Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      13635


  2. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      13416


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      47922


  4. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      15323


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/24/24 σε Αναρτήσεις

  1. Εγώ θα σας βάλω μια άσκηση.? Αν ήσασταν παιδιά-- έφηβοι τώρα, θα βάζατε πόστερ της Satti στον τοίχο του παιδικού δωματίου σας; ? Εγώ , με το χέρι στην καρδιά....όχι. ?
    2 βαθμοί
  2. Θεωρώ πως με ένα παλιό Triton Studio μπορείς να κάνεις καλύτερες παραγωγές από αυτό. Αλλά και αυτό δεν μπορείς σε αυτά τα λεφτά να το πεις αδιάφορο για compact σύστημα.
    1 βαθμός
  3. Φιλικά στο λέω.Δεν γίνεται να δηλώνει κάποιος επί 112 σελίδες τον αποτροπιασμό του. Προκύπτει θέμα αξιοπιστίας.
    1 βαθμός
  4. Καλά. Όταν αγοράσω το ΝΟΙΖ (είναι θέμα εβδομάδων να αλλάξει χέρια και να έρθει στα δικά μου) εσένα δεν θα σε μπανιάρω, θα σε αφήσω άπλυτο,? για να δουν και οι υπόλοιποι ότι δέχομαι και τις αντίθετες απόψεις, όσο παλαβές κι αν είναι αυτές. Κατά βάθος είμαι πολύ δημοκρατικός και ανεκτικός τύπος, απλά παρεξηγημένος...?
    1 βαθμός
  5. Βάλε και λίγο μολυβακι στα slots.
    1 βαθμός
  6. Το θέμα παρακαλώ είνσι για την αγαπημένη μου Σαττι και τη Eurovision. Να μείνουμε σε αυτό αλλιώς να αρχίσουν τα ban. Έχει καιρό να πεσει ban μου φαίνεται και χαλαρώνουμε ? Μόνο Σατι και Eurovision εδώ. Ευχαριστώ ?
    1 βαθμός
  7. Btw, την αφίσα του DX7 την έχω ακόμα σε κάποιο συρτάρι. Χρόνια σκέφτομαι να την πάω να την κάνω κορνίζα με τζάμι μπροστά αλλά όλο το ξεχνάω. Είναι πολύ σπάνια.
    1 βαθμός
  8. Έκανα μία καινοτομία, έβαλα έναν αστερίσκο σε ένα ποστ, και τη διευκρίνιση για τον αστερίσκο σε μεταγενέστερο ποστ. Οπότε το "αστειεύομαι" πάει στο "Λένιν". Όμως, ευχαριστώ για το σχόλιό σου, είμαι ακριβώς στον ίδιο παρανομαστή όσον αφορά μέλη της οικογένειας με τα οποία δεν προλάβαμε να συστηθούμε επαρκώς (έτσι το σκέπτομαι) και τώρα έχουν απομείνει σα σημάδια από ασήμι σε κάποιο φιλμ.
    1 βαθμός
  9. Οι Gretsch με οποιονδήποτε ενισχυτή με σοβαρό headroom παίζουν καλά,αλλά για κλασσικό ήχο τίποτα δεν συγκρίνεται με Fender blackface ή brownface ενισχυτές . Με Vox δεν μου άρεσαν ποτέ .
    1 βαθμός
  10. Η περιγραφή σας ταιριαζει στον Αντώνη Βαρβούνη δε δειχνει να ειναι ενεργος εδώ και πολύ καιρό βαση Γκούγκλη
    1 βαθμός
  11. Από τους καλύτερους ρόλους του ever IMHO.? Vegos ypologismoi dolaria-draxmes.mp4
    1 βαθμός
  12. https://app.suno.ai/song/44e91634-ad6e-490e-86a3-6e69f70d82c4https://app.suno.ai/song/44e91634-ad6e-490e-86a3-6e69f70d82c4https://app.suno.ai/song/44e91634-ad6e-490e-86a3-6e69f70d82c4https://app.suno.ai/song/44e91634-ad6e-490e-86a3-6e69f70d82c4https://www.suno.ai/https://www.suno.ai/ Φτιάξτε κανα τραγούδι να τρολάρουμε ?
