Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/28/24 σε Αναρτήσεις
-
Πολύ ωραία κιθάρα και φαίνεται να σου έχει κάτσει όμορφα στα χέρια. Νομίζω ακριβώς αυτο που έψαχνες. Και το παίξιμο άψογο. Ωραίος ήχος και θα ήταν ακόμα πιο καλο το συνολικο αποτέλεσμα εάν είχες φερει καλύτερα τις εντάσεις με το backing track.1 βαθμός
-
H μονη διαφορα ειναι οτι το ενα ειναι αμερικανικο και φτιαγμενο "στο χερι" (sand cast) ενω το αλλο στην Κορεα και ειναι φτιαγμενο σε γραμμη παραγωγής (και ως die cast εχει και πιο σταθερη ποιοτητα, εχουν αναφερθει "στραβα" Β7). Το Bigsby δεν εχει ουδεμια σχεση με το intonation ενω το κουρδισμα οπως και σε ολα τα tremolo systems (πλην του φρικΩδοΥσ ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ FR ?) εχει να κανει κατα 90% με το nut & το stringing και κατα 10% με το overall set up της κιθαρας.1 βαθμός
-
Ο,τι ακούγεται ωραία σε εσένα πιστεύω είναι το καταλληλο. Σίγουρα θα είναι καλύτερο το αποτέλεσμα από το ενσωματωμένο του sy77. Εάν μιλάμε για περιπτώσεις παραγωγής και όχι πχ κάποιο live, πιστεύω ίσως η καλύτερη λύση είναι τα εφέ του daw,εκτός εάν μιλάμε για μια τεράστιων δυνατοτήτων μοναδα εφέ.1 βαθμός
-
Εννοείται θα περάσεις το sy77 απο ξεχωριστή μονάδα εφφε... ειναι άλλο όργανο. Η μονάδα εφε του sy77 είναι κακοσχεδιασμένη με αποτέλεσμα να δημιουργεί ακυρώσεις φάσεως και το τελικό αποτέλεσμα να είναι πολύ κακό. Αυτό το διόρθωσε στο sy99 εγκαθιστώντας μονάδα εφε ισοδύναμη με μια ξεχωριστή που κυκλοφορούσε σε rack εκείνη την εποχή. Είναι ένας μπελάς επιπλέον αλλά χωρίς αυτόν το όργανο αδικείται. Μία μεταχειρισμένη μονάδα με programm change θα ήταν ταιριαστή λύση, για να μην αναγκάζεσαι να αλλάζεις συνεχώς παραμέτρους καθε φορά που αλλάζεις patch όπως θα έκανες με αναλογικά πεταλ, που είναι πλέον της μόδας. Παίζεις σκληρά ? Και μου βάζεις κ μενα ιδέες ?1 βαθμός
-
Να πάρεις το V-synth και να συνδέσεις το SY*77 στις εισόδους του και θα το χρησιμοποιήσει το V SYNTH ως εξωτερικό ταλαντωτή. Τα υπόλοιπα περιορίζονται στις ικανότητες και τη φαντασία του χρήστη και ξεπερνούν την ανθρώπινη φαντασία. Πάρτε το κινητό σας, κατεβάστε software και κάντε το ίδιο ή συνδέστε την κιθάρα σας. Το ίδιο. Το ίδιο πείραμα και η ίδια επαλήθευση. Αν το V-synth είναι η ατομική βόμβα εγώ είμαι ο OPPENHEIMER και την κάνω βόμβα υδρογόνου. Θα με σκοτώσουν οι πολυεθνικές. Η πώρωση μιλάει συγχωρέστε με, το βουλώνω δεν ξαναμιλάω για το V-synth. Θα παίξω κάνα κομμάτι μαζί του να ηρεμήσω. Αν μου πάρουν ποτέ τα σπίτια οι τράπεζες, το V-synth θα δώσω κάπου σε γνωστό να το φυλάξει να το σώσω. Εγώ ας ζήσω και στο δρόμο και να τρώω από συσσίτια ντυμένος με κουρέλια. Το V-synth μη χάσω γιατί θα νιώθω σαν να έχασα την αξιοπρέπειά μου και έτσι δεν θα μπορώ να ζήσω, θα νιώθω δυστυχισμένος ? αυτά. ?1 βαθμός
-
