παρατήρησα είναι ότι δεν υπάρχουν "στερεοφωνικές εικόνες" και τέτοια" και μετά μουρμούραγε κάτι ακατάληπτα. Δεν ξαναέδωσε ποτέ χρήματα για τίποτε τέτοιο, γενικώς πλέον ακούει μόνο χιπ-χοπ από το κινητό του.
    0 βαθμοί
  43. Το'χω δει. ¥440,000, που μεταφράζεται σε €2,517. Μια χαρά τιμούλα, ο Νάκας το φέρνει στα €3,850.?
    0 βαθμοί
  44. Μιλαμε για τετοιο overdose που δεν θα μπορουσα να ψωνισω τιποτα απο το κοκομπλοκο.
    0 βαθμοί
  45. Φέτος η ιαπωνική κυβέρνηση μας έχει βάλει στην κορεατική γειτονιά του Τόκυο και είπαμε να το εκμεταλλευτούμε, νόμιζα ότι είχα φάει καλό Κορεάτικο στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ ΛΑΘΟΣ νόμιζα. Α σου δίνουν και γάντια και ποδιά γιατί επίκειται σφαγή λαιΜε?
    0 βαθμοί
  46. 0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...