    0 βαθμοί
  13. Στο Headphones Out να τα συνδέσεις και ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ με στερεοφωνικό καρφί σε 2 RCA Aυτό που έχει στη συσκευασία με έναν αντάπτορα για 6,3
    0 βαθμοί
  14. Βρε παιδια το καναμε ολοι νομιζω ολοι ξεκαθαρο οτι δεν συνισταται γενικα. Ακομα και να μην κινδυνευσουν τα ηχεια δεν βγαζει ιδιαιτερο νοημα.Αλλα αν σαν προσωρινη λυση θελει/χρειαζεται να το κανει καποιος για τον χ ψ λογο γινεται οπως ειπα και εγω και ο trolley. Τo rec out για το κασετοφωνο σκεψου βγαζει ενα επιπεδο σηματος παρομοιο με αυτο που βγαζει η line out εξοδος μιας καρτας ηχου. Αν το κανεις, ξεκινας την ενταση χαμηλα χαμηλα οπως ειπαμε και fingers crossed θα εισαι οκ. Την ενταση των αυτοενισχυομενων, να ξεκαθαρισουμε - η ενταση του ενισχυτη πιθανον να μην κανει τιποτα επι του tape rec out. Η αλλη επιλογη ειναι το headphone output, οπου εχεις ελεγχο εντασης ΚΑΙ απο τον hi fi ενισχυτη. Ειδικα αν τα αυτοενισχυομενα σου εχουν καποια δευτερευουσα AUX εισοδο το σημα που θα παρουν ειναι πανω κατω οκ.
    0 βαθμοί
  15. @gmoukou το διάβασες αυτό που σου έγραψα;
    0 βαθμοί
  16. Αν καταφέρεις να μην τα κάψεις, θυμήσου να μας πεις πως ακούγονται. Δοκίμασε να πάρεις από το REC OUT του Tape 1 ή του Tape 2, και ξεκίνα από πολύ-πολύ χαμηλή ένταση.
    0 βαθμοί
  17. Οpen Labs MIKO TIMBALAND Open Labs has created the MiKo-TIM4 for harnessing the power of the computer for recording and performance while maximizing your creativity with Timbaland specs and design. This 37 key workstation has a regular QWERTY keyboard, a 15" touchscreen, assignable faders, TRS combo inputs, MIDI i/o, S/PDIF i/o, with DVD output, VGA output and more for handling a plethora of musical situations. The MiKo is ready to go, out of the box with the included software bundle and has storage for thousand of samples and VSTs. Versatility The MiKo-TIM4 can run virtually any DAW and VST software. Windows XP platform will run any software compatible with XP. Timbaland Bundled Software The MiKo-TIM4 includes: Proteus X2 Streaming Sound Module V2.5 with over 7,000 instruments Ensoniq Urban Legends Sound Library Sounds E-MU Proteus 2000 E-MU Mo'Phatt E-MU Modular System Ensoniq EPS /EPS 16+ Ensoniq ASR 10 Ensoniq ASR-X Ensoniq ZR76 Ensoniq MR61 ARP 2600 ARP Axxe Roland JD800 Roland Jupiter 8 Roland JX-8P Roland TB-303 Bass Line Roland Juno 60 Moog Memorymoog Mini Moog Moog Taurus Pedals Sequential Circuits Prophet 10 Sequential Circuits Prophet 600 Elka Rhapsody Mellotron Mark II Korg MS20 Solina Oberheim OB & X Hammond B3 Rhodes Electric Piano Hohner Clavinet Yamaha CP-70 Wurlitzer Electric Piano Windows Windows PC-Architecture makes it easy to navigate and process files, programs, etc. Cloning is legal Clone your favorite keyboards with Mimik Keyboard Cloning Software. Easy-to-Use The MiKo-TIM4 uses a 15" touch screen for easy navigation and mappable DJ, fader, button, and knob controls. Connectivity Multiple input and output options include USB, MIDI, Firewire, S/PDIF, DVD out. VGA out, TRS Combo inputs. DVD-Burner Save for your work on DVD with the dual-layer DVD burner Ethernet Port Connect a broadband connection with the Ethernet port for tech support or downloading new sounds. Keyboard 37-key semi-weighted synth action keyboard (World class Fatar Technology) CPU Core2Quad Quad-core 64-bits (2.4GHz) ControllersPitch Bend and Modulation Wheels Trackpad with 2 buttons Keyboard ("QWERTY") Module Alpha