Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/14/24 σε όλα
-
όσο πιο απλά και συνοπτικά μπορώ...? τυπικά ως επαγγελματικό mastering, μπορεί να θεωρηθεί οποιαδήποτε επεξεργασία ενός stereo audio σήματος (αποτέλεσμα πολυκάναλης μίξης ή pure stereo ηχογράφησης), γίνεται σε ένα ειδικό για αυτή την δουλειά studio με πρόθεση την περαιτέρω δυνατή βελτιστοποίηση της ηχητικής ποιότητάς του και διόρθωσης τυχόν artifacts ώστε να πάρει και την τελική μορφή που θα αναπαραχθεί σε πλήθος χ αντιτύπων προς εμπορική ή άλλη αξιοποίηση (μάλιστα την εποχή του βινύλιου το mastering ήταν επιβεβλημένο για τεχνικούς λόγους που έχουμε αναφέρει εδώ πολλάκις στο παρελθόν)...... στην πράξη βέβαια το νέο αποτέλεσμα εξ αυτής της επεξεργασίας, για πολλούς λόγους δεν συμβαδίζει πάντα με τις προθέσεις και καθίσταται από λιγότερο αποτελεσματικό έως και καταστροφικό... και εξαρτάται άμεσα από την ποιότητα των μέσων που πρέπει ιδανικά να προοδεύουν, την ικανότητα γνώση κι εμπειρία του engineer, αλλά και τον τρόπο και γενικά την αντίληψη της μουσικής βιομηχανίας που συν τω χρόνω με την σειρά της αλλάζει κι αυτή άλλες φορές προς το καλύτερο (πχ ορθή αξιοποίηση της χειρουργικής ψηφιακής εργονομίας και τις lossless επιτέλους κόπιες) κι άλλες όχι (πχ βλέπε loudness war)... ουσιαστικά και ο ορισμός του remastering ως προς τις προθέσεις και την πρακτική παραμένει ο ίδιος με την διαφορά ότι γίνεται εξ αρχής ξανά (ιδανικά) στο mix file πλέον με πιο σύγχρονα μέσα και ανάλογη λογική... δυστυχώς κάποιες φορές γίνεται είτε εξ ανάγκης (χαμένο το αρχικό tape) είτε "κουτοπόνηρα" και σε ένα τελικό αρχείο που είναι ήδη επεξεργασμένο ως master μία τουλάχιστον φορά (με λιγότερες έως ελάχιστες ως προς τον στόχο δυνατότητες βέβαια σε αυτή την περίπτωση)... οι αντικειμενικά πραγματικές ανάγκες για remastering έγιναν επιτακτικές και εφαρμόστηκαν σωρηδόν κατά τον πρώτο καιρό της μετάβασης από το βινύλιο στο cd, δυστυχώς με κατά κανόνα κακά αποτελέσματα μια και η ψηφιακή τεχνολογία στα σπάργανά της έπασχε από πολλές "παιδικές ασθένειες", αλλά και εν γένει υπήρξε ουσιαστική άγνοια αρχικά ως προς την αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων της (γι αυτό και πολλά πρώτα remastering ξαναέγιναν με εμφανώς καλύτερα ηχητικά αποτελέσματα στο μέλλον)... τώρα από κει και πέρα και εν πολλοίς σήμερα, πολλές κλασικές ηχογραφήσεις κατά καιρούς περνάνε από τον "πάγκο" κάποιων σοβαρών παραγωγών με audiophile ανησυχίες και γνώση, αλλά παράλληλα δυστυχώς και από το pcάκι κάθε πικραμένου ημιμαθή που βιάζει στυγνά συχνοτικά και δυναμικά ότι βρίσκει μπροστά του με πεδίον δόξης λαμπρόν το youtube (κατά βάση) και όχι μόνον... ΥΓ. τα πράγματα στα τραγικά καθ ημάς βιώματα επί του θέματος, βελτιώθηκαν ευτυχώς γρήγορα όταν άνοιξαν τα πρώτα εξειδικευμένα