Νομίζω κανένα δεν είναι σπάνιο. Είναι και τα τρία εντελώς διαφορετικά synths , το sy22 είναι vector synthesis, το sy55 sample based (AWM2 του '90), και το sy99 sample based , advanced FM και με αλληλεπίδραση των 2 αυτών μηχανών. Έχω το SY77 , είναι σχεδόν ίδιο με το SY99 . H διαφορά στον ήχο είναι πως το sy99 βελτιώθηκε ως προς τη μετατροπή D/A , εφε και διπλάσια waverom. Με μία μονάδα εφε, το sy77 δεν έχει να ζηλέψει και πολλά απο το sy99 ως προς τον ήχο(ίσως μόνο τη βελτιωμένη ευκρίνειά του) αφού το διπλάσιο μέγεθος των δειγμάτων δεν ειναι αρκετό για να σταθεί σε μια παραγωγή (μιλάμε για 8mb). Όμως η advanced FM του είναι τεραστίων δυνατοτήτων. Μειονέκτημά τους η δυσχρηστία και η έλλειψη διαχείρισης παραμέτρων σε πραγματικό χρόνο. Aκόμα και πριν βγει το montage τα θεωρούσα τα καλύτερα FM keyboards (εξαιρείται το fs1r αφού είναι μόνο rack). Όμως εαν έχει ήδη μάθει κάποιος να δουλεύει επανω σε αυτά, θεωρώ πως έχει ακόμα και σήμερα να πάρει πολλά πράγματα απο αυτά. .1 βαθμός
-
Μπράβο. Πολύ καλό δεξί. Άνετο και με αντοχή. Θα ήθελα να άκουγα και το κομμάτι λίγο πιο καθαρά για να έχω καλύτερο reference για τον χρόνο. Εκεί στη δισολία μετά το καθαρά arpeggios καποια σημεία ίσως τρέχουν λίγο. Το κυρίως solo όμως μου ακούγεται super. Είναι και one take οπότε μπράβο. Αν είσαι για live, αφιέρωσε λίγο χρόνο στις αλλαγές μαγνήτη και στην πεταλιέρα.1 βαθμός
-
Ευκολάκι: 34 like Εντάξει είμαστε. ? Το SY77 ανήκει στην κατηγορία "vintage" άραγε; (σπάνιο δεν το λες ούτε αυτό).. Είχε ποτέ κανείς ένα από τα SY22-SY55-SY99 (πανάκριβο);;; Αυτά μπορεί να είναι πιο σπάνια.. Ακόμη δυσκολότερη κατηγορία: SY77 με επισκευασμένο το drive belt και με νέα μπαταρία για τα preset! ?1 βαθμός
-
Το V-Synth τα σπάει, από τα λίγα Roland synths που μου αρέσουν πραγματικά. Θα έπρεπε να κυκλοφορήσουν μια σύγχρονη έκδοση, βαρέθηκε ο κόσμος τα αναμασήματα των Zen-core/SuperNatural/Whatever engines των τελευταίων χρόνων. Αλλά ρε Cos, από που κι ως που "σπάνιο, vintage, περίεργο/custom πληκτροφόρο" το V-Synth?? 20 χρόνια πριν πρωτοκυκλοφόρησε, και έβγαλε 2-3 εκδόσεις ως το 2007, οπότε μόνο σπάνιο δεν είναι, και ούτε φυσικά vintage.1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Θεωρώ πως είναι ο πιο υποτιμημένος ΚΑΛΟΣ κιθαρίστας του ροκ. Ξέρετε το όνομα; Μάλλον όχι. Αλλά αν έχετε ακούσει τη μπάντα σίγουρα τον θυμάστε. Γούσταρα τους Atlanta Rhythm Section για τις κομματάρες Spooky, Imaginary lover, So in to you και αρκετά άλλα απο καμια δεκαριά άλμπουμ που ήξερα. Δεν ήξερα όμως πολλά γι αυτους ακόμα κι αν ο λόγος που τους γούσταρα ήταν η σύνθεση της ορχήστρας που συνδύαζε το Wurlitzer και τον ιδανικό ήχο Les Paul να συνοδεύουν μελωδιάρες ποπ και ταυτόχρονα να προσδιορίζονται ως Southern rock μπαντα. Δεν υπήρχε στα 80'ς τρόπος να μάθεις εκτός απο κάποιο περιοδικό ειδικό. Και σ΄αυτά δεν υπήρχαν. Ακόμα και