Control Module (5 faders, 5 Modes buttons, 3 Transpose buttons, 5 directions buttons and 5 Transport buttons) DJ Module: Penny and Giles Cross-Fader, 7 Knobs and 12 buttons Memory 4GB Expansion Slots (3) PCI Slots (2 avail. for upgrades) (3) PCI-E Slots (2 avail. for upgrades) (2) 3.5" Bays: (1) Start Up Drive and (1) Available for Upgrades (1) 5.25" Dual-Layer DVD-RW burner (8.5GB/disc) Audio Connections (1) High Performance Audio I/O Card with Low Latency including 24-bit/96kHz professional 4-in/6-out : (2) mic/instrument preamp inputs (with Phantom Power 48V), (2) analog line inputs, (6) analog line outputs, S/PDIF digital I/O (coaxial) Storage 500GB, 7200RPM HD; Upgradeable to 1.5 Terabytes Drive High Speed Dual-Layer 8.5GB/disc CD/DVD Burner Display Internal 15" Color Touch Screen LCD High resolution (1024 x 768) External VGA port for running dual monitors or a video projector Connections/Interface Midi In/Out 1) Sustain and (1) Expression ports 2) USB 2.0 ports 3) (1) FireWire 400 port 4) (1) Gigabit (10/100/1000) Ethernet port 5) (1) Headphone Jack with Volume Control cos_dr certified music material Sounds 25,027 presets (over 24GB of sounds) from over 60 virtual instruments including: including E-MU's Ensoniq Urban Legends, Mo'Phatt X, Vintage X Pro Collection, Virtuoso X, and X2 Production Library, Truepianos, WusikStation V4, Extra Wusik Sound Libraries (Wusik Sound Magazine 1-13, HQ Strings, Choirs, GM), Purity, Sylenth 1, VB3 OL SE, Mr. Ray22, Mr. Ray73, Mr. Tramp, Organized Trio V3, Realguitar V2.1 OL SE, Discovery V2.10 OL SE, Vertigo V2.6 OL SE, HighLife V1.4, WIVI Trial Edt., Suburban Guitarist, Lollapalooza Lite OL SE, BB303i V2, Synth 1, Addictive Drums Demo, Ticky Clav, Delay Lama, Crystal V2.4, Sun RA, String Theory V1.5, Texture V1.2, Rez V2, Motion V2.8, Plugsound Free, Mini Dizi, Mini Erhu, EPiano Module, Rhodes Module, Bass Module, Rock, SFZ Player Free, Bass Line, UltraSonique V1.1, Syncoder 32-2, Spook Keys, Super Spook Keys, Cubix V1.0.1, Minimal V1.5, Optik V1.4, Pandemonium V2, X-Fortuna, Lazer Blade Free, Protoplasm 21 Free, STS-25 Free, Ph0ne, Rogue, MicroSynt, Artphase V1.5, Mr. Alias V1.02, Blood Bucket V1, Monolisa V1.12, String Synth, PhadiZ, Accordion Power Supply 500 Watt Power Supply, Whisper Quiet Cooling Fans (Internal Chassis, Processor & Power Supply) Dimensions 36 x 20 x 7" (914.4 x 508 x 177.8mm) Weight 35 lbs (15.8kg)
    0 βαθμοί
  18. Το power amp direct ειναι εισοδος παιδια οχι εξοδος. Παρακαμπτει ολες τις προενισχυσεις phono, tape, κλπ και παει κατευθειαν τελικο.
    0 βαθμοί
  19. Αν ειναι αυτοενισχυομενα τα ηχεια σου το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να χρησιμοποιησεις την εξοδο ακουστικων - παιρνεις δηλαδη line level σημα απο εκει και το δινεις ως aux input στα αυτοενισχυομενα. Βεβαια αυτο πρακτικα "παρακαμπτει" τον μισο ενισχυτη, οποτε δε βλεπω και πολλα σεναρια που να εχει ιδιαιτερο νοημα, αλλα μπορει να γινει.
    0 βαθμοί
  20. Δοκίμασε στα δυο rca που λέει power amp direct. Λογικά δεν θα ανατιναχτεί κάτι. Ίσως και να δουλέψει ?
    0 βαθμοί
  21. Πίναμε κάτι τσίπουρα με τη Ναταλία Γερμανού και με λέει, ''τα έμαθες? Ο Κοζ Δρ με τη Μαρίνα, μετά τη γιουργιοβύζιον, ανεβαίνουν τα σκαλιά της εκκλησιάς'' Της λέω λοιπόν, ''Ρε Ναταλάκι το Κοζ τον ξεύρω για κανά δημαρχείο το κόβω τον αντίχριστο'' ''Θα μάθω και θα σε πιω με ήπιε''
    0 βαθμοί
  22. Και με πάρα πολύ καλή αίσθηση, χωρίς πλάκα. Χαίρεσαι να τα πατάς.?