mastering studio (όπως των μελών μας εδώ Χρήστου στην Αθήνα και Αποστόλη στην Θεσσαλονίκη)... δεν θέλω να θυμάμαι τις εποχές που στέλναμε μαστερ από το studio στην fabel πάντα με συνοδεία "bodyguard" τρέμοντας μη βρεθεί μόνο του στα χέρια κανενός ξεχασμένου "μικροφωνιά" εκεί και του αλλάξει τα φώτα παίζοντας pacman στο wavelab που πριν είχε δει μόνο στον ύπνο του...?2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Arturia Polybrute 12, το νέο αναλογικό synth από τη Arturia. Το Polybrute 12 δεν είναι και τόσο νέο βέβαια, κατά 95% είναι το ίδιο synth με το γνωστό PolyBrute που υπάρχει στην αγορά από το 2021, με τη διαφορά ότι το νέο μοντέλο έχει διπλάσια πολυφωνία (12) και πολύ καλύτερο πληκτρολόγιο, και συγκεκριμένα ένα εξαιρετικό full-touch MPE πληκτρολόγιο. To synth είναι διαθέσιμο για προπαραγγελίες στο Thomann στα €4,080 (με τα original Polybrute και Polybrute Noir να παίζουν στα €2,550). Λεπτομέρειες στα παρακάτω video reviews.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Tι να πω, δεν ξέρω...Το Fantom btw δεν έχει πέσει ούτε cent. Η Korg συνεχίζει τις αρπαχτές (δες Minilogue XD inverted) αν και το Wavestate SE έπεσε στα €1,750 από τα €2,200. Δεν πάμε καλα...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ναι, πολύ καλό πληκτρολόγιο, ωραία θα ήταν να το βγάλουν και σε controllers όπως ζητάει και ο loopop στο πρωτο βιντεο. Το synth είναι πολύ ακριβό παντως, τα επιπλέον λεφτά που κοστίζει λόγω -και καλά- του MPE πληκτρολογίου και της διπλάσιας πολυφωνίας δεν δικαιολογούνται με τίποτα στις μέρες μας. Το original PolyBrute που πωλείται στα €2,550 θα μπορούσε να διαθέτει απ΄την αρχή και 12-voice πολυφωνία και το πληκτρολόγιο του Polybrute 12. Τέσπα.0 βαθμοί
-
Ένας απο τους μεγάλους μου ήρωες, πέθανε χθες. Ο David Sanborn έπαιζε σαξόφωνο που ξεχώριζε όπως ξεχωρίζει απο την πρώτη νότα ο Santana στην κιθάρα. Αν και ο Sanborn δούλεψε σε πολλά είδη, οι προσωπικές του ηχογραφήσεις συνδύαζαν την τζαζ με το Blues feel. Ξεκίνησε να παίζει με Albert King και Little Milton σε ηλικία 14 ετών. Συνέχισε με τους Paul Butterfield Band το 1967. Κυκλοφόρησε το πρώτο του σόλο άλμπουμ «Taking Off» το 1975, αλλά δραστηριοποιήθηκε ως session μουσικός, παίζοντας σε πολλά άλμπουμ από James Brown, Bryan Ferry, Michael Stanley, Eric Clapton, Bobby Charles, Cat Stevens, Roger Daltrey, Stevie Wonder, Paul Simon, Jaco Pastorius, the Brecker Brothers, Michael Franks, Kenny Loggins, Casiopea, Players Association, David Bowie, Todd Rundgren, Bruce Springsteen, Little Feat, Tommy Bolin, Bob James, James Taylor, Al Jarreau, Pure Prairie League, Kenny G, Loudon Wainwright III, George Benson, Joe Beck, Donny Hathaway, Elton John, Gil Evans, Carly Simon, Guru, Linda Ronstadt, Billy Joel, Kenny Garrett, Roger Waters, Steely