Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      10713


  2. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      5340


  3. odis13

    odis13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      6380


  4. Σπινθηροβόλος γάιδαρος

Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/29/24 σε Αναρτήσεις

  1. +1, σε μια παλαιότερη συζήτηση είχα αναφέρει πως κατ'εμε ο ήχος της strat δεν είναι τόσο ο ήχος του μονού μαγνήτη απο μόνο του, αλλα του τρεμολο - ολό το στήσιμο του, το routing, τα ελατήρια, όλο αυτο προσδίδει ένα χαρακτήρα στον ήχο που δεν τον έχεις πχ με μια tele ή μια hardtail strat και ας έχουν ίδια ηλεκτρικά. Subtle χαρακτηριστικό σίγουρα, που πολυ εύκολα θα χαθεί/κρυφτει και ειδικά σε μια ηχογράφηση, αλλά λέμε τωρα.
    2 βαθμοί
  2. Όπως γράφει κι ο συνάδελφος από πάνω, η σωστή θεωρητικά απάντηση είναι C#-E#-G##. Αν ήταν ερώτηση σε τεστ αρμονίας π.χ. αυτή η απάντηση μόνο θα έπρεπε να γίνεται δεκτή. Στον πράξη βέβαια, αν παίζεις μα μια μπάντα π.χ. και σε ρωτήσει ο μπασίστας "τι νότες παίζεις σε αυτό το ακόρντο;" θα του πεις C#-F-A, προφανώς για λόγους αμεσότερης συνεννόησης.
    2 βαθμοί
  3. Θα αστειεύεσαι... Συγχαρητήρια για την παρέμβαση σου. Πρώτη φορά τα διαβάζω τόσο «πενηνταράκια» και κατανοητά.
    1 βαθμός
  4. Πάντως αυτή η κιθάρα βρίσκεται σε μια «κατάσταση» που προσωπικά δεν με τρελαίνει... Κάτι σαν «super strat» HSS, αλλά όχι «super strat» με την κλασική έννοια του όρου και με μια vintage επίφαση να πλανάται στον χώρο. ? Βέβαια γούστα είναι αυτά...
    1 βαθμός
  5. Σου έχω την λύση, και από Θεσσαλονίκη για να μην παιδευεσαι https://smart.noiz.gr/details.php?id=562768&search_id=5970143
    1 βαθμός
  6. Δεν παίζει ρόλο τι πιστεύουμε αλλά τι είναι σωστό. Το σωστό είναι ότι η συγχορδία που αναφέρεις έχει 1η 3η και 5η το οποίο σημαίνει C# - E# - G## ντο-ρε-μι-φα-σολ-λα-σι 1 2 3 4 5 6 7
    1 βαθμός
  7. Εγώ πάλι δεν κατάλαβα γιατί αυτό το pickguard έχει θέση για έναν υπερμεγέθη humbucker στη μέση
    1 βαθμός
  8. Ιδιαιτέρα αυτό το... πρασινάκι της δεύτερης, μεγαλείο ? Βέβαια @Nestoras σκέφτομαι έναν φίλο και συνεργάτη μας που ενδεχομένως να την γουστάρει ?
    1 βαθμός
  9. Και «θυσιαζεις» έναν ήχο λαμπάτου στο live επειδή δεν έχει tuner, αντί να πάρεις ένα «μανταλάκι» κουρδιστήρι που κάνει 3€ και να το έχεις μόνιμα στο head της κιθάρας σου, ας πούμε;
    1 βαθμός
  10. Αυτές είναι δυο εξαιρετικά άσχημες κιθάρες
    1 βαθμός
  11. Αν ήμουν υπέρ των modelling ενισχυτών αυτής της κατηγορίας σίγουρα θα προτιμούσα αυτούς της Boss. Έχω παίξει και λάιβ με Κατάνα και ήμουν ικανοποιημένος. Αυτή η εταιρεία γενικά ο,τι και να βγάλει είναι εγγύηση. Πολύ αγαπημένη εταιρεία.