    0 βαθμοί
  23. Δεν έγινε κάποιο λάθος, το Reface DX δεν είναι μια μινιατούρα του DX7 ούτε κουβαλάει ανάλογη engine. Η engine του είναι 4-op. / 12-alg., οπότε είναι πιο κοντά στα 4-op. προηγούμενα μοντέλα της εταιρείας. Τα μόνα σύγχρονα Yamaha synths που μπορούν να φορτώσουν ήχους του DX7 είναι τα Montage και MODX.
    0 βαθμοί
  24. Όχι ίσως, με αυτό. Πρώτη φορά το χρησιμοποίησε στο Magnetic Fields του 1981.
    0 βαθμοί
  25. Τώρα θυμήθηκα ότι εχω κάνει και κάποια reviews... Εδώ της prs cu 24 Eδώ της G&L που πρότεινα νωρίτερα. Και εδώ review από SG, η οποία επίσης είναι πολυεργαλείο, εφόσον σου αρέσει το σχήμα.
    0 βαθμοί
  26. Εγώ πάντως αν είχα το ΝΟΙΖ θα είχα ρίξει ban σε όσους ποστάρουν οτιδήποτε για τη Eurovision, και ιδιαίτερα για τη Satti και τη συμμετοχή της.
    0 βαθμοί
  27. προτίμησα κι έφερα ζμπιτ ψες μια μινιατούρα dx, ανήλικη και απροστάτευτη δίπλα στις Τέλε VID_20240324_160535.mp4
    0 βαθμοί
  28. και ορθώς πράττεις, ειδικά αν το απολαμβάνεις... έτσι που το αναφέρεις ακούγεται σαν "μειονέκτημα", κάτι που φυσικά δεν ισχύει (τουλάχιστον στην δικιά μας παρέα)... όσοι τυχαίνει να γνωρίζουμε κάτι παραπάνω στο θέμα που σε απασχολεί είμαστε εδώ να βοηθήσουμε...
    0 βαθμοί
  29. δεν μπόρεσα να αντισταθώ στην AI ai ai ai my mom και χάλασα άλλα 10 δευτερόλεπτα από την ζωή μου αλλά κλείνω από τώρα και το 2026 την ERT, κλείνω και σαν συνθέτης - στιχουργός - μαστρ... εεε παραγωγός και μετά θα επιστρέψω στην λήθη ήσυχος... I smoke and kamia gopa, opa opa opa ΥΓ πλάκα πλάκα μια χαρά βγήκε αυτό... Καρβέλας η ΑΙ ai ai ai my mom... πιασάρικο...?
    0 βαθμοί
  30. δεν της φαίνεται αλλά η κάρτα σου έχει 18 εισόδους που μπορείς να χρησιμοποιήσεις... 4 αναλογικές με προενίσχυση, 8 ψηφιακές μέσω ADAT και 2 ψηφιακές coaxial SPDIF... για να τις αξιοποιήσεις χρειάζεσαι έναν 8άρη προενισχυτή με A/D convertors και ADAT έξοδο όπως πχ αυτός Behringer ada 8200 (πολύ καλός για τα λεφτά του αν και μπορείς να αναζητήσεις μεταχειρισμένο και πολύ φθηνότερα το παλιότερο μοντέλο και ανάλογα καλό) και οτιδήποτε ακόμα με SPDIF έξοδο (όπως το MPC που έχεις και "έχει" όπως ειπώθηκε ήδη από τους φίλους μας παραπάνω)...
    0 βαθμοί
  31. @kpeyosναι, θα ήθελα και εγώ να το κάνω αυτό αλλά δυστυχώς ο χώρος είναι περιορισμένος και δεν ξέρω πως θα τα χωρέσω γιατί σκέφτομαι να πάρω κάποια στιγμή turntable, dj μίκτη, preamp... Καταλαβαίνεις! Πάντως αν θες πρότεινε μου κάποια σχετικά οικονομική 8 ή 10κάναλη κονσόλα. @LKΔεν το επιχείρησα. Προσωπικά, προτιμώ τα 8 outputs γιατί μπορώ μετέπειτα να επεξεργαστώ στο pc το καθε ένα αντιθέτως με τα 2 του spdif. Άλλωστε αν ήθελα απλώς ένα stereo κανάλι θα μπορούσα να εξάγω ήχο από το stereo out.
    0 βαθμοί
  32. Και εγώ παίρνω τη μοτοσυκλέτα και πάω μια γρήγορη βόλτα να πιω καφέ με ένα φίλο στη θάλασσα. Ζήτω η ΣΑΤΤΙ και οι γονείς μας που μας ΑΦΗΣΑΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ και τώρα λέμε να πάρουμε και 4ο σπίτι. ?