σήμερα μου πήρε κανα δίωρο να βρω σοβαρό υλικό απο live στο Youtube. Αναρωτήθηκα για τον απίστευτο ήχο του. Καμία αναφορά. Ούτε Guitar player, ούτε Guitar World, πουθενά δεν τον έχουν αναφέρει ποτέ, παρα μονο για τον θάνατο του εδώ https://www.vintageguitar.com/40877/barry-bailey/. Μοναδικός ο ήχος του στις ηχογραφήσεις. Έπαιζε πάντα μια Les Paul Deluxe '69 και απο τα βιντεο που βρήκα της εποχής, με δύο Marshall Plexi. Δεν θα έλεγα πως είναι o χαρακτηριστικός ήχος του ενισχυτή και δεν ξέρω πως τον έβγαζε αλλά ήταν σήμα κατατεθέν αν ακούσετε ηχογράφηση 1979. Και τον είχε σε όλους τους δίσκους που έπαιξε. Αλλά και στα live. Αλάνθαστος! Αποσύρθηκε απο τη μπάντα όταν διαγνώστηκε με καρκίνο του πνεύμονα η γυναίκα του, που πέθανε τον ίδιο χρόνο. Σαν να μην έφτανε αυτό, αυτός έπαθε σκλήρυνση κατα πλάκας απο την οποία και πέθανε το 2022 στα 73. Η μόνη αναγνώριση που είχε ήταν απο τους ανταγωνιστές του. Allman Bros, 38 Special, Lynyrd Skynyrd, κ.α.0 βαθμοί
-
Chris Rea - Deep Winter Blues (2005) Από το 12-disc! άλμπουμ του "Blue Guitars". O Rea άραξε στην αγροικία/στούντιο του και συνέθεσε & ηχογράφησε 138 νέα blues κομμάτια μέσα σε 6 μήνες, και τα κυκλοφόρησε όλα μαζί (και παρά τις συμβουλές για το αντίθετο από τον manager του) σε ένα 12-disc book (11 CDs & 1 DVD) και μάλιστα σε απίστευτα χαμηλή τιμή, μόνο και μόνο για να μπορεί να αγοραστεί από τον καθένα. Τη δική μου κόπια την είχα αγοράσει...€38! το 2009 από το Amazon UK. Μετά τη σοβαρότατη ασθένεια που πέρασε και αφού γλύτωσε τη ζωή του στο παρά-1, την είδε αλλιώς και κυκλοφόρησε την καλύτερη δουλειά της καριέρας του. Τα τραγούδια είναι χωρισμένα σε 11 CDs/ενότητες, όπως Country Blues, Electric Memphis Blues, Texas Blues, Chicago Blues κλπ, ενώ ο ίδιος παίζει ένα σκασμό όργανα (κιθάρες κάθε είδους, πιάνο, vibes, Hammond, φυσαρμόνικα, μαντολίνο, μπάντζο, μπάσο κ.α.). Μία "Must Have" κυκλοφορία για τους φίλους του Blues και όχι μόνο.? Το παρακάτω κομμάτι είναι από το 7ο CD με τίτλο "Blues Ballads".0 βαθμοί
-
Μιας και απέκτησα πρόσφατα την συγκεκριμένη Jackson και επειδή χρωσταω review, σκέφτηκα να κάνω ένα cover στο master of puppets με ερασιτεχνική λήψη. Το βίντεο είναι one take. Λάθη ίσως υπάρχουν αλλά είναι κυρίως λόγω της αμηχανίας που μου προκαλεί η κιθάρα όταν θέλω να αλλάξω μαγνήτη στον επιλογέα, ο οποίος είναι σε τραγικά ηλίθιο σημείο, πίσω από τα volume knobs και δεν βολεύει ειδικά αν θες να αλλάξεις μαγνήτη γρήγορα. Κατά τα άλλα η συγκεκριμένη κιθάρα είναι ένα ποιοτικότατο MIJ όργανο neck through κατασκευής, με εξαιρετική αίσθηση στο μανίκι και οι emg81/85 επιτρέπουν downpicking ξεκούραστο και ξέγνοιαστο. Την μπάρα του τρέμολο ξέχασα να την βάλω πριν γυρίσω το βιντεο αλλά εντάξει δεν χάθηκε και ο κόσμος. ελπίζω να σας αρέσει ? ??0 βαθμοί
-