    1 βαθμός
  12. Κυκλοφόρησε σε Limited Edition μια Player Plus Stratocaster HSS σε hardtail. Μεξικάνα βλέπω και μάλλον γύρω στο 1000ρικο. Την έβγαλε απλά στο σάητ χωρίς να την προωθήσει καθόλου ούτε με ανακοινώσεις ούτε με διαφημίσεις. Fireball® Humbucking and Player Plus Noiseless Strat® Pickups 12" radius fingerboard with rolled edges Hardtail string-through bridge with block steel saddles Push-pull on tone splits humbucking pickup Locking tuning machines
    0 βαθμοί
  13. 0 βαθμοί
  14. Καλορίζικα!? Τα είχα πέρσι για ένα μήνα περίπου (καλοκαίρι και γω :D ) και μπορώ να πω έμεινα αρκετά ευχαριστημένος. Το μόνο μείον που βρήκα, μου έλειπαν οι χαμηλές και αποφάσισα να τα αντικαταστήσω με 2 krk classic 5. Τελικά όμως, για να είμαι ειλικρινής, ίσως και να έφταιγε η τοποθέτησή τους στον τότε χώρο και να έκανα λάθος. Πάντως πολύ καλό deal στη τιμή θα έλεγα! Με γειά και να τα χαρείς!
    0 βαθμοί
  15. Ευπειθώς αναφέρω πως το συνοδευτικό sub8 ευρέθη σχεδόν μισοτιμής, ετσιμπήθη με συνοπτικάς διαδικασίας και εγκαταστάθη πάραυτα. Του έκοψα βέβαια το γκέην στο 1/4 περίπου διότι ΒΡΟΝΤΑΕΙ.
    0 βαθμοί
  16. ΈΛΑ ΝΑ ΚΑΟΥΝ ΤΑ ΚΑΡΒΟΥΝΑ
    0 βαθμοί
  17. Έλα τώρα, ν' αρχίσουμε τα uplifting, ν' ανεβαίνουμε γιατί έχουμε αγώνα το βράδυ ?
    0 βαθμοί
  18. Πέστε τέτοια ν’ ανεβεί η αξία αυτής που έχω και να πάρω περισσότερα τώρα που θα τη πουλήσω.
    0 βαθμοί
  19. Τότε κοίτα αυτό είναι πΓιο safe ξέρω ότι είναι μόδα να βάζεις το vu για να νομίζεις ότι μιξάρεις αναλογικά αλλά γιατί να παΓενΣ με τον αραμπα όταν έχεις Ferrari? ?
    0 βαθμοί
  20. εγώ τώρα πρόσφατα πήρα το τελευταίο του άλμπουμ το οποίο είναι ΟΚ, στην αρχή με ξένισε αρκετά αλλά όσο το ακούω περισσότερο κάτι γίνεται. Στο παρακάτω κομμάτι (το οποίο το χρησιμοποίησαν και οι Maiden) παίζει ο ''δικός μας'' Gus G το σόλο
    0 βαθμοί
  21. σε αΦτο συμφωνω 100% μαζι σου! ?
    0 βαθμοί
  22. εντακΣι σοζετε κι αλιΓιως η καταστασισ
    0 βαθμοί
  23. What; Από τι τις φτιάχνει, από "τίμιο" κσύλο; Βέβαια, όπως έχουμε πει δεκάδες φορές ο καθείς πληρώνει τα βίτσια του. ΥΓ: Και φυσικά, Ο ινφλουένσερ συνεχίζει να "πυροβολεί" αλύπητα ?
    0 βαθμοί
  24. Αν ήμουν πελούσιος είχα αγοράσει μια τέτοια προχτές, και ας έχει το headstock που έχει. Αν είχε και το volume σε πιο καλό σημείο θα ήταν τέλεια.
    0 βαθμοί
  25. Γιατί δεν θα έχεις τον neck ήχο της στρατ (που είναι ο καλύτερος ήχος όλων των εποχών) και τα contours, που αντικειμενικά είναι η πιο βολική και copypasted κιθάρα ever! Επίσης πραγματικά δεν έχω καταλάβει γιατί τόσα χρόνια δεν έχουν βγάλει περισσότερα hardtail strat μοντέλα.
    0 βαθμοί
  26. με αυτα τα λεφτα παιρνεις μεταχειρισμενη 90s American std με rosewood και οχι χλωμο pau ferro fretboard στις αγγελιες που την θαβει την μεξικανα 30 μετρα κατω απο την γηΣ (και κανεις και επενδυσΙσ για το μελλον) οχι και 1000αρικο για non USA μονΔελα ρε Φεντερ...?