    0 βαθμοί
  33. https://reverb.com/en-gr/item/66326204-g-l-deluxe-tribute-asat-deluxe-blueburst Πάρε αυτήν. Η τιμή ειναι χαμηλότερη και από χώμα. Κάνει τα παντα που κάνει μια les paul, και κάνει και τα δικά της ως tele. Έχει και εξαιρετικό σπλιτ, που οι μαγνήτες ακούγονται σαν μονοί. Είναι πανάλαφρη (3 κιλά), πανάλαφρη, υπερβολικά ευκολόπαιχτη. Πολύ ποιοτική (οι μαγνήτες και οι γέφυρα είναι εκεινη του US μοντέλου), και πανέμορφη. Κανονικά κοστίζει περί τα 600-700 ευρώ. Μέχρι προτεινος την είχε και ο thommann, αλλά τωρα όχι. Τη δικια μου την αγόρασα από το reverb (στο προτείνω ανεπιφύλακτα, καθως μπορείς να την επιστρεψεις εάν δεν είναι αψογη). Και μια SHS στρατ θα σου κάνει δουλειά, επισης.
    0 βαθμοί
  34. PRS McCarty 594, σπλιτάρει κιόλας. Αν δε θες να δώσεις ένα σκασμό λεφτά, παίρνεις και την SE λίγο πάνω απ' το χιλιάρικο
    0 βαθμοί
  35. Τhey are dead.... they don't care Ειδικά με τον πατέρα μου , που είχαμε πολύ τεταμένη σχέση και βριζόμασταν συνέχεια (ίδιο επάγγελμα -ίδιο γραφείο)..... είναι οι μόνες φωτογραφίες που με ηρεμούν πλέον και τις έχω στο γραφείο (της δίκης του ορκωμοσίας ως δικηγόρος...)
    0 βαθμοί
  36. 0 βαθμοί
  37. Υπόψιν οι δύο οθόνες που έχω στο studio πίσω από το midi keyboard είναι από την ανακύκλωση. Τώρα με αυτή....έχω και 2 άσπρες 17άρες (επίσης από την ανακύκλωση) οπότε όταν βαριέμαι με τις ασημί, θα τις αλλάζω. ? Επίσης είναι πολύ καλή ψυχοθεραπεία που τις κάνω βίδες και τις καθαρίζω παντού. ?
    0 βαθμοί
  38. Οι μόνες αφίσες που μπήκαν ποτέ στο δικό μου δωμάτιο ήταν του Ντέταρι,τών αηρών μαηντέν και μιά νεκροκεφαλή σημαία.Οτί άλλο υπήρχε σε παιδικό δωμάτιο στο σπίτι όπου τα αδέρφια άκουγαν νΤίσκο και κάτι άλλα περίεργα βαφόταν απο πάνω με το ρολό.Εκτός του Γαύρου που την περνούσα προσεκτικά γύρω γύρω. Νομίζω,δέν θα γλύτωνε το ρολό,εκτός και αν ήταν στο τηγάνι και κρατούσε καπνογόνο.
    0 βαθμοί
  39. To Fairlight το είδα για πρώτη φορά στη ζωή μου το 1982 (7 χρονών τότε , ήταν ο ΠΡΩΤΟΣ δίσκος που αγόρασα -μαζί με το Speak and Spell των Depeche Mode- και τους είχα λιώσει και μαζί και τις κασέτες που τα είχα γράψει) στον inlay του δίσκου του Mike Oldfield (five miles out) που είχα αγοράσει και το χάζευα με τις ώρες (χωρίς να ξέρω ακριβώς τί είναι), αλλά από μικρό μου άρεζαν τα κουμπάκια και οι οθόνες ?. Καταπληκτικό inlay γενικότερα το album , που είναι στην ουσία το multi track του ομώνυμου τραγουδιού.
    0 βαθμοί
  40. 0 βαθμοί
  41. To 86 ήδη ήξερα τα πάντα τα το sampling και για τα synthesizers. Διότι η μάνα μου δούλευε τότε σε μαγαζί με μουσικά όργανα στη Σόλωνος και έτσι είχα πλήρη πρόσβαση σε πιάνα, αρμόνια και synths. Το χωριό μου λοιπόν ως cos_dr ήταν η ΣΟΛΩΝΟΣ και η ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ, το ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ των ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ και των ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ στη χώρα! ? Γι αυτό, λόγω ηλικίας είμαι πιο ψηφιακός παρά αναλογικός.