Σε ευχαριστώ Γιώργο. Όντως το κινητό δεν είναι καλός σύμβουλος για εντάσεις, μετά όταν το ακουσα με ηχεία της προκοπής καταλαβα την διαφορά εκ των υστέρων. Η κιθάρα είναι όντως αυτό που έψαχνα, δεν είχα ποτέ καθαρά metal κιθάρα και είναι όντως ωραία αλλαγή σε σχέση με τα classic όργανα που χρησιμοπιούσα εως τώρα0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Demis Roussos - September (I'm On My Way) (2009) Demis Roussos - vocals Nicholas Ryness-Hirsch - guitar Jessica Lauren - keys Lewis Reuben Wharton - bass Virgil Howe - drums Juliet Roberts - back vocals Sylvia Mason James - back vocals0 βαθμοί
-
Φυσικά, είναι ένα όργανο 35 χρόνων. Το SY22 το έχω παίξει, το είχε ένας φίλος. Το SY99 το έχει ακόμα ένας φίλος αλλά δεν το έχω παίξει ποτέ. Το SY55 το έχω ακόμα σε κάποια ντουλάπα, θέλει service καθώς κάποια πλήκτρα δεν ακούγονται και η μία έξοδος είναι νεκρή. Το SY77 το είχα εις διπλούν, το τελευταίο είχε αγοραστεί από μια Γερμανική εταιρεία που ειδικευόταν στο service και την πώληση μεταχειρισμένων synths. Το κράτησα ως το 2017. Η σύνδεση του σε κάποια εξωτερική μονάδα εφέ είναι αναγκαία, ιδιαίτερα για reverbs.0 βαθμοί
-
Εδώ που τα λεμε, και η κλασική στρατ πολυεργαλείο είναι, και μπορεί να βγάλεις κανείς οτι ήχο θέλει από αυτήν, χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα πετάλια. Πχ εδώ παίζω gary moore με κλασική strat garystrat.mp30 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Το είχα εγώ, και νομίζω έχει αυτο-αναφερθεί ως κάτοχός του ο @Costas Siachamis. Το θεωρώ ως το "poor man's Wavestation", το οποίο είχα και χρησιμοποιούσα την ίδια περίοδο. Γλυκούλι όμως, το είχα λιώσει να παίζω και να γράφω για αρκετά χρόνια.0 βαθμοί
-
Μιας και απέκτησα πρόσφατα την συγκεκριμένη Jackson και επειδή χρωσταω review, σκέφτηκα να κάνω ένα cover στο master of puppets με ερασιτεχνική λήψη. Το βίντεο είναι one take. Λάθη ίσως υπάρχουν αλλά είναι κυρίως λόγω της αμηχανίας που μου προκαλεί η κιθάρα όταν θέλω να αλλάξω μαγνήτη στον επιλογέα, ο οποίος είναι σε τραγικά ηλίθιο σημείο, πίσω από τα volume knobs και δεν βολεύει ειδικά αν θες να αλλάξεις μαγνήτη γρήγορα. Κατά τα άλλα η συγκεκριμένη κιθάρα είναι ένα ποιοτικότατο MIJ όργανο neck through κατασκευής, με εξαιρετική αίσθηση στο μανίκι και οι emg81/85 επιτρέπουν downpicking ξεκούραστο και ξέγνοιαστο. Την μπάρα του τρέμολο ξέχασα να την βάλω πριν γυρίσω το βιντεο αλλά εντάξει δεν χάθηκε και ο κόσμος. ελπίζω να σας αρέσει ? ??0 βαθμοί
-
