Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/01/24 σε Αναρτήσεις
-
Λατρευω το large headstock ειδικά των 70's Επίσης το χρώμα 3Τ sunburst, αξεπέραστο για μένα !1 βαθμός
-
ποστ κεντημα για αλλη μια φορα ετσι;! 2 πραγματα ειναι σιγουρα! και τα 2 τα καταλαβα σε αυτες τις 100ποσες σελιδες! 1) @cos_dr, πρεππει να συναντηθουμε οπωσδηποτε, (παρ'οτι οι μηθοι δεν πλησιαζονται ευκολα και το καταλαβαινμω αλλα αυτο δε με σταματαει απο το να ελπιζω,,,!!!!!!!!!! (χιουμορ) 2 με οοοοοολα οσα διαβασα μεσα σε αυτες τις σελιδες,,,,,,......,,,,,,!!!!!!!!!!! στο τελος θα παω και θα αγορασωωωωωωω;;;;;!!!!!!!!!!;;;;;;;; ΑΥΤΟ 1-0!!!!!!!!!!1 βαθμός
-
Ένα παράδειγμα που σκέφτομαι για αυτό, είναι αυτό του Chris Huelsbeck του μεγάλου και πολύ αγαπητού και δημοφιλή στο χώρο του gaming συνθέτη, που έγραφε για την Amiga με περιορισμό τις 4 timbres και δημιούργησε πραγματικά μουσικά αριστουργήματα, έξυπνες, πρωτότυπες, πλούσιες σε μουσική πρόοδο συνθέσεις που ακούγονται με δέος θα έλεγα ακόμα και σήμερα. Και αυτό φυσικά είναι ένα μικρό παράδειγμα. H μουσική του και η μουσική συνθετών για παιχνίδια και ταινίες τις εποχής με έκαναν να ενδιαφερθώ και να αγαπήσω τη σύνθεση και τον προγραμματισμό. Αν ήμουν μικρός σε αυτή την εποχή, δεν ξέρω αν θα ενδιαφερόμουν τόσο πολύ. Το αντίστοιχο παίδεμά μου με υποδεέστερο εξοπλισμό της εποχής για να φτιάξω κάτι αξιοπρεπές, πιστεύω πως με έκανε αυτή τη μεγάλη μουσική μηχανή που είμαι σήμερα, όποτε το αποφασίσω και ασχολούμαι.1 βαθμός
-
Κανένα μηχάνημα από αυτά δεν φέρνει τίποτα έτοιμο. Δίνει τις βάσεις, τη λειτουργικότητα και προάγει την έμπνευση αλλά και τη γνώση και την εμπειρία μέσω του reverse engineering καταλαβαίνεις? Είναι πολύ σοβαρά τα πράγματα.1 βαθμός
-
Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου... Καμία σχέση. Δεν είναι ψευδαίσθηση. είναι πραγματικότητα. Ναι, και αυτός. Σε όποιον αρέσουν οι λούπες και οι γλουτοί, ξέρει τι να ακούσει. Το ίδιο και αυτός που δεν του αρέσουν οι λούπες και οι γλουτοί. Δεν θέλουμε να καταπλήξουμε κανένα πλήθος, την πάρτη μας θέλουμε να ικανοποιήσουμε, και αυτό κάνουμε.1 βαθμός
-
Νομίζω πως προσπαθείτε να χωρίσετε 2 γαιδουριών άχυρα σε ξένον αχυρώνα. Πριν αρκετά χρόνια αγοράζοντας τα Προ τουλς και ένα ΝΟΡΝΤ είχα πρώτης τάξεως VST και ημιβαρυκαντρισμένα πλήκτρα-για τον Λορδα το Μπετόβεν μας- το πιανίστα χαμούνδ Τσακώνονται οι ηλεκτρικοί μπουθαρίστες για μια ανακάλυψη που 80 χρόνια μετά, δεν προχώρησε βήμα, μα και εσείς οι πληκτράδες φτάσατε στο ίδιο ακριβώς σημείο. Ίσως η τεχνολογία να σας δίνει ακόμα μια ψευδαίσθηση πως αποκτάται δυνατότητες που δεν υπήρχαν, μα το ΣΗΜΑΙΝΟΝ είναι πως η σημερινή μουσική δεν ασχολείται με πρωτοπόρους τύπους Ζαν Μισελ Ζαρ , ή κάτι