    0 βαθμοί
  42. Το Σ/Κ σας πιάνει; Πάλι για 'μένα θα λέτε; Τέλος πάντων, μεγάλη η Χάρη μου Σάμυ μου. Πάντως η δισκοθήκη του Ζήλου δεν χωράει σε κανένα μπαλκόνι, δεν ξέρω αν έχει αδελφό ο άνθρωπος και είναι περίπου 10-15 χρόνια μεγαλύτερός μου. Επί τη ευκαιρία, το έχεις ανάποδα. Δεν είναι μέσα σε τι χωράει ο ορθολογισμός, αλλά ότι όλα χωράνε μέσα του. :) :) :)
    0 βαθμοί
  43. Ο ''ορθολογισμός σου'' δεν χωράει παντού, ίσως και πουθενά δλδ by the way Ειλικρινά, 40 χρόνια μετά δεν θα πίστευα πως ο Αργύρης Ζήλος θα είχε και γεροπαράξενο αδελφό και να σκεφτείς πως τότε λέγανε πως η γυναίκα του έχει εξορίσει τη δισκοθήκη του σε φοριαμό στο μπαλκόνι. ΤΑ ΤΑ ΤΑ ΤΑ ΤΑ
    0 βαθμοί
  44. Ναι, αλλά τα αναλώσιμα τα πετάμε όταν χαλάσουν. Πέταξε ποτέ κανείς καινούργιο μελάνι;
    0 βαθμοί
  45. Εγώ δεν κατάλαβα γιατί πέταξαν 8 (προφανώς λειτουργικά) πληκτρολόγια. Άλλαξαν χρώμα στα towers και δεν τους ταίριαζαν; Δεν ήθελαν να βάλουν usb αντάπτορα στο PCI express; Tα βαρέθηκαν; Με ενοχλεί ως σπατάλη...... Αυτή η υπεραφθονία και οι χαμηλές τιμές( τώρα ) στην τεχνολογία οδηγούν σε απαξίωση της. Στα 80's με 36% ΦΠΑ στις συσκευές θα γινόταν κάτι τέτοιο;
    0 βαθμοί
  46. Όταν η Korg κυκλοφόρησε πριν λίγους μήνες τις SE & SE Platinum εκδόσεις του Wavestate, o Jean Michel Jarre αγόρασε την Platinum έκδοση. Λίγο αργότερα επικοινώνησε με την Korg μέσω ενός Γάλλου μουσικού ρωτώντας την αν θα μπορούσαν να του φτιάξουν ένα Wavestate SE σε χρυσό χρώμα, για να το χρησιμοποιήσει στο live που έδωσε προχθές στο ανάκτορο των Βερσαλλιών. Η Korg δέχτηκε και έβαλε μπροστά το project. Στα μέσα των διάφορων ανταλλαγών μηνυμάτων και συνεννοήσεων με την Korg Japan, ο Jarre τους ρώτησε αν θα μπορούσαν να προσθέσουν στο Wavestate μαύρο πληκτρολόγιο, αλλά αυτό ήταν αδύνατο να γίνει μέσα στο χρονοδιάγραμμα που είχε δώσει. Το χρυσό Wavestate SE έφτασε στην Γαλλία στις 10 Νοεμβρίου στον μεσάζοντα και από εκεί στον Jarre, ενημερώνοντας τον ότι το αίτημα του για την προσθήκη μαύρου πληκτρολογίου δεν μπόρεσε να ικανοποιηθεί. Μία εβδομάδα αργότερα ο Jarre έστειλε μια φωτό στον μεσάζοντα λέγοντας του ότι το πρόβλημα λύθηκε από κάποιον άλλο μουσικό που έλυσε το Wavestate και τροποποίησε τα πλήκτρα σε μαύρο χρώμα. Το αποτέλεσμα στις παρακάτω φωτός.