@mpamps σε ευχαριστώ! Έχεις δίκιο ότι καλό θα ήταν να ακούγεται καλύτερα αλλά δυστυχώς το backing track είναι από κινητό και το βίντεο από τάμπλετ... Λάιβ το κομμάτι έχει ήδη παιχτεί δύο φορές, και εκεί πρόβλημα με την αλλαγή μαγνήτη δεν υπάρχει γιατί έχω όσο χρόνο θέλω να αλλάξω μαγνήτη (και ήχο) όταν γίνεται η παύση για να μπει το καθαρό αρπισμα. Δισολια λάιβ δεν κάνω, εδώ η δεύτερη κιθάρα με τις τρίτες τις κάνει το backing track. Η θέση του επιλογέα είναι πολύ μελανό σημείο στην συγκεκριμένη κιθάρα πάντως. Ίσως κάποια στιγμή αφαιρέσω το ένα knob για καλύτερη πρόσβαση0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εξαιρετική μπάντα, τους άκουγα για καιρό και ο Bailey καταπληκτικός κιθαρίστας. Όλοι τους άλλωστε πεπειραμένοι μουσικοί με αμέτρητες ώρες session συμμετοχών, κάπως έτσι φτιάχτηκαν όταν κάπως "κουράστηκαν" να δουλεύουν για τρίτους και αποφάσισαν να κάνουν το γκρουπ. Δυστυχώς όλα τα αυθεντικά μέλη έχουν πεθάνει πια... Πάντα είχαν έναν ελαφρώς ελιτίστικο χαρακτήρα για μπάντα του αμερικάνικου νότου και σαφώς η μουσική τους ακούγεται πιο "μορφωμένη" απο τα αντίστοιχα σχήματα της περιόδου και του τόπου, η ποπ και μια clean cut αίσθηση (όχι μακριά απο τους Steely Dan και αργότερα τους Toto) κατείχαν σοβαρό μερίδιο στον ήχο τους. Για μένα που λατρεύω τους Allman Bros και φαντάζομαι για πολλούς ακόμα, υπήρξαν ένα εναλλακτικό άκουσμα που το πάντα το καλωσόριζα. 2 κλιπ, ένα λάιβ και το βίντεο του Spooky απο το 1979 (το Spooky ήταν instrumental του σαξοφωνίστα Mike Sharpe, αργότερα οι ARS προσέθεσαν στίχους και η εκτέλεση τους το εκτόξευσε σε μυθική διάσταση).0 βαθμοί
-
Μια και τους θυμήθηκα σε διπλανό θρεντ: Billy Larkin & The Delegates - Spooky (1968)0 βαθμοί
-
Δεν τους ήξερα. Ωραία ακούγονται, θα τους ψάξω. Το "Spooky" btw δεν είναι δικό τους, το έχω από 4-5 άλλους/άλλες αλλά και αυτές οι versions πάλι διασκευές είναι. Πολύ καλή -και isntrumental- και η διασκευή από Billy Larkin And The Delegates.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
(μπαίνει στο thread σε έξαλλη κατάστασηκρατώντας ενα μαδημένο κοτόπουλο) BEHOLD, A VINTAGE ΠΛΗΚΤΡΟΦΟΡΟ French bowed monochord circa 1890, with oak foliate carved keyboard attachment with ivory keys, upon cheval supports, 47.5" long overall https://auctions.gardinerhoulgate.co.uk/catalogue/lot/fa415f6bbee6015d0bb8ca84b2930f0e/63b778f7668dabe928d3800924a99077/musical-instruments-lot-1541/0 βαθμοί
-
Και τώρα ήρθε η ώρα να αναφερθεί στο thread ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ των Σπάνιων, Περίεργων, CUSTOM, πληκτροφόρων, ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΩΝ?? οργάνων. ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ της ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ και της ΕΛΑΣΤΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ θα έλεγα στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Εμπρός λοιπόν, θέλω τουλάχιστο 34 like ?