Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/29/24 σε όλα
-
Έλα @John Tzinieris, πάρε κάτι ακόμα πιο ασυνήθιστο για τον μέσο ακροατή. Το πρώτο μέρος του 18λεπτου Beaubourg 1, του πρώτου από τα δύο tracks του άλμπουμ "Beaubourg". Σπουδή στον ήχο και το παίξιμο του CS80. Δεν ενδείκνυται για πάρτυ...?1 βαθμός
-
Αν εννοείς αν θα έδινες το ίδιο ποσό (εν προκειμένω 300,00 €) για μεταχειρισμένη epiphone ή για καινούργια HB (πάλι 300) , εγώ θα πήγαινα σε epiphone. Εχώ epiphone LP Standard plus.... (περίπου 600,00 € σημερινά) και τη θεωρώ καλλίτερη από την Gibson μου).1 βαθμός
-
Πρέπει να χαμηλώσεις την κιθάρα και να ψηλωσεις το backing track ώστε να μπορείς να ακούς καθαρά το beat. Με λίγη εξάσκηση ακόμα θα πέφτουν οι νότες μέσα στον χρόνο και τοτε θα σου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα. Τα χέρια μοιάζουν να έχουν «λυθεί» και υπάρχει μια άνεση στο παίξιμο. Περισσότερο από το να μη χάσεις μια νότα, έχει σημασία να παίζεις σωστά χρονικά. Έπαιξες όλες τις σωστές νότες, απλά κάποιες δεν τις έπαιξες τη σωστή χρονική στιγμή.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Τέλος, το πιο δύσκολο σε αυτούς τους ήχους είναι τα μικρόφωνα και το PA για να τους πιάσεις σε live.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μπάμπη ωραίος ήχος και εξαιρετικά παιξίματα! Μπράβο που μπήκες στον κόπο να φτιάξεις και βίντεο Μου αρέσει πολύ ο χώρος σου. Προσωπικά το midi controller θα ήθελα να το έχω μπροστά μου.1 βαθμός
-
Τα λόγια Που Ξεχάσαμε (Chorus 1) Στα μάτια μας πως σβησανε οι τόσες ανηφόρες, Σα λόγια που ξεχάσαμε πώς είπαμε εμείς. (Verse 1) Πες μου λόγια που μέσα μου θα μείνουν Δωσ'τους χρόνια να ακούω να ηχούν. (Chorus 2) Στη στράτα μας δεν έμειναν παλιές γλυκές αλήθειες. Συνέχεια προσπερνούσαμε κάθε μας "σ' αγαπώ". Η μοίρα τα κανόνισε, έθαψε την ελπίδα . Βράδια ανυπόμονα, την θες, μα δεν θα 'ρθει. (Verse2) Πάνε χρόνια που μέσα μου τα θάβω Δωσ' τους λόγο να βγουν να ακουστούν.0 βαθμοί
-
Διασκευή του γνωστού τραγουδιού του Πασχάλη Αρβανιτίδη (το οποίο είναι διασκευή του John Barleycorn must die, παιγμένο από πολλούς, ανάμεσα στους οποίους και οι Traffic). Εγώ εδώ προσφέρω τον απλό και ταπεινό ήχο της Telecaster μου, της ακουστικής μου, καθώς και τον ακόμα απλούστερο ήχο της φωνής μου...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Για το ευρύ κοινό που δεν έχει ακούσει ούτε το Chariots Of Fire ολόκληρο, ναι. Για τους fans που έχουν ακούσει σοβαρά το έργο του, ο ήχος αυτός τούς είναι γνώριμος. Πάμε να ακούσουμε και κάτι ακυκλοφόρητο με πιο γνώριμο ήχο. Bitter Moon από την ομώνυμη ταινία του Roman Polanski το 1992. Θε-μα-τά-ρα.?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Σαν σήμερα γεννήθηκε ο Βαγγέλης Παπαθανασίου το 1943. Δυστυχώς δεν είναι πια μαζί μας, αλλά η μουσική του θα μείνει για πάντα. Να τον ακούσουμε λοιπόν στο παρακάτω από Donna Summer.?0 βαθμοί
-
δεν ακουγονται λεπτες για απλα δεν ΥΠΑΡΧΟΥΝ αλλες χορδες απο τις 10-38....ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΤΑΝΟ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΖΟΥΣΕΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ? ? 10-38 φιλωουΖ .?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