παλαβούς του 60 με γεννήτριες ήχου. Μουσική σήμερα γράφει κάποιος που έχει υπέροχους γλουτούς και φτιάχνει λούπες. Δεν το κρίνω απαραίτητα ως κακό, ειδικά εγώ, που ακόμα ασχολούμαι με τα συρματόσχοινα της μπουθάρας, γιατί απλά άλλαξαν τα κόζια και πάντα θα αλλάζουν είτε καλώς, είτε κακώς. Απλά το αποδέχεστε και πάτε παρακάτω και δλδ τι θα γίνει αν το Χ μηχάνημα σας φέρνει μέχρι και το καφέ έτοιμο στο κρεβάτι, μήπως αυτό σας δίνει τη ψευδαίσθηση πως θα καταπλήξετε τα πλήθη?1 βαθμός
-
Αν ο δίσκος είναι τετράγωνος με χερούλια κι έχει τίποτις άσπρες γραμμούλες πάνω να κάνουν γύρα, κάτι θα βγάλεις. Πιθανότητα να βγουν τα χρήματα για ένα cd (και μάλιστα όχι κοστοβόρο σε ώρες στούντιο κλπ) υπάρχει μόνο για μπάντες που παίζουν ζωντανά και πουλάνε αντίτυπα σε συναυλίες.1 βαθμός
-
Χρήματα βγαζεις αν έχεις γνωστούς και σε διορίζουν σε θέσεις κλειδιά που παίζει μίζα, αν είσαι κουμπαρος και παίρνεις απευθείας αναθέσεις με θαλασσοδανεια, αν είσαι γυναικάρα και ανάλογα με την κατηγορία σου, πανελιστρια, παρουσιαστρια, influencer δουλεύεις σε "πρακτορείο" που σε στέλνει να "κάνεις παρέα" σε Άραβες κροισος στη Μύκονο και έχει και bonus διαμονή σε πολυτελή καταλύματα και ακριβά δώρα, αν τα παίρνεις μαύρα..... Με τέτοια βγάζεις λεφτά.1 βαθμός
-
Γεια χαρά ! Μόλις ανέβηκε στο YouTube , σε μορφή βιντεοπαραγωγής , το δεύτερο ψηφιακό πρότζεκτ με τίτλο '' Πραγματικότητα '' , από το one person's band μου , που λέγεται '' Τ.Ε.Λ.Ο.Σ. '' . Επίσης , τα κομμάτια του συγκεκριμένου πρότζεκτ , υπάρχουν σε μορφή ψηφιακού άλμπoυμ , σε Bandcamp και Soundcloud !0 βαθμοί
-
Θα ήθελα πολύ να σου απαντούσα πάνω σε αυτό,αλλά θα φάω όλους τους πόντους ποινής μαζεμένους ?0 βαθμοί
-
Πάνω σε αυτά... Τα πληκτροφόρα music workstations προσπαθούσαν και προσπαθούν να είναι προσαρμοσμένα έτσι ώστε να καλύπτουν την πλειοψηφία των αναγκών μιας παραγωγής σε όλα της τα στάδια προσομοιώνοντας παράλληλα και το στουντιακό περιβάλλον. Καλύπτοντας την πλειοψηφία των ειδών. Γι αυτό και προσπαθούσαν να έχουν μαζί με όλα τα άλλα και μια όσο δυνατό πιο πλήρη ηχητική παλέτα. Ακόμα και για φυσικά όργανα. Και άμα δεν μπορούν ιδιαίτερα στα φυσικά όργανα να βγάλουν το απόλυτο αποτέλεσμα, μπορούσαν να καταγράψουν τη σύνθεση με αυτά τα όργανα και μετά μέσω του midi να την αποτυπώσουν για να την εμπλουτίσουν μετά ακόμα και με πραγματικούς μουσικούς και όργανα για να γραφτεί σε ένα κανονικό στούντιο. Παράλληλα να καλύψουν τις ανάγκες του πληκτροπαραγωγού και έξω από το σπίτι στα live του έχοντας μέσα ότι χρειάζεται ένας sessionist Είναι στη φύση του πληκτρά, ακόμα και σε επίπεδο μοντέρνων σπουδών να περνάει από τα μαθήματα αρμονίου και ότι συνεπάγεται αυτό. Είναι στην ύλη των σύγχρονων ωδείων-σχολών (ρυθμός, συνθεση, ενορχήστρωση, αυτοσχεδιασμός πέραν των κλασσικών θεωρητικών) Μπορεί κάποιοι να μην περνάνε υποχρεωτικά το στάδιο των σπουδών και να μην τους ενδιαφέρουν τα αρμόνια, αλλά εγώ έτσι το έχω βιώσει και πιστεύω οι περισσότεροι και μέσω των αρμονίων και της διαδικασίας για να μη φλυαρώ έχουμε γαλουχηθεί και μας αρέσει να παίζουμε με όλους τους ήχους και έτσι συνήθως ακόμα και στα συγκροτήματα όπως το βίωσα και εγώ λόγω αυτής της εμπειρίας παίζουμε και το ρόλο του ενορχηστρωτή βοηθώντας π.χ. ακόμα και στη διαμόρφωση των διασκευών. Αυτό το όργανο είναι φτιαγμένο για να καλύψει όλες αυτές τις ανάγκες και μέσω των πολλών Arpeggiator και των άλλων Set (live, sequencer) μπορεί να κάνει και τη δουλειά εκτός στούντιο, ακόμα και του ακομπανιαμέντου, έχει integration φοβερό για τον υπολογιστή, έχει 3333 performances με όλη την γκάμα ήχου που τη θέλουμε για παραγωγή και live, φαίνεται ως άριστο masterkeyboard και έχει και το Software, είναι πλήρες, ΠΑΡΤΟ ΜΟΥ, όποιος έχει 3850 ευρώ να μου τα δώσει να το πάρω να ασχοληθώ να βγάλω κομμάτια και μόλις το βαρεθώ, θα ξαναγυρίσω στα VST των 150.000 ευρώ. Κάθε αλλάγή είναι ανανέωση, είναι και for the psychology που έλεγε και ο Παττακός. ? Βάλτε με τον @Superfunk που έχετε από μισά και πάρτε το μου να τελειώνουμε και θα σας τα δώσω πίσω σε 13 χρόνια που θα πάρω το εφάπαξ. Τι δηλαδή, δε θέλετε να με κάνετε μια φορά ευτυχισμένο? ? Να δώσω και 300 ευρώ εγώ να πάρω το γραφείο του thomman ?0 βαθμοί
-
Έχεις δίκιο σε αυτό που λες ... Όντως μείωσα κατά πολύ το threshold στον limiter από το master track - και στο premaster , αλλά και μετά στο remaster - και ουσιαστικά τα κομμάτια σε μορφή wav , δείχνουν συνέχεια το peak meter να διατηρείται συμπιεσμένα στα - 0.1 db και το vu meter να βρίσκεται περίπου κοντά στα - 10 db (άλλες φορές βέβαια ήταν αρκετά κάτω των - 10 db και άλλες φορές ήταν αρκετά πάνω των -10 db) !0 βαθμοί
-
Ελάτε με άδειες τσέπες. Φυλάξτε τα λεφτά σας για να τα δώσετε σε έμμεσους και άμεσους φόρους να έχουμε ανάπτυξη 2.00 βαθμοί
-
Ο κύριος λόγος που αγόρασαν τον βασικό τους αντίπαλο στις achtops ήταν για να τον βγάλουν εκτός αγοράς. Είναι περίπου σαν να αγοράσω εγώ τον Ολυμπιακό. Δεν πρόκειται να ξαναδεί Α' Εθνική :) Δεν έχει νόημα να έχεις μια εταιρεία να ανταγωνίζεται με διαφορετικά brands τον εαυτό της.0 βαθμοί
-
Αν μπεις στην αρχική καρτέλα του συγκεκριμένου YouTube καναλιού , θα δεις ότι από πάνω στο banner λέει : Τρεμάμενη Εκστατική Λάμψη Οπτασιακών Συλλογισμών . Ουσιαστικά είναι αρκτικόλεξο ή αλλιώς ακρωνύμιο !0 βαθμοί
-