για αυτό το Vintage εξαιρετικά ΠΟΙΟΤΙΚΟ, ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΟ, από όλες τις απόψεις ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟ ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ που είχατε το προνόμιο να το ακούσατε μέσα από τα κομμάτια που με εμπνεύσατε και εσείς να βάλω στα music section του Noiz τα τελευταία χρόνια και νομίζω πως αναγνωρίζετε πως έβγαλα από αυτό αποτέλεσμα ηχητικό που δεν έχει ματαξανακουστεί σε κανένα φόρουμ του πλανήτη?, μόνο στο Nοiz. Θεωρούμαι παράλληλα σε group του εξωτερικού (και εδώ ελπίζω?) από τους πιο δεινούς χειριστές και χρήστες του.?αλλά αρκετά για εμένα?, είναι το ΣΥΝΘΕΣΑΪΖΕΡ της ΚΑΡΔΙΑΣ μου και δεν θα το αποχωριστώ ποτέ και άμα ποτέ το άλλαζα............ πάλι το ίδιο θα έπαιρνα να ούμε γιατί είναι όλη η ιστορία των συνθεσάιζερ, των samplers και άλλων modules. Δεν τιμήθηκε όπως έπρεπε γιατί δεν εκτιμήθηκε, το έφαγε το SOFTWARE και άλλα γιατί αυτά τα παντρέματα κάποιους τους ξένισαν, που είχαν συνηθίσει και ήθελαν να δουν άλλα πράγματα από μια Ναυαρχίδα αντιμετωπίζοντάς το λόγω της συνήθειας της εποχής και λόγω της τιμής του σαν Workstation. Δεν ήταν όμως Music Workstation. Ήταν Sound Shaping Workstation., για μουσικούς που θέλουν να είναι γλύπτες του ήχου, σαν και εμένα ? (όχι γλύφτες, γλύπτες) Ας κάνουν όσοι θέλουν έναν κόπο να δουν αυτό το ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ για αυτό το εξαίρετο μουσικό δημιούργημα, που όμοιό του δεν υπάρχει, παρά μόνο κάποιες άλλες εκδόσεις του. Βάλτε τα like σας ως τον ελάχιστο φόρο τιμής για αυτό ? Είναι σύνθ σπάνιο, ιδιαίτερο, πληθωρικό και πολύπλευρο, ποιοτικό, τολμηρό, επιβλητικό, αξιοθαύμαστο, σαν την ΜΑΡΙΝΑ ΣΑΤΤΙ μας?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Πολύ ενδιαφέρον. Ίσως η διαφοροποίηση έχει να κάνει με νόμους της Ιαπωνίας ή με copyright. Το έκαναν και στα arcade games αυτό, θυμάμαι, οι Ιάπωνες.. Εκδόσεις "Japan" και "World". Στο μεταξύ στο παρακάτω thread του gearspace.com τσακώνονται αν οι FM ήχοι του SY77 είναι υπερσύνολο του DX11 ή όχι.. Δηλαδή αν όλοι οι ήχοι του DX11 υπερκαλύπτονται από το SY77. Μάλλον η απάντηση είναι ΟΧΙ! https://gearspace.com/board/electronic-music-instruments-and-electronic-music-production/1064062-anything-tx81z-dx11-can-do-sy-tg-77-99-cant.html Βρήκα και αυτό το βίντεο που δείχνει περίπου πώς ακούγεται το DX11:0 βαθμοί
-
Να φύγουμε απ'τα τελχαρμόνιουμς και να γυρίσουμε στα synths. Yamaha V2, 1987. Το Yamaha V2 ήταν ένα ακόμα FM synth με 4 operators & 8 algorithms. Στην ουσία ήταν η keyboard version του Yamaha TX81Z rack που κυκλοφόρησε το 1986, και ακριβώς το ίδιο synth (εσωτερικά και εξωτερικά) με το DX11. Η διαφορά του V2 και του DX11 ήταν ότι το V2 κυκλοφόρησε μόνο στην Ιαπωνική αγορά ενώ το DX11 στον υπόλοιπο κόσμο. Το γιατί η Yamaha κυκλοφόρησε το ίδιο synth με δύο διαφορετικά ονόματα δεν το ξέρω, αυτό όμως κάνει το V2 αρκετά σπάνιο. Τώρα, η μεγάλη διαφορά των V2/DX11/TX802 με τα προηγούμενα 4-op. synths της εταιρείας (DX9/21/27/100) ήταν ότι υπήρχε η επιλογή να διαλέξουμε για τον κάθε operator