    0 βαθμοί
  27. Nαι αλλα η Tele με μεσαιο μαγνητη μοιαζει με Tele, οχι με strat, αρα δε μπορει να είναι η καλυτερότερη strat ? Η non-hardtail βερσιον αυτη τη στιγμη στο Andertons ειναι στις 900 λιρες, 1100 ευρω στο περιπου πες. Καπου εκει θα ειναι και αυτη.
    0 βαθμοί
  28. https://guitarnuts2.proboards.com/thread/9926/fender-meteora-fireball-humbuckers-analysis ευτυχως ειναι low gain
    0 βαθμοί
  29. Ινφλουένσιν alert... Ινφλουένσιν alert... Ινφλουένσιν alert... ?
    0 βαθμοί
  30. Και γιατι δεν παιρνεις καλυτερα μια Nashville Tele, ή μια απλη tele και να της βαλεις μεσαιο μαγνητη? Γλυτωνεις και τον ΜΑΠΑ bridge μαγνητη της strat (και στη θεση του εχεις τον καλυτερο bridge μαγνητη ολων των εποχων) και εχεις και ΣΟΒΑΡΗ κιθαρα ? Ο μονος λογος να εχεις strat ειναι το tremolo, αν δεν το θες παρε tele.
    0 βαθμοί
  31. Hardtail strats are the best strats αλλά δε το λέω πολύ δυνατά μη με βρούνε χαρακωμένο σε κανα χαντάκι. Ο μαγνήτης θα φανταστώ από το όνομα και μόνο ότι είναι ψιλο-high-gain και οι πόλοι α λα widerange είναι καθαρά στυλιστικοί - έχει κανένας εμπειρία?
    0 βαθμοί
  32. Όντως.. Πού πας και μπλέκεις κι εσύ ρε παιδί μου με χορδιστήρια..?
    0 βαθμοί
  33. Άσε, εχω Telecaster, δεν ξεκουρδίζεται έτσι κ αλλιώς ?
    0 βαθμοί
  34. Όχι βρε. το 3€ τρόπος του λέγειν είναι.? Πάντως νομίζω ότι ο μέσος όρος τιμής τους είναι 10-20€. Εκτός και αν πάρεις από κανα amazon η κανα temu?
    0 βαθμοί
  35. Προφανώς αλλά λατρεύει και τις «φσιτ μπόινγκ» κιθάρες ? Άνετα θα έβγαινε ο Βουτσάς με αυτήν...
    0 βαθμοί
  36. Καλά αυτός γουστάρει και τέλε.
    0 βαθμοί
  37. O JVM είναι 20 κιλά ο laney tt50h είναι 25 μόνο η κεφαλές. Ο line6 είναι 14 ολόκληρος με εφέ και tuner.Η αλήθεια είναι είναι ότι θα αγόραζα ένα μικρό λαμπατο combo 15 κιλά αλλά και πάλι θα πρέπει να πάρω μια καλή πεταλιερα.
    0 βαθμοί
  38. Πήρα αυτό https://www.rihardos.gr/el/ΚΟΥΡΔΙΣΤΗΡΙ-fender-bullet-tuner-black-0239979002.html Με πιάσανε;
    0 βαθμοί
  39. σίγουρα υπάρχει... όσο πιο απλά μπορώ λοιπόν, για να μην μείνουν για άλλη μια φορά υπολείμματα "τροφής" για την πολύ πεινασμένη καθώς φαίνεται audio αρβύλα που ως γνωστόν διαθέτει και χαλασμένο τηλέφωνο...? το dB (ή decibel) ως ορισμός είναι μια μονάδα μέτρησης (όχι "ήχου" όπως αναφέρθηκε, αλλά ΚΑΙ ήχου) σε λογαριθμική κλίμακα που εκφράζει την διαφορά στάθμης μιας φυσικής ποσότητας... ουσιαστικά είναι το ένα δέκατο του bel (ή B) μιας μονάδας που δημιουργήθηκε για ανάγκες της μέτρησης της απώλειας μετάδοσης και της ισχύος στα πρώτα χρόνια της τηλεφωνίας... δεν είναι ανάγκη να αναφερθούμε σε μαθηματικές αναλύσεις που θα αφορούν ελάχιστους (η παγκόσμια βιβλιογραφία άλλωστε είναι στην διάθεσή τους)... αυτό που πρέπει να μας μείνει εδώ είναι ότι το dΒ έχει δεκάδες χρήσεις ανάλογα την επιστήμη τον τομέα και τα σημεία αναφοράς, που σε κάθε περίπτωση του δίνουν κι ένα "extension" που αντιπροσωπεύει τον τρόπο και τον τομέα που θα το χρησιμοποιήσουμε (π.