και με το παντελωνι;;;;;!!!!!!!!!! ακομα κι αν δεν εχουμε τατουαζ;;;!!!!!!!!! ακομα κι αν δεν εχουμε σκουλαρικια;;;!!!!!!!!!! ακομα κι αν δεν τρωμε σουβλακια και τρωμε πιτσα;;;;;!!!!!!!!!! και ευκαιρια να καταγγειλω εδω. Μεσα σε αυτες τις 100πς σελιδες για το μοντατζ Μ, εχουν γραφτει και ασχετα!!!!! το 1/3 ειναι για θεματα για σουβλακια, μπεργκερσ (οκ λατρευω)! ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΙΤΣΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!!! το καταγγελω αυτο!!!!!0 βαθμοί
-
Ξεκίνησα πάλι μία (σοβαρή αυτή τη φορά) προσπάθεια να ψηφιοποιήσω κάποια CD μου. Μετά από ψάξιμο (τεχνικώς αλλά και με ακροάσεις) κατέληξα (και εγώ) στο ότι μετά το FLAC υπάρχει μόνο το χάος. Παρ' όλα αυτά, έχω ρυθμίσει το workflow μου έτσι ώστε να παράγω ταυτόχρονα και FLAC και MP3 (CBR / 320) τα οποία, σε πολλές περιπτώσεις, ακούγονται ικανοποιητικά - αλλά όχι σε όλες.0 βαθμοί
-
Εγω δεν σας βλέπω αφ' υψηλου αν και θα έπρεπε. ?Σας βλέπω όλους σαν καλούς φίλους και αδελφούς, ανήσυχους και δημιουργικους. Ελάτε κοντά μου, όπως είστε ????0 βαθμοί
-
συνεχηστε,,, συνεχειστε οσο μιλαω με DHL!!!!!!!!!! οσο για την απαντηση στην ερωτηση, ποιοι το εχουν και ποσοι θα το παρουν,,, η απαντηση ειναι τοσο απλη οσο και φιλοσοφικη!!! θα το παρουν,,, 1) αυτοι που θα πληρωσουν. Την (εκαστοτε) εταιρια. 2) Αυτοι που... Θα το χρησιμοποιησουν σωστα, συμφωνα με αναγκες... Και με τη χρηση του... Τελος αφινω σποΪλ! Τα μουσικα οργανα, οσο πολυπλοκα κι αν ειναι,,, οσες δυνατοτητες κι αν εχουν,,, οσα Γιγα, Τερα κι αν εχουν,,, (η τεχνολογια επιτρεπει συγκλονιστικους συνδυασμους και σε χαρντ φυσικα και σε σοφτ, στο τελος ολα αυτα, ολοι αυτοι οι ηχοι θα μπουνε σε μια δομη, ενα τραγουδι. (Ανεξαρτητως ειδους ρυθμου κλπ)_! ετσι. Για να θυμουνται οι παλιοι και να μαθαινουν οι νεοτεροι!!!!!0 βαθμοί
-
Έχει επικρατήσει η άποψη ότι χρειάζονται 3.000.000 ήχοι. ΔΕΝ χρειάζονται, εκτός αν είσαι παραγωγός σε ατάλαντους μουσικούς που δεν ξέρουν τι στην ευχή θέλουν να παίξουν. Η Ιστορία της Μουσικής έχει γραφτεί από ανθρώπους που έπαιζαν και παίζουν ΕΝΑ όργανο με ΕΝΑΝ ήχο, απλά οι λεγόμενοι "πληκτράδες" έχουν κακοφορμίσει (με τη συνδρομή της τεχνολογίας βέβαια) και νομίζουν ότι παίζουν ντραμς, μπάσο, κιθάρα, πιάνο, χάμοντ και άλλα χιλιάδες όργανα. Ακόμη και masters του κόσμου των πλήκτρων, αυτο-περιορίζονται συνήθως σε λίγα και καλά ηχοχρώματα, με τα οποία βγάζουν τεράστιο όγκο έργου, χρησιμοποιώντας κάποιους εξτρά ήχους σαν καρύκευμα στη σούπα, δηλαδή με μέτρο. Ένα χάμοντ, ένα ηλεκτρικό πιάνο, ένα moog-οειδές, ένα με καλά pads και game over, όλα τα υπόλοιπα είναι για τη λατρεία του βίτσιου.0 βαθμοί
-