'Όχι, δεν είναι καθόλου πιο πρακτικό για όλους. Μην μπερδεύεσαι, τα φυσικά όργανα οποιουδήποτε τύπου ποτέ δεν θα εκλείψουν, κι αυτό δεν έχει να κάνει (μόνο) με live καταστάσεις. Υπάρχει μια τεράστια αγορά αναλογικών synths παράλληλα με την αγορά ψηφιακών synths, και αυτό κάτι λέει. Επίσης τουλάχιστον το 1/3 των synth players δεν ασχολείται ούτε με VST ούτε με κάπoιο DAW (παρά μόνο στο στάδιο της ηχογράφησης), τα MPCs πουλάνε σαν φρέσκο ψωμάκι και κάθε χρόνο κυκλοφορούν χιλιάδες κομμάτια δημιουργημένα μόνο πάνω σε αυτά. Όπως δεν εξαφανίστηκαν οι κιθάρες ή τα πνευστά ή άλλα ακουστικά όργανα με την έλευση του sampler (υπήρχε αυτή η φοβία ανάμεσα στου μουσικούς για πολλά χρόνια) έτσι δεν θα εξαφανιστούν ποτέ και τα hardware synths. Δεν έχουμε όλοι την όρεξη να παίζουμε με ένα mouse μπροστά σε μια οθόνη, κάποιοι (και είναι αμέτρητοι) γουστάρουν να παίζουν με πραγματικά όργανα, όχι με τις virtual υλοποιήσεις τους, και αυτό δεν πρόκειται να σταματήσει ποτέ. Τα hardware synths θα υπάρχουν για πάντα μια και αυτά εξελίσσονται τεχνολογικά με τον χρόνο. Εδώ ακόμα υπάρχουν και πωλούνται synths που εξελικτικά έχουν μείνει στην εποχή του χαλκού, τι συζητάμε τώρα?? Είδες την αγορά αναλογικών synths να συρρικνώνεται επειδή υπάρχουν ένα μύριο VSTs που προσμοιάζουν τον ήχο τους? Ίσα ίσα που η αγορά των αναλογικών είναι πιο μεγάλη από κάθε άλλη εποχή. Τα romplers που δεν έχουν δυνατότητα να φορτώσουν user/3rd party samples είναι καταδικασμένα να γίνουν κάποια στιγμή παρωχημένα. Βέβαια τα παλιά romplers δεν είχαν samples μόνο από άλλα όργανα, διέθεταν και samples καθαρά από ηλεκτρονικές πηγές, οπότε και ανάλογα με τις δυνατότητες διαμόρφωσης του κάθε μοντέλου, η χρονολογία απόσυρσης παίζει. Δεν αγοράζουν όλοι romplers για να παίζουν με ήχους ακουστικών οργάνων, τα romplers δεν διαθέτουν μόνο αυτού του τύπου τις κυματομορφές. Οι περιπτώσεις των SY77/99 ξεφεύγουν από τα παραπάνω εν μέρει, μια και εκτός της sample engine διαθέτουν και μια FM engine που σκοτώνει, και αυτό τα κάνει μεν obsolete σαν romplers, αλλά σαν synths γενικά θα παραμένουν πάντα επίκαιρα, αφού η FM engine τους είναι ανεξάντλητη. To γιατί να αγοράσει τώρα κάποιος ένα όργανο 35 χρόνων για την FM του όταν υπάρχουν στην αγορά τα Montage και τα MODX, τα οποία κουβαλάνε μια FM engine-τέρας, είναι μια άλλη συζήτηση.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Όχι ,εννοώ τον εντελώς "πεθαμένο" αλλά super in your face του Era Vulgaris , ο οποίος όμως έχει βγει με διπλή ηχογράφηση δηλ. μια χωρίς πιατίνια και αποκλειστικά close miking στα τύμπανα (καθόλου overheads και room) και μια με close miking μόνο στα πιατίνια)0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Καλησπέρα στην παρέα. Επανέρχομαι με ένα coverάκι σε μία απ'τις πολύ αγαπημένες μου μπάντες και ας μου τα έχει χαλάσει τα τελευταία 13 χρόνια. Πρόκειται για τους Opeth και για το κομμάτι Hessian Peel απ'τον τελευταίο "κανονικό" τους δίσκο που έβγαλαν το 2008. Κομμάτι-πρόκληση που εν τέλει κατάφερα να το φέρω εις πέρας! Για τα των ηχογραφήσεων λίγο πολύ τα κλασικά. Όσοι με παρακολουθείτε, τα ξέρετε λίγο πολύ: --- Ηχογραφημένο, μιξαρισμένο στο Reaper.--- Masterαρισμένο με T-racks.--- Τα ντραμς είναι το suite του KRIMH από την Bogren Digital.--- Μπάσο έχει γράψει ένας φίλος με Warwick αν θυμάμαι καλά και διάφορα πετάλια και μετά καταλήγουμε σαν amp software στο Bass Knob.--- Κιθάρες είναι 4, με το MLC S_zero 100 της Bogren Digital. --- Κάρτα ήχου η Focusrite Scarlett 18i20. Σαν βίντεο αυτή τη φορά, επέλεξα να πάω σε ένα visualiser στυλ βίντεο που πιστεύω ταιριάζει και στο κομμάτι. Περιμένω γνώμες!!!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Δημήτρη καλώς ήρθες στο noiz! Mου άρεσε πολύ η αισθητική του video και γενικά του κομματιού. Πολύ καλή παραγωγή. Μπραβο!0 βαθμοί
-