χ. dBu, dBHL, dBsm, dBi, dBm καθώς και πλήθος άλλων)... στα καθ ημάς τώρα, σε dB λοιπόν θα μετρήσουμε και το gain στον αγαπημένο μας ενισχυτή κιθάρας και θα ελέγξουμε το σήμα στο DAW μας και στην κονσόλα μας και στην κάρτα ήχου μας και θα μετρήσουμε την ένταση του ήχου στο φυσικό περιβάλλον... με τι "dB" όμως κάθε φορά... από το τσουβάλι όπως ως συνήθως αφήνεται να εννοηθεί; τα dB που κυρίως ως μουσικοί και ηχολήπτες χρησιμοποιούμε είναι: 1. τα dB SPL για την στάθμη ηχητικής πίεσης, καθώς και τις εκφάνσεις τους σε dBΑ, Β, και C για την ένταση ήχου, λαμβάνοντας σε αυτές το δυνατόν υπόψη και την ιδιαιτερότητα της ακουστικής αντίληψης του ανθρώπου και επικεντρώνοντας χρηστικά στον θόρυβο και τις κοινωνικές και ατομικές επιπτώσεις του 2. τα dB FS που χρησιμοποιούμε στα ψηφιακά συστήματα (και φυσικά και σε mix και σε mastering ? και επ ευκαιρία ας προσπαθήσουμε να δούμε που έγινε η παρανόηση των φίλων μας στα παραπάνω posts)... το FS ως αρκτικόλεξο αφορά το Full Scale που με την σειρά της αντιπροσωπεύει το μέγιστο amplitude που μπορεί να αναπαραστήσει ένα σύστημα... ουσιαστικά μέχρι το σημείο αναφοράς "0" που έχουμε όταν το μέγεθός της κλίμακας έχει φτάσει τη μέγιστη αναπαραστάσιμη τιμή πριν την ακουστή παραμόρφωση του σήματος που θα ακολουθήσει αν το υπερβούμε (το επίσης γνωστό μας -και επώδυνα κάποιες φορές- clipping)... και ας μείνουμε τυπικά στο περίφημο 0 παρότι ανάλογα το σύστημα μπορεί να κυμανθεί από -1 έως και +1 και να βρεθούμε προ εκπλήξεων, αλλά είπαμε να το κρατήσουμε στην απλούστερη μορφή το θέμα μας και δοθείσης άλλης ευκαιρίας θα μιλήσουμε και για τα true peaks και τα συμπαρομαρτούντα... ελλείψει λοιπόν του πολύτιμου headroom (που θα είχαμε σε ένα αναλογικό σύστημα), όλες μας οι τιμές είναι μεν σε dB αλλά αρνητικές... έτσι παρακολουθούμε και προσέχουμε σε πρώτη φάση τα peaks του σήματος να μην περάσουν στο θετικό πεδίο που κάνει "τζιζ"... επειδή όμως όπως έχουμε πει νομίζω πολλές φορές στο παρελθόν, κάποιες σκόρπιες κορυφές έως το μηδέν σπάνια αντιπροσωπεύουν την πραγματική ακουστική αντίληψη του σήματος που επεξεργαζόμαστε κάθε φορά (και μάλιστα ενίοτε και μόνο μία φτάνει να μας την κρατήσει πολύ χαμηλά), φροντίζουμε (ειδικά στο mastering) να πάρουμε μια τιμή μέσου όρου (RMS) σε dB που μας βοηθάει να είμαστε και πιο κοντά στην πραγματικότητα αλλά και στις αναπόφευκτες συγκρίσεις, ώστε εκμεταλλευόμενοι τους διάφορους επεξεργαστές μας με τελευταίο πάντα στην αλυσίδα τον peakοσφάχτη, να επαναφέρομεν την τάξιν (με καλά ή κακά αποτελέσματα ανάλογα την γνώση ή την πετριά μας)... τα τελευταία χρόνια μάλιστα προσπαθώντας να είμαστε πιο ακριβείς στα αποτελέσματα, χρησιμοποιούμε τα LUFS (ή LKFS όπως θα δείτε κάπου τον όρο) που λαμβάνουν υπόψη