O καταρράκτης έχει τις απόψης του. σε ένα δύο τεχνικά θέματα που είπε έκανα κάποιες επισημάνσεις. Δεν διαφωνώ επί της αρχής για διαφωνώ λίγο επί της ουσίας. Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο. Καλό είναι που υπάρχουν άνθρωποι και ενδιαφέρονται για αυτά γιατί αλλιώς πως θα τα μοιραζόμαστε, θα τα αξιολογούμε, θα τα οραματιζόμαστε τα πράγματα. Και μέσα από αυτές τις κουβέντες βγαίνει η όρεξη για ενασχόληση, μέσω της ζύμωσης των ιδεών, των απόψεων, των αντιλήψεων, ακόμα και των ιδεοληψιών και κυρίως των διαφωνιών. Αυτά κρατούν ζωντανό το πνεύμα της τεχνολογίας, αυτά το εξελίσσουν, αυτά αφουγκράζονται και αυτοί που την αναπτύσσουν και την προχωρούν.0 βαθμοί
-
Με μέτρο. Πριν όμως βρες τις smart μουσικές ιδέες που θα έχουν κάτι να πουν και θα αντέξουν στο χρόνο και τους smart μουσικούς.0 βαθμοί
-
μ έβαλες στο τριπ να τελειώσω ένα μισομπούκαλο southern comfort που μου είχε ξεμείνει... άντε γεια μας...?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Πριν αρκετά χρόνια, τον καιρό που δεν είχαν τόσα μηχανήματα το σημερινό multitimbrality και όσα είχαν ήταν από 2 μέχρι το πολύ 8 και με πολυφωνία έως 8 ή έως 16, τότε λόγω ανάγκης γράφαμε όσα takes θέλαμε, όσα layers, με όση πολυφωνία θέλαμε και όλα αυτά unlimited, με φαντασία, όσο ήθελες και όσο άντεχες. Τότε που δεν υπήρχε προχωρημένη τεχνολογία έγραφαν μουσική που υπάρχει μέχρι και σήμερα. Σήμερα όμως που υπάρχει προχωρημένη τεχνολογία και κάθε μέρα ανεβαίνουν στις πλατφόρμες χιλιάδες κομμάτια ανά ημέρα, ψάχνεις να βρεις τη μουσική. Πριν αρκετά χρόνια, τον καιρό που χρησιμοποιούσαν τα πιό πάνω μηχανήματα με λιγοστό έως καθόλου multitimbrality και με λιγοστή πολυφωνία, ναι αυτά τα τότε non-smart μηχανήματα, υπήρχαν smart μουσικοί, που τα χρησιμοποιούσαν ανάλογα και κατάφερναν κι έγραφαν smart μουσική. Σήμερα έχουμε μηχανήματα με δυνατότητες, smart μηχανήματα που όμως έχουν κάνει..... λιγότερο smart τους μουσικούς. Προσοχή,,,0 βαθμοί
-
Εγω είμαι ο αρμόδιας. Αυτοανακυρρήσομαι ο Βασιλιάς των Workstations και του software στο noiz! Εγω θα συντόνιζω ?0 βαθμοί
-
Αυτα που γράφω είναι τα σοβαρά. Το ξέρουν όλοι. Εσύ μπερδεύεσαι και μπερδεύεις τους άλλους. Δεν έχεις την εμπειρία μου ούτε τις γνώσεις νιυ, είναι έκδηλο, το καταλαβαίνει οποίος ξέρει αλλα και ο κ. Χναράκης. Αντίθετα μπορείς να με εκμεταλλευτεις να στα ξεδιαλύνω για να τα γράφεις σωστότερα και να μην ενθουσιαζεσαι με το δεντρο κσι χανεις το δασος. ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αυτό τώρα είναι ορμώμενο από το εκπληκτικό τεμάχιο των Robert Jon & the Wreck που ανέβασε ο αγαπητός @Dixie Ακούστε το γιατί είναι υπέροχο.