    0 βαθμοί
  47. Η πρώτη G&L που αγόρασα, και τελικά επέστρεψα, είχε κάποια θέματα που μου δημιουργούσαν αρνητική στάση προς το όργανο και την φίρμα. Είχε ένα ράγισμα, το headstock έδειχνε (και ήταν) δυσανάλογα μεγάλο σε σχέση με το μανίκι, και ήταν αρκετά βαριά, παρότι ήταν thinline. Είχα απογοητευτεί, και δεν ειχα σκοπό να ξαναγοράσω αλλο μοντέλο της εν λόγω εταιρίας, μέχρι που είδα την ASAT TRIBUTE DELUXE. Την ερωτεύτηκα αμέσως, σε σημείο να ψάξω να την βρω από reverb (από ένα κατάστημα στο Βέλγιο), μιας και μόλις είχε εξαντληθεί η διαθεσιμότητα στο Thomann. Η τιμή της είναι περίπου 650 ευρώ. Εγώ τη βρήκα, ως εκθεσιακό προϊόν, στα 520. Εμφάνιση Αυτό που με κέρδισε, εξ’αρχής, ήταν η εμφάνιση. Πρόκειται για ένα όργανο, πανέμορφο, από άκρη σε άκρη. Το όμορφο μπλέ maple top με το λευκό binding, η βαρβάτη γέφυρα, το σκούρο της ταστιέρας, οι μοντέρνες γραμμές του σώματος ήταν καθοριστικά. Μάλιστα, δεν με ενόχλησε ούτε στο παραμικρό το μεγάλο headstock, καθώς το μαύρο χρώμα το κάνει να μοιάζει πολύ μικρότερο. Τα χειριστήρια είναι λιτά και μικρά σε όγκο, pickguard δεν υπάρχει, και μια αύρα φρέσκου σχεδιασμού έρχεται να ταράξει τα (δικά μου) νερά που έχουν συνηθίσει να πλέουν παραδοσιακού σχεδιασμού telecaster. Ποιότητα κατασκευής Σε γενικές γραμμές, το (made in Indonesia) όργανο είναι πολύ καλά κατασκευασμένο, σε γενικές γραμμές, και ποιοτικώς κοντά σε μια ΜΙΜ fender. Η διαφορά είναι ότι ενώ στην fender όλα τα μέρη του οργάνου είναι ίδιας ποιοτικής εμβέλειας, η G&L επιμένει να είναι λίγο...των άκρων. Ο διακόπτης και τα ποτενσιότετρα θα μπορούσαν να έχουν καλύτερη αίσθηση, όπως και το φινίρισμα θα μπορούσε να ήταν τελειότερο σε κάποια σημεία. Η τρύπα του ενός ποτενσιομετρου δεν έχει κεντραριστεί εντός της κυκλικής έσοχής, με αποτέλεσμα να «βρίσκει» λίγο στο ξύλο την ώρα που το γυρνώ. Minor faults (για μένα) που λένε και οι Εγγλέζοι, αλλά αρκετά για να σπρώξουν κάποιους «παράξενους» αγοραστές να επιστρέψουν το προϊόν. Δεν έχει άδικα τη φήμη, περί ατελειών, η Αμερικάνη εταιρία. Στον αντίποδα, υπάρχουν τομείς που είναι σαφώς ανώτερη... του μέσου όρου της. Το μανίκι και η ταστιέρα είναι, απλά, φανταστικά. Τα medium jumbo ταστα είναι αρκετά καλοδουλεμένα, χωρίς κοφτερές άκρες. Το maple top δεν το βρίσκεις σε fender τέτοιας κατηγορίας τιμής. Η (top load) γέφυρα, που προέρχεται από την αμερικάνικη έκδοση, έρχεται για να δέσει το γλυκό. Πρόκειται για έναν βαρύ, μεταλλικό όγκο, ο οποίος δεν είναι απλά βιδωμένος στο σώμα, αλλά εσωτερικά του (σώματος) είναι γαντζωμένο. Πραγματικά στιβαρή γέφυρα, με πολύ ποιοτικά βαγονάκια, και με μια βιδούλα στο πλάι όπου (μόλις τελειώνει το σετάπ) πιέζει τα saddles, κλειδώνοντάς τα μεταξύ τους, με αποτέλεσμα να γίνονται ένα σώμα.Ως εκ τούτου, οι δονήσεις μεταφέρονται απ’ όλη τη γέφυρα στο σώμα, με το sustain να είναι έντονο, ακόμα και ακουστικά. Τα κλειδιά κουρδίσματος δεν προβληματίζουν, στο κούρδισμα. Το nut, από την άλλη, ήθελε άνοιγμα σε όλα τα αυλάκια για να κινούνται ελευθερα οι χορδές στο εσωτερικό. Η κιθάρα έφθασε ασετάριστη, κάτι που δεν μου προξένησε και πολλή εντύπωση, είναι η αλήθεια. Μαγνητες Επίσης, κατευθείαν από το αμερικάνικο eργοστάσιο, έρχονται και οι μαγνήτες. Δυο διπλοί με δυνατότητα split. O neck είναι Alnico 5 (42 gauge, 5K turns) στα 