τους και την διαφορά στην ευαισθησία του ανθρώπινου αυτιού σε σχέση με την εκάστοτε συχνότητα, σε αντίθεση με το RMS που περιορίζεται "τυφλά" στις καταγεγραμμένες audio τιμές του σήματος... και για να κλείσουμε εντελώς την παρανόηση (ελπίζω), τα dB που ανέφερε ο thebest20 δεν ήταν λάθος (πήγα να την πατήσω κι εγώ σε άλλο θέμα έτσι)... απλά επικαλούταν το mp3 gain ένα προγραμματάκι σύγκρισης έντασης και κανονικοποίησης mp3 αρχείων που βασιζόταν στον ReplayGain, έναν παλιό open source αλγόριθμο υπολογισμού της έντασης και αφορούσαν ΜΟΝΟ τον δικό του τρόπο... πράγμα που σημαίνει ότι δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα ούτε με τα RMS ούτε με τα LUFS... 3. ε μην αφήσουμε έξω και τα dBVU (για να μην μας μαλώσουν οι αναλογικοί μας φίλοι) που συναντάμε κυρίως σε κονσόλες και μέσα εγγραφής... εδώ αυτό που μας ενδιαφέρει (κυρίως) ως ειδοποιός διαφορά με τα dBFS, είναι ότι σε αυτά το 0 ορίζεται ως το σημείο "καμπής" για ένα κομμάτι audio, από το οποίο και μετά η παραμόρφωση θα αρχίζει σταδιακά (αλά όχι πάντα γραμμικά) να αυξάνεται... το σημείο μέχρι το οποίο μπορεί να οδηγηθεί ένα μέσο μέσα στα κόκκινα παραμένοντας ευάκουστο είναι και το headroom που είπαμε πριν... ΥΓ. συγχωρήστε την παρέμβασή μου... δεν έχω καμιά διάθεση να το παίζω έξυπνος κάθε φορά αλλά είμαστε υποτίθεται και τεχνικό φόρουμ και όσο γίνεται πρέπει να είμαστε λίγο προσεκτικοί στις τεχνικές θεωρήσεις ειδικά αν δεν αφορά τον τομέα μας... και φυσικά αναφέρομαι γενικά και όχι στον φίλο Alter ή όποιον άλλο... γιατί αν δεν είμαστε φειδωλοί παρά τις καλές μας προθέσεις περισσότερο θα μπερδευόμαστε παρά θα βοηθιόμαστε στην όποια δημιουργική ενασχόληση μας με την μουσική...
    0 βαθμοί
  40. Από συζήτηση που είχα χθες και σήμερα με συνάδελφους "καταλήξαμε" πως στην τιμή που ήταν μέχρι πρότινος ο πενηντάρης KATANA, MKii και EX ήταν στις πρώτες αλλά και συμφέρουσες επιλογές. Με την τιμή που εμφανίστηκε ο πενηντάρης GEN 3 οι τιμές είναι κοντά σε άλλους που προσφέρουν, τεχνολογικά τουλάχιστον, περισσότερα πράγματα. Όπως μου είπαν (συμφωνώ και εγώ), το gap μεταξύ των mkii και GEN 3 δεν είναι τέτοιο που να δικαιολογεί τέτοια διαφορά τιμής, ίσως... Η ιστορία θα δείξει.
    0 βαθμοί
  41. Τι κουρδίσματα και οπισθοδρομικά πράγματα είναι αυτά που σ' απασχολούν.
    0 βαθμοί
  42. Θυμάμαι 30 χρόνια πριν, πιτσιρικάς να το ακούω σε επαρχιακό ραδιόφωνο
    0 βαθμοί
  43. Έχουν πάντως ανταγωνισμο στην κατηγορία τιμής των modeling amp που κινούνται, τους Line6 Catalyst, ειδικά μετά το firmware update με νέα amp models από το Helix hx (βλέπε Badong για high gain)...
    0 βαθμοί
  44. ....και ακολούθησαν 1,374 λέξεις / 8,158 χαρακτήρες. (μην διανοηθείς να το αμφισβητήσεις, τις μέτρησε ειδικό πρόγραμμα...?) Κάτσε να διαβάσω τώρα αυτό το σεντόνι...
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...