μία waveform από τις συνολικά 8, ενώ στα προηγούμενα μοντέλα οι operators διέθεταν μόνο sine wave. Αυτό αύξανε τις δυνατότητες δημιουργίας νέων ήχων κατά πολύ. Το V2 είχε 8-voice πολυφωνία, 8-part multitimbrality, 2 LFOs, 13 microtonal scales (11 preset & 2 user), pan/chord/delay effects, εξαιρετικό πληκτρολόγιο με aftertouch, μεταλλική κατασκευή και illuminated οθόνη, κάτι όχι σύνηθες για τα μέσα των '80s. Το V2 (μαζί με τα DX11 & TX802) παραμένει ένα εξαιρετικό synth ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα.0 βαθμοί
-
Οπως παντα εισαι στην ωρα σου.Του λογου παλι αργοπορημενος.Δεν εχει ομως σημασια. Για την παρτη σας αδερφια @fusiongtr και @Terry RoscoeBeck5. Ο παππους τραγουδα τα μπλουζ-μπλουζ ειναι αλλα βαρυ-με καλη παρεα. Και το σολο ειναι πολυ Ζακ.Τι Ζακ δηλ,Moore ειναι.Διοτι οπως ειχε πει και ο Οζζυ οταν πηρε τον Wylde "πηρα εναν κιθαριστα που παιζει σαν τον Gary Moore αλλα πιο μπλουζυ". Cheers παλικαρια!!!!!0 βαθμοί
-
Με αφορμή τη χθεσινή παράσταση στο Bios, ένα ορχηστρικό από τις τρεις αδερφές του Τσέχωφ: Στίχοι: [Verse] We are three sisters, bound by fate A gospel song radiates through the air Our hearts united, voices raised In struggles, we find solace shared [Verse 2] The world may crumble, dreams may fade Yet, we find strength in melodies divine Through tear-stained lyrics, our souls are swayed In harmony, we seek redemption's sign [Chorus] Hallelujah, let our voices soar (Hallelujah!) Through the trials that life has laid before (Hallelujah!) Together we sing, our spirits set free (Hallelujah!) Three sisters' hymn, an eternal decree (Hallelujah!) (Ooh-yeah) Sisters in Harmony v1.mp3 Sisters in Harmony v2.mp30 βαθμοί
-
To all around pedalboard που κουβαλάω σε όλα τα πολύ διαφορετικά projects. To signal chain είναι: 1. H9 με 4 cable method το οποίο γίνεται πρώτο για τα διάφορα pre FX (φίλτρα, wha κλπ) πρότελευταίο για τα post FX (delay/chorus κλπ). 2. CTC Golden Ratio Compressor. Tρία modes λειτουργίας, τεράστιο εύρος, από εντελώς αόρατο μέχρι squashed. 3. Barber Trifecta. Big Muff & ToneBender MKIV ήχοι, μεγάλο εύρος gain και tone. 4. Xotic AC+. Δε μου αρέσουν γενικά τα overdrives, αλλά αυτό για μένα είναι το καλύτερο του πλανήτη, με τεράστια διαφορά από το δεύτερο. 5. ISP Decimator II Noise Gate. 6. Analog Design Audio Model 6+. Klon. H δουλειά του Μιχάλη είναι πραγματικά εντυπωσιακή σε αυτό (όπως και σε όλα όσα κάνει). 7. Boss DM-2 Delay. Για πάντα το Desert Island πετάλι μου. Πλέον περιορίζεται κυρίως σε slapbacks και oscillations. 8. Η9. Το δεύτερο. Συνήθως για βάθη και delays. Όλα τα χειρίζεται μέσω ενός RJM Effects Gizmo το Midi Mouse της Tech210 βαθμοί
-
Βάλτε like. Τίποτε άλλο. Όλα αυτά είνσι, ΟΛΑ. Αν δεν δω 34 like, αποχωρώ από το NOIZ-1 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00