Μπάμπη και Πάνο σας ευχαριστώ πολύ! Γιάννη η παραγωγή θα μπορούσε να είναι καλύτερη και γενικά πολλά πράγματα να τα είχα προσέξει περισσότερο. Το βασικό πρόβλημα μου είναι ότι μέχρι να το γράψω το άκουσα πάρα πολλές φορές με αποτέλεσμα γρήγορα να το βαρεθώ. Γι αυτό δεν πρέπει να τα κάνουμε όλα μόνοι μας :)0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αν πάρεις sliders πάρε τις 10-48. Είναι σαν 9αρα σχεδόν. Προσοχή όταν τις βάλεις μην τις κόψεις μέχρι να κουρδισεις.0 βαθμοί
-
@geka από flats δοκίμασε σετ thomastik jazz swings και rounds thomastik blues sliders στην gretsch και θα με θυμηθείς0 βαθμοί
-
ooy πολυ λεπτες...... εγω δουλευω η με 11αρες η με τις flatwound dogal 10-40... Μου φαίνεται οτι δουλευει καλυτερα η κιθαρα αυτη και οι filtertrons με λιγο μεγαλυτερο σετ. ειδικα με το bigsby. Στα δικα μου αυτια και με τα δικα μου χερια παντα. Παντως στο κλιπς δεν ακουστηκε καθολου οτι ειναι τοσο λεπτες ειναι η αληθεια0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Σε ευχαριστώ πολύ. Το Kemper είναι κλειστό. Παίζω με το Fortin Cali plugin της Neural.0 βαθμοί
-
προσωπικά δεν βάζω τα chambers στην ίδια μεριά με τα κλασσικά reverbs ως προς τον εν γένει τρόπο της χρήσης και τα χρησιμοποιώ για περιπτώσεις σαν αυτή που σου ανέφερα... ας πούμε αν εννοείς τον ήχο αυτόν με λίγο "παιχνίδι" στα transients και με φειδωλή xρήση του ARC (αφού τοχεις) μπορεί να εκπλαγείς ευχάριστα... δεν χάνεις τίποτα έτσι κι αλλιώς να δοκιμάσεις...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Πολύ ωραίο το κομμάτι, και το βίντεο υποστηρίζει το ηχητικό κομμάτι. Έχω την εντύπωση ότι οι κιθάρες είναι πολύ δυνατά. Νομίζω καλύπτουν τύμπανα και φωνές με την έντασή τους.0 βαθμοί
-
Σας ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι που σας άρεσε. Στην ουσία είναι studio & work (programming) setup. 2 σε 1. Το μόνο μου παράπονο είναι που πηγαινοφέρνω το midi controller και δεν το έχω μόνιμο π.χ συρταρωτό. Δεν το είχα σκεφτεί καλά όταν έφτιαξα το γραφείο. Και λέω "έφτιαξα" γιατί τα stands των monitors είναι δικά μου προσθήκη σε ένα έτοιμο γραφείο του Ikea. Thanks Γιώργο. Έχεις δίκιο. Ήθελε πιο wet.0 βαθμοί
-
Τι λες τώρα... Kontakt το μπουζούκι αυτό; ? Δεν χρειάζεσαι μπουζουξή για τα δικά μου αυτιά. Άψογα παιγμένο! Όσο για το εφέ στη φωνή μάλλον θα νύσταξες και βιάστηκες να το τελειώσεις.? Ήθελε πολύ περισσότερο.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Για την ιστορία, η στρατ δεν είχε ενδιάμεσες θέσεις στο διακόπτη μέχρι το 1977. Με λίγα λόγια είχες τριθέσιο διακόπτη και φυσικά hum σε όλες τις θέσεις. Οι μουσικοί σύντομα ανακάλυψαν τις ενδιάμεσες θέσεις (2 και 4) χειροκίνητα, στερέωναν το διακόπτη στα ενδιάμεσα δηλαδή. Φυσικά το hum ήταν εκεί μια και ο reverse wound μεσαίος μαγνήτης πρωτοεμφανίστηκε το 1985. Το 77 λοιπόν ο πρώτος εργοστασιακός πενταθέσιος και το 85 ο πρώτος reverse wound. Σήμερα, όλες οι σειρές strat της Fender που είναι "vintage correct", έχουν είτε τριθέσιο διακόπτη είτε πενταθέσιο αλλά όχι reverse wound μεσαίο μαγνήτη οπότε το hum δεν το γλιτώνεις. Όσον αφορά το αρχικό ερώτημα του OP δεν μπορείς να μετατρέψεις έναν μεσαίο μαγνήτη σε reverse wound παρά μόνο αν (θεωρητικά) ξετυλίξεις εντελώς το σύρμα του πηνίου και το ξανατυλίξεις από την αρχή, πράγμα που δεν έχει κανένα νόημα να γίνει προφανώς. Ή πολύ απλούστερα, αν αγοράσεις ένα μεσαίο στρατ μαγνήτη που είναι ήδη reverse wound.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αρχές των '70s κι ο Παπαθανασίου σε classical mood αυτοσχεδιάζει στο στούντιο. Rare stuff. ?0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00