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Πάντως αν αναφέρεσαι στην "εξαγορά" της Epiphone απο την Gibson το '57, η ιστορία είναι αρκετά πιο περίπλοκη από το "η Gibson (CMI) αγόρασε την Epiphone και την εκανε budget brand" που διαβάζουμε παντού online. Στην πραγματικότητα δεν έγινε καν -αυστηρά μιλώντας- εξαγορά της εταιρείας (εξ'ου και τα εισαγωγικά μου). H Epiphone δυστυχώς άρχισε να δυσκολέυεται επιχειρηματικά απο το '43 που πέθανε ο Epi και ανέλαβαν τα αδέρφια του Frixo και Orphie. Το '51 πρακτικά σχεδόν βάρεσε κανόνι μετά απο πολλούς μήνες απεργειών,το εργοστάστιο στη Νεα Υόρκη έκλεισε και η παραγωγή μεταφέρθηκε στη Philadelphia. Μεγάλο μέρος του εργατικού δυναμικού (απο factory floor μέχρι και upper management) απλά δεν ακολούθησε, και οι περισσότεροι απορροφήθηκαν απο την Guild, η οποία σχεδόν εν μια νυκτί αντικατέστησε την Epiphone ως τον κύριο αντίπαλο της Gibson στην archtop αγορα. Απο το '51 λοιπόν μέχρι και το '57 η εταιρεία φυτοζωούσε, με συνεχείς διαμάχες μεταξύ Orphie και πιστωτών ως προς τον έλεγχο της εταιρείας, με περιορισμένη γκάμα οργάνων σε παραγωγή και κυρίως αισθητά πεσμένη ποιότητα. Το '57 η κατάσταση έφτασε στο αμήν και η εταιρεία βάρεσε κανόνι κανονικά και με τη βούλα. Απο όσο ξέρω δεν αγοράστηκε ως επιχειρηματική οντότητα απο την CMI, χρεωκόπησε και έκλεισε, με τα διάφορα asset να πωλούνται δεξιά και αριστερά για να καλυφθούν χρέη. Εδώ μπαίνει η Gibson - ο Ted McCarty είχε καλές (λέει) σχέσεις με τον Orphie, και όταν ο δεύτερος αποφάσισε να το κλείσει το μαγαζί πήρε τηλέφωνο τον McCarty να τον ρωτήσει αν τυχόν η Gibson ενδιαφέρεται να αγοράσει tooling και υλικά απο το stock της Epiphone. Συγκεκριμένα, το έναυσμα ήταν η παραγωγή κοντραμπάσων. H Gibson έιχε μια σύντομη είσοδο στο χώρο στα late '30s, αλλα με το WWΙΙ η παραγωγή σταμάτησε και στα early '50s κοίταγε το ενδεχόμενο να ξανα-μπει στην αγορά. Το αστείο ήταν ότι κάπως, μάλλον με την αναμπουμπούλα του WWII και την αναδιοργάνωση της παραγωγής, όλο το tooling για την παραγωγή μπάσων... χάθηκε. Ο McCarty μάλιστα λέει το είχε συζητήσει με τον Orphie, και του είχε πει ότι άν ποτέ η Epiphone αποφάσιζε να σταματήσει την γραμμή κοντραμπάσων της (που ήταν αρκετά πετυχημένη) τότε η Gibson ίσως ενδιαφερόταν να αγοράσει το tooling τους. H επαφή λοιπόν έγινε με αφορμή αυτό το κομμάτι του inventory αλλά εν τέλει ο Orphie προσέφερε στον McCarty πρακτικά όλο το στοκ της εταιρείας (απο tooling και ξυλεία μέχρι μισοτελειωμένα όργανα) καθώς και τα δικαιώματα εμπορικής εκμετάλευσης του brand name, logo κλπ. Οι τύποι της Gibson πήραν ένα convoy φορτηγά απο το Kalamazoo μέχρι τη Philadelphia, φορτώσαν ότι μπορούσε να φορτωθεί απο το εργοστάσιο (το οποίο αυτό καθαυτό δε ξέρω τι απέγινε, δεν πήγε πάντως στην Gibson, όπως και το εργατικό δυναμικό) και γυρίσαν πίσω με ένα κάρο υλικό το οποίο για κάποιο καιρό δεν ξέρανε τι να το κάνουνε - ήταν λέει σχεδόν απόφαση του ποδαριού το ολο deal. Εν ολίγοις δυστυχώς οι φίλοι στην Epiphone το έιχαν λούσει απο μόνοι τους καιρό πριν καταλήξουν να γίνουν ένα Gibson brand, αν μη τι άλλο η "αναβίωση" που ήρθε απο τις Gibson-made Epiphone στα late 50's - 60's συνέβαλε στο να μην ξεχαστεί τελείως το legacy.0 βαθμοί
