Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. npap

    npap

    Guru


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      4590


  2. Jet72

    Jet72

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      847


  3. PAL

    PAL

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      858


  4. Shelter

    Shelter

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1991


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/13/24 σε Track Σχόλια

  1. Παρά πολύ ωραίο Γιώργο. Ωραία μελωδία και ξεσηκωτικό!
    1 βαθμός
  2. Σαν Τουανγκ Αττάκ με Πινκ Φλόυντ συνεργασία μου ακούγεται.....
    1 βαθμός
  3. Πολύ ωραίο Γιώργο. Μπράβο. Ωραία φρυγία μελωδία με ενδιαφέρον αρμονικό περιβάλλον.
    1 βαθμός
  4. πάρα πολύ μου άρεσε μελωδικά... μπράβο ρε Γιώργη...?
    1 βαθμός
  5. ωραίο (κι αυτό) το άσμα και μ αρέσει ιδιαίτερα που δεν μπαίνεις άμεσα στο ρυθμικό μέρος ως συνηθίζεις...? μ αρέσει πολύ και η μπότα και δεν θα με χάλαγε ένα λίγο πιο "μεγάλο" και λιγότερο "κρατημένο" snare δίπλα της... η γνώμη μου είναι ότι καλό θα ήταν να μην το έχουμε ως "θέσφατο" ένα συγκεκριμένο όριο και να κινούμαστε ανάλογα το κομμάτι και την αλληλοδιάδραση της πληροφορίας του στις πρώτες οκτάβες (ειδικά αν δεν υπάρχει κάποια ακουστή "βρώμα" που θέλουμε να εξαλείψουμε κάτω από αυτό)... "χτενίζοντας" συχνοτικά μέχρι το σημείο που θα καταλήξουμε και πειραματιζόμενοι παράλληλα και με την κλίση του φίλτρου, καθότι οι κομπρέσορες επηρεάζονται από την συσσωρευμένη συχνοτική ενέργεια χαμηλά, περιορίζουμε το δυνατόν τις πιθανότητες να καταλήξουμε (πιο εύκολα από ότι νομίζουμε συνήθως) ναι μεν σε άφθονο "μπάσο" (εντυπωσιακό πολλές φορές σε πρώτο άκουσμα), αλλά παράλληλα με υποβαθμισμένο αναλογικά σώμα και έλεγχο... βέβαια κλασικά είναι και θέμα της γνωστής περδικαλί πίτας μας, αλλά γενικά καλό είναι ασχέτως από αυτήν να μην περιχαρακωνόμαστε σε προκαθορισμένα όρια (όσο κι αν η πράξη μας πάει συνήθως προς αυτά), γιατί πάντα καραδοκεί το ενδεχόμενο να χάσουμε πράγματα που μας ξέφυγαν... παρεμπιπτόντως προσωπικά παίζω κατά κανόνα από 20 μέχρι 33hz και σπάνια ανεβαίνω τόσο και σ αυτές τις περιπτώσεις με ελάχιστη κλίση (πάντα μιλάμε για mastering γιατί στο tracking τα πράγματα αλλάζουν άρδην)...
    1 βαθμός
  6. Κάνα τέτοιο, λίγο πιο μπιτάτο θα σκαρώσεις για την Γιουροβιζιόνες του χρόνου και θα πάμε να σαρώσουμε τα... ελβετικά βουνά ?
    0 βαθμοί
  7. Όλα τα ακούς...28αρα είναι, τέρας ? Σωστό, ήμουν λίγο υπερβολικός γενικά και εγώ ένα gradual slope κάνω κάτω απ'τους 50 δεν τα κόβω μαχαίρι (στο συγκεκριμένο τα έκοψα γιατί η 28αρα δεν αστειεύεται...)
    0 βαθμοί
  8. Δεν είναι τίποτα, σωστό gain staging να κάνεις και σωστό eq και compression και θα έρθει μόνο του το αποτέλεσμα γενικά ακόλουθα το κομμάτι και τα αυτιά σου και μην κοιτάς την οθόνη ? Επίσης πάντα να διατηρείς unity gain σε όλα τα plug ins , ειδικά σε comp και eq γιατί εκεί γίνεται η βαβούρα,είναι απίστευτο πόσοι ξεχνάνε να το κάνουν αυτό (μαζί με το high passing που σώζει ζωές) Επίσης όχι υπερβολικο limiting στα επιμέρους buses και ....οικονομία στο master bus 3-4 db δώσε στο τελικό limiter. Αυτό εδώ είναι το αγαπημένο μου τελικό limiter,πολύ καθαρό και χωρίς να σου κάνει τα transients πουρέ Βλέπω το έχουν προσφορά αυτό το μήνα https://www.softube.com/mm-1 Αν θες μια πλήρη λύση για το master bus σου εξαιρετικό και πανευκολο στη χρήση είναι και αυτό,το χρησιμοποιω τώρα σαν limiter στα τύμπανα αλλά είναι σχεδιασμένο σαν ολοκληρωμένη λύση για το MB και αυτό σέβεται τα transients και αφήνει το mix να αναπνέει https://cradle.app/product/the-god-particle/
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...