7,9Κ ως διπλός και στα 4Κ ως μονός. Ο μαγνήτης στη γέφυρα είναι Αlnico 5 (43 gauge, 7K turns) στα 13,5Κ ως διπλός και 6,9Κ ως μονός. Είναι αρκετά hot, με μπολικο definition (ειδικά ο bridge), και ηχητικά πλησιάζουν μαγνήτες απο les paul, αλλά με brightness που θυμίζει telecaster. Τους αρέσουν τα βρώμικα, ενώ τα πάνε εξαιρετικά καλά και με τα καθαρά, προσφέροντας έναν πολυ παχύ, με λιγο twang feel, ήχο. Ισορροπημένο θα χαρακτήριζα το συχνοτικό φασμα τους, ιδανικό για κάθε είδος μουσικής. Εντύπωση μου προκάλεσε το πόσο καλά «καθαρίζουν» με το volume της κιθάρας. Τραβόντας το ποτενσιόμετρο του tone, έρχεται η αποκάλυψη. Συνήθως οι μαγνήτες σε split mode ακούγονται περισσότερο σαν μισός διπλός, παρά σαν ολόκληρος μονός. Σε αυτούς τους μαγνήτες δεν συμβαίνει αυτό. Όταν σπλιτάρουν, ο ήχος είναι γεμάτος και με χαρακτήρα. Δεν θυμίζει τόσο telecaster, όσο στρατοκαστερ στα αυτιά μου. Εξαιρετική επιλογή μαγνητών για το όργανο αυτό. Εάν ο neck είχε λίγο περισσότερο definition θα την χαρακτήριζα ως τέλεια επιλογή. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι G&L δεν έχουν πολλές ηχητικές ομοιοτητες με κλασικές telecaster. Έχουν τον δικό τους, ξεχωριστό, ήχο που θυμίζει, αλλά δεν είναι, tele… Ανεση στο παίξιμο Η άνεση αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα της κιθάρας αυτής. 3272 γραμμαρια, μοιρασμένα απ’ άκρη σε άκρη της κιθάρας, το μαρτυρούν. Το μανίκι είναι ένα κλικ πιο βαρύ και με στιβαρή αίσθησh, σε σχεση με αντίστοιχο από fender/squier. To -από nato κατασκευασμένο- σώμα, επίσης, είναι αρκετά πιο λεπτό και ελαφρύ. Υπάρχει το μοντέρνο κόψιμο στο σωμα, ωστε να εφαρμοζει η κοιλιά του παίχτη, προσφέροντας υποδειγματική άνεση στο καθισμό παίξιμο. Επίσης, οι γωνίες περιμετρικά του σώματος είναι στρογγυλεμένες, αυξάνοντας ακόμα παραπάνω τα επίπεδα άνεσης, τα οποία ξεπερνούν εκείνα μιας στρατοκαστερ. Μέχρι και η γέφυρα έχει τέτοια σχεδίαση ώστε να μην ενοχλεί στο παραμικρό το «παρκαρισμένο», πάνω της, χέρι. Τα χειριστήρια είναι σε διαφορετικό σημείο, σε σχέση με μια κλασική tele, αλλα τουλάχιστον η πρόσβαση στο volume είναι πολύ ευκολότερη. Το classic C μανίκι, με 12άρι radius, είναι το κατι άλλο, μακράν το πιο άνετο σε σχέση με όποιας άλλης τελεκάστερ έχω πιάσει. Τα τάστα είναι ψηλά και πολύ φαρδιά, και ο συνδυαμός τους με την εξαιρετική αίσθηση της rosewood ταστίερας, κάνει τη διαφορά. Χαρακτηριστικά - CONSTRUCTION: bolt-on - SCALE: 25 1/2" - PICKUPS: Neck - G&L AS4255B, Bridge - G&L AW4470B - BODY WOOD: Premium Flame Maple top over Mahogany - NECK WOOD: Hard-Rock Maple with Maple or Caribbean Rosewood fingerboard - NECK PROFILE: G&L Modern Classic with 9 1/2" radius - NUT: 100% natural bone - FRETS: 22 medium jumbo, Jescar 57110 18% nickel silver - TUNING KEYS: 12:1 ratio, sealed-back - BRIDGE: Leo Fender-designed G&L Saddle-Lock™ with chrome-plated brass saddles - CONTROLS: 3-position pickup selector, volume, tone with push/pull coil split for both pickups Ήχοι Origin 20 και nobels ODR mini, στο οποίο σταδιακά ανεβάζω gain gl odr or20.mp3 Laney supertop με cleanish ήχο gl laney cleanish.mp3 Laney supertop με βρώμικο ήχο (από πετάλια) gl laney mid-high gain.mp3 Laney supertop με split gl laney split.mp3
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...