-
H βάση της AMW2 λέγεται waveform και παίζει το ρόλο του sample και τα πολλά elements παίζουν το ρόλο του oscillator που ΟΠΩΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ SAMPLE PLAYBACK synths, racks κλπ έχουν τη λογική του multisample. Προφανώς η yamaha τους 8 oscillators που είχε στο part της τους έκανε....... 128 και καλά το έκανε. Προφανώς το κέρδος είναι αντί να βάλουμε στην αλυσίδα parts για να έχουμε περισσότερα multisamples και τις πρωτογενείς ρυθμίσεις τους (pitch, amp, lfo κλπ. ) μπορούμε να το κάνουμε σε ένα part. To πως παντρεύεται η ROM και η RAM μέσα στο ένα part ή μεταξύ των parts δεν το γνωρίζω ακριβώς αλλά μπορώ να το βρώ από τα διαγράμματα, τα βιντεο των μενού ή όταν πάρω ο όργανο. Αυτά γίνονται σε όλες τις sample playback μηχανές με τον ίδιο τρόπο. Εδώ γίνονται πιο ποσοτικά διότι είναι πιο καινούργιο το όργανο και έχει περισσότερη χωρητικότητα δειγμάτων. Στα παλαιότερα sample playback synths, είχαμε λιγότερη ROM και RAM περιοριζόταν σε ΜΒ Εδώ έχουμε 10 GIGA χιλιάδων samples γι αυτό υπάρχοιυν περισσότερα .......elements. Περισσότερα και πλουσιότερα multisamples άρα και έχει νόημα και για για περισσότερα parts που να αποτελούνται από πολλά elements. Συνεπώς, σε σχέση με τις άλλες sample playback μηχανές δεν τίθεται θέμα κορυφής ιεραρχίας. Το καταλαβαίνουμε αυτό. Μόνο ποσοτικά δεν έχει νόημα να κατατάξουμε σε ιεραρχία "καλύτερου από τα άλλα" Εγώ βλέπω μία από τα ίδια, τουλάχιστο σε αυτό το θέμα. Αυτό γίνεται σε όλα. Σε όλα τα multisamples μπορεί να αποτελούνται από αντίστοιχο αριθμό samples. Ουσιαστικά όμως πολλά performances έχουν δομή που θυμίζει programm, patch whatever. Στα περισσότερα workstations αν υπάρχει το σταδιο των patches και με patches φτιάχνεται ένα performance, αν πειράζεις τα patches μέσα από το performance λογικό είναι να υπάρχουν αλλαγές. Μπορείς να κάνεις ...............duplicated patches αν θες να τα πειράζεις. Συνήθως για να πειράξεις τα patches πρέπει να μπεις στο patches mode και τότε επηρεάζεται το performance. Και εδώ δεν υπάρχει τίποτα πρωτοποριακό κατά τη γνώμη μου, είναι μέθοδος εργασίας. Εγώ δεν θα πάθαινα πλάκα, μάλλον θα προτιμούσα την κλασσική κατηγοριοποίηση patch/performance. Γούστα είναι αυτά. Όλοι όσοι ξέρουν από music workstations καταλαβαίνουν/βρίσκουν πρακτικότητα. Δε νομίζω να πέφτουν ξεροί από την πρωτοπορία. ? ούτε αυτό θα αποτελέσει την ειδοποιό διαφορά για να επιλέξουν Montage έναντι του ανταγωνισμού. ? Υπάρχει και ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΔΙΚΤΑΤΩΡ, η ΠΟΛΥΦΩΝΙΑ? και τα όρια επεξεργαστικής ισχύος. Υπερβολές! Μόνο χασμουρητό σαν της Σαττι ? μπορεί να κάνει ένας έμπειρος χρήστης των samplers, του software, των DAW αλλά και των hardware music workstations κλπ. για αυτά μέχρι στιγμής τουλάχιστο. Όσο αφορά την AWM2 σύνθεση ...........? Συνθ σαν όλα τα άλλα θα έλεγα με δυνατότητα καλύτερου articulation πιθανώς λόγω της καλής δουλειάς που έχουν κάνει στην επιλογή samples της ROM, η Yamaha έχει πολύ καλά δείγματα κιθάρων και πνευστών και κρουστών και η RAM επιτρέπει το versatility στο expression, έχει ήχους σε κάποιες κατηγορίες που είναι θρυλικοί, αλλά αντίστοιχους classic με καλό articulation και velocity curving έχουν και τα άλλα, μπορεί και καλύτερους σε κάποιες κατηγορίες γι αυτό οι πορωμένοι λεφτάδες δεν περιορίζονται σε ένα που θα τα αντικαταστήσει όλα. Έχουμε και το σύνδρομο του συλλέκτη classic ήχων, όλοι οι πληκτράδες θεωρώ που η μεγαλύτερη ROM και RAM έδωσε περισσότερα δείγματα εκφρασης, φυσήματα, τριξίματα, licks, slaps. slides ήχους ΚΣΥΛΟΥ του οργάνου κλπ που μας τα έκαναν καλύτερα. Για τις άλλες μηχανές που συνθέτουν την ηχητική παλέτα................ Η πρωτοπορία που βρίσκω σε αυτό το όργανο και στο προηγούμενο προσωπικά είναι αυτά που έχω πεί. Το πολύ καλο audio interface και το integration με το cubase και τη VST μορφή του. Εδώ δίκαια πρέπει να κατεβάσουμε βρακιά και να προσκυνήσουμε ακόμα και με δέος οι πληκτροπαραγωγή, Εδώ μάλιστα. Τι αντίρρηση να φέρει κάποιος αν γι αυτό το λόγο πεις το synth αυτό ΣΠΕΡΝΕΙ Εσύ το εγκωμιάζεις για την AMW2 που μόνο αυτή θα είχε και θα ήταν κορυφαίο ? Όχι. Για την προηγούμενη παράγραφο θα έπρεπε να το επιβάλλεις μάλιστα σε όλους. Για τον συνδυασμό των 3 μηχανών και κυρίως για την προσθήκη της VA που διατηρούν την ανεξαρτησία τους στην πολυφωνία αλλά και για τον τρόπο που δουλεύουν τα motion και το seamless control, όλες αυτές οι live εναλλαγές για να μη γράφω τώρα βαρέθηκα, ο τρόπος διαχείρισης και το πλούσιο control panel, ολα αυτά τα χαρακτηριστικά που το κάνουν δικαίως το ΑΠΟΛΥΤΟ MASTER KEYBOARD ναι μπορεί να το πούμε ΔΙΚΑΙΑ σε σχέση με τον ανταγωνισμό που έχει όμως αντίστοιχα παντρέματα σε engines. Ναι, εδώ μπορούμε να πούμε πως είναι μια κορυφαία προσέγγιση. Εγώ λοιπόν ως ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ των ΣΥΝΘΕΣΑΪΖΕΡ αυτά έχω να επισημάνω κρίνοντας το όργανο στην ουσία του και να συμβάλλω στην ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ πληροφόρηση γι αυτό. ?0 βαθμοί
-
Όμορφος ειναι αλλά δεν τρελάθηκα απο αυτο που άκουσα. εχει και μια λεπτομέρεια εδώ κάτω δεξια https://www.marshall.com/us/en/product/celestion100?pid=celestion1000 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00