Dan, Ween, the Eagles, Grateful Dead, Nena, Hikaru Utada, The Rolling Stones, Ian Hunter, Toto. Απο την επίσημη σελίδα του: Ο David Sanborn πέθανε το απόγευμα της Κυριακής, 12 Μαΐου, μετά από εκτεταμένη μάχη με τον καρκίνο του προστάτη με επιπλοκές. Αντιμετώπιζε καρκίνο από το 2018, αλλά ήταν σε θέση να διατηρήσει το κανονικό πρόγραμμα των συναυλιών του μέχρι πρόσφατα. Είχε ήδη προγραμματισμένες συναυλίες για το 2025.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Με έχει πιάσει μια άρνηση να ασχοληθώ το τελευταίο διάστημα. Τα ξέστησα όλα μια μέρα να ξεσκονίσω και τα άφησα έτσι. Παίρνω την κλασική που και που και τραγουδάω νέο κύμα ? στο μπαλκόνι. Ένας μου πέταξε ένα πενηντάλεπτο μια μέρα?. Θα μου περάσει...0 βαθμοί
-
Αυτό το έχω και εγώ απορία, αλλά από όσο έχω ακούσει σε 2 συγκεκριμένες εταιρείες στην Ελλάδα, μετά το 2008, το μόνο που έκαναν είναι να παίρνουν τα wav αρχεία και να τα μπασάρουν πιο πολύ και να αυξάνουν την ένταση στο τέρμα. Δεν είναι και τυχαίο που κάποιες εταιρείες σε remasters από μία χρονολογία και μετά (μετά το 2000 δηλαδή πήραν ότι κομμάτια υπήρχαν σε προηγούμενες συλλογές με πολλούς καλλιτέχνες ή best of συγκεκριμένου καλλιτέχνη και δεν χρησιμοποίησαν αρχικές μήτρες). Σε παλιότερα, έχω ακούσει εντελώς διαφορετικό mastering πχ στον Τηλεφωνητή του Νίκου Νομικού από συλλογή best of με επιτυχίες του Νομικού, του 1990 (μιας και δεν διαθέτω το αρχικό cd κυκλοφορίας 1987, από τα πρώτα της ΕΜΙΑΛ/MINOS σε μορφή cd) και με άλλο mastering το ίδιο κομμάτι στη συλλογή "Τα καλοκαιρινά" (κοντινής χρονολογίας 1992 νομίζω έγινε η έκδοση cd), ενώ η όλη μίξη-ενορχήστρωση είναι ίδια και στα 2. Σε πρόσφατες σύγχρονες επανεκδόσεις βινυλίων παίρνουν digital αρχεία wav πάντως και τα επεξεργάζονται με τα σημερινά πρότυπα. + Το ψευτομάστερινγκ που κάνουν κάποιοι στο youtube (και γενικότερα επειδή έχω γνωρίζει αρκετούς τέτοιους) είναι να αυξάνουν μπάσα με το audacity, μετά normalizing και μετά αύξηση του gain +3 ή +6db. Κάποιοι από αυτούς στο τέλος το αποθηκεύουν όχι σαν stereo αλλά σαν joint stereo (που μου ακούγεται κάπως μονοφωνικό)0 βαθμοί
-
Πάει κι ο μεγάλος David Sanborn. RIP? Εδώ με τον άλλο μεγάλο εκλιπόντα Joey DeFrancesco σε ένα live του 2010.0 βαθμοί
-
Ακολουθεί αριστούργημα.? YES - Everydays (1970) Jon Anderson - vocals Peter Banks - guitar Tony Kaye - Hammond Chris Squire - bass Bill Bruford - drums0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αυτό το ξανθό είναι πολυοργανίστας βλέπω. Ξέρει να διαλέγει ο Γιαν'Μιχάλ'ς0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
μια και κλειδώθηκαν τα σχετικά γιουρομεμε να πω εδώ την τελευταία μου κουβέντα μη μου κάτσει στο λαιμό... στη mer αδελφές μου... στη mer grecque.... εκεί όπου επιπλέουν τα ακριβοπληρωμένα τσόκαρα πριν και μετά τις κυβιστήσεις των γιαλατζί επαϊόντων...? και δια την σχετικήν αποτοξίνωσιν ΥΓ. la mer, au ciel d'été confond ses blancs moutons avec les anges, si purs... la mer, bergère d'azur infinie...?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Δεν είναι τίποτα, σωστό gain staging να κάνεις και σωστό eq και compression και θα έρθει μόνο του το αποτέλεσμα γενικά ακόλουθα το κομμάτι και τα αυτιά σου και μην κοιτάς την οθόνη ? Επίσης πάντα να διατηρείς unity gain σε όλα τα plug ins , ειδικά σε comp και eq γιατί εκεί γίνεται η βαβούρα,είναι απίστευτο πόσοι ξεχνάνε να το κάνουν αυτό (μαζί με το high passing που σώζει ζωές) Επίσης όχι υπερβολικο limiting στα επιμέρους buses και ....οικονομία στο master bus 3-4 db δώσε στο τελικό limiter. Αυτό εδώ είναι το αγαπημένο μου τελικό limiter,πολύ καθαρό και χωρίς να σου κάνει τα transients πουρέ Βλέπω το έχουν προσφορά αυτό το μήνα https://www.softube.com/mm-1 Αν θες μια πλήρη λύση για το master bus σου εξαιρετικό και πανευκολο στη χρήση είναι και αυτό,το χρησιμοποιω τώρα σαν limiter στα τύμπανα αλλά είναι σχεδιασμένο σαν ολοκληρωμένη λύση για το MB και αυτό σέβεται τα transients και αφήνει το mix να αναπνέει https://cradle.app/product/the-god-particle/0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
REVISION 3.0 # Επιπρόσθετες παρεμβάσεις στα ρυθμικά. I love it! REVISION 2.1 # Έκανα κάποιες αλλαγές για να ξεμπουρδουκλωθεί λίγο, νομίζω είναι καλύτερα και με αλλαγή του ρυθμικού σε πιο fusion Φίλοι μου, μου ήρθε η όρεξη σήμερα να γρατζουνίσω λίγο απλωμένος αναπαυτικά στην καρέκλα του home studio και πάτησα το REC και αυτοσχεδίασα για κανα μισάωρο εκεί πειράζοντας patches στο πολυαγαπημένο μου Roland V-Synth και λέω άντε να το κάνω παραγωγή ? χωρίς πολλά πολλά, έτσι όπως είναι, για τη noizoπαρέα. Ακούστε ήχους synth και ρυθμικά όπως δεν θα τα ξαναακούσετε να απλώνονται και να τεντώνονται.. Μπορείτε να πάρετε τα ακριβότερα σημερινά music workstations της Yamaha, της Korg, της Roland, της Kurzweil με τα πλούσια specs, να πάρετε ακόμα και τα τελευταία καθαρόαιμα hard ή soft Synth. Θα έχετε εξαιρετικούς ήχους πιάνου φυσικού, ηλεκτρικού, ορχηστρικά και άλλα. Αλλά synth ήχους και ρυθμικά με τέτοια ελαστικότητα, τέτοια αμεσότητα και τέτοια ιδιαιτερότητα στη διαμόρφωση και κατά την εκτέλεση, μόνο με το V-Synth, με το V-Synth και μόνο να επιτύχετε, πιστέψτε με και ξέρω πως θα το ακούσετε και θα με καταλάβετε. Δεν ξέρω αν συμφωνείτε με αυτά που λέω, εγώ συμφωνώ και σας καληνυχτώ. Μουσική, noiz, υγεία, καλή παρέα. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!0 βαθμοί
-
Σούπερ το V Synth. Σούπερ παιχταρας και εσύ , τώρα δεν το λες και σύνθεση ή παραγωγή αυτό το ... χάος ? αλλά